vidaXL


Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg a vidaXL legnépszerűbb termékeit!

A termék időbe megérkezett viszont a képen szereplőhöz képest ,nem is hasonlít,nem ér ennyit így vissza is akartam küldeni,e mailbe felvettük a kapcsolatot,várzam a futárt de értesítést se kaptam,futár se jött

Jóhiszeműen megrendeltünk egy 180 centis(nek hirdetett) 3d műfenyőt.
Megérkezett a termék, időben pontosan.
Amikor viszont összerakásra került, szemmel látható volt, hogy ez köszönőviszonyban sincs a képeken látottakkal.
Egyrészt nem 180 centi, ez fix! Másrészt gagyi minőség.
Az oldalon hirdetett dús ágak, max ott léteznek a képen!
Borzasztó… Teljesen foghíjas a fa. Olyan mintha hiányoznának az ágai alul. Ez a vásárlók 110%-os megtévesztése!
Undorító módon.
Vissza fogjuk küldeni…
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta a figyelmünket erre a problémára. Sajnálattal értesültünk véleményéből, hogy probléma van a kapott termékkel.
Kérjük, engedje meg, hogy e-mailben felvegyük a kapcsolatot az ügy kivizsgálása érdekében.
Megnéznéd a privát üzenetet, amit küldtünk neked (néha a spam fiókodban is lehet)?
Ha nem kapta meg az e-mailt, itt van az e-mail címünk
webcare_global@vidaxl.com. Annak érdekében, hogy szakmai osztályunk megkapja tájékoztatását, kérjük, az e-mail tárgyában tüntesse fel: Visszajelzés olcsobbat.hu + rendelési szám.
Nagyra értékelnénk, ha e-mailben elküldené nekünk a megrendelésével kapcsolatos további információkat a kellemetlenség megoldása érdekében.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
nora --vidaXL csapat

Tömör akácfa cipősszekrényt rendeltem .Nagyon rossz minőségű árút kaptam.Éltem az ellási jogommal,visszaküldtem a terméket,a pénzem azóta sem kaptam vissza,14 munkanap telt el,megkeresésemre nem válaszolnak,jogi úton probálom visszaszerezni a pénzem.Óriási csalódás így az ünnepek előtt!
Köszönjük észrevételét, amely felhívta a figyelmünket erre a problémára. Sajnálattal halljuk, hogy nem kapta meg a visszatérítést. Kapott üzenetet kollégáinktól? Banki adataira van szükségünk a visszatérítéshez, de nem kaptunk választ.
Kérjük, engedje meg, hogy e-mailben kapcsolatba léphessünk Önnel az ügy kivizsgálása érdekében.
Szeretne látni egy privát üzenetet, amelyet küldtünk Önnek (néha a spam mappában lehet)?
Ha nem kapott e-mailt, itt van az e-mail címünk
webcare_global@vidaxl.com. Annak érdekében, hogy szakmai osztályunk megkapja üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyába írja be: Visszajelzés olcsobbat.hu + rendelési szám.
Nagyra értékelnénk, ha e-mailben további információt küldene a megrendelésével kapcsolatban, hogy orvosolja ezt a kellemetlenséget.
Várjuk e-mailedet.
Köszönöm türelmét és minden jót kívánok!
Nora – A vidaXL csapat

Havazó műfenyőt rendeltem a VidaXL webáruházban. A csomag néhány napon belül meg is érkezett, de kiderült, hogy a tartozék égősor hiányzik. Felhívtam az ügyfélszolgálatot ( minden nehézség nélkül), ahol felajánlották az ingyenes visszaküldés lehetőségét. Nem szerettem volna élni a lehetőséggel, árleszállítást kértem. Elfogadták, elnézést kértek, utaltak 🙂🙂🙂
Köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy visszajelzést írjon tapasztalatairól!
Minden nap mindent megteszünk annak érdekében, hogy szolgáltatásaink minőségét javítsuk, és a legjobb élményt nyújtsuk Önnek.
Szép napot kívánunk!
Tisztelettel,
Nora

Nagyon elégedett vagyok. A termék szép és hibátlan, a szállítás pontos.
Köszönjük az értékelést.
Semmi sem tesz boldogabbá bennünket, mint hogy ilyen pozitív visszajelzéseket hallhatunk termékünkről és szállításunkról.
A legjobbakat kívánjuk, és még egyszer köszönjük, hogy kipróbálta termékünket.
Üdvözlettel,
Nora

Rendeltem egy terméket mely kiszalitás alatt van de nem tudom át merjem e venni ezek utan amit itt olvasok senki nincs megelègedve a termèkekel .
Szeretnénk hallani visszajelzését. 30 napos ingyenes visszaküldési és visszatérítési szolgáltatást biztosítunk. Ez az érvényességi idő a csomag átvételét követő naptól kezdődik. Ha bármilyen kérdése is van, forduljon hozzánk bármikor.
Tisztelettel: Nora

Október elején rendeltem egy ágy keretet, az eMagon keresztül. Bárcsak előbb olvastam volna az értékeléseket, de mostmár biztos, hogy sosem rendelek egyik oldalról sem. Az ágy rossz minőségű, furatok nélküli volt, emiatt borzasztó nehéz volt osszeszerelni. Már másnap estek ki belőle az ágyrácsok, a préselt fa elemek törtek szét. Minden nap megragasztottam egy elemet, de 3 hét múlva szelthullot az egész, a termék jellemzokben leírt nagyon erős acél lemezek úgy hajlottak el, mint a papír. Azóta végeláthatatlan panasz bejelentést folytatok az eMaggal. A gyártó hajlandó visszafizetni 10%-ot, vagy küld csere elemeket! Nyilván nem fogadta el az ajánlatot. Az ágy már szét van szerelve mert használhalan, felajánlottam, hogy visszakuldom az egészet, lássák milyen hulladékot küldtek. Senki nem valaszol az uzeneteimre, senki nem veszi fel a telefont. Mélységesen felháborító, mostmár tudom, hogy mind a két cég üzleti profilja a lehuzas. Sajnos ebben a mai helyzetben, az emberek többsége nem teheti meg, hogy minden hónapban vegyen egy ágyat.
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta a figyelmünket erre az ügyre. Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért.
Nagyon jól megértjük a helyzetét, megkaptad az e-mailt Oleksandra kollégánktól?
Ezt kizárólag az Ön nevében intézi, amíg minden probléma meg nem oldódik.
Ha bármilyen kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal.
Tisztelettel: Nora

Ahogy mások is, én is hosszas keresgélés után leltem rá a kis szekrényekre amelyek méretben és anyagában (tömör fenyő!) megfelelőek lettek volna. Sajnos, a képeken látható lakkozott tömör fenyő kivitelezés helyett egy hulladék fenyőből préselt (látszanak a cikkcakkos összeillesztések - míg a honlapon a közeli képeken egyáltalán nem volt ilyen!), a szekrény sarkainál szálakra foszlik a faanyag. Kritikán aluli a minősége. Arról nem is beszélve, hogy az ára pedig egyáltalán nem ezt tükrözte. Ezt a webáruházat tapasztalataim alapján én sem ajánlom senkinek sem. Főképp mert a képeken megjelenő termék minősége egyáltalán nem hasonlít ahhoz, amit készhez kap az ember (és itt nem a fényviszonyokra gondolok). Én is sajnálom, hogy nem olvastam hamarabb a véleményeket erről a webáruházról.
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta a figyelmünket erre a problémára. Sajnálattal halljuk, hogy nem volt elégedett a kapott termékkel. Kérjük, engedje meg, hogy kérdését e-mailben követhessük.
Küldünk Önnek egy e-mailt a Hu Olcsobbat + rendelési számmal a tárgyban. Megnéznéd a postaládádat vagy a kukát?
Ha nem kapta meg üzenetünket, felveheti az e-mail címünket?
webcare_global@vidaxl.com. Annak érdekében, hogy szakmai osztályunk megkapja tájékoztatását, kérjük, az e-mail tárgyában tüntesse fel: Visszajelzés olcsobbat.hu + rendelési szám.
Nagyra értékelnénk, ha e-mailben elküldené nekünk a megrendelésével kapcsolatos további információkat a kellemetlenség megoldása érdekében.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
nora --vidaXL csapat

Fóliasátrat rendeltem 2x3 métereset, az anyaga elég erős, a rudazat is megfelelő, nem okozott gondot az összeállítás sem. Még tartalék csavarok is voltak benne. Elégedett vagyok a vásárlással.
Nagyon köszönjük, hogy 5 csillagot adott nekünk.
Nagyon örülünk, hogy elégedett a vidaXL-lel, és hogy ajánlja. Az, hogy Ön a vidaXL-t ajánlja, az a legjobb promóció, amelyre gondolhatunk. A tényleges vásárlók őszinte visszajelzései felülmúlnak minden olyan hirdetést, amellyel előállhatunk.
Itt vagyunk, ha kell valami!
Üdvözlettel,
Nora

Gagyi de az árát elkérik. 2 db tükröt rendeltünk, de gány módom volt beleragasztva az egyik a keretbe, tiszta rászáradt ragasztó volt a tükör felülete. Tolóskéssel kellett levakarni. A keretén kissebb hibák.
A másik tükör felfogatása teljesen fernén volt legyártva, kb engedd el hogy vízszintes legyen valaha a teteje. Nagy csalódás az egész.

Konyhabutort rendeltem szerencsetlensegemre Önöktől. A minősèg kritikán aluli, törött, sérült elemeket küldtek, igy a szakemberek keptelenek osszarakni ugy, h ne csufoskodjon a konyhamban. Szegyen es gyalazat, h ilyen terméket árulnak és szállitanak le pénzért. Ha peldaul feltüntetik, h ez harmadosztalyu, hulladekból készult gyartmany, hat biztosan nem vesszük meg!
Köszönjük a visszajelzést.
Sajnálattal halljuk, hogy a kapott termék megsérült. Sajnáljuk, hogy csalódást okozott a termék.
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team

Még egy csillagot sem érdemel, annyira rossz. Nem voltam megelégedve a termékkel, szerettem volna visszaküldeni. Felajánlották, hogy visszaküldik a pénzt és még a terméket is megtarthatom. Elkérték az adatokat majd másnap jött a válasz, hogy visszaküldték a pénzt vegyem fel a bankal a kapcsolatot. Semmilyen pénzem nem érkezett. Kamú az egész szövegük, megbizhatatlanok. Senkinek nem ajánlom.

Soha nem rendelek többet a Vidaxl oldaláról a 11.levél váltás után sem tudták a problémát megoldani!
Hibás terméket küldtek , majd reklamáció után küldtek egy kedvezmény kódot , amit nem lehetett beváltani mert már fel lett használva!
Meg reklamáltak de csak azt tudták írni , hogy sajnálják , egy fordított levélben üzengetett velem , nincs Magyarországi ügyfélszolgálat !
Kudarc volt az egész!!!
Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára. Sajnálattal értesültünk, hogy a kapott kupon nem használható fel. Ez azért van, mert nem használta fel a kupont, és a kupon azt mutatja, hogy nem használható fel?
Elnézést kérünk az Önt ért kellemetlenségért. Ügyét e-mailben elküldtük eszkalációs csapatunknak feldolgozásra. Bízzon benne, hogy hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot e-mailben. Bármilyen kérdés esetén közvetlenül is kapcsolatba léphet velük.
Biztos lehet benne, hogy a probléma teljes megoldásáig felkeresik Önt.
Minden jót kívánunk.
Köszönjük folyamatos támogatását és türelmét.
Üdvözlettel,
Nora

Kutyaólat rendeltem. A fele alkatrész hiányzott a dobozból, csak chatbottal tudtam intézni bármit is. Letagadták, hogy tudnak pótlást küldeni, mert hogy a termék kifutott, közben simán lehetett utánrendelni a honlapjukon.
Megígérték, hogy mivel szerelés közben vettem észre a hiányt, annak ellenére vissza fogom kapni a teljes összeget - kíváncsi vagyok- mert az is hónapokig tart.
Egyébkén a szigetelt kutyaház alatt értsd hulladék fából lapra szerelve- szigetelés és kezelés nélküli - , repedt deszkák, sérült illesztékek stb. Más alkatrész lista van a dobozban, mást küld a rendszer, hogy minek kell benne lennie- egy határ szar az egész. Aki teheti ne vásároljon náluk!
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta figyelmünket erre a problémára.
Nagyon sajnálom a kellemetlenségeket, amelyeket okozott Önnek.
Megértjük, hogy kollégáink felvették Önnel a kapcsolatot, és úgy tűnik, hogy visszatérítését jóváírtuk. Megkaptad?
Üzenetet küldünk Önnek e-mailben, kérem, ellenőrizze a beérkező leveleit (néha a spamben is megjelenhet)?
Ha nem kapja meg e-mailjeinket, és kérdése van, keressen minket a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen is. hu + Rendelési szám.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Nora -- vidaXL Team

Hosszas keresgélés után találtam rá ezen az oldalon egy olyan tv állványra ami méretben is elosztásban is megfelelő lett volna ha,úgy is nézne ki. Magasfényűt szerettünk volna, azt is rendeltük meg. Csakhogy a magasgényűvel köszönő viszonyban sincs. Minősége silány gyenge ahhoz képest, hogy milyen árban volt. Nem ajánlom ezt a vebáruházat senkinek sem. Kár hogy nem olvastuk el hamarabb a véleményeket erről a vebáruházról.
Köszönjük a visszajelzést.
Sajnálattal halljuk, hogy nem elégedett a kapott termékkel. Kérem, engedje meg, hogy nyomon kövessük ezt az ügyet, hogy jobb tájékoztatást nyújtsunk Önnek.
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team

Rendeltem 2 tekercs zöld acél drótkerítést,az ára nem kevés pénzbe került, pontosan 85150 forintba. A két vége bevolt csomagolva fóliába mikor kibontottuk rájöttünk hogy miért. Sajnos az egész egy nagy boglya aminek a végein nincsen huzal,így tehát szét bontani nem lehet mert úgy össze van bogozódva hogy nincs az az ember aki ezt kibontja. gyakorlatilag használhatatlan. Írtam egy panasz levelet a válasz hamarosan megérkezett amiben azt írták hogy jó szórakozást kívánnak a náluk vásárolt termékhez.
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta figyelmünket erre a problémára. Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért. De úgy tűnik, hogy nem kaptuk meg azt az e-mailt, amelyet korábban küldött nekünk, és szeretné visszaküldeni a terméket, csak egy e-mailt, amely szerint törölni szeretné a másik megrendelését. Lehet, hogy valami elromlott, és nem hallottunk felőled.
Észrevettük, hogy tegnap küldött nekünk egy e-mailt. Kérjük, engedje meg, hogy nyomon követhessük az ügyet, és kezeljük az Ön aggályait.
Biztos lehet benne, hogy továbbra is nyomon követjük üzenetét, amíg minden problémája meg nem oldódik.
Tisztelettel: Nora

Két napja próbálom elérni a a vidaxl ügyfélszolgálatát telefonon, egész egyszerűen krimináli. Reggel 9-től próbálom, akkor nyitnak, de már akkor arra hivatkoznak, hogy minden ügyintéző foglalt. Visszaküldenéek egy rosszminúségű, elég drágán vett fotelt, de nem tudom intézni, mert képtelenség elérni Önöket.
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta figyelmünket erre a problémára. Elnézést kérünk az Önöknek okozott kellemetlenségekért és szorongásokért.
Észrevettük, hogy felvette a kapcsolatot kollégánkkal, és visszatérítését jóváírtuk a rendszerünkben.
Ha a probléma továbbra sem oldódott meg, felveheti velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com címen is.
Visszajelzés olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Ha bármilyen kérdése van, bármikor forduljon hozzánk bizalommal.
Tisztelettel: Nora

Nem meglepő hogy tele a panaszkönyv ami azt bizonyítja, hogy selejt holmikat árultok nem kevés pénzért. Rendelésem egy 2 személyesre kihúzható kanapé matrac nêlkül "tömör fenyöfából ".Gyenge minőségű hibás anyag és szereléshez használt
alkatrészek 74 500 Ft ért mindezt
számlak nélkül.Csalódottt vagyok!
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta figyelmünket erre a problémára.
Sajnálattal halljuk, hogy nem volt elégedett a minőségünkkel.
Kérjük, engedje meg, hogy nyomon kövessük megrendelését, amíg a probléma teljesen meg nem oldódik.
E-mailben küldünk Önnek egy üzenetet Hu Olcsobbat tárggyal + a rendelési számmal.
Megnéznéd a postaládádat vagy a kukát?
Ha nem kapja meg e-mailünket, akkor a webcare_global@vidaxl.com címen is felveheti velünk a kapcsolatot Feedback Hu Olcsobbat+természetesen az Ön rendelési száma címmel.
Továbbra is javítani fogunk minden szempontból, hogy jobb élményt nyújthassunk Önnek.
Szép napot.
Tisztelettel: Nora
vidaXL Ügyfélszolgálati csapat

Egy könyvespolcot rendeltem. A csomag küldéséről nem kaptam információt, így nem voltam otthon a kiszállításkor. Amikor később kibontottam, derült ki hogy a polcot egyszer valaki már összeszerelte. Szinte minden polc sérült volt, nem tudtam volna úgy legózni vele, hogy ne látszódjon. A termék minősége valahol a béka feneke alatt van...
Az egyetlen pozitívum hogy az EMAG-on keresztül rendeltem és onnan gyorsan visszakaptam a pénzemet. De elolvasva a véleményeket, gyanítom ez az EMAGon múlt, nem rajtuk. Nem is értem miért állnak még szerződésben velük....
Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára.
Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy rendszerünk azt mutatja, hogy visszatérítését jóváírtuk. Megkaptad?
Ha bármilyen aggálya van, forduljon hozzám bizalommal a webcare_global@vidaxl.com címen
Üdvözlettel,
Nora
vidaXL Ügyfélszolgálati csapat

Ócska termékek, problémás a visszaszállitás a hibás terméknél.
Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára.
Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ügyfélszolgálati csapatunk október 7-én e-mailben megkereste Önt, visszatérítésének állapota jelenleg feldolgozás alatt áll, kérjük, várjon néhány napot a feldolgozásig.
E-mailben (webcare_global@vidaxl.com) felvesszük Önnel a kapcsolatot, amíg minden meg nem oldódik. Meg tudod nézni a privát postafiókodat (néha a kukában lehet)?
Megértésüket és együttműködésüket nagyon köszönjük.
Üdvözlettel,
Nora
vidaXL Ügyfélszolgálati csapat

Sajnos én is elkövettem azt a hibát, hogy ebből a webáruházból rendeltem. A termék az én esetemben is silány minőségű volt, az ügyfélszolgálat haszontalan, időhúzással és alkudozással próbálnak kibújni törvényi kötelezettségeik alól. Történet dióhéjban: tavaly júliusban vásárolt 130 ezer forintos szélérzékelős napellenzőt sajnos csak egy év után sikerült felszerelni, viszont legalább három hónap után már el is korrodált a mozgató mechanikája, mivel az IP44 védelem ellenére nedvesség került bele. A visszaküldést megelőzően felajánlottak egy 37000 Ft-os kupont vagy 25000 Ft részleges visszatérítést, majd miután jeleztem, hogy csak a teljes visszatérítést tudom elfogadni viszonylag gyorsan sikerült futárt küldeni a csomagért. A visszaküldés után három héttel érdeklődésemre elmondták, hogy a terméket sem javítani, sem cserélni nem tudják, viszont a webshopban levásárolhatom a termék árának 115%-át. Mivel érthető okokból (és a többi vásárló tapasztalatából kiindulva) nem szerettem volna több silány minőségű terméket a háztartásba így jeleztem, hogy elállnék a szerződéstől és szeretném visszakapni a vételárat, amire ebben az esetben a két éves garanciaidőn belül jogom van. Ezután arra hivatkoztak, hogy egy év után nem adnak vissza pénzt, ismét felajánlották egy 115%-os levásárlás lehetőségét, majd miután jeleztem, hogy ezt nem vagyok köteles elfogadni némi levelezgetés és telefonálás után továbbították a kérésem az eszkalációs osztálynak és 72 óra türelmet kértek. Mivel ennek már több, mint egy hete, így az ügyvédem javaslatára európai fizetési meghagyást fogunk benyújtani (mivel a vállalat holland székhelyű), valamint a fogyasztóvédelemnél is panaszt teszünk.
Köszönjük, hogy időt szánt rá, hogy felhívja erre a figyelmünket. Kérjük, kérjen elnézést a velünk tapasztaltakért.
A vidaXL nevében nem kérünk mást, mint hogy kiváló szolgáltatást kínáljunk Önnek. Az Ön elégedettsége mindig fontos számunkra.
Megértjük, hogy kollégáink e-mailben aktívan foglalkoznak aggályaival. Megkaptad az üzenetet, amit küldtek neked?
Ha bármilyen kérdése van, forduljon hozzájuk bizalommal.
Természetesen nekik is eljuttattuk azokat a javaslatokat, amelyeket a weboldalon tett. Továbbra is fejlesztik és tökéletesítik minden szempontból. Az üzenet kézhezvétele után felveszik Önnel a kapcsolatot
Reméljük, hogy minden problémája zökkenőmentesen megoldódik.
Szép napot.
Üdvözlettel, Nora

Rendeltem egy magasfényű fehér mosógépszekrényt.
Magasfényűvel köszönő viszonyban sincs, de még a fehér szín is gyalázatos minőségű! Minden lapnak sérült a front felőli sarka. Írtam az ügyfélszolgálatra, semmi válasz!
Sajnálattal értesültünk Hu Olcsobbattól, hogy nem volt megelégedve a kapott termék színével és a termék sérült.
Kérjük, engedje meg, hogy nyomon kövessük megrendelését, amíg a probléma teljesen meg nem oldódik.
E-mailben küldünk Önnek egy üzenetet Hu Olcsobbat tárggyal + a rendelési számmal.
Megnéznéd a postaládádat vagy a kukát?
Ha nem kapja meg e-mailünket, akkor a webcare_global@vidaxl.com címen is felveheti velünk a kapcsolatot Feedback Hu Olcsobbat+természetesen az Ön rendelési száma címmel.
Továbbra is javítani fogunk minden szempontból, hogy jobb élményt nyújthassunk Önnek.
Szép napot.
Tisztelettel: Nora

Sziasztok nekem az a problémám hogy rendeltem 2 db fehér éjjeliszekrény 63000 Ft tétel kb a kettő! A szekrénykéket megis kaptam de az alkatrészeket nem küldték hozzá írtam nekik de mindenféle sületlenséget valaszolnak, hogy küldjem cserére meg írjam meg hány darab kell meg töltsék le a kézikönyvet amit nem lehet megnyitni! 😡
Szerintetek ha vissza küldöm a csomagot küldenek másikat vagy se csomagot se pénzt nem fogok többé látni?
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta figyelmünket erre a problémára. Sajnálattal halljuk, hogy a kapott termékből hiányoznak alkatrészei. Elnézést kérünk a raktári hibáinkból adódó problémákért.
Kérjük, engedje meg, hogy nyomon kövessük megrendelését, amíg a probléma teljesen meg nem oldódik.
E-mailben küldünk Önnek egy üzenetet Hu Olcsobbat tárggyal + a rendelési számmal.
Megnéznéd a postaládádat vagy a kukát?
Ha nem kapja meg e-mailünket, akkor a webcare_global@vidaxl.com címen is felveheti velünk a kapcsolatot Feedback Hu Olcsobbat+természetesen az Ön rendelési száma címmel.
Továbbra is javítani fogunk minden szempontból, hogy jobb élményt nyújthassunk Önnek.
Szép napot.
Tisztelettel: Nora

Rendeltem egy polcot minden darabja sérült , újra kell fúrni mert nincs teljesen kilyukasztva, pontatlan az is ami van!!! Borzalmas!!!
Köszönjük a visszajelzést. Sajnálattal halljuk, hogy a kapott termék hibásan összeszerelve és sérült volt.
Kérjük, engedje meg, hogy nyomon kövessük megrendelését, hogy jobb élményt nyújthassunk Önnek.
Nyomon követjük rendelését e-mailben, ellenőrizheti az e-mail postafiókját vagy a kukáját?
Ha nem kapja meg, felveheti velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com címen is. Annak érdekében, hogy szakmai osztályunk megkapja információit, kérjük, írja be az e-mail tárgyába: visszajelzés olcsobbat.hu + rendelési szám.
A probléma megoldásáig folytatjuk a nyomon követést.
Köszönjük megértését és együttműködését.
Üdvözlettel: Nóra

A termékek silány minőségűek, a fóliázás a szekrényeken már sérülten érkezik, a lyukak marása nem pontos, van olyan alkatrész aminek nincs is előfúrva. A visszaküldés is bonyodalmasabb e-mailezés után jön csak létre először felajánlanak egy kupont, amit a termékeik kibontása után szerintem senki nem használna fel vagy egy nevetséges összeget, majd 5-10munkanapon belül remélhetőleg visszautalják a teljes vételárat. Sajnos későn találtam rá ezekre a véleményekre, és miután olvastam hogy gondok vannak a visszatérítéssel, nagyon remélem hogy sikerül visszautalniuk az összeget és nem kell tovább bajlódni ezzel az egésszel a fogyasztóvédelem felé.
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta figyelmünket erre a problémára. Sajnáljuk, hogy ilyen rossz tapasztalattal gazdagodtunk. Megértjük, hogy kollégáink megkeresték Önt, és jelenleg futárra vár.
Biztosítjuk, hogy továbbra is nyomon követjük rendelése állapotát. Küldünk Önnek egy e-mailt, ellenőrizheti a beérkező leveleket vagy a kukát?
Megértésüket és együttműködésüket köszönjük.
Szép napot.
Tisztelettel, Nora

A Turbo Scrub elektromos tisztítókefét megremndeltem az EMAG weboldalán, kifizettem, de a mai napig nem kaptam meg. A késedelem okáról tájékoztatást nem kültek, az EMAG a panaszomra nem válaszolt. Amennyiben 8 napon belül nem küldik a megrendelésemet, kérem a vételár 21.836 Ft azonnali visszafizetését. Tájékoztatom önöket, hogy a határidő be nem tartása esetén a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulok, szervezett csalás gyanújával.
Köszönjük a visszajelzést.Kérjük, kérjen elnézést a velünk tapasztaltakért.
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team

Nagyon rossz minőséget kaptunk. Rendeltünk egy kerti bútort, nem kevés összegért. Amit sajnos akkor nem bontottunk ki, mert építkezés alatt voltunk. Most, hogy össze raktuk egy darabját, hát az ájulás kerülgetett amikor megláttuk. Amit a weboldalon kínálnak és ami a valóság… Felháborító 😤😥🥺
soha többet innen semmit.
Köszönjük a visszajelzést. Sajnálattal halljuk, hogy csalódott volt a kapott termék minőségében.
Sérült a terméke, vagy más problémái vannak?
Megrendelését e-mailben követjük, ellenőrizheti az e-mail postafiókját vagy a szemétládáját?
Ha nem kapja meg, felveheti a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címünkkel is. Annak érdekében, hogy szakmai részlegünk megkapja információit, kérjük, az e-mail tárgyába írja be: visszajelzés olcsobbat.hu + rendelési szám.
Folytatjuk a nyomon követést, amíg a probléma meg nem oldódik.
Megértésüket és együttműködésüket köszönjük.
Tisztelettel: Nora

Rendeltem egy tyúkketrecet meg is jött!De abban nem volt köszönet !Silany anyagok méretileg teljesen pontatlan! Ma járt le a visszafizetési határidő!Felhívtam őket a hölgy segítőkész volt de ez minden!Előszőr meg 10 napot írtak utána 3 napot azóta nem reagálnak semmiféle megkeresésre!Ugyvedi javaslatra rendőrséghez fogok fordulni!Aki szererne csatlakozni az jelezze!csaszar1975barnabas@gmail.com emailben
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta figyelmünket erre a problémára. Sajnálattal halljuk, hogy még nem kapta meg a visszatérítést.
Kérem, engedje meg, hogy nyomon követhessük ezt az ügyet. E-mailben felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Megnéznéd a postaládádat vagy a kukát?
Legyen szép napod.
Tisztelettel: Nora

Sajnos rendeltem egy éjjeliszekrényt: vidaXL fehér forgácslap éjjeliszekrény 40 x 30 x 40 cm. Hamar kiszállították, azonban minden egyes darabja sérült!!!! Nincs olyan él, amely ne lenne lepattogva, megsérülve. Senkinek nem ajánlom, hogy innen vásároljon!
Üdv. Kliegl Edit
Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára. Nagyon sajnáljuk, hogy a kapott termék megsérült.
Kérjük, engedje meg, hogy nyomon követhessük ezt az ügyet, hogy jobb élményben legyen része.
A vidaXL nevében nem kérünk mást, mint hogy kiváló szolgáltatást kínáljunk Önnek. Az Ön elégedettsége mindig fontos számunkra.
Megrendeléséről e-mailben értesítünk.
Megnéznéd a postaládádat vagy a kukádat?
Nagyon köszönjük visszajelzését. Továbbra is fejlesztjük minden szempontból, hogy jobb élményt nyújthassunk Önnek.
Tisztelettel: Nora

2022. 08. 27.-én rendeltem egy asztalt. A megrendelésről nem kaptam visszaigazolást. A kártyámról az összeget ennek ellenére levették. Nincs megrendelésszámom sem. Nem regisztráltam így nem tudom követni. Azóta többször próbáltam írni a weboldalon, de semmilyen választ nem kapok. Eltelt 36 óra és nincs visszajelzés a megrendelésre, viszont a fizetés valamiért működött. Elindítottam a baknál a bejelentést a visszaélésről és a fogyasztóvédelemnél is bejelentem az esetet. Egy automatikus email egy megrendelésszámmal a feltétele annak, hogy megterheljék a kártyámat. Ha a megrendelésem nem futott be, akkor miért fizettem?
Sajnálattal hallunk erről.Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team
Üzletek
- Interneten keresztül
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel