vidaXL


Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Rendeltem 2 tekercs zöld acél drótkerítést,az ára nem kevés pénzbe került, pontosan 85150 forintba. A két vége bevolt csomagolva fóliába mikor kibontottuk rájöttünk hogy miért. Sajnos az egész egy nagy boglya aminek a végein nincsen huzal,így tehát szét bontani nem lehet mert úgy össze van bogozódva hogy nincs az az ember aki ezt kibontja. gyakorlatilag használhatatlan. Írtam egy panasz levelet a válasz hamarosan megérkezett amiben azt írták hogy jó szórakozást kívánnak a náluk vásárolt termékhez.
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta figyelmünket erre a problémára. Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért. De úgy tűnik, hogy nem kaptuk meg azt az e-mailt, amelyet korábban küldött nekünk, és szeretné visszaküldeni a terméket, csak egy e-mailt, amely szerint törölni szeretné a másik megrendelését. Lehet, hogy valami elromlott, és nem hallottunk felőled.
Észrevettük, hogy tegnap küldött nekünk egy e-mailt. Kérjük, engedje meg, hogy nyomon követhessük az ügyet, és kezeljük az Ön aggályait.
Biztos lehet benne, hogy továbbra is nyomon követjük üzenetét, amíg minden problémája meg nem oldódik.
Tisztelettel: Nora

Két napja próbálom elérni a a vidaxl ügyfélszolgálatát telefonon, egész egyszerűen krimináli. Reggel 9-től próbálom, akkor nyitnak, de már akkor arra hivatkoznak, hogy minden ügyintéző foglalt. Visszaküldenéek egy rosszminúségű, elég drágán vett fotelt, de nem tudom intézni, mert képtelenség elérni Önöket.
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta figyelmünket erre a problémára. Elnézést kérünk az Önöknek okozott kellemetlenségekért és szorongásokért.
Észrevettük, hogy felvette a kapcsolatot kollégánkkal, és visszatérítését jóváírtuk a rendszerünkben.
Ha a probléma továbbra sem oldódott meg, felveheti velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com címen is.
Visszajelzés olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Ha bármilyen kérdése van, bármikor forduljon hozzánk bizalommal.
Tisztelettel: Nora

Nem meglepő hogy tele a panaszkönyv ami azt bizonyítja, hogy selejt holmikat árultok nem kevés pénzért. Rendelésem egy 2 személyesre kihúzható kanapé matrac nêlkül "tömör fenyöfából ".Gyenge minőségű hibás anyag és szereléshez használt
alkatrészek 74 500 Ft ért mindezt
számlak nélkül.Csalódottt vagyok!
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta figyelmünket erre a problémára.
Sajnálattal halljuk, hogy nem volt elégedett a minőségünkkel.
Kérjük, engedje meg, hogy nyomon kövessük megrendelését, amíg a probléma teljesen meg nem oldódik.
E-mailben küldünk Önnek egy üzenetet Hu Olcsobbat tárggyal + a rendelési számmal.
Megnéznéd a postaládádat vagy a kukát?
Ha nem kapja meg e-mailünket, akkor a webcare_global@vidaxl.com címen is felveheti velünk a kapcsolatot Feedback Hu Olcsobbat+természetesen az Ön rendelési száma címmel.
Továbbra is javítani fogunk minden szempontból, hogy jobb élményt nyújthassunk Önnek.
Szép napot.
Tisztelettel: Nora
vidaXL Ügyfélszolgálati csapat

Egy könyvespolcot rendeltem. A csomag küldéséről nem kaptam információt, így nem voltam otthon a kiszállításkor. Amikor később kibontottam, derült ki hogy a polcot egyszer valaki már összeszerelte. Szinte minden polc sérült volt, nem tudtam volna úgy legózni vele, hogy ne látszódjon. A termék minősége valahol a béka feneke alatt van...
Az egyetlen pozitívum hogy az EMAG-on keresztül rendeltem és onnan gyorsan visszakaptam a pénzemet. De elolvasva a véleményeket, gyanítom ez az EMAGon múlt, nem rajtuk. Nem is értem miért állnak még szerződésben velük....
Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára.
Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy rendszerünk azt mutatja, hogy visszatérítését jóváírtuk. Megkaptad?
Ha bármilyen aggálya van, forduljon hozzám bizalommal a webcare_global@vidaxl.com címen
Üdvözlettel,
Nora
vidaXL Ügyfélszolgálati csapat

Ócska termékek, problémás a visszaszállitás a hibás terméknél.
Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára.
Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ügyfélszolgálati csapatunk október 7-én e-mailben megkereste Önt, visszatérítésének állapota jelenleg feldolgozás alatt áll, kérjük, várjon néhány napot a feldolgozásig.
E-mailben (webcare_global@vidaxl.com) felvesszük Önnel a kapcsolatot, amíg minden meg nem oldódik. Meg tudod nézni a privát postafiókodat (néha a kukában lehet)?
Megértésüket és együttműködésüket nagyon köszönjük.
Üdvözlettel,
Nora
vidaXL Ügyfélszolgálati csapat

Sajnos én is elkövettem azt a hibát, hogy ebből a webáruházból rendeltem. A termék az én esetemben is silány minőségű volt, az ügyfélszolgálat haszontalan, időhúzással és alkudozással próbálnak kibújni törvényi kötelezettségeik alól. Történet dióhéjban: tavaly júliusban vásárolt 130 ezer forintos szélérzékelős napellenzőt sajnos csak egy év után sikerült felszerelni, viszont legalább három hónap után már el is korrodált a mozgató mechanikája, mivel az IP44 védelem ellenére nedvesség került bele. A visszaküldést megelőzően felajánlottak egy 37000 Ft-os kupont vagy 25000 Ft részleges visszatérítést, majd miután jeleztem, hogy csak a teljes visszatérítést tudom elfogadni viszonylag gyorsan sikerült futárt küldeni a csomagért. A visszaküldés után három héttel érdeklődésemre elmondták, hogy a terméket sem javítani, sem cserélni nem tudják, viszont a webshopban levásárolhatom a termék árának 115%-át. Mivel érthető okokból (és a többi vásárló tapasztalatából kiindulva) nem szerettem volna több silány minőségű terméket a háztartásba így jeleztem, hogy elállnék a szerződéstől és szeretném visszakapni a vételárat, amire ebben az esetben a két éves garanciaidőn belül jogom van. Ezután arra hivatkoztak, hogy egy év után nem adnak vissza pénzt, ismét felajánlották egy 115%-os levásárlás lehetőségét, majd miután jeleztem, hogy ezt nem vagyok köteles elfogadni némi levelezgetés és telefonálás után továbbították a kérésem az eszkalációs osztálynak és 72 óra türelmet kértek. Mivel ennek már több, mint egy hete, így az ügyvédem javaslatára európai fizetési meghagyást fogunk benyújtani (mivel a vállalat holland székhelyű), valamint a fogyasztóvédelemnél is panaszt teszünk.
Köszönjük, hogy időt szánt rá, hogy felhívja erre a figyelmünket. Kérjük, kérjen elnézést a velünk tapasztaltakért.
A vidaXL nevében nem kérünk mást, mint hogy kiváló szolgáltatást kínáljunk Önnek. Az Ön elégedettsége mindig fontos számunkra.
Megértjük, hogy kollégáink e-mailben aktívan foglalkoznak aggályaival. Megkaptad az üzenetet, amit küldtek neked?
Ha bármilyen kérdése van, forduljon hozzájuk bizalommal.
Természetesen nekik is eljuttattuk azokat a javaslatokat, amelyeket a weboldalon tett. Továbbra is fejlesztik és tökéletesítik minden szempontból. Az üzenet kézhezvétele után felveszik Önnel a kapcsolatot
Reméljük, hogy minden problémája zökkenőmentesen megoldódik.
Szép napot.
Üdvözlettel, Nora

Rendeltem egy magasfényű fehér mosógépszekrényt.
Magasfényűvel köszönő viszonyban sincs, de még a fehér szín is gyalázatos minőségű! Minden lapnak sérült a front felőli sarka. Írtam az ügyfélszolgálatra, semmi válasz!
Sajnálattal értesültünk Hu Olcsobbattól, hogy nem volt megelégedve a kapott termék színével és a termék sérült.
Kérjük, engedje meg, hogy nyomon kövessük megrendelését, amíg a probléma teljesen meg nem oldódik.
E-mailben küldünk Önnek egy üzenetet Hu Olcsobbat tárggyal + a rendelési számmal.
Megnéznéd a postaládádat vagy a kukát?
Ha nem kapja meg e-mailünket, akkor a webcare_global@vidaxl.com címen is felveheti velünk a kapcsolatot Feedback Hu Olcsobbat+természetesen az Ön rendelési száma címmel.
Továbbra is javítani fogunk minden szempontból, hogy jobb élményt nyújthassunk Önnek.
Szép napot.
Tisztelettel: Nora

Sziasztok nekem az a problémám hogy rendeltem 2 db fehér éjjeliszekrény 63000 Ft tétel kb a kettő! A szekrénykéket megis kaptam de az alkatrészeket nem küldték hozzá írtam nekik de mindenféle sületlenséget valaszolnak, hogy küldjem cserére meg írjam meg hány darab kell meg töltsék le a kézikönyvet amit nem lehet megnyitni! 😡
Szerintetek ha vissza küldöm a csomagot küldenek másikat vagy se csomagot se pénzt nem fogok többé látni?
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta figyelmünket erre a problémára. Sajnálattal halljuk, hogy a kapott termékből hiányoznak alkatrészei. Elnézést kérünk a raktári hibáinkból adódó problémákért.
Kérjük, engedje meg, hogy nyomon kövessük megrendelését, amíg a probléma teljesen meg nem oldódik.
E-mailben küldünk Önnek egy üzenetet Hu Olcsobbat tárggyal + a rendelési számmal.
Megnéznéd a postaládádat vagy a kukát?
Ha nem kapja meg e-mailünket, akkor a webcare_global@vidaxl.com címen is felveheti velünk a kapcsolatot Feedback Hu Olcsobbat+természetesen az Ön rendelési száma címmel.
Továbbra is javítani fogunk minden szempontból, hogy jobb élményt nyújthassunk Önnek.
Szép napot.
Tisztelettel: Nora

Rendeltem egy polcot minden darabja sérült , újra kell fúrni mert nincs teljesen kilyukasztva, pontatlan az is ami van!!! Borzalmas!!!
Köszönjük a visszajelzést. Sajnálattal halljuk, hogy a kapott termék hibásan összeszerelve és sérült volt.
Kérjük, engedje meg, hogy nyomon kövessük megrendelését, hogy jobb élményt nyújthassunk Önnek.
Nyomon követjük rendelését e-mailben, ellenőrizheti az e-mail postafiókját vagy a kukáját?
Ha nem kapja meg, felveheti velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com címen is. Annak érdekében, hogy szakmai osztályunk megkapja információit, kérjük, írja be az e-mail tárgyába: visszajelzés olcsobbat.hu + rendelési szám.
A probléma megoldásáig folytatjuk a nyomon követést.
Köszönjük megértését és együttműködését.
Üdvözlettel: Nóra

A termékek silány minőségűek, a fóliázás a szekrényeken már sérülten érkezik, a lyukak marása nem pontos, van olyan alkatrész aminek nincs is előfúrva. A visszaküldés is bonyodalmasabb e-mailezés után jön csak létre először felajánlanak egy kupont, amit a termékeik kibontása után szerintem senki nem használna fel vagy egy nevetséges összeget, majd 5-10munkanapon belül remélhetőleg visszautalják a teljes vételárat. Sajnos későn találtam rá ezekre a véleményekre, és miután olvastam hogy gondok vannak a visszatérítéssel, nagyon remélem hogy sikerül visszautalniuk az összeget és nem kell tovább bajlódni ezzel az egésszel a fogyasztóvédelem felé.
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta figyelmünket erre a problémára. Sajnáljuk, hogy ilyen rossz tapasztalattal gazdagodtunk. Megértjük, hogy kollégáink megkeresték Önt, és jelenleg futárra vár.
Biztosítjuk, hogy továbbra is nyomon követjük rendelése állapotát. Küldünk Önnek egy e-mailt, ellenőrizheti a beérkező leveleket vagy a kukát?
Megértésüket és együttműködésüket köszönjük.
Szép napot.
Tisztelettel, Nora

A Turbo Scrub elektromos tisztítókefét megremndeltem az EMAG weboldalán, kifizettem, de a mai napig nem kaptam meg. A késedelem okáról tájékoztatást nem kültek, az EMAG a panaszomra nem válaszolt. Amennyiben 8 napon belül nem küldik a megrendelésemet, kérem a vételár 21.836 Ft azonnali visszafizetését. Tájékoztatom önöket, hogy a határidő be nem tartása esetén a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulok, szervezett csalás gyanújával.
Köszönjük a visszajelzést.Kérjük, kérjen elnézést a velünk tapasztaltakért.
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team

Nagyon rossz minőséget kaptunk. Rendeltünk egy kerti bútort, nem kevés összegért. Amit sajnos akkor nem bontottunk ki, mert építkezés alatt voltunk. Most, hogy össze raktuk egy darabját, hát az ájulás kerülgetett amikor megláttuk. Amit a weboldalon kínálnak és ami a valóság… Felháborító 😤😥🥺
soha többet innen semmit.
Köszönjük a visszajelzést. Sajnálattal halljuk, hogy csalódott volt a kapott termék minőségében.
Sérült a terméke, vagy más problémái vannak?
Megrendelését e-mailben követjük, ellenőrizheti az e-mail postafiókját vagy a szemétládáját?
Ha nem kapja meg, felveheti a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címünkkel is. Annak érdekében, hogy szakmai részlegünk megkapja információit, kérjük, az e-mail tárgyába írja be: visszajelzés olcsobbat.hu + rendelési szám.
Folytatjuk a nyomon követést, amíg a probléma meg nem oldódik.
Megértésüket és együttműködésüket köszönjük.
Tisztelettel: Nora

Rendeltem egy tyúkketrecet meg is jött!De abban nem volt köszönet !Silany anyagok méretileg teljesen pontatlan! Ma járt le a visszafizetési határidő!Felhívtam őket a hölgy segítőkész volt de ez minden!Előszőr meg 10 napot írtak utána 3 napot azóta nem reagálnak semmiféle megkeresésre!Ugyvedi javaslatra rendőrséghez fogok fordulni!Aki szererne csatlakozni az jelezze!csaszar1975barnabas@gmail.com emailben
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta figyelmünket erre a problémára. Sajnálattal halljuk, hogy még nem kapta meg a visszatérítést.
Kérem, engedje meg, hogy nyomon követhessük ezt az ügyet. E-mailben felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Megnéznéd a postaládádat vagy a kukát?
Legyen szép napod.
Tisztelettel: Nora

Sajnos rendeltem egy éjjeliszekrényt: vidaXL fehér forgácslap éjjeliszekrény 40 x 30 x 40 cm. Hamar kiszállították, azonban minden egyes darabja sérült!!!! Nincs olyan él, amely ne lenne lepattogva, megsérülve. Senkinek nem ajánlom, hogy innen vásároljon!
Üdv. Kliegl Edit
Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára. Nagyon sajnáljuk, hogy a kapott termék megsérült.
Kérjük, engedje meg, hogy nyomon követhessük ezt az ügyet, hogy jobb élményben legyen része.
A vidaXL nevében nem kérünk mást, mint hogy kiváló szolgáltatást kínáljunk Önnek. Az Ön elégedettsége mindig fontos számunkra.
Megrendeléséről e-mailben értesítünk.
Megnéznéd a postaládádat vagy a kukádat?
Nagyon köszönjük visszajelzését. Továbbra is fejlesztjük minden szempontból, hogy jobb élményt nyújthassunk Önnek.
Tisztelettel: Nora

2022. 08. 27.-én rendeltem egy asztalt. A megrendelésről nem kaptam visszaigazolást. A kártyámról az összeget ennek ellenére levették. Nincs megrendelésszámom sem. Nem regisztráltam így nem tudom követni. Azóta többször próbáltam írni a weboldalon, de semmilyen választ nem kapok. Eltelt 36 óra és nincs visszajelzés a megrendelésre, viszont a fizetés valamiért működött. Elindítottam a baknál a bejelentést a visszaélésről és a fogyasztóvédelemnél is bejelentem az esetet. Egy automatikus email egy megrendelésszámmal a feltétele annak, hogy megterheljék a kártyámat. Ha a megrendelésem nem futott be, akkor miért fizettem?
Sajnálattal hallunk erről.Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team

Senkinek nem ajánlom ezt a céget. Nagyon silány minőségű termékeket árul. Mi cégkénk rendeltünk az irodába bútort. Az összes szék lába mozog, az asztalok bilegnek. Illetve hab a tortán, hogy Eu-n belüli cégként kifizettték az áfát, amire azt írják, hogy visszautaják. De ezt minden féle kamu szöveggel megtagadják. Ilyen inkorrekt céggel még sosem találkoztam.
Sajnálattal értesültünk az értékelésedből, hogy nagyon rossz tapasztalataid voltak. Megértjük, hogy kollégáinkat arra kérték, hogy kizárólag az Ön megrendelését kezeljék. És az Ön konkrét helyzetét is közöltük velük. Úgy gondolom, hogy azonnal felveszik Önnel a kapcsolatot, amint megkapják az üzenetet.
Ha egyéb kérdése van, akkor is felveheti velünk a kapcsolatot.
Üdvözlettel, Nora

A termék nem is hasonlít a képeken és a leírásban szereplő ágyhoz. Silány anyagok, összeszerélés helyett célszerübb asztalost hívni, mert annyi apró darabból áll az "ágy", vagy annak csúfolt préselt papír és vashalmaz, amit küldtek. Pontatlan, inkorrekt kiszállítás. Értesítés a termék megérkezése után jött a kiszállításról, számla nem volt a csomagban, nem küldték meg mail-ben és a futár sem hagyott semmilyen bizonylatot a befizetésről. Majd valamikor jön. Telefonos elérhetőség a Vidaxl oldal felé nincs. Se pénz, se ágy!
NAGYON ROSSZ ÁRUHÁZ NEM AJÁNLOM SENKINEK!!!!!!!
Sajnálattal értesültünk véleményéből, hogy ilyen rossz tapasztalatai vannak. Kérjük, engedje meg, hogy nyomon követhessük ezt az ügyet. E-mailben felvettük Önnel a kapcsolatot. Megnéznéd a postaládádat vagy a kukát?
Biztos lehet benne, hogy mindaddig nyomon követjük ügyét, amíg úgy gondolja, hogy a problémája sikeresen megoldódott.
További szép napot kívánunk, és várjuk visszajelzését.
Üdvözlettel, Nora

Négy héttel ezelött renelt szerszámok a mai napig nem jöttek meg. Rendeléskor készleten 3-5 nap szállitási idövel volt jelölve. Azota kapott mail értelmezhetetlen sablon szöveg. Rendeltem máshol azt 3. nap megkaptam. Ezt a céget csak negativan lehet értékelni. Soha semmit innen. Nem ajánlom senkinek.
Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára.
Sajnáljuk, hogy ilyen rossz tapasztalattal gazdagodtunk.
Kérjük, engedje meg, hogy nyomon követhessük ezt az ügyet.
Felvettük Önnel a kapcsolatot e-mailben, ellenőrizné a beérkező leveleket vagy a kukát?
Biztos lehet benne, hogy a probléma megoldásáig folytatjuk a nyomon követést.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Várjuk válaszát.
Üdvözlettel, Nora

Sajnos lesújtó a véleményem a VidaXl áruház panaszkezeléséről. Rendeltünk egy fürdőszoba tükröt és darabokra törve érkezett meg a dobozában. A weboldalon próbáltunk elállni a vásárlástól de a link nem működik, próbáltunk kapcsolatba lépni az áruházzal, telefonos visszahívást is kértünk háromszor is de egyszer sem hívtak vissza, kétszer emailt küldtünk fényképekkel a megadott elérhetőségre de nem válaszolnak. Nem lehet őket egyáltalán elérni. Ha rendeltek árút imádkozzatok, hogy csak baj ne legyen vele mert fantomokkal vagytok kapcsolatban.
Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára. Sajnálattal halljuk, hogy a kapott tükör szállítás közben megsérült.
Megrendelésével kapcsolatban úgy értesültünk, hogy kollégáink augusztus 9-én e-mailben megkeresték Önt a megoldással. De még nem hallottak felőled. Szerintem itt valami félreértés lehet. Ellenőrizheti, hogy az üzenet a kukában van-e.
Elküldtem nekik visszajelzését, és biztos vagyok benne, hogy válaszolnak, ha látják üzenetét.
Ha további kérdése van, forduljon hozzánk a webcare_global@vidaxl.com címen.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Legyen szép napod ma.
Üdvözlettel, Nora

Öntapadós vinyl padlót rendeltem,de nincs a hátulján semmiféle öntapadó matrica,utólag azt írták,h.nem tartozéka. Akkor nem öntapadó már szerintem! Hogyan tudnám visszaküldeni?
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta figyelmünket erre a problémára. Sajnálattal halljuk, hogy nem elégedett termékeinkkel.
A vidaXL nevében nem kérünk mást, mint hogy kiváló szolgáltatást nyújtsunk Önnek.Az Ön elégedettsége mindig fontos számunkra.
Kérem, engedje meg, hogy nyomon kövessük ezt az ügyet.
Megnéznéd az e-mailt, amit küldtünk?Néha el van rejtve a levélszemét-postafiókjában.
Ha bármilyen kérdése van, szívesen állunk rendelkezésére bármikor.
Tisztelettel,
vidaXL - Nóra

Igen.Jó a veleményem.Rendeltem ,de még nem kaptam meg a termékeimet.De viszont nagy félreértésem volt.Úgy értelmeztem duplán kapom a rendelésemet,de két termék.Sikerült belekeverednem.De a kertigarnitúrát megkapom, a medencetetőt újra rendelnem kellett.Remélem megkapom.
Kérem,nem lett volna mindeggy százezren belül maradok vagy kétszázezer körül fizetek ha nem segittenek rájönni nekem,a két terméket rejt a két üzenet.
Várom a kiszállítást.Még egyszer elnézésüket kérem.
Hencz Erika
Köszönjük, hogy megosztotta véleményét!
Nagyon jó tudni, hogy pozitív tapasztalatokat szerzett velünk. Nagyra értékeljük visszajelzését, és mindig szívesen halljuk ügyfeleink véleményét.
Örömmel segítünk a jövőben felmerülő kérdésekben, ezért kérjük, forduljon hozzánk és tudassa velünk.
Nora
vidaXL

Összeszerelhetetlen vackokat adnak, a furatok nem megfelelő helyen vannak az elemeken, mindenhol szorul, a termék sérülten érkezik.
Köszönjük visszajelzését, amellyel felhívta a figyelmünket erre a problémára.
Sajnálattal értesültünk arról, hogy a kapott termék hibás volt, és nem lehetett összeszerelni.
Észrevettük, hogy csapatunk már korábban is dolgozott ezen, de nem hallottak Önről. Kérjük, engedje meg, hogy tovább vizsgáljuk ezt az ügyet aggályai megoldása érdekében.
Újra küldünk Önnek egy e-mailt Hu Olcsobbat tárggyal + a rendelési számmal.
Meg tudnád nézni?
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Várjuk válaszát.
Üdvözlettel, Nora

Tisztelt Cím! A mellékelt adatokkal megrendeltem egy terméket ami sérülés nélküli csomagolásban törötten kaptam meg. Formálisan azonnal bejelentettem, fotókkal kértem az azonnali cserét. Katyvasz lefordított e-mail válasz után ismét elküldtem a fotókat majd 07-25-én átvételi elismervény mellett átadtam sérült asztalt a futárnak. Azóta is értelmezhetetlen leveleket kapok "....Sajnos továbbra is várjuk illetékes osztályunk válaszát. Amint visszaérkeznek és választ küldenek kérésünkre, azonnal elküldjük Önnek az információkat....." (Ez egy lefordított e-mail. megjegyzéssel). Reklamációm a webcare_global@vidaxl.com címre is leküldtem. Postafordultával kérem érdemi válaszukat, ellenkező esetben a hatósághoz fordulok.
Ez így
Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára. Megkaptuk az Ön által küldött e-mailt az Ön által tapasztalt problémával együtt. Nagyon sajnáljuk, hogy rendszerhibáink miatt ilyen problémákat okoztunk.
Aktívan dolgozunk ezen, és e-mailben válaszoltunk. Megnéznéd?
Biztos lehet benne, hogy szorosan figyelemmel kísérjük az ügyet, amíg meg nem oldjuk.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Szép napot!
Tisztelettel: Nora

Tisztelt VidaXL! A férjem a nyár legelején megrendelt egy nagyméretű szürke napvitorlát, pár nappal később megérkezett a csomag: egy teljesen mást kaptunk. Azonnal vissza is küldettük, a pénzre azonban azóta is várunk. Ez legfőképp azért bosszantó, mert nem szeretnénk úgy újabb terméket vásárolni, hogy még az előző árát sem kaptuk vissza, ami mellesleg a cég hibájából nem megfelelő. A férjem több levélben is jelezte a problémát, minden alkalommal türelmet kértek, ám a jogszabályok szerint már jó ideje vissza kellett volna kapjuk a pénzünket.
Köszönjük a visszajelzést.
Sajnálattal halljuk, hogy nem kapta meg a visszatérítést. Kérjük, engedje meg, hogy nyomon követhessük ezt az ügyet.
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team

Konyvespolcot vettünk,nem volt olyan eleme,amin kisebb-nagyobb hibák ne lettek volna és úgy általában is rossz minőség,rossz illeszkedésu alkatrészek. A “legszebb” része,ahol egy kespenge formájú és nagyságú forgacs hiányzik,amit úgy oldottak meg,hogy a melyedest lefestettek. Az egyik sarok fekete foltos (a szekreny fehér), es festekhiany is előfordul.
Köszönjük a visszajelzést.
Sajnálattal halljuk, hogy nem elégedett a kapott termék minőségével, és a terméknek számos hibája van,
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team

A rendelés rendben lezajlott, másnap visszaigazolták a kifizetést, 5napon belül megérkezett a várva várt mangófa asztalom
Kibontásnál kezdődött a rémálom, az asztallap sarkai hitvány összedolgozásúak, a lapon javított sérülés. Telefonos ügyfélszolgálat nem veszi fel, leghosszabb várakozási időm 20perc.Vissza nemhívtak. Nekem sikerült megtalálnom az űrlapot ami a visszaküldéshez kell. Erre rendesen válaszoltak leegyeztettük a visszaszállítás időpontját, e-mailben, de a futár nemérkezett meg. 1nap szabadság ugrott. Kaptam egy visszáru címkét a feladáshoz, befáradtam vele a dpd-hez, jul. 15én kB 3h-kor,Mivel soha ne csináltam még ilyet az itt dolgozóknak mutattam és el mondtam az aggályaimat, ennek ellenére átt vették a csomagot, hogy vissza fog menni. Majd 18h15kor email értesítés, hogy a vidaXL - től csomagot kézbesítenek 18-án.Többszörös egyeztetés és telefonálás után sikerült visszakapnom dpd Késmárk utcai kirendeltségén. Mindenről időben tájékoztattam a vida XL-t e-mailben, (11 email váltásunk volt) Ezek után Ismételten kértem a pé nz visszafizetését, az áru visszaszállítását, vagy a minőségi kedvezményt.,és megírtam hogy nemteljesülés esetén fogyasztó védelemhez vagy rendőrséghez fordulok. Érdekes módon a levél után visszahívott a magyar ügyfélszolgálatos kolléganőjük és kaptam emailt a pénz visszautalásárol, hogy kezdeményezték. 2022.jul.23-án a számlámra került a visszatérítés. Most az a furcsa helyzet van hogy az asztalt nem vitték még vissza, de a visszautalás megtörtént. Várom a jelentkezésüket. Ennek ellenére sok bosszúságtól kíméli meg magát az aki nem rendel tőlük.
Köszönjük a visszajelzést.
Sajnálattal halljuk, hogy a kapott termék megsérült, és nem volt különösebben elégedett kommunikációnkkal stb.
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team

Rokonom rendelt bútort. Én szereltem össze. A szakmám asztalos. Hitvány gyenge nyagda szemét, senkinek nem ajánlom a bútoraikat.
Köszönjük a visszajelzést.
Sajnálattal halljuk, hogy nem kívánja ajánlani ezt a terméket. Van valami probléma a hozzátartozója által rendelt termékkel?
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team

Valaki tudja hova lehet visszaküldeni a csomagot és magunknak kell intézni, vagy van valami űrlap a honlapon amit ki kell tölteni? Ügyfélszolgálat sehogy se válaszol….
Köszönjük a visszajelzést.
Sajnálattal halljuk, hogy vissza szeretné küldeni a terméket, de ügyfélszolgálatunk nem érte el. A terméket a vidaXL-től vásárolta?
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team

Kétszer rendeltünk az áruházból,mind a kétszer NEM azt kaptuk amit rendeltünk.
Miután ezt jeleztünk az online shop felé,felajánlottak egy bizonyos kedvezményt csak ne küldjük vissza a téves csomagot.(természetesen nem fogadtuk el az ajánlatot)
Ami a legbosszantobb,a rendelésünk előre kifizetett összegét 3! hónap után,igen nem irtam el három hónap után voltak hajlandóak vissza utani,mindig valami egyéb okokra hivatkozva.
A második rendelésünknél ugyan igy jártunk,vissza küldtük a csomagot majdnem 4 hete követelem a pénzemet vissza,ismét különböző okok miatt nem sürgetik a vissza utalást.
Ilyen komplikált,amatör szerű szervezést nem ismerek Európában,hihetelen ,hogy 2022-ben ilyen egyáltalán létezik.
Senkinek NEM ajánlanám az áruházból való rendelést,még egy ilyen komolytalan,amatör Online shoppal nem találkoztam,ezt mondom kb.20 éves online rendelős tapasztalattal.
Köszönjük a visszajelzést.
Sajnálattal értesültünk véleményéből, hogy nem kapta meg a visszatérítést.
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team

Nekem csak pozitív véleményem van róluk 2 kisebb "kerítés árnyékoló"értékűt és egy nagyobbat értékűt "vákuumszivattyú dupla elosztómérő készlettel" rendeltem. Mind megérkezett 4-5 nap alatt tökéletes állapotban. Fizetés után azonnal jött a visszaigazolás majd feladáskor a számla.
Köszönjük vásárlását és visszajelzését. Nagyon örülünk, hogy minden rendben ment. Reméljük, hogy elnyeri tetszését a vásárlás, és várjuk, hogy újra együtt dolgozhassunk.
Üdvözlettel,
Nora
Üzletek
- Interneten keresztül
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel