vidaXL


Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg a vidaXL legnépszerűbb termékeit!

Én meg sem kaptam a csomagot!3 hete megrendeltem,a dpd futárszolgálatot hívtam,hozzájuk nem érkezett be a küldemény.Persze előre ki van fizetve.E mailre nem válaszolnak.
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Fel vettük önnel a kapcsolatot emailben.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
a VidaXL csapata

Nagyon rossz minőségű fa ruhaállványt kaptunk: sorjás, csiszolatlan, egyszer használatos csavarok, rossz helyen lévő és rossz méretű furatok, halandó embernek összeszerelhetetlen. Kb 10 órán át biztosan szereltük, kalapáltuk, hogy sikerélményünk legyen, de a végén derült ki, hogy a felső rúdra egy fogas sem fér rá. Csak olyanoknak ajánlom, akik amúgy nem dolgoznak - vagy vegyenek ki egy hét szabit, amit egy bútor összeszerelésére áldoznak -, és akiknek minimum egy asztalos végzettségük és hozzá műhelyük van, mert kelleni fog.
Köszönjük, hogy felhívta erre a figyelmünket!
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre.
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Olcsobbat + Rendelési szám.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Köszönettel,
a VidaXL csapata

Sajnos én is a negatív véleményt írók táborához tartozom. Tegnap is írtam negítív véleményt , de nem találom. Kerti tárolót rendeltem és fizettem ki, pedig azt írták, hogy 300.000 ft -tól nem lehet utánvéttel fizetni. Akkor már gondolhattam volna, hogy baj lesz, mert hazudnak. Én 300.000Ft alaaaaaaaaaaaaaaaaaaai összegű ut rendeltem. Rendelés után pár nappal a tár értesített, hogy nekik elküldték a kerti tárolót de az olyan hibás, hogy nem hozza ki ugysem venném át. Pár napra rá elküldtek 1 kis csomagot, ami a tárló egy oldalára sem lenne elég. Azóta nem tudok kapcsolatba lépni velük se telefonon ( visszahívást igérnek 24 órán belül) se az e-mailokra nem válaszólnak. Aki nem akar bosszúságot és csalódást magának kerülje őket.
Sajnáljuk, hogy nem kapta meg a csomagokat.
Kérem, hogy írja meg a rendelésszámot a webservice@vidaxl.hu email címre, hogy fel tudjuk venni mi Önnel a kapcsolatot.
Előre köszönjük,
a VidaXL csapata

Számlát nem adnak,és tudnak így is működni, Gratulálok 😡
Tudunk számlát adni és folyamatban van kérésének feldolgozása.
Csak hosszadalmas a folyamat, emiatt elnézést kérünk.
Köszönettel,
a VidaXL csapata

Több rendelésem is volt innen; az elsővel nem volt gond, a második tragédia, a harmadikat szombaton bontom...remélhetőleg szerencsés leszek, és nem járok úgy, mint a másodikkal :)
A kommunikáció full egyoldalú, a chatbot válaszolgat értelmetlenül, használhatatlan egy esetleges reklamáció esetén. Küldtem e-mailt is, arra még várom a választ, de sok reményt nem fűzök hozzá. Több rendelésem nem lesz, bármi is lesz az eredmény. A webáruház csak erősen korlátozottan ajánlott; főleg "saját márkás" termékek esetén.
Válaszoltunk a levelére és bízunk benne, hogy megtaláljuk a megfelelő megoldást.
Köszönettel,
a VidaXL csapata

A megrendelt magaságyás 129x129x45cm volt.Fényképhez képest kaptam egy kb80cm átmérőjű és 62 cm magas összeszerelhetetlen kínai szemetet.Ez volt az első és az utolsó rendelésem tőlük.A vásárlókat becsapják.Nagyon remélem ,hogy Magyarországon hamarosan betiltják a vidaxl szemeteit.Tenni fogok ez ügyben.Nem fogom vissza küldeni ezt meg kell mutatom,hogy legyen valami bizonyíték.A többi hozzászólás is megerősít,hogy tenni kell valamit.Amegrendelés időpontja 2023.05.20.Számla időpontja2023.05.23
Nagyon sajnáljuk, hogy a termék silány minőségű.
Felvettük Önnel a kapcsolatot a megoldás érdekében.
Köszönettel,
a VidaXL csapata

Nem érdemel hosszú véleményezést, kritikán aluli.
Senkinek nem ajánlom, hogy innen vásároljon; "olcsó húsnak híg a leve".
Május 12-én rendeltünk egy forgácslap patikaszekrényt.
Napokba telt az összeszerelés, pedig nem volt hozzá sok elem, de ami hiba lehetett benne, az megvolt. (Hiányos alkatrészek, rossz rajz, rosszul kifúrt lyukak, elméretezett bútorlapok, ferde fiók sínek, lepattogott és karcos elemek). Szóval használhatatlan és esztétikátlan az egész.
Egy nagyon jó asztalos ismerős próbálta helyrehozni a "gyári hibákat", de azt mondta, hogy ez egy minőségi hulladék, helyrehozni nem lehet.
A negatív véleményeket olvasva, inkább nem kérünk a "kártérítésből", mert az is csak plusz idegbajt okozna, elég volt ez a tűzre való "szeméthalom", köszönjük! :)
Sajnáljuk, hogy a termék csalódást okozott.
Felvettük Önnel a kapcsolatot email-en a megoldás érdekében.
Köszönettel,
a VidaXL csapata

A kommenteket olvasva kicsit féltem,izgatottan vártam vajon milyen állapotban lesz a megrendelt árú.
A szállítás időpontja tökéletes,az árú hiánytalan,sérülésmentes 😊
Nem is tudom miért izgultam ennyire 😀
Köszönöm vidaXL
Köszönjük, hogy megosztotta véleményét!
Örömmel segítünk a jövőben felmerülő kérdésekben, ezért kérjük, forduljon hozzánk és tudassa velünk.
Üdvözlettel,
Josefine

Mindenkit Üdvözlök! ajtó előtetőt rendeltem: azt írták, ha egy dobozos a rendelés, utánvéttel fizethetek. egy dobozos volt, de csak előreutalással fizethettem. Megérkezett a csomat. a lexán porítás 6!!!!! db-os plusz toldók, amik nem egy méretűek voltak....a toldó is eltért és az egyik lexán lap is nagyobb volt a másilk 5-nél....fúrás, faragás....na de ezután jött még csak a mutatvány.....CSAK ERŐS IDEGZETŰEKNEK AJÁNLOM EZT A BÓVLI VALAMIT!!! ELÉRHETŐSÉG SEMMI., EGY VIRTUÁLIS SZ.RRAL KELL LEVELEZNI, REKLAMÁCIÓ ELEVE KIZÁRVA....SENKINEK NEM AJÁNLOM - DE KOMOLYANT!! A VÉGSŐ ÖSSZEÁLLÍTÁS UTÁN IS OLYAN INSTABIL, HOGY KÉTSZER IS MEGGONDOLJUK, HOGY MERJÜK - E FELRAKNI.....KRITIKÁN ALULI, BÓVLI PORTÉKA - PÉNZT KIDOBÓKNAK ÉS ERŐS IDEGZETŰEKNEK!!!!
Köszönjük, hogy felhívta erre a figyelmünket!
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre.
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Olcsobbat + Rendelési szám.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Köszönettel,
a VidaXL csapata

3 hete tart a huzavona. Nincs melegházam, nem kapok vissza a pénzem sem. A viszonteladó (Valora webáruház) szokott írni "lenyugtató" választ.
Korrekt eszközökkel nem érek el semmit. 1-2 nap és megyek a rendőrségre feljelentést tenni.
93 152 Ft a karom eddig.
Ehhez fog jönni még az ügyvédi és per költség.
Természetesen meghívom a sajtót is.
Vidaxl-től eddig csak chatboot választ kaptam.
Nem ajánlom a boltot.
Kérését továbbítottuk az illetékes osztályhoz és fel fogják venni Önnel a kapcsolatot.
Köszönettel,
a VidaXL csapata

A melegház amit rendeltem egyáltalán nem stabil és tartós. Már a felállítás után össze akart borulni. Szemből nézve, a 3 darabból álló hátsó vízszintes rész nagyon gyenge volt, szét akart esni, csak a fólia fogta össze! Ragasztószalaggal kellett összefogatnom, nehogy szétcsússzon, de így sem volt feszes. Eső után szét akartak csúszni a rudak, pedig ha tehettem megemeltem, hogy folyjon le róla víz. A fólia is jól megnyúlt. Ezután hozzáfogattam egy fasrudat. Pár nap múlva az első vízszintes rész borult össze, de úgy, hogy a fólia sarka is kiszakadt. Most bonthatom le az egészet és szólhatok egy szakembernek, hogy csináljon egy részből álló rudakat, talán így stabil lesz. A fóliát pedig valahogy helyre kell hoznom.
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre.
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Olcsobbat + Rendelési szám.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk. Még egyszer köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára, és kellemes napot kívánunk!
A VidaXL csapata

Rendeltem egy melegházat tőlük. Hiba volt. Átcsomagolt terméket kaptam. Gyári hibás, törött nem a készletbe tartozó alkatrészekkel kaptam meg. Összeszerelhetetlen, használhatatlan az egész. Egyenlőre rossz fordítással érkezett levelet kaptam a reklamációmra. Olyan adatokat kérnek megint amit már megadtam többször is. Időhúzás csak. Nem nézem el hogy így viselkednek. Jogi útra sajtó nyilvánossággal terelem az ügyet és minden költségével behajtok rajtuk.
Hogyan működhet egyáltalám ilyen áruház?
Nem ajánlom a boltot senkinek.
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része és hogy többszöri levelezés után sem történt előrehaladás az ügyben. Most viszont nem tudom beazonosítani a rendelését, kérem tisztelettel, hogy ennek érdekében legyen szíves elküldeni nekem (Boglárka részére) a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre.
Előre köszönöm.

Minősíthetetlen a termek ami érkezett! Botrányosan néz ki! Ki van tőrve belőle darab rész, az elemek karcosak. Az ügyfélszolgálattal lehetetlen beszélni. Vicc hogy Magyarországra szállítanak de nincs magyar ügyfélszolgálatos .
Van magyar ügyfélszolgálat.
Kérem tisztelettel, hogy írja meg a rendelésszámot a webservice@vidaxl.hu, hogy rá tudjunk keresni rendelésére és fel tudjuk venni Önnel a kapcsolatot.
Köszönettel,
a VidaXL csapata

A számlán nem az általam megadott számlázási cím szerepel. amikor visszaigazolták a megrendelést, jeleztem egyből és kértem a számla stornózását és az új számla kiállítását az általam megadott számlázási címmel.
Elutasító választ kaptam.
Ismételten kérem a számla módosítását vagy a rendelésem törlését és pénz visszautalását.
Sajnáljuk, hogy a számlázási címet utólag módosítani nem tudjuk, viszot felvettük Önnel a kapcsolatot email-en, amelyben megírtuk, hogy milyen megoldási lehetőség áll fenn ez esetben.
Köszönettel,
a VidaXL csapata

Az általunk rendelt kültéri tároló láda hiányosan érkezett, emiatt használhatatlan. Többszöri alkalommal próbáltuk felvenni a kapcsolatot e-mailen keresztül az ügyfélszolgálattal, de hiába. A válasz egy rosszul fordított üzenet volt, ami a türelmünket kérte minden alkalommal. Pedig csak kettő fa alkatrész pótlására lenne szükségünk, amit egyértelműen megadtunk az emailekben, nem értjük miért nem tudják elküldeni lassan 2 hét múltán sem. Nem ajánlom a boltot.
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Olcsobbat + Rendelési szám.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
a VidaXL csapata

5 soros galambtüskét rendeltem, helyette kaptam 2 sorost.
Telefonon elérhetetlenek, levélben pedig addig eljutottunk, hogy írjak leírást és küldjek képet.
Ezt elküldve pár nap múlva jött a levél, hogy lezártnak tekintik az ügyet.
Ami levelet küldtek az is vagy automata, vagy fordítóval lefordított hablaty!
A 2 soros és az 5 soros között van kb. 3000 ft különbség.
Sem a hiányzó tüskét nem küldték, sem a különbözetet !
Köszönjük, hogy felhívta erre a figyelmünket!
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre?
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Olcsobbat + Rendelési szám.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Köszönettel,
a VidaXL csapata

Rossz minőségű hibásan küldött fa anyag, a rendelt szekrény ajtót nem lehet úgy beszerelni hogy be lehessen rendesen csukni
Köszönjük, hogy felhívta erre a figyelmünket!
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre?
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Olcsobbat + Rendelési szám.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Köszönettel,
a VidaXL csapata

Csirkeólat rendeltem,a sok rossz vélemény alapján is kíváncsi voltam mit kapok,de nagyon kár volt!!!az ,hogy pilyen pici,azon nem lepődtem meg,de törött lécek, selejt anyag funérlemez
Csak fedett helyre rakható,mert az első zápor elmossa..
Felvettük Önnel a kapcsolatot email-en.
Köszönettel,
a VidaXL csapata

Hol lehet ezeket a moslékokat feljelenteni , hogy Mo-n ennyi embert becsapnak. ?
Kérem, hogy írja meg a rendelésszámot, hogy be tudjuk azonosítani a rendelést és érdemben megoldást tudjunk felajánlani.
Köszönettel,
a VidaXL csapata

Szélhámosok senki se vásároljon tőlük.
Kérem, hogy írja meg a rendelésszámot, hogy be tudjuk azonosítani a rendelést és érdemben megoldást tudjunk felajánlani.
Köszönettel,
a VidaXL csapata

Elkövettem, azt a ibát hogy rendeltem tőlük. Persze, az én hibám, hogy kanapét akartam kapni 63k ért. Okultam belőle. Úgyanakkor a kanapé amit kaptam, egy 14 éves diák technika órán használt komplexitásával dolgozik. Szívacs nincs rajta, tehát van egy összeszögelt fa váz AMIRE RÁ BASZVA EGY HUZAT, amire 60 kg felett nem nagyon érződik biztonságosnak ráülni.
Ennek a fos VIDAXL fosnak egyetlen funkciója van, mindenkit egyszer az életben lehúznak egy termékkel, ami annyira szar, hogy még visszaküldeni se fogom hanem ha 2 hónap múlva tönkremegy kidobom.
NE VÁSÁROLJATOK ETTŐL A FOSTALUCSKA LEHÚZÓS SZARTÓL MINT A vidaXD....
Ezt vettem:https://www.vidaxl.hu/e/vidaxl-vilagosszurke-barsony-divany-parnaval-es-hengerparnaval/8720286826621.html
Sajnáljuk, hogy a termék nem megfelelő.
Felvettük Önnel a kapcsolatot az ügy megoldása érdekében.
Köszönettel, a VidaXL csapata

Kettő faliszekrényt rendeltem (813493.A, illetve 818393.A) bő két hónapja. Karcos, törött, de gyárilag is “hézagos” festés jellemezte a termékeket. Az ügyfélszolgálati ügyintézés gyalázat. Fordítógépekkel kommunikálnak, Tarzan irodalmár ezekhez képest. A problémát nem pontosan értik, a levelezésnek csak egy részére reagálnak. Annyiszor volt probléma, ahányszor levelet váltottunk. Képtelenek komplexitásában vizsgálni a problémákat. Van, hogy csak egy csomagot szállíttatnak vissza kettő helyett… A pénzvisszatérítéstől megfeledkeznek, ezirányú levelemre csak harmadszor reagáltak, most 3-5 napot írtak, de félek, kell még írnom a robotnak. Kerüljétek!!!
Sajnálom, hogy hosszadalmas az ügyintézés.
Tisztelettel kérem, a rendelésszámot megadni, mert anélkül nem tudom beazonosítani a rendelést. Amint meg tudja adni, az ügy végére járok.
Köszönöm.

Rendeltünk egy fodrász fejmosó széket. Sajnos a silány minőségű, használhatatlan terméket vissza kellett küldeni. Ez idáig rendben volt. Emailben jött az üzenet hogy 10 napon belül visszatérítik a 101.502ft-ot, de nem érkezett meg az összeg. Írtam emailt, de már arra sem kaptam választ. Telefonon nem lehet beszélni senkivel. Nem ajánlom senkinek!
Köszönjük, hogy felhívta erre a figyelmünket!
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre.
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Olcsobbat + Rendelési szám.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk. Még egyszer köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára, és kellemes napot kívánunk!
Üdvözlettel,
Rachel -- vidaXL

👎
Próbálok kapcsolatba lépni az áruházzal a használhatatlan minőségű rendelésem visszaküldése tárgyában, nem válaszolnak emailre, nem hívnsk vissza. Mi a teendő?

mosogatogép tablettát vásároltam gyorsan megkaptam hiánytalanul az árut kiprobáltam megvagyok elégedve
Bátran ajánlom mindenkinek!
Nagy öröm számunkra a visszajelzés.
Örömmel halljuk, hogy termékeink megfelelnek az Ön elvárásainak.
Bízunk benne, hogy a jövőben több igényt is kielégítünk!
Üdvözlettel,
Polly

Szeretném visszaküldeni az árut, de nem tudok kapcsolatba lépni a webáruházzal!!!!
Köszönjük, hogy felhívta erre a figyelmünket!
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Olcsobbat + Rendelési szám.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk. Még egyszer köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára, és kellemes napot kívánunk! )
Üdvözlettel,
Rachel -- vidaXL

Borzalmas, kommunikáció lehetetlen, a termék egy nagy rakás szar. Nem ajánlom senkinek, hogy innen vegyen bárki bármit. Illetve kb 4 napja várom, hogy hívjanak :D

2× küldtek lepattant sérült mosdót!!!!!
Sajnáljuk, hogy hibásak a termékek. Felvettük Önnel email-en a kapcsolatot..
Köszönettel,
a VidaXL csapata

2× küldtek lepattant sérült mosdót!!!!!
Először is köszönöm, hogy időt szakított arra, hogy visszajelzést írjon tapasztalatairól.
Nagyon sajnálom, hogy a termékünk nem felelt meg az elvárásainak, ezért őszintén elnézést kérünk.
Remélem, lehetőséget ad nekünk, hogy további segítséget nyújthassunk Önnek.
A webcare_global@vidaxl.com e-mail címre küldje el megrendelésének adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet (a tárgyhoz csatolja a HU-Olcsobbat-ot, ez segít azonosítani és segíteni fog gyorsabb).
Előre is köszönöm és várom emailjét.
Üdvözlettel
Hanna
vidaXL

Kár, hogy nem olvastam előbb a kommenteket, mert akkor nem rendeltem volna. Szeretném a terméket ingyenesen visszaküldeni, amire állítólag lehetőség van náluk,és az árát vissza kérni, de csak egy robot levelezik velem. Nagyon remélem, hogy sikerül lebonyolítani a visszatérítést, különben kénytelen leszek tovább menni ezügyben. :(
Üzletek
- Interneten keresztül
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel