vidaXL

vidaXL
HIRDETÉS

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2022. augusztus 30.

Senkinek nem ajánlom ezt a céget. Nagyon silány minőségű termékeket árul. Mi cégkénk rendeltünk az irodába bútort. Az összes szék lába mozog, az asztalok bilegnek. Illetve hab a tortán, hogy Eu-n belüli cégként kifizettték az áfát, amire azt írják, hogy visszautaják. De ezt minden féle kamu szöveggel megtagadják. Ilyen inkorrekt céggel még sosem találkoztam.

vidaXL válasza (2022. augusztus 31.) :
Kedves Bata!
Sajnálattal értesültünk az értékelésedből, hogy nagyon rossz tapasztalataid voltak. Megértjük, hogy kollégáinkat arra kérték, hogy kizárólag az Ön megrendelését kezeljék. És az Ön konkrét helyzetét is közöltük velük. Úgy gondolom, hogy azonnal felveszik Önnel a kapcsolatot, amint megkapják az üzenetet.
Ha egyéb kérdése van, akkor is felveheti velünk a kapcsolatot.
Üdvözlettel, Nora
2022. augusztus 24.

A termék nem is hasonlít a képeken és a leírásban szereplő ágyhoz. Silány anyagok, összeszerélés helyett célszerübb asztalost hívni, mert annyi apró darabból áll az "ágy", vagy annak csúfolt préselt papír és vashalmaz, amit küldtek. Pontatlan, inkorrekt kiszállítás. Értesítés a termék megérkezése után jött a kiszállításról, számla nem volt a csomagban, nem küldték meg mail-ben és a futár sem hagyott semmilyen bizonylatot a befizetésről. Majd valamikor jön. Telefonos elérhetőség a Vidaxl oldal felé nincs. Se pénz, se ágy!
NAGYON ROSSZ ÁRUHÁZ NEM AJÁNLOM SENKINEK!!!!!!!

vidaXL válasza (2022. augusztus 25.) :
Kedves Juhász!
Sajnálattal értesültünk véleményéből, hogy ilyen rossz tapasztalatai vannak. Kérjük, engedje meg, hogy nyomon követhessük ezt az ügyet. E-mailben felvettük Önnel a kapcsolatot. Megnéznéd a postaládádat vagy a kukát?
Biztos lehet benne, hogy mindaddig nyomon követjük ügyét, amíg úgy gondolja, hogy a problémája sikeresen megoldódott.
További szép napot kívánunk, és várjuk visszajelzését.
Üdvözlettel, Nora
2022. augusztus 20.

Négy héttel ezelött renelt szerszámok a mai napig nem jöttek meg. Rendeléskor készleten 3-5 nap szállitási idövel volt jelölve. Azota kapott mail értelmezhetetlen sablon szöveg. Rendeltem máshol azt 3. nap megkaptam. Ezt a céget csak negativan lehet értékelni. Soha semmit innen. Nem ajánlom senkinek.

vidaXL válasza (2022. augusztus 22.) :
Kedves Horváth!
Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára.
Sajnáljuk, hogy ilyen rossz tapasztalattal gazdagodtunk.
Kérjük, engedje meg, hogy nyomon követhessük ezt az ügyet.
Felvettük Önnel a kapcsolatot e-mailben, ellenőrizné a beérkező leveleket vagy a kukát?
Biztos lehet benne, hogy a probléma megoldásáig folytatjuk a nyomon követést.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Várjuk válaszát.
Üdvözlettel, Nora
2022. augusztus 15.

Sajnos lesújtó a véleményem a VidaXl áruház panaszkezeléséről. Rendeltünk egy fürdőszoba tükröt és darabokra törve érkezett meg a dobozában. A weboldalon próbáltunk elállni a vásárlástól de a link nem működik, próbáltunk kapcsolatba lépni az áruházzal, telefonos visszahívást is kértünk háromszor is de egyszer sem hívtak vissza, kétszer emailt küldtünk fényképekkel a megadott elérhetőségre de nem válaszolnak. Nem lehet őket egyáltalán elérni. Ha rendeltek árút imádkozzatok, hogy csak baj ne legyen vele mert fantomokkal vagytok kapcsolatban.

vidaXL válasza (2022. augusztus 16.) :
Kedves Peter,
Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára. Sajnálattal halljuk, hogy a kapott tükör szállítás közben megsérült.
Megrendelésével kapcsolatban úgy értesültünk, hogy kollégáink augusztus 9-én e-mailben megkeresték Önt a megoldással. De még nem hallottak felőled. Szerintem itt valami félreértés lehet. Ellenőrizheti, hogy az üzenet a kukában van-e.
Elküldtem nekik visszajelzését, és biztos vagyok benne, hogy válaszolnak, ha látják üzenetét.
Ha további kérdése van, forduljon hozzánk a webcare_global@vidaxl.com címen.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Legyen szép napod ma.
Üdvözlettel, Nora
2022. augusztus 9.

Öntapadós vinyl padlót rendeltem,de nincs a hátulján semmiféle öntapadó matrica,utólag azt írták,h.nem tartozéka. Akkor nem öntapadó már szerintem! Hogyan tudnám visszaküldeni?

vidaXL válasza (2022. augusztus 16.) :
Kedves Sárközi!
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta figyelmünket erre a problémára. Sajnálattal halljuk, hogy nem elégedett termékeinkkel.
A vidaXL nevében nem kérünk mást, mint hogy kiváló szolgáltatást nyújtsunk Önnek.Az Ön elégedettsége mindig fontos számunkra.
Kérem, engedje meg, hogy nyomon kövessük ezt az ügyet.
Megnéznéd az e-mailt, amit küldtünk?Néha el van rejtve a levélszemét-postafiókjában.
Ha bármilyen kérdése van, szívesen állunk rendelkezésére bármikor.
Tisztelettel,
vidaXL - Nóra
2022. augusztus 6.

Igen.Jó a veleményem.Rendeltem ,de még nem kaptam meg a termékeimet.De viszont nagy félreértésem volt.Úgy értelmeztem duplán kapom a rendelésemet,de két termék.Sikerült belekeverednem.De a kertigarnitúrát megkapom, a medencetetőt újra rendelnem kellett.Remélem megkapom.
Kérem,nem lett volna mindeggy százezren belül maradok vagy kétszázezer körül fizetek ha nem segittenek rájönni nekem,a két terméket rejt a két üzenet.
Várom a kiszállítást.Még egyszer elnézésüket kérem.
Hencz Erika

vidaXL válasza (2022. augusztus 15.) :
Kedves Hencz Erika!
Köszönjük, hogy megosztotta véleményét!
Nagyon jó tudni, hogy pozitív tapasztalatokat szerzett velünk. Nagyra értékeljük visszajelzését, és mindig szívesen halljuk ügyfeleink véleményét.
Örömmel segítünk a jövőben felmerülő kérdésekben, ezért kérjük, forduljon hozzánk és tudassa velünk.
Nora
vidaXL
2022. augusztus 5.

Összeszerelhetetlen vackokat adnak, a furatok nem megfelelő helyen vannak az elemeken, mindenhol szorul, a termék sérülten érkezik.

vidaXL válasza (2022. augusztus 15.) :
Kedves Juhász!
Köszönjük visszajelzését, amellyel felhívta a figyelmünket erre a problémára.
Sajnálattal értesültünk arról, hogy a kapott termék hibás volt, és nem lehetett összeszerelni.
Észrevettük, hogy csapatunk már korábban is dolgozott ezen, de nem hallottak Önről. Kérjük, engedje meg, hogy tovább vizsgáljuk ezt az ügyet aggályai megoldása érdekében.
Újra küldünk Önnek egy e-mailt Hu Olcsobbat tárggyal + a rendelési számmal.
Meg tudnád nézni?
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Várjuk válaszát.
Üdvözlettel, Nora
2022. augusztus 5.

Tisztelt Cím! A mellékelt adatokkal megrendeltem egy terméket ami sérülés nélküli csomagolásban törötten kaptam meg. Formálisan azonnal bejelentettem, fotókkal kértem az azonnali cserét. Katyvasz lefordított e-mail válasz után ismét elküldtem a fotókat majd 07-25-én átvételi elismervény mellett átadtam sérült asztalt a futárnak. Azóta is értelmezhetetlen leveleket kapok "....Sajnos továbbra is várjuk illetékes osztályunk válaszát. Amint visszaérkeznek és választ küldenek kérésünkre, azonnal elküldjük Önnek az információkat....." (Ez egy lefordított e-mail. megjegyzéssel). Reklamációm a webcare_global@vidaxl.com címre is leküldtem. Postafordultával kérem érdemi válaszukat, ellenkező esetben a hatósághoz fordulok.
Ez így

vidaXL válasza (2022. augusztus 8.) :
Kedves Vókó!
Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára. Megkaptuk az Ön által küldött e-mailt az Ön által tapasztalt problémával együtt. Nagyon sajnáljuk, hogy rendszerhibáink miatt ilyen problémákat okoztunk.
Aktívan dolgozunk ezen, és e-mailben válaszoltunk. Megnéznéd?
Biztos lehet benne, hogy szorosan figyelemmel kísérjük az ügyet, amíg meg nem oldjuk.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Szép napot!
Tisztelettel: Nora
2022. július 28.

Tisztelt VidaXL! A férjem a nyár legelején megrendelt egy nagyméretű szürke napvitorlát, pár nappal később megérkezett a csomag: egy teljesen mást kaptunk. Azonnal vissza is küldettük, a pénzre azonban azóta is várunk. Ez legfőképp azért bosszantó, mert nem szeretnénk úgy újabb terméket vásárolni, hogy még az előző árát sem kaptuk vissza, ami mellesleg a cég hibájából nem megfelelő. A férjem több levélben is jelezte a problémát, minden alkalommal türelmet kértek, ám a jogszabályok szerint már jó ideje vissza kellett volna kapjuk a pénzünket.

vidaXL válasza (2022. július 29.) :
Tisztelt Ügyfelünk,
Köszönjük a visszajelzést.
Sajnálattal halljuk, hogy nem kapta meg a visszatérítést. Kérjük, engedje meg, hogy nyomon követhessük ezt az ügyet.
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team
2022. július 27.

Konyvespolcot vettünk,nem volt olyan eleme,amin kisebb-nagyobb hibák ne lettek volna és úgy általában is rossz minőség,rossz illeszkedésu alkatrészek. A “legszebb” része,ahol egy kespenge formájú és nagyságú forgacs hiányzik,amit úgy oldottak meg,hogy a melyedest lefestettek. Az egyik sarok fekete foltos (a szekreny fehér), es festekhiany is előfordul.

vidaXL válasza (2022. július 28.) :
Tisztelt Ügyfelünk,
Köszönjük a visszajelzést.
Sajnálattal halljuk, hogy nem elégedett a kapott termék minőségével, és a terméknek számos hibája van,
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team
2022. július 25.

A rendelés rendben lezajlott, másnap visszaigazolták a kifizetést, 5napon belül megérkezett a várva várt mangófa asztalom
Kibontásnál kezdődött a rémálom, az asztallap sarkai hitvány összedolgozásúak, a lapon javított sérülés. Telefonos ügyfélszolgálat nem veszi fel, leghosszabb várakozási időm 20perc.Vissza nemhívtak. Nekem sikerült megtalálnom az űrlapot ami a visszaküldéshez kell. Erre rendesen válaszoltak leegyeztettük a visszaszállítás időpontját, e-mailben, de a futár nemérkezett meg. 1nap szabadság ugrott. Kaptam egy visszáru címkét a feladáshoz, befáradtam vele a dpd-hez, jul. 15én kB 3h-kor,Mivel soha ne csináltam még ilyet az itt dolgozóknak mutattam és el mondtam az aggályaimat, ennek ellenére átt vették a csomagot, hogy vissza fog menni. Majd 18h15kor email értesítés, hogy a vidaXL - től csomagot kézbesítenek 18-án.Többszörös egyeztetés és telefonálás után sikerült visszakapnom dpd Késmárk utcai kirendeltségén. Mindenről időben tájékoztattam a vida XL-t e-mailben, (11 email váltásunk volt) Ezek után Ismételten kértem a pé nz visszafizetését, az áru visszaszállítását, vagy a minőségi kedvezményt.,és megírtam hogy nemteljesülés esetén fogyasztó védelemhez vagy rendőrséghez fordulok. Érdekes módon a levél után visszahívott a magyar ügyfélszolgálatos kolléganőjük és kaptam emailt a pénz visszautalásárol, hogy kezdeményezték. 2022.jul.23-án a számlámra került a visszatérítés. Most az a furcsa helyzet van hogy az asztalt nem vitték még vissza, de a visszautalás megtörtént. Várom a jelentkezésüket. Ennek ellenére sok bosszúságtól kíméli meg magát az aki nem rendel tőlük.

vidaXL válasza (2022. július 27.) :
Tisztelt Ügyfelünk,
Köszönjük a visszajelzést.
Sajnálattal halljuk, hogy a kapott termék megsérült, és nem volt különösebben elégedett kommunikációnkkal stb.
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team
2022. július 24.

Rokonom rendelt bútort. Én szereltem össze. A szakmám asztalos. Hitvány gyenge nyagda szemét, senkinek nem ajánlom a bútoraikat.

vidaXL válasza (2022. július 28.) :
Szia,
Köszönjük a visszajelzést.
Sajnálattal halljuk, hogy nem kívánja ajánlani ezt a terméket. Van valami probléma a hozzátartozója által rendelt termékkel?
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team
2022. július 20.

Valaki tudja hova lehet visszaküldeni a csomagot és magunknak kell intézni, vagy van valami űrlap a honlapon amit ki kell tölteni? Ügyfélszolgálat sehogy se válaszol….

vidaXL válasza (2022. július 28.) :
Tisztelt Ügyfelünk,
Köszönjük a visszajelzést.
Sajnálattal halljuk, hogy vissza szeretné küldeni a terméket, de ügyfélszolgálatunk nem érte el. A terméket a vidaXL-től vásárolta?
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team
2022. július 20.

Kétszer rendeltünk az áruházból,mind a kétszer NEM azt kaptuk amit rendeltünk.
Miután ezt jeleztünk az online shop felé,felajánlottak egy bizonyos kedvezményt csak ne küldjük vissza a téves csomagot.(természetesen nem fogadtuk el az ajánlatot)
Ami a legbosszantobb,a rendelésünk előre kifizetett összegét 3! hónap után,igen nem irtam el három hónap után voltak hajlandóak vissza utani,mindig valami egyéb okokra hivatkozva.
A második rendelésünknél ugyan igy jártunk,vissza küldtük a csomagot majdnem 4 hete követelem a pénzemet vissza,ismét különböző okok miatt nem sürgetik a vissza utalást.
Ilyen komplikált,amatör szerű szervezést nem ismerek Európában,hihetelen ,hogy 2022-ben ilyen egyáltalán létezik.
Senkinek NEM ajánlanám az áruházból való rendelést,még egy ilyen komolytalan,amatör Online shoppal nem találkoztam,ezt mondom kb.20 éves online rendelős tapasztalattal.

vidaXL válasza (2022. július 28.) :
Tisztelt Vas György,
Köszönjük a visszajelzést.
Sajnálattal értesültünk véleményéből, hogy nem kapta meg a visszatérítést.
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team
2022. július 16.

Nekem csak pozitív véleményem van róluk 2 kisebb "kerítés árnyékoló"értékűt és egy nagyobbat értékűt "vákuumszivattyú dupla elosztómérő készlettel" rendeltem. Mind megérkezett 4-5 nap alatt tökéletes állapotban. Fizetés után azonnal jött a visszaigazolás majd feladáskor a számla.

vidaXL válasza (2022. július 28.) :
Kedves White!
Köszönjük vásárlását és visszajelzését. Nagyon örülünk, hogy minden rendben ment. Reméljük, hogy elnyeri tetszését a vásárlás, és várjuk, hogy újra együtt dolgozhassunk.
Üdvözlettel,
Nora
2022. július 14.

Tisztelt cég !
2022. 06. 16.-án rendeltem Önöktől egy vidaXL krémfehér, hatszög alakú pop -up pavilont 6 oldalfallal.
( 3,6 X 3,1 m ) Házunk kertjében szabályosan, az előírásoknak megfelelően felállítottuk ,rögzítettük.
Már a 3. napon egy szeles idő alkalmával megrogyott az egész szerkezet, a vázszerkezet meggörbült és a
szúnyogháló is elszakadt. Nyilvánvaló, hogy ez a ,,pavilon " nem működik kültéren, nem vízálló és nem stabil
a szerkezet !! Ez egy nagy átverés, nem kültéri használatra való !!! Kérem, hogy gyors ügyintézéssel
mielőbb térítsék vissza részemre a teljes vételárat !! ( 72069 .-Ft. ) Jelezzenek vissza mielőbb, hogy a közeli
napokban mikor jön a pavilonért a futárszolgálat, hogy visszaküldjük Önöknek , valamint ezt követően milyen
formában kapjuk meg a vételárat !? Köszönettel : Andrásné Farkass / 8230 Balatonfüred, Garay János utca 4. HU
Számlaszám : 9563589836
Rendelés szám : 0036000240658

vidaXL válasza (2022. július 25.) :
Tisztelt Ügyfelünk,
Köszönöm, hogy időt szántál az írásra.
Sajnálattal hallom, hogy a megvásárolt termék megsérült, de nagyra értékelem, hogy felhívta erre a figyelmünket.
Vizsgáljuk a problémát, és reméljük, hogy gyorsan és pontosan meg tudjuk oldani. Küldtem Önnek egy e-mailt ezzel a problémával kapcsolatban, kérjük, ellenőrizze beérkező leveleit/spamfiókját.
Üdvözlettel,
Claire
vidaXL
2022. július 14.

A rengeteg rossz vélemény ellenére rendeltem egy TV-fotelt ami masszázs és fűthető funkciókat tartalmaz nyilván a rossz véleményeket olvasva nem vártam semmi jót! De NAGYON kellemesen csalódtam! A szállítás a megrendelést követően 3-napon belül megtörtént hibátlan sértetlen csomag érkezett a termék kiváltó minőségű könnyen érthetően össze szerelhető így erre a termékre és a kiszolgálásra 5 csillagot adok:) Köszönöm!

vidaXL válasza (2022. július 28.) :
Szia Péter,
Nagyon köszönjük, hogy 5 csillagot adott nekünk.
Semmi sem tesz boldogabbá bennünket, mint hogy ilyen pozitív visszajelzéseket hallhatunk termékünkről és szállításunkról.
A legjobbakat kívánjuk, és még egyszer köszönjük, hogy kipróbálta termékünket.
Itt vagyunk, ha kell valami!
Üdvözlettel,
Nora
2022. július 13.

Megbízhatatlan ígérgetnek Nem fizetik vissza aki nem szállított termék árát. Soha ne rendeljen tőle senki!

vidaXL válasza (2022. július 28.) :
Tisztelt Máté,
Köszönjük a visszajelzést.
Sajnálattal halljuk, hogy nem kapta meg a terméket, és szeretné megkapni a kifizetését.
Kérjük, engedje meg, hogy nyomon követhessük ezt az ügyet.
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team
2022. július 10.

Csaló gazemberek. A megrendelt árut visszaküldtem, azóta mindenféle hazugságokkal magyarázzák ki magukat, miért nem küldik vissza pénzt! Eddig legalább 10 mailt írtam, minden alkalommal másik hazugságokkal álltak elő!
SOHA NE VEGYETEK NÁLUK SEMMIT!

vidaXL válasza (2022. július 28.) :
Tisztelt Demus Attila,
Köszönjük a visszajelzést.
Engedje meg, hogy elnézést kérjünk a rossz tapasztalatokért. Véleményéből tudjuk, hogy nem kapta meg a visszatérítést, és nem elégedett szolgáltatásunkkal. Szeretnénk megvizsgálni a visszatérítés részleteit.
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team
2022. július 10.

SENKINEK SEM AJÁNLOM ETTŐL A CÉGTŐL A mosógépszekrény amit küldtek kritikán aluli, silány minőság, kopott, a két részből összerakható ajtók nem illeszkednek (legalább fél cm különbség), seemi köze a magasfényhez.
A termék olyan mint amit már évek óta használ az ember. A mosdószekrényhez kapott alkatzrészek műanyagok, a vízszerelőnek kellett fém alkaltrészeket venni hozzá, hogy nem csöpögjön. A termékhez nyújtott kép egy nagy átverés, egyáltalán nem úgy néz ki a termék mint amit mutatnak róla. Visszaküldeni nem emrjük, mert utólag olvasott véleményekből azt tapasztaljuk, hogy még az árát sem kapjuk vissza.

vidaXL válasza (2022. július 28.) :
Tisztelt Ügyfelünk,
Köszönjük a visszajelzést.
Sajnálattal halljuk, hogy nem volt megelégedve a kapott termékkel, és nem kívánja visszaküldeni.
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team
2022. július 9.

Kerti faházat rendeltem. 4-6 nap helyett kb 2 hónap alatt 5 külön csomagban kaptam meg. Első és utolsó csomag között kb 1 hónap. Ügyfélszolgálat nagyon kedvesen, de kb nulla értékű infót ad. Magát a házat nem merem kibontani, mert biztosan nem az, mint a képen. Egy 220 magas ház, amihez a leghosszabb léc (igen lécekben van a "könnyen összeszerelhető" ház) kb 110 centi. Kizárt, hogy stabil lesz. Összeszerelésit nem látok a csomagban, szerintem zsanérok sem lesznek. Mivel olvasom, hogy visszaküldeni és pénzt visszakapni ugyanolyan bizonytalan, mint rendelni tőlük, valószínű veszek hozzá rendes váznak való fát, meg mindent ami kell. 10-20 ezer még biztos rámegy. Aztán valami vállalhatót megpróbálok összehozni. Kerüljétek! Mivel nem magyar cég szerintem a fogyasztóvédelem is tehetetlen, vagy nem értem hogy működhet még.....

vidaXL válasza (2022. július 28.) :
Tisztelt Daróczi,
Köszönjük a visszajelzést.
Elnézését kérjük a velünk tapasztaltakért. Sajnálattal halljuk, hogy problémái vannak a termék összeszerelése során.
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team
2022. július 7.

Semmiképp ne rendeljetek innen. Nincs magyar ügyfélszolgálat, egy egyszerű kérdésre nem tudnak válaszolni, csak egy nyáladzós google fordított levelet küldenek. Megkérdeztem, egyáltalán van e a termék amit megrendeltem és amire 2-5 nap szállítást vállalnak? Válaszként kb. egy oldalas bla bla levelet írtak, várjak türelemmel majd ha lesz, küldik. Nem vártam, töröltem a rendelést.

vidaXL válasza (2022. augusztus 12.) :
Kedves Király Anikó!
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta figyelmünket erre a problémára.
Kérjük, kérjen elnézést a velünk tapasztaltakért.
Észrevettük, hogy kollégáink e-mailben keresték meg Önt. Megrendelése pedig azt mutatja, hogy a problémája megoldódott.
Ha további kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Szép napot kívánunk.
Üdvözlettel,
Nóra--vidaXL
2022. július 6.

SOHA, DE SOHA NE VÁSÁROLJATOK ETTŐL AZ ÜZLETTŐL!!!! Az csak egy dolog, hogy már a termékek minősége is színvonalon aluli (persze nyilván ezt az árak is mutatják, és van, amiből elegendő lehet ez a minőség is) de az ügyfélszolgálat, és a vevőkhöz való hozzáállásuk kritikán aluli. Május óta könyörgöm a visszaküldtött termékek árának visszafizetéséért, 26 különböző ügyintéző válaszolt már google fordítós levelekben, és azon lovagolnak, hogy miért nem annyi csomagot küldtem vissza db számban, amennyit ők küldtek.
Egyszerűen felháborító és kritikán aluli az egész bolt, SOHA de SOHA ne vásároljatok innen!!!! Mivel nincs rá lehetőség, ezért rossz a minősítés, de valójában BORZASZTÓ!!!!!

vidaXL válasza (2022. augusztus 12.) :
Kedves Wágner Orsi!
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta figyelmünket erre a problémára.
Sajnálattal halljuk, hogy csalódott volt termékeink és szolgáltatásaink minőségében.
Sajnáljuk, hogy a közelmúltban olyan problémák merültek fel rendszereinkkel kapcsolatban, amelyek miatt túl sokáig kellett várakoznia.
Észrevettük, hogy kollégáink e-mailben keresték meg Önt. Megrendelése azt mutatja, hogy a visszatérítési problémája is megoldódott.
Ha további kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Szép napot kívánunk.
Üdvözlettel,
Nóra--vidaXL
2022. július 3.

A megrendelt termék silány,hibás
Visszaküldés azonnal amint lehetett megtörtént és azóta sincs pénzvisszafizetés csak halogatás,hohy ez meg az az adat kell még
Katasztrofális ügyfélszolgálat

vidaXL válasza (2022. augusztus 12.) :
Kedves Kanyár Petra!
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta figyelmünket erre a problémára.
Sajnáljuk, hogy ilyen sokáig várt a visszatérítésre.
Észrevettük, hogy kollégáink e-mailben keresték meg Önt. Megrendelése azt mutatja, hogy a visszatérítés feldolgozás alatt áll, és azt hiszem, hamarosan megérkezik.
Ha további kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Szép napot kívánunk.
Üdvözlettel,
Nóra--vidaXL
2022. június 28.

Sérült árut küldtek, éltem a visszaküldés lehetőségével, de az árát nem térítették vissza. Sok-sok levelezgetés, hogy legyek türelmes, de másfél hónap után sem történt semmi. Több, mint 20 ezret lenyúltak!

vidaXL válasza (2022. augusztus 12.) :
Kedves Molnár Szilvia!
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta figyelmünket erre a problémára.
Sajnáljuk, hogy ilyen sokáig várt a visszatérítésre.
Emlékszel rám kérlek? Korábban más közösségi platformokon is felvetted velem a kapcsolatot, és megerősítettük, hogy megkaptad a visszatérítést.
Ha további kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal. Örömmel megoldjuk Önnek.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Szép napot kívánunk.
Üdvözlettel,
Nóra--vidaXL
2022. június 27.

Visszaküldött termék árát lenyulták és még jól ki is röhögtek!
Mind ezt nagyon kedvesen és segitökészen tették!
Nem ajánlom senkinek, nekem 13000-ft bánta.

vidaXL válasza (2022. augusztus 12.) :
Kedves Resku Csaba!
Sajnálattal halljuk észrevételét, miszerint csalódott volt szolgáltatásunkban.
Megértjük, hogy megrendelésének feldolgozása folyamatban van, és kollégáink jelenleg vizsgálják a visszatérítési adatokat. A vizsgálat folyamatban van, és amint az eredmények rendelkezésre állnak, azonnal felveszik Önnel a kapcsolatot.
Ha bármilyen kérdése van, forduljon hozzánk.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Szép napot kívánunk.
Üdvözlettel,
Nóra--vidaXL
2022. június 25.

Kerti házat vettünk,borzasztó minőség,botrányos osszeszerelési útmutató..Elkeserítő,hogy forgalomba tud kerűlni egy olyan termék amely egy kártyavárra hasonlít.

vidaXL válasza (2022. július 29.) :
Tisztelt Muszza,
Köszönjük a visszajelzést.
Sajnálattal halljuk, hogy elégedetlen volt a kapott termék minőségével és az összeszerelési útmutatóval.
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team
2022. június 22.

Rendeltem utánvéttel 5db különböző méretű terasz belátásgátlót. Vertikálisnak hirdeti de a három 100×300cm -est a polikarbonat tető alá szereltük fel árnyékolónak. Tökéletes lett mert rugós így nem lóg be! A másik két nagyobbat oldalra szereltük a szél és túl sok nap ellen! Azok is jók! Könnyen visszacsukható ha nem kell vagy ha vihar van! Az összeszerelésük nem egyszerű csak annak ajánlom aki ügyes! Én biztosan nem tudtam volna megcsinálni de a férjem ezermester! Olvastam itt egy értékelést, hogy lefutott a rugó....nálunk is a nagyobbnál de van hozzá egy kocka meg a csövön egy csavar és a kockát rá kell tenni a cső végére es tekerni míg szoros nem lesz majd a csavart behajtani.
Rendeltem még egy hintaágy párnát ami olyan mint az ára de az eredeti alatta maradt és ezzel így pont nem vágja az ember lábát! A rengeteg rossz minősítés ellenére én nem csalódtam de sajnálom aki igen!

vidaXL válasza (2022. július 29.) :
Kedves Fazekasné!
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Továbbra is törekszünk arra, hogy jobb élményeket nyújthassunk Önnek. Itt vagyunk, ha kell valami!
Nagyon kellemes napot kívánok.
Üdvözlettel,
Nora
2022. június 17.

Kérdezném,hogy áll a rendelésem, Üdvözlettel B I

vidaXL válasza (2022. július 29.) :
Tisztelt Bocska.
Örömmel halljuk, hogy érdeklődik rendelése állapota iránt.
Megoldódott a problémád?
Ha a problémákat nem sikerült megoldani, kérjük, írjon a webcare_global@vidaxl.com címre, és készen állunk a megoldásra. Annak érdekében, hogy szakmai osztályunk megkapja tájékoztatását, kérjük, az e-mail tárgyában tüntesse fel: Visszajelzés olcsobbat.hu + rendelési szám.
Örülnénk, ha e-mailben küldene további információkat a megrendelésével kapcsolatban, hogy megoldjuk ezt a kellemetlenséget.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- a vidaXL csapata
2022. június 13.

Megbízhatatlan cég! Attól a ponttól kezdve, hogy hibás vagy éppen rossz minőségű terméket reklamál a vásárló szembetűnően lelassul az ügyintézés menete. Folyamatosan átverik az embert, nem jönnek a megbeszélt időpontban az általuk is cserére jogosított bútorért (úgy, hogy azt csak munkaidőben szállítják el, így kénytelen-kelletlen, de ugrik egy szabadnap), nem lehet velük telefonon kommunikálnia, csak chat botos levelezés lehetséges.
Az én javaslatom, ne rendeljetek innen, és ha bárkit bármilyen kár ér, tényleg forduljon a Fogyasztóvédelemhez!

vidaXL válasza (2022. július 29.) :
Tisztelt Ügyfelünk,
Köszönjük, hogy időt szánt rá, hogy felhívja erre a figyelmünket. Kérjük, kérjen elnézést a velünk tapasztaltakért.
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team

Irány a bolt oldala!

vidaXL egy nemzetközi online kiskereskedő. “Meglepően széles termékskálával és több ezer árucikkel kínálkozunk olyas kategóriából, mint Otthon, Kert, Garázs, DIY és Ruházati cikkek. Sőt mi több, minden egyes olyan országnak, ahol jelen vagyunk, biztosítunk Ügyfélszolgálatot a bizonyos ország anyanyelvén, utánvétet és kártyás fizetést is"

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
HIRDETÉS