vidaXL


Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Tisztelt cég !
2022. 06. 16.-án rendeltem Önöktől egy vidaXL krémfehér, hatszög alakú pop -up pavilont 6 oldalfallal.
( 3,6 X 3,1 m ) Házunk kertjében szabályosan, az előírásoknak megfelelően felállítottuk ,rögzítettük.
Már a 3. napon egy szeles idő alkalmával megrogyott az egész szerkezet, a vázszerkezet meggörbült és a
szúnyogháló is elszakadt. Nyilvánvaló, hogy ez a ,,pavilon " nem működik kültéren, nem vízálló és nem stabil
a szerkezet !! Ez egy nagy átverés, nem kültéri használatra való !!! Kérem, hogy gyors ügyintézéssel
mielőbb térítsék vissza részemre a teljes vételárat !! ( 72069 .-Ft. ) Jelezzenek vissza mielőbb, hogy a közeli
napokban mikor jön a pavilonért a futárszolgálat, hogy visszaküldjük Önöknek , valamint ezt követően milyen
formában kapjuk meg a vételárat !? Köszönettel : Andrásné Farkass / 8230 Balatonfüred, Garay János utca 4. HU
Számlaszám : 9563589836
Rendelés szám : 0036000240658
Köszönöm, hogy időt szántál az írásra.
Sajnálattal hallom, hogy a megvásárolt termék megsérült, de nagyra értékelem, hogy felhívta erre a figyelmünket.
Vizsgáljuk a problémát, és reméljük, hogy gyorsan és pontosan meg tudjuk oldani. Küldtem Önnek egy e-mailt ezzel a problémával kapcsolatban, kérjük, ellenőrizze beérkező leveleit/spamfiókját.
Üdvözlettel,
Claire
vidaXL

A rengeteg rossz vélemény ellenére rendeltem egy TV-fotelt ami masszázs és fűthető funkciókat tartalmaz nyilván a rossz véleményeket olvasva nem vártam semmi jót! De NAGYON kellemesen csalódtam! A szállítás a megrendelést követően 3-napon belül megtörtént hibátlan sértetlen csomag érkezett a termék kiváltó minőségű könnyen érthetően össze szerelhető így erre a termékre és a kiszolgálásra 5 csillagot adok:) Köszönöm!
Nagyon köszönjük, hogy 5 csillagot adott nekünk.
Semmi sem tesz boldogabbá bennünket, mint hogy ilyen pozitív visszajelzéseket hallhatunk termékünkről és szállításunkról.
A legjobbakat kívánjuk, és még egyszer köszönjük, hogy kipróbálta termékünket.
Itt vagyunk, ha kell valami!
Üdvözlettel,
Nora

Megbízhatatlan ígérgetnek Nem fizetik vissza aki nem szállított termék árát. Soha ne rendeljen tőle senki!
Köszönjük a visszajelzést.
Sajnálattal halljuk, hogy nem kapta meg a terméket, és szeretné megkapni a kifizetését.
Kérjük, engedje meg, hogy nyomon követhessük ezt az ügyet.
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team

Csaló gazemberek. A megrendelt árut visszaküldtem, azóta mindenféle hazugságokkal magyarázzák ki magukat, miért nem küldik vissza pénzt! Eddig legalább 10 mailt írtam, minden alkalommal másik hazugságokkal álltak elő!
SOHA NE VEGYETEK NÁLUK SEMMIT!
Köszönjük a visszajelzést.
Engedje meg, hogy elnézést kérjünk a rossz tapasztalatokért. Véleményéből tudjuk, hogy nem kapta meg a visszatérítést, és nem elégedett szolgáltatásunkkal. Szeretnénk megvizsgálni a visszatérítés részleteit.
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team

SENKINEK SEM AJÁNLOM ETTŐL A CÉGTŐL A mosógépszekrény amit küldtek kritikán aluli, silány minőság, kopott, a két részből összerakható ajtók nem illeszkednek (legalább fél cm különbség), seemi köze a magasfényhez.
A termék olyan mint amit már évek óta használ az ember. A mosdószekrényhez kapott alkatzrészek műanyagok, a vízszerelőnek kellett fém alkaltrészeket venni hozzá, hogy nem csöpögjön. A termékhez nyújtott kép egy nagy átverés, egyáltalán nem úgy néz ki a termék mint amit mutatnak róla. Visszaküldeni nem emrjük, mert utólag olvasott véleményekből azt tapasztaljuk, hogy még az árát sem kapjuk vissza.
Köszönjük a visszajelzést.
Sajnálattal halljuk, hogy nem volt megelégedve a kapott termékkel, és nem kívánja visszaküldeni.
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team

Kerti faházat rendeltem. 4-6 nap helyett kb 2 hónap alatt 5 külön csomagban kaptam meg. Első és utolsó csomag között kb 1 hónap. Ügyfélszolgálat nagyon kedvesen, de kb nulla értékű infót ad. Magát a házat nem merem kibontani, mert biztosan nem az, mint a képen. Egy 220 magas ház, amihez a leghosszabb léc (igen lécekben van a "könnyen összeszerelhető" ház) kb 110 centi. Kizárt, hogy stabil lesz. Összeszerelésit nem látok a csomagban, szerintem zsanérok sem lesznek. Mivel olvasom, hogy visszaküldeni és pénzt visszakapni ugyanolyan bizonytalan, mint rendelni tőlük, valószínű veszek hozzá rendes váznak való fát, meg mindent ami kell. 10-20 ezer még biztos rámegy. Aztán valami vállalhatót megpróbálok összehozni. Kerüljétek! Mivel nem magyar cég szerintem a fogyasztóvédelem is tehetetlen, vagy nem értem hogy működhet még.....
Köszönjük a visszajelzést.
Elnézését kérjük a velünk tapasztaltakért. Sajnálattal halljuk, hogy problémái vannak a termék összeszerelése során.
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team

Semmiképp ne rendeljetek innen. Nincs magyar ügyfélszolgálat, egy egyszerű kérdésre nem tudnak válaszolni, csak egy nyáladzós google fordított levelet küldenek. Megkérdeztem, egyáltalán van e a termék amit megrendeltem és amire 2-5 nap szállítást vállalnak? Válaszként kb. egy oldalas bla bla levelet írtak, várjak türelemmel majd ha lesz, küldik. Nem vártam, töröltem a rendelést.
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta figyelmünket erre a problémára.
Kérjük, kérjen elnézést a velünk tapasztaltakért.
Észrevettük, hogy kollégáink e-mailben keresték meg Önt. Megrendelése pedig azt mutatja, hogy a problémája megoldódott.
Ha további kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Szép napot kívánunk.
Üdvözlettel,
Nóra--vidaXL

SOHA, DE SOHA NE VÁSÁROLJATOK ETTŐL AZ ÜZLETTŐL!!!! Az csak egy dolog, hogy már a termékek minősége is színvonalon aluli (persze nyilván ezt az árak is mutatják, és van, amiből elegendő lehet ez a minőség is) de az ügyfélszolgálat, és a vevőkhöz való hozzáállásuk kritikán aluli. Május óta könyörgöm a visszaküldtött termékek árának visszafizetéséért, 26 különböző ügyintéző válaszolt már google fordítós levelekben, és azon lovagolnak, hogy miért nem annyi csomagot küldtem vissza db számban, amennyit ők küldtek.
Egyszerűen felháborító és kritikán aluli az egész bolt, SOHA de SOHA ne vásároljatok innen!!!! Mivel nincs rá lehetőség, ezért rossz a minősítés, de valójában BORZASZTÓ!!!!!
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta figyelmünket erre a problémára.
Sajnálattal halljuk, hogy csalódott volt termékeink és szolgáltatásaink minőségében.
Sajnáljuk, hogy a közelmúltban olyan problémák merültek fel rendszereinkkel kapcsolatban, amelyek miatt túl sokáig kellett várakoznia.
Észrevettük, hogy kollégáink e-mailben keresték meg Önt. Megrendelése azt mutatja, hogy a visszatérítési problémája is megoldódott.
Ha további kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Szép napot kívánunk.
Üdvözlettel,
Nóra--vidaXL

A megrendelt termék silány,hibás
Visszaküldés azonnal amint lehetett megtörtént és azóta sincs pénzvisszafizetés csak halogatás,hohy ez meg az az adat kell még
Katasztrofális ügyfélszolgálat
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta figyelmünket erre a problémára.
Sajnáljuk, hogy ilyen sokáig várt a visszatérítésre.
Észrevettük, hogy kollégáink e-mailben keresték meg Önt. Megrendelése azt mutatja, hogy a visszatérítés feldolgozás alatt áll, és azt hiszem, hamarosan megérkezik.
Ha további kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Szép napot kívánunk.
Üdvözlettel,
Nóra--vidaXL

Sérült árut küldtek, éltem a visszaküldés lehetőségével, de az árát nem térítették vissza. Sok-sok levelezgetés, hogy legyek türelmes, de másfél hónap után sem történt semmi. Több, mint 20 ezret lenyúltak!
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta figyelmünket erre a problémára.
Sajnáljuk, hogy ilyen sokáig várt a visszatérítésre.
Emlékszel rám kérlek? Korábban más közösségi platformokon is felvetted velem a kapcsolatot, és megerősítettük, hogy megkaptad a visszatérítést.
Ha további kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal. Örömmel megoldjuk Önnek.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Szép napot kívánunk.
Üdvözlettel,
Nóra--vidaXL

Visszaküldött termék árát lenyulták és még jól ki is röhögtek!
Mind ezt nagyon kedvesen és segitökészen tették!
Nem ajánlom senkinek, nekem 13000-ft bánta.
Sajnálattal halljuk észrevételét, miszerint csalódott volt szolgáltatásunkban.
Megértjük, hogy megrendelésének feldolgozása folyamatban van, és kollégáink jelenleg vizsgálják a visszatérítési adatokat. A vizsgálat folyamatban van, és amint az eredmények rendelkezésre állnak, azonnal felveszik Önnel a kapcsolatot.
Ha bármilyen kérdése van, forduljon hozzánk.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Szép napot kívánunk.
Üdvözlettel,
Nóra--vidaXL

Kerti házat vettünk,borzasztó minőség,botrányos osszeszerelési útmutató..Elkeserítő,hogy forgalomba tud kerűlni egy olyan termék amely egy kártyavárra hasonlít.
Köszönjük a visszajelzést.
Sajnálattal halljuk, hogy elégedetlen volt a kapott termék minőségével és az összeszerelési útmutatóval.
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team

Rendeltem utánvéttel 5db különböző méretű terasz belátásgátlót. Vertikálisnak hirdeti de a három 100×300cm -est a polikarbonat tető alá szereltük fel árnyékolónak. Tökéletes lett mert rugós így nem lóg be! A másik két nagyobbat oldalra szereltük a szél és túl sok nap ellen! Azok is jók! Könnyen visszacsukható ha nem kell vagy ha vihar van! Az összeszerelésük nem egyszerű csak annak ajánlom aki ügyes! Én biztosan nem tudtam volna megcsinálni de a férjem ezermester! Olvastam itt egy értékelést, hogy lefutott a rugó....nálunk is a nagyobbnál de van hozzá egy kocka meg a csövön egy csavar és a kockát rá kell tenni a cső végére es tekerni míg szoros nem lesz majd a csavart behajtani.
Rendeltem még egy hintaágy párnát ami olyan mint az ára de az eredeti alatta maradt és ezzel így pont nem vágja az ember lábát! A rengeteg rossz minősítés ellenére én nem csalódtam de sajnálom aki igen!
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Továbbra is törekszünk arra, hogy jobb élményeket nyújthassunk Önnek. Itt vagyunk, ha kell valami!
Nagyon kellemes napot kívánok.
Üdvözlettel,
Nora

Kérdezném,hogy áll a rendelésem, Üdvözlettel B I
Örömmel halljuk, hogy érdeklődik rendelése állapota iránt.
Megoldódott a problémád?
Ha a problémákat nem sikerült megoldani, kérjük, írjon a webcare_global@vidaxl.com címre, és készen állunk a megoldásra. Annak érdekében, hogy szakmai osztályunk megkapja tájékoztatását, kérjük, az e-mail tárgyában tüntesse fel: Visszajelzés olcsobbat.hu + rendelési szám.
Örülnénk, ha e-mailben küldene további információkat a megrendelésével kapcsolatban, hogy megoldjuk ezt a kellemetlenséget.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- a vidaXL csapata

Megbízhatatlan cég! Attól a ponttól kezdve, hogy hibás vagy éppen rossz minőségű terméket reklamál a vásárló szembetűnően lelassul az ügyintézés menete. Folyamatosan átverik az embert, nem jönnek a megbeszélt időpontban az általuk is cserére jogosított bútorért (úgy, hogy azt csak munkaidőben szállítják el, így kénytelen-kelletlen, de ugrik egy szabadnap), nem lehet velük telefonon kommunikálnia, csak chat botos levelezés lehetséges.
Az én javaslatom, ne rendeljetek innen, és ha bárkit bármilyen kár ér, tényleg forduljon a Fogyasztóvédelemhez!
Köszönjük, hogy időt szánt rá, hogy felhívja erre a figyelmünket. Kérjük, kérjen elnézést a velünk tapasztaltakért.
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team

Nagyon nem ajánlom, ha valaki számlát is szeretne kérni. 2 hónapja rendeltem az oldalukról és azóta sem sikerült kiküldeni.
Köszönjük, hogy időt szánt rá, hogy felhívta erre a figyelmünket. Kérünk elnézést a velünk tapasztaltakért.
Megértjük, hogy felvette a kapcsolatot kollégáinkkal, és megértjük, hogy minden, amit említett, incidens nélkül megoldódott. A vidaXL nevében nem kérünk mást, mint hogy kiváló szolgáltatást nyújtsunk Önnek.Az Ön elégedettsége mindig fontos számunkra.
Itt voltunk, ha kell valami.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Szép napot kívánunk.
Üdvözlettel,
Nóra--vidaXL

Igen sok negatív véleményt olvastam a cégről, Én 2022.05.28-án rendeltem meg egy rozsdamentes kerti szökőkutat.
Korrekt módon kaptam visszaigazolásokat a szállítmányról 5-6 munkanapos kiszállítási határidőt tartotta a cég, közben e-mailon is érdeklődtem arra is szinte azonnali választ kaptam. A termék hibátlan, sérülésmentes csomagolásban érkezett. Ha hibát akarok keresni, az csupán annyi volt, hogy nagyon egyszerű leírás érkezett az összeszereléshez, sajnos azzal megküzdöttünk mire minden része a helyére került, be tudtuk üzemelni, de kicsi logikázással azért megoldottuk ezt a problémát. Esetleg jó lenne ha az interneten lenne részletesebb szerelési útmutató.
Pár napja már használjuk a terméket, de úgy gondoltam a sok negatív vélemény mellett legyen egy pozitív visszajelzés is :-)
Köszönjük a vásárlást.
Örömmel olvasunk egy ilyen pozitív értékelést. Az Ön bátorítása segít bennünket abban, hogy előre haladjunk, és folyamatosan fejleszthessük magunkat.
Biztos lehet benne, hogy továbbra is fejlesztjük összeszerelési utasításainkat, hogy jobb élményt nyújthassunk.
Felhívjuk figyelmét, hogy elkötelezett támogatásunk nem áll meg a megrendelésnél. Itt vagyunk, ha kell valami!
Üdvözlettel,

Üdvözlöm
Kritikán aluli minőség, visszaküldés nem lehetséges, mert semmilyen módon nem elérhető a cég!!!!!
Nem kevés összeget fizettem a nulla minőségért!!!!!
Nem az jött amit megrendeltem,az egyik csomagban, a másik csomagban pedig törött volt a termék!!!!!!
Köszönjük a visszajelzést.
Sajnálattal halljuk, hogy a megrendelt termék megsérült.
Kérjük, engedje meg, hogy nyomon követhessük ezt az ügyet.
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team

Még nem vásároltam tőlük, pedig kinéztem és kosárba tettem egy szőnyeget és egy tárolós padot... De ennyi negatív értékelés után meggondolom. Egyet nem értek: Ha egy magánszemély így átveri az embereket pl. a jófogáson vagy a facebookon, már mennek a rendőrségre, 5-6 eset után! Itt meg már kb. az ötvenediket olvasom, hogy nem kapta vissza a pénzét, minősíthetetlen az áru, stb, mégis él és virul a cég!!! Hogy lehet ez??
Köszönjük a visszajelzést.
A vidaXL nevében nem kérünk mást, mint hogy kiváló szolgáltatást kínáljunk Önnek. Az Ön elégedettsége mindig fontos számunkra.
Biztosítjuk, hogy mindent megteszünk azért, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de készek vagyunk megoldani azokat, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com címen.
Nagyra értékelnénk, ha küldene nekünk egy e-mailt, amely további információkat tartalmaz a megrendelésével kapcsolatban, hogy megoldjuk ezeket a kellemetlenségeket.
Kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk, ha további kérdései vannak, szívesen segítünk Önnek.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team

Katasztrófa, 5 nap alatt nem képesek átadni egy csomagot a szállítmányozónak. Kérdésekre képtelenek válaszolni...
Köszönjük a visszajelzést.
Köszönjük, hogy időt szánt rá, hogy felhívja erre a figyelmünket. Kérjük, kérjen elnézést a velünk tapasztaltakért.
A vidaXL nevében nem kérünk mást, mint hogy kiváló szolgáltatást kínáljunk Önnek. Az Ön elégedettsége mindig fontos számunkra.
Kérjük, engedje meg, hogy kivizsgáljuk ezt az ügyet.
Megnéznéd az e-mailt, amit küldtünk neked?
Köszönjük az együttműködést!
Nora -- vidaXL Team

Éjjeliszekrényt rendeltem ami megérkezéskor úgy nézett ki mint amit legalább 2 éve használnak, ütött ,kopott! 1 hét robottal való levelezés után sikerült elérnem, hogy ezt elvigyék, további 2 hét után küldtek egy másikat ami szintén hibás volt. Azóta nem válaszolnak semmire... senkinek NEM ajánlom!
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta figyelmünket erre a problémára.
Sajnálattal közöljük Önökkel ezt az élményt. Mivel ezek a hónapok jelentik az értékesítési csúcsszezonunkat, sajnáljuk, hogy néha tovább tart, amíg ügyfélszolgálati csapatunk meghallja felőlünk. De ne aggódjon, felvesszük Önnel a kapcsolatot, amint látjuk üzenetét. Észrevettük, hogy az ügye megoldódott. Kérjük, engedje meg, hogy e-mailt küldjünk Önnek rendelése állapotának megerősítésére.
Meg tudnád nézni?
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Üdvözlettel, Nora

2 db kihúzható vászon belátásgátlót rendeltünk tőlük. Meg is érkezett pontosan a termék, kínszenvedések árán összeraktuk, amikor a vásznat ki akartuk húzni, h ellenőrizzük a működését, lefutott a rugó és többet nem húzta be a tokjába. Használhatatlan az egész. Írtam nekik, visszahívást kértem, küldtem videót, várom a reakciójukat. Nem tudom mit csináljak, küldjem vissza az árut? 60000 forintunk bánja, fel fogom jelenteni őket. Ne vásároljatok tőlük, 3 napunk ment rá csak az összeszerelésre!
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta figyelmünket erre a problémára. Sajnálattal halljuk, hogy probléma van a kapott termékkel. Szeretnénk utánajárni az ügynek, engedje meg, hogy e-mailt küldjünk Önnek. Kérem ellenőrizze.
Várjuk válaszát.
Szép napot.
Üdvözlettel, Nora

Az április 12-ei visszaküldés óta nem kaptam vissza a pénzem. A Pepitán keresztül vásároltam, ők sem segítenek. Az emaileket és hívásokat fogadják, de válasz emailben nem kapok, vissza pedig ígéretük ellenére sem hívnak. A rendőrségen megteszem a feljelentést. 50.000,- ft alatt csak szabálysértés, de akkor is! Ez tűrhetetlen.

Borzalmas
Köszönjük a visszajelzést.
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team

L alakú kanapét rendeltem.
A megérkezett csomagokból nem lehetett összerakni így visszaküldtem.Naponta irogatunk egymásnak.Ők sajnálkoznak,de pénzt még nem kaptam vissza.Lassan 1 hónapja megy a huza-vona.

vidaXL doesn't offer a possibility to see their products in a showroom. The product information on their websites is sketchy and the pricing of their products shows some anomalies. For example unlike foreign vidaXL websites, on viaxl.hu the top range of the vidaXL adjustable electric bed frames is lower priced than the basic range, and bigger sizes often are cheaper than smaller sizes of the same model. The customer service of vidalxl.hu is a disaster. Their customer service expertise doesn't reach further than what is published on their website. You get only some evasive stupid answers. For additional product information that is missing on their website you'll have to turn to their web shops abroad though these won't deliver to Hungary. If you look for the cheapest price then you have to buy from vidalxl.de and pick it up in person.
Köszönjük visszajelzését. Továbbra is törekszünk arra, hogy jobb élményeket nyújthassunk Önnek.
Biztosítjuk, hogy mindent megteszünk azért, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de készek vagyunk megoldani azokat, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com címen.
Nagyra értékelnénk, ha e-mailt küldene nekünk a problémájával kapcsolatos további információkkal kapcsolatban.
Várjuk e-mailedet.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team

Én is azt tapasztalom, hogy nincs ügyfélszolgálatuk. A termék gyenge minőségű, mondhatni pocsék.
Az eMagon keresztül rendeltem, nem értem, miért tartanak fent üzleti kapcsolatot egy ilyen céggel? Még ott fogok balhézni, mert valahogy rendet kellene csinálni.
Ennyit az ügyfélélményről!

2022.04.06-án vásároltunk egy hangszigetelő bambusz paraván. mert nem hangszigetel. El is vitték 2022.04.26-án. Lassan egy hónapja nem kaptuk meg sem a sztornó számlát, sem a visszájáró pénzt.

Sajnos én is azok közé tartozom, akik a rendelés után olvasták el a véleményeket. Magam is kereskedelemben dolgozom, de ilyen Ügyfélkezelést még nem tapasztaltam a Kollégáim részéről. Minden úgy igaz, ahogy az előző véleményezők leírták. Robot válaszol minden levélre, a számlát, melyet rendeléskor a kértem cégre kiállítva azóta sem kaptam meg.
Szinte minden nap küldöm az Ügyfélszolgálatra az üzenetet a számlaigényemmel kapcsolatban.
Nincs olyan szervezet, ahol az ilyen cégeket be lehet jelenteni?

Soha, semmilyen körülmények között nem ajánlom a rendelést. Katasztrófa. Egy 120 kilós súlyzókészletet rendeltem tárcsákkal, rudakkal. A tárcsák 1 héten belül megérkeztek, örültem is mikor hívott a dpd. Kibontottam a csomagot, de csak a tárcsákkal találkoztam. Felhívtam a pepita.hu ügyfélszolgálatát (nekik köszönöm a korrekt hozzáállást), jeleztem feléjük, hogy ez így nem jó. Ők leadták az infót a vidaxl-nek, másnap jött is a csomag a dpd-től. Örültem, hogy ilyen gyorsan kezelik a kialakult problémát. Kibontottam a csomagot és nem rudak voltak benne, hanem még tárcsák. Ez remek. Ismét beszéltem a pepitásokkal és ez megismétlődött még nyolcszor, mire másfél hónappal később (2022.05.20) megérkeztek a rudak. Gondoltam végre. Erre kibontom a csomagot és a rudak fele hiányzik. A két egykezes rúdból csak egy érkezett meg, a francia rúd valamiért három végből állt (pedig egy fóliába csomagolták, nem hiszem el, hogy nem tűnt fel az illetékesnek, hogy valami nem stimmel), a kétkezes rúdnak meg csak az egyik fele jött meg. Ennyire tiszteletlen és hanyag céggel még nem találkoztam. Semmibe veszik a vásárlót. Ahogy olvasom a hozzászólásokat, többen is elégedetlenek és csak pár ember volt annyira szerencsés, hogy azt kapta amit várt és időben is érkezett meg.
Én magam rendívül szomorú vagyok, hiszen lassan kettő hónapja szeretnék edzeni a vásárolt készlettel, de még mindig nincs vége. Ha megint valami probléma lesz, visszafogom kérni a pénzem. Amennyiben ez nem történik meg záros határidőn belül, feljelentem őket. Dokumentálva van, rögzített hangfelvételekkel és csomagszámokkal, fotókkal. Katasztrófa ez a cég. Gondolom semmivel nem fogják kompenzálni a pénzemért vásárolt kellemetlenséget.
Üzletek
- Interneten keresztül
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel