vidaXL

vidaXL
HIRDETÉS

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2023. március 21.

balos Porkoláb babát vettünk, már másnap kihozták, nagyon takaros kis babi még a szokásos nyelési problémák sincsenek, mint a tejet.

vidaXL válasza (2023. március 23.) :
Tisztelt Ügyfelünk,
Köszönjük, hogy időt szánt a megjegyzésekre.
Mindent megteszünk a fejlesztés és a legjobb élmény biztosítása érdekében.
Szép napot kívánunk.
Üdvözlettel,
Josefine
2023. március 21.

balos Porkolábat még aznap kihozták, nagyon takaros kis baba, minden igényt kielégít még w megszokott nyelési problémák sincsenek. Az ügyfélszolgálat még véletlenül se leakeli az emailed mindenféle betolakodónak.

2023. március 21.

Olyan kerités drótott küldtek már vehetem is le mert egy semmit érő sz.r.

2023. március 17.

Tömör fenyőfa könyvszekrényt rendeltem tőlük (cikkszám: 808158). A rendelés rendkívül gyorsan (túl gyorsan) jött meg, de szerencsére a fuvarozó át tudta ütemezni a szállítást. A doboz kibontása után szembesültem vele, hogy a polc valamennyi (!) fa eleme hibás, hanyagul, csúnyán kivitelezett, rosszulmegmunkált, repedt, stb. és szinte használhatatlanul vékony deszkákból áll (a deszkák vastagságát valószínűleg ezért nem tűntették fel sehol a honlapon). Nagyjából faipari hulladék volt, amiből polcot kellett volna összerakni. Visszacsomagoltam, és némi próbálkozás után az ügyfélszolgálattal visszaküldettem a dobozát. Most várom a vételár visszautalását.
Soha többe VidaXL!

vidaXL válasza (2023. március 20.) :
Kedves Tóth Zoltán,

Először is köszönöm, hogy időt szakított arra, hogy visszajelzést írjon tapasztalatairól.

Nagyon sajnálom, hogy a termékünk nem felelt meg az elvárásainak, ezért őszintén elnézést kérünk.

21310 Ft visszatérítést kértek.

A visszatérítést a használt fizetési módtól függően 10 munkanapon belül meg kell kapnia.

Ugyanazzal a módszerrel és ugyanarra a számlára kerül kibocsátásra, amelyet a fizetéshez használt, vagy az Ön által megadott számlára, ha nem tudjuk visszatéríteni az eredeti tranzakciót.

Ha PayPal-lal fizetett, kérjük, ellenőrizze fiókját, mivel bizonyos esetekben el kell fogadnia a visszatérítést a PayPal webhelyén.

Köszönjük türelmét, és elnézést kérünk az esetlegesen okozott kellemetlenségekért. Mint mindig, kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk, ha bármilyen további kérdése van.

Hanna
vidaXL
2023. március 16.

"Horganyzott acél" magaságyást rendeltem - ehelyett egy silány minőségű, sérült festésű vékony lemez izét kaptam, amit rögtön vissza is küldtem. A visszaküldés is harmadszorra sikerült, mert nem oda küldték a futárt, ahova megjelöltem, többször visszakérdeztek már birtokukban lévő információkra, stb. A vételár visszatérítése sem volt egyszerű, mert ugyanazokat a gépi fordítású sablonleveleket küldték újra és újra - de végül nagynehezen visszautalták a pénzt.

2023. március 15.

Éjjeli szekrényt vásároltam 2 darabot. A doboz sértetlenül érkezett de belül mindegyikben sérültek voltak a lapraszerelt elemek (sérülve kerültek a dobozba). A fiók furatok nem stimmelnek, összeszerelési útmutató vacak és hibás. A méretek nem jók nincs síkban semmi, a hátlap mérete nem stimmel... stb. Úgy szar ahogy van! Remélem a rák eszi belülről azt aki ilyet el mer adni!

2023. március 13.

Ezek csaló gazemberek, nincs kontakt telefonszám, van egy Chet felület amely arra lenne hogy az ügyfélszolgálattal beszélhess, rögtön néhány másodperc alatt kiderül hogy egy robottal beszélgethetsz csak, az egyetlen tanácsa a robotnak hogy keresd meg az Ügyfélszolgálatot! Szóval semmi esetre sem ajánlom ezt a céget, sőt inkább kerülni kel őket messziről, sőt kitiltanám őket a piacról.

vidaXL válasza (2023. március 14.) :
Tisztelt Hölgyem/Uram Oláh Attila,

Először is köszönöm, hogy időt szakított arra, hogy visszajelzést írjon tapasztalatairól.

Nagyon sajnálom, hogy szolgáltatásunk nem felelt meg az Ön elvárásainak, ezért őszintén elnézést kérünk.

Remélem, lehetőséget ad nekünk, hogy további segítséget nyújthassunk Önnek.

Kérjük, hogy a webservice@vidaxl.hu címre küldje el megrendelésének adatait, mint a rendelési szám vagy a rendelés leadásához használt e-mail cím (a tárgyhoz kérjük csatolja a HU-Olcsobbat, ez segít azonosítani és segíteni gyorsabb).

Előre is köszönöm és várom emailjét.

Hanna
vidaXL
2023. március 11.

A nemrég vásárolt melegházunk a silány anyag kivitelezésének köszönhetően darabokra esett szét. A váz szerkezet már az összerakást sem bírta ki elhajlás nélkül. A leírás alapján "stabil" váz szerkezetet ígért és 4 erős profilt. Lehet ,hogy a havazást nem bírja ,de a szelet sem. Ez sehol nem volt feltüntetve. Az összeszerelési útmutató is borzalmas, az építési sorrend is szörnyű. Arról nem is beszélve, hogy a csavarok helyei sok helyen nem is egyeztek. Több napi munkánkba telt az összeszerelése.
245520 Ft-ba került,ami most ment a kukába. Másnak ez egy havi fizetése.

vidaXL válasza (2023. március 14.) :
Tisztelt Hölgyem/Uram Pintérné Szekszárdi Laura,

Nagyon sajnálom, hogy termékünk nem felelt meg az elvárásainak, ezért szívből elnézést kérünk.

De szeretnénk tájékoztatni, hogy tovább vizsgáljuk visszajelzését. Privát üzenetet küldünk a beszélgetés folytatása érdekében. Megnéznéd az üzenetedet?

Várom válaszukat!

Hanna
vidaXL
2023. március 9.

Sajnos nekem is negatív tapasztalatom van, illetve még várok arra, hogy ez esetleg megváltozzon. 2 db 90x190 ágyat rendeltem (speciális méret miatt rendeltem innen), a 2 ágyat 8 csomagban szállították volna ki, de csak 3 csomagot kaptam meg, mert a DPD kiszállítás nélkül visszaküldte a feladónak. A DPD elismerte, hogy hibáztak, de a vidaxl ügyfélszolgálatnak már 3 levelet írtam és egyszerűen nem kapok választ arra, hogy a ki nem szállított 5 db csomaggal mi a helyzet. Pénz kifizetve, csomag 3 rész kiszállítva (így nyilván használhatatlan), az ügyfélszolgálatnak nincs telefonszáma, az e-maileket fordítják össze-vissza és mindig más válaszol. Katasztrófa!

vidaXL válasza (2023. március 9.) :
Tisztelt Hölgyem/Uram Szász Zsolt,

Nagyon sajnálom, hogy 5 csomag hiányzik és szolgáltatásunk nem váltotta be az elvárásait, őszintén elnézést kérünk érte.

De szeretnénk tájékoztatni, hogy tovább vizsgáljuk visszajelzését. Privát üzenetet küldünk a beszélgetés folytatása érdekében. Megnéznéd az üzenetedet?

Várom válaszukat!

Hanna
vidaXL
2023. március 7.

Kettő darabb pàrnàt rendeltem.amit megis kaptam .de nem kényelmes kemény és túl.alacsony .vissza is küldtem sajàt költségemre amit önök megtagadtak és vissza küldték .biztam ebben a termékben.

vidaXL válasza (2023. március 8.) :
Tisztelt Hölgyem/Uram Kovács kàrolyné,

Nagyon sajnálom, hogy a termékünk nem felelt meg az elvárásainak, ezért őszintén elnézést kérünk.

De szeretnénk tájékoztatni, hogy tovább vizsgáljuk visszajelzését. Privát üzenetet küldünk a beszélgetés folytatása érdekében. Megnéznéd az emailedet?

Várom válaszukat!

Hanna
vidaXL
2023. február 23.

Nagyon rossz, hogy sokszor hiányzik csavar
Nehéz össze szerelni

2023. február 23.

Nem kevés pénzért rendeltem tőlük.
A termék 2 alkatrésze hiányzik. Állításuk szerint már több mint egy hete a raktárukban van az alkatrész. De még várjak 20 munkanapot. ???????
Miért is? Undorító egy cég, senkinek sem ajánlom!

vidaXL válasza (2023. február 24.) :
Tisztelt Ügyfelünk,
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta a figyelmünket erre a problémára. Sajnáljuk, hogy ennyi gondot okoztunk Önnek. Észrevettük, hogy eszkalációs csapatunk teljes mérlegelési jogkörrel rendelkezik rendelésének feldolgozásában, amíg a probléma teljesen meg nem oldódik.
Ügyét e-mailben elküldtük eszkalációs csapatunknak feldolgozásra. Bízzon benne, hogy hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot. Bármilyen kérdésével közvetlenül fordulhat hozzájuk.
Minden jót kívánunk.
Köszönjük folyamatos támogatását és türelmét.
Üdvözlettel,
Hanna
2023. február 19.

Semmi nem volt jó, a szállítás csúszik, az áru minösége katasztrofális, silány, a vissza küldési procedúra, pénz visszafizetés, minösithetetlen.

vidaXL válasza (2023. február 22.) :
Tisztelt Hölgyem/Uram Szemők István,

Sajnáljuk, hogy sem termékünk minősége, sem vevőszolgálatunk nem elégítheti ki Önt.

A rendelése 0036000381654? 45962 Ft az ára?

Felvettük a kapcsolatot az illetékes osztállyal, és kértük a rendelés visszatérítését. Ha minden jól megy, 10 munkanapon belül megkapja a visszatérítést.

Nagyra értékeljük együttműködését és türelmét.

Hanna
vidaXL
2023. február 11.

Ágyat rendeltünk. A fa elemek fényezése rettenetes. Szinte nincs elem ahol ne lenne sérült. Egy keresztléc hosszában el van repedve teljesen. A furatok nem jók. Utómunka szükséges. Ez így elég gagyi sajnos.....

vidaXL válasza (2023. február 22.) :
Tisztelt Hölgyem/Uram Nagyné Karvalics Judit,

Köszönjük, hogy megjegyzést tettél.

Nagyon sajnálom, hogy a termékünk nem felelt meg az elvárásainak, ezért őszintén elnézést kérünk.

De szeretnénk tájékoztatni, hogy tovább vizsgáljuk visszajelzését. E-mailt küldünk e-mail címedre (karvalics.judit@vipmail.hu), hogy a beszélgetést a további részletekkel folytathassuk. Megnéznéd az emailedet? Kérjük, ellenőrizze a spam mappáját is.

Várom válaszukat!

Üdvözlettel,

Hanna
vidaXL
2023. február 8.

2023.02.03. 18:46-kor leadtam a rendelésem, az ezt követő első munkanapon 2023.02.06-án lemondtam, mert közben háromszor változtatták meg az árát a honlapjukon. Nem fogadták el a lemondást, arra hivatkozva, hogy már átadták a futárnak, de néhány sorral lejjebb arról tájékoztattak, hogy összekészítették a szállításra. Azt javasolták, hogy vegyem át (3-5 nap múlva), majd küldjem vissza és 10 napon belül visszautalják a számlámra a pénzt, holott nem is volt kifizetve, mert utánvéttel rendeltem.
Csalódtam a cégben, többet nem rendelek tőlük semmit és nem is ajánlom senkinek.

vidaXL válasza (2023. február 22.) :
Tisztelt Hölgyem/Uram Ecseki Józsefné,

Sajnáljuk, hogy szolgáltatásunk nem tudja kielégíteni.

Amikor felveszi velünk a kapcsolatot a megrendelés törlése érdekében, rendelése már kiszállítási állapotban van, nem tudjuk törölni, és csak a csomag visszautasítását tudjuk kérni.

Most ellenőriztük a 0036000393408-as rendelés állapotát, a csomag visszakerült raktárunkba. Ez a rendelés véget ért.

Ha továbbra is elégedetlensége van, közvetlenül e-mailben fordulhat ügyfélszolgálatunkhoz. E-mail címünk: webservice@vidaxl.hu

Ügyfélszolgálati csapatunk az e-mail megérkezése után a lehető leghamarabb visszajelzést ad.

Köszönöm a megértést.

Hanna
vidaXL
2023. január 31.

Rendeltünk egy tikfa furdoszoba szekrenyt 75 ezer Ft-ért és a doboz kinyitása utàn penèsz szag àradt a csomagból. Kinyitva fekete penèsz hullott a fehér szőnyegünkre, amin kicsomagoltuk. Minden fém résznél pereg le a rozsda az elemekről. Nyilvànvaóan elázott ez a csomag, valamikor jó règen… E-mail címet sem talàltam a honalpon a kapcsolat fülnél, így akadtam erre az oldalra ahol a vàlaszokban leltem erre: webcare_global@vidaxl.com
Ide küldjem?

vidaXL válasza (2023. február 1.) :
Tisztelt Hölgyem/Uram,

Először is köszönöm, hogy időt szakított arra, hogy visszajelzést írjon tapasztalatairól.

Nagyon sajnálom, hogy a termékünk nem felelt meg az elvárásainak, ezért őszintén elnézést kérünk.

Remélem, lehetőséget ad nekünk, hogy további segítséget nyújthassunk Önnek.

Kérem, továbbítsa megrendelésének adatait, például a rendelési számot vagy a megrendelés leadásához használt e-mail címet a webcare_global@vidaxl.com címre.

Előre is köszönöm és várom emailjét.

Üdvözlettel

Hanna
vidaXL
2023. január 25.

Nem ajánlom senkinek. Első alkalommal törött termék érkezett. Három hét után küldték a csere terméket amiből sok alkatrész és elem hiányzott. Nem lehet senkivel telefonon beszélni, csak emaileben vagy chaten.

2023. január 25.

Rendeltem egy magasfényű páros éjjeli szekrényt. Alig vártam, hogy megérkezzen, de azonnal el is szomorodtam a látványtól! Tele volt fűrészporral, ami miatt minden darab karcos lett, nem volt egyáltalán magasfényű és sérült darabok voltak benne!

vidaXL válasza (2023. január 30.) :
Kedves Regina!
Köszönjük visszajelzését! Őszintén elnézést kérünk a velünk kapcsolatos negatív tapasztalataiért. Észrevettük, hogy kollégáink e-mailben keresték meg Önt. Továbbra is oda fogunk figyelni erre az ügyre.
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team
2023. január 21.

Profi eladás jó minőségű árút kaptam .Köszönöm

2023. január 19.

Nagyon rossz minőségű bútorokat kaptam. Rendeltem egy magasfényű fehér kisebb szekrényt aminek minden oldala meg volt karcolva és szinte az összes élén volt sérülés. Ugyan ez történt az íróasztallal, de ahhoz még csavarokat se küldtek. Ennek elindult a pótlási folyamata majd 8nap múlva szóltak, hogy a "Az alkatrészek cseréje készlethiány miatt megszakadt.". Egy íróasztalt széket rendeltem még ami a fényképen teljesen pufinak tűnt, látszott, hogy tele van anyaggal, de amikor megérkezett szó szerint semmi anyag nincs benne. 5perc ülés után teljesen azt lehet érezni, hogy a tartóvason ül az ember.

Botrányos minőség jellemző rájuk.

vidaXL válasza (2023. január 20.) :
Tisztelt Ügyfelünk,
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta a figyelmünket erre a problémára. Sajnáljuk, hogy ennyi gondot okoztunk Önnek. Észrevettük, hogy eszkalációs csapatunk teljes mérlegelési jogkörrel rendelkezik rendelésének feldolgozásában, amíg a probléma teljesen meg nem oldódik. Megkaptad az e-mailt Oleksandrától?
Ügyét e-mailben elküldtük eszkalációs csapatunknak feldolgozásra. Bízzon benne, hogy hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot. Bármilyen kérdésével közvetlenül fordulhat hozzájuk.
Minden jót kívánunk.
Köszönjük folyamatos támogatását és türelmét.
Üdvözlettel,
Nora
2023. január 11.

Rendeltem egy Tv állványt, ami viszonylag gyorsan meg is érkezett de sajnos az egyik elem törött volt...
Jelezzen és 1 héten belül küldtek egy új elemet! Így most tökéletes lett. 😊

vidaXL válasza (2023. január 12.) :
Kedves Renáta!
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta a figyelmünket erre a problémára.
Elnézést kérünk az okozott zavarokért.
Észrevettük, hogy kollégáinktól kapott cserecsomagja új státuszba került.
Kérjük, engedje meg, hogy kérdését e-mailben követhessük.
Megnéznéd a privát üzenetet, amit küldtünk neked (néha a spam fiókodban van)?
Ha nem kapta meg az e-mailt, itt van az e-mail címünk
webcare_global@vidaxl.com Annak érdekében, hogy szakmai osztályunk megkapja az Ön tájékoztatását, kérjük, az e-mail tárgyában tüntesse fel: visszajelzés olcsobbat.hu + rendelési szám.
Nagyra értékelnénk, ha e-mailben küldene további információkat a megrendelésével kapcsolatban, hogy megoldjuk ezt a kellemetlenséget.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
nora --vidaXL csapat
2022. december 28.

Sminkasztalt rendeltem ajándékként a lányomnak karácsonyra, sajnos nem tájékozódtam elég alaposan, és a képek valamint az ára alapján jó minőségűnek gondoltam, 38.000 ft gyönyörű, magasfényű, tükrös sminkasztal. Olyan vékony anyaggal vasalták le a kritikán aluli minőségű préselt "bútorlap" széleit, hogy szereléskor jól megvágta az ujjam olyan éles, a tükör meg valóságban egy felragasztható matricát jelent, úgy látod benne magad mint a csodák palotájában (nézett is a gyerek, még szerencse, hogy jó humora van) fiók? Felborul az asztal ha megpróbálod kihúzni... ne vegyétek meg...messziről amúgy jól néz ki😐

vidaXL válasza (2022. december 29.) :
Szia Zsanett!
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta a figyelmünket erre a problémára. Nagyon sajnálom, hogy megsérült a kapott termék.
Nagyon sajnálom, hogy ilyen rossz tapasztalatot szereztem. Ügyét e-mailben elküldtük eszkalációs csapatunknak feldolgozásra. Bízzon benne, hogy hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot. Bármilyen kérdés esetén közvetlenül is kapcsolatba léphet velük.
Ha 2 munkanapon belül nem kapott üzenetet, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com címen Annak érdekében, hogy szakosztályunk megkapja üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában tüntesse fel: Visszajelzés olcsobbat.hu + Rendelésszám.
Minden jót kívánunk.
Köszönjük folyamatos támogatását és türelmét.
Üdvözlettel,
Nora
2022. december 27.

A termék időbe megérkezett viszont a képen szereplőhöz képest ,nem is hasonlít,nem ér ennyit így vissza is akartam küldeni,e mailbe felvettük a kapcsolatot,várzam a futárt de értesítést se kaptam,futár se jött

2022. december 21.

Jóhiszeműen megrendeltünk egy 180 centis(nek hirdetett) 3d műfenyőt.
Megérkezett a termék, időben pontosan.
Amikor viszont összerakásra került, szemmel látható volt, hogy ez köszönőviszonyban sincs a képeken látottakkal.
Egyrészt nem 180 centi, ez fix! Másrészt gagyi minőség.
Az oldalon hirdetett dús ágak, max ott léteznek a képen!
Borzasztó… Teljesen foghíjas a fa. Olyan mintha hiányoznának az ágai alul. Ez a vásárlók 110%-os megtévesztése!
Undorító módon.
Vissza fogjuk küldeni…

vidaXL válasza (2022. december 22.) :
Kedves Dóra!
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta a figyelmünket erre a problémára. Sajnálattal értesültünk véleményéből, hogy probléma van a kapott termékkel.
Kérjük, engedje meg, hogy e-mailben felvegyük a kapcsolatot az ügy kivizsgálása érdekében.
Megnéznéd a privát üzenetet, amit küldtünk neked (néha a spam fiókodban is lehet)?
Ha nem kapta meg az e-mailt, itt van az e-mail címünk
webcare_global@vidaxl.com. Annak érdekében, hogy szakmai osztályunk megkapja tájékoztatását, kérjük, az e-mail tárgyában tüntesse fel: Visszajelzés olcsobbat.hu + rendelési szám.
Nagyra értékelnénk, ha e-mailben elküldené nekünk a megrendelésével kapcsolatos további információkat a kellemetlenség megoldása érdekében.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
nora --vidaXL csapat
2022. december 21.

Tömör akácfa cipősszekrényt rendeltem .Nagyon rossz minőségű árút kaptam.Éltem az ellási jogommal,visszaküldtem a terméket,a pénzem azóta sem kaptam vissza,14 munkanap telt el,megkeresésemre nem válaszolnak,jogi úton probálom visszaszerezni a pénzem.Óriási csalódás így az ünnepek előtt!

vidaXL válasza (2022. december 26.) :
Kedves Bába!
Köszönjük észrevételét, amely felhívta a figyelmünket erre a problémára. Sajnálattal halljuk, hogy nem kapta meg a visszatérítést. Kapott üzenetet kollégáinktól? Banki adataira van szükségünk a visszatérítéshez, de nem kaptunk választ.
Kérjük, engedje meg, hogy e-mailben kapcsolatba léphessünk Önnel az ügy kivizsgálása érdekében.
Szeretne látni egy privát üzenetet, amelyet küldtünk Önnek (néha a spam mappában lehet)?
Ha nem kapott e-mailt, itt van az e-mail címünk
webcare_global@vidaxl.com. Annak érdekében, hogy szakmai osztályunk megkapja üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyába írja be: Visszajelzés olcsobbat.hu + rendelési szám.
Nagyra értékelnénk, ha e-mailben további információt küldene a megrendelésével kapcsolatban, hogy orvosolja ezt a kellemetlenséget.
Várjuk e-mailedet.
Köszönöm türelmét és minden jót kívánok!
Nora – A vidaXL csapat
2022. december 20.

Havazó műfenyőt rendeltem a VidaXL webáruházban. A csomag néhány napon belül meg is érkezett, de kiderült, hogy a tartozék égősor hiányzik. Felhívtam az ügyfélszolgálatot ( minden nehézség nélkül), ahol felajánlották az ingyenes visszaküldés lehetőségét. Nem szerettem volna élni a lehetőséggel, árleszállítást kértem. Elfogadták, elnézést kértek, utaltak 🙂🙂🙂

vidaXL válasza (2022. december 26.) :
kedves
Köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy visszajelzést írjon tapasztalatairól!
Minden nap mindent megteszünk annak érdekében, hogy szolgáltatásaink minőségét javítsuk, és a legjobb élményt nyújtsuk Önnek.
Szép napot kívánunk!
Tisztelettel,
Nora
2022. december 19.

Nagyon elégedett vagyok. A termék szép és hibátlan, a szállítás pontos.

vidaXL válasza (2022. december 26.) :
Kedves Éva!
Köszönjük az értékelést.
Semmi sem tesz boldogabbá bennünket, mint hogy ilyen pozitív visszajelzéseket hallhatunk termékünkről és szállításunkról.
A legjobbakat kívánjuk, és még egyszer köszönjük, hogy kipróbálta termékünket.
Üdvözlettel,
Nora
2022. december 18.

Rendeltem egy terméket mely kiszalitás alatt van de nem tudom át merjem e venni ezek utan amit itt olvasok senki nincs megelègedve a termèkekel .

vidaXL válasza (2022. december 26.) :
Szia,
Szeretnénk hallani visszajelzését. 30 napos ingyenes visszaküldési és visszatérítési szolgáltatást biztosítunk. Ez az érvényességi idő a csomag átvételét követő naptól kezdődik. Ha bármilyen kérdése is van, forduljon hozzánk bármikor.
Tisztelettel: Nora
2022. december 2.

Október elején rendeltem egy ágy keretet, az eMagon keresztül. Bárcsak előbb olvastam volna az értékeléseket, de mostmár biztos, hogy sosem rendelek egyik oldalról sem. Az ágy rossz minőségű, furatok nélküli volt, emiatt borzasztó nehéz volt osszeszerelni. Már másnap estek ki belőle az ágyrácsok, a préselt fa elemek törtek szét. Minden nap megragasztottam egy elemet, de 3 hét múlva szelthullot az egész, a termék jellemzokben leírt nagyon erős acél lemezek úgy hajlottak el, mint a papír. Azóta végeláthatatlan panasz bejelentést folytatok az eMaggal. A gyártó hajlandó visszafizetni 10%-ot, vagy küld csere elemeket! Nyilván nem fogadta el az ajánlatot. Az ágy már szét van szerelve mert használhalan, felajánlottam, hogy visszakuldom az egészet, lássák milyen hulladékot küldtek. Senki nem valaszol az uzeneteimre, senki nem veszi fel a telefont. Mélységesen felháborító, mostmár tudom, hogy mind a két cég üzleti profilja a lehuzas. Sajnos ebben a mai helyzetben, az emberek többsége nem teheti meg, hogy minden hónapban vegyen egy ágyat.

vidaXL válasza (2022. december 6.) :
Szia Farkas!
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta a figyelmünket erre az ügyre. Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért.
Nagyon jól megértjük a helyzetét, megkaptad az e-mailt Oleksandra kollégánktól?
Ezt kizárólag az Ön nevében intézi, amíg minden probléma meg nem oldódik.
Ha bármilyen kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal.
Tisztelettel: Nora
2022. november 30.

Ahogy mások is, én is hosszas keresgélés után leltem rá a kis szekrényekre amelyek méretben és anyagában (tömör fenyő!) megfelelőek lettek volna. Sajnos, a képeken látható lakkozott tömör fenyő kivitelezés helyett egy hulladék fenyőből préselt (látszanak a cikkcakkos összeillesztések - míg a honlapon a közeli képeken egyáltalán nem volt ilyen!), a szekrény sarkainál szálakra foszlik a faanyag. Kritikán aluli a minősége. Arról nem is beszélve, hogy az ára pedig egyáltalán nem ezt tükrözte. Ezt a webáruházat tapasztalataim alapján én sem ajánlom senkinek sem. Főképp mert a képeken megjelenő termék minősége egyáltalán nem hasonlít ahhoz, amit készhez kap az ember (és itt nem a fényviszonyokra gondolok). Én is sajnálom, hogy nem olvastam hamarabb a véleményeket erről a webáruházról.

vidaXL válasza (2022. december 6.) :
Kedves Katalin!
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta a figyelmünket erre a problémára. Sajnálattal halljuk, hogy nem volt elégedett a kapott termékkel. Kérjük, engedje meg, hogy kérdését e-mailben követhessük.
Küldünk Önnek egy e-mailt a Hu Olcsobbat + rendelési számmal a tárgyban. Megnéznéd a postaládádat vagy a kukát?
Ha nem kapta meg üzenetünket, felveheti az e-mail címünket?
webcare_global@vidaxl.com. Annak érdekében, hogy szakmai osztályunk megkapja tájékoztatását, kérjük, az e-mail tárgyában tüntesse fel: Visszajelzés olcsobbat.hu + rendelési szám.
Nagyra értékelnénk, ha e-mailben elküldené nekünk a megrendelésével kapcsolatos további információkat a kellemetlenség megoldása érdekében.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
nora --vidaXL csapat

Irány a bolt oldala!

vidaXL egy nemzetközi online kiskereskedő. “Meglepően széles termékskálával és több ezer árucikkel kínálkozunk olyas kategóriából, mint Otthon, Kert, Garázs, DIY és Ruházati cikkek. Sőt mi több, minden egyes olyan országnak, ahol jelen vagyunk, biztosítunk Ügyfélszolgálatot a bizonyos ország anyanyelvén, utánvétet és kártyás fizetést is"

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
HIRDETÉS