vidaXL


Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg a vidaXL legnépszerűbb termékeit!

Nagyon nem ajánlom, ha valaki számlát is szeretne kérni. 2 hónapja rendeltem az oldalukról és azóta sem sikerült kiküldeni.
Köszönjük, hogy időt szánt rá, hogy felhívta erre a figyelmünket. Kérünk elnézést a velünk tapasztaltakért.
Megértjük, hogy felvette a kapcsolatot kollégáinkkal, és megértjük, hogy minden, amit említett, incidens nélkül megoldódott. A vidaXL nevében nem kérünk mást, mint hogy kiváló szolgáltatást nyújtsunk Önnek.Az Ön elégedettsége mindig fontos számunkra.
Itt voltunk, ha kell valami.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Szép napot kívánunk.
Üdvözlettel,
Nóra--vidaXL

Igen sok negatív véleményt olvastam a cégről, Én 2022.05.28-án rendeltem meg egy rozsdamentes kerti szökőkutat.
Korrekt módon kaptam visszaigazolásokat a szállítmányról 5-6 munkanapos kiszállítási határidőt tartotta a cég, közben e-mailon is érdeklődtem arra is szinte azonnali választ kaptam. A termék hibátlan, sérülésmentes csomagolásban érkezett. Ha hibát akarok keresni, az csupán annyi volt, hogy nagyon egyszerű leírás érkezett az összeszereléshez, sajnos azzal megküzdöttünk mire minden része a helyére került, be tudtuk üzemelni, de kicsi logikázással azért megoldottuk ezt a problémát. Esetleg jó lenne ha az interneten lenne részletesebb szerelési útmutató.
Pár napja már használjuk a terméket, de úgy gondoltam a sok negatív vélemény mellett legyen egy pozitív visszajelzés is :-)
Köszönjük a vásárlást.
Örömmel olvasunk egy ilyen pozitív értékelést. Az Ön bátorítása segít bennünket abban, hogy előre haladjunk, és folyamatosan fejleszthessük magunkat.
Biztos lehet benne, hogy továbbra is fejlesztjük összeszerelési utasításainkat, hogy jobb élményt nyújthassunk.
Felhívjuk figyelmét, hogy elkötelezett támogatásunk nem áll meg a megrendelésnél. Itt vagyunk, ha kell valami!
Üdvözlettel,

Üdvözlöm
Kritikán aluli minőség, visszaküldés nem lehetséges, mert semmilyen módon nem elérhető a cég!!!!!
Nem kevés összeget fizettem a nulla minőségért!!!!!
Nem az jött amit megrendeltem,az egyik csomagban, a másik csomagban pedig törött volt a termék!!!!!!
Köszönjük a visszajelzést.
Sajnálattal halljuk, hogy a megrendelt termék megsérült.
Kérjük, engedje meg, hogy nyomon követhessük ezt az ügyet.
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team

Még nem vásároltam tőlük, pedig kinéztem és kosárba tettem egy szőnyeget és egy tárolós padot... De ennyi negatív értékelés után meggondolom. Egyet nem értek: Ha egy magánszemély így átveri az embereket pl. a jófogáson vagy a facebookon, már mennek a rendőrségre, 5-6 eset után! Itt meg már kb. az ötvenediket olvasom, hogy nem kapta vissza a pénzét, minősíthetetlen az áru, stb, mégis él és virul a cég!!! Hogy lehet ez??
Köszönjük a visszajelzést.
A vidaXL nevében nem kérünk mást, mint hogy kiváló szolgáltatást kínáljunk Önnek. Az Ön elégedettsége mindig fontos számunkra.
Biztosítjuk, hogy mindent megteszünk azért, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de készek vagyunk megoldani azokat, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com címen.
Nagyra értékelnénk, ha küldene nekünk egy e-mailt, amely további információkat tartalmaz a megrendelésével kapcsolatban, hogy megoldjuk ezeket a kellemetlenségeket.
Kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk, ha további kérdései vannak, szívesen segítünk Önnek.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team

Katasztrófa, 5 nap alatt nem képesek átadni egy csomagot a szállítmányozónak. Kérdésekre képtelenek válaszolni...
Köszönjük a visszajelzést.
Köszönjük, hogy időt szánt rá, hogy felhívja erre a figyelmünket. Kérjük, kérjen elnézést a velünk tapasztaltakért.
A vidaXL nevében nem kérünk mást, mint hogy kiváló szolgáltatást kínáljunk Önnek. Az Ön elégedettsége mindig fontos számunkra.
Kérjük, engedje meg, hogy kivizsgáljuk ezt az ügyet.
Megnéznéd az e-mailt, amit küldtünk neked?
Köszönjük az együttműködést!
Nora -- vidaXL Team

Éjjeliszekrényt rendeltem ami megérkezéskor úgy nézett ki mint amit legalább 2 éve használnak, ütött ,kopott! 1 hét robottal való levelezés után sikerült elérnem, hogy ezt elvigyék, további 2 hét után küldtek egy másikat ami szintén hibás volt. Azóta nem válaszolnak semmire... senkinek NEM ajánlom!
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta figyelmünket erre a problémára.
Sajnálattal közöljük Önökkel ezt az élményt. Mivel ezek a hónapok jelentik az értékesítési csúcsszezonunkat, sajnáljuk, hogy néha tovább tart, amíg ügyfélszolgálati csapatunk meghallja felőlünk. De ne aggódjon, felvesszük Önnel a kapcsolatot, amint látjuk üzenetét. Észrevettük, hogy az ügye megoldódott. Kérjük, engedje meg, hogy e-mailt küldjünk Önnek rendelése állapotának megerősítésére.
Meg tudnád nézni?
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Üdvözlettel, Nora

2 db kihúzható vászon belátásgátlót rendeltünk tőlük. Meg is érkezett pontosan a termék, kínszenvedések árán összeraktuk, amikor a vásznat ki akartuk húzni, h ellenőrizzük a működését, lefutott a rugó és többet nem húzta be a tokjába. Használhatatlan az egész. Írtam nekik, visszahívást kértem, küldtem videót, várom a reakciójukat. Nem tudom mit csináljak, küldjem vissza az árut? 60000 forintunk bánja, fel fogom jelenteni őket. Ne vásároljatok tőlük, 3 napunk ment rá csak az összeszerelésre!
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta figyelmünket erre a problémára. Sajnálattal halljuk, hogy probléma van a kapott termékkel. Szeretnénk utánajárni az ügynek, engedje meg, hogy e-mailt küldjünk Önnek. Kérem ellenőrizze.
Várjuk válaszát.
Szép napot.
Üdvözlettel, Nora

Az április 12-ei visszaküldés óta nem kaptam vissza a pénzem. A Pepitán keresztül vásároltam, ők sem segítenek. Az emaileket és hívásokat fogadják, de válasz emailben nem kapok, vissza pedig ígéretük ellenére sem hívnak. A rendőrségen megteszem a feljelentést. 50.000,- ft alatt csak szabálysértés, de akkor is! Ez tűrhetetlen.

Borzalmas
Köszönjük a visszajelzést.
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team

L alakú kanapét rendeltem.
A megérkezett csomagokból nem lehetett összerakni így visszaküldtem.Naponta irogatunk egymásnak.Ők sajnálkoznak,de pénzt még nem kaptam vissza.Lassan 1 hónapja megy a huza-vona.

vidaXL doesn't offer a possibility to see their products in a showroom. The product information on their websites is sketchy and the pricing of their products shows some anomalies. For example unlike foreign vidaXL websites, on viaxl.hu the top range of the vidaXL adjustable electric bed frames is lower priced than the basic range, and bigger sizes often are cheaper than smaller sizes of the same model. The customer service of vidalxl.hu is a disaster. Their customer service expertise doesn't reach further than what is published on their website. You get only some evasive stupid answers. For additional product information that is missing on their website you'll have to turn to their web shops abroad though these won't deliver to Hungary. If you look for the cheapest price then you have to buy from vidalxl.de and pick it up in person.
Köszönjük visszajelzését. Továbbra is törekszünk arra, hogy jobb élményeket nyújthassunk Önnek.
Biztosítjuk, hogy mindent megteszünk azért, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de készek vagyunk megoldani azokat, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com címen.
Nagyra értékelnénk, ha e-mailt küldene nekünk a problémájával kapcsolatos további információkkal kapcsolatban.
Várjuk e-mailedet.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team

Én is azt tapasztalom, hogy nincs ügyfélszolgálatuk. A termék gyenge minőségű, mondhatni pocsék.
Az eMagon keresztül rendeltem, nem értem, miért tartanak fent üzleti kapcsolatot egy ilyen céggel? Még ott fogok balhézni, mert valahogy rendet kellene csinálni.
Ennyit az ügyfélélményről!

2022.04.06-án vásároltunk egy hangszigetelő bambusz paraván. mert nem hangszigetel. El is vitték 2022.04.26-án. Lassan egy hónapja nem kaptuk meg sem a sztornó számlát, sem a visszájáró pénzt.

Sajnos én is azok közé tartozom, akik a rendelés után olvasták el a véleményeket. Magam is kereskedelemben dolgozom, de ilyen Ügyfélkezelést még nem tapasztaltam a Kollégáim részéről. Minden úgy igaz, ahogy az előző véleményezők leírták. Robot válaszol minden levélre, a számlát, melyet rendeléskor a kértem cégre kiállítva azóta sem kaptam meg.
Szinte minden nap küldöm az Ügyfélszolgálatra az üzenetet a számlaigényemmel kapcsolatban.
Nincs olyan szervezet, ahol az ilyen cégeket be lehet jelenteni?

Soha, semmilyen körülmények között nem ajánlom a rendelést. Katasztrófa. Egy 120 kilós súlyzókészletet rendeltem tárcsákkal, rudakkal. A tárcsák 1 héten belül megérkeztek, örültem is mikor hívott a dpd. Kibontottam a csomagot, de csak a tárcsákkal találkoztam. Felhívtam a pepita.hu ügyfélszolgálatát (nekik köszönöm a korrekt hozzáállást), jeleztem feléjük, hogy ez így nem jó. Ők leadták az infót a vidaxl-nek, másnap jött is a csomag a dpd-től. Örültem, hogy ilyen gyorsan kezelik a kialakult problémát. Kibontottam a csomagot és nem rudak voltak benne, hanem még tárcsák. Ez remek. Ismét beszéltem a pepitásokkal és ez megismétlődött még nyolcszor, mire másfél hónappal később (2022.05.20) megérkeztek a rudak. Gondoltam végre. Erre kibontom a csomagot és a rudak fele hiányzik. A két egykezes rúdból csak egy érkezett meg, a francia rúd valamiért három végből állt (pedig egy fóliába csomagolták, nem hiszem el, hogy nem tűnt fel az illetékesnek, hogy valami nem stimmel), a kétkezes rúdnak meg csak az egyik fele jött meg. Ennyire tiszteletlen és hanyag céggel még nem találkoztam. Semmibe veszik a vásárlót. Ahogy olvasom a hozzászólásokat, többen is elégedetlenek és csak pár ember volt annyira szerencsés, hogy azt kapta amit várt és időben is érkezett meg.
Én magam rendívül szomorú vagyok, hiszen lassan kettő hónapja szeretnék edzeni a vásárolt készlettel, de még mindig nincs vége. Ha megint valami probléma lesz, visszafogom kérni a pénzem. Amennyiben ez nem történik meg záros határidőn belül, feljelentem őket. Dokumentálva van, rögzített hangfelvételekkel és csomagszámokkal, fotókkal. Katasztrófa ez a cég. Gondolom semmivel nem fogják kompenzálni a pénzemért vásárolt kellemetlenséget.

Irodaszéket rendeltem, utánvétes fizetéssel. A termékkel sem voltam elégedett, de elsősorban azért küldtem vissza, mert nem kaptam megfelelő számlát. A visszaküldés rendben volt, a megbeszélt időben küldték a futárt. A visszatérítés is viszonylag rendben volt, miután megírtam a bankszámla adatokat 1 héten belül megérkezett a teljes összeg.

Teljes keritést rendeltem, oszloppal dróttal cövekkel és hozzávalokkal.
Késöbb lett felhasználva ekkor kiderült hogy hiányosan jöttek a dolgok, csavarok , segédanyagok hiányoztak, cövekek silány minöségüek, a drótot nem lehet ugy kihajtani hogy ne akadjon össze vissza mindenhol több sorban szint különbségek a szálakban, vastag a drót de ugy haljik mint a fűszál, több órába volt mire kihajtogattam és kilegoztam a drótot . Többet nem rendelek onnan az biztos.

Az ügyfélszolgálat kizárólag a vásárlásig volt elérhető. Amint probléma adódott sajnálatos módon a telefont nem veszik fel, vissza nem hívnak, e-mailre a szokásos elégedettségi szöveget küldik automatikusan és azt, hogy a vevő rettentően fontos a számukra, de sajnálatos módon a probléma ettől meg nem oldódik!!!
Egyáltalán nem vagyok elégedett, pedig sok jó termék van a kínálatukban

Egy csocsóasztal (kb. 112.000) vettünk a fiamnak születésnapjára. Féltem is a vélemények miatt, ezért az Emagtól (ebben az esetben mint közvetítő) rendeltem meg + 3000 Ft-ért. Hátha lesz valami komolyabb támogatás, ha valami félresikerül. Meg is ijedtem, amikor nem jött a visszaigazolás a vételről. VidaXL-nek írtam, és kaptam is válasz mailt Tracking adatokkal. 2 csomagban volt csomagolva. Szerencsére egyszerre érkezett. Az asztal szerelést jobb, ha 2 ember csinálja. Mivel a pálya 2 félből áll, ezért a szerelésnél figyelni kell, hogy ne legyen köztük rés. A "krómozott" műanyag sarok alkatrészek szerencsére kibírták a szerelést. Az eredményjelző előjelölései nem voltak jók, de nem látható a hiba szerelt állapotban. A fogantyúkat jobb, ha beragasszák, mert némelyik le-lejár a játék közben. Csavart nem adtak hozzá, pedig a csövön van furat, de a fogantyún nincs. Volt egy felületi hibás bútorlap (pont látható helyen), amit a gyártó valami festékkel megpróbált eltűntetni (gondolom, ezeket nyugaton nem viszik ki, de még ide jó nekünk alapon), de nem feltűnő. Reméljük, bírni fogja a gyűrődést! Amúgy gyerek élvezi, mert mindig Ő nyer. :)

Az oldal véleményei elolvasása nélkül rendeltem április elején egy bőr forgószéket. 3 hét után érkezett meg. A termék hibás volt. A bőr része szakadt, koszos volt. A szék többi alkatrészei sem működtek. Dobozában egy előzőleg vásárolt és visszaküldött személytől volt benne egy levél hibái leírásával. A hibás terméket újra kiküldték annélkül, hogy ellenőrízték volna. Visszaküldtem. Sajnos a termék árát azóta sem kaptam vissza. Nagyon csalódott vagyok!

Nagyon gyenge minőségű terméket kaptam. Nem hajlandóak vissza venni, pedig azonnal jeleztem hogy nem tartok rá igényt. Valakinek van valami ötlete, hova lehet fordulni?

Egy hónapja rendeltem egy terméket és másnap már a termék elő volt készítve a szállításra.
Azóta is ez a helyzet és nem mozdul az áru.
Levelezésben valami robot beszélget velem és nem érti mit akarok.
Telefonos hívást kértem már háromszor de egyszer sem hívtak pedig állítólag 24 órán belül hívnak.
A pénzt kifizettem és minden termékkel való további munkám áll.
Felhívtam a DPD-t és azt mondták hogy meg van a csomagszám de nem küldték hozzájuk és nem is kértek csomagfelvételt.
áll az egész ügy és nem tudom hova fordulhatnék még.

Mindenkit csak arra tudok biztatni, hogy ne vásároljon senki a Vida XL-től. Az elmúlt évben vettem egy szivattyút, A terméknél a kiegészítő alkatrészek is fel voltak tüntetve, viszont azokat nem küldték meg a szivattyúval. Az ügyfélszolgálati kommunikáció egy nagy nulla, nekik állt feljebb, mikor ezt megreklamáltam. A szükséges alkatrészt a reklámáció után sem kaptam meg.

Ne vásároljon senki, legalábbis akkor semmiképp ne, ha áfás számlára van szüksége!!!
17 napja fizettem ki több, mint 72 ezret, 5 terméket rendeltem munkahely részére. Azóta napi levelezésben vagyunk, illetve inkább a süketek párbeszéde zajlik: az áru megérkezett, azonban harmadszor kapom meg tőlük ugyanazt 12 ezres számlát, hiába küldtem el az átutalási bizonylatot is a több, mint 72 ezres összegről.
Ennyi idiótát egy rakáson művészet volt összehozni; először azt válaszolták a számlát igénylő reklamációmra, hogy nem tudnak áfát visszaadni (???!!!). Újra megírtam, hogy én az általam fizetett tényleges összegről kérek számlát, ma megint a 12 ezres számla várt a mailben...

Borzalmas minőségű terméket vettünk tőlük, első használat során összetört és a csomagolás minősége is borzalmas volt (szór szerint szaros volt a doboz amiben küldték).

Természetesen a rendelés leadása után olvastam el a cégről szóló rengeteg negatív kritikát, ezért is aggódtam a termék minőségét illetően. Egy L-alakú polyrattan kanapét rendeltem párnákkal. A termék a rendeléstől számított 4. munkanapon megérkezett. Összeszerelési útmutató segítségével az összerakás nem több, mint 1 órába telt, minden eszköz biztosított volt hozzá. A termék minősége olyan, mint amit a kép is sugall, nem vártam ennél többet.

A kifizetett árum nem érkezett meg. 7.nap !
Telefonra, emailra nem válaszolnak.
Az emailben azt irták a DPD nél van, de ott nincs! A korrekt tájékoztatás elvárható lenne.

Az árút visszaküldtem mivel nem felelt meg, a visszaküldés rendben zajlott,minden stimmelt,viszont a visszatérítés már két hete áll,nem kapom vissza pénzemet ,csak hitegetnek,emailben jelzik hogy majd küldik,de semmi nemtörténik,felháborító !!

A rendelt tükrös polc alaposan,precízen be volt csomagolva és hamar meg is érkezett, de sajnos a tükör felületen több kisebb sérülést is találtam. Emiatt éltem a 14 napon belüli "vásárlástól való elállás" jogommal. Adatlapot kitöltve, emailben jeleztem, hogy sérült a termék és szeretném visszakapni az árát. Korrektül és gyorsan válaszoltak. Először azt írták, hogy jön a futár és visszaviszik a terméket, de aztán mégsem kérték vissza( nem nagy érték és drága a szállítás) Kérték a számla adataimat és 5 napon belül visszautalták a tükrös polc teljes vételárat a számlaámra .
Emailben végig korrektül kommunikáltak.
Ezúton is köszönöm!

A pénzemet nem küldik vissza kérdéseimre eltérő válaszokat kapok !!!már elküldék vagy fogják küldeni de pénz az nincs!!!!
Üzletek
- Interneten keresztül
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel