vidaXL


Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg a vidaXL legnépszerűbb termékeit!

Két ágyat rendeltem. Amik gyenge, vékony fa alkatrészekből álltak. Maguk a lécek festése is hiányos volt. Összerakáskor egy bizonyos csavar esetében nem volt megfelelő a menet így megszorult az anyában és szétrepesztette a fa lécet. Ez sajnos több léc esetében is megtörtént.
Sajnáljuk, hogy a termék hibás.
Felvettük Önnel a kapcsolatot email-en a megoldás érdekében.
Köszönettel,
a VidaXL csapata

Röviden: kritikán aluli.
Bővebben: kihúzható kanapékeretet rendeltem. Érkezett egy kupac csiszolatlan, szálkás, repedt, csomós fenyődeszka, egy hulladék összeszerelési útmutató.
A furatok ferdék, már ahol egyáltalán vannak, ahol nincsenek, ott oldd meg önerőből.
Egy óra ment el csak a csiszolgatással, hogy ne legyen tiszta szálka minden IS.
Öröm az ürömben: mást is akartam rendelni, de így természetesen nem fogok. Hulladékért nem fizetek (még egyszer). Számlát NEM kaptam.
Soha. Többé. VidaXL.
Nagyon sajnáljuk, hogy így járt a termékkel.
Felvettük Önnel a kapcsolatot email-en a megoldás érdekében.
Köszönettel,
a VidaXL csapata

Rendeltem egy kerti fészert (vidaXL barna acél kerti fészer 257 x 205 x 178 cm) ami a kiszállításkor hiányosan érkezett meg. Ez csak az összeszereléskor derült ki. A reklamációra gyorsan válaszoltak és pótolták a hiányzó elemeket. Ezután sikerült összeszerelni a fészert, de rögtön kiderült hogy milyen silány minőségű primitív darab. Sajnos a képeken jól mutató fészer egy használhatatlan valami. Több eleme sérült, de ez a lagkisebb baj. Már a szerléskor gyanús volt, hogy szigetelés hiányában be fog ázni. Az első kisebb eső alkalmával ez be is igazolódott.A tetőn komoly hézagok vannak és semilyen tömítés nincs az elemek kpcsolódási pontjai között. Egy primitív ócska sz.r! Csak pénz kidobás volt! Senkinek nem ajánlom! Kerüljék ezt a webáruházat!
Sajnáljuk, hogy a termék gyenge minőségű.
Felvettük Önnel a kapcsolatot megoldás érdekében.
Köszönettel,
Anita
vidaXL

Rendeltem egy kerti pavilont bézs színű poliészter szövettel, de a szövet nélkül kaptam meg. Reklamáltam, a válasz az volt, hogy nincs készleten a poliészter szövet. De a terméket továbbra is forgalmazzák.
Köszönjük észrevétele közlését.
Felvettük Önnel a kapcsolatot megoldás érdekében.
Köszönettel,
a VidaXL csapata

Tálaló szekrényt rendeltem, ami 2 napos késéssel meg is érkezett. Miután pár nap múlva kibontottam legelőször azt vettem észre, hogy sok fenyő deszkában zöldes elszíneződést tapasztaltam. Szakemberek szerint helytelen tárolás következménye a bútorelemek zöld színeződése /befülledése/. Az ilyen faanyagok bútor készítésére alkalmatlanok.
A továbbiakban azt tapasztaltam, a festése során, hogy bizonyos javításokhoz használt anyag olyan voltot hagyott, amit a színtelen festés nem tudott eltűntetni. A bútor elemeinek legalább 70%-a valamilyen hibát tartalmaz. Ha szeretném, akkor sem lehet dicsérni a termék minőségét. Ha mégis van minőség biztosításuk, akkor az alkalmazásában van a hiba.
Sajnáljuk, hogy a termék rossz minőségű.
Kérjük, hogy írja meg nekünk a rendelés számát a webservice@vidaxl.com címre, hogy fel tudjuk venni Önnel a kapcsolatot email-en és érdemben megoldást tudjunk ajánlani a problémára.
Köszönettel,
a VidaXL csapata

3 hete elálltam a vásárlástól, azt írták hogy 10 napon belül visszautalják az összeget de még semmi. Soha többé semmit nem veszek ettől a csaló bandától!
Felvettük Önnel a kapcsolatot email-en a visszautalással kapcsolatosan.
Köszönettel,
a VidaXL csapata

Hiányosan érkezett a termék,nem is ugy vannak a furatok ahogy az összerakó utmutaró mutatja!
Reménykedem a viszatérítésben !
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Olcsobbat + Rendelési szám.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
a VidaXL csapata

Kivalo termeket kaptam, minden olyan mit a kepeken. 4 nap alatt megerkezett, meg vagyok elegedve
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Olcsobbat + Rendelési szám.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
a VidaXL csapata

Pénzt és időt akartam megtakarítani. Egyik sem sikerült. Fényképeket kellene csatolni a csomagról, és a sérült bútorlapról. Bárhogyan is próbálkozom nem fogadja el a csatolmányt a rendszerük. Csak időpocsékolás, időhúzás.
Ennél fogva kicsit sem ajánlanám senkinek ezt a boltot.
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Fel vettük önnel a kapcsolatot emailben.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
a VidaXL csapata

A termék selejtes, de csak hosszas levelezés után akarják visszavenni, vagy még úgy sem! Összevissza beszélnek, hazudoznak! Soha többé vidaXL!!!! Ne vásároljatok tőlük, csak átvernek!!!!! Nem ajánlott üzlet.
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Fel vettük önnel a kapcsolatot emailben.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
a VidaXL csapata

Kisebb szél széttörte a sátrat.Nagyon silány minőség!😟
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Olcsobbat + Rendelési szám.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
a VidaXL csapata

Egy három fiókos szekrényt rendeltünk, amit hiányosan szállították ki és összeszerelési útmutatót sem kaptunk. Nagy nehezen sikerült felvennem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, mondták, hogy ezért értejönnek és küldenek egy másikat. Meg is érkezett, de nem lehet normálisan összerakni ezt sem, inkább csak összetákolni lehet, a minősége pedig silány.. Borzasztó, hogy ilyen oldalak léteznek, nem ajánlom senkinek.
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Olcsobbat + Rendelési szám.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
a VidaXL csapata

Kicsit sem ajánlom a vásárlást ennél a boltnál!
Egy fürdőszoba szekrényt rendeltünk nagyjából egy hónapja ami hibásan érkezett, vissza kellett küldenünk és várni 2 hetet az újra. Tegnap megérkezett a csere bútor ami szintén selejtes volt, ugyan az a két elem volt törött mint korábban, szóval összesítve majdnem egy hónapja várunk egy bútorra ami egyáltalán nem lesz meg és kitudja mennyi idő mire vissza kapjuk a pénzünket. Kimondhatatlanul mérgesek és csalódottak vagyunk. Máskor nem esünk ebbe a nagy hibába, hogy onnan vásárlunk.
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Fel vettük önnel a kapcsolatot emailben.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
a VidaXL csapata

Többet ha ingyen adnának bármit se rendelnénk ez biztos.. 2 éjjeli szekrényt rendeltünk ami olyan silány hogy össze kellett tákolnk hogy legyen belőle valami.. a sín is ferde és az alkatrészek se voltak elegek hozzá.. megérdemelnék hogy az egész kóceráj csődbe menjen.. Felháboritó hogy az ember tisztességesen kifizeti és egy nagy semmit kap!
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Olcsobbat + Rendelési szám.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
a VidaXL csapata

Gyermek hintaállványt rendeltem tőlük. A termék hiányosan érkezett. Ígéretet kaptam, hogy visszaküldik a kifizetett összeg egy részét. Eltelt majdnem 2 hónap. Állítólag elutalták, de a pénz soha nem érkezett meg a számlámra. Többszöri levelezés után is a türelmemet kérik. Elfogyott! Senki ne rendeljen tőlük!
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Olcsobbat + Rendelési szám.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
a VidaXL csapata

Nem régen feltettem egy meglehetősen negatív véleményt, azt korrigálom. Hiányos árut kaptam, ezért részleges visszatérítést kértem, amit gyorsan intéztek, megkaptam az összeget, amiből remélhetően meg lehet valahogy oldani, hogy használni lehessen az árut. Persze jobb lett volna hiánytalan árut kapni.
Köszönjük visszajelzését, minden jót kiván a vidaXL csapata.

Ahogy látom az értékeléseket én sem vagyok meglepődve. Több mint egy hónapja rendeltem egy terméket, utána jött egy rendelés visszaigazolás, azóta semmi. Írtam több emailt, próbáltam telefonon is azt mondta a gép hang jelenleg zárva vagyunk. Volt ez kb délután 2kor egyik héten. Szóval vagy becsődöltek, vagy bedarálta őket a NAV vagy eleve kamu cég az egész, véleményem szerint, szóval senki ne rendeljen innen semmit!
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Olcsobbat + Rendelési szám.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
a VidaXL csapata

Sajnos nem olvastam el a véleményeket rendelés előtt. Napellenzőt rendeltem, hiányosan érkezett a csomag. Emailben kerestem a céget, de nem válaszoltak eddig. A honlapon csak gépi válaszokat lehet kapni. Kiváncsi vagyok megkapom-e a hiányzó részeket. Eddig rossz a véleményem, de módosítom, ha kiegészíti a cég a rendelést gyorsan.
Ha nem sajnos felteszem Facebookra, a figyelmeztetést, hogy kerülje el mindenki az oldalt.
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Olcsobbat + Rendelési szám.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
a VidaXL csapata

Hintát rendeltem a gyermekemnek. Sajnos összeszerelékor észrevettük, hogy silány a minősége, a csavarok eltörtek a váz gyenge anyagból készült.
Visszais küldtük a terméket. Készségesen álltak a rendelkezésemre. Visszatérítik a termék vételárát. Most ott tarok, hogy eltelt több mint 1 hónap és még nem kaptam vissza az árát. Mindenféle utalási hibára hivatkoznak és további 2 3 munkanap türelmet kérnek. A mai mapig nem utalták el a termék árát.
Sajnos ebből tanulva soha többet nem rendelek a vidaXL- ről és senkinek sem ajánlom!!!
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Olcsobbat + Rendelési szám.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
a VidaXL csapata

Kb 1 éve rendeltem ágykeretet, de ez idő alatt többször eltört, szétesett és gányolnom kellett hogy tudjak aludni rajta. Ocsmány, hanyag, összeszerelési útmutató értelmezhetetlen. Senkinek nem ajánlom ezt a foshalmaz helyet, egyszerűen gusztustalan. Múlt héten rendeltem egy új, raklap ágyat, de a viszonteladó nem írta sehol hogy ez VidaXL termék lenne. A DPD ma jelzett, és az ő nevük szerepel rajta Ma szállítják ki, és már előre rettegek tőle. Szakadjon meg az egész cég. Soha senki ne rendeljen innen semmit. Az új ágy élményeit is megosztom, de nem remélek sokat. Ismét pénzkidobás lesz, úgy érzem. Szóval a bútorpro Webáruházat is messziről kerüljétek!
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Fel vettük önnel a kapcsolatot emailben.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
a VidaXL csapata

Senki ne vásároljon innen. Silány minőséget kínálnak. Rendeltünk egy kanapét, de elfelejtették elküldeni az egyik párnáját. Felajánlottak cserébe 8200 forintot vagy visszaküldést. Utóbbit nem kockáztatjuk meg, a pénzt kértük. Egyelőre várunk.
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Olcsobbat + Rendelési szám.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
a VidaXL csapata

Borzasztó. Nagyon sokszor megfogadtam, hogy nem vásárolok itt, de sajnos újra itt kötöttem ki. Egy hete nem tudják elintézni a fuvarozó véggel, hogy felvegyék a visszárut, ami az első használat alkalmával ment tönkre. Elképesztő, hogy google fordítóval kell velük beszélni, mert nem értik mit akarsz. Kritikán aluli, ahogy kezelik a problémákat. Aki a kézzel kihúzható LED-es napellenzőt szeretné megvásárolni, NE tegye! A kihajtó szerkezetben lévő, gyaníthatóan műanyag fogaskerekek 2 perc alatt reccsentek el, ás összerakni volt 30 perc minimum. A leves és a hús esete. Kerülni messziről!!
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Olcsobbat + Rendelési szám.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
a VidaXL csapata

A Pavilon amit rendeltem állítólag vízálló, hát sajnos nem. A váz is borzasztóan silány minőségű. Nagyon drága volt, viszont képeken nagyon szépnek és minőségűnek tűnt, így kockáztattam, kár volt.
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Olcsobbat + Rendelési szám.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
a VidaXL csapata

Rendeltem egy faliórát, amit régóta kerestem olyan a kivitelben, ahol függőlegesen állnak a számok mindenhol, ugyanis máshol ezt a terméket úgy lehetett megtalálni, hogy a szám a helyére merőlegesen áll ez által a 6-os és a 12-es függőleges, de a 3-as és a 9-es vízszintes állásban van . A képen, ami alapján a rendelést megküldtem és ami a honlapon szerepel, a számok függőlegesen álltak, szóval pont az a termék lett volna, amit már régóta kerestem. (Az ára majd dupla annyi volt, mint máshol, gondoltam a számok állása miatt.) Amikor megérkezett a termék, a dobozban az a termék volt, amit pont kerültem és amit nem szerettem volna. Küllemre ugyanaz az óra, de a számok összevissza ezen is, csak a 12-es és a 6-os volt függőlegesen. Felvettem a bolttal a kapcsolatot, fel is ajánlottak 4 verziót, ebből az egyik az, hogy visszaküldhetem és küldenek egy másikat, de ők csak ilyen tudnak küldeni, az amit ők hirdetnek az oldalon, az nincs nekik. Akkor ez most hogy is van??? Próbáltam volna telefonon megbeszélni velük a dolgot, de az lehetetlen. csak e-mailben vagy chat-en kommunikálnak :-( Érdemben nem lehet egyeztetni velük.
Ha hirdeti ezt a terméket, akkor produkálja is és ne saját költségen kelljen visszaküldenem, ha nem azt kaptam amit rendeltem. Persze jófej volt, mert felajánlott 2 féle visszatérítést is de minek nézzem ezt az órát, ha én nem ezt szerettem volna?
Felvettük Önnel a kapcsolatot a megoldás érdekében.
Köszönettel,
a VidaXL csapata

Májusban rendeltünk egy 257x580x181-es fém kerti fészert 297 ezer forintért. A kiszállítással nem volt probléma. Viszont tegnap került sor az összeszerelésére, vagyis került volna, mert olyan silány minőségű anyagból készült az egész szerkezet, hogy hiába próbáljuk követni a szerelési útmutatót, lehetetlen összeállítani a szerkezetet, mert nincs öntartása, dől össze az egész. Nagyon szomorú, hogy ennyi pénzért ilyen rossz minőségű árút kaptunk.
Többet nem rendelek innen és nem is fogom ajánlani ezt a céget senkinek!
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Olcsobbat + Rendelési szám.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
a VidaXL csapata

Negatív véleményem van.
Hiányosan küldték a megrendelést
Hiányzik a hintaállvány alkatrésze..így nem tudjuk összerakni.
Valakivel aki nem magyar írogatok messengeren..de nem érti mit szeretnék.
Sokat rendelek a neten..de ilyennel még sona nem találkoztam.
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Fel vettük önnel a kapcsolatot emailben.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
a VidaXL csapata

Kerti hintaállványt rendeltünk. Kaptunk 5 db fa cölöpöt és 2 db összekötő-merevítő fát. A fák a fólia alatt enyhén penészesek voltak. Nem kaptunk hozzá fém sarok összekötő elemet, ami az összes fotón látható, sőt az egyik fotón külön is szerepel. Emailes megkeresésre azt válaszolták, ezek az elemek nem tartozékok! Kértük, hogy akkor küldjenek hozzá, természetesen megfizetnénk, válasz: az alkatrész listában nincs benne, ők ilyet nem forgalmaznak.
Internetes keresés után találtunk forgalmazót, egy pár 15-20 ezer Ft lenne, de a kapott cölöpök hengeresek, 7-8 cm átmérőjűek, a fellelhetö hinta sarokösszekötő elemek 9x9 vagy 10x10 cm-esek, szögletesek.
A reklamáció nyomán visszautaltak 5000 Ft-ot tárolási díj! címen.
És most itt állunk 5 db fa hinta alkatrésszel, és törjük a fejünket. Eltüzelni drága buli lenne.
Sem rendelni nem fogunk a jövőben és senkinek nem fogjuk ajánlani a Vida XL-t, jól megvezettek minket.
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, már megoldást kináltunk az ügyére, és köszönjük hogy elfogadta.
Üdvözlettel,
a vidaXL csapata

Ha nem irogatsz nekik emailt, szimplan nem szallitjak ki a termeket amit mar kifizettel. Szabalyosan zaklatni kell oket, felugyelni mint egy ovodas kisgyereket. Egyaltalan nem megbizhato. 3-5 munkanapon beluli szallitast igernek, mar a duplajanal tartunk, a csomag sehol, en azota is várok. (Fizetve) Persze ugyfelszolgalatos telefonszamuk nincs, csak emailben lehet felvenni veluk a kapcsolatot. Termeszetesen Google review-t sem lehet irni roluk...
A termékeik jók, es kifejezetten jo aron, viszont ha toluk rendel az ember, akkor futnia kell a sajat penze utan. Legkozelebb csak akkor fogok toluk rendelni, ha raerek honapokat varni ra.
Felvettük Önnel a kapcsolatot a megoldás érdekében.
Köszönettel,
a VidaXL csapata

Két terméket rendeltem, de csak az egyik jött meg. A telefont nem veszik fel. Írtam e-mailt, de nem is válaszoltak rá
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Olcsobbat + Rendelési szám.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
a VidaXL csapata

Én meg sem kaptam a csomagot!3 hete megrendeltem,a dpd futárszolgálatot hívtam,hozzájuk nem érkezett be a küldemény.Persze előre ki van fizetve.E mailre nem válaszolnak.
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Fel vettük önnel a kapcsolatot emailben.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
a VidaXL csapata
Üzletek
- Interneten keresztül
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel