vidaXL

vidaXL
HIRDETÉS

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2024. február 21.

vidaXL háromajtós barna fa kültéri nyúlketrecet rendeltem.
Soha többet,silány minőség(fa anyag és a fémháló is )
Azért 43000 forintért szomorú ,hogy ilyen minőséget árulnak.
Képen jól néz ki ,viszont olcsó ,silány minőség.(kevés csavar,abból volt amelyik sérült volt)
Sok idő míg az ember összeszereli.
Kíváncsi leszek hány nap alatt fogja szétrágni a nyúl?!

vidaXL válasza (2024. február 28.) :
Tisztelt Finta Tímea!

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnálom, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Fel vettük önnel a kapcsolatot emailben.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2024. február 14.

Gagyi minőség,Nagyon problémásak a szar termék kicserélésében!!!!

vidaXL válasza (2024. február 15.) :
Tisztelt Horváth Zoltán!

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés Olcsóbbat.hu + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2024. február 14.

Senkinek nem ajánlom! Egy nagy hulladék az egész sok pénzért!

vidaXL válasza (2024. február 15.) :
Tisztelt Vélin Sztoján!

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés Olcsóbbat.hu + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2024. február 6.

Még soha ilyen trehány módon nem érkezett rendelésem sehonnan.
20 ezer forintos gyerek terméket rommá törve kaptam.
Az ügyfélszolgálat nulla. Google translate-tel kommunikál velem valaki és még örüljek, hogy végre nem egy drop down listes űrlap vagy nulla hozzaadott értékű chatbottal egyeztetek.
Futár céget is én hívogassam, én toltogessek mindenféle formanyomtatvanyt.
Még kétszer oldjam meg hogy itthon legyek mikor random jönnek a régiért és hoznak majd egyszer remélhetőleg egy ép, új terméket. Ahelyett, hogy sűrű elnézések között pár napon belül hozták volna az újat.
Felháborító.
Utolsó vásárlás volt itt. Kritikán aluli az egész hozzaallas és ügyintézés.
A termékről majd egyszer talán tudok nyilatkozni ha nagy kegyesen kihozzak mert itt is egyszer 6 nap lett ígérve majd ma reggelre már 6-8...

vidaXL válasza (2024. február 6.) :
Tisztelt Herczeg Nóra!

Nagyon sajnálom, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés Olcsóbbat.hu + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2024. január 16.

Használhatatlan, nem szerelhető össze. Tömör akácfa polcot rendeltem. Nem tudom, milyen fa ez, de nem akácnak néz ki. A faanyagon kisebb sérülések, minden polcon alul két-két körfűrész nyoma látható, durván 12 cm-re egymástól, a polc teljes hosszában. A rögzítéshez menetes perselyek vannak benyomva a polcok széleiben, sajnos nem sikerült pontosan benyomni őket. Mindegyik más távolságra van a polc szélétől, ez miatt a szerelés kérdéses lenne. A szerelésre azonban egyáltalán nem kerülhet sor, mivel a fém tartószerkezet teljesen használhatatlan. A polcot tartó fülek egyike le van törve, a többi el van ferdülve. Mindegyik más irányban áll, össze-vissza. A porszórás sok helyen sérült. Egyébként is hiányos és sérült, de egyik fülnél köszörülés, csiszolás nyoma, (porszórás után), egyik fülön pedig hegesztés és csiszolás nyom szintén porszórás után. Egyébként a polcot tartó fülek nincsenek végig hegesztve, csak a közepén odataknyolva. Kérdés, megtartanák-e a polcot és a polcra helyezett dolgokat. A falhoz csatlakozó négyzet alakú vaslemezek kb. 1 mm vastagok, össze-vissza vannak görbülve a hegesztéstől. Silány anyag, silány munka. A véleményeket sajnos utólag olvastam csak el, de az itt olvasottak miatt nem kezdek cserét. A deszkák használhatók, veszek valahol külön polctartó elemeket, arra fogom felszerelni őket. Senkinek nem ajánlom ezt a céget vásárlásra!

vidaXL válasza (2024. január 17.) :
Tisztelt Erdős Istvánné!

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnálom, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Fel vettük önnel a kapcsolatot emailben.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2024. január 8.

December 6. án rendeltem 2db árut önöktől az EMAGon keresztül. Időben megérkezett. Ma jutottam oda, hogy kibontsam. Mindkét áru sérült az egyik használhatatlan. Konkétan éjjeliszekrény (inkább egy asztalka egy kis polcal) aminek a teteje és a polc is olyan mértékben repedt, hogy ha rátennék valamit kettétörne. A másik termék csoda tudja hányszor visszaküldött, iszonyatosan koszos, ütött kopott, lepattogzott festékű, roncsolt lukak stb hibával érkezett. Csalódtam mert ezt lehetetlen, hogy nem látták, mégis átcsomagolták és elküldték hátha nem reklamálnak. Legyen ez a vevő vesztesége, mert olvastam olyat is hogy küdtek cserét, de az még rosszabb állapotban érkezett. Mégis mire kellene gondolnom? Mindezt az ép áru áráért. Nagyon csalódott vagyok, mert pont ilyen termékeket szerettem volna, tetszik is mind a kettő. Az ütőtt kopott éjjeliszekrényt sikeresen összeraktam, hála Istennek belül vannak a sérülések, de az asztalka használhatatlan a repedések súlyossága miatt. Pedig nagyon tetszik. Az EMAGtól kapott megrendelési szám 1126862324

vidaXL válasza (2024. január 8.) :
Tisztelt Laskai Rózsa!

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés Olcsóbbat.hu + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2023. december 20.

A termék sajnos nem a legjobb, de az üzlet hozzá állása a probléma megoldásához kiváló.
Nagyon gyorsan, kedvesen intézték a kifogásolt
terméket.
Köszönöm.

vidaXL válasza (2023. december 20.) :
Tisztelt Ügyfelünk,
Köszönjük, hogy megosztotta véleményét!
Az Ön boldogsága a legfontosabb számunkra.
Kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk, ha bármilyen további kérdése van, szívesen segítünk Önnek.
Nagyon kellemes napot kívánok.
Üdvözlettel,
Josefine
2023. december 13.

Meg rendeltem a Terméket. Hiányos volt nem lehetet össze rakni . Az igaz hogy vissza vedtèk . Ès azt mondták hogy ki cserélik . De ez a mai napig nem történt meg . Enek már lassan 2 hónapja. A Telfon számon senki nem veszi fel azt mondja hogy zárva van . Úgy hogy se pènzemet nem látom se a Termèket . Egy igazi csaló cèg .

vidaXL válasza (2023. december 13.) :
Tisztelt Mészáros Mihály!

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnálom, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Fel vettük önnel a kapcsolatot emailben.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2023. december 7.

Rendeltem egy fürdőszoba szekrényt aminek fiókos a felső része.Ma kaptam meg a terméket, amit össze is raktunk. A szögek hiányoztak a csomagból...Nem jó helyen voltak a furatok, a fiók görgője kiesik a helyéről, akad. Gagyi a termék. Ha előbb olvasom a véleményeket kihagyom a rendelést.

vidaXL válasza (2023. december 8.) :
Tisztelt Sebestyén Ildikó!

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Olcsóbbat.hu + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2023. december 7.

Pár éve rendeltem egy kanapéágyak, ami annyira gagyi volt, hogy ráülni sem lehetett, míg alá nem támasztottuk középen. A csavarok helye is rossz helyen volt, nekünk kellett lyukakat fúrni bele. Megfogadtam, hogy soha többé vidaxl! Aztán most mégis csapdába estem, egy dönthető "masszázs" fotel rendelve, ami még az ágynál is sokkal gagyibb. Egy halom ócskaság a dobozban, még egy szék is gazdagabban kárpitozott, mint ez, amelyen egy papír vékony, már össze is karistolt bársonynak becézett rongy bevonat van. Már félek az összeszerelésétől is, az elektromos részéről nem is beszélve! A fotel már nincs is fent az oldalon, mióta átvettem a csomagot. Soha többé vidaxl!!! De ezek után, talán már máshonnan sem merek ilyesmit netről rendelni... Gondolja meg alaposan mindenki, mielőtt innen rendel bármit is!

vidaXL válasza (2023. december 7.) :
Tisztelt Veszpréminé Domokos Erzsébet!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés Olcsóbbat.hu + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2023. november 20.

Felvette a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, és kérte a sérült alkatrészek cseréjét, a probléma gyorsan megoldódott. Kösz!

vidaXL válasza (2023. november 20.) :
Tisztelt Ügyfelünk,
Köszönjük, hogy megosztotta véleményét!
Örömmel segítünk a jövőben felmerülő kérdésekben, ezért kérjük, forduljon hozzánk és tudassa velünk.
Üdvözlettel,
Josefine
2023. november 13.

Egy étkezőasztalt rendeltem, de soha többet nem rendelek tőlük semmit és más se tegye ha nem akar egy gagyi hibás bútort kapni amit még össze szerelni sem lehet normálisan….az összes lap koszosan és karcosan volt dobozban mindenféle védőfólia nélkül…próbáltam felvenni a kapcsolatot velük a visszaküldés miatt, de sikertelenül.

vidaXL válasza (2023. november 14.) :
Tisztelt Bonczó Barbara!

Nagyon sajnálom, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Fel vettük önnel a kapcsolatot emailben.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2023. november 1.

Rendeltem egy szürke dohányzóasztalt. Könnyű volt összeszerelni. Körülbelül 30 perc alatt sikerült egyedül összeszerelnem. A stúdiómba tettem, és csodálatosan néz ki.

vidaXL válasza (2023. november 2.) :
Tisztelt Ügyfelünk,
Köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy visszajelzést írjon tapasztalatairól!
Nagyra értékeljük dicséretét, és örömmel halljuk, hogy elégedett a szolgáltatásainkkal.
Szép napot kívánunk!
Üdvözlettel,
Josefine
2023. október 27.

A termek silány.A csomagolás alapján látható már többen visszaküldték. A visszaküldéshez 2 nap alatt 3 email váltás kellett.

vidaXL válasza (2023. október 30.) :
Tisztelt Palócz Miklósné!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Olcsóbbat.hu + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,

Anita
vidaXL
2023. október 24.

A bolt szolgáltatása olyan barátságos, mint Wang Jiayin

vidaXL válasza (2023. október 24.) :
Tisztelt Ügyfelünk,
Nem tudjuk elégszer megköszönni a szolgáltatásunkkal kapcsolatos kedves szavakat.
Véleménye sokat jelent számunkra, és azt jelzi, hogy jó úton haladunk.
Várom, hogy hamarosan újra találkozzunk, és még egyszer köszönöm!
Üdvözlettel,
Josefine
2023. október 23.

A Vidaxl nél vettem egy fémkeretes ágyat 27e Ft-ért. Nem kellett hozzá ágyrács, mert az is benne volt az ágyban. Összerakás után nem maradt meg alkatrész, mindent pepecül kiszámoltak, a termék minősége kiváló, leírása korrekt. Ajánlom jó szívvela céget

vidaXL válasza (2023. október 24.) :
Tisztelt Ügyfelünk,
Köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy visszajelzést írjon tapasztalatairól!
Nagyra értékeljük dicséretét, és örömmel halljuk, hogy elégedett a szolgáltatásainkkal.
Szép napot kívánunk!
Üdvözlettel,
Josefine
2023. október 17.

very good

vidaXL válasza (2023. október 17.) :
Dear customer,
Thank you for taking the time to leave a feedback about your experience!
We appreciate your compliment and are delighted to hear about your satisfaction with our services.
We wish you a great day!
Kind regards,
Josefine
2023. október 13.

Nagyon elégedett az ügyfélszolgálattal. 6 széket rendeltem és 1 szék sérülten érkezett meg. Felvettem velük a kapcsolatot, Detriot cserével megoldotta a problémámat. Olyan szép! Egyébként a szállítás is nagyon gyors. Újra fogok rendelni!

vidaXL válasza (2023. október 16.) :
Tisztelt Ügyfelünk,
Köszönjük, hogy megosztotta véleményét!
Az Ön boldogsága a legfontosabb számunkra.
Kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk, ha bármilyen további kérdése van, szívesen segítünk Önnek.
Nagyon kellemes napot kívánok.
Üdvözlettel,
Josefine
2023. október 13.

A termék minősége kiváló, ajánlom a vásárlást.

vidaXL válasza (2023. október 16.) :
Tisztelt Ügyfelünk,
Köszönjük észrevételét.
Célunk, hogy kiváló minőségű termékeket biztosítsunk Önnek.
Reméljük, hogy termékünk még szebb élményben lesz része.
Nagyon kellemes napot kívánok.
Üdvözlettel,
Josefine
2023. október 13.

A termék nagyon jó, ajánlott

vidaXL válasza (2023. október 16.) :
Tisztelt Ügyfelünk,
Köszönjük, hogy megosztotta véleményét!
Örömmel segítünk a jövőben felmerülő kérdésekben, ezért kérjük, forduljon hozzánk és tudassa velünk.
Üdvözlettel,
Josefine
2023. október 13.

kedves ügyfélszolgálat gyors szállítással és a termék megfelel az elvárásaimnak

vidaXL válasza (2023. október 16.) :
Tisztelt Ügyfelünk,
Köszönjük a vásárlást.
Örömmel olvasunk egy ilyen pozitív értékelést.
Az Ön bátorítása segít bennünket abban, hogy előrelépjünk, és folyamatosan fejlesztjük szolgáltatásunkat.
Felhívjuk figyelmét, hogy elkötelezett támogatásunk nem áll meg a megrendelésnél. Itt vagyunk, ha kell valami!
Üdvözlettel,
Josefine
2023. október 13.

A terméket a jó termékminőség és a gyors szállítás miatt ajánlom.

vidaXL válasza (2023. október 16.) :
Tisztelt Ügyfelünk,
Köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy visszajelzést írjon tapasztalatairól!
Nagyra értékeljük dicséretét, és örömmel halljuk, hogy elégedett a szolgáltatásainkkal.
Szép napot kívánunk!
Üdvözlettel,
Josefine
2023. október 13.

Ez egy nagyon rossz cég, nem szabad tőlük vásárolni!
A rendelési felületük értelmetlen, nem egyértelmű a szállítási cím és a számlázási cím kitöltési helye, illetve nem lehet a kettőt alkalmazni.
Nem adtam le rendelést, visszamentem a rendelés elejére, és duplán keletkezett rendelés. Kértem a törlését a rossznak, megadtam a számot, és mégis rossz rendelést töröltek, és nem hajlandóak a számlázási adatokat a jó rendelésnek megfelelően javítani.
A termék nagyon rossz minőségű, ha egyszerűbb lenne az eljárás, visszaküldeném. De nincs is cím, amire vissza lehet küldeni.
Csaló társaság az egész cég!

vidaXL válasza (2023. október 13.) :
Tisztelt Farkas Márta!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Trustpilot + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2023. október 11.

A weboldal annyira nem működik, hogy el sem tudtam küldeni a rendelésem. Kétszer léptetett be a fizetőfelületre, és kétszer hiúsult meg a fizetés. Próbáltam valami elérhetőséget kapni vagy tanácsot kérni, chatrobotok válaszoltak, még a problémát sem értették. Kaptam tőlük egy visszahívást kérő linket, ami nem működik. A honlapon megadott telefonszám azt mondja be, hogy zárva vannak. Használhatatlan az oldal.

vidaXL válasza (2023. október 11.) :
Tisztelt Varga Anett!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része.

Lenne szíves felvenni velünk a kapcsolatot a webservice@vidaxl.hu e-mail címen, hogy tudjunk segiteni?

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2023. október 11.

Van egy rendelésem a vidaXL 00365487451002 számmal. Azt mondanám, ez a valaha volt legjobb rendelésem. A termék minősége nagyon jó és a szállítás is nagyon gyors. Megrendeltem és a harmadik napon már meg is kaptam!! Olyan nagy!!

vidaXL válasza (2023. október 11.) :
Tisztelt Ügyfelünk,
Köszönjük a vásárlást.
Örömmel olvasunk egy ilyen pozitív értékelést.
Az Ön bátorítása segít bennünket abban, hogy előrelépjünk, és folyamatosan fejlesztjük szolgáltatásunkat.
Felhívjuk figyelmét, hogy elkötelezett támogatásunk nem áll meg a megrendelésnél. Itt vagyunk, ha kell valami!
Üdvözlettel,
Josefine
2023. október 10.

VidaXL ezüstszínű horganyzott acél kutyakennel tetővel 2x2x2,5 m terméket vásároltam.
Hozzákezdtem egyedül összerakni, de esélyem sem volt rá. Ezért szakembert hívtam egy szerkezetlakatost. Sajnos egyből kiderült, hogy a csövekből, amik a vázat alkotják, a bilincsekből is, alátétekből is kevesebbet küldtek, mint ahogyan az a képekből, műszaki rajzokból józan paraszti ésszel következett volna. Csak egy oldalnak van teljes középső merevítése, alulra csak négy oldalsó merevítést küldtek, felül pedig egyáltalán nincs. A műszaki rajzok, összeszerelési útmutató tele van hibákkal. A vázon a furatok rossz helyen vannak, illetve nem voltak kifúrva. A bilincsek borzasztó gyengék és alig lehetett felfogatni őket a vázra. Ezt jeleztem az ügyfélszolgálatnak, akik nagyon gyorsan felajánlották, hogy 8.147- Ft-ot visszautalnak a 82.000.- Ft-ból, már akkor gyanús volt, hogy nagyon gyorsan kellett döntenem, hogy elfogadom e. De mivel gyorsan kellett döntenem így sajnos elfogadtam, mivel meg sem gondoltam, hogy ilyen sokba fog kerülni a plusz dolgok vásárlása és még akkor is lesz hiányossága a kennelnek. A kennelt, ha úgy rakom össze, ahogy ők írták és csak azokból az alkatrészekből, amit Ők küldtek akkor használhatatlan lett volna. Így tehát vásároltam hozzá több szál lapos acélt, L profilt, csavarokat, gyors kötözőt. Ez persze jóval többe került, mint az általuk visszatérített 8.147.- Ft. (Ezért kellett gyorsan döntenem.) A dróttal is problémák voltak, mivel mi úgy gondoltuk, hogy maximum fél oldalanként bedrótozva lesz leszállítva a termék a drót megfelelően rögzítve rá. Sajnos nem így volt a legutolsó darabig szétszerelve kapunk meg minden alkatrészt. A drót össze volt tekerve mintha a barkácsboltban vásárolnál 16 m drótot. Amihez küldtek pár méter sima drótot és úgy voltak vele, hogy rögzítsd, ahogy akarod. Csak ezzel az a baj, hogy a drótot több helyen el kellett vágni és ahol vágva volt ott már sokkal gyengébb, sérülékenyebb és nehezebb rögzíteni. Sőt ha nem építünk be plusz merevítéseket, akkor nem is bírtuk volna hova rögzíteni megfelelően a drótot.
Sajnos viszont a termék így sem megfelelő, mert egy 30 kg-os közepes méretű kutyát raktunk bele. Aki a gyenge zár és zsanérok miatt egyből felfeszítette az ajtót. A bilincs, amivel rögzítve van a zár és a zsanérok is többször elfordultak a csővázon jobban meghúzni pedig már nem lehet Őket. Így oda is ki kellett találni plusz költségen valamit. Az ajtó úgy hajlik, mintha valami játék lenne, többször ki kell egyengetni A drót, foszlik szét ahol meglett vágva.
Hosszasan sorolhatnám még a problémákat. Végtelenül csalódott és szomorú vagyok, mert sok pénzt költöttem a kennelre, a plusz alkatrészekre a szerelőre, de a termék így is gyenge minőségű.
Természetesen összeszerelés után leírtam ezeket is az ügyfélszolgálatnak, de erre érdemi válasz már nem érkezett.
SOHA TÖBBET VIDA XL! Senkinek nem ajánlom! Véleményem szerint egy átverés az egész.

vidaXL válasza (2023. október 10.) :
Tisztelt Lestyán Mihály!

Nagyon sajnálom, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Fel vettük önnel a kapcsolatot emailben.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2023. október 8.

Szuper egyszerű weboldal, kétszer rendeltem, és mindkét rendelés korán megérkezett.

vidaXL válasza (2023. október 11.) :
Tisztelt Ügyfelünk,
Köszönjük, hogy a vidaXL-nél vásárolt.
Nagyon örülünk, hogy minden rendben ment.
Szeretettel várunk legközelebb is.
Üdvözlettel,
Josefine
2023. október 7.

Nagyon sok negatív vélemény van az oldalról. Én ezt szeretném megcáfolni. Éjjeli szekrényeket rendeltünk és az összeszerelésnél kiderült, hogy a fiókok egy darabja el van szabva. Az ügyfélszolgálat a kapcsolatfelvételt követően azonnal 3 megoldást ajánlott fel. Egy 13 eFT értékű kupont fogadtam el, mert még mást is szerettünk volna vásárolni, a fiókok darabjait pedig méretre szabattuk. A következő vásárlásnál fel is használtam, ahol két terméket vásároltunk, de sajnos az egyik törötten érkezett. Itt is azonnal intézkedett az ügyfélszolgálat, választhattam részleges visszatérítés, kupon vagy csere közül. A csere termék mellett döntöttem. Azonnal intézkedtek a visszaszállításról. Most itt tartunk. Semmi rosszat nem tudok róluk írni, nagyon korrektek.

vidaXL válasza (2023. október 11.) :
Tisztelt Ügyfelünk,
Köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy visszajelzést írjon tapasztalatairól!
Nagyra értékeljük dicséretét, és örömmel halljuk, hogy elégedett a szolgáltatásainkkal.
Szép napot kívánunk!
Üdvözlettel,
Josefine
2023. október 4.

Rendelt a kedvesem egy àgy keretet, helyette egy àgykeret rèsz èrkezett hiànyosan ès egy matrac mit nem rendeltünk. Termèszetesen előre utalàssal lehet rendelni, telefonszàm nem kapcsolhatò, robot chattel szintén semmit nem tudsz jelezni,meg oldani . 141.000.- os vàsàrlàs. Senkit nem èrsz el ès senki nem vàlaszol semmilyen jelzèsre!

vidaXL válasza (2023. október 10.) :
Tisztelt Kiss Anikó!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés Olcsóbbat.hu + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2023. október 3.

A számla mellékletben szereplő terméket megkaptam és sajnaláttal tapasztaltam az alábbiakat:
- az elemek sérültek, szemmel láthatóan ezt már megpróbálta valaki összeszerelni (erről Önöknek tudniuk kell), beütött tiplik, bevert szögek voltak a bútorlapokban,
- használati útasítás nem volt a dobozban, a csavarok egy szakadt zacskóba szétpotyogva a dobozban, és a dobozban lévő bútor darabok csomagolás nélkül lettek betéve.
A fentieket magamon kívül két tanúval tudom bizonyítani, mivel a kibontásnál jelen voltak.
Mellékelten megküldtem a fotókat, amiket kibontás után készítettem a bútor elemekről.
Ezek után kérném, hogy a vételárat és a futár költséget a visszaküldéshez megtéríteni szíveskedjenek.
Több emailt küldtem, várom válaszukat az email címemre!

vidaXL válasza (2023. október 10.) :
Tisztelt Weisz Éva!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés Olcsóbbat.hu + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL

Irány a bolt oldala!

vidaXL egy nemzetközi online kiskereskedő. “Meglepően széles termékskálával és több ezer árucikkel kínálkozunk olyas kategóriából, mint Otthon, Kert, Garázs, DIY és Ruházati cikkek. Sőt mi több, minden egyes olyan országnak, ahol jelen vagyunk, biztosítunk Ügyfélszolgálatot a bizonyos ország anyanyelvén, utánvétet és kártyás fizetést is"

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
HIRDETÉS