vidaXL

vidaXL
Hirdetés

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2023. október 13.

Ez egy nagyon rossz cég, nem szabad tőlük vásárolni!
A rendelési felületük értelmetlen, nem egyértelmű a szállítási cím és a számlázási cím kitöltési helye, illetve nem lehet a kettőt alkalmazni.
Nem adtam le rendelést, visszamentem a rendelés elejére, és duplán keletkezett rendelés. Kértem a törlését a rossznak, megadtam a számot, és mégis rossz rendelést töröltek, és nem hajlandóak a számlázási adatokat a jó rendelésnek megfelelően javítani.
A termék nagyon rossz minőségű, ha egyszerűbb lenne az eljárás, visszaküldeném. De nincs is cím, amire vissza lehet küldeni.
Csaló társaság az egész cég!

vidaXL válasza (2023. október 13.) :
Tisztelt Farkas Márta!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Trustpilot + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2023. október 11.

A weboldal annyira nem működik, hogy el sem tudtam küldeni a rendelésem. Kétszer léptetett be a fizetőfelületre, és kétszer hiúsult meg a fizetés. Próbáltam valami elérhetőséget kapni vagy tanácsot kérni, chatrobotok válaszoltak, még a problémát sem értették. Kaptam tőlük egy visszahívást kérő linket, ami nem működik. A honlapon megadott telefonszám azt mondja be, hogy zárva vannak. Használhatatlan az oldal.

vidaXL válasza (2023. október 11.) :
Tisztelt Varga Anett!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része.

Lenne szíves felvenni velünk a kapcsolatot a webservice@vidaxl.hu e-mail címen, hogy tudjunk segiteni?

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2023. október 11.

Van egy rendelésem a vidaXL 00365487451002 számmal. Azt mondanám, ez a valaha volt legjobb rendelésem. A termék minősége nagyon jó és a szállítás is nagyon gyors. Megrendeltem és a harmadik napon már meg is kaptam!! Olyan nagy!!

vidaXL válasza (2023. október 11.) :
Tisztelt Ügyfelünk,
Köszönjük a vásárlást.
Örömmel olvasunk egy ilyen pozitív értékelést.
Az Ön bátorítása segít bennünket abban, hogy előrelépjünk, és folyamatosan fejlesztjük szolgáltatásunkat.
Felhívjuk figyelmét, hogy elkötelezett támogatásunk nem áll meg a megrendelésnél. Itt vagyunk, ha kell valami!
Üdvözlettel,
Josefine
2023. október 10.

VidaXL ezüstszínű horganyzott acél kutyakennel tetővel 2x2x2,5 m terméket vásároltam.
Hozzákezdtem egyedül összerakni, de esélyem sem volt rá. Ezért szakembert hívtam egy szerkezetlakatost. Sajnos egyből kiderült, hogy a csövekből, amik a vázat alkotják, a bilincsekből is, alátétekből is kevesebbet küldtek, mint ahogyan az a képekből, műszaki rajzokból józan paraszti ésszel következett volna. Csak egy oldalnak van teljes középső merevítése, alulra csak négy oldalsó merevítést küldtek, felül pedig egyáltalán nincs. A műszaki rajzok, összeszerelési útmutató tele van hibákkal. A vázon a furatok rossz helyen vannak, illetve nem voltak kifúrva. A bilincsek borzasztó gyengék és alig lehetett felfogatni őket a vázra. Ezt jeleztem az ügyfélszolgálatnak, akik nagyon gyorsan felajánlották, hogy 8.147- Ft-ot visszautalnak a 82.000.- Ft-ból, már akkor gyanús volt, hogy nagyon gyorsan kellett döntenem, hogy elfogadom e. De mivel gyorsan kellett döntenem így sajnos elfogadtam, mivel meg sem gondoltam, hogy ilyen sokba fog kerülni a plusz dolgok vásárlása és még akkor is lesz hiányossága a kennelnek. A kennelt, ha úgy rakom össze, ahogy ők írták és csak azokból az alkatrészekből, amit Ők küldtek akkor használhatatlan lett volna. Így tehát vásároltam hozzá több szál lapos acélt, L profilt, csavarokat, gyors kötözőt. Ez persze jóval többe került, mint az általuk visszatérített 8.147.- Ft. (Ezért kellett gyorsan döntenem.) A dróttal is problémák voltak, mivel mi úgy gondoltuk, hogy maximum fél oldalanként bedrótozva lesz leszállítva a termék a drót megfelelően rögzítve rá. Sajnos nem így volt a legutolsó darabig szétszerelve kapunk meg minden alkatrészt. A drót össze volt tekerve mintha a barkácsboltban vásárolnál 16 m drótot. Amihez küldtek pár méter sima drótot és úgy voltak vele, hogy rögzítsd, ahogy akarod. Csak ezzel az a baj, hogy a drótot több helyen el kellett vágni és ahol vágva volt ott már sokkal gyengébb, sérülékenyebb és nehezebb rögzíteni. Sőt ha nem építünk be plusz merevítéseket, akkor nem is bírtuk volna hova rögzíteni megfelelően a drótot.
Sajnos viszont a termék így sem megfelelő, mert egy 30 kg-os közepes méretű kutyát raktunk bele. Aki a gyenge zár és zsanérok miatt egyből felfeszítette az ajtót. A bilincs, amivel rögzítve van a zár és a zsanérok is többször elfordultak a csővázon jobban meghúzni pedig már nem lehet Őket. Így oda is ki kellett találni plusz költségen valamit. Az ajtó úgy hajlik, mintha valami játék lenne, többször ki kell egyengetni A drót, foszlik szét ahol meglett vágva.
Hosszasan sorolhatnám még a problémákat. Végtelenül csalódott és szomorú vagyok, mert sok pénzt költöttem a kennelre, a plusz alkatrészekre a szerelőre, de a termék így is gyenge minőségű.
Természetesen összeszerelés után leírtam ezeket is az ügyfélszolgálatnak, de erre érdemi válasz már nem érkezett.
SOHA TÖBBET VIDA XL! Senkinek nem ajánlom! Véleményem szerint egy átverés az egész.

vidaXL válasza (2023. október 10.) :
Tisztelt Lestyán Mihály!

Nagyon sajnálom, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Fel vettük önnel a kapcsolatot emailben.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2023. október 8.

Szuper egyszerű weboldal, kétszer rendeltem, és mindkét rendelés korán megérkezett.

vidaXL válasza (2023. október 11.) :
Tisztelt Ügyfelünk,
Köszönjük, hogy a vidaXL-nél vásárolt.
Nagyon örülünk, hogy minden rendben ment.
Szeretettel várunk legközelebb is.
Üdvözlettel,
Josefine
2023. október 7.

Nagyon sok negatív vélemény van az oldalról. Én ezt szeretném megcáfolni. Éjjeli szekrényeket rendeltünk és az összeszerelésnél kiderült, hogy a fiókok egy darabja el van szabva. Az ügyfélszolgálat a kapcsolatfelvételt követően azonnal 3 megoldást ajánlott fel. Egy 13 eFT értékű kupont fogadtam el, mert még mást is szerettünk volna vásárolni, a fiókok darabjait pedig méretre szabattuk. A következő vásárlásnál fel is használtam, ahol két terméket vásároltunk, de sajnos az egyik törötten érkezett. Itt is azonnal intézkedett az ügyfélszolgálat, választhattam részleges visszatérítés, kupon vagy csere közül. A csere termék mellett döntöttem. Azonnal intézkedtek a visszaszállításról. Most itt tartunk. Semmi rosszat nem tudok róluk írni, nagyon korrektek.

vidaXL válasza (2023. október 11.) :
Tisztelt Ügyfelünk,
Köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy visszajelzést írjon tapasztalatairól!
Nagyra értékeljük dicséretét, és örömmel halljuk, hogy elégedett a szolgáltatásainkkal.
Szép napot kívánunk!
Üdvözlettel,
Josefine
2023. október 4.

Rendelt a kedvesem egy àgy keretet, helyette egy àgykeret rèsz èrkezett hiànyosan ès egy matrac mit nem rendeltünk. Termèszetesen előre utalàssal lehet rendelni, telefonszàm nem kapcsolhatò, robot chattel szintén semmit nem tudsz jelezni,meg oldani . 141.000.- os vàsàrlàs. Senkit nem èrsz el ès senki nem vàlaszol semmilyen jelzèsre!

vidaXL válasza (2023. október 10.) :
Tisztelt Kiss Anikó!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés Olcsóbbat.hu + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2023. október 3.

A számla mellékletben szereplő terméket megkaptam és sajnaláttal tapasztaltam az alábbiakat:
- az elemek sérültek, szemmel láthatóan ezt már megpróbálta valaki összeszerelni (erről Önöknek tudniuk kell), beütött tiplik, bevert szögek voltak a bútorlapokban,
- használati útasítás nem volt a dobozban, a csavarok egy szakadt zacskóba szétpotyogva a dobozban, és a dobozban lévő bútor darabok csomagolás nélkül lettek betéve.
A fentieket magamon kívül két tanúval tudom bizonyítani, mivel a kibontásnál jelen voltak.
Mellékelten megküldtem a fotókat, amiket kibontás után készítettem a bútor elemekről.
Ezek után kérném, hogy a vételárat és a futár költséget a visszaküldéshez megtéríteni szíveskedjenek.
Több emailt küldtem, várom válaszukat az email címemre!

vidaXL válasza (2023. október 10.) :
Tisztelt Weisz Éva!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés Olcsóbbat.hu + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2023. október 2.

Rendeltem egy fém fatárolót, a csomagból 8 db merevítő csőből 6 db hiányzik, ezért nem lehet összeszerelni. Telefonon nem lehet őket elérni, automatikus e-maileket küldenek pld:
Tisztelt Hölgyem/Uram,
Őszintén elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért.
Sajnálattal értesítjük, hogy alkatrészcseréjét nem tudjuk lebonyolítani, mert a szükséges alkatrészek elfogytak, és nem tudjuk, hogy mikor és mikor lesznek újra raktáron.
De teljes cserét biztosítunk Önnek, elfogadja?
Köszönjük, hogy segítesz megoldani ezt a problémát és várjuk a visszajelzésedet. Ahogy mindig, kérjük, most is fordulj hozzánk bizalommal, ha további kérdéseid lennének.
Tisztelettel,
Mabel
vidaXL
Ha teljes cserét ajánlanak, amihez van alkatrész, minek visszaküldeni, ahelyett, hogy csak az alkatrészeket küldenék el. Agyrém.

vidaXL válasza (2023. október 10.) :
Tisztelt Pásztó Eszter!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés Olcsóbbat.hu + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2023. szeptember 27.

Tisztelt sorstársaim, tegnap, rendszer véleményemet kérdezte.
Elképesztő az egész rendszerük, arra épül, hogy megsarcolják vevőiket! A 370 + 16 panaszos egyértelműsíti az előbbieket.
Vegyük az én példámat. Megrendelés 114.210.-Ft értékben, visszajelzés nincs, elérhetőség dupla nulla. Végre kontakt jelzi
nem szerepelek a rendszerben, tehát ezek szerint elnyelte a föld a forintjaimat. A csalódottság, rendelésem többszöri lemondása, forintjaim visszakövetelése, rendőrséggel fenyegetődzést követően......csodák csodája mégis elismerik, befizetett forintjaimat, amit azonnal visszaigénylek (mivel olvastam a panaszosok leiratát, hogy milyen ocsmány termékeket küldtek) az árura ismételten harmadszori jelzés útján sem tartottam igényt, s ekkor jön az újabb kanyar, B ügyintézőjük
(akinek közreműködése s számtalan egymásnak ellentmondó írásbeli instrukciója egyértelműsíti, hogy azt sem szabad elhinni amit kérdez)
s közli, a NONSZENSZ ÉGBEKIÁLLTÓ BAROMSÁGOT, hogy csak úgy juthatok a forintjaimhoz ha kiküldi az árút s én nem veszem, át tehát visszaküldöm s ezen tényt jelzem felé!

2023.09.20.05.5.22h
Köszönöm ennyi elég is "süket ember -néma ember" párbeszédből!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Katasztrófa az ügy-nem intézésük.
Kérem a megrendelésem törölni a 2 tételért kártyával kifizetett 114.210Ft visszautalni.
Istenostora

2023.09.21.08.48h
Rendben van.
 
Ahhoz, hogy az összeg visszautalását kérjem előzőleg rendezni kell a csomagok kiküldésének állapotát. Ez azt jelenti. hogy amennyiben a csomagokat kiszállítják - ugyanis a kiszállítást nem tudom már leállítani - kérem, hogy utasítsa vissza az átvételüket. Ebben az esetben a futár nem adja át őket. Kérem, értesítsen engem, amint visszautasította és azonnal kérvényezem a pénz visszaküldését.
B. üi.

2023.09.26.07.39h
"8 nappal ezelőtt rendelte meg a terméket, most a kiszállításnál visszautasította az átvételt és én azonnal kérvényeztem a vételár (114210 HUF) visszuatalását. 10 munkanapon belül meg kell kapnia a pénzt."!!!
B.üi.

Eleinte azt hittem, hogy egy kereskedelmi etikát és törvényeket hírből sem ismerő, dilettáns csapat tevékenységéről van szó, ami lehetséges is de miután átolvastam a 370 +16 panaszos leiratát teljesen egyértelművé vált, hogy egy jól szervezett séma és csapat-munka, gyanútlan vásárlóik megsarcolására, s ezen vonalvezetés szerves része a klasszikus „SÜKET EMBER-NÉMA EMBER
párbeszéd, lényegében le se tojják a tényeket s vevő jelzéseit, irják és mondják saját tényektől elrugaszkodott valótlanságaikat, amíg a partner meg nem elégeli s felhagy a szélmalom-harccal.

vidaXL válasza (2023. október 10.) :
Tisztelt Istenostora!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés Olcsóbbat.hu + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2023. szeptember 26.

Tisztelt 370 sorstársam és többi áldozat, akik nem jegyezték az átverésüket nem voltam, s nem akarok médiaszereplő lenni, de, ahogy degradálódnak életkörülményeink a soha többé vidaxl kapcsán leírt tényekből fakadóan nem tudom megállni, hogy ne adjam közre a történéseket.
Igaz 80 éves vagyok nagyon súlyos eü problémákkal terhelve, azonban sok munkával, odafigyeléssel a közelmúltig a konyhakert megművelése, damilos fűkaszálás, favágás, fakivágás, stb napi 4-6 órában végzett munka nem okozott problémát.
Amióta szembesülnöm kellett, hogy ez a csaló banda lenyúlta a halmozottan sérült fiam részére
megrendelt bútor árát 114.210Ft-t egy havi nyugdíjamat, s az általatok leírtak alapján, s az a tény hogy megrendelést, pénzátvételt csak rendőrséggel fenyegetőzésem követően ismerték el nem sok jóra számítok, nem szégyellem bevallani elvesztettem eddigi stabilitásomat ,s ágynak estem.
Tegnap este a legnemesebb értelemben vett hóhérakasztás, klasszikusát éltem meg amikor
a halmozottan sérült, süket-néma fiam nyújtott segítséget, s jelbeszéd útján
simogatásom közepette nyugtatott, (miközben potyogtak a könnyei) ne idegeskedjek, hogy ellopták a pénzünket és nem lesz éjjeliszekrénye, jó lesz neki továbbra is a műanyagszék amelyen tárolja az óráját s tabletjét, csak én álljak megint talpra.
Nos nem tudok mást tenni mint ezúton is felszólítom a vidaxl-t, hogy elsősorban fiam nyugalma
érdekében, azonnal utalják vissza az általuk jogtalanul bitorolt forintjainkat!.
Amennyiben nem kapok, kapunk, korrekt, rövid határidejű jelzést pénzük visszautalására kihasználva internet nyújtotta széles nyilvánosság lehetőségét s minden nap nyilvánosság elé
tárjuk, más-más fórumon a történteket.
SOHA TÖBBÉ VIDAXL!

vidaXL válasza (2023. október 10.) :
Tisztelt Istenostora!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés Olcsóbbat.hu + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2023. szeptember 25.

Rendeltem 4 db zebra rolót,ki is fizetem utalással.Az sms még érkezett,hogy ki fizetem,majd vártam kapom az értesitést erre semmi.Érdeklődtem a válasz nincs semmilyen rendelés. Így le vette a pénzem és semmi több. Írtam üzenetet chet én is irogattam egy hölggyel nem tudott segíteni. Kérem vissza a pénzem. Egy csaló oldal,senki ne dőljön be nekik így mint én . Ne rendelkeztek tőlük semmit,és ne is utaljatok. Semmi megrendelési számot,azonositót nem küldtek. De a pénzem le vették.

vidaXL válasza (2023. október 10.) :
Tisztelt Lévai Szilvia!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Trustpilot + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2023. szeptember 25.

Elolvasva a 372 észrevételt, panaszt s hozzáértékelve a saját rendkívül negatív tapasztalatomat
Véleményem, ez egy vásárlók átverésére szakosodott bűnbanda! Önkritikát kell gyakorolnom, mert soha nem szoktam előzetes kontrol nélkül vásárolni, most megtettem!!!
Idős 80 éves súlyos egészségi problémákkal terhelt, kis nyugdíjasként fillérekből spóroltam össze, a 114.210 Ft-t hogy a 2 bútordarabbal hallás, beszéd, mozgás és idegsérült fiamnak örömet szerezzek.
A vásárló megbecsülésének teljes hiánya, pofátlanul katasztrofális.
Vevő kapcsolatteremtési szándékának gyakorlati lehetősége dupla nulla. A megadott telefonszámon a nap 24 órájában a"hívjon munkaidőben" szlogen hallható, visszahívás esélye kb 30% (3 telefonról próbáltam).
Idegennyelvről lefordított központi válaszok köszönő viszonyban sincsenek a valós történésekkel felmerült problémákkal amiből sokkal több van mint, megoldás s annak szándéka.
A megoldása helyett, primitív kioktató, (nálam van a pénzed tehetsz egy szíveséget....) szándékos megalázó, ügy-nem intézés .
Röviden a történés a megrendelt 2 db termék, kártya útján kifizetett ellenértékét követően, a visza-jelzés hiánya miatt reklamációmra napok múlva, " nem szerepel a rendszerben " tehát én nem rendeltem s nem is fizettem.
Újabb reklamációimra, a nem létező megrendelésem törlésére forintjaim visszakövetelésére, ismételgetve, ezt meg azt az adatot (amit már legalább kétszer megadtam) produkáljam, majd közlik, hogy megtalálták a megrendelésem,
s a pénzem akkor kapom vissza ha csomagot kiküldik s én azt nem veszem át és jelzem, hogy kérem vissza az árat.
A Boglárka ügy nem intéző hölgy burkolt és nyílt fenyegető, kioktató (nézzem meg weblapjuk instrukcióit) ajánlása szerint még sokáig várhatom mert hírből sem ismerik , az auterizációs kód alkalmazását
(amit a banktól megszerezve továbbítottam) segédletével másodpercek alatt vissza tudnák származtatni , jogtalanul
bitorolt forintjaimat.
Jelen pillanatban a történések Szakhatóságok látókörébe ajánlásán, tevékenykedem, s reménykedve várom vissza forintjaimat.
A fent leírt történésekről áldott emlékű Hofi Géza humorista ajánlása jut eszembe.
Ha a kupleráj nem megy nem a bútorokat kell lecserélni!
Ismerőseimet, barátaimat igyekszem megóvni!
SOHA TÖBBET VIDAXL!!!

vidaXL válasza (2023. október 10.) :
Tisztelt Istenostora!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés Olcsóbbat.hu + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2023. szeptember 23.

A rendelt éjjeli szekrények olyan koszosan voltak becsomagolva, hogy az lett volna a csoda, ha épségben össze lehet szerelni. De a kosz miatt eleve több helyen hibás volt, ami csak az összeszerelés végén látszódott csak igazán. Jeleztem, felajánlottak 3770 forintot (!), nem fogadtam el, cserét ajánlottak fel. Ugyanolyan koszosat kaptuk másodjára is, csak még törött is volt. Most újra visszaküldjük, elvileg visszakapjuk az árát. Ha nem, fogyasztóvédelem. Eddig eltelt idő 2 hónap. Egy átverés az egész cég!

vidaXL válasza (2023. október 10.) :
Tisztelt Tamás!

Nagyon sajnálom, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Fel vettük önnel a kapcsolatot emailben.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2023. szeptember 16.

Irodai szekrényt rendeltem. A megrendeléskor nem lehetett pontos cégnevet megadni az iparterületen belül. A kiszállítás címének pontosítása sem sikerült, a futárt nekem kellett felhívni a szállítás reggelén, hogy hová hozza a csomagot. Chaten és levélben is egyeztettem az "ügyintézővel" , vagy a chatbottal, pontos hely miatt.
A megrendelt bútor sem minőségileg, sem "mennyiségileg" nem volt megfelelő. A bútorlapok többségének sérült volt a fényezése, több lap sérült, horpadt volt. Egy polccal kevesebb volt a csomagban és a szekrény hátoldala teljes egészében hiányzik! Pozitív viszont, hogy szekrényajtóból plusz egy jött, az is úgy, hogy már voltak benne csavarok.
Hihetetlen bolt!
Panaszomat leírtam chaten és emailben is, valamint visszahívást is kértem. Levélben felajánlották egy 8000 Ft-os részleges visszatérítést, illetve teljes visszatérítésért küldjem vissza a terméket, vagy kicserélik ha visszaküldöm. Az előttem lévő hozzászólásokat olvasva egyik megoldással sem élek. A hiányzó elemeket szeretném megkapni, a minőséghez pedig próbálok hozzászokni. A fogyasztóvédelemnél vagy Európai Fogyasztói Központnál még lehet próbálkozok. Ennyi hasonló panasz nem lehet már véletlen.
Nem ajánlom senkinek a vidaxl-t!

vidaXL válasza (2023. szeptember 18.) :
Tisztelt Bocsi úr!

Nagyon sajnálom, hogy a termék csalódást okozott.
Felvettem Önnel a kapcsolatot email-en a megoldás érdekében.

Köszönettel,
Boglárka
VidaXL
2023. szeptember 6.

Rendeltem egy kutya szállitó ketrecet,ami az én kutyusomnak kicsi lett. Telefonos egyeztetés után vissza küldtem több mint egy hónapja. Azóta várom a ketrec árát. Igérték 10 napon belül vissza téritik. Eltelt néhányszor a 10 nap, telefonos érdeklődésre nem tudnak konkrét választ adni. Nem tudom,nyaral az illetékes,vagy csak használják a pénzemet. Elgondolkodtató,hogy érdemes-e ezek után bármit is rendelni.

vidaXL válasza (2023. szeptember 7.) :
Tisztelt Kozma úr!

Felvettem Önnel a kapcsolatot a problémával kapcsolatban.

Küszönettel,
Boglárka
VidaXL
2023. szeptember 6.

Kiegészíeném még a korábban tett értékelésemet (fenyő ágykeret kálváriámat) azzal, hogy reklamációra azonnal reagáltak, hétvégén is azonnal jött válasz minden mail-re, beküldött fotóra ami a minőségi kifogásomat igazolta. Egy gép válaszol, érdekes magyarsággal, a válaszokból kiderült hogy nem gondolkodik, csak mindenre jó és ráhúzható válaszai vannak. Mindig udvariasan megkérdezi hogy kaptam-e megfelelő segítséget a tovább lépéshez. Reklamációmban benne volt, hogy a bútor egyáltalán nem szerelhető össze és nem azért mert ügyetlen vagyok hanem tényleg nem. de azért felajánlottak egy 10eFt alatti összeget, vagy ingyen visszaviszik a terméket és kapok helyette másikat. Az utóbbit választottam, mert ha adnak ár kedvezményt, attól még a termék továbbra sem lesz összeszerelhető, akkor mire megyek vele? Meg kellett adnom visszaküldéshez egy dátumot a futárszolgálathoz, ami legalább 3 nappal későbbi lehetett csak. Megírtam hogy xy dátumtól kezdődően bármelyik nap lehetséges a futárnak hogy felvegye az árut. Itt szintén nem gondolkodott a gép, mert azonnal jött a válasz hogy nem adtam meg az áru felvétel dátumát. No komment. Jelenleg várom a futárt. Lehetséges hogy más termékeknél nincs ennyi panasz, de már nehéz elhinnem.

vidaXL válasza (2023. szeptember 7.) :
Kedves Várdai Veronika!

A felvételt megszerveztük a kért dátumra.
Az imént én magam, élő személy, küldtem Önnek választ kérdéseire.

Köszönettel,
Boglárka
VidaXL
2023. szeptember 6.

VidaXL fekete tömör fenyőfa ágykeretet vásároltam 160x200 cm méretűt. Az ára alapján gondoltam hogy nem lesz minőségi termék, de erre volt pénzem. Az ágy rengeteg lécből és csavarból legózható össze, még az oldalfalak sincsenek egy darabból. Az áru kartondobozban érkezik lecenként, de az egyes festett elemeket nem védi a dobozon belül semmi. Ennek megfelelően az egyébként is hanyagul festett darabok az utazástól, zötykölődéstől egymásnak súrlódva szépen le is dörzsölik az élekről a festéket. Ezzel még meg tudtam volna békélni, DE a csavarok furatai nem merőlegesek a léc oldalfalára, ennélfogva nem csavarozható össze két fa elem mert a csavar és az anyacsavar nem találkozik egymással a pontatlan furatok miatt. A termék ennek következtében egyáltalán nem szerelhető össze. Bizonyos elemeknél a puhafa jellegből adódóan a fa szálkásodik, felválik, leszakad a széle. Botrányos az egész termék. A webáruházban a visszaküldés költségére vonatkozó információ első, felületesebb olvasásra félrevezető, mert néhol kiemelik az ingyenes visszaküldést, máshol pedig közlik a vevővel hogy költsége van. Aki nem eléggé tájékozott különbséget tenni az elállás és a visszaküldés között, azt erősen megtéveszti, és azt a reményt kelti hogy visszaküldheti a terméket, annak nem lesz szállítási költsége. Nem közlik hogy a visszaküldés helyileg hova történik, Magyarországra, vagy külföldre-e. Jelentős költség különbségek lehetnek emiatt, amit a vevő előre nem tud, hogy mérlegelhesse ennek a költségnek a kockázatát. Van mit fejlődni, azt gondolom!

vidaXL válasza (2023. szeptember 7.) :
Kedves Zárdai Veronika!

Sajnálom, hogy a termék csalódást okozott.
Felvettük Önnel a kapcsolatot és az itt kért adatokat is szívesen megválaszoljuk, de email-en nem tette fel ezeket a kérdéseket. Válaszolok Önnek levélben.

Köszönettel,
Boglárka
VidaXL
2023. augusztus 24.

Minősíthetetlen ágyat vettem,szétesett mielőtt felállítottuk.Elvetemedett léceket kaptunk hozzá,nagyon gyenge minőség ami nem volt olcsó.Ne vegyetek kihúzható fenyőágyat!!!!!!
Telefonon természetesen nem elérhetők,email-re sem válaszolnak.
Soha semmit innen ingyen sem.

vidaXL válasza (2023. augusztus 24.) :
Tisztelt Vincze Edit!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.


Fel vettük önnel a kapcsolatot emailben.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
a VidaXL csapata
2023. augusztus 18.

UPDATE: az ide írt értékelés után felvették velem a kapcsolatot, és 10.000.- visszatérítést kaptam.
Továbbra is fenntartom, soha többé nem rendelek tőlük, de ezt korrekten intézték...

vidaXL válasza (2023. augusztus 21.) :
Kedves Gerstenbrand Katinka!

Köszönjük, hogy frissítette véleményét és hogy erre az esetre megtaláltuk a megfelelő megoldást.

Minden jót kívánunk,
a VidaXL csapata
2023. augusztus 18.

Gagyi, összeszerelhetetlen, silány termék! Soha többé nem rendelek a VidaXL-ről!

vidaXL válasza (2023. augusztus 21.) :
Kedves Winkler Zsófia!

Sajnáljuk, hogy a termék rossz minőségű.

Kérjük, hogy írja meg nekünk a rendelés számát a webservice@vidaxl.com címre, hogy fel tudjuk venni Önnel a kapcsolatot email-en és érdemben megoldást tudjunk ajánlani a problémára.

Köszönettel,
a VidaXL csapata
2023. augusztus 17.

A visszaküldésere (mivel a megrendelt székek használhatatlanok) a futár soha nem érkezik. Egész nap várok rá 8-tól este hatig (amit az e-mailben írtak előtte) és nem jön a futár a visszáruért. Felháborító!

vidaXL válasza (2023. augusztus 18.) :
Kedves Mázsár Gabriella!

Sajnáljuk, hogy először nem ment ki a futár, bízunk benne, hogy a megbeszélt második alkalommal felveszi a terméket.

Tartjuk Önnel a kapcsolatot továbbra is email-en.

Köszönettel,
a VidaXL csapata
2023. augusztus 16.

Két ágyat rendeltem. Amik gyenge, vékony fa alkatrészekből álltak. Maguk a lécek festése is hiányos volt. Összerakáskor egy bizonyos csavar esetében nem volt megfelelő a menet így megszorult az anyában és szétrepesztette a fa lécet. Ez sajnos több léc esetében is megtörtént.

vidaXL válasza (2023. augusztus 16.) :
Tisztelt Győrfi úr!

Sajnáljuk, hogy a termék hibás.
Felvettük Önnel a kapcsolatot email-en a megoldás érdekében.

Köszönettel,
a VidaXL csapata
2023. augusztus 9.

Röviden: kritikán aluli.
Bővebben: kihúzható kanapékeretet rendeltem. Érkezett egy kupac csiszolatlan, szálkás, repedt, csomós fenyődeszka, egy hulladék összeszerelési útmutató.
A furatok ferdék, már ahol egyáltalán vannak, ahol nincsenek, ott oldd meg önerőből.
Egy óra ment el csak a csiszolgatással, hogy ne legyen tiszta szálka minden IS.
Öröm az ürömben: mást is akartam rendelni, de így természetesen nem fogok. Hulladékért nem fizetek (még egyszer). Számlát NEM kaptam.
Soha. Többé. VidaXL.

vidaXL válasza (2023. augusztus 10.) :
Kedves Gerstenbrand Katinka!

Nagyon sajnáljuk, hogy így járt a termékkel.

Felvettük Önnel a kapcsolatot email-en a megoldás érdekében.

Köszönettel,
a VidaXL csapata
2023. augusztus 7.

Rendeltem egy kerti fészert (vidaXL barna acél kerti fészer 257 x 205 x 178 cm) ami a kiszállításkor hiányosan érkezett meg. Ez csak az összeszereléskor derült ki. A reklamációra gyorsan válaszoltak és pótolták a hiányzó elemeket. Ezután sikerült összeszerelni a fészert, de rögtön kiderült hogy milyen silány minőségű primitív darab. Sajnos a képeken jól mutató fészer egy használhatatlan valami. Több eleme sérült, de ez a lagkisebb baj. Már a szerléskor gyanús volt, hogy szigetelés hiányában be fog ázni. Az első kisebb eső alkalmával ez be is igazolódott.A tetőn komoly hézagok vannak és semilyen tömítés nincs az elemek kpcsolódási pontjai között. Egy primitív ócska sz.r! Csak pénz kidobás volt! Senkinek nem ajánlom! Kerüljék ezt a webáruházat!

vidaXL válasza (2024. április 9.) :
Tisztelt Andréka úr!

Sajnáljuk, hogy a termék gyenge minőségű.

Felvettük Önnel a kapcsolatot megoldás érdekében.

Köszönettel,
Anita
vidaXL
2023. augusztus 6.

Rendeltem egy kerti pavilont bézs színű poliészter szövettel, de a szövet nélkül kaptam meg. Reklamáltam, a válasz az volt, hogy nincs készleten a poliészter szövet. De a terméket továbbra is forgalmazzák.

vidaXL válasza (2023. augusztus 8.) :
Tisztelt Tófejy úr!

Köszönjük észrevétele közlését.

Felvettük Önnel a kapcsolatot megoldás érdekében.

Köszönettel,
a VidaXL csapata
2023. augusztus 6.

Tálaló szekrényt rendeltem, ami 2 napos késéssel meg is érkezett. Miután pár nap múlva kibontottam legelőször azt vettem észre, hogy sok fenyő deszkában zöldes elszíneződést tapasztaltam. Szakemberek szerint helytelen tárolás következménye a bútorelemek zöld színeződése /befülledése/. Az ilyen faanyagok bútor készítésére alkalmatlanok.
A továbbiakban azt tapasztaltam, a festése során, hogy bizonyos javításokhoz használt anyag olyan voltot hagyott, amit a színtelen festés nem tudott eltűntetni. A bútor elemeinek legalább 70%-a valamilyen hibát tartalmaz. Ha szeretném, akkor sem lehet dicsérni a termék minőségét. Ha mégis van minőség biztosításuk, akkor az alkalmazásában van a hiba.

vidaXL válasza (2023. augusztus 8.) :
Tisztelt Papp úr!

Sajnáljuk, hogy a termék rossz minőségű.

Kérjük, hogy írja meg nekünk a rendelés számát a webservice@vidaxl.com címre, hogy fel tudjuk venni Önnel a kapcsolatot email-en és érdemben megoldást tudjunk ajánlani a problémára.

Köszönettel,
a VidaXL csapata
2023. augusztus 4.

3 hete elálltam a vásárlástól, azt írták hogy 10 napon belül visszautalják az összeget de még semmi. Soha többé semmit nem veszek ettől a csaló bandától!

vidaXL válasza (2023. augusztus 4.) :
Tisztelt Jánosi úr!

Felvettük Önnel a kapcsolatot email-en a visszautalással kapcsolatosan.

Köszönettel,
a VidaXL csapata
2023. augusztus 2.

Hiányosan érkezett a termék,nem is ugy vannak a furatok ahogy az összerakó utmutaró mutatja!
Reménykedem a viszatérítésben !

vidaXL válasza (2023. augusztus 2.) :
Tisztelt Nagy János!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Olcsobbat + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
a VidaXL csapata
2023. július 31.

Kivalo termeket kaptam, minden olyan mit a kepeken. 4 nap alatt megerkezett, meg vagyok elegedve

vidaXL válasza (2023. augusztus 2.) :
Tisztelt ügyfelünk!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Olcsobbat + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
a VidaXL csapata

Irány a bolt oldala!

vidaXL egy nemzetközi online kiskereskedő. “Meglepően széles termékskálával és több ezer árucikkel kínálkozunk olyas kategóriából, mint Otthon, Kert, Garázs, DIY és Ruházati cikkek. Sőt mi több, minden egyes olyan országnak, ahol jelen vagyunk, biztosítunk Ügyfélszolgálatot a bizonyos ország anyanyelvén, utánvétet és kártyás fizetést is"

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
Hirdetés