vidaXL

vidaXL
Hirdetés
vidaXL Értékelései Értékelések átlaga: 1.8 (477 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Nézd meg a vidaXL legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2024. december 23.

Éjjeli szekrényt vásároltam szinte az összes elem sérült

vidaXL válasza (2025. február 25.) :
Tisztelt Balogh Beáta Emese!

Köszönjük értékelését, nagyra értékeljük.

Elnézést kérünk, ha a megrendelt termék sérült.

Kérjük, lépjen kapcsolatba velünk közvetlenül a Webcare_global@vidaxl.com címen, és adja meg
részleteket rendelésével kapcsolatban, hogy ellenőrizhessük és további segítséget tudjunk nyújtani.

A következő információkra lesz szükségünk:
- A megrendelő neve és vezetékneve
- Rendelési szám
- Megrendelés dátuma
- A megrendeléskor megadott teljes szállítási cím
- A megrendeléskor megadott e-mail cím
- Megrendeléskor megadott telefonszám

Válaszát előre is köszönöm.

Őszintén,
Mirela/vidaXL.
2024. december 21.

170.000forintert rendeltem, előzetesen jeleztem, hogy céges áfá-s számlát szeretnék kérni, elküldtem a szükséges adatokat is. Azt mondták a kézhez vét után vegyem fel velük a kapcsolatot ez ügyben. A megbeszéltek szerint tettem, majd nem hajlandóak a megfelelő számlát elküldeni. Minden alkalommal más kapcsolat tartó válaszol, hogy nem tudják a számlát módosítani. Elfogadhatatlan….

vidaXL válasza (2024. december 23.) :
Tisztelt Danka Miklós!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2024. december 14.

Rendeltem egy biliárd asztalt, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Persze a pénzt a kártyámról levonta, de sehol semmi. A rendelési előzményekben sem találom a megrendelt terméket, ezért visszatérítést sem tudtam igényelni. A pénzem oda. Senkinek sem ajánlom ezt az oldalt

vidaXL válasza (2024. december 18.) :
Tisztelt Janó Roland!

Köszönjük, hogy jelezte a problémát.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Előre is köszönjük a válaszát,
Anita, vidaXL
2024. december 14.

Senkinek nem ajánlom ezt a boltot. Több mint egy hónapja rendeltem tőlük egy belátlásgátló tükörfóliát az ablakra valami 14 ezer forint volt az ára aztán kiderült hogy ezen se de be nem látni de az a baj hogy ki sem. Nagy nehezen lekommunikáltam velük hogy visszatérítik az árát amiből levonnak négyezer forintot amiért küldik majd a futárt a a hibás termékért. Ennek már egy hónapja a futár nem jön ha meg írok nekik csak annyit írnak vissza hogy amint felvették a kapcsolatot a futárszolgálattal jelentkeznek szóval nagy csalódás a cég soha többet nem rendelek innen semmit ja és persze fogyasztóvédelem lesz belőle már hétfőn

vidaXL válasza (2024. december 18.) :
Tisztelt Remenyik Zsolt!

Köszönjük visszajelzését.
Elnézést kérünk a nehézkes ügyintézés miatt, felvettük önnel a kapcsolatot újra a leggyorsabb megoldás érdekében.

Anita, vidaXL
2024. december 11.

Havas fenyőt rendeltem,nagyon rossz minőségű!Hullik le róla a műhó,kilátszik a váz és az ágak is potyog nak ki belőle!Soha többé innen semmit és mindenkit le is beszélek a vásárlásról!

vidaXL válasza (2024. december 12.) :
Tisztelt Szigeti Ágnes!

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Várjuk válaszát,
Anita, vidaXL
2024. december 5.

Minősíthetetlen állapotú bútort kaptunk és a visszaszállítási botrányos.

vidaXL válasza (2024. december 5.) :
Tisztelt Bíró Róbert!

Köszönöm a válaszát.

Sajnálattal hallom hogy nem megfelelő minőségű a terméke, máris intézem az ügyét és köszönöm hogy jelezte nekünk a problémát, számunkra fontos az ön elégedettsége.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Anita, vidaXL
2024. december 1.

Rendelésem száma:
0036001327249
A megrendelt kültéri, két személyes kanapé egy nagy …, pontatlan az illeszkedése, az ömlesztett szállítás miatt közel minden eleme sérült, ami összeszerelés után is jól látható. A használati utasítás nem tartalmazza a két irányú összeszerelést, csak az egyiket. Mindent 60e+ért. SOHA többet!

vidaXL válasza (2024. december 2.) :
Tisztelt Lilla!

Nagyon sajnálom hogy sérült és rossz minőségű a termék.

Köszönöm a telefonbeszélgetést, örülök hogy sikerült kompenzálnom önt a kellemetlenségekért.

További szép napot önnek!
Anita
vidaXL
2024. november 26.

Rendeltem sötét tölgyszínű öntapadó PVC ajtófóliát. SENKINEK NEM AJÁNLOM. Olyan vékony, hogyha ránézek már elszakad. Ahhoz képest elég drága. Mivel csak használat közben derült ki vissza sem tudom küldeni. A 2 tekercsből kb. egyet tudtam felhasználni, mert a többi elszakadt, Kuka lett. Nem az első fóliázásom, tehát tudom, hogy kell használni.

vidaXL válasza (2024. november 27.) :
Tisztelt Kasza Judit!

Köszönöm a visszajelzését, nagyon sajnálom, hogy a termék nem megfelelő minőségű.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Várom a válaszát,
Anita, vidaXL
2024. november 21.

Ágykeretet rendeltem tőlük 110.000 forintért és naívan gondoltam, hogy ennyi pénzért màr lehet valami értékelhetőt kapni. Biztos lehet, de náluk semmit. Minősíthetetlenül gyenge semmirevaló termékek borzasztó összeszerelhetőséggel. Innen többet soha semmit!

vidaXL válasza (2024. november 22.) :
Tisztelt Stósz Levente!

Köszönöm, hogy jelezte a problémát, szeretnénk kivizsgálni az ügyét.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Előre is köszönöm a válaszát,
Anita, vidaXL
2024. november 7.

Nem tudnak áfás számlát kiállítani a vásárlásról!!!!
2x is így jártam.
Nincs elérhetőségük csak üzengetni lehet valami hülye autómatával!!!

vidaXL válasza (2024. november 7.) :
Tisztelt Icsa Imre!

Őszintén sajnálom, hogy nem elégedett a számlával és az ügyfélszolgálattal. Én próbáltam önt hívni, hogy megoldást kináljak.

Fel vettem a kapcsolatot önnel emailben is.

Köszönöm előre is válaszát.
Anita
vidaXL
2024. november 1.

Hibás termékek sorozata.. Adtam neki még 1 esélyt, de hiba volt.

vidaXL válasza (2024. november 4.) :
Tisztelt Deákné Kovács Anett!

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnálom, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Várom a válaszát,
Anita, vidaXL
2024. október 11.

Rendeltem 250 db 12 az 1-ben mosogatógép tablettát, ami meg is érkezett, de köszönet nem volt benne! A mosogatások után az edények, evőeszközök, matt és foltosak lettek, a mosogatás minőség csapnivaló! A gép belső része ugyan úgy foltos, a mosogatótabletta maradványai a felületeken ! Azóta már nem is használom, visszatértem a korábbi jól bevált mosogatótablettához! Fejlődési lehetőséget abban látom, hogy jó minőségű termékeket foralmazzanak, és ha hibáztak korrigálják! (pld. termékcserével, pénzvisszafizetéssel, stb.)

vidaXL válasza (2024. október 15.) :
Tisztelt Reinhardt Ádám!

Köszönöm, hogy jelezte a problémát, nagyon sajnálom, hogy a termék nem megfelelő minőségű.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Várjuk a válaszát,
Anita, vidaXL
2024. október 4.

SENKINEK SOHA NEM AJÁNLANÁM!!! Pepita.hu-n keresztül, rendeltem a vidaxl-től 145.000ért kerti fa kanapét. Amit kaptam az szét van ázva, penészedve, repedve, dohos, vizes, a csavarokat tartalmazó tasakban állt a víz, ezért a benne lévő csavarok összeálltak a rozsdától. Soha nem láttam még ilyet, lomtalanításnál szebbek vannak kidobva. Felajánlottak 7000Ft-ot ha nem küldöm vissza, vagy 20.000Ft-ért vissza küldhetem nekik. Szó szerint szemetet kaptam. Kár, hogy itt képeket nem lehet csatolni. Nekik küldtem képeket, erre az a válasz jött, hogy akkor vissza adnak 5000ft-ot!?! Az első levélbe még 7000ft volt... és nekem 145.000ft a károm. Igazából ez amit művel a cég, bőven kimeríti a btk csalás fogalmát. Küldenek szemetet, majd utána eszükbe sincs ezt kompenzálni. Ahogy itt olvasom a kommenteket, nem én vagyok az egyetlen. Úgyhogy nem a fogyasztóvédelemhez fogok menni, hanem büntető feljelentést fogok tenni, a bankomtól pedig kérni fogom a chargeback-et.

vidaXL válasza (2024. október 7.) :
Tisztelt Péter!

Köszönöm, hogy jelezte a problémát, nagyon sajnálom, hogy sérülten érkezett a megrendelt termék, lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés Olcsóbbat.hu + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2024. október 3.

Szörnyű a minőség, elérhetetlen az ügyfélszolgálat. Soha többé!!!

vidaXL válasza (2024. október 4.) :
Tisztelt Márton Dávid!

Nagyon sajnálom a kellemetlen élményt ügyfélszolgálatunkkal.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés Olcsóbbat.hu+ Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2024. október 2.

Rossz gyenge minőségű, ki van száradva a bútor és még sérültek is voltak az elemek is. Nem szívesen ajánlom senkinek. Azt bánom hogy egyszerre három bútort is rendelem különböző napokon. 😪

vidaXL válasza (2024. október 4.) :
Dr Heumann Ottó!

Köszönöm, hogy jelezte a problémát a termékkel.

Én próbáltam önt hívni, hogy megoldást kináljak.

Fel vettem a kapcsolatot önnel emailben is.

Köszönöm előre is válaszát.
Anita
vidaXL
2024. szeptember 28.

Ez egy nagyon rossz minőségű, silány, hibás terméket áruló webáruház. Panasszal élni nem lehet, csak chatelni a géppel amivel nem tudom a visszaküldést elindítani . Senkinek nem ajánlom, ablakon kidobott pénz!!!!!!
Szemetet kapsz bútor helyett.

vidaXL válasza (2024. szeptember 30.) :
Tisztelt Darvas Krisztina &Barabás Mihály!

Köszönjük a visszajelzését, nagyon sajnálom, hogy rossz minőségű termék érkezett.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2024. szeptember 8.

nagyon gyenge ügyfélszolgálat, külföldre van kiszervezve. képtelenek válaszolni a kérdésemre a sokadik kör után. itt elnézve a kommenteket, jó döntést hoztam, hogy nem rendeltem tőlük. borzasztó cég lehet

vidaXL válasza (2024. szeptember 16.) :
Tisztelt Ádám!

Nagyon sajnálom a nehézkes ügyintézést, köszönöm, hogy jelezte a problémát.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Előre is köszönöm,
Anita
vidaXL
2024. augusztus 23.

Ár- érték arányban kitűnő választás volt a
" GUMISZŐNYEG " Szuper csomagolás, gyors kiszállítás. A termék jó minőségű. Reméljük, hogy nem fogunk csalódni a hosszú tartósságában sem.✌️

vidaXL válasza (2024. augusztus 27.) :
Tisztelt Nagy Katalin!

Köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy visszajelzést írjon tapasztalatairól!

Nagyra értékeljük visszajelzését, és elkötelezettek vagyunk termékeink folyamatos fejlesztése iránt, hogy megfeleljenek az Ön igényeinek.

Várjuk, hogy a közeljövőben újra üdvözölhessük a vidaXL-nél.

Üdvözlettel,
Louise - vidaXL
2024. augusztus 20.

Senki ne vásároljon tőlük, mert csalók! Nem akarják visszafizetni az elküldött hibás termékükért a pénzem. Mindenáron bankszámlát akarnak, nem értik meg, hogy nincs. Olvastam más oldalon, hogy másvalaki hiába küldte el a bankszámla számát, azzal sem elégedtek meg, bankszámla kivonatot akartak utolsó 3 havit és személyes születési adatokat, és aláírást. Erre egy eladónak semmi szüksége, hacsak nem akar a bankszámla számával visszaélni. Ahhoz, hogy a pénzt visszautalja elég csak a bankszámlaszám, külföldi webáruház esetén az IBAN szám, semmi több. A nevet és a lakcímet tudják, hiszen arra küldték ki a hibás terméküket. Én készpénzben fizettem ki a futárnál a készüléket, már másnap jeleztem feléjük, hogy hibás, másfél hét múlva szállították el, azóta 2-3 naponta ennek már 3 hete, azt irogatják, hogy csak bankszámlára utalják vissza a pénzt. Az nekem nincs, de ahogy olvasom mások tapasztalatát, ha lenne sem adnám meg, mert visszaélésre megy a játék a részükről. Bármilyen más külföldi cég simán visszautalja akár postai uton akár egy bankszámlára a pénzt, mivel máshoz nincs is közük, csaló banda úgy ahogy van. Senki ne vásároljon tőlük. Én pld. ügyvédhez fogok menni és feljelentem Őket. A fogyasztóvédelem a magyar, az is passzolgatja a labdát, de beírtam a EU-snak is, onnan még nem kaptam választ.

vidaXL válasza (2024. augusztus 21.) :
Tisztelt Varga Andrásné!

Köszönöm visszajelzését.

Nagyon sajnálom, hogy nem elégedett visszaküldési és visszatérítési folyamatunkkal, szeretnénk önt kárpótolni a kellemetlenségekért.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre. )

Várom válaszát,
Anita, vidaXL
2024. július 17.

Az életbe soha ne rendeljetek innen.
A leg utolsó kínai moslék is hasznosabb mint ezek a /termékek/ amiket itt forgalmaznak.
Rendeltem egy kerti rattan kanapét.
Küldtek egy minősíthetetlenül silány hulladék kb kutya fotelnek sem nevezhető méretű meghatározhatatlan ótvart amit mellesleg 53cm magasnak hirdetnek és /hát sajnos / mindösszesen 25cm magas🤣🤣🤣🤣
Rendeléskor 30.000ft-ba határozzák meg az árat, amit a rendelés végén 3.000 ft bónusszal jutalmaznak. Tehát a 27.000 ft-os kanapé mire házhoz ér, már csak egy kisméretű kutya fekhelynek sem felel meg, értéke kb 2.000ft. SE!!!!!!
Nembaj, holnap fogyasztóvédelem .
...ja és kedves /Kamu/ Anita nekem ne osztogassa az eszet kérem, hogy így meg úgy sajnáljuk, meg küldjek számla azonosítót, meg kivizsgáljuk és egyéb nyugtató duma, ...
Arra se méltatom, hogy időt szánjak a visszaküldésre, ha van ilyenre mód egyáltalán.
Sokkal inkább telibe feljelentem a céget holnapi nap folyamán a fogyasztóvédelemnél. Tisutelettel:Kelemen András.

vidaXL válasza (2024. július 22.) :
Tisztelt Kelemen András!

Köszönjük visszajelzését.

Nagyon sajnálom, hogy a termék nem felel meg az elvárásainak, fel vettük a kapcsolatot önnel újra a helyzet megoldása miatt.

Köszönjük eggyüttműködését.
Tisztelettel,
Anita
vidaXL
2024. július 12.

Falra szerelhető napárnyékolót rendeltem. A termék gyorsan megérkezett, összeszerelés rendben ment, jól működik az árnyékoló. A csomagolásból hiányzott a tekerőrúd. Jeleztem a hiányosságot a webshop űrlapján-válasz nincs-remélem, csak egyelőre.

vidaXL válasza (2024. július 15.) :
Tisztelt Kérdő Lajos!

Nagyon sajnálom hogy hiányosan érkezett a megrendelése.

Fel vettem a kapcsolatot önnel, hogy megoldhassam a problémát.

További szép napot önnek!
Anita
vidaXL
2024. július 7.

Minősíthetetlen . Többször rendeltünk a Vida XL-től kisebb - nagyobb elégedetlenséggel , de most 80 ezer forintért csak szemetet kaptunk. Nagyon nehezen összeszerelhető és utána egyáltalán nem működő napfény elleni roló teraszra. Soha többet nem rendelek innen semmit

vidaXL válasza (2024. július 8.) :
Tisztelt Megyes Eszter!

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.com e-mail címre. )

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés Olcsóbbat.hu + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2024. július 2.

Én is elkövettem a hibát, hogy rendeltem tőlük. A történet úgy kezdődött, hogy nem kaptam a rendelésemről visszaigazolást (természetesen előre fizetésről beszélünk). Majd egyszercsak minden előzetes értesítés nélkül a futár meghozta a csoda éjjeliszekrényeket. Mondanom sem kell, összeszerelni nem kellett. A kép és a leírás szerint fehér magasfényű bútort rendeltem, helyette sima bútorlapot kaptam, a csomag tele forgáccsal, a termék tele apró sérüléssel, egyszerűen vállalhatatlan minőségben. A reklamációmra kaptam azt a vissszajelzést, hogy küldenek futárt, ami visszaviszi és visszatérítik az árát. Válaszrhattam napot mikorra kérem a futárt. Aznapra szabadságot vettem ki, de a futárt hiába vártam, nem érkezett meg. Felhívtam a futárszolgálat ügyfélszolgálatát, de sem a nevem alatt, sem a címem alatt nem találtak a rendszerben felvételi kérelmet. Jeleztem a csodás Vidaxl-nek, hogy hiába vettem ki szabadságot és vártam, a futár nem jött. Ismételten kaptam a sajnálkozó választ, hogy válasszak egy újabb napot..... persze, mert csak arra van időm, hogy a lehúzó csaló cég miatt a szabadságaimat pazaroljam. Kíváncsian várom mi lesz az ügyem folytatása és visszakapom-e valaha a pénzem. Néhány dolog azonban biztos, többet nem rendelek tőlük, ha nem rendeződik az ügyem, feljelentést teszek, továbba a magyar Nemzeti Média és Hírközlési Hatósághoz is bejelentést teszek, hogy ez a cég nem tudja reklámozni magát többet. Mindenki mást is erre buzdítok, legalább a képernyőről kerüljenek le!

vidaXL válasza (2024. július 2.) :
Tisztelt Horváth Renáta!

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés Olcsóbbat.hu + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2024. július 2.

Rendeltem egy kerek falitükröt május végén.
Megkaptuk. Sérült volt és nagyon gagyi. A kifizetett árnak felét sem éri meg.
Felvettem a kapcsolatot a céggel. Három hétig folyt a levelezgetés, telefonálgatás. Visszatérítéssel hitegetnek, de a mai napig nem fizettek ki. Miért van az, hogy nekem azonnal kell fizetnem, ők pedig három hét alatt, nem tudták vissza utalni az összeget?
Innen többé semmit, de nem is ajánlom!
Vagy a fogyasztóvédelemmel, szívesebben beszélnének?

vidaXL válasza (2024. július 2.) :
Tisztelt Denke István!

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés Olcsóbbat.hu + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2024. június 25.

Rendeltem bézs színű betekintésgátlót, 06.17. megérkezett 06.21., kifizettem, kibontottam és fekete volt a csomagban. Jeleztem. 06.25. 3 munkanapba telt, mire kaptam a választ, hogy nem tudnak bézst küldeni. NEM VOLT BÉZS RAKTÁRON, EZÉRT KÜLDTEK FEKETÉT, HÁTHA JÓ AZ IS!!! (Webshop szerint jelenleg is rendelhető!
Ezután újabb három nap, mire jön a futár érte. (Jelenleg itt tartok) Majd újabb napok következnek, mire visszakapom a pénzem. De azt is kinézem belőlük, hogy vonnak le a visszaküldött csomagolás minőségére hivatkozva (erre is felhívják a figyelmet) úgy, hogy eredeti csomagolásban küldöm, ki se vettem a terméket a dobozból. Ebben az esetben már a fogyasztóvédelemhez fordulok.

vidaXL válasza (2024. június 26.) :
Tisztelt Molnár Levente!

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés Olcsóbbat.hu + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2024. június 17.

Kültéri nagyméretű nyúlketrec/kisállatketrec egy házikóval ( 20 KG) rendeltem. Szörnyű állapotó, nagyon silány, hiányosan érkezett meg, kimondhatatlan milyen rossz kínai mőség (még annak sem mondanám, mert ők is jobbat gyártanak). Senkinek nem ajánlom ezt a boltot és társát sem a FAVI-t , mivel egy cég sajnos!

vidaXL válasza (2024. június 17.) :
Tisztelt Reni!

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés Olcsóbbat.hu+ Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2024. június 14.

Végtelenül nagy csalódás volt számomra, hogy raklap ágykeretet rendeltem és kaptam kb 30 db lécet és egy csomag facsavart.....amiből nekem kellett összeszerelnem az ágykeretet, úgy hogy még fúrva sem voltak a lécek, és nagyon rossz minőségű, nem homogén faanyagból készültek (az egyik léc akác, a másik fenyő volt, rendkívül csúnya, csomós, rossz minőségű faanyag). Legközelebb veszek inkább 3 raklapot kb. 15 ezer forintért használtan, abból jobb minőségű ágykeretet csinálok saját magamnak!!!!!!!! nem ajánlom senkinek, hogy innen vásároljon!!!!!

vidaXL válasza (2024. június 17.) :
Tisztelt Vrana Ildikó!

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnálom, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Felvettük önnel a kapcsolatot emailben.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2024. június 14.

Napellenzőt rendeltem tőlük, hiányoztak a kitámasztó lábaihoz gumik, csak azokat nem tudják cserélni, sem magát az alkatrészt, amin a gumi lenne, így kérték, hogy küldjem vissza, és akkor visszakapom a pénzt. Megbeszéltük a napot, amikor felveszik a csomagot, de kiderült, hogy rossz irányítószámot adtak meg hozzám. Emiatt vettem ki szabadnapot mára, mivel egyedül élek. Nem tudok több szabadnapot kivenni, így ma nem viszik el tőlem a csomagot sem. Nem tudom, hogy hogyan kaphatnám vissza a pénzem... Soha többet nem rendelek tőlük, és senki ne tegye, ha egy mód van rá.

vidaXL válasza (2024. június 17.) :
Tisztelt Anett!

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés Olcsóbbat.hu+ Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2024. június 4.

Senkinek nem ajánlom, rendeltem 2 db éjjeli szekrényt amit Tegnapi napon meg is kaptam (2024.06.03.) kibontottuk az egész elvan repedve sarka letörve eltörve. Ilyenkor illene kicserélni a terméket de még arra sem képesek! Mégegyszer soha nem rendelek semmit innen!!!! Nagyot csalódtam.. össze sem lehet így szerelni mert még ahol a közepe megvan repedve meghajolt.

vidaXL válasza (2024. június 4.) :
Tisztelt János!

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés Olcsóbbat.hu + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2024. június 3.

Rendeltünk egy rattan sarokülőt, ami rommá törve érkezett. Visszaküldtük a bútort, azóta egy levelünkre sem válaszolnak. Telefonon nem elérhetőek. Számlát természetesen nem kaptunk. Várunk még pár napot, aztán megtesszük a feljelentést. Ilyen rossz webáruházzal még nem volt dolgom, messziről elkerülöm őket.

vidaXL válasza (2024. június 4.) :
Tisztelt Licsauerné Pichler Mónika!

Köszönöm a visszajelzését.
Nagyon sajnálom a kellemetlenségeket.

Mivel nem egyenesen tőlünk rendelt, hanem egy közvetítőcégen keresztül, kérem vegye fel a kapcsolatot a közvetítőcéggel.

Előre is köszönöm!
Anita
vidaXL

Irány a bolt oldala!

vidaXL egy nemzetközi online kiskereskedő. “Meglepően széles termékskálával és több ezer árucikkel kínálkozunk olyas kategóriából, mint Otthon, Kert, Garázs, DIY és Ruházati cikkek. Sőt mi több, minden egyes olyan országnak, ahol jelen vagyunk, biztosítunk Ügyfélszolgálatot a bizonyos ország anyanyelvén, utánvétet és kártyás fizetést is"

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
Hirdetés