vidaXL

vidaXL
HIRDETÉS

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2025. március 9.

Fenyőfából készült natúr komposztálót rendeltem. A szállítással minden rendben volt, az összerakásnál viszont már adódtak kellemetlenségek. Nem volt a csomagban elég tipli az összerakáshoz és az alkatrészek között méretbeli különbség volt, meg az előre kifúrt lyukak sem túl pontosak, korrigálásra szorultak néhány esetben.

Összességében sokkal többet vártam ettől a terméktől, senkinek sem ajánlom.

vidaXL válasza (2025. március 10.) :
Tisztelt Pop Anita!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait a fenyőfából készült natúr komposztálóval kapcsolatban. Sajnálattal olvastuk, hogy a termék összeszerelése során kellemetlenségek adódtak, és elnézést kérünk a felmerült problémákért.

Az Ön által említett tipli hiányosságát, az alkatrészek közötti méretbeli eltéréseket és az előre kifúrt lyukak pontatlanságát komolyan vesszük. Ezeket a visszajelzéseket továbbítjuk az illetékes részlegnek, hogy a jövőben elkerüljük az ilyen jellegű problémákat, és javítsuk a termékek minőségét.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre, hogy gyorsan és hatékonyan intézkedhessünk.

Még egyszer elnézést kérünk a kellemetlenségekért, és köszönjük, hogy segített bennünket a termékeink fejlesztésében.
Tisztelettel,
Anita, vidaXL
2025. március 4.

A 3 részes fürdőszoba bútor szettből, melyet 3 csomagként kezelnek, abból 1 érkezett meg és az is sérülten, minősíthetetlen állapotban. A nyomonkövetési szám alapján, a hiányzó termékek át se lettek adva a futár szolgálatnak, semmi tájékoztatást nem kaptam róluk és eltelt 4 munkanap, az ígért 3-5 nap szállítási időből. Az ügyfélszolgálattal telefonon esélytelen kapcsolatot felvenni, chat meg használhatatlan problémamegoldásra. Megszeretném kapni a teljes rendelésemet, és tájékoztatást a visszaküldés és pénzvisszafizetés menetéről.

vidaXL válasza (2025. március 5.) :
Tisztelt Kovács Dorina!
Köszönöm, hogy jelezte a problémát, nagyon sajnálom, hogy a megrendelés sérülten érkezett.
Én próbáltam önt hívni, hogy megoldást kináljak.
Fel vettem a kapcsolatot önnel emailben is.
Köszönöm előre is válaszát.
Anita
vidaXL
2025. február 28.

Három paneles paravánt rendeltem. A vártnál hamarabb is érkezett, valamint a csomaggal is minden rendben van. Nagyon jó áron jutottam hozzá. Mindennel megvagyok elégedve. Köszönöm ☺️☺️

vidaXL válasza (2025. március 5.) :
Tisztelt Kanyó Vivien!

Köszönjük a pozitív hozzászólást.
Örülünk, hogy minden zökkenőmentesen ment.
Várjuk, hogy hamarosan újra találkozzunk.

Üdvözlettel,
Rachel - vidaXL
2025. február 28.

Három paneles paravánt rendeltem. A vártnál hamarabb is érkezett, illetve a csomaggal is minden rendben van . Nagyon elégedett vagyok, köszönöm szépen☺️☺️

vidaXL válasza (2025. március 5.) :
Tisztelt Kanyó Vivien!

Köszönjük a pozitív hozzászólást.
Örülünk, hogy minden zökkenőmentesen ment.
Várjuk, hogy hamarosan újra találkozzunk.

Üdvözlettel,
Rachel - vidaXL
2025. február 23.

Összeszerelhető polcot rendeltem Önöktől.
1. Életemben ilyen ocsmányul koszosan összecsomagolt árut nem láttam. 2. A minősége olyan volt, mintha egy szakvizsgán megbukott asztalos tanuló "mesterremekét" kaptam volna meg, amit még előtte meghempergettek fűrészporban és koszban. Vékonyka bútorlap, lepattogott élzárás. Nagyon silány.
Nem kérek visszajelzést, csak gondolják át, hogyan tudnák ellenőrizni az Önök által értékesített árukat, mert ez így rendkívül gyenge és ahogy látom a visszajelzéseket, nem egyedi eset, hanem rendszerszintű probléma. Köszönjük!

vidaXL válasza (2025. február 24.) :
Tisztelt Magyar Zoltán!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Őszintén sajnáljuk, hogy a vásárolt termékkel kapcsolatos élményei nem feleltek meg az elvárásainak, és csalódott volt a termék állapotával és minőségével kapcsolatban.

Minden visszajelzés rendkívül fontos számunkra, és nagyon sajnáljuk, hogy ilyen tapasztalatot szerzett. A leírása alapján úgy tűnik, hogy az Ön által kapott termék nem felel meg a színvonalnak, amit célul tűztünk ki, és amit vásárlóink jogosan elvárhatnak.

Ellenőrzési és csomagolási folyamataink felülvizsgálata mindenképpen napirenden van, és biztosíthatjuk, hogy intézkedni fogunk a minőségbiztosítási eljárások fejlesztéséről annak érdekében, hogy az Ön által említett problémák ne forduljanak elő a jövőben.
Az Ön elégedettsége számunkra kiemelten fontos, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy a jövőben hasonló problémák ne forduljanak elő.

Még egyszer köszönjük, hogy felhívta figyelmünket erre, és reméljük, hogy a jövőben pozitív tapasztalatokkal szolgálhatunk Önnek!

Tisztelettel,
Anita, vidaXL
2025. február 21.

Fém ágykeretet rendeltünk. Már a doboz gyanús volt, mert láthatóan korábban legalább egyszer már ki lett bontva, és vissza lett ragasztva. Amikor kibontottuk, akkor jött a feketeleves! Az elemek szállítása sérülésmentesen nem volt biztosítva, az egyik fólia egyszer már ki lett hasítva, a többi sincs lezárva. Ezért is értek egymáshoz a fém elemek, egymást karcolva. Az összes elem tele van karcolással, horpadással, a fej- és lábtámla mintája a toldásnál nem ér össze.
Az már csak hab a tortán, hogy a webshopon található termékismertető szerint "a lábak erős fémből készültek", ehelyett falábakat kaptunk.

Elképesztően silány minőség, hányaveti csomagolás, fogyasztói félrevezetés! Ez volt az első és utolsó rendelésünk innen.

Már felvettük az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot, a termék visszaküldése folyamatban van. Várjuk a mielőbbi intézkedést.

vidaXL válasza (2025. február 24.) :
Tisztelt Szilovics Szilvia!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait, és őszintén sajnáljuk a problémát, amit a termékkel és a csomagolással kapcsolatban tapasztalt. Az Ön által leírt hibák és minőségi problémák nem felelnek meg a tőlünk elvárt színvonalnak, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy hasonló esetek ne forduljanak elő a jövőben.

A termék visszaküldésének folyamatában igyekszünk minden szükséges lépést gyorsan és gördülékenyen elintézni. Kérjük, legyen szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre, hogy mielőbb intézkedhessünk.

Még egyszer elnézést kérünk a kellemetlenségekért, és bízunk benne, hogy a helyzet gyorsan rendeződik.

Tisztelettel,
Anita, vidaXL
2025. február 20.

Most próbálok egy SILÁNY , HIBÁS, HIÁNYOS, SZAKADT...HASZNÁLHATATLAN ,,LÁBAK,, NÉLKÜLI SZÉKRŐL...EGYEZTETNI...ami megtörtént ELISMERTÉK, FOTÓVAL IS IGAZOLT./. AJÁNDÉK 🎁 LETT VOLNA/ SZÉKRŐL,HOGY TÉNYLEG HASZNÁLHATATLAN.....
MOST ELKÜLDENÉNEK 🙃EGY FUTÁRTNA CSOMAGÉRT... ÉS UTÁNA 😂🙃😂🙃UTALNÁK VISSZA AZ ÖSSZEGET....
NOS, NEM VAGYUNK,, BUTÁK,,... ÉS AMÚGY ,HOGY BÍZNÁNK EGY ILYEN ,, áruházban ,, AKIKRŐL ITT IS 1-2. KIVÉTELLEL.... CSAK ILYEN ÉS MÉG ,,ILYENEBB,, VÉLEMÉNYEK VANNAK....
NEM is értem.... Korrekt módon,ha intéznék amit,nem kellene,ha korrekt tisztességes,, áruház, üzlet,,lenne...
Azért írtam le,hogy ne Essenek Mások is ebbe a hibába.....😇ez nem üzlet...,,CSAK SILÁNY ÁRÚK ÜZLETE,,🙃🙃🙃🙃

vidaXL válasza (2025. február 24.) :
Tisztelt Angyalka Elek!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk a tapasztalatait. Nagyon sajnáljuk, hogy a vásárolt szék nem felelt meg az elvárásainak, és hogy problémát okozott a termék minősége és állapota.

Felvettük önnel a kapcsolatot telefonon és emailben is.
A leírása alapján valóban olyan hibákról van szó, amelyek nem felelnek meg a minőségi követelményeinknek, és ezért nagyon sajnáljuk, hogy ilyen tapasztalata volt. Kérjük, tudja, hogy célunk mindig a vásárlóink elégedettsége, és igyekszünk minden panaszt mielőbb orvosolni.
Természetesen a visszajelzés és a reklamációk megfelelő kezelése érdekében mindent megteszünk. Az Ön által említett futárral kapcsolatos intézkedéseket figyelembe véve, igyekszünk biztosítani, hogy a helyzet a leggyorsabban és legkényelmesebben rendeződjön.

Tudjuk, hogy a vásárlók bizalmának elnyerése rendkívül fontos, és őszintén sajnáljuk, hogy eddigi tapasztalatai nem voltak pozitívak. Az Ön véleménye fontos számunkra, és az alapján folyamatosan dolgozunk a szolgáltatásaink és a termékeink javításán, hogy ilyen kellemetlenségek a jövőben ne forduljanak elő.

Tisztelettel:
Anita, vidaXL
2025. február 19.

Nappali bútort rendeltünk. Hatalmas csalódás. Már az első elemek összeszerelésekor sejtettem, hogy ez nem lesz jó. A csavarok rövidek, a tipli törik stb stb. Egyszerűen nem tudom megérteni, hogy van pofájuk ilyen sz*r minőségű terméket értékesíteni. Soha többet nem rendelek innen, amit hangoztatni is fogok!!!! Felháborító!

vidaXL válasza (2025. február 20.) :
Tisztelt Horváth Evelin!

Először is szeretnénk elnézést kérni a tapasztalt problémák miatt, és megköszönni, hogy megosztotta velünk a véleményét. Nagyon sajnáljuk, hogy a nappali bútorral kapcsolatosan ilyen csalódás érte. Mindig arra törekszünk, hogy kiváló minőségű termékeket kínáljunk, és sajnáljuk, hogy most nem tudtuk megfelelni az elvárásainak.

A helyzet gyors és megfelelő rendezése érdekében kérjük, hogy küldje el nekünk a rendelési adatait (például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet) a feedback@vidaxl.hu e-mail címre. Így mielőbb utánajárhatunk a problémának, és megtalálhatjuk a legjobb megoldást.

Még egyszer elnézést kérünk a kellemetlenségekért, és reméljük, hogy sikerül orvosolni a problémát.

Üdvözlettel,
Anita, vidaXL
2025. február 17.

MOST kaptam meg a Rendelt széket....egy SILÁNY ‼️💯‼️... termék Áru...
A szék lábak A B C D... szerint kellett volna legyenek jelölve...és KAPTAM ‼️ A B C C‼️... JELÖLÉSŰEKET.... EZENKÍVÜL..3LÁB MÉRETE MEGFELELŐ..A NEGYEDIK TERMÉSZETESEN 3-4cm-,el hosszabb...
Silány Anyag....ja HIÁNYOSAN KÜLDVE NEM IGEN TUDSZ ÖRÜLNI...MIKOR 🎁LETT VOLNA...
TANULSÁG ELŐBB ITT OLVASNI...ES NEM RENDELNI..
MEREM REMÉLNI,HOGY A PÉNZÜNKET VISSZAKÜLDIK ..., Angyalka Miskolc

vidaXL válasza (2025. február 18.) :
Tisztelt Angyalka Elek!

Köszönjük, hogy jelezte a problémát, és elnézést kérünk a kellemetlenségekért, amiket a szék rendeltetésszerű használata során tapasztalt. Nagyon sajnáljuk, hogy nem megfelelő terméket kapott, és hogy a jelölések és méretek nem feleltek meg a várakozásoknak. A minőség és a pontos kiszállítás számunkra kiemelten fontos, és az ilyen visszajelzések segítenek abban, hogy javítsunk a szolgáltatásunkon.

A hiányzó alkatrészek és az anyagminőség is elfogadhatatlan, és elnézést kérünk, hogy nem a megfelelő terméket kapta meg. Kérem, vegye fel velünk a kapcsolatot a rendelés részleteivel, hogy mielőbb orvosolhassuk a problémát, és biztosítani tudjuk a visszatérítést, ha arra szükség van.

Köszönjük a türelmét, és bízunk benne, hogy mielőbb rendezhetjük a helyzetet!

Várom a válaszát,
Anita, vidaXL
2025. február 17.

Nem jó, nem is tragikus. Kutyakennelt rendeltem, de kutyák tárolására még ideiglenesen sem alkalmas, még jó hogy alapvetően is csirkéknek szántam, ők talán nem szedik szét. Nem valami strapás darab, nagyon vékony anyagokból van, drót amit adnak hozzá a legvékonyabb drótfonat, mérgesebben ránézek vége is van.
Nagyon érdekes az összeszerelése is, nem egy biztos darab, nekünk itt-ott extrán fúrni, csavarozni kellett ahhoz hogy ne essen szét a szerkezet. Csavarok, amiket adtak, rövidek, anyáknak sem mindig jó a menete.

Viszont legalább időben (6. munkanapra) és hiánytalanul megkaptuk, extra szerelvények szegítségével használható is, de csak úgy magában, hozzá adott holmikkal nem lenne az. Negyvenezer forintot akkor ér, ha rommá van inflálódva a pénz, és nem emelnek árat, különben nem!

vidaXL válasza (2025. február 18.) :
Tisztelt Kauth István!

Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait! Nagyon sajnáljuk, hogy a kutyakenelvásárlása nem felelt meg az elvárásainak. A termék minősége valóban nem az, amit egy tartós és megbízható szerkezettől elvárhatnánk, és örömmel vettük észre, hogy a csirkéknél még talán használható.

Az Ön által említett problémák, mint a gyenge anyagok, a csavarok rövidsége és a szerelési nehézségek mind olyan hibák, amik nem férnek bele a mi minőségi standardjainkba. Az ilyen jellegű visszajelzések fontosak számunkra, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy javítsunk a termékek minőségén.

Örömünkre szolgál, hogy a szállítás pontos és időben történt, és reméljük, hogy az extra szerelvények segítettek abban, hogy a kennel végül használhatóvá vált. Az Ön véleménye alapján mindenképpen figyelembe vesszük, hogy a jövőben jobb minőségű termékeket kínáljunk.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.
Várom a válaszát,
Anita, vidaXL
2025. február 15.

Szóval egy tv pocot és egy fésülködő asztalt rendeltem ócska köze nincs a hirdetett képekhez a bútorlapok kopottak.márcsak az a kérdés hogy tudom vissza juttatni ezeket a silány bútorokat.soha többet nem vásárolok innen és ezt hangoztatni is fogom.

vidaXL válasza (2025. február 17.) :
Tisztelt Balog Andrea!

Sajnálattal hallom, hogy csalódott a termékkel kapcsolatban, és elnézést kérünk, hogy nem felelt meg az elvárásainak. Nagyon fontos számunkra a vásárlói elégedettség, és szeretnénk mindenben segíteni Önnek.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Trustpilot + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2025. február 15.

Nagyon bánom hogy nem olvastam el az értékeléseket.ócska rossz minőségű tv polvot és fésülködő astt

vidaXL válasza (2025. február 17.) :
Tisztelt Balog Andrea!

Sajnálattal hallom, hogy csalódott a termékkel kapcsolatban, és elnézést kérünk, hogy nem felelt meg az elvárásainak. Nagyon fontos számunkra a vásárlói elégedettség, és szeretnénk mindenben segíteni Önnek.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Trustpilot + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2025. február 11.

2025.01.07. rendeltem 4 db sötétítő függönyt melyet pár napon belül kiszállítottak de a színe nem tettszett .
A VIDAxl weboldalán olyan opció hogy vissza küldés információ nem szerepel! egy chatrobot -tal lehet írni ,akivel a visszaküldés opció nem szerepel. Telefonon érdeklődtem ott azt az információt kaptam küldjem vissza a saját költségemen. Ezt megtettem ugyanis a csomag egy budapesti címről érkezett és én oda küldtem vissza GLS futárszolgálattal a saját költségemen.A csomagoláson a feladó egy budapesti cím volt és oda vitte vissza a futárszolgálat ,ahol át is vették 2025.01.16-án. A VIDAxl kioktató stílusban lekezelően bánik a vevővel ,lassan 1 hónap letelik és nem tudnak utána nézni a budapesti címnek ahonnan küldték (a csomagoláson a feladó címe)rajta volt, a GLS futárszolgálat bizonyítja hogy o oda szállította vissza. úgy tűnik hogy a pénzemet nem akarják vissza adni,mert csak hétről hétre kérik ugyanazt az információt ,amit én megismételten átküldök neki. De az ügyem nem halad előre. Ebből következik most már mivel a türelmem fogytán van hogy a Fogyasztó védelmi hivatalhoz fogok fordulni segítségért.

vidaXL válasza (2025. február 12.) :
Tisztelt Nagy-Pál Ilona!

Nagyon sajnálom, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2025. február 8.

Soha többé innen semmit.
Egy rendkívül silány rossz kanapét kaptam
A Fogyasztóvedelemhez fogok fordulni

vidaXL válasza (2025. február 10.) :
Tisztelt Dajka Imre!

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Trustpilot + Rendelési szám.

Előre köszönjük válaszát,
Anita, vidaXL
2025. február 6.

Nem ajánlom senkinek a tőlük való vásárlást! Egy hónapja vásárolt 72 ezer ft-os hintaszék eltört, kértem a pénz visszafizetését, hiszen nem ilyen minőséget kínáltak eladásra. A bolt nem hajlandó a pénzvisszatérítésre, csak alkatrész cserére, részleges visszafizetésre (12 000.- Ft). Többszöri levelezésre már nyitottak, hogy levásárolhatom másra plusz pénz ráfizetésével, vagy kicserélik. Mivel a minősége silány, nem érzem magam kárpótolva, és nem akarok innen soha többet semmit rendelni! Megkárosítottak, átvertek, becsaptak! Messziről kerülje el mindenki az itt történő vásárlást, mert nem korrektek!

Ha jót akarsz magadnak, ne vásárolj tőlük semmit!!

vidaXL válasza (2025. február 7.) :
Tisztelt Emese Gáborné Ádám!

Köszönöm, hogy jelezte a problémát.

Felvettük önnel a kapcsolatot emailben.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2025. január 12.

Selejtes árut kaptam, virágtartó álványnál a 4 lábból 3 volt csak egyforma, a 4. láb 2cmrel rövidebb volt. Senkinek nem ajánlom!

vidaXL válasza (2025. január 13.) :
Tisztelt Egri Barbara!

Köszönöm, hogy jelezte a problémát, őszintén sajnálom, hogy nem volt megfelelő a megrendelt termék.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Előre is köszönöm válaszát,
Anita, vidaXL
2025. január 8.

egrendelt termék: vidaXL fehér tömör fenyőfa ágy matrac nélkül 200 x 200 cm

A termékkel kapcsolatban több probléma is felmerült, amelyeket részletezünk:

Szállítás és összeszerelés nehézségei:

A termék két részletben érkezett meg, a fejtámla csak három nappal később.
Az első csomag alapján elkezdtük az összeszerelést a mellékelt használati utasítás szerint. Miután a fejtámla megérkezett, kiderült, hogy az új használati utasítás alapján az addig összerakott részeket szét kellene szerelni, ami rendkívüli kényelmetlenséget okoz.

Minőségi problémák:

Az ágykeret léceiről már az összeszerelés során hullott a faforgács.
Legalább három lécelem megrepedt attól, hogy a mellékelt csavarokat becsavartuk.
Az egész szerkezet instabil, recseg-ropog, és rendkívül nyeklik.
A festés kritikán aluli, egyenetlen és foltos.

Felhasználhatóság:

Az összeszerelés közel 6 órát vett igénybe, de a végeredmény így sem használható. Az ágy teljesen alkalmatlan a rendeltetésszerű használatra, mivel instabil és gyenge szerkezetű.

vidaXL válasza (2025. január 9.) :
Tisztelt Újházi Péter!

Köszönjük a visszajelzését, elnézést kérek a termékkel kapcsolatos problémák miatt.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2025. január 3.

A szállított bútor minősége kritikán aluli. A csavarok,tiplik rosszak,nem jó méretűek, a lécek parketta méretű darabokban, még legyalulva sincsenek rendesen. Összeszerelésor repednek,törnek.

vidaXL válasza (2025. január 6.) :
Tisztelt Simon Ágnes!

Köszönöm, hogy jelezte a problémát.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre

Előre is köszönöm a válaszát,
Anita, vidaXL
2024. december 29.

A megrendelés és a szállítás teljesen rendben volt. A megrendelt karácsonyfatartó állvány viszont az ipari hulladék kategóriába tartozik. A 2 méteres fenyőfát faragás nélkül simán bele lehet rögzíteni. A csavarok kézi meghúzása során a három rögzítő csavarból az egyiken azonnal megszakadt a menet , így a fa törzsét nem lehetett rendesen rögzíteni. A fa talpraállításánál a négyágú műanyag talp egyik ága azonnal csonkig letört,ezt pár pillanat múlva a második is követte. Így a karácsonyfa talpraállítása ezzel meg is hiúsult. Elő kellett szednem a 100 éves régi talpat,amit eredetileg ezzel a műanyagtalpú szarral kívántam helyettesíteni. 9300 forintot fizettem, és egyetlen percet sem tudtam használni a vidaxl 55 centiméteres karacsonyfatalpát. Eszébe se jusson senkinek,hogy a jövőben innen rendel karácsonyfatalpat!

vidaXL válasza (2024. december 31.) :
Tisztelt Jecs Lajos!

Köszönjük, hogy megosztotta a termékkel kapcsolatos tapasztalatát. Nagyon sajnáljuk, hogy a karácsonyfatartó használhatatlanná vált, hiszen igyekszünk megfelelő minőségű termékekkel megörvendeztetni vásárlóinkat.

Az újév után felvesszük Önnel a kapcsolatot és bízunk benne, hogy megoldást találunk a problémára.

Szívélyes üdvözlettel,
Melinda
vidaXL
2024. december 23.

Soha többet nem vásárolok innen! Majdnem az összes elem sérült volt😡😡😡😡😡

vidaXL válasza (2025. február 25.) :
Tisztelt Balogh Beáta Emese!

Megkaptuk véleményét.

Sajnáljuk, ha problémái akadtak a megrendelt termékkel, és minden bizonnyal ellenőrizzük.

Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot közvetlenül a Webcare_global@vidaxl.com címen, és adja meg rendelésének részleteit.

- A megrendelő neve és vezetékneve
- Rendelési szám
- Megrendelés dátuma
- A megrendeléskor megadott teljes szállítási cím
- A megrendeléskor megadott e-mail cím
- Megrendeléskor megadott telefonszám

Várjuk válaszát.

Köszönöm és üdvözlettel,
Mirela/vidaXL.
2024. december 23.

Éjjeli szekrényt vásároltam szinte az összes elem sérült

vidaXL válasza (2025. február 25.) :
Tisztelt Balogh Beáta Emese!

Köszönjük értékelését, nagyra értékeljük.

Elnézést kérünk, ha a megrendelt termék sérült.

Kérjük, lépjen kapcsolatba velünk közvetlenül a Webcare_global@vidaxl.com címen, és adja meg
részleteket rendelésével kapcsolatban, hogy ellenőrizhessük és további segítséget tudjunk nyújtani.

A következő információkra lesz szükségünk:
- A megrendelő neve és vezetékneve
- Rendelési szám
- Megrendelés dátuma
- A megrendeléskor megadott teljes szállítási cím
- A megrendeléskor megadott e-mail cím
- Megrendeléskor megadott telefonszám

Válaszát előre is köszönöm.

Őszintén,
Mirela/vidaXL.
2024. december 21.

170.000forintert rendeltem, előzetesen jeleztem, hogy céges áfá-s számlát szeretnék kérni, elküldtem a szükséges adatokat is. Azt mondták a kézhez vét után vegyem fel velük a kapcsolatot ez ügyben. A megbeszéltek szerint tettem, majd nem hajlandóak a megfelelő számlát elküldeni. Minden alkalommal más kapcsolat tartó válaszol, hogy nem tudják a számlát módosítani. Elfogadhatatlan….

vidaXL válasza (2024. december 23.) :
Tisztelt Danka Miklós!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2024. december 14.

Rendeltem egy biliárd asztalt, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Persze a pénzt a kártyámról levonta, de sehol semmi. A rendelési előzményekben sem találom a megrendelt terméket, ezért visszatérítést sem tudtam igényelni. A pénzem oda. Senkinek sem ajánlom ezt az oldalt

vidaXL válasza (2024. december 18.) :
Tisztelt Janó Roland!

Köszönjük, hogy jelezte a problémát.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Előre is köszönjük a válaszát,
Anita, vidaXL
2024. december 14.

Senkinek nem ajánlom ezt a boltot. Több mint egy hónapja rendeltem tőlük egy belátlásgátló tükörfóliát az ablakra valami 14 ezer forint volt az ára aztán kiderült hogy ezen se de be nem látni de az a baj hogy ki sem. Nagy nehezen lekommunikáltam velük hogy visszatérítik az árát amiből levonnak négyezer forintot amiért küldik majd a futárt a a hibás termékért. Ennek már egy hónapja a futár nem jön ha meg írok nekik csak annyit írnak vissza hogy amint felvették a kapcsolatot a futárszolgálattal jelentkeznek szóval nagy csalódás a cég soha többet nem rendelek innen semmit ja és persze fogyasztóvédelem lesz belőle már hétfőn

vidaXL válasza (2024. december 18.) :
Tisztelt Remenyik Zsolt!

Köszönjük visszajelzését.
Elnézést kérünk a nehézkes ügyintézés miatt, felvettük önnel a kapcsolatot újra a leggyorsabb megoldás érdekében.

Anita, vidaXL
2024. december 11.

Havas fenyőt rendeltem,nagyon rossz minőségű!Hullik le róla a műhó,kilátszik a váz és az ágak is potyog nak ki belőle!Soha többé innen semmit és mindenkit le is beszélek a vásárlásról!

vidaXL válasza (2024. december 12.) :
Tisztelt Szigeti Ágnes!

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Várjuk válaszát,
Anita, vidaXL
2024. december 5.

Minősíthetetlen állapotú bútort kaptunk és a visszaszállítási botrányos.

vidaXL válasza (2024. december 5.) :
Tisztelt Bíró Róbert!

Köszönöm a válaszát.

Sajnálattal hallom hogy nem megfelelő minőségű a terméke, máris intézem az ügyét és köszönöm hogy jelezte nekünk a problémát, számunkra fontos az ön elégedettsége.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Anita, vidaXL
2024. december 1.

Rendelésem száma:
0036001327249
A megrendelt kültéri, két személyes kanapé egy nagy …, pontatlan az illeszkedése, az ömlesztett szállítás miatt közel minden eleme sérült, ami összeszerelés után is jól látható. A használati utasítás nem tartalmazza a két irányú összeszerelést, csak az egyiket. Mindent 60e+ért. SOHA többet!

vidaXL válasza (2024. december 2.) :
Tisztelt Lilla!

Nagyon sajnálom hogy sérült és rossz minőségű a termék.

Köszönöm a telefonbeszélgetést, örülök hogy sikerült kompenzálnom önt a kellemetlenségekért.

További szép napot önnek!
Anita
vidaXL
2024. november 26.

Rendeltem sötét tölgyszínű öntapadó PVC ajtófóliát. SENKINEK NEM AJÁNLOM. Olyan vékony, hogyha ránézek már elszakad. Ahhoz képest elég drága. Mivel csak használat közben derült ki vissza sem tudom küldeni. A 2 tekercsből kb. egyet tudtam felhasználni, mert a többi elszakadt, Kuka lett. Nem az első fóliázásom, tehát tudom, hogy kell használni.

vidaXL válasza (2024. november 27.) :
Tisztelt Kasza Judit!

Köszönöm a visszajelzését, nagyon sajnálom, hogy a termék nem megfelelő minőségű.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Várom a válaszát,
Anita, vidaXL
2024. november 21.

Ágykeretet rendeltem tőlük 110.000 forintért és naívan gondoltam, hogy ennyi pénzért màr lehet valami értékelhetőt kapni. Biztos lehet, de náluk semmit. Minősíthetetlenül gyenge semmirevaló termékek borzasztó összeszerelhetőséggel. Innen többet soha semmit!

vidaXL válasza (2024. november 22.) :
Tisztelt Stósz Levente!

Köszönöm, hogy jelezte a problémát, szeretnénk kivizsgálni az ügyét.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Előre is köszönöm a válaszát,
Anita, vidaXL
2024. november 7.

Nem tudnak áfás számlát kiállítani a vásárlásról!!!!
2x is így jártam.
Nincs elérhetőségük csak üzengetni lehet valami hülye autómatával!!!

vidaXL válasza (2024. november 7.) :
Tisztelt Icsa Imre!

Őszintén sajnálom, hogy nem elégedett a számlával és az ügyfélszolgálattal. Én próbáltam önt hívni, hogy megoldást kináljak.

Fel vettem a kapcsolatot önnel emailben is.

Köszönöm előre is válaszát.
Anita
vidaXL

Irány a bolt oldala!

vidaXL egy nemzetközi online kiskereskedő. “Meglepően széles termékskálával és több ezer árucikkel kínálkozunk olyas kategóriából, mint Otthon, Kert, Garázs, DIY és Ruházati cikkek. Sőt mi több, minden egyes olyan országnak, ahol jelen vagyunk, biztosítunk Ügyfélszolgálatot a bizonyos ország anyanyelvén, utánvétet és kártyás fizetést is"

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
HIRDETÉS