Szerszámkell

Szerszámkell
Szerszámkell Értékelései Értékelések átlaga: 1.8 (24 értékelés alapján)
Vásárolok

Nézd meg a Szerszámkell legnépszerűbb termékeit az Olcsóbbaton!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

2020. október 6.

Lopnak, Csalnak, Hazudnak!!!!!!!
Megtévesztettek.2020. Februárban előre ki kellett fizetnem 3085 Ft-ot egy körvágóért. A mai napig nincs áru, nincs visszafizetés, pedig IGÉRTÉK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2020. szeptember 8.

Pontatlan, pofátlan szemtelen banda. Senkinek nem ajánlom!

2020. július 25.

A megrendelt terméket visszaigazolták, hogy időben leszállítják, majd előtte nap törölték a rendelést áruhiányra hivatkozva. Természetesen telefonon nem elérhetők.

2020. június 18.

Ne rendelj innen, amatőr gusztustalan banda. Telefont nem vesznek fel, két hete rendelt termékről semmi hír, persze "össze van készítve".
Így nem lehet működni 2020-ban. Remélem sokan előbb olvasnak értékelést és utána rendelnek, sok bosszúságtól megkímélnék magukat!

2020. május 30.

Mocsadék banda. A vásárlásig minden OK volt. Viszont egy hónapon belül garanciális javításra vissza kellett vinni egy terméket. Ez két hónapja volt. A többi ismerős: telefonon nem lehet elérni őket, emilekre nem válaszolnak. Ha felveszik, csak ígérgetnek, hogy a szervízben van, stb.
MINDENKI KERÜLJE EL EZEKET A SZEMETEKET!
Ha lenne -5, akkor azt kapnák.

2020. május 30.

Dilettáns, csaló webshop, illetve vezetőség, alkalmazottak!
Lopnak, csalnak, hazudnak.
Nem létező árukészletet reklámoznak, s "adnak el".
Nem kommunikálnak, ha nagy ritkán mégis, akkor csak hazudoznak.
Részemről megtéve a feljelentés mind a hamis reklámok miatt, mind a fogyasztóvédelemnél.
Javaslom mindenkinek, hogy minél hamarabb megszűnjön ez a semmirekellő cég!

2020. május 29.

Ez egy borzalom!!!
Felháborító, ahogy a vásárlókkal szemben eljárnak!
Senki ne vásároljon náluk, mert hirdetéseik megtévesztőek.
Egyetlen email-re nem válaszolnak, a telefont nem veszik fel.
A postafordultával, a leírtak szerint visszaküldött szerszám árát és a honlapjukon kiírt postaköltség visszatérítést több, mint két hónapja várjuk. A sűrű elnézéskérésről nem is beszélve. Bezzeg pózolnak a Facebook-on, hogy ők maszkokat ajándékoztak. A Fogyasztóvédelemhez fordulunk és erre bíztatok minden eddig károsultat is!!!
Ahogy eddig sikerült utána járnunk, nem mi vagyunk az egyetlenek, akik hasonló eseményeket éltek meg velük kapcsolatban.
Azt remélem sikerül másokat ettől megóvni a felszólalásommal.
Részünkről már nem a termék árának visszaszerzése csak a célunk, hanem hogy azt elérnünk, más ne szenvedje el ugyanezt. Azt nem értjük, hogyan létezhet még mindig egy ilyen cég, főleg a töménytelen elmarasztaló véleményt látva!?

2020. május 8.

2020 03 04 én rendeltem egy terméket 3-5 napos szállítással, Posta Pontra. 1 hónap elteltével emeilt irtam és a rendelésszámra hivatkozva érdeklődtem hogy állunk. Válasz nem jött, telefonokat nem veszik fel, vagy mellé rakják. 2020 05 05 én (60, azaz hatvan nap) után közölték, hogy szállítják a csomagot a megadott pontra. Megköszöntem, és közöltem velük hogy köszi de 60 nap után nem kell, mert megoldottam más forrásból.
Más webes felületeken a megajánlott határidőben megkérdezik hogy a csúszás vagy beszerzési nehézségek ellenére fenntartom-e a rendelésemet. Ez nemhogy nem történt meg, de semmire sem reagálnak, ennek ellenére szerintem az emailt olvashatták, mert "a nem átvett rendelés postaköltségét behejtó cégnek BLA BLA BLA ... átadják" mondat jelent meg az emailben.

2020. április 26.

Brilliance @ At hand kézfertötlenitot rendeltem tölük, viszont OMW-által gyartott terméket kaptam! Telefonon kerestem öket, ahol az üzletvezetö közölte, hogy uagyanaz a hatóanyag, nem érti a reklamációt! Az At hand 3490 ft, az OMWs termék 1800 ft! OMWs termék nem is szerepel a SzerszamKell választékában! Most küldhetem vissza a terméket, és jobb esetben visszautaljak az összeget, de a postaköltség már igy is keletkezett!
Most 1990 Ft-ot kérnek az At Hand termékért!

2020. április 23.

2020. március 31.-én megrendelt Nitril L- es kesztyűt 239028 számon visszaigazolták.Az eltelt idő alatt semminemű tájékoztatást nem kaptam a megrendelés teljesítéséről
Honlapjukon jelenleg is néhány napos szállítási határidővel hirdetik a terméket. Mégis,, hogyan értékeljem a boltot amikor kettő megrendelésem is függőben van.Amit eddig megkaptam az rendeben volt. Gond a a nagy késlekedés, valótlan szállítási idő jelzése az ismert nehézségek ellenére is

2020. április 22.

03.23-án rendeltem egy terméket. 03.25-én átutaltam a vételárat! Folyamatosan érdeklődtem, mikor kapom meg. Előkészítés alatt, írták folyamatosan. 04.20-án kaptam egy e-mail, hogy törölték a rendelésem, mert nem utaltam át a vételárat. Elküldtem az átutalás másolatát, már három napja nem válaszolnak az e-mailre és nem is veszik fel a telefonszámot!

2020. április 19.

Senkinek nem ajánlom! Legutóbb raktáron levő terméket vásároltam náluk. Biztos ami biztos megrendeltem a webáruházban, nehogy elfogyjon mire az üzletig eljutok. Másnap kaptam egy üzenetet, hogy "összekészítették" (mind az egy darabot) értesítést kapok ha mehetek érte. 3 nap múlva az üzlet felé jártam, bementem megkérdezni hogy áll a rednelés mert értesítést nem kaptam. Mint kiderült, még nem készítették össze, de valóban van raktáron, pontosabban az eladótéri polcon is. A legnagyobb meglepetés a pénztárnál ért, a polcról levett terméken 1590 Ft szerepelt, de a pénztárnál 2000 Ft-ot kértek tőlem, mert a webáruházban annyiért szerepel a termék. Kértem, hogy akkor töröljék a megrendelésemet, és tekintsenek "sima" utcáról beeső vásárlónak aki annyit fizet mint ami a termékre van írva. Még nekik állt feljebb, hogy időközben emelkedett az ár, a webáruház a jó, a terméket még nem volt idejük átcímkézni. Végül 2000 Ft-ot fizettem azért a termékért amin 1590 Ft szerepelt. Nem a 400 Ft miatt (tényleg 2000 Ft volt a webáruházban mikor megrendeltem), hanem a hozzáállás miatt adok alacsony minősítést.

2020. április 5.

Egyet emelek a minősítésen, mert 04 03-án megküldték a krokodil emelőt amiről alább írtam. A kapcsolattartásról marad a véleményem: e-mailt nem olvasnak, telefont nem vesznek fel, vagy csak nagyon ritkán. Mondjuk mikor felvették a telefont, normálisan módon tájékoztattak arról hogy nem tudnak semmit.

2020. március 27.

Már sokadik alkalommal vásároltam, eleinte ment is, azután romlott a minőség, volt asztali fúrógép amit szinte "restaurálni" kellett, hogy használható legyen. Az olvasott, hallott tapasztalatok alapján eszemben sem volt visszaküldeni, legyártottam magamnak. Drágább lett, de durva munkákra használható. A csúcs a febr. 20.-án leadott rendelés, melyet egy hónap után szerettem volna lemondani, ugyanis vásároltam másikat, mivel szükség volt rá. Sem e-mailt nem olvasnak, sem telefont nem vesznek fel. Márc. 27.-én megérkezett az áru. A legdurvább, hogy nem arra a címre számlázták, amelyre megrendeltem, és ez úgy gondolom nincs rendben. Természetesen e-mail-re nem válaszolnak, és telefont nem vesznek fel. Mindig lehet tanulni valami újat. Ezek alapján ajánlom mindenkinek.

2020. március 19.

Vásároltam előre utalással egy krokodil emelőt január 14, hibás működés miatt január 20-án visszaküldtem, állítólag szervízbe került. Azóta többször érdeklődtem telefonon, emailen mi a helyzet. Fogalmuk nincs hogy mi van, összevissza hadoválnak hogy túlterheltek blabla, egyszer kaptam emailt hogy postára adták, de nem jött semmi. Marad a fogyasztóvédelem, de jobban bízom a rendőrségi feljelentésben.

2020. február 19.

7 fajta terméket rendeltem 01.3.án
A mai napon megis jött 02.19.én
4 db termékem. Semmilyen tájékoztatás nem kaptam hogy kevesebbet küldenek és hogy fogják e pótolni a még elmaradt 3 terméket!
De az ügyfélszolgálatos elég hamar le is rázott mikor kérdeztem és köszönés nélkül le is rakta a telefont!
Senki ne rendeljen innen!!!

2019. december 26.

Rendeltem fűkaszát neten,mely nem megfelelõen működött...Nagy nehezen telefonon sikerült elérnem őket,de nem akarták vissza venni(hogy majd megcsinálják). Szerettem volna elállni a vásárlástól a 3 nap után,így személyesen Èrdre vittem el,hogy a pénzt vissza kapjam.Az eladók bunkók voltak,semmibe vettek,mivel problémám volt.Nem akarták továbbra sem vissza adni a pénzt....Fogyasztóvédelemhez fordultam,így kaptam vissza az összeget.Soha többet tőlük vásárolni!🤪

2019. november 1.

19 féle terméket rendeltem. 2 hétig vártam türelemmel,majd rákérdeztem mire várunk. 4 féle terméket felsorolt ami hiányos.Jeleztem,hogy ne várjunk a hiányzókra,küldjék ami van raktáron.Eltelt egy hét...Szintén érdeklődtem mire várunk?Még mindig várták a hiányzó termékeket.Újra elmondtam,hogy a raktáron lévőket kérném kiszállítani.Újabb hét letelt,megint jeleztem,hogy várnék valamire,erre kaptam egy díjbekérőt,amin 10 féle termék volt. Jó néhány napba és e-mailbe telt,mire rájöttem,hogy fölösleges időpazarlás a kommunikáció az ügyfélszolgálattal, mert válaszokat nem adnak,mellé beszélnek,flegmák, de azt több esetben hangsúlyozták,hogy utaljam a pénzt.Úgy voltam vele legyen már vége,ezért kifizettem előre,csomagot megkaptam.Persze a csomagban nem az volt,mint amit rendeltem!Gyengébb minőségű áru,és darabszámra is 10%-al kevesebb volt.Reklamációnál adták a süketet,számítógép hibára hivatkoztak,de még véletlenül sem volt elnézés kérés vagy kompenzáció felajánlás.
Ennyivel elintézték,hogy biztosan azért kaptam kevesebbet,mert ennyi volt raktáron.Az szóba sem került,hogy én nem ennyit fizettem ki.
Összegezve:19 féle termékből 4 féle hiányzott ezért vártam egy hónapot,hogy megkapjak 10 félét,ami nem is az és még kevesebb is,de ezért előre fizessek és ne reklamáljak!

2019. október 16.

Ez egy PÉNZÉHES INKORREKT beállítottságú alkalmazottakkal működő üzlet. Ha már hozzájutnak a pénzhez azt semmi indokkal nem adják vissza. Esetemben egy működésléptelen BGS-3242 keréknyomás mérő pisztolyt /0-10 bar/ küldtek, amit visszaküldtem, de a vételárat, sőt a visszaküldés költségét sem hajlandóak kifizetni a tulajdonosi elvárásokra hivatkozva. A félreérthető felületükön leírtam a visszaküldés okaként a hibát, az utaláshoz a bankszámlaszámomat, amit úgy értelmeznek, hogy nekem egy kijavított termékre van szükségem. Ezt megerősítendő kipostázták a terméket újból. Se telefonon, se írásban nem lehet velük szót érteni, a vevő számukra addig érdekes ameddig meg nem kapják a pénzt. A nyolcezer Ft körüli összeg pont annyi amiért az ember manapság nem rabolja idejét pereskedéssel, és inkább lenyeli a veszteséget. Lehet ők erre játszanak.

2019. március 16.

Több vásárlásom volt már a cégnél, eddig egyszer volt garanciális probléma. Az kb 3 hétig húzódott a végén kicserélték. Azt mondták nem az ő hatáskörük hanem a beszállítóé és sajnos lassú a szerviz. Egyébként ez igaz lehet, mert máshol is volt hasonló tapasztalatom. Egyébként készségesek mindig.

2019. március 16.

Webshop informativ. Volt raktáron, 2 napon bellül megkaptam. Futár rendes volt mert épp a közelben dolgoztam és találkoztunk félúton.

2019. március 16.

Minden rendben ment a rendelés folyamán, gördülékeny volt és mindent megkaptam. Hozzáteszem náluk a legolcsobb messze a piacon. Második vásárlásom személyesen történt, az áruház hatalmas és minden van, az eladók normálisak. Igaz kevesen vannak ezért várni kell a pultnál és a pénztárnál is....

2018. október 17.

Próbáltak átverni. Hulladék terméket küldtek, visszavittem. Maguknál tartották a szerszámot, a számlát, és azt ígérték, visszautalják a pénzt. Később hívtak, hogy nem fizetnek. Mindenféle blőd érvet felhoztak, hazugságokat. Követeltem a pénzem, de nem fizették vissza. Bepereltem őket. Másfél évig húzódó ügy volt. A végén megnyertem a pert, visszakaptam a termék árát, illetve a perre költött pénzem egy részét (nem mindent), de a befektetett időmet, energiámat senki nem fizette meg. Undorító stílus, megbízhatatlanság jellemzi ezt a boltot. Miután kifizetted nekik a pénzt, garanciára ne számíts!

2017. július 27.

Kiváló webshop

A bolt adatai
A bolt leírása

Üzletek

A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • Nincs adat.
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel