PIXMANIA.com

Megbízható webáruház PIXMANIA.com
Hirdetés
PIXMANIA.com Értékelései Értékelések átlaga: 3.6 (555 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Nézd meg a PIXMANIA.com legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2009. július 7.

Kedves ejj,

Köszönöm véleményét és egyúttal elnézését kérem a történtekért.
A DPD-nek valóban Önnek kellett volna átadnia csomagját, tekintettel a csomag sérülésére én mindenképpen javasolnám, hogy a jegyzőkönyvet a csomag sérüléséről vegye fel a DPD munkatársával. A csomag sérülése a szállítás alatt következhetett be, tekintettel arra, hogy a csomag átvételét a DPD megtagadta volna, sérülés esetén.
Az Önnel történteket továbbítom a szállítással foglalkozó kollégám részére, kérem, hogy amennyiben lehetséges legyen kedves megküldeni email címemre rendelési számát, hogy a konkrét példát láthassuk. Munkatársaink jelenleg és a jövőben is arra fognak törekedni, hogy a szállítási szolgáltatás minőségét javítsuk, mindezt elfogadható szállítási árak mellett.
Válaszát a velemeny_hu@pixmania.com email címre vagy akár itt a fórumon is szivesen fogadom.
Természetesen amennyiben szükséges, megteszem a megfelelő intézkedéseket is az ügy megnyugtató rendezése érdekében.

Megtisztelő válaszát várva, üdvözlettel:
BARBARA

2009. július 5.

Számítógép házat rendeltem, melyet Mo-on már máshol nem forgalmaznak. Ebből a szempontból a PIXMANIA mindig jó választás - különleges és egyedi termékek esetében a magyarországi forgalmazás mindig nehézkes, ők viszont a németországi bázisról szállítanak...

Az egész rendelési folyamat rendben zajlott, a DPD persze mindig kicsit csal a kiszállítási idővel, általában alapból az ígérthez 2 MUNKAnapot simán hozzá kell adni, de ez nem a PIXMANIA baja. Az sem, hogy a DPD on-line követőrendszer hivatalosan is 24 órás késésben van (nem azt látni, hogy éppen hol VAN a csomag, hanem azt, hogy hol VOLT TEGNAP). Ez a XXI-ik században már kevés.

PIXMANIA-ra csak kicsit azért ráncolom a szemöldököm, mert az áru csomagolása hagyott kívánnivalót maga után. A számítógépház eredeti gyártói dobozára volt csak simán rápakolva egy matrica a PIXMANIA-tól meg a DPD-től. Ennek megfelelően mire hozzám ért a doboz jó koszos, tépett lett. Bár nagyméretű csomagról van szó, azért illett volna az eredeti dobozt valahogy megvédeni a szállítás viszontagságaitól. Az ilyen termékek esetében garancia és egyéb okokból (pl. későbbi szállítás) az eredeti csomagolást mindig el kell tenni és nem szép ha úgy néz ki mintha egy kutya szájából tépték ki volna. Ennyire azért nem kéne spórolni...

Egy általános vélemény: tele van a fórum olyan visszajelzéssel, hogy a futár személyesen nem a megrendelőnek adja át a dolgot, mert épp nincs otthon, szomszéd, stb... Tisztelettel kérdezem, miért nem olyan címre rendelik a csomagot, ahol feltételezhetően lesznek amikor megérkezik? Én például mindig a munkahelyemre rendelem ahol hétköznap megtalálható vagyok, aztán este viszem haza... ...és akkor nincs feszültség, a futártól én veszem át, biztos megtalál, stb... Egyszerű és nagyszerű...

2009. július 4.

Köszönöm ! Minden rendben volt. Amit kifogásolni tudok. A csomagolás minősége (bontott, szakadt le nem ragasztott doboz), de épen és hiánytalanúl megvolt minden. A szállítási idő a megrendeléstől számítva 1 hét. Nekem is a szomszéd csengetett, hogy csomagom érkezett, egy kicsit meglepődtem, de azért nem bánom, mert így hamarabb megérkézett az általam rendelt termék. Összegezve, vásárolnék itt azért máskor is.

2009. július 3.

Szerettem volna egy belso DVD irot valaszolni, es rakerdeztem hogy a Pixmania altal arult termekek dobozos vagy OEM kivitelezesuek. A legtobb boltban OEM van, es nekem dobozos kellett volna. A leirasokbol ez nem derult ki a szamomra. Az ugyfelszolgalathoz intezett emailemre egy nap mulva megjott a valasz, nem hittem a szememnek, termeszetesen nem vasaroltam naluk. Idezem:

> Tisztelt Érdeklődő!
>
> Megkaptuk érdeklődő emailjét. A termékekről sajnos mi iscsak annyi
> információval rendelkezünk amennyi a termékek honlapjain a "TECHNIKAI
> LEÍRÁS" alatt fel van tüntetve.
>
> A termékeket mi sem tudjuk megtekinteni, központiraktárunk távol
> található. Ezért az Ön által feltett technikai kérdésekre nem áll módunkban választ
> adni.
>
> Megértését köszönjük.
>
> PIXmania csapata

2009. július 3.

Üdv,
Egy, a boltokban meg nem talált kütyüt rendeltem, itt volt a legolcsóbb, bár a szállítási költség majdnem elvitte a különbséget. Rendelés leadva, folyamat elindul, hitelkártyával előre fizetés (soha többet). Két nap múlva a szállítási folyamat is elindul (DPD). 1-2 nap múlva telefonálok a DPD-nek, vajon mikorra várható a csomag, illetve értesítenek-e előtte a megadott számon. Igen, értesítenek. ismét pár nap, DPD honlapon nyomonkövetésben: Kiszállítás alatt, vagyis most jön. Telefonálok a DPD-nek ismét, érdeklődöm. Tartsam a vonalat, majd megkérdezi a gépjárművezetőt. És ekkor jön a hidegzuhany: a sofőr, mivel nemtalált otthon senkit (hétfőn délelőtt 10-kor, nahát...) A SZOMSZÉDNAK ADTA ÁT A CSOMAGOT! Nem hívott telefonon, nem hagyott üzenetet sem. Munka után szomszédnénihez át, hátha emlékszik még rá, hogy átvett ma egy csomagot (mellesleg ha szomszéd nénivel nem vagyunk jóban, akkor mi van? simán letagadhatja...). Hidegzuhany2: a termék doboza gyűrött, oldalán 15centis L alakú vágás, a termék visszahúzható tápkábele kihúzva és a termék tetejére dobva.
Reklamáció indul fényképekkel ellátva, a válasz:
"Sajnálatos módon a kiszállítás valóban az Ön által leírtak szerint történt. Futárunk a címre érve nem találta Önt otthon, és elmondása szerint telefonon sem tudta Önt elérni, így úgy vélte, hogy Ön leghamarabb megkaphassa a küldeményt, átadja azt a szomszédnak. Ilyen esetben azonban értesítőt kellett volna hagyni a szomszédnak történő átadásról.
A küldemény sajnálatos módon sérült állapotban érkezett már a budapesti központunkba. Az Ön által is küldött képeken jól látszik, hogy a beltartalomhoz könnyedén hozzáférhetett volna bárki, azonban a termékeket nem a DPD, hanem minden esetben a feladó csomagolja. Amennyiben szükségesnek tartja futárunk felkeresi Önt jegyzőkönyv felvétele céljából, hogy a sérülés dokumentálva legyen."
igen, valóban hibázott a sofőr, MERT NEM HAGYOTT ÜZENETET (ezek szerint teljesen OK, hogy a szomszédnak átadunk bármit???), és állítólag ő próbált hívni (biztosan nem hívott, visszanéztem a híváslistát)
a csomagolást nem a DPD végzi, OK. ha ez tényleg sérült volt már, akkor itt jön be a Pixmania a képbe, de egy szállító cég átvesz egy sérült csomagolású szállítmányt???
a kütyü jelenleg működik, remélem működni is fog sokáig, de ha a DPD-n kívül nincs más szállítójuk (nem extra fuvaros-4millióforintos), akkor sajnos én is le fogok mondani a Pixmania-ról.

2009. július 1.

Kedves carmatchy,

Először is szeretném megköszönni, hogy megosztotta véleményét a fórumlátogatókkal.
Kérem engedje meg, hogy reagáljak egyben a felvetettekre:
1. A garanciajegyet egyenesen a gyártótól kapta, ezért nincs rajta a Pixmania pecséte, a kiküldött termékek dobozát nem nyitjuk ki a kiküldés előtt, hiszen ez esetben ügyfeleink jogosan reklamálhatják, hogy bontott volt a termék eredeti csomagolása. Természetesen visszaküldheti részünkre a garanciajegyet, postafordultával kitöltve visszaküldjük Önnek.
Kérem írjon nekem a velemeny_hu@pixmania.com email címre és átküldöm Önnek a címünket, ahová küldheti a garanciajegyet.
2. Telefonon a honlap főoldalán található free infoline szolgáltatással érhet el minket HÉTKÖZNAP 9.00 és 17.00 óra között. Írja be telefonszámát (vezetékes vagy mobil telefonszám) és visszahívjuk, ez a szolgáltatás ingyenes. Mivel külföldön vagyunk, ezzel az ingyenes szolgáltatással szeretnénk ügyfeleinknek kedvezni.
A linket, ahová beírhatja telefonszámát a főoldalon jobb oldalon az ELÉRHETŐSÉG mezőre/ikonra kattintva érheti el, mely közvetlenül az ügyfélbejelentkezési ikon mellett található.

Remélem hogy a jövőben is hűséges vásárlóink között üdvözölhetem.

Tisztelettel:
BARBARA PIXMANIA

2009. június 29.

Egy Nikon fényképezőgépet vásároltam 180e Ft értékben. A fizetés átutalással történt, a 2. munkanapon meg is kaptam az értesítést, hogy rendben van.
A termék rendben az ettől számított 4. munkanapon megérkezett.
A csomag mindent tartalmazott, bár ami negatívum, hogy a garancia jegy nincs kitöltve (ezzel lehet vajon kezdeni valamit?).

Összességében pozitív a cég (2. alkalommal vásároltam).

Ami javaslatom lenne: egy ilyen kaliberű cég megengedhetne magának a célországokban egy vezetékes telefonszámot... Szerintem nagyon sok potenciális ügyfelet azzal veszítenek el, hogy nincs telefonos elérhetőség, így sokaknak komolytalannak tűnik az egész. A másik, hogy a garancia jegyet illene érvényesíteni, mert így ha esetleg gond van és beviszem a szervízbe, maximum mosolyognak rám és közlik, hogy mit akarok érvényes garanica nélkül.

2009. június 29.

Egy Sapphire Radeon 4890 OC Edition videókártyát rendeltem a cégtől.A kiválasztott termék rendben megérkezett,csekken lett az összeg feladva,a visszajelzést másnap meg is kaptam hogy úton van a termék.Külön számla is érkezett a mail címemre,ami szintén részletes és korrekt volt.Az ára nevetségesen alacsony volt az itteni kisboltok áraihoz képest,köszönhetően az akciónak.Mondjuk ez a verzió kiskerben nagyon nehezen és drágán vagy szinte egyáltalán be sem szerezhető.A szállítás pontos volt gyors és korrekt,a doboz bontatlan(megjegyzem ez is egy különlegesség a hazai viszonyokhoz képest ahol ilyen-olyan indokokkal előszeretettel bontogatják ki a hardware-eket)Minden tartozék megvolt bontatlanul sértetlenül.Mivel eddig nem romlott el a szervízes dolgokról nem tudok nyilatkozni,remélem nem lesz rá módom.

Az igaz hogy ilyen jó árak mellett egy itthoni telefonszám amin elérni az ügyfélszolgálatot,nagyon jó lenne a cégnek,sokan a hazai viszonyok miatt nem szívesen rendelnek előre fizetéssel és inkább a telefonos rendelés hívei,vagy szeretnek tájékozódni.Jó ötlet lenne elképzeéhető hogy sok vásárlót elriaszt ennek a hiánya mivel hazai viszonylatban sajnos én is találkoztam már ilyen csalásokkal amire a fogyasztó védelem csak annyit mondott hogy ne rendeljek webáruházban.

Amúgy eddig pozitív a tapasztalat,szívesen vásárolok legközelebb is,ha lesz olyan termék.

2009. június 27.

OCZ SSD Apex meghajtó vásárlásakor minden rendben volt!
A termék másnap a szállítónál volt, (UPS) aki nyugat németországon keresztül három nap alatt kiszállította a terméket!

Korrekt partner - ajánlom!

2009. június 26.

Először vásároltam a Pixmania-nál. Az átutalástól a termék megérkezéséig jól nyomon követhető volt a tranzakció. Vállalt határidőre megérkezett, igaz, értesítést nem kaptam róla, hogy mikor várható, de ez nálunk nem volt probléma. Sajnos a vásárolt árú egy darabja gyári hibás volt, ezért vissza kellett küldeni a vásárlás utáni szervízbe. Na ez egy kicsit magas volt nekem, de az ügyfélszolgálat a vásárlás elejétől a végéig maximálisan a szolgálatomra volt, max 6-8 órán belűl megkaptam kérdéseimre a választ és a segítséget, ha arra volt szükségem. A UPS elszállította a készüléket ezután akadtam erre az oldalra és elszörnyűlködve láttam, hogy 2-3 hónapos átfutási időket írnak a garanciális szervízre. Nos nálam 2 hét múlva megjött a válasz, szervíz bevizsgálta, megállapították a gyári hibát és már jóvá is írták az összeget. Ma már ujra megrendeltem náluk ezt a terméket. Összességében maximálisan elégedett vagyok a Pixmania-val, nehéz felfogásom miatt bonyolultnak találtam a rendelést és vásárlás utáni szervízt (persze most már utólag nevetek az egészen), de mindezért kárpótolt a Pixmania ügyfélszolgálata, akiktől ezuton is elnézést kérek a sok hülyeségemért és köszönetet mondok nekik segítőkészségükért. Nem fenyegetés képpen írom, de továbbra is a vásárlójuk leszek.

2009. június 22.

Sziasztok!

Egy hete vásároltam a pixmánián egy ipod toucht, és abszolút megvagyok elégedve. A szállítás 1-2 napot csúszott, de úgy gondolom,hogy ezt el tudom nézni annak a fényében,hogy 15,000 Ft.el olcsóbb a hivatalos apple boltoknál. A termék megfelelt a leírtaknak,számlát simán kinyomtattam, úgyhogy mindenkinek csak ajánlani tudom az oldalt.

2009. június 22.

Csak azt kértem, amit akartam. Tényleg a legolcsóbb itt volt, mert utána néztem 4 másik helyen is ugyanennek a terméknek. 3-4 munkanapos határidőt választottam a szállításhoz, talán 1-2 napot csúszott, de karácsony körül nem egyértelműek a munkanapok. Összességében elégedett vagyok.

2009. június 11.

Kedves csaba68!

Sajnálom, hogy ügyfélszolgálatunkkal nem sikerült felvennie a kapcsolatot, ezért, habár már többször is megtettem itt a fórumon, most is megadom elérhetőségeinket:

A Pixmania francia cég, magyar telephelyünk jelenleg nincs, ügyfélszolgálatunk sem Magyarországon működik, ezért nincs közvetlen telefonszám oldalunkon, visszahívásos rendszerrel rendelkezünk, mint ahogy ezt Ön is megtalálta oldalunkon. Telefonon a honlap főoldalán található free infoline szolgáltatással érhet el minket hétköznap 9.00 és 17.00 óra között. A telefonszám beírását követően visszahívjuk, ez a szolgáltatás ingyenes. Mivel külföldön vagyunk, ezzel az ingyenes szolgáltatással szeretnénk ügyfeleinknek kedvezni. A linket, ahová beírhatja telefonszámát a főoldalon jobb oldalon az ügyfélbejelentkezési ikon felett találják meg ügyfeleink (fontos: az ikon csak az ügyfélszolgálati munkaidőben található meg az oldalon!)
Természetesen email-t is írhat nekünk a következő oldalon keresztül:
http://www.pixmania.hu/hu/hu/c_action/faq_clients/index.html (már regisztrált ügyfeleinknek)
vagy a honlapon a főoldal alsó részében találja email címeinket
vagy írhat közvetlenül nekem is: a velemeny_hu@pixmania.com email címen várom megkeresését.

A garanciális feltételekkel kapcsolatosan szeretném megnyugtatni valamennyi fórumolvasót, hogy cégünk a garanciára vonatkozó jogi kötelezettségeknek eleget tesz minden esetben.

Minden termékünkre két éves garancia, jótállás szól. Az első évben a gyártó által vállalt garancia az alkatrészekre és a javítási költségekre érvényes.
Ekkor a garanciát a személyes felületén felsorolt linken felsorolt, vagy bármelyik, a Vevőhöz legközelebb lévő magyarországi márkaszervizben érvényesítheti. A második évben meghibásodás esetén a garanciális szervizelést a Pixmania vállalja.
A jótállási papírokat sajnos nem tudjuk pótolni, ha a gyártó nem adott a termékhez. Néha a garancialevél a használati útmutató belsőoldalában található vagy kis műanyag kártya formájában van csatolva.
Az európai uniós törvények értelmében a számla funkcionál garancialevélként.
Ha terméke nem rendelkezik márkaszervizzel Magyarországon, vagy a márkaszerviz valamilyen okból kifolyólag visszautasítja a szervizelést, akkor a garanciális szervízelést mindkét évben a Pixmania vállalja.
Sajnos a magyar márkakereskedők egy része nem kíván garanciát vállalni az általunk forgalmazott termékekre, mivel azok beszerzése nem közvetlenül tőlük történt.
Ez sajnálatos, de csapatunk dolgozik azon, hogy minél több márkával megköthessük a garanciális javításra vonatkozó szerződést, hiszen mindenkinek így a legkényelmesebb a garanciális ügyintézés.
Fontos tudni szintén, hogy amennyiben Ön a termékkel kapott garancialevelet, ám az nem volt kitöltve, ilyen esetben vissza tudja küldeni nekünk a garancialevelet kitöltésre és a kitöltött szelvény birtokában már fogja tudni érvényesíteni garanciáját a magyar márkaszervízben.

Természetesen amennyiben további kérdései lennének, továbbra is állok szives rendelkezésére. Megköszönve hozzászólását, üdvözlettel: BARBARA-PIXMANIA

2009. június 7.

Két év alatt többször vásároltam már a Pixmaniánál nagy értékű dolgoktól a kisebb értékűekig ( monitorok, fényképezőgép, külső merevlemezek, memóriakártyák, tölthető elemek ). Eddig mindig elégedett voltam, a termékek minősége és ár-érték aránya jó, a vásárlás kényelmes volt. A kiszállítás általában mindig hosszabb ideig tartott a megígértnél, ezen túl negatívumot nem tapasztaltam. A garancia érvényesítése valószínűleg tényleg problémás lehet, eddig szerencsére nem volt rá szükségem.

2009. május 30.

Sajnos általánosságban véve rossz tapasztalatokat lehet az üzletről szerezni.Elérhetőségük a nullával egyenlő-nem tudzam regisztrálni magam,ezáltal bejelentkezni sem.A telefonszámot sehol nem látni,amin lehet velük értekezni,vagy terméket rendelni.Mivel bejelentkezés nélkül nem lehet,így telefonon sem,maradna hát e-mail-on,amit szintén nem találni sehol.A pixmania oldalon történő rendeléshez ugyancsak a főoldal jön elő,és kezdődik elölről.Ha enélkül a kosárba akartam tenni a megrendelést,a vásárlás befejezésére kattintva egy semmiképp nem erre utaló oldal,hanem egy termék rekláma jelenik meg.Ahogy utánuk érdeklődtem,a vevőszolgálat hozzáállása,a jogszabályok be nem tartása,a hosszadalmas szállítás,időhúzás arra késztet,hogy ezek után ne is foglalkozzam ezzel a céggel,aminek még m.o.-i hivatalos központja sincs.A szervizelésről nem is beszélve.Hogy lehet,az,hogy a hivatalos márkaszervíz helyett saját költségemen hozzájuk küldözgessem a terméket,amit majd egyszer viszontlátok,vagy egy jóval drágább termékbe beszámítanak.Kinek van ideje,pereskedni,ha már a Fogy.védelem sem áll ki a vásárló mellett?Az olcsó árak pedig így hamar drágára vagy akkorára nőhet egyszeri szervizeléssel,mintha hivatalos üzletben vásárolok a szállítási díj miatt.

2009. május 28.

Először vásároltam itt egy Philips PET 835 hordozható DVD-t. Az áru hiánytalanul megérkezett, a számlát gond nélkül kinyomtattam. A DPD csomagküldő lapjáról követhettem a csomag útját. A fizetéssel sem volt semmilyen problémám. Emailen rendszeres tájékoztatást kaptam, máskor is fogok itt vásárolni.

2009. május 28.

Kedves Buster,


A számlát biztonsági okokból nem a csomagok tartalmazzák.
A rendeléséhez tartozó számlát a honlapunkon a Pix és Én személyes felületéről, a rendelések nyomonkövetése menüpont alatt tudja kinyomtatni. Személyes felületére bejelentkezési email címével és jelszavával tud belépni.

Amennyiben aláírt és lepecsételt számlára van szüksége, természetesen ennek sincsen akadálya, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunk felé írásban vagy telefonon és elpostázzuk Önnek.

További kérdései esetén kérem fordujon hozzám bizalommal a fórumon keresztül vagy közvetlenül email címemen: velemeny_hu@pixmania.com

Üdvözlettel:
BARBARA PIXMANIA

2009. május 21.

Szia!
Én is többször vásároltam már itt. A számlát a PIXmania.com oldalon tudod kinyomtatni a rendelésednél. Gondolom senki nem kap, ha kell töltsd le és nyomtasd ki. Remélem segítettem.
Üdv.

2009. május 21.

Tiszteletem! A Pixmania webshop üzleti logikáját nem kívánom értékelni, mert nyilván a cégük érdeke, hogy a vásárló megtalálja azt a terméket, amit keres. Ehhez minden segítséget meg is adnak. Én a Pixmania közvetett szolgáltatásaival is meg vagyok elégedve. Gondolok itt elsősorban a szállításra, igaz, alig tudtam kivárni, míg megkaptam a rendelésem, de szerencsésen ideért. Összességében meg vagyok vele elégedve.

2009. május 21.

Kellemesen csalódtam :)
Vásároltam a boltban, de a termék amit kaptam rossz volt. Azonnal visszaküldtem garanciába, hogy cseréljék ki, ami meg is történt. Az egyetlen hátrány az a szállítás lassúsága volt, de mivel a termék több országot átutazott, ezért ez érthető. Többször vásároltam már itt és a jövőben sem fogok gondolkodni, ha itt lesz a legkedvezőbb áron valami. Aki nem siet annak nyugodt szívvel ajánlom.
Ui.: Barbara, nagyon köszönöm a válaszod, azért nem írtam, mert minden rendben lezajlott.

2009. május 18.

Kedves speedj,

Sajnálom, hogy válaszommal megvárattam, és egyben valamennyi fórumozótól elnézést kérek, akik május eleje óta a segítségemet kérték, szabadságon voltam, de ígérem igyekszem a lehető leghamarabb válaszolni mind a fórumon mind a velemeny_hu@pixmania.com email címen feltett kérdéseikre.
Kérem Önt, speedj, hogy itt vagy a fenti email címen keressen meg rendelési száma vagy bejelentkezési email címe megadásával, hogy személyre szabott segítséget tudjak Önnek nyújtani.

Válaszát várva, üdvözlettel:
Barbara

2009. május 18.

Kedves speedj,

Sajnálom, hogy válaszommal megvárattam, és egyben valamennyi fórumozótól elnézést kérek, akik május eleje óta a segítségemet kérték, szabadságon voltam, de ígérem igyekszem a lehető leghamarabb válaszolni mind a fórumon mind a velemeny_hu@pixmania.com email címen feltett kérdéseikre.
Kérem Önt, speedj, hogy itt vagy a fenti email címen keressen meg rendelési száma vagy bejelentkezési email címe megadásával, hogy személyre szabott segítséget tudjak Önnek nyújtani.

Válaszát várva, üdvözlettel:
Barbara

2009. május 17.

Nem először vásárolok itt. Mindig olyan terméket, amelynek akciós ára nagyon jó volt. A legutóbbi 1 TB-os Iomega USD-s külső merevlemez is kifogástalan. A szállítás maga, és a nyomonkövethetőség teljesen korrekt, bár érdekes módon számlát nem kaptam, és a csomagolásban sem volt. Ez több, mint furcsa. Ez az egyetlen oka, ha a jövőben meggondolom az ismételt vásárlást

2009. május 11.

Sziasztok!

Mint biztos látjátok ti is már korában is írtam véleményt de akkor még nem tudtam , hogy az elromlott készülék javítás a menyibe is kerülne (50.000 HUF)! Ezek után , szeretném felhívni a Pixmania figyelmét hogy amenyiben nem tudunk telefonon vagy egyéb kommunikációs formában megegyezni igénybe fogom venni az illetékes hatóságok segítségét!

Egyébként nem tom hogy a mi hozzászólásainkra miért nem válaszolnak?!

2009. május 10.

Az első rendelés alkalmával nem tudtam módosítani a szállítási címet. Persze a jogszabályok szerinti adatellenőrzés a megrendelés véglegesítése előtt elmaradt. Ugyanígy a tájékoztatás arról, hogy - távollévők közt létrejött szerződés révén - nyolc munkanapon belül elállhatok a szerződéstől. Az elállás nehézkes volt, a pénzvisszatérítés szintén.

Második alkalommal már résen voltam az elejétől, címmódosítás, stb. Meg is kaptam a terméket. A jogszabályok szerinti számla és garanciajegy adás kötelezettségüket persze elmulasztották.

Most első körben figyelmeztetem őket, bár nem az én dolgom. Aztán az összes lehetséges és illetékes hatóságnál bejelentést teszek. Azért mégis csak dühítő, hogy ennyire tesznek az egészre. Vásárlás után persze már alig lehet felvenni velük a kapcsolatot, a korábbi rendelésemnél megtapasztaltam.

Én nem ajánlom senkinek őket!

2009. május 4.

Sziasztok!

Először is szeretném azzal kezdeni hogy , csak az vásároljon itt akinek sok pénze van a szervízre! Miért is , itt jön a pláne , mert én 1 éve próbálkozok elérni őket (telefon , e-mail stb.) és semmilyen útun nem lehet velük felvei a kapcsolatot telefonon vissza hívnak de nem szól bele senki , e-mail-on csak a szokásos rendszer mail jön vissza! Próbálkoztem a garanciális szervízel de semmi küldenek 2 olyan nyomtatványt amiről azt se tudják a postán hogy mit csináljanak vele (Nyíregyházi posta) a készülék ( Hercules dj consol mk2) közbe garanciját vesztete és most itt van a nyakamon és nem tudok vele mit kezdeni , mikor meglátják a dobozon a pixmaniának a cimkéjét nem akarják elválalni más szervizek a készülék javítását! Egyszóval aki betudja szerezni máshonan amit szeretne az inkább onnan tegye! Továbá a szállításuk pontatlan engem 2 hétig hitegetek és egyszercsak csöngetet a futár!

Ui.: Mindenki nagyívbe kerülje el a Pixmaniát!!!

2009. május 1.

Összeségében megvagyok elégedve. A szállitást lehetne egy kicsit pontositani mivel nemvagyok
nyudijas,hogy egésznap othon legyek.

2009. április 27.

Minden tekintetben 100%. Weblap kezelőfelülete, termékinformáció, vásárlási tájékoztató, szállítási határidő *5! Mindwn rendben volt, van! Köszönöm!

2009. április 22.

Gyors, pontos szállítás, a neten végig követhető a csomag pillanatnyi állapota.
Elégedett vagyok a webshoppal.

2009. április 17.

Minden nagyon gördülékenyen ment. Folyamatosan tájékoztatnak e-mailben ezen felül plussz előny, hogy a neten végigkövethető minden lépés (még a szállítás is).

Irány a bolt oldala!

AKCIÓ ! 3% kedvezmény 38.000 Ft-tól 139.999 Ft-ig és 6000 Ft kedvezmény 140.000 Ft-tól a “PIXAUG12” promóciós kóddal!

Facebook: http://www.facebook.com/Pixmania.Magyarorszag

Pixmania ügyfélszolgálat (hétfõ - péntek 9-17 óra):
Ha van már rendelése : 06-1/328-5312 (belföldi tarifa)
Ha érdeklődni szeretne : 06-90/982-214 (bruttó 155 Ft/perc)
Mail: vasarlas@pixmania.com

A PIXMANIA webáruház 1,000,000 termékreferenciával rendelkezik: High-tech és háztartási gépek ezreivel, technikai újdonságokkal, melyeket közvetlenül a gyártótól vesz. A Webáruház 2009 decemberében elérte a 7 millió elégedett ügyfelet!

A Pixmania Online webáruház, Európa 26 országában árulja termékeit.
Nagy márkák és rendkívül kedvező árak!
Fedezze fel a legújabb technikai újdonságokat, high-tech termékek ezreit! Kövesse nyomon akcióinkat.Részletfizetés!
A kiválasztott terméket 3-4 nap alatt kiszállítjuk Önnek!

PIXMANIA raktár videó: http://www.youtube.com/watch?v=HQ_rrsugmHw

Üzletek

  • ,
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • A vásárlás regisztrációhoz kötött
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
Hirdetés