PIXMANIA.com

Megbízható webáruház PIXMANIA.com
Hirdetés
PIXMANIA.com Értékelései Értékelések átlaga: 3.6 (555 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Nézd meg a PIXMANIA.com legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2009. szeptember 8.

Kedves susu23!

Sajnálattal értesültem az Önnel történtekről, ám sajnálatos módon a rendelés érvényesítését követően nincs lehetőség az Ön által megadott számlázási adatok módosítására, mivel rendszerünkben a számlák automatikusan készülnek, a jelenlegi számviteli törvények alapján azokon így utólagosan módosítani nem áll módunkban. A számlázási adatok módosítását a Pix és Én személyes felületén Ön is meg tudta volna tenni a rendelés érvényesítéséig.

Amennyiben a számlázási adatok miatt nem tart igényt az árura, kérjük ne vegye azt át, a rendelés raktárunkba történő visszaérkezését követően a termék vételára visszatérítésre kerül az Ön részére. A szállítási díj ez esetben nem képezi visszatérítés tárgyát.

További kérdései esetén kérem keressen meg rendelési száma megjelölésével akár itt a fórumon, akár pedig a velemeny_hu@pixmania.com email címen.

Üdvözlettel:
BARBARA

2009. szeptember 7.

Én egy kamerát rendeltem. Minden tökéletesen úgy zajlott, ahogy elvártam, pedig probléma is adódott az első készülékkel, ezért vissza kellett küldeni. A szállítás UPS-el (drágább, de gyorsabb) történt, mindkét alkalommal másnapra megérkezett. A garanciális ügyintézés pontosan azt teljesíti, amit megígértek (bárcsak itthon is ilyen rendben működnének az ilyen dolgok). Teljesen elégedett vagyok, egy nagyon jól szervezett kereskedőcég, szemmel láthatóan az a céljuk, hogy elégedett legyen a vásárló, és ez így pont nekem való:)

2009. szeptember 3.

Kedves Pixmania,

Pár nappal ezelőtt rendeltem egy terméket (Nikon D90), az összeget megfelelően átutaltam, azonban az elküldött számlázási adatok hibásak (annak ellenére, hogy helyesen adtam meg). Rögtön próbáltam elérni a céget (elég nehéz elérhetőség nélkül, a francia számon pedig gyakorlatilag rámtették a telefont), segítséget semmilyen formában nem kaptam. A több százezer forintos összeg a pixmaniánál, a gép pedig úton. Remélem a szállítási összeget (és a visszaszállításit) nem velem akarják kifizettetni. Mi ilyenkor a teendő?

2009. szeptember 3.

Maximálisan megvagyunk elégedve, a rendelésünk időben érkezett ! A megrendelt áru sértetlen volt, és a kiszálitással kapcsolatban , is telefonos egyeztetés történt! Továbbra is böngésszük pixmániát! Üdv Zatureczki László

2009. szeptember 1.

Kedves mercedes13,

Köszönöm hozzászólását.

Sajnálattal értesültem az Önt ért kellemetlenségért. Mivel Ön a terméket hibásan kapta, a kiszállítástól számított 8 napon belül lehetősége van visszaküldenie cégünkhöz és a termék cseréjét vagy visszatérítését kérnie.
Sajnálom, hogy már 'hozzányúlt' a termékhez és megragasztotta, de ha ez a ragasztás eltávolítható (tehát nem végleges) még mindig van lehetősége visszaküldenie a terméket. Mivel a erről nem írt, gondolom, hogy a szállítás során nem vetődött fel probléma, tehát maga a termék doboza nem volt sérült.

A visszaküldéssel kapcsolatos valamennyi információt külön emailben kollégáim megküldik Önnek.
Amennyiben a termék technikai leírásában nem szerepelt a magyar nyelvű használati utasítás, úgy azt utólag nem áll módunkban pótolni, ezért elnézését kérem.
Kérem, hogy magyar használati utasítás beszerzéséhez legyen kedves felvenni a kapcsolatot a Clarion Magyarországgal. A használati utasítás magyarul megvásárolható náluk, kérem, legyen kedves számlát kérni az Ön, saját nevére és visszatérítjük Önnek azt.


Amennyiben bármiben a segítségére lehetek, kérem ne habozzon megkeresni a velemeny_hu@pixmania.com email címen illetve várom mindenképpen megkeresését a magyar használati utasítással kapcsolatosan!

Megköszönve értékelését, üdvözlettel:

BARBARA

2009. augusztus 31.

A megrendelt termékkel maximálisan elégedett vagyok, a szállítás csúszott meg egy kicsit. Továbbra is szívesen böngészem a pixmania termékeit, és ha tehetem vásárolok is.

2009. augusztus 31.

Mindenképp vásárolok továbbra is a pixmanianál. A terméket megkaptam a 4 napos DPD határidőn belül. Mindent rendben találtam, gyors és korrekt volt a lebonyolítás. Az előttem szólok véleményeihez annyit tennék hozzá, hogy egy vásárlás előtt nem árt jobban átnézni a rendelési feltételeket és átnézni a weboldalt teljesen, a figyelmetlenség a megrendelő problémája. Ebből kiderülhet egyértelműen, hogy a pixmania európai cég, nincs hazai kirendeltsége. Mivel nem magyar cég így nem is adnak magyar nyelvű készüléket, illetve használati útmutatót. Csak a Magyarországon forgalomba hozott készülékekhez kell mellékelni magyar útmutatót, viszont a pixmánia külföldi cég, így nem nálunk hozzák forgalomba, hanem megrendelhetőek egy másik országból a termékek. A másik a garancia, ezt is leírják a rendelés folyamatnál. A Pixmania oldalán van FAQ menü, ahol leírnak minden eshető választ. Ez a garancia nem rosszabb, mint bármelyik másik Magyarországi kereskedőnél vásárolt termék garanciája. Javaslom, hogy olvassák át ugyanezen az oldalon a magyar kereskedőkről alkotott véleményeket a garancia miatt. Már csak az ár miatt is érdemes a pixmanianál vásárolni. A mostani termék is szállítással együtt 25000 Ft-al olcsóbb volt, mint bárhol nálunk.

2009. augusztus 30.

Kedves Ügyintéző! 2009 08 18-án rendeltem Önöktől egy Clarion CZ509E tipusú készüléket CCL102133649 rendelési szám alatt. 25-én érkezett meg. Mikor kibontottam, ki akartam próbálni a lenyiló ajtaját, ahol a CD lemezt be kell helyezni. A gomb megnyomására az ajtó bal oldala lefittyent, bal "zsanér" le volt törve! Most olvasom itt, hogy még nekem kellene Párizsba küldenem a garanciapapírt pecsételésre. Aztán 15 nap alatt megállapítják, jogos-e? Mivel mechanikai sérülés, valószínüleg megállapítanák, hogy én törtem le. Ezért megragasztottam, bár a lehajtó rugót így nem tudtam visszatenni. Majd kézzel lehajtom. Szerintem van arra törvény, vagy jogszabály, hogy a magyarországon forgalmazott termékekhez kötelező magyar nyelvű használati útmutatót melléklelni! Ehhez semmi magyarnyelvű nincs! Nem derül ki semmiből, hogy a garancia mikor érvényes. Beszerelő mühelyben kell-e beszereltetni? ( Gyanítom igen. A garancialevélen van neki pecséthelye.) Beszereltetem egy műhelyben, és reménykedem, hogy több probléma nem lesz. Egyébként a garancia érvényesítése pénzbe és rengeteg időbe telik! Ennek fényében már nem is olyan olcsó az Önök szolgáltatása! Figyelembe véve azt is hogy külföldön eleve jóval olcsóbban jutnak az áruhoz, és ezt kihasználva "olcsók" Magyarországon! Üdvözlettel:mercedes13

2009. augusztus 29.

Sajnos az általam rendelt fagyigéphez nem kaptam magyar nyelvű használati útmutatót, így gyakorlatilag hiába kaptam meg a terméket, nem tudom használni.

2009. augusztus 25.

Tisztelt Ügyintéző. Vásároltam önöknél: GeForce GTS 250 HDMI XT OC - 512 MB DDR3 - PCI-Express 2.0Videó kártyát:Megrendelési szám: CCL101892572 A kártya működik csak a műszaki paraméterek nem egyeznek.Pl:amit rendeltem memoria processzor interfész 512 amit kaptam 256. amit rendeltem dx 11 amit kaptam dx10es.Megnéztem a gyártó honlapját ott is az 512 es dx11 van megadva. Nekem ugyan ez a kártya kellene amit megrendeltem csak a hirdetésben megadott adatokkal megegyező.Kérem tudassa velem hogy juthatnák az általam megrendelt és kifizetett termékhez.Nem szeretném ha lejárna a 7 nap csere lehetőség.Tisztelettel. Losi069

2009. augusztus 24.

Kedves losi069!

Az okozott kellemetlenségért ezúton is elnézését kérem cégünk nevében.

A terméket természetesen visszaszállítjuk Öntől és visszatérítjük annak vételárát, ennek folyamatát - tekintettel az abban szereplő személyes adatokra - külön emailben elküldtem Önnek.

Amennyiben bármi már kérdése is lenne, kérem forduljon hozzám bizalommal.

Megköszönve hozzászólását, üdvözlettel:
BARBARA

2009. augusztus 17.

Kedves Demiert !

Köszönjük szépen hozzászólását !
Kérem, engedje meg, hogy röviden reagáljak az Ön által felvetettekre.
A Gondtalan Vásárlási Szerződés egy plusz Pixmania szolgáltatás, melynek a lényege a következő: a termék megrendelésekor a termék árának egy meghatározott százalékáért egy plusz garanciát kap a vevő: ha a termék a vásárlást követően 12 hónapon belül meghibásodik és a vevő visszaküldi nekünk, mi visszatérítjük az árát. Az ár visszatérítése Pixpersely formájában történik, melynek az összegét a vevő korlátlan ideig fel tudja használni a honlapunkon kapható bármely termék megvásárlására.
Ez az ajánlat azért különösen előnyös ezen a piacon, mert a piac gyorsan fejlődik, ugyanazért az árért 12 hónap múlva lényegesen fejlettebb készüléket kap a vevő.
Ha nem kívánja megkötni a Gondtalan Vásárlási Szerződést, a rendelés megtételekor a Rendelés Összegzésekor, a fizetési mód kiválasztása előtt kitörölheti azt. (a gondtalan vásárlási szerződés emblémája, egy napocska alatt a bővebb információra klikkelve)
Amennyiben sérült csomagolású terméket kapott, kérjük, jelezze ezt a szallítóvállalat felé a csomag átvételekor, valamint értesítse ügyfélszolgalatunkat is, akik készséggel állnak rendelkezésére.
Telefonon a honlap főoldalán található free infoline szolgáltatással érhet el minket munkanapokon 9.00 és 17.00 óra között.
Írja be telefonszámát és visszahívjuk, ez a szolgáltatás ingyenes.
Mivel külföldön vagyunk, ezzel az ingyenes szolgáltatással szeretnénk ügyfeleinknek kedvezni.
A linket, ahová beírhatja telefonszámát a honlapunkon főoldalán jobb oldalon (az ügyfél bejelentkezési ikon felett) az ELÉRHETŐSÉG mezőre kattintva érheti el.
Rendszerünk vezetékes és mobil telefonszámokat is képes kezelni.
Várjuk hívását!


Az ügyfélszogálatunkkal való emailes kapcsolatfelvételhez, kérjük, klikkeljen honlapunkon a Gyakran Előforduló Kérdések (GYIK) http://www.pixmania.com/hu/hu/faq.html
melletti két link valamelyikére :
Ha további kérése lenne, írjon nekünk
Vagy
További kérdése lenne ?
Klikkeljen ide
Ügyfélszolgálatunk 24 órán belül válaszol kérdéseire !

Remélem, kérdéseire megnyugtató választ tudtam adni, szívesen állok rendelkezésére további kérdéseihez is a fórumon vagy a velemeny_hu@pixmania.com email címen.
Üdvözlettel: Barbara

2009. augusztus 14.

Kétszer vásároltam itt:
1. Minden rendben volt azon kívül hogy emgvetettek velem egy "Gondtalan Vásárlói szerződést, amit csak a számlán vettem észre. Másodszorra már figyeltem, de nem volt egyszerű megtalálni hogy hol lehet kikapcsolni az automatikus +2000 ft-ot.

2. A rendelt rezsó teljesen összenyomva érkezett meg, de szétszedtük és most már működik. Látszott rajta, hogy minimum ráugrott valaki ha egy autó nem is ment át rajta.

De végeredményben nincs olyan rossz vélemény mert meglett minden és nem annyira drága.

2009. augusztus 11.

Kedves Nóri!

Köszönöm, hogy megkerestél. Ha a megrendelések nyomonkövetésében azt látod, hogy a csomagod már kiszállítás alatt van, akkor nem kell aggódnod, hamarosan megkapod, vagy (a választott kiszállítási módtól fügően) már meg is kaptad az ipododat, mert a raktárkészlet kimerülése előtt Neked még becsomagoltuk a terméket.

Természetesen a rendelésedről pontos információt is tudok Neked adni, ha meghagyod a fórumon rendelési számodat (CCL-lel kezdődik) vagy ha írsz nekem közvetlenül a velemeny_hu@pixmania.com email címre.
Szép napot!
Üdv, Barbara

2009. augusztus 7.

Kedves Barbara!
Valamit mondj meg kérlek: hétfőn rendeltem, 1 órára rá utaltam, most már kiszállítási folyamatban vagyok, De: kezdetben még volt raktáron az ipodból, amit vettem, most meg 8-10 nap múlva?! Most várhatok én is heteket?
Kösz előre is

2009. augusztus 5.

Kedves V.Sándor!

Először is szeretném megköszönni hozzászólását, vélemények fontos cégünknek.
Az Önnel történtekkel kapcsolatosan kérem engedje meg, hogy reagáljak néhány szóban, hacsak általánosságban is, mivel beazonosítanom nem sikerült a rendelkezésemre álló adatok alapján.

A rendelés érvényesítése során az átutalási határidő banki utalás esetén 1-2 munkanap, postai utalás (rózsaszín csekkes) esetén pedig 3-4 munkanap. A banki utalás esetén általában tehát 1 munkanappal szükséges számolni, az előző nap beérkezett utalásokat másnap reggel kapjuk meg a bankunktól és ezt követően kerül sor a beérkezett utalások alapján a rendelések érvényesítésére. A Pix és Én személyes felületén elképzelhető, hogy a rendelés érvényesítésének ténye kisebb késéssel válik láthatóvá, a frissítési késésből adódóan.
A jó hír : a visszahívással működő telefonos ügyfélszolgálat mobil számokat is vissza tud már hívni, kérjük legyen kedves beírni a számot az erre szolgáló mezőbe a következő formátumban: 06301234567

A DPD-vel történt kellemetlenség miatt ezúton is szives elnézését kérjük, városonként általában változó, hogy felhívják-e az ügyfelet, az alkalmazott alvállalkozótól függően.
A garancialevelet egyenesen a gyártótól kapta, ezért nincs rajta a PIXMANIA pecsétje (a csomagot nem bontjuk ki a kiküldést megelőzően, teljesen érthető módon, az ügyfelek nagy része nem tartja elfogadhatónak, ha nem sértetlen csomagolásban kapja kézhez a terméket :)

A garancialevelet kérem legyen kedves visszapostázni a következő címre, postafordultával lepecsételve és kitöltve visszaküldjük Önnek:
FOTOVISTA PIXMANIA
SERVICE CLIENT HONGRIE
43-47 Avenue de la Grande Armée
75016 PARIS
FRANCE

Amennyiben egyéb kérdései lennének, vagy személyre szabott segítségre lenne szüksége, kérem keressen bátran a velemeny_hu@pixmania.com email címen!

Remélem hamarosan viszontlátjuk internet oldalunkon!

Üdvözlettel:
BARBARA

2009. augusztus 3.

Szépnapot mindenkinek.

- A termék árának az elutalását sokára jelezte vissza a Megrendelések nyomonkövetése menüpont. Érdekessége a dolognak, hogy ez közvetlen azután történt meg, miután e-mailben jeleztem a Pixmaniának, hogy én bizony elutaltam a pénzt.
- Ugyanebben az e-mailben kértem őket, hogy küldjenek egy telefonos elérhetőséget, mert amit a honlapon adnak az nem éppen teljeskörű, mivel számomra csak az e-mail volt elérhető. Van más lehetőség is, igen!! Ezt a kedves ügyfélszolgálatos a válaszlevélben le is írta, csak azon siklott el, hogy én ezekkel tisztában vagyok, és számomra a többi lehetőség nem volt járható! Az adja meg vezetékes telefoszámát és visszahívjuk! lehetőség számomra kilőve, mert csak mobil számom van. Maradt a számítógépes beszélgetés! Gondoltam, nekem az is jó lessz, de A szolgáltatás nem érhető el szöveg elvette a kedvem. Szóval az ügyfélszolgálat elérhetősége ...pocsék! :-(


A rendelésem= Rendelés dátuma : 2009-07-26 22:30:24. Másnap délelőtt elutaltam az ellenértéket. Kb.:22 óra múlva jelezte a rendszer, hogy beérkezett. Innen kezdve viszonylag felpörögtek az események!!
Szállító : DPD
Küldés dátuma : 28/07/2009

- És már boldog is voltam

29.07.2009 15:32 St. Ingbert (DE) csomagfelvétel
30.07.2009 05:02 Neufahrn (DE) konszolidáció
31.07.2009 10:31 Budapest (HU) hub leolvasás
03.08.2009 05:42 Szeged (HU) beérkezo csomag
03.08.2009 06:26 Szeged (HU) kézbesítésre kész

12:00-előtt felhívtam a DPD kék számát, ahola az ügyfélszolgálatos hölgy kérésemre szívesen elmondta, hogy a csomag a kiszállítónál van és ha gondolom megkérdezi, hogy mikorra ér a címemre. Én természetesen gondoltam, (Itt megkívánom jegyezni, hogy a csomagon rajtavan a telefonszáma a rendelőnek, és más csomagszállító cégek kiszállítói felhívják a rendelőt, hogy mikor és hol találkozzanak a csomag átvátelre.) Úgy is volt kb. másfél óra múlva meg is jött a csomag. Sértetlen volt. Örűltem mint a gyerekeim karácsonykor..
De sajnos a garancialevél nincs lepecsételve aláírva, és dátumozva. Úgyhogy most megint írhatok egy e-mailt, mert telefonon, vagy számítógépes beszélgetésen nem tudom megbeszélni az ügyfélszólgálattal.

Ez az én történetem. Mindenkinek további szép napot.

2009. július 31.

Kedves Névtelen Hozzászóló (elnézést a megszólításért, de pszeudó hiján...)!

Először is köszönöm, hogy megosztotta tapasztalatait a fórumolvasókkal.
Sajnos nem minden termékünkhöz áll módunkban magyar nyelvű használati utasítást vagy menüt biztosítani. Erről bővebb információt minden esetben a vásárlók rendelkezésére bocsájtunk a termék technikai leírásában. Ha itt nem jelezzük a magyar nyelvű használati utasítás vagy menü meglétét, akkor azt sajnos utólagosan nem áll módunban pótolni, ilyenkor a gyártó azt nem bocsájtotta rendelkezésünkre a termékhez.
Természetesen cégünk mindent megtesz annak érdekében, hogy a magyar nyelvű használati utasítással illetve menüvel ellátott termékek körét bővítse, ám igen sokszor olyan termékekről van szó, melyek forgalmazását a márka magyarországi képviselete még nem kezdte meg, így a termékhez a márka gyártója nem készítette el még a magyar nyelvű leírást illetve menüt. Amennyiben megtisztel bizalmával, kérem írjon nekem a velemeny_hu@pixmania.com email címre, a termék pontos megnevezésével megpróbálok utánanézni, hogy létezik-e a termékhez valahol magyar nyelvű használati utasítás.

Minden termékünkre két éves garancia, jótállás szól. Az első évben a gyártó által vállalt garancia az alkatrészekre és a javítási költségekre érvényes.
Ekkor a garanciát a személyes felületén felsorolt linken felsorolt, vagy bármelyik, a Vevőhöz legközelebb lévő magyarországi márkaszervizben érvényesítheti. A második évben meghibásodás esetén a garanciális szervizelést a Pixmania vállalja.
A jótállási papírokat sajnos nem tudjuk pótolni, ha a gyártó nem adott a termékhez. Néha a garancialevél a használati útmutató belsőoldalában található vagy kis műanyag kártya formájában van csatolva.
Az európai uniós törvények értelmében a számla funkcionál garancialevélként.
Ha terméke nem rendelkezik márkaszervizzel Magyarországon, vagy a márkaszerviz valamilyen okból kifolyólag visszautasítja a szervizelést, akkor a garanciális szervízelést mindkét évben a Pixmania vállalja.
Sajnos a magyar márkakereskedők egy része nem kíván garanciát vállalni az általunk forgalmazott termékekre, mivel azok beszerzése nem közvetlenül tőlük történt.
Ez sajnálatos, de csapatunk dolgozik azon, hogy minél több márkával megköthessük a garanciális javításra vonatkozó szerződést, hiszen mindenkinek így a legkényelmesebb a garanciális ügyintézés.
Fontos tudni szintén, hogy amennyiben Ön a termékkel kapott garancialevelet, ám az nem volt kitöltve, ilyen esetben vissza tudja küldeni nekünk a garancialevelet kitöltésre és a kitöltött szelvény birtokában már fogja tudni érvényesíteni garanciáját a magyar márkaszervízben.
Lehetséges, hogy a garanciális ügyintézés a Franciaországba történő kiküldésből adódóan kicsit hosszadalmasabb, azonban azt gondolom, hogy ez megéri, hogyha figyelembe veszi azt is, hogy míg a törvény által elírt garancia egy év, addig cégünk két éves garanciát biztosít termékeire.

További kérdései esetén kérem fordujon hozzám bizalommal a fórumon keresztül vagy közvetlenül email címemen: velemeny_hu@pixmania.com

Megköszönve hozzászólását, üdvözlettel: BARBARA-PIXMANIA

2009. július 31.

Az, hogy a speciális "gondtalan szállítási szerződést" (2-3000 forintba kerül) alapértelmezésben a vásárlóra tukmálják, szerintem fogyasztóvédelmi kérdéseket vethet fel.
Még inkább, hogy nagyon ki kell nyitni az ember szemét, ha jelezné, hogy nem kíván élni vele,
A szállítás borzasztó drága, Bp-Eger között kb 3000 forint. A legtöbb helyen max. a feléből megúszom.
Csak Önöknél találtam meg azt a terméket, amire szükségem volt, egyébként biztos nem itt vásároltam volna.

2009. július 31.

Kedves Deer,

Köszönöm, hogy megosztotta véleményét a fórum olvasóival és egyúttal megragadom a lehetőséget, hogy Önt és a fórum látogatóit is informáljam a Gondtalan Vásárlási Szerződésről, melynek megkötése NEM KÖTELEZŐ érvényű. A Gondtalan Vásárlási Szerződés egy plusz Pixmania szolgáltatás, melynek a lényege a következő: a termék megrendelésekor a termék árának egy meghatározott százalékáért egy plusz garanciát kap a vevő: ha a termék a vásárlást követően 12 hónapon belül meghibásodik és a vevő visszaküldi nekünk, mi visszatérítjük az árát. Az ár visszatérítése Pixpersely formájában történik, melynek az összegét a vevő további 12 hónapon át szabadon, bármilyen mennyiségben fel tudja használni, akár több rendelésnél is; a fizetési fázisban kell meghatározni a felhasználandó összeget. Ez az ajánlat azért különösen előnyös ezen a piacon, mert a piac gyorsan fejlődik, ugyanazért az árért 12 hónap múlva lényegesen fejlettebb készüléket kap a vevő. Ha a vársárló nem kívánja megkötni a Gondtalan Vásárlási Szerződést, a rendelés megtételekor a Rendelés Összegzésekor, a fizetési mód kiválasztása előtt kitörölheti azt. (a gondtalan vásárlási szerződés emblémája alatt a bővebb információra klikkelve). Sajnálom, hogy ez az Ön esetében félreértésre adott okot.

A szállítási díjjal kapcsolatosan szeretném szintén eloszlatni a félreértést. Cégünk francia cég, magyarországi telephellyel nem rendelkezünk, így minden rendelés kiszállítása közvetlenül francia központi raktárunkból történik meg. Így a Franciaország - Eger útvonalat szükséges figyelembe venni a szállítási díj mértékének megítéléséhez.
A szállítási díj a választott szállítási mód (normál vagy expressz) és a választott termék súlyától és méretétől függ, Magyarországon belül egységes tarifa. Így akár Egerbe, akár Pécsre vagy Budapestre kéri a szállítást, ugyanazon termék rendelése esetén ez ugyanazt a szállítási költséget vonja maga után.

Kérem, ha bármilyen további kérdése lenne, bátran keressen meg akár itt a fórumon keresztül, akár a velemeny_hu@pixmania.com email címen. Üdvözlettel: BARBARA

2009. július 27.

Tisztelt Barbara!

A rendelés hivatkozási számát az internetes átutalásnál nem a nevem mellett tüntettem fel( ahogy kérték ezt a weboldalon), mert a rendszer nem engedte, hanem az átutalás közleménye rovatban található. Remélem nem jelent problémát.

Köszönöm!

2009. július 23.

Kedves worry!

Köszönöm véleményét és építő jellegű kritikáját.
Az utóbbi időben a vásárlók egy részétől érkezett szállításhoz kapcsolódó problémákat már jelenleg vizsgáljuk a DPD munkatársaival hogy a jövőben ilyen és ehhez hasonló esetek ne fordulhassanak elő vásárlóinkkal.
A jövőben is számítunk visszajelzésére, hiszen az ilyen és ehhez hasonló üzenetek maximális teljesítésre sarkallják csapatunkat, hogy vásárlóinkat a lehető legjobb kiszolgálásban részesíthessük.

Megköszönve bizalmát, üdvözlettel:
Barbara_Pixmania

2009. július 22.

A termék kiváló, az ár is rendben, de!!!
A kiszállítás csapnivaló: Hogy lehet, hogy a megrendelő megkérdezése nélkül a kifizetett terméket átvetetik a szomszéddal. A DPD egy nagy NULLA!

2009. július 21.

Maximálisan elégedettek vagyunk, a megrendelésünk nyomon követhető, időben megérkezett a termék, ár/teljesítmény arányban is jó helyen vannak az online-vásárlások terén, legközelebb is fogunk a Pixmánián keresztül vásárolni. :) Mindenkinek bátran ajánlom figyelmébe, hogy nyugodt szívvel vásároljatok itt! :)

2009. július 15.

Kedves Barbara!

Rendeltem a Pixmanian fényképezőt. 07.13-án elutaltam, de ma még mindig fizetésre vár stádiumban van. Mennyi idő kell neki, hogy átmenjen a pénz? Eddig mindig gyorsan ment az egész, nem panaszkodom. Köszi a választ előre is.
Sűrű

2009. július 15.

Nikon D5000 fényképezőgépet vásároltam tartozékokkal. Ezt a szettet (két objektívvel) az egész országban senki más nem kínálta, így sok választásom nem is volt... De nem is bántam meg, a termék gyorsan és rendben megérkezett, kifogástalanul működik. Köszönet érte.
Mr Bluesman

2009. július 15.

Az előbbi értékelésből lemaradt az egyetlen negatívum: a kiszállítóktól nem kaptam sem telefont, sem emailt. Mivel nem voltunk otthon, a csomagot a szomszédnak adták oda, akivel történetesen nagyon jóban vagyunk. De mi van azokkal, akik nem ilyen szerencsések...

2009. július 7.

Kedves T3raYon,

Köszönöm hozzászólását.
Sajnálattal értesültem róla, hogy a megrendelt termék csomagolása kifogásolnivalót hagyott maga után. A nagy méretű termékek esetén is normál esetben védőfóliával látja el raktárunk a terméket, a történtekért szives elnézését kérem ezúton is cégünk nevében.
Egyúttal szeretném megkérni, hogy a jövőben az ilyen esetek előfordulását elkerülhessük, legyen kedves megküldeni email címemre (velemeny_hu@pixmania.com) vagy akár ide fórumra rendelési számát vagy ügyfélazonosítóját, így az esetet továbbíthatom a csomagolásért felelős munkatársainak kivizsgálásra.

Megtisztelő válaszát ezúton is megköszönve, üdvözlettel:

2009. július 7.

Kedves jm,

Sajnálom az Önnel történteket, azonban engedje meg, hogy néhány szóban reagáljak az Ön által jelzett problémára.
Ügyfélszolgálatunk technikai képzéssel nem rendelkezik, így csupán azon technikai információk állnak rendelkezésünkre a termékekről, melyeket a gyártó a rendelkezésünkre bocsájtott. Ezen adatok megtekinthetők a termék bővebb megtekintésére kattintva a "Technikai leírás" fülben.
Megértem, hogy Önnek több adatra is szüksége lett volna a vásárláshoz, amennyiben megadja nekem a termék pontos megnevezését, megpróbálok utánajárni a termék bővebb paramétereinek.

Megköszönve hozzászólását, üdvözlettel:
BARBARA PIXMANIA

2009. július 7.

Vásároltam BRONDI FX 200 TRIO walkie-talkie, amit csak itt lehetett kapni, pedig sok weboldalt megnéztem. Az ár/teljesítmény arány is nagyon kedvező. Az egyetlen kifogásolni valóm a szállítás volt. A nyomkövetés frissítse akadozott, viszont az áru megérkezése előtt a futár felhívott így szóban megbeszéltek szerint megkaptam az árut. A doboz szakadt volt, de semmi nem hiányzott.

Irány a bolt oldala!

AKCIÓ ! 3% kedvezmény 38.000 Ft-tól 139.999 Ft-ig és 6000 Ft kedvezmény 140.000 Ft-tól a “PIXAUG12” promóciós kóddal!

Facebook: http://www.facebook.com/Pixmania.Magyarorszag

Pixmania ügyfélszolgálat (hétfõ - péntek 9-17 óra):
Ha van már rendelése : 06-1/328-5312 (belföldi tarifa)
Ha érdeklődni szeretne : 06-90/982-214 (bruttó 155 Ft/perc)
Mail: vasarlas@pixmania.com

A PIXMANIA webáruház 1,000,000 termékreferenciával rendelkezik: High-tech és háztartási gépek ezreivel, technikai újdonságokkal, melyeket közvetlenül a gyártótól vesz. A Webáruház 2009 decemberében elérte a 7 millió elégedett ügyfelet!

A Pixmania Online webáruház, Európa 26 országában árulja termékeit.
Nagy márkák és rendkívül kedvező árak!
Fedezze fel a legújabb technikai újdonságokat, high-tech termékek ezreit! Kövesse nyomon akcióinkat.Részletfizetés!
A kiválasztott terméket 3-4 nap alatt kiszállítjuk Önnek!

PIXMANIA raktár videó: http://www.youtube.com/watch?v=HQ_rrsugmHw

Üzletek

  • ,
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • A vásárlás regisztrációhoz kötött
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
Hirdetés