PIXMANIA.com

Megbízható webáruház PIXMANIA.com
Hirdetés
PIXMANIA.com Értékelései Értékelések átlaga: 3.6 (555 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Nézd meg a PIXMANIA.com legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2009. március 5.

Kedves GL1!

Sajnálattal értesültem az Önt ért kellemetlenségekről, illetve szeretném megköszönni hozzászólását, mert így remélhetőleg a felmerült félreértések tisztázhatóvá válhatnak.

Kérem engedje meg, hogy levelére reagálva röviden értesítsem garanciális feltételeink kapcsán.

Első észrevételem, mely miatt a félreértés egyáltalán felmerülhetett, hogy különbséget szükséges tenni garancia és garanciajegy között.

Mint azt Önnek már korábban megírták ügyfélszolgálatos kollégáim (és itt engedje meg, hogy az említett másol-beilleszt formával éljek, ugyanis ez egy általános tájékoztató a garanciát illetően).
Minden termékünkre két éves garancia, jótállás szól. Az első évben a gyártó által vállalt garancia az alkatrészekre és a javítási költségekre érvényes. Ekkor a garanciát a személyes felületén található linken felsorolt, vagy bármelyik, a Vevőhöz legközelebb lévő magyarországi márkaszervizben érvényesítheti. A második évben meghibásodás esetén a garanciális szervizelést a Pixmania vállalja. Ha terméke nem rendelkezik márkaszervizzel Magyarországon, vagy a márkaszerviz valamilyen okból kifolyólag visszautasítja a szervizelést, akkor a garanciális szervízelést mindkét évben a Pixmania vállalja.
Mint ahogy ez a fentiekből levezethető, az Ön esetében a garanciális javítást a garanciajegy hiánya miatt a magyar Samsung márkaszervíz visszautasította (ez egyébként gyártótól függ, nagyon sok világmárka vállalja a számla alapján a szervízelést, néhány világmárka pedig elutasítja, mondván, nem a magyar képviselőnél történt a vásárlás).
Ettől még az Ön által vásárolt termékre természetesen továbbra is két év garancia érvényes, azzal, hogy ez esetben mindkét évben a terméket hozzánk szükséges visszaküldenie szervízelésre. Ezt követően a terméket mi továbbítjuk a velünk leszerződött hivatalos márkaszervízhez. Az elromlott termékhez cégünk futárszolgálati visszaszállítást kér a vásárló jelzését követően (a mi költségünkön).

A termék vételárával kapcsolatosan tájékoztatni szeretném, hogy a rendelések kifizetése forintban történik a BNP-nél vezetett magyar forint alapú számlánkra, euróban semmilyen körülmények között sem kerül sor bankkártyás fizetés esetén a rendelés elllenértékének levonására.

Az Ön esetében is csak és kizárólag a rendelés összege történt levonásra kártyájáról, ennek BIBIT fizetési rendszerben található tranzakciós kivonatát 2009.03.04-én megküldtem Önnek a belső levelezési rendszerünkből. Ezért kérem, hogy az esetleges többlet levonás kapcsán feltételenül legyen kedves felvenni a kapcsolatot bankjával, tekintettel arra, hogy részünkről többlet levonás nem történt számlájáról.

A Gondtalan Vásárlási Szerződésről korábban már írtam ezen a fórumon, ez gyakorlatilag egy plusz Pixmania szolgáltatás, melynek leglényegesebb pontja, hogy a termék egy éven belül történő meghibásodása esetén, a javítás lehetőségét figyelmen kívül hagyva, a termék vételárát Pix persely formájában térítjük vissza vásárlóinknak a termék visszaszállítását követően.

Sajnálom, hogy úgy érzi, hogy ügyfélszolgálatunktól csupán szabvány válaszokat kapott (bár megjegyzem, hogy a bankkártyás panaszával kapcsolatosan saját magam gépeltem minden betűt, sablon igénybevétele nélkül  ), kérem ezt nézze el nekünk, de a levelek nagy száma miatt, illetve általános kérdések esetén ez minden nagyobb cégnél megszokott eljárás.
Természetesen amennyiben a kérdés igényli, úgy személyre szabottan válaszolunk ügyfeleinknek, mint ahogy azt én is tettem az Ön esetében.


Kérem, hogy amennyiben további kérdései lennének, ne habozzon megkeresni a velemeny_hu@pixmania.com email címen vagy akár itt a fórumon keresztül is.

Még egyszer köszönöm hozzászólását és véleményét, üdvözlettel:
BARBARA

2009. március 2.

Rendeltem tőlük egy "DataStation maxi g.u 3,5" külső merevlemez - 1 TB USB 2.0"-t. Szerintem nagyon jó áron kaptam; mivel valami árösszehasonlító oldalról érkeztem, még kaptam egy kevés plusz kedvezményt is. Bankkártyás fizetés simán ment, a futár leszállította pár nap alatt. E-mailben kaptam egy csomagkövetési számot is, amivel a DPD oldalán folyamatosan figyelhettem a csomag útját (kicsit meg is lepődtem, hogy Németországból jön, de ez végülis mindegy... kivéve ha emiatt volt 2500 Ft a szállítás).

A weboldal dizájnja egy kicsit furcsa és rikító, az online számlában szerepel valami francia szöveg is amit nem értettem (vagyis, nem teljesen lokalizált), a termékleírás is lehetett volna pontosabb (pl. azt írták a merevlemezre, hogy "Puffer memória: 8MB, 16MB" - akkor melyik is?).

Ezen kívül fizetéskor automatikusan hozzáadnak egy "Gondtalan Vásárlási Szerződés" díjat, ami bizonyos plussz szolgáltatásokat jelent a garancia időtartamán belül. Erre érdemes odafigyelni, és kivenni a kosárból (ha nem kell - én nem tartottam rá igényt) még a fizetés előtt.

Ezektől eltekintve egyszerű és kellemes élmény volt a vásárlás. A termék 3 munkanap alatt megérkezett, jó minőségű, csendes és nem melegszik, egy Apple Airport Extreme Base Station-ra kötve szolgál a háztartásban két Apple számítógép hálózati Time Machine backup meghajtójaként gond nélkül már egy hete.

2009. február 24.

A vásárlásom már azon a szinten megakadt, hogy a pénzt küldjem el előre, de a sorsát követni már nem tudom. Aki szereti a hazárdjátékot, annak biztosan jó így, de én addig rendelek olyan helyről, ahol az átvételkor fizetek a futárnak!

2009. február 22.

Már többször vásároltam itt. Előtte végeztem piackutatást, és csak akkor döntöttem el, hogy rendelek, mikor meggyőződtem arról, hogy jót veszek, jó áron. Eddig minden szállítás korrekt volt, az áru hibátlan és még a szállítási költséggel együtt is megérte.

2009. február 20.

A szállítási költség 1 kicsit húzós! Találtam ettől sokkal olcsóbbat is! És nem értem hogy nagyobb összegű vásárlásoknál miért nem szállítják ki akár ingyen is!
A garancia részt nem egészen értem!
Amúgy a többivel meg vagyok elégedve! Minden teljesen korrekt volt!

2009. február 17.

Samsung DVD felvevőt vásároltam (CCL098696985). Fő problémák.: gyártói garancia nincs és nem pótolják, kártyás fizetéskor forint helyett eurót terhel a Pix.
1.Garancia: Az ígért első éves gyártói garanciát NEM KAPTAM. Nem volt mellékelve a garancia papír. Az utólag elküldött számla magában semmire sem jó! A magyarorszégi Samsungnak nincs szerződése a Pixmaniaval. Ha lett volna európai/világ garancia pecsételve, akkor lett volna garanciám. Most nincs. Persze visszaküldhetem a Pixmanianak, (költség, gond, kockázat, Franciaországba és onnan heteket utazik a gép, stb.) ENNYIT NEM ÉR PÁR EZER FT KÜLÖNBÖZET. A baj az, hogy EZ NEM VOLT VÁSÁRLÁS ELŐTT EGYÉRTELMŰ. Az ügyfélszolgálat sztenderd (copy-paste) válasza 2009.02.05 13:53: "Tisztelt Ügyfelünk! A jótállási papírokat sajnos nem tudjuk pótolni, ha a gyártó nem adott a termékhez. Néha a garancialevél a használati útmutató belsőoldalában található vagy kis műanyag kártya formájában van csatolva.Az európai uniós törvények értelmében a számla funkcionál garancialevélként." Tehát semmit nem tesznek. Miért nem küldenek külön garancialevelet, mint a számlát? Mert nincs szerződésük a magyar szervízzel!! Itthon a hazai törvények szabályozzák a garanciát, nem EU irányelvek/törvények. És: voltam a szervízben, megállapították a hibát (Divx feliratot nem olvasta), de a garanciális javítást visszautasíották a megfelelő dokumentumok hiányában.
2. ÁR: Vigyázzon mindenki. Inkább utalja forintban az összeget, mert a kártyás fizetés esetében euróban terheli a Pixmania a számlát, aktuális árfolyammal. Nálam a terhelés összege sem stimmelt, 5-6 euró a különbség. A banktól várom a hivatalos levelet erre vonatkozóan. Nem értem. Miért nem forintban terhelnek, ha erre kaptak felhatalmazást? Bármennyit beterhelhetnek, ha megadm a kártyaszámom? Úgyis messze vannak innen? Így már nem lesznek a legolcsóbbak.
3, A gondatalan vásárlási szerződést, ha nem kéri az ember, igen nehéz megtalálnia. És nincs is értelme. A Franciaországba való kiküldéssel nincs is előnye (ktg, idő, gond, mikor lesz kész, stb).
4. Ügyfélszolgálat: Ha egy sablon-témában már írtál és nem kaptál kielégíő választ, oda már nem írhatsz. Tehát van "x", mondjuk 5-6 dobásod, hogy kérdezz, azután semmi. A nem kielégítő válaszokra visszaírva, nagy részben ismét ugyanazt a sablont kapni válaszul.

Ezek a tények. Javaslom, hogy nagy értékű cikket ne innen vásároljanak, mert nem tudni mi lesz a dobozban, lesz garancia, vagy nem? Ez megengedhetetlen egy szint felett.

2009. február 3.

Nővéremnek vettem egy nyomtatót. Mivel Angliában élek olyan webáruházat kerestem ahol lehet hitelkártyával fizetni és van kiszállítás Magyarországon. Az ár megfelelt. A fizetés biztonságos és egyszerű volt. A kiszállítás nyomonkövethető volt és időben megtörtént.

2009. január 29.

Negatívum, hogy a kapott termékhez nem volt magyar nyelvű kézikönyv, illetve garanciajegy (mert az csak a kinyomtatott számlán van feltüntetve). Így a garanciát nem is tudom, hogy hogyan lehet érvényesíteni. Bár a termék az elvárásoknak megfelelt, de a szállítás kicsit nehézkesen ment, nehezen lehet nyomonkövetni a szállítást, a Pixmania honlapján pedig semmilyen elérhetőség nincs feltüntetve, csak e-mail cím meg egy franciaországi cím, így érdeklődni sem könnyű....

2009. január 17.

A terméket megkaptam kifogástalan minőségben. A szállítás 1 nappal később történt az ígértnél, ezzel sincsen semmi gond, ha nem mást írtak volna le részemre. Hiányolom az AMEX (American Express) kártya elfogadását, de összességében a véleményem még így is pozitív!

2008. december 18.

A vásárlás kifejezetten egyszerű, ha rendelkezik az ember egy dombornyomott kártyával, viszont a termékeikről helyenként hiányosak az információk.

A rendelés nyomon követése elég rossz, a saját weboldalukon szinte teljesen értelmezhetetlenek a rendeléssel kapcsolatos információk, ráadásul nekem még egy francia nyelvű megjegyzést is hozzáfűztek a rendeléshez amiből nyilván semmit nem értettem, így azt sem tudtam van-e valami baj vagy nincs.

Szerencsére a DPD futárszolgálat információs oldalán már többet megtudhattam a csomagomról, miután a bolt átadta nekik, negatívum viszont hogy a rendelésem információi között található link a DPD német nyelvű oldalára továbbított, holott van belőle magyar is...

Végül a terméket tökéletes állapotban kaptam meg, viszont több napot késett. Csütörtöki rendelésem rá 1 héttel, azaz következő hét csütörtökén vehettem át, ami azért elég hosszú idő más webshopokhoz képest, amelyeknél nem ritka az sem, ha már másnap becsönget a futár...

Az áraik nagyon jók, bár csak akkor ha elutasítjuk a gondtalan vásárlási szerződést és még e mellett bepötyögünk egy promóciós kódot, aminek egyébként értelmét nem látom, mivel úgyis mindenki használja, simán kihagyhatnák a játékból és lehetnének alapból azok az árak amiket egyébként csak a kóddal ad.

2008. december 18.

Én nagyon meg vagyok elégedve, mondjuk a szállítás az 5 nap lett, lehetne gyorsabb is, de amúgy minden ok.

2008. december 18.

Bankkártyával fizettem, aznap jóváírták, másnap postázták, a DPD meg jól csúszott vele 2 napot, szóval, ha nem 3-4 napra írnák a szállítást, hanem 5-7 napra, akkor végül is maradéktalanul elégedett lennék. Alapvetően pozitív a megítélésem! Szerintem fogok még itt vásárolni. Csak váltsanak futár céget mert drága és nagyon - nagyon pontatlan a szállítás.

2008. december 16.

Írja meg véleményét...
Hát ez vicces, mert ezt a mail-t már a múlt héten megkaptam... Miről is írjak tehát?
2008.12.06 -megrendeltem a cuccot,
2008.12.08 -átutaltam
2008.12.09 -megkapták
2008.12.16 -a mai napig semmi (valahol Németországban "konszolidálódik" második napja)
Már rendeltem tőlük, az pont egy hét volt... (a mostaninak már akkor is örülnék, ha kari előtt megkapnám)
Ok, mondhatnánk, hogy karácsony előtti torlódás, sok a megrendelés, stb.
Ja, és a múltkori rendelésnél ki tudtam nyomtatni a számlát(mellékelték .pdf-ben), most nem kaptam semmit! Remélem azért az áruval kapok valami számlát!
Összegezve tehát: ha a héten megkapom, amit rendeltem, még talán rendelek tőlük...
talán...

2008. október 2.

A PIXMÁNIÁRÓL HALLANI SEM AKAROK! 150k értékű rendelésnél a szállítási költség 20k. MIndezért 4-5 nap alatti szállítást vállalnak. A kártyámról a pénzt kb 15 másodperc alatt leemelték, délelőtt fél 12- kor. A rendelésem érvényesítése aznap már nem sikerült. Másnap reggel kaptam egy automatizált levelet, hogy küldjek személyi okmány másolatokat faxon. Addigra már a plafonon voltam, ezért úgy döntöttem, törlöm a rendelést, ez másnap délben meg is történt. Fél órával a törlés után kaptam egy levelet, miszerint biztonsági okokból ...et cetera 300 EU felett kérik az okmánymásolatokat. délután 4 óra körül értesítettek, hogy a rendelésemet. A visszatérítésről egy szó nem esett, úgy látszik, ez nekik nem természetes, hogy azt is bele kellett volna írni a levélbe. MOst várom a választ a visszatérítési kérésemre.
Tudom, hogy a szállítási határidő 4-5 nap, de amint itt látom azt nem nagyon tartják be. 20 e FT-nál dokkal kevesebbér 2 nap alatt itt van a termék az USA-ból, vagy Kínából!
Tudom azt is, hogy valahol a honlapjukon írják, a rendelés érvényesítéséhez további adatokat kérhetnek. Nem illene vagy előre, vagy legkésőbb a fizetés előtt közölni, hogy ehhez a megrendeléshez további IRATMÁSOLATOK SZÜKSÉGESEK. Ez igen primitív és körülményes módja a biztonság növelésének. Rendszeresen vásárolok a neten az ebayen, Europában, Kínában, az USA-ban Kanadában, Ausztráliában,paypallal fizetek, ott tudják, hogyan kell azonosítani az ügyfelet. Egyébként az átutalás megtörténte után fél órával a bankom felhívott és rákérdezett, én utaltam-e, ez ilyen egyszerű.
A túlzott szállítási költség miatt az ebayen panaszt lehet tenni. Ha pedig egy eladó rossz értékelést kap, az most már elég kemény, tudniillik, az ekadók nem értékelhetik a vásárlókat, azaz nincs lehetőségük kimagyarázni a szennyest. MIlyen érdekes, ott működik a rendzser. A franc iák viszont hihhetetlen szervezőkészségükről, és szerénységükről híresek, úgy tapasztaltam:-)

2008. augusztus 28.

Előre is elnézést kérek a levél hosszúsága miatt, de talán hasznos lehet a részletes leírás az olyan kétkedőknek mint amilyen én vagyok.
Előrebocsájtom, hogy még nem vásároltam az Interneten, ehhez képest 92eFt.-ért vettem egy rádióerősítőt hanfalakkal és egy subwofert.

2008.08.19. Felhívtam az Pixmania ügyfélszolgálatát ami kiderült, hogy Romániában van.
A raktár Franciaországban talán Párizsban van.
Tisztáztam pár dolgot.
Megrendeltem egy házimozi erősítőt, 5.0 hangfalakat, és egy subwofert.
Átutaltam a pénzt.

2008.08.20. Munkaszüneti nap.

2008.08.21. Megjelent, hogy megkapták a pénzt.

2008.08.22. Letölthettem a számlákat.
Letölthettem a termék használati útmutatóját, bár csak a hangfalakét,
és csak egyszer ezért gondosan az angol nyelvet jelöltem ki.
Olasz nyelven jött le.
A házimozi erősítő és a subwofer használatiját nem tölthettem le.

2008.08.25. Kaptam e-mailt amiben nyomom tudom követni a csomagom helyét.
A levélben az áll, hogy 24 óra múlva.

2008.08.26. Felhívtam a DPD-t 06-1-501-62-04 A hölgy nagyon kedves.
Elmondta, ha a csomag Magyarországon lesz és felhívom őket
a futárral össze is kapcsol ha kérem.
Elmondták, hogy tegnap 14.31-kor elindult a csomag a Németországi
raktárból. (Sankt Ingbert)
2008.08.26. 04.39 (Neufahrn)
Azt igérték 28.-ára itt lesz a csomag.
Na erre kíváncsi leszek. :)
http://www.dpd.net/index.php?id=48350
A bal oldalra beírva a pixmaniától megkapott csomagcimke számmal
leírja mely településnél jár a csomagom.
01668010692851 csüt. Mélynyomó
01668010692857 szerda Kenwood hangfal
01668010692957 csüt. Kábel
01668010693004 csüt. Erősítő

2008.08.27. 9:55 Felhívott mobilon a futár hogy úton van a csomaggal.
Megkaptam mára igért hangfalakat.
Hiánytalanul, sértetlenül, angol leírással.
A többi csomagomra a DPD honlapján azt mutatja ma 10:39-kor a csomag Budapesten van.

2008.08.28. 9:55 Ismét hívott a futár, hogy jön. 10.00-kor meglaptam a csomagjaimat.
Minden hiánytalanul megvan, már be is üzemeltem.
Az erősítőben egy 2x3 cm-es darab panel szabadon görög ide-oda.
Talán belülről tört le, vagy kívülről került bele.
Mivel az erősítő minden funkciója tökéletesen működik, majd évek múlva szétszedem és kiveszem belőle.
Magyar nyelvű leírás semmihez sincs,de angol viszont mindenhez.
Mindenben benne a garanciapapír is.Az olcsóbb árért ezt le be kell vállalni.
Remélem nem lesz garanciális problémam.
Mindent összevetve én fogok még tőlük vásárolni.
A 100-as skálán megkapták tőlem a 100-at.

Bagosi Antal
Debrecen

2008. augusztus 27.

A termék teljesen rendben a szállítás azonban nem igazán követhető és ahogy szokott teljesen váratlanul minden előzetes telefonon való jelentkzeés nélkül történt. Még jó hogy épp itthon voltunk.

2008. augusztus 27.

A rendeléstől a kézbesítésig 6 munkanap telt el. Szerintem akinek ilyen jók az árai, annak lehet akár több is a kiszállítási idő. Ha "kütyüt" akarok venni, akkor legközelebb is itt fogom kezdeni. Láttam olyan hazai webshopot, ahol az itteninek a háromszorosáért adták ugyanazt.

2008. augusztus 24.

PIXMANIA SOHA!!! Sok embernek a szállítással van gondja, és ahogy olvasom, egyébként elégedettek? Majd ha elromlik, akkor bánják csak meg igazán, hogy ennek a hazug cégnek bedőltek. Várnak fél évet a termékre, majd feladják, és kidobhatják a szemétre. Ezután írják meg a véleményüket.

2008. augusztus 23.

Minden rendben volt,a szállítást leszámítva-
Az utalás időpontja 2008.08.11 ezt legkésőbb 13.-án reggel megkapták én a terméket 2008.08.21.-én kaptam meg az említett 3vagy 4 munkanap helyett, amit igértek.
Erre azért figyelni kellene.
A termék tökéletes.
Köszönöm

2008. augusztus 23.

A rendeléssel és annak menetelével semmi probléma.
A szállítás......
2008.08.11.-én utaltam ez 12.-én megérkezett.
Én a terméket 2008.08.21.-én kaptam meg!
Ez nem felel meg a fizetéstől számított 3-4 munkanapnak, nem?
A termék tökéletes.
Ha a szállítás is a beigértek szerint megy akkor minden tökéletes lesz.

Köszönöm

2008. augusztus 22.

Kiváló, készséges ügyfélszolgálat, a termék kiszállítása picit hosszadalmas. Legutóbb már magyar nyelvű leírást is mellékeltek, az árak pedig jóval a többiek alatt.
Összességében nekem remekül bevált.

2008. augusztus 21.

Kész vagyok!!! A Holdról előbb kiszállítanák a megvásárolt terméket. Krono: lefoglalás: 08. 09., atutalás azonnal, CSomagot megkapja a DPD 08. 14. Ma 08. 21. csomag sehol!!! Káromkodnék

2008. augusztus 21.

Magyarországon rendeltem. A honlapról nem derült ki az, hogy a szállítás Németországból történik. A szállítás így kissé lassú, de interneten keresztül jól követhető, biztonságos volt. A vásárolt termék minőségével, árával maximálisan elégedett vagyok.

2008. augusztus 21.

Kataszrófa
Mikor az árút megrendeltem még azt írták, hogy raktáron, mikor a pénzt megkapták kiderítették, hogy nincs raktáron. Az ügy kb. egy hónapja húzódik, se pénz se posztó!!!
Senkinek nem ajánlom

2008. augusztus 21.

Bő termékválaszték.
Gyors rendelési lehetőség weben is.

Tájékoztatás, garancia és a kiszállítás pocsék.

2008. augusztus 20.

Hasonló a problémám Én kaptam egy ilyet:

"Tisztelt Üan style="" lang="HU">

egyezetehet idő"

:DDD
Nevetségesek!

2008. augusztus 20.

Én is hasonló cipőben járok a termék több mint egy napja egy helyben áll németbe konszolidációra várva.
Nevetséges egy kicsit a 3-4nap mivel 7.napja hogy állítólag útnak indult a csomag.

2008. augusztus 19.

Nekem is a szállítással gyült meg a bajom. Egy kis kronológia: megrendelés 08.12, átutalás azonnal, indítás a Pixmánia szerint 08.14. Becsomagolták a szállító szerinet 08.18. 14.35, 08.19-én konszolidációs állapot még németországban, az érkezésről fogalmam sincs. Et eddig a megrendelés feladásától 7, az indítástól 5 nap. Sehogy sincs benne a 2-4 napban. Holnap nálink ünnep, de a németeknél nem. Kíváncsi vagyok, hogy ez meglátszik-e a szállításon, vagy a magyaroknak menő árú a magyar ünnepen is pihen? A szállítót nem én, hanem a Pixmania válsztotta ki, és ő ígért szállítási határidőt. Nekem nincs a szállítóval semmilyen kapcsolatom. Sem a kiválasztásba, sem a szállítás árában nem volt választás. Csak azt tudnám, hogy miért nem a valóságot ígérik? Ahogy látom, nem ln vagyok az egyetlen átejtett vevő. Az elégedettségi email már megjött, de a csomag sehol. Mikor lesz már annyi ereje a vásárlóknak, hogy ezt ne lehessen megtenni?
Nekem csak annyi döntésem maradt, hogy legközelebb nem rendelek ettől a cégtől. Kapott már valaki a véleményére valamilyen reflexiót ettől a cégtől?
Kíváncsi vagyok még hány nappal fog meghosszabbodni a szállítási idő?

2008. augusztus 19.

Nekem is a szállítással van gondom. Megrendelés aug. 12., átutalás azonnal indítás a Pixmánia részéről 14-én, ma 19-e van és a csomag ma került a szállítónál még Németországban konszolidációs állapotba. Holnap ünnep nálunk, de náluk nem. Kíváncsi vagyok, hogy ez í szállításban így látszik-e. Messze nem tartják az igért határidőket és még csak elnézést sem kérnek. Nem én választom a szállítót, hanem a Pixmania, az ígért határidőt is ennek alapján teszik. Szerintem a csomagküldő cég felel a szállítóért is, mert nekem a szállító nem tett ajánlatot, hogy választhassak mást (még árban sem). A véleménykérő email már megjött, de a termék még a láthatáron sincs, nemhogy a magyar határon. Érdemes lenne átgondolni netán a cégnek, vagy nekünk megvezetett vásárlóknak, hogy korrekt-e ez a magatartás?
Kíváncsi vagyok lesz-e reflekszió a véleményemre?
Van valaki, aki kapott már választ hivatalosan a cégtől?
Tudassátok

2008. augusztus 18.

Árúválaszték rendben, árak rendben, de az árú szállításának ideje, pontossága elfogadhatatlan!!!

Irány a bolt oldala!

AKCIÓ ! 3% kedvezmény 38.000 Ft-tól 139.999 Ft-ig és 6000 Ft kedvezmény 140.000 Ft-tól a “PIXAUG12” promóciós kóddal!

Facebook: http://www.facebook.com/Pixmania.Magyarorszag

Pixmania ügyfélszolgálat (hétfõ - péntek 9-17 óra):
Ha van már rendelése : 06-1/328-5312 (belföldi tarifa)
Ha érdeklődni szeretne : 06-90/982-214 (bruttó 155 Ft/perc)
Mail: vasarlas@pixmania.com

A PIXMANIA webáruház 1,000,000 termékreferenciával rendelkezik: High-tech és háztartási gépek ezreivel, technikai újdonságokkal, melyeket közvetlenül a gyártótól vesz. A Webáruház 2009 decemberében elérte a 7 millió elégedett ügyfelet!

A Pixmania Online webáruház, Európa 26 országában árulja termékeit.
Nagy márkák és rendkívül kedvező árak!
Fedezze fel a legújabb technikai újdonságokat, high-tech termékek ezreit! Kövesse nyomon akcióinkat.Részletfizetés!
A kiválasztott terméket 3-4 nap alatt kiszállítjuk Önnek!

PIXMANIA raktár videó: http://www.youtube.com/watch?v=HQ_rrsugmHw

Üzletek

  • ,
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • A vásárlás regisztrációhoz kötött
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
Hirdetés