PIXMANIA.com

Megbízható webáruház PIXMANIA.com
Hirdetés
PIXMANIA.com Értékelései Értékelések átlaga: 3.6 (555 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Nézd meg a PIXMANIA.com legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2009. december 21.

Oké, nem tudom ez a sz@r oldal miért ezt küldte el már megint?! A lényeg, hogy a termék amit rendeltem kifogástalan, szállítási időt tartották, ami 7-8 munkanap (DHL). Amit kifogásoltam, hogy nem volt fuvarlevélszámom, így a csomagot nem tudtam nyomon követni, a DHL-es ügyfélszolgálat pedig szíveskedett figyelmen kívül hagyni az e-mailemet. Egyébként elégedett vagyok.

2009. december 21.

Kedden rendeltem egy külső vinyót és már nagyon várom. Igaz, még nem jött meg a csomagom, de a vélemények majd' felét elolvastam (kb. 2-2,5 óra) és úgy éreztem, muszáj hozzá szólnom! Szállítás: mindenki kifogásolja az 5-7 napot (esetekben több). Nem tudom mit vannak úgy oda, nekem volt, hogy 1 hónapig kellett várnom egy csomagra (egyébként Németből küldték), mert épp gyártották a terméket, de attól, hogy pattogok, még nem hozzák ki hamarabb. Előre kell gondolkodni, fel kell készülni minden eshetőségre. Gondtalan Vásárlási Szerződés: "Azt hittem kötelező. Csak a végén vettem észre. Nem tudtam kikapcsolni."... Ők megtanultak írni, én megtanultam olvasni, apró betűs részek mindig voltak, mindig lesznek, erre fel kell készülni, aki figyelmetlen az így járt, legközelebb szemfülesebb lesz, vagy irány a juronix, vagy teszkó, vagy egyéb. Tudom még ajánlani a nyitott szemmel való járást és olvasást. Nagyon hasznos tud lenni. Komolyan! Garancia: az oldalon minden infó megtalálható és ha szegény Barbara nem írta le milliószor ennek a menetét, akkor egyszer sem. (Az másik dolog, ki mennyire hajlandó foglalkozni az üggyel.) Tessék olvasni, tájékozódni. Én is ezt tettem és teszem is minden vásárlás előbb, még sima boltban is. Vagy a tejet is úgy vásárolják meg, hogy meg sem nézik a lejárati időt?! Magyar nyelvű tájékoztató: ezt is milliószor leírta Barbara (olvasni olvasni olvasni, aki nem hajlandó maximálisan utána nézni egy terméknek azt még fogják meglepetések érni az életben). Nem magyar cég, nincs magyar nyelvű tájékoztató, nem is az ő dolguk, hanem a gyártóé, mivel a gyártó cég gyártja (ezért gyártó) és nem a pixmania. Ők csak eladják, kereskedők. {Legközelebb leszedem az eladó fejét a boltban, ha száraz a csomagolt, szeletelt kenyér, mert tuti ő tehet róla, nem is az aki készíti és silány minőségű hozzávalókból állítja elő a tévedésből kenyérnek hívott felfújt, tartósítószerrel dúsított undormányt.} Egyébként az oldalról lehet letölteni útmutatót, nem a legjobb, magyarul nincs is feltüntetve, az angolra kattintottam, olyan volt mint egy sima papír alapú; 1000 nyel fel volt sorolva köztük magyarul is, bár néhol kissé hiányos volt, de volt, amúgy meg internetország a barátunk, kéz a kézben jár guglival, tessék használni. Azt hiszem mindent leírtam, ami eszembe jutott. Bár ahogy az emberek olvasási szokásait elnézem, nem sokan fogják elolvasni, mert fú de hosszú. (Bár én 1 nap alatt olvasok el egy 600 oldalas könyvet.) Nagyon várom a csomim és biztos írok majd arról is véleményt.

2009. december 18.

Képtelenség elérni őket. Meg kell várnom míg az utalásom odaér hozzájuk (más cégeknél, ha sürgős elfaxolom az utalásról az igazolást, itt nem lehet).

2009. december 17.

Ma megérkezett a megrendelt termék. Aki nem bírja az izgalmakat inkább válassza a hagyományos vásárlást...

2009. december 15.

Sziasztok!
(Kedves Barbara!)

Ön szerint egy december 3.-án megrendelt terméknek mikor kellene megérkeznie? (Hivatalosan a termék raktáron volt.) A telefonos ügyfélszolgálat egy 0 mert bár felhívnak amikor kérem de a roboton kívül nem lehet beszélni senkivel szétkapcsol a vonal a megadott reklamációs email címre meg rá sem bagóznak mert válaszolni nem sikerült nekik.

2009. december 5.

Kedden rendeltem egy külső vinyót és már nagyon várom. Igaz, még nem jött meg a csomagom, de a vélemények majd' felét elolvastam (kb. 2-2,5 óra) és úgy éreztem, muszáj hozzá szólnom! Szállítás: mindenki kifogásolja az 5-7 napot (esetekben több). Nem tudom mit vannak úgy oda, nekem volt, hogy 1 hónapig kellett várnom egy csomagra (egyébként Németből küldték), mert épp gyártották a terméket, de attól, hogy pattogok, még nem hozzák ki hamarabb. Előre kell gondolkodni, fel kell készülni minden eshetőségre. Gondtalan Vásárlási Szerződés: "Azt hittem kötelező. Csak a végén vettem észre. Nem tudtam kikapcsolni."... Ők megtanultak írni, én megtanultam olvasni, apró betűs részek mindig voltak, mindig lesznek, erre fel kell készülni, aki figyelmetlen az így járt, legközelebb szemfülesebb lesz, vagy irány a juronix, vagy teszkó, vagy egyéb. Tudom még ajánlani a nyitott szemmel való járást és olvasást. Nagyon hasznos tud lenni. Komolyan! Garancia: az oldalon minden infó megtalálható és ha szegény Barbara nem írta le milliószor ennek a menetét, akkor egyszer sem. (Az másik dolog, ki mennyire hajlandó foglalkozni az üggyel.) Tessék olvasni, tájékozódni. Én is ezt tettem és teszem is minden vásárlás előbb, még sima boltban is. Vagy a tejet is úgy vásárolják meg, hogy meg sem nézik a lejárati időt?! Magyar nyelvű tájékoztató: ezt is milliószor leírta Barbara (olvasni olvasni olvasni, aki nem hajlandó maximálisan utána nézni egy terméknek azt még fogják meglepetések érni az életben). Nem magyar cég, nincs magyar nyelvű tájékoztató, nem is az ő dolguk, hanem a gyártóé, mivel a gyártó cég gyártja (ezért gyártó) és nem a pixmania. Ők csak eladják, kereskedők. {Legközelebb leszedem az eladó fejét a boltban, ha száraz a csomagolt, szeletelt kenyér, mert tuti ő tehet róla, nem is az aki készíti és silány minőségű hozzávalókból állítja elő a tévedésből kenyérnek hívott felfújt, tartósítószerrel dúsított undormányt.} Egyébként az oldalról lehet letölteni útmutatót, nem a legjobb, magyarul nincs is feltüntetve, az angolra kattintottam, olyan volt mint egy sima papír alapú; 1000 nyel fel volt sorolva köztük magyarul is, bár néhol kissé hiányos volt, de volt, amúgy meg internetország a barátunk, kéz a kézben jár guglival, tessék használni. Azt hiszem mindent leírtam, ami eszembe jutott. Bár ahogy az emberek olvasási szokásait elnézem, nem sokan fogják elolvasni, mert fú de hosszú. (Bár én 1 nap alatt olvasok el egy 600 oldalas könyvet.) Nagyon várom a csomim és biztos írok majd arról is véleményt.

2009. november 25.

A termek kiszallitasank modjaval, a szallito hozzaallasaval kifejezetten nem voltam megelegedve.
A kiszallitas varhato ideje nem volt a megrendeles kovetesenel pontosan nyomonkovetheto. A megadott telefonszamon nem kerult sor a kiszallitas varhato (orakon belul legalabb) idopontjarol elozetes egyeztetes, csak az utolso pillanatban, mikor a csomag mar a kezbesitesi helyre erkezett. Nem varhato el, hogy a webaruhaz altal megadott kiszallitasi idointervallum ideje alatt (8-11 nap) a vasarlo folyton otthon uljon.
(Gondolom mivel elöre fizettem) a csomag a tombhaz (lakohelyem) bejarati ajtajaban vart ORIZETLENUL.
Egyebkent szerencse, hogy minden rendben zajlott, a termekre panaszom nincs.

2009. november 22.

Összességében elégedett vagyok, ugyanis nagyon jó termékeket vásároltam és kaptam kézhez. A kávéfőző egyenesen szuper és a magyarországi árakhoz képest 35 ezer forinttal olcsóbban jutottam hozzá. A képkeret nagyon dizájnos, tetszik. Egyetlen fájó pont számomra is, mint sokan másoknak, a magyar nyelvű használati utasítás hiánya és a lepecsételetlen garanciajegy, de ne legyünk telhetetlenek, hiszen az áraik mindenki mást levernek.

2009. november 18.

Jó árai vannak a boltnak. Sokminden van. Nyomonkövethető a rendelés. Csak a szállítás lépte túl a leírt időtartamot.

2009. november 16.

A megrendeléshez képest lassan érkezik meg a csomag, és drága a postaköltség.

2009. november 16.

Másodszor vásárolok itt,a termék oké,de az átutaláshoz képest "relatív" lassan dolgozzák fel a rendeléseket.Amúgy korrekt a dolog!

2009. november 5.

Házimozit rendeltem,közel 30000 forinttal olcsóbban,mint bárhol máshol.A rendelés,átutalás rendben zajlott,a csomagot az 4.napra hozta ki a csomagküldő szolgálat.Ezzel minden ok.
Amit hiányolok,az a magyar használati utasítás a termékhez.Én úgy tudom,minden Magyarországon eladott műszaki cikkhez jár.???Az internetről nemtudom letölteni,így hát marad a fordítás....
Összafoglalva:A csomagküldő lehetne olcsóbb is és gyorsabb is és hát ez a magyar nyelvű haszn.utasítás ami hiányzik.

2009. november 3.

nem értem, hogy került ez ide, a másik termékről írtam értékelést....

2009. november 3.

Az ár miatt választottam a pixmania-t, Altec Lansing im 600 hangfalakat rendeltem ipod-hoz. A rendelés menete kövehjető, bár nem szimpatikus, hogy automatikusan bekerült a plusz garancia biztosítás a kosárba! Ki is vettem 3-4 kattintással. Hitelkártyával fizettem (mindenkinek ezt ajánlom, mert problémák esetén a kibocsátó bankon keresztül könnyebb visszahívni a pénzt mint átutaláskor) a várt 3-4 nap helyett 8 nap lett a szállítás. Egyébként elégedett vagyok a plusz 1 év garancia tetszik. Ma rendeltem tőlük egy masszírozót is.
digitalbb@gmail.com

2009. november 3.

Kedves Barbara!
Hosszas értékelést írtam a idő közben megérkezett masszírozóról, és valahogy az előző értékelésem került újra a blogra. Nem értem. A lényeg, hogy gyorsan megérkezett a masszírozó, jó a termék is. Baj, a francia használati utasítás.

2009. október 29.

Úgy tűnik, visszautalják a termék árát, ami korrekt ügyintézésre utal (ld korábbi bejegyzésem)
Barbara, csak egy kérdésem van, amire várom a válaszod:
Csak a termék árát adják vissza, a Gondtalan Vásárlási Szerződést, ami szorosan kötődik a termékhez, azt nem. Nem igazán értem, miért, hisz az részét képezte a vásárlásnak, a termék nélkül nem ér semmit, érvénytelen is.
Tehát én vásároltam egy terméket Gondtalan Vásárlási Szerződéssel, amit 8 napon belül visszaküldtem. Tehát elálltam a vásárlástól, nem csak 1 terméktől, hanem az egésztől. Természetesen a kiszállítás nem jár vissza, mivel azt szolgáltatták, de a Gondtalan Vásárlási Szerződés nem egy külön termék, most hogy visszaküldtem, nem is létezik már, hisz a tárgy, amire vettem, nincs a birtokomban.
Úgy gondolom, hogy ennek ára szintén visszajárna a "17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről" értelmében.
Megrendelésem: CCL102752766
Köszönöm!

2009. október 29.

Ügyfélszolgálat általi visszahívás mindig rendben volt. Ami nem tetszett: a 8 napon belüli elállás lehetőségének ismertetése félrevezető, egyes helyeken az oldalon 7 napot írnak, máshol 8 munkanapot. Valamint nem segítenek abban, hogy miként lehet ezzel élni. A vásárlás utáni szervizelés menüpont alatt több lépcsőben lehet ide eljutni, és kell kinyomtatni a visszaküldési szelvényt, ami egyáltalán nem logikus. Ezt a mozzanatot kell a 8. munkanapig megtenni, mint 8. nap reggel megtudtam az ügyfélszolgálaton. Ezután próbálkoztam, de a rendszer mindenáron szervizbe akarta küldeni a termékemet, pedig még nem telt le a 8. nap.
Az ügyfélszolgálaton készségesen megígérték, hogy annak ellenére, hogy késve küldöm vissza a terméket, elintézik, hogy ne Pixperselybe kapjam, hanem visszautalják az összeget. Kiváncsian várom a fejleményeket és szeretném, ha változtatnának ezen az eljáráson a honlapon!
Megrendelésem: CCL102752766
Visszaküldési szelvényem: PIXCAT091003634
Ha ez is rendben lezárul, a szolgáltatás tökéletesre vizsgázik!

2009. október 29.

Vannak apróságok amiken lehet még javítani a rendelés folyamatában, de azt és úgy kaptam, amit és ahogyan számítottam.
Szóval én szívesen vásárolok itt legközelebb is...

2009. október 29.

Rendben megkaptam a terméket, csak egy-két észrevételem lenne:

- mint céges vásárló, trükközni kell a regisztrációnál ahhoz, hogy a számlán ne a személynév, hanem a cégnév szerepeljen. A családi és utónév helyére kell beírni a cég nevét mivel ezek kötelező mezők. (Ahelyett, hogy választani lehetne cég vagy magánszemély regisztráció közt.)

- a megrendelt csomag nyomon követésénél a csomag szám a német DPD oldalra mutat ahelyett, hogy a magyar oldalt hozná fel. Ez még nem is lenne gond, ha a csomag szám át is kerülne a megfelelő mezőbe és nem kézzel kellene átmásolni.

2009. október 27.

Nagyon jó ez a bolt! Ugyanannyi pénzért egy nagyságrenddel jobb árut tudtam venni mintha más webshopot használtam volna. Arról már nem is beszélek ha ha akár egy pesti vagy bármilyen boltban próbálom ugyanezt megvenni... Ha mondjuk egy vidéki nagyváros legjobb boltjával vetem össze ahol mondjuk megrendelésre meghoznak bármit, akkor ehhez képest itt olcsóbban, gyorsabban és házhoz szállítva kaptam meg a terméket :)
A webshop jó meg van csinálva, jól el lehet bóklászni benne :) Nagyon jó benne a sok paraméter ami alapján szűrni lehet!
A futárszolgálat is precíz és jól követhető, de telefonon is adnak információt ha szükséges, lehet velük egyeztetni is helyszínt vagy időpontot.
Mit mondhatnék még? Ezentúl először itt fogom megnézni,ha valamire szükségem lesz! :)

2009. október 26.

Ar/ido aranyaban a szalitas is megfelel, de lehetne kicsit gyorsabb, kar hogy egy raktaruk van egesz europara kb. , de hat ezert olcsok.

2009. október 26.

Kedves bbalázs!

Köszönöm hozzászólását.
A szállítási idővel kapcsolatosan engedje meg, hogy pontosítsam az oldalon megadott határidőt.
Az Ön által választott standard kiszállítást a csomag DPD futárszolgálatnak történt átadás dátumától számított 3-4 munkanapon belül veheti kézhez. Ezt még megelőzi a rendelés érvényesítése illetve csomagolása, mely mindkettő 24-48 órás határidővel történik. Rendelés érvényesítés, csomagolás valamint kiszállítás hétvégéken szünetel. Sajnálom, hogy a kiszállítási határidő értelmezéséből kifolyólag kellemetlensége adódott, ezért ezúton is szives elnézését kérem cégünk nevében.
A masszírozó már úton van, csomagszáma a következő: 01668113313679.

Ha bármilyen egyéb információra lenne szüksége, kérem keressen bátran a velemeny_hu@pixmania.com email címen.

Megköszönve rendelését és számunkra igen értékes véleményét, üdvözlettel:
BARBARA

2009. október 22.

Az ár miatt választottam a pixmania-t, Altec Lansing im 600 hangfalakat rendeltem ipod-hoz. A rendelés menete kövehjető, bár nem szimpatikus, hogy automatikusan bekerült a plusz garancia biztosítás a kosárba! Ki is vettem 3-4 kattintással. Hitelkártyával fizettem (mindenkinek ezt ajánlom, mert problémák esetén a kibocsátó bankon keresztül könnyebb visszahívni a pénzt mint átutaláskor) a várt 3-4 nap helyett 8 nap lett a szállítás. Egyébként elégedett vagyok a plusz 1 év garancia tetszik. Ma rendeltem tőlük egy masszírozót is.
digitalbb@gmail.com

2009. október 21.

Kedves kangoo70,

Köszönöm hozzászólását üzletünk működéséről.

Levelét olvasva rögtön felismertem dossziéját, mert már foglalkoztam vele :)
A terméket természetesen ígéretünknek megfelelően az 'elégedett vagy visszafizetjük' szolgáltatásunk keretében vesszük vissza, a termék 2009.10.19-én visszaérkezett raktárunkban, jelenleg zajlik annak regisztrációja illetve műszaki vizsgálata.

Amennyiben a vásárlóknak nehézségük adódik a visszaküldési szelvény letöltésével, elegendő, ha szándékukat a megadott határidőn belül levélben vagy telefonon jelzik ügyfélszolgálatunk felé.

Amennyiben bármilyen egyéb kérdése lenne, kérem keressen bizalommal a velemeny_hu@pixmania.com email címén.

Értékelését és véleményét ezúton is megköszönve, üdvözlettel:
BARBARA

2009. október 19.

Ügyfélszolgálat általi visszahívás mindig rendben volt. Ami nem tetszett: a 8 napon belüli elállás lehetőségének ismertetése félrevezető, egyes helyeken az oldalon 7 napot írnak, máshol 8 munkanapot. Valamint nem segítenek abban, hogy miként lehet ezzel élni. A vásárlás utáni szervizelés menüpont alatt több lépcsőben lehet ide eljutni, és kell kinyomtatni a visszaküldési szelvényt, ami egyáltalán nem logikus. Ezt a mozzanatot kell a 8. munkanapig megtenni, mint 8. nap reggel megtudtam az ügyfélszolgálaton. Ezután próbálkoztam, de a rendszer mindenáron szervizbe akarta küldeni a termékemet, pedig még nem telt le a 8. nap.
Az ügyfélszolgálaton készségesen megígérték, hogy annak ellenére, hogy késve küldöm vissza a terméket, elintézik, hogy ne Pixperselybe kapjam, hanem visszautalják az összeget. Kiváncsian várom a fejleményeket és szeretném, ha változtatnának ezen az eljáráson a honlapon!
Megrendelésem: XXXXXXXXXXXXXXx (szerkesztve)
Visszaküldési szelvényem: XXXXXXXXXXXXXXx (szerkesztve)
Ha ez is rendben lezárul, a szolgáltatás tökéletesre vizsgázik!

2009. október 7.

A terméket sértetlenül kaptam meg, a szállítás ideje megfelelt a megadottnak.
A termékkel sajnos probléma volt, az ügyfélszolgálaton nagyon kedvesen korrektül próbáltak intézkedni, bár nem engednek nekik túl sok rugalmasságot, de a hatáskörükön belül maximálisan igyekeztek segíteni. Féltem, hogy ez a visszahívásos módszer nem működik, de szinte azonnal hívtak, ha regisztráltam rá az igényemet.
A megrendelt terméket cserére vissza kellett küldenem, mert gyári hibás volt, meglepő módon az új doboz nem tartalmazta mindazt, amit az előző, egy apró kisegítő alkatrész hiányzott belőle - de mivel itthon volt ilyen, ez nem okozott gondot.
Biztosan adok még le rendelést hozzájuk, mert az áraik is nagyon jók.

2009. szeptember 25.

Mindent pontosan gyorsan megkaptam, és az ár kedvezőbb volt mint máshol !

2009. szeptember 25.

Kedves Gabo,

Köszönöm véleményét üzletünkről.

Sajnálattal értesültem az Önnel történtekről. A rendelés vagy utalás során megadott megjegyzéseket sajnos nem mindig tudjuk figyelembe venni, tekintettel arra, hogy a rendelések feldolgozása automatikusan történik, ezért kérem, hogy a jövőben mindenképpen kontaktálni legyen kedves ügyfélszolgálatunkat, ha bármiféle kérése lenne a rendeléssel kapcsolatosan.
A Pixmania számlákat - biztonsági okokból - nem a csomagok tartalmazzák, azonban a teljes értékű ÁFA-s számla letölthető a Pix és Én személyes felületéről a Rendeléseim rovatból.
Amennyiben már ügyfélszolgálatunktól kérte a számla postai úton történő megküldését, úgy lehetséges, hogy számlája a postán keveredett el, sajnos előfordul néha ilyen eset.

Szivesen elküldöm Önnek még egyszer postán a számlát, vagy akár előzetesen faxon is elküldhetem, ha igényt tart rá, ehhez kérem CCL-es rendelési száma megjelölésével legyen kedves megkeresni akár itt a fórumon akár a velemeny_hu@pixmania.com email címen.

Megtisztelő válaszát várva, üdvözlettel:
BARBARA

2009. szeptember 24.

A termékkel együtt nem érkezett meg a számla, amit előzetesen a megrendeléskor külön kihangsúlyozva kértem, majd a (megrendelés előtti)telefonos egyeztetéskor is jeleztem.
A termék megérkezése után ismét telefonálnom kellett, hogy a számlát küldjék el, amire termlészetesen ígéretet kaptam, de a mai napig ez nem történt meg. (kb. 1,5 hónap csúszás)
Újabb telefonálási kísérleteknél, elsőre csak a sablon reklámszövegekig jutottam, fel nem vette senki, majd a 2-nál már csak egy rövidebb "hallgatódzás", mert utána bontotta a vonalat, majd 3-ra csak foglaltat jelzett, a továbbiakban pedig nem volt lehetőség az oldalon az elérhetőségnél a telefonos hívást kezdeményzni. SAJNOS most itt tartunk. Többet, akkor sem fogok rendelni a cégtől, ha a legolcsóbban kínálja a termékeit!

2009. szeptember 11.

Kedves Barbara!
Köszönöm szépen a válaszát, pontosan így tettem! És közben írtam a velemeny...@ email címre is. :) Remélem legközelebb nem lesz gond, és a levelét továbbítom annak, aki a számlázási adatokat elfogadta.

Irány a bolt oldala!

AKCIÓ ! 3% kedvezmény 38.000 Ft-tól 139.999 Ft-ig és 6000 Ft kedvezmény 140.000 Ft-tól a “PIXAUG12” promóciós kóddal!

Facebook: http://www.facebook.com/Pixmania.Magyarorszag

Pixmania ügyfélszolgálat (hétfõ - péntek 9-17 óra):
Ha van már rendelése : 06-1/328-5312 (belföldi tarifa)
Ha érdeklődni szeretne : 06-90/982-214 (bruttó 155 Ft/perc)
Mail: vasarlas@pixmania.com

A PIXMANIA webáruház 1,000,000 termékreferenciával rendelkezik: High-tech és háztartási gépek ezreivel, technikai újdonságokkal, melyeket közvetlenül a gyártótól vesz. A Webáruház 2009 decemberében elérte a 7 millió elégedett ügyfelet!

A Pixmania Online webáruház, Európa 26 országában árulja termékeit.
Nagy márkák és rendkívül kedvező árak!
Fedezze fel a legújabb technikai újdonságokat, high-tech termékek ezreit! Kövesse nyomon akcióinkat.Részletfizetés!
A kiválasztott terméket 3-4 nap alatt kiszállítjuk Önnek!

PIXMANIA raktár videó: http://www.youtube.com/watch?v=HQ_rrsugmHw

Üzletek

  • ,
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • A vásárlás regisztrációhoz kötött
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
Hirdetés