PIXMANIA.com

Megbízható webáruház PIXMANIA.com
Hirdetés
PIXMANIA.com Értékelései Értékelések átlaga: 3.6 (555 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Nézd meg a PIXMANIA.com legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2009. április 15.

Kedves vilibacsi,

Sajnálom, hogy ügyfélszolgálatunk elérérése problémát okozott Önnek.
Mivel külföldön vagyunk, így közvetelen telefonos elérhetőségünk egyelőre nincs, viszont egy ingyenes visszahívó rendszerrel állunk ügyfeleink rendelkezésére.
Telefonon a honlap főoldalán található free infoline szolgáltatással érhet el minket 9.00 és 17.00 óra között, munkanaponkon. A fenti ikon is csak kizárólag munkanaponkon található meg honlapunkon, lehet, hogy a húsvét miatt nem tudott minket elérni???.
Az ikonra kattintva írja be vezetékes telefonszámát és visszahívjuk, ez a szolgáltatás ingyenes. Mivel külföldön vagyunk, ezzel az ingyenes szolgáltatással szeretnénk ügyfeleinknek kedvezni.
A linket, ahová beírhatja telefonszámát az ELÉRHETŐSÉG mezőre kattintva érheti el.
Kérem, hogy amennyiben bármilyen további kérdése lenne, akár itt a fórumon akár email címemen keressen meg, örömmel állok rendelkezésére.

Üdvözlettel:
BARBARA_PIXMANIA

2009. április 14.

Egyszerűen nem birtam kapcsolatba lépni velük.Nem vélaszol az ügyfékszolgálatuk.Küldözgetnek ide-oda a honlapjukon.
telefon számuk nincs nem lehet öket elérni. Nem adnak belépési jelszót. Nem beszélve , hogy a honlapjuk álandóan lefagy. Nagyon gagyi cégnek tünik az egész.Tisztességes céget telefonon is ellehet érni öket nem .
Az egész nagyon gyanús én nem vásárolok de nem is tudok . Mocskos dolognak tűnik az egész
Vilibacsi

2009. április 9.

Vásárlás előtt olvasgattam az interneten, és szinte csak negatív véleménnyel találkoztam a Pixmaniaval kapcsolatban, erre próbálok most rácáfolni. Kinéztem magamnak egy Acer Aspire 5735-643G25MN típusú notebookot, ami 45 000 Ft-tal olcsóbb volt a magyarországi legalacsonyabb, 180 000 Ft-os árnál, annyi a különbség, hogy angol nyelvű a billentyűzet és a rajta levő Vista (Home Premium). Gondoltam, hogy valami trükk lehet a dologban, de nem találtam semmi erre utaló jelet, megrendeltem.
Szerda este adtam fel a rendelést, átutalással fizettem, ami 1-2 nap alatt zajlott le. A csomag hétfőre már a DLS futárszolgálatnál volt, a weboldalukon végigkövethettem a szállítást. A szállítás a francia határ mellett lévő St. Ibrensből indult, szerda este érkezett a csomag Budapestre, és csütörtök délelőtt kopogtatott a futár az ajtón Veszprémben.
Mivel angol verziójú a gép, tartottam tőle, hogy a tápcsatlakozó angol szabványú, az is, de csomagoltak mellé egy átalakítót.
A gépre a hivatalos 1 éves Acer utazógarancia is érvényes a kinyomtatható számla segítségével, de a sokak által ócsárolt + 1 év Pixmanias garancia is jár hozzá.
A laptop tökéletes, a kiszállítás rendben volt, összességében elégedett vagyok, és nem kizárt, hogy legközelebb is a Pixmaniatól rendelek.

2009. április 9.

Kedves Drina,

Úgy láttam, hogy időközben már sikerült megoldania a regisztrációs problémát, ha valamiben segíthetek a rendelés leadásában, kérem keressen meg itt a fórumon vagy a velemeny_hu@pixmania.com email címen.

Megköszönve bizalmát, üdvözlettel:
BARBARA_PIXMANIA

2009. április 9.

Kedves papptam,

Természetesen nagyon szivesen segítek, kérlek ehhez írj nekem a velemeny_hu@pixmania.com email címre rendelésszámoddal vagy megadhatod itt a fórumon is és megnézem a dossziédat.

Várom jelentkezésédet, üdvözlettel:
BARBARA_PIXMANIA

2009. április 8.

Üdv!

Most vásároltam másodjára interneten, bár először műszaki cikket.

Ami tetszik:
Egyszerű, minden terméket látok egyszerre és nem kell elkocsikáznom/elsétálnom valahova érte. Kívülről nézve adnak a hitelességre és a minőségre, bár "kíváncsi" lennék, mennyire segítőkészek, ha rossz a termék vagy garancia esetén mi történik, mert a kereskedők itt szokták elengedni a dolgot sajnos.

Ami nem tetszik:
- Adva vagyon az adatok megadása, de a megjegyzés rovatba írt más cím, ha ekkor és ekkor jönnek az nem volt.
- Nincs megadva, hogy hány órától hány óráig várhatom
- Ha nem tévedek, akkor SMS értesítést ígértek, ha elindul az árú a megadott címre, ez lemaradt, bár felhívtak amikor ott voltak :-)

Az internetes rendelés negatívuma, ha hibás az árú, annak a barátságos megoldását kellene megoldani, és szívesen ajánlanám bárkinek!

Talán nem csinálnék videót amikor kibontom a csomagot, hogy lássák, ha rossz volt.
Ezt mondjuk ajánlom mindenkinek!!!

Sőt említették, hogy készül videó a csomagoláskor. Na ha ez a csomagolás után látható lenne neten, az lenne az egyediség a piacon.

Lehet, hogy butaságnak hangzik, de szerintem reklámfogásnak biztosan jó lenne!
Szakmát tévesztettem. Nincs üres marketinges hely a pixmania-nál? :)

2009. április 8.

A fentiek magukról beszélnek, köszönök mindent

Rácsok Barnabás

2009. április 7.

Tisztelt Barbara!

Kérlek segíts nekem egy probléma megoldásában. Március 30-án rendeltem tőletek egy nagyobb csomagot amiben többek közt külső merevlemez is szerepelt. A csomag ma (2009.04.07) meg is érkezett és első ránézésre minden rendben is volt. A feleségem tételesen átnézte átvétel előtt. Este, hazaérkezésem után, nagy lendülettel nekiálltam kibontani mindent. A csomagban 2 db külső merevlemez volt, ennyit is rendeltem, de az egyiken nem volt borító fólia a másikon meg igen. A fólia nélkülivel kezdtem, kibontás után láttam, hogy az elején sérült, ez már kezdett gyanús lenni, majd az alján a "Waranty seal" matricán is láttam sérüléseket. megpróbáltam beüzemelni, de a készülék nem működik. Azonnal felmentem a PIX oldalára és megkezdtem a visszaküldési folyamatot, de attól félek, hogy rám fogják majd, hogy én nyúltam hozzá. Kérlek segíts nekem ebben az ügyben. A terméket igyekszek minél előbb átadni a UPS futárnak.

2009. április 7.

Tisztelt Barbara!

Kérlek segíts nekem egy probléma megoldásában. Március 30-án rendeltem tőletek egy nagyobb csomagot amiben többek közt külső merevlemez is szerepelt. A csomag ma (2009.04.07) meg is érkezett és első ránézésre minden rendben is volt. A feleségem tételesen átnézte átvétel előtt. Este, hazaérkezésem után, nagy lendülettel nekiálltam kibontani mindent. A csomagban 2 db külső merevlemez volt, ennyit is rendeltem, de az egyiken nem volt borító fólia a másikon meg igen. A fólia nélkülivel kezdtem, kibontás után láttam, hogy az elején sérült, ez már kezdett gyanús lenni, majd az alján a "Waranty seal" matricán is láttam sérüléseket. megpróbáltam beüzemelni, de a készülék nem működik. Azonnal felmentem a PIX oldalára és megkezdtem a visszaküldési folyamatot, de attól félek, hogy rám fogják majd, hogy én nyúltam hozzá. Kérlek segíts nekem ebben az ügyben. A terméket igyekszek minél előbb átadni a UPS futárnak.

2009. április 4.

Sziasztok! Én 2 hete rendeltem egy Garmin NÜVI 250W GPS-t. Az ár teljesen korrekt volt! A fizetéssel sem volt semmi gond,bár elöször vásároltam a NET-en és így kicsit féltem az előre fizetéstől, de kellemesen csalódtam! A szállítás nem éppen a leggyorsabb, nyolc nap telt el a megrendeléstől, és még így is szerencse volt,hogy épp itthon talált a futár,mert egyeztetés nélkül szerda délelött hozták! Ez nem a Pixmania hibálya! Egyetlen de annál nagyobb problémám a vásárlással, a magyar nyelvű használati utasítás hiánya, amit a márka képviselet 6000 FT ellenében adna csak! Ez így egy kicsit durva! Ha valahogy erre a problémámra lehetne valami olcsobb megoldást találni,akkor nagyon boldog lennék, és nyugodt lélekkel ajánlanám ismerőseimnek is a Pixmania-t!

2009. április 3.

Szia Pixmania Barbara!

Nagyon szeretnénk rendelni de még az angol oldalra is könnyebb regisztrálni mint ide.Többször próbálkoztunk és bármit irunk bárhogyan nem enged hogy ügyfél legyek.A telefonszámot meg sehol se látjuk.Lehet mi vagyunk bénák de jó lenne már egy segitség mert egy hete csak regisztálni próbálunk.Előre is köszönet a válaszért.Drina
nemethadri76@freemail.hu

2009. április 2.

Azért szerintem nem ennyire szép a dolog, de sok mindenben egyet is értünk.
Mert az én esetemben nem azt kaptam amit kértem. Irreálisan hosszú idő telt el a probléma egyeztetésével, illetve a fix levelezési menüpontoknak kösznhetően ahogy írod is, nem lehet mindig választ kapni, illetve ha már egyik menüpontot használtad nem küldhetsz másikat, mert letiltódik. Telefonon nem hívnak vissza, hiába kértem minden emailben, és minden emailben meg is írtam.
Mellesleg az sem mindegy, hogy a kialakult problémát nem rendezték, azt itteni bejegyzést meg sem tudták cáfolni. Én is sok cégnél sokszor vásároltam neten, de ilyen hozzáállást még sosem tapasztaltam, bár én el tudom fogadni, hogy neked még így is megérte (nekem nem).
Amíg minden ok, addig pozitívak a hozzászólások, de nézd meg ahogy baj van, szinte mindenki negatívan minősíti.
Az is tény, hogy kicsit morcos vagyok a cégre mivel jól átdobbantottak, és amit kaptam (nem azt amit rendeltem és kifizettem) azt olcsóbban meg lehetett volna venni minden várakozás nélkül, bármely boltba besétálva.
Továbbá szerintem jókat röhög az emberkéken, mert szépen benyelik az ilyen pénzeket, mert innen úgysem tudsz ellene tenni. Sajnos Barbara sem tudta megoldani :(

2009. április 2.

Azért szerintem nem ennyire szép a dolog, de sok mindenben egyet is értünk.
Mert az én esetemben nem azt kaptam amit kértem. Irreálisan hosszú idő telt el a probléma egyeztetésével, illetve a fix levelezési menüpontoknak kösznhetően ahogy írod is, nem lehet mindig választ kapni, illetve ha már egyik menüpontot használtad nem küldhetsz másikat, mert letiltódik. Telefonon nem hívnak vissza, hiába kértem minden emailben, és minden emailben meg is írtam.
Mellesleg az sem mindegy, hogy a kialakult problémát nem rendezték, azt itteni bejegyzést meg sem tudták cáfolni. Én is sok cégnél sokszor vásároltam neten, de ilyen hozzáállást még sosem tapasztaltam, bár én el tudom fogadni, hogy neked még így is megérte (nekem nem).
Amíg minden ok, addig pozitívak a hozzászólások, de nézd meg ahogy baj van, szinte mindenki negatívan minősíti.
Az is tény, hogy kicsit morcos vagyok a cégre mivel jól átdobbantottak, és amit kaptam (nem azt amit rendeltem és kifizettem) azt olcsóbban meg lehetett volna venni minden várakozás nélkül, bármely boltba besétálva.
Továbbá szerintem jókat röhög az emberkéken, mert szépen benyelik az ilyen pénzeket, mert innen úgysem tudsz ellene tenni. Sajnos Barbara sem tudta megoldani :(

2009. március 31.

Minden úgy zajlott, ahogy az meg volt írva. Egy apró problémám volt a szállítás során, hogy mikor először megkísérelték kiszállítani a vásárolt terméket, nem volt egyeztetés, így későbbi, általam kezdeményezett egyeztetés során sikerült kiszállítani a csomagot, de ezt leszámítva elégedett vagyok a bolt szolgáltatásaival. Illetve engem kicsit zavar, hogy nem lehet személyesen átvenni a termék(ek)et, mert számomra ez a járhatóbb út. A bolt megbízható, gyors, a weblap áttekinthető, illetve a termékválaszték nagy.

2009. március 31.

Olvasgattam a leírt véleményeket. A magyanyelvű használati utasításokkal kapcsolatosan kicsit csodálkoztam a negatív vélemények miatt, ugyanis világosan kiderül a részletes adatokból, mihez, milyen nyelven kaphatunk útmutatót. Sajnos itthon sem lehetünk maradéktalanul elégedettek, sokszor nincs, vagy csak használhatatlan útmutató van. (De senki nem kötelez minket arra, hogy külföldön vásároljunk, megtehetjük itthon is - drágábban! Itthon minden flottul működik?) Én több alkalommal vásároltam ennél a cégnél. A kiszolgálás-ügyintézés korrekt volt. Volt garanciális problémám is, de a készülék hibája miatt ne a kereskedőn verjük el a port! A hibás készüléket kicserélték, a szállitás költségét jóvá írták. Tény, hogy kicsit vontatottabb a dolog a hosszú szállítás miatt, de ezt már a vásárlásnál is tudhatjuk előre a nagy távolság miatt. Amin javítani kéne: 1. Csak egy szállító van a palettán, nem biztos, hogy a legolcsóbb. 2. Az ügyfélszolgálat közvetlenül nem érhető el, nics egy konkrét E-mail cím, vagy telefon. Csak előre meghatározott menüből választhatunk - nem mindíg a problémáinknak megfelelően. (Azért azt hozzá kell tennem, így is mindíg választ kaptam a kérdéseimre.) Én végső fokon elégedett vagyok az eddigi tapasztalataim alapján.

2009. március 29.

A megrendelt termékhez (LCD TV) nem biztosítottak magyar nyelvű kezelési utasítást ami nekem hiányzik valamint a bolt honlapján a terméket elegáns fali tartóval hírdették míg a megkapott termékhez szerintem nem volt mellékelve elegáns fali tartó.
Amúgy elégedett vagyok a vásárlásom bonyolításának a gyorsaságával és a kapott LCD TV az amit elvártam.

2009. március 25.

Kedves Zoli1100,

Először is szeretném megköszönni hozzászólását és hogy véleményét megosztotta a fórum látogatóival.

Sajnálom, hogy a garanciális ügyintézés a Franciaországba történő kiküldésből adódóan kicsit hosszadalmasabb volt Önnek, azonban azt gondolom, hogy ez megéri, hogyha figyelembe veszi azt is, hogy míg a törvény által elírt garancia egy év, addig cégünk két éves garanciát biztosít termékeire.

A garanciális javításra visszaküldött termékek visszaküldési költségét 10 000 Ft értékig visszatérítjük - jogos garanciális javítási igény esetén (sajnálom, hogy erről nem kért korábban tájékoztatást ügyfélszolgálatunkon), ezért ha megvan még a számlája, kérem keressen meg a velemeny_hu@pixmania.com email címen!

Feltett kérdésére nem tudom miért nem kapott választ, lehetséges, hogy az email címével lehetett probléma???

Még egyszer megköszönve értékelését, üdvözlettel:
BARBARA_PIXMANIA

2009. március 25.

Kedves Zoli1100,

Először is szeretném megköszönni hozzászólását és hogy véleményét megosztotta a fórum látogatóival.

Sajnálom, hogy a garanciális ügyintézés a Franciaországba történő kiküldésből adódóan kicsit hosszadalmasabb volt Önnek, azonban azt gondolom, hogy ez megéri, hogyha figyelembe veszi azt is, hogy míg a törvény által elírt garancia egy év, addig cégünk két éves garanciát biztosít termékeire.

A garanciális javításra visszaküldött termékek visszaküldési költségét 10 000 Ft értékig visszatérítjük - jogos garanciális javítási igény esetén (sajnálom, hogy erről nem kért korábban tájékoztatást ügyfélszolgálatunkon), ezért ha megvan még a számlája, kérem keressen meg a velemeny_hu@pixmania.com email címen!

Feltett kérdésére nem tudom miért nem kapott választ, lehetséges, hogy az email címével lehetett probléma???

Még egyszer megköszönve értékelését, üdvözlettel:

2009. március 23.

Az áruház korrekt, azt kapom amit rendelek és meglepően gyorsan.
A honlap felépítése "franciásan" túlbonyolított, de azért kiismerhető.
A termékek leírása néha kissé szűkszavú, de a net-en könnyű utánanézni máshol a részleteknek.
Sajnos már 2x is élnem kellett a garanciával és ezzel nem vagyok teljesen elégedett.
Mind a két alkalommal elismerték a meghibásodást és visszatérítették a termék árát vásárlási utalvány formájában. Mind a kétszer találtam is megfelelő helyettesítő terméket.
Ami nem tetszett:
- A garanciális ügyintézés 2-3 hónap, amíg nincs berendezésed
- A visszapostázás költségét (10-15e Ft/alkalom) senki nem téríti meg
- Nem válaszoltak a honlapon feltett kérdésemre

2009. március 19.

Még csak egy terméket rendeltem a Pixmania-nál, de abszolút minden rendben volt. Ami a weboldalon le volt írva az ügyintézésről, az a gyakorlatban is úgy történt.
Csak néhány apróságot említenék meg negatívumként:
A weboldal ergonómiája nem az igazi, könnyű elveszni rajta, de ha az ember kitapasztalta és rájön, hogy mit hol kell keresni, akkor egész jól elboldogul vele.
Nem rendelek gyakran interneten, de az meglepő volt, hogy előre kellett fizetni az áruért. Emiatt egy kicsit aggódtam, hogy esetleg nem fog minden rendben menni, ha szállításkor megsérül a termék, majd szívhatom a fogamat, de a kezdeti nyugtalanság után ezzel is megbarátkoztam.
A szállítás még éppen a megadott 96 órán belül történt meg, viszont a termék doboza elég megviselt állapotban volt. De végül is az érzékeny elektronikai cikkeket úgy csomagolják, hogy sokat kibírjanak. Azért nem lett volna hátrány egy vékonyabb papírcsomagolás, ami véd a szennyeződésektől.
Ezeket leszámítva meg vagyok elégedve és ha legközelebb szükségem lesz valamire és a termék ára is itt a legalacsonyabb, valószínűleg innen fogok rendelni.
Az ügyfélszolgálatról nem tudok mit írni, mert nem volt rá szükségem. De ez így van jól.

2009. március 14.

Ígértem, hogy leírom, hogyan sikerült rendezni a problémát. Ha röviden akarnám elmondani, akkor SEHOGY!
Barbara kedves volt és utánna nézett a dolgoknak, de érdemi megoldás nem született. Az kiderült, hogy valóban nem azt küldték amit rendeltem, ráadásul nem egyezett a véleményünk a termék leírásával kapcsolatban sem. Szerintem a vítszűrőhöz 4 szűrőpatront hirdetnek (szerintük 3-at és egy filtert), de mindegy, mert összesen kettőt kaptam.

Itt a termék linkje: http://www.pixmania.hu/hu/hu/826926/art/brita/kezdocsomag-marella-cool.html?srcid=7581&Partenaire=Fotexnet&CodePromo=oui

Ezzel szemben én kaptam egy teljesen más csomagolású terméket 2db szűrővel.
Mindent fényképekkel dokumentáltam és eljuttattam a pixmániának.
Visszaküldeni ugye már nem lehet, mivel közben használatba vettem a terméket, de meddig kellett volna várnom míg elintéződik a dolog?
Fájdalomdíjként felajánlottak egy 900 Ft-os jóváírást, ami semmit sem ér (tipikusan a nesze semmi fogd meg jól kategóriája), ahelyett, hogy pótolták volna a hiányzó szűrőt (szűrőket). Szóval senkinek sem ajánlom, hogy itt vásároljon, ha nem akar pórul járni.
Ha szerencséje van és azt kapja amit megrendelt, lehet, hogy megéri, de haj baj van, akkor nem sok jóra számíthat.

2009. március 14.

Ígértem, hogy leírom, hogyan sikerült rendezni a problémát. Ha röviden akarnám elmondani, akkor SEHOGY!
Barbara kedves volt és utánna nézett a dolgoknak, de érdemi megoldás nem született. Az kiderült, hogy valóban nem azt küldték amit rendeltem, ráadásul nem egyezett a véleményünk a termék leírásával kapcsolatban sem. Szerintem a vítszűrőhöz 4 szűrőpatront hirdetnek (szerintük 3-at és egy filtert), de mindegy, mert összesen kettőt kaptam.

Ezzel szemben én kaptam egy teljesen más csomagolású terméket 2db szűrővel.
Mindent fényképekkel dokumentáltam és eljuttattam a pixmániának.
Visszaküldeni ugye már nem lehet, mivel közben használatba vettem a terméket, de meddig kellett volna várnom míg elintéződik a dolog?
Fájdalomdíjként felajánlottak egy 900 Ft-os jóváírást, ami semmit sem ér (tipikusan a nesze semmi fogd meg jól kategóriája), ahelyett, hogy pótolták volna a hiányzó szűrőt (szűrőket). Szóval senkinek sem ajánlom, hogy itt vásároljon, ha nem akar pórul járni.
Ha szerencséje van és azt kapja amit megrendelt, lehet, hogy megéri, de haj baj van, akkor nem sok jóra számíthat.

2009. március 11.

Termékkel (külső merevlemez) semmi gond. A gyári dobozán volt igaz egy vágás, valószínű szikével de nem szakította át a dobozt így a belső tartalom nem sérült.
Viszont a szállítás nem volt valami hűde gyors. Szerdán este adtam le a rendelést(bankkártyás fizetés), de csak péntek hajnalban (1:17-kor) kaptam visszajelzést arról hogy minden OK és elkezdték a kiszállítást.
A futár végül ma (szerda) 5 előtt nem sokkal jött. Vagyis majdnem 7 nap telt el a rendelés leadása és kiszállítás között.
Összességében viszont meg voltam a céggel.

2009. március 9.

Írtam egy levelet Barbarának. Kíváncsian várom a fejleményeket, bár sok reményt nem fűzök hozzá.

2009. március 9.

Tiszteletem!

2009-03-01-án vásároltam egy Samsung T260HD típusú TV-tuneres monitort. A monitorral és a csomagolással semmi gondom nem volt, használati utasítás ugyan nyomtatott formában nincs hozzá, de ez végülis nem probléma hiszen ezt pótolja a Samsung egy CD-vel, amin aztán minden megtalálható.
Szállítással nem volt végülis gondom, lehetett volna gyorsabb is a dolog, de végülis rajtam is sok múlt, hiszen OTP-ből utaltam a pénzt hétfőn, és ugye másik bankhoz később ér el az összeg, bár ez nemtudom miért van így, de ez végtére is lényegtelen. Magyarán szólva vasárnap rendeltem interneten, hétfőn utaltam, ma pedig megjött azaz ( hétfő 03.09 délelőtt 11 óra tájékában ).

Magyarán szólva nekem semmi gondom nem volt a pixmaniával, de hibák mindenhol vannak és lesznek is amíg emberek dolgoznak, ezeket jóvá lehet tenni!

Köszönöm
Tisztelettel : Gogolák János

2009. március 9.

Sokszor vásároltam már itt, és alapjában véve pozitívak a tapasztalataim. Azt gondolom, hogy a többiek által felsorolt problémákkal (magyar használati utasítás hiánya, kézbesítés csúszása, előre fizetés, raktárkészlet hiány) abszolúlt együtt lehet élni, ugyanakkor az ügyfélszolgálat maximálisan korrekt volt, amikor egy problémás terméket vissza kellett küldenem (Apple Ipog Touch). Pár héten belül kaptam egy új készüléket a hibás helyett. A kapcsolattartás is kifogástalan volt, amikor telefonhívást kértem, 1 percen belül csörgött a telefonom, megkaptam minden adatot mail-ben, még a csomagra ragasztandó címkét is, csak ki kellett nyomtatnom.
Mondjuk az szíven ütött, amikor a Nikon fényképezőgéphez próbáltam a Nikon magyarországi képviseletétől magyar dokumentációt kérni és szerény 35ezer Forintért akartak adni egyet. De ez szerintem inkább a Nikont minősíti, mintsem a pixmania-t, én meg letöltöttem egy angol használati utasítást a netről.
Összességében ha valaki megismeri és elfogadja a pixmania működési sajátosságait, szerintem meg lesz elégedve a kereskedővel.

2009. március 9.

Kedves weinmaker,

Sajnálom az Önnel történteket, ezúton is szeretném elnézését kérni cégünk nevében.
Sajnos 40 000 referencia és néhány ezer napi rendelés esetén előfordul ( elvégre mi is csak emberből vagyunk, és hibázunk néha), hogy a vásárló nem azt a terméket kapja amit megrendelt.
Ilyenkor minden esetben futárszolgálattal visszaszállítjuk a terméket és gondoskodunk az új termék kiküldéséről.
Sajnálom, hogy a fentiekből adódóan bizalma megingott cégünkben, természetesen biztosíthatom afelől, hogy a cseretermék kiküldése vagy a rendelés visszatérítése (a vásárló választása szerint) minden esetben megtörténik.
Szeretném Önnek ezért felajánlani segítségemet és magam kezeskedem arról, hogy a visszaküldést és cserét mielőbb intézhessük.
Kérem, amennyiben elfogadja a fentieket, legyen kedves megkeresni a velemeny_hu@pixmania.com email címen a részletek egyeztetésére.

Megköszönve hozzászólását, üdvözlettel:
BARBARA

2009. március 9.

Döbbenten olvasom a vásárlók jórészt kevésbé elégedett véleményét, és emiatt igencsak elgondolkodtam, vajon a megfelelő helyről rendeltem-e. Az árú hibátlanul megérkezett, de a gyári csomagolás fel volt nyitva. CD-t nem találtam benne, más minden úgy tűnik megvan. Az árú működik, és az jött, amit rendeltem. A szállítás sokak véleményének megfelelően nálam is késett, nekem a megrendelés és átutalás (vasárnap) után egy hét múlva hétfőn érkezett meg, ami 1 hét. Összeségében minden rendben ment a késéstől eltekintve. Aggasztó a sok panasz, amit olvasni lehet.
Hiányolom az átvételkor történő fizetés lehetőségét, és drágálom a szállítás költségét, sok helyen ez ingyen van.

2009. március 6.

Gusztustalan kereskedő! Senkinek sem ajánlom. Más terméket küldtek mint amit rendeltem, ráadásul jó sokára. Hosszas levelezés után sem haladt tovább a dolog, csak sablon válaszok érkeztek. Több hét után felajánlották, hogy kicserélik, és küldtek egy futárt, de nem mertem odaadni a terméket, mert féltem hogy sem a megrendelt terméket, sem a pénzem nem kapom vissza. A futár is megerősítette, hogy rengeteg panasz van a cégre, és rendszeresen eljátszák, hogy mást küldenek a megrendelt termék helyett. Sajnos pórul jártam, mert nem néztem a neten utánna ennek a cégnek csak vásároltam (pedig szinte csak rosszat lehet olvasni róluk).
Mentségemre legyen mondva, hogy sokat vásárolok interneten, de eddig csak korrekt eladókkal volt dolgom, így nem gyanakodtam. Ezután mielőtt bármit is rendelnék előtte nagyon megnézem az adott céget és ezt tanácsolom mindenkinek, hogy nehogy úgy járjon mint én.

2009. március 6.

Samsung DVD felvevőt vásároltam (CCL098696985). Fő problémák.: gyártói garancia nincs és nem pótolják, kártyás fizetéskor forint helyett eurót terhel a Pix.
1.Garancia: Az ígért első éves gyártói garanciát NEM KAPTAM. Nem volt mellékelve a garancia papír. Az utólag elküldött számla magában semmire sem jó! A magyarorszégi Samsungnak nincs szerződése a Pixmaniaval. Ha lett volna európai/világ garancia pecsételve, akkor lett volna garanciám. Most nincs. Persze visszaküldhetem a Pixmanianak, (költség, gond, kockázat, Franciaországba és onnan heteket utazik a gép, stb.) ENNYIT NEM ÉR PÁR EZER FT KÜLÖNBÖZET. A baj az, hogy EZ NEM VOLT VÁSÁRLÁS ELŐTT EGYÉRTELMŰ. Az ügyfélszolgálat sztenderd (copy-paste) válasza 2009.02.05 13:53: "Tisztelt Ügyfelünk! A jótállási papírokat sajnos nem tudjuk pótolni, ha a gyártó nem adott a termékhez. Néha a garancialevél a használati útmutató belsőoldalában található vagy kis műanyag kártya formájában van csatolva.Az európai uniós törvények értelmében a számla funkcionál garancialevélként." Tehát semmit nem tesznek. Miért nem küldenek külön garancialevelet, mint a számlát? Mert nincs szerződésük a magyar szervízzel!! Itthon a hazai törvények szabályozzák a garanciát, nem EU irányelvek/törvények. És: voltam a szervízben, megállapították a hibát (Divx feliratot nem olvasta), de a garanciális javítást visszautasíották a megfelelő dokumentumok hiányában.
2. ÁR: Vigyázzon mindenki. Inkább utalja forintban az összeget, mert a kártyás fizetés esetében euróban terheli a Pixmania a számlát, aktuális árfolyammal. Nálam a terhelés összege sem stimmelt, 5-6 euró a különbség. A banktól várom a hivatalos levelet erre vonatkozóan. Nem értem. Miért nem forintban terhelnek, ha erre kaptak felhatalmazást? Bármennyit beterhelhetnek, ha megadm a kártyaszámom? Úgyis messze vannak innen? Így már nem lesznek a legolcsóbbak.
3, A gondatalan vásárlási szerződést, ha nem kéri az ember, igen nehéz megtalálnia. És nincs is értelme. A Franciaországba való kiküldéssel nincs is előnye (ktg, idő, gond, mikor lesz kész, stb).
4. Ügyfélszolgálat: Ha egy sablon-témában már írtál és nem kaptál kielégíő választ, oda már nem írhatsz. Tehát van "x", mondjuk 5-6 dobásod, hogy kérdezz, azután semmi. A nem kielégítő válaszokra visszaírva, nagy részben ismét ugyanazt a sablont kapni válaszul.

Ezek a tények. Javaslom, hogy nagy értékű cikket ne innen vásároljanak, mert nem tudni mi lesz a dobozban, lesz garancia, vagy nem? Ez megengedhetetlen egy szint felett.

Irány a bolt oldala!

AKCIÓ ! 3% kedvezmény 38.000 Ft-tól 139.999 Ft-ig és 6000 Ft kedvezmény 140.000 Ft-tól a “PIXAUG12” promóciós kóddal!

Facebook: http://www.facebook.com/Pixmania.Magyarorszag

Pixmania ügyfélszolgálat (hétfõ - péntek 9-17 óra):
Ha van már rendelése : 06-1/328-5312 (belföldi tarifa)
Ha érdeklődni szeretne : 06-90/982-214 (bruttó 155 Ft/perc)
Mail: vasarlas@pixmania.com

A PIXMANIA webáruház 1,000,000 termékreferenciával rendelkezik: High-tech és háztartási gépek ezreivel, technikai újdonságokkal, melyeket közvetlenül a gyártótól vesz. A Webáruház 2009 decemberében elérte a 7 millió elégedett ügyfelet!

A Pixmania Online webáruház, Európa 26 országában árulja termékeit.
Nagy márkák és rendkívül kedvező árak!
Fedezze fel a legújabb technikai újdonságokat, high-tech termékek ezreit! Kövesse nyomon akcióinkat.Részletfizetés!
A kiválasztott terméket 3-4 nap alatt kiszállítjuk Önnek!

PIXMANIA raktár videó: http://www.youtube.com/watch?v=HQ_rrsugmHw

Üzletek

  • ,
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • A vásárlás regisztrációhoz kötött
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
Hirdetés