PIXMANIA.com

Megbízható webáruház PIXMANIA.com
Hirdetés
PIXMANIA.com Értékelései Értékelések átlaga: 3.6 (555 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Nézd meg a PIXMANIA.com legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2011. július 16.

Volt, hogy valami nem ment rendben? Ügyfélszolgálattal találkoztál?
Addig nekem is nagyjából szimpatikus volt, amíg nem volt problémám. A problémámmal kapcsolatban azonban egyáltalán nem voltak segítőkészek, a végén úgy tudtam kiszállni, hogy buktam 13.000 Ft-ot és visszaküldtem a terméket.

2011. április 26.

Kedves exac!

Köszönöm véleményét cégünkről.

Sajnos rendelési szám vagy egyéb más azonosító hiányában nem tudok konkrétan válaszolni az Ön által felvetettekkel kapcsolatosan.

Kérem, hogy amennyiben segítségére lehetek, keressen bizalommal a velemeny_hu@pixmania.com email címen.

Köszönettel:
Barbara
pixmania ügyfélszolgálat

2011. április 19.

Nem szállították ki az előre kifizetett nagyértékű terméket időben, és erről NEM tájékoztattak semilyen formában (sem telefon, sem email). Nekem kell a szállítóval egyezkedni, telefonálgatni, elmenni érte, holott közel 3000 Ft-ot fizettem a HÁZHOZszállításért.

2011. február 9.

Egyetlen dolgot nem szabad: elolvasni itt a negatív kommenteket!! Én utána olvasgattam bele 1-2-be miután elküldtem a rendelésemet. Kár volt. Fölöslegesen elkezdtem izgulni, de végül semmi okom nem volt rá. Pénteken rendeltem egy digitális fényképezőgépet, kicsit kockázatos előre elutalni ennyi pénzt, de a bolti árakhoz képest 15 ezer Ft különbség miatt megtettem. Hétfőn értesítettek, hogy elküldték a csomagot, és szerda, azaz a 3. nap délelőttjén megérkezett minden gond nélkül a doboz, benne a rendelt termék hibátlanul. Egyedül a kézbesítő válasza volt érdekes, mikor megkérdeztem, hogy belenézhetek-e a csomagba, mielőtt átvenném, erre ő azt válaszolta, hogy "NEM", vegyem át és ha akarok reklamáljak a feladónál, ő a csomag tartalmáért nem felel. De végül is ezt írták a honlapon is. De minden OK volt. A 15 ezer Ft különbségből meg pont megveszem hozzá a memóriakártyát, a tokot és az elemeket... ...rohadtul megéri. El kell fogadnunk, hogy az internetes vásárlás erről szól: olcsóbb, de cserébe nem mehetsz be a boltba, hanem ki kell várnod azt a néhány napot, amíg megkapod a cuccot. Ennyi! MINDENKINEK NAGYON AJÁNLOM A PIXMANIA-T! Szilárd

2011. január 16.

2011.01.09-én (vasárnap este) rendeltem egy kamerát,és kissé bizalmatlanul ugyan, de elutaltam előre a pénzt. A bank hétfőn reggel értesített,hogy le is emelte a számlámról. Kedden az érdeklődésemre tájékoztattak, hogy az utalás megérkezett, a csomag előkészítés alatt van.
Közben mondtam az ismerőseimnek, hogy honnan rendeltem, akik lehurrogtak, mert azt hallották, hogy ...............(Tehát hallották, személyes tapasztalat nélkül!). Egy kicsit azért belém tették a frászt, de vártam türelmesen.
A 3-4 munkanapos szállítást választottam és pénteken a 3.munkanapon átvettem a rendelt árut.
Magyar nyelvű használati utasítással, magyar szervíz listával.
Szóval minden rendben volt, minden úgy történt ahogy az tájékoztatásban le van írva. Maximálisan elégedett vagyok.

2011. január 4.

Kedves Ügyfelünk! Sajnálattal olvassuk megjegyzését. Amennyiben továbbra is áll a probléma mindenképp szükségünk lesz a rendelési számára, hogy utána tudjunk nézni. Bízunk benne, hogy mielõbb sikerül lezárni a problémát. Szíves elnézését kérjük. Barbara.

2011. január 3.

Hi.

Ha korábban elolvastam volna véleményeket a cégről,biztosan nem boltoltam volna velük,de utólag sajnos mindig könnyebb okosnak lenni.
2010. dec. 13-án fizettem ki az előző nap megrendelt terméket "gazdaságos kiszállítás" opciót választva;gondoltam,ha mákom van, megérkezik a csomag karácsony előtt,legfeljebb a két ünnep között.Nem így lett.Az érvényesítés/előkészítési fázis 1 hétig tartott, a Dhl dec. 22-én vette át a csomag kezelését,azóta is vígan kezeli,ha el nem veszett vagy valami(a Dhl-ről alapvetően nincs jó véleménnyel senki a köreimben,ez az ország "leglinkebb,leglustább futárszolgálata,még egy vén reumás csiga is előbb vonszolná el házhoz a csomagot"-egyik ismerősöm véleménye volt,mikor érdeklődött tőlem a kiszállítóról.Ezt és a trehányságot már a weben is megerősíteték,külföldiek is).
A követhetőség pocsék,bár arról már tudok,hogy az általam választott kiszállítási módban("gazdaságos")nem lehetséges,bár erről a pixmania oldalán nem találtam infót.
A kiszállító cég valóban képes átadni a szomszédnak a csomagot,ha a címzettet nem találja otthon?Miféle eljárás ez?Mire van a telefon,vagy az értesítő(esetleg a posta)?
Remélem a megrendelt terméknek nem lesz semmilyen hibája.

Összegezve: nálam eddig elégségesen szerepel a pixmania.com,a dhl-től azonaban semmit sem várok.Amit még nem értek:hogy lehet az,hogy egy -szerintem a rendelések raktári kezelésében egyébként jól teljesítő- webcég rábízza magát egy sok fogyasztó által pocsék szolgáltatást nyújtó futárcégre?
Fogy a türelmem.

2010. december 14.

Tisztelt AndreW!
Amennyiben problémája még nem oldódott meg, kérem legyen kedves megírni rendelési számát email címemre a velemeny_hu@pixmania.com címre hogy konkrétan reagálhassak az Ön által felvetett problémára. Megköszönve hozzászólását, üdvözlettel:

Üdvözlettel:
Barbara
Pixmania.com ügyfélszolgálat

2010. december 14.

Az itt látható pozitív értékelések, nem tudom, hogy minek a művei, gondolom a cég alkalmazottai/tulajdonosai ütik el ezzel a szabadidejüket!
A megrendelt árura jelenleg várok, csak azt nem tudom, hogy meddig még?!....
Bárcsak lett volna utólagos fizetési lehetőség, akkor valószínűleg kicsit fontosabb lenne számukra is, hogy megkapjuk a megrendelt terméket!
Így utólag, már bánom, hogy innen rendeltem, inkább lett volna 3-4000-el drágább, de már itt lenne! Jah, persze a "Gondtalan vásárlási szerződést" én is elfogadtam, gondoltam hátha..., így +2000 Ft-al drágább volt a termék, ami csak újabb érv egy másik bolt mellett, ahol nem szívatják az embert!

Elkerülendő!

2010. szeptember 21.

Évek óta vásárolok tőlük, és mint törzsvásárló kijelenthetem, hogy a vevő igényeit mindig szem előtt tartják. Meg vagyok elégedve a bolttal.

2010. szeptember 20.

Kedves Geri!

Sajnálom, hogy negatív tapasztalatokat szerzett cégünkkel kapcsolatosan.

Kérem, hogy amennyiben még segítségére lehetek valamiben, keressen a velemeny_hu@pixmania.com email címen.

Megköszönve hozzászólását, üdvözlettel:
Barbara
PIXMANIA ügyfélszolgálat

2010. augusztus 23.

Kedves Thonpyka!

A kiszállítás során ért kellemetlenségért ezúton is szíves elnézését kérem cégünk nevében.
Amennyiben problémája még nem került megoldásra, kérem keressen bizalommal a velemeny_hu@pixmania.com email címen rendelési számával.

Megköszönve hozzászólását, üdvözlettel:
BARBARA
Pixmania.com ügyfélszolgálat

2010. augusztus 4.

"Rendelését nem törölheti az Interneten. További információért vegye fel a kapcsolatot az contacter le Ügyfélszolgálattal"
Egyik, másik:
"... 2.1 hangfalak mélynyomó transzduktora 20,3 cm hatótávolságot kínál."
Itt arról van szó, hogy egy mélynyomó membrán átmérője 20,3cm, ezek szerint a két megfogalmazás egyenértékű?!

2010. augusztus 4.

lehet csütörtökre ért ki, nem voltam otthon, a szomszéd vette át

2010. augusztus 4.

Üdv!
Én nemrég rendeltem egy hangszórót a pixmániától. Kicsit tartottam tőle, mert neten keresztül eddig csak úgy rendeltem, hogy a futárnak fizettem amikor kihozta, és nem előre, átutalással, de úgy gondoltam ezért a pár ezerrel kedvezőbb árért bevállalom. Ahogy átutaltam a pénzt (július 12. hétfő este 8 óra) megnéztem mi hír erről a pixmania nevű cégről (de hogy mért nem előtte kutakodtam azt nem értem), de hiba volt, annyi lehúzásról meg szívásról olvastam hogy én is elkezdtem parázni, lehet h engem is megszivatnak. Hát így nem volt könnyű elaludni. De teltek a napok és 1-2 naponta felkerültek új infók a rendelésemmel kapcsolatban az oldalra, pl. érvényesítés csomagolás stb., azok a nagy szines ikonok. Akkor persze megijedtem, amikor asszem csütörtökön kiírták, hogy az adott termék jelenleg nincs raktáron, mondom bekerültem én is a kalapba, dejó lesz majd emailezni, meg telefonálgatni. De kiderült, addigra az enyémet már becsomagolták és át is adták a futárnak:)
A nyomonkövetéssel nem volt gond, németből indult útnak a cucc, de így is ideért következő hét szerdára (július 21.) szóval ha azt nézzük a az egész cécó 9 nap alatt megvolt (mert a bank csak a rendelés másnapján azaz kedden regisztrálta az átutalást, de még enélkül is 10 nap, tökmindegy)

szóval összességében pozitívak a tapasztalataim a pixmania-val kapcsolatban, de
legközelebb csak akkor fogok rendelni ha megint sokkal olcsóbban adják mint a hazai kereskedők, egyébként nem szivesen utalok előre mégegyszer, csak az idegeskedés van belőle. Sokkal jobb az a rendszer amikor a futárnak adom oda és így mindenki boldog, főleg ÉN.

A webshop fordítása csapnivaló: "ha kérdése van contacter le ügyfélszolgálattal"
jó értem én mire gondolnak, de ez akkor is nevetséges:D
Meg egykét menüpont ami üres és nincs lefordítva, ezeknek nem árt utána nézni
A termék infók is a gyártó honlapjáról vannak, az még nem is lenne baj, de ott is vannak fordítási hibák

Amúgy nem bántam meg h itt vásároltam

üdv

2010. július 26.

Én ma lettem sikeres vásárlója a pixmániának!

Július 26-ot írunk.Én június 14-én rendeltem meg egy 8500Ft-os mp3 lejátszót,melynek vételára 16-án a pixmániána számláján jóvá lett írva.Kissé nevetségesnek tartom azzal együtt,hogy a mai napon pucéran
dobozában megérkezett 1 pixmániás reklám nyakba akasztóval.Na most a körülményeket figyelembe véve ez a nyakbaakasztó élből a kukába landolt a csomagolásával együtt.De azért a számláját,ill. blokkját szívesen eltettem volna,ha elküldték volna a lejátszónak... :)
Összességében 1hónap és 12nap alatt hozzájutottam a lejátszóhoz,melynek eredetét probléma esetén nem is tudom igazolni,de azért szerencsésnek kéne magam érezni,mert 2év garancia van rá.... :)

Néhány apró momentum,mely a te kedvedet is meghozhatja a vásárláshoz a pixmániánál....
Szóval 10munkanapos kiszállítást GARANTÁLTAK.10dik munkanapon telefonáltam,hogy nem jött meg,mire a kedves kislány telefonba közölte,hogy 3türelmi napot ki kell várnom,és szóljak,ha akkor sem jött meg,és akkor kivizsgálást indítanak....
Így is lett...Utána telefonon mondták,hogy ki kell töltenem egy nyilatkozatot.Mindezt azután,hogy megnézte a rendszerben,és látta,hogy nem lett kézbesítve nekem,melyet én is alátámasztottam.Kérdeztem tőle,hogy akkor ki kételkedik ebben a kettőnk közül,kinek kell nyilatkoznom???Erre sajnos nem tudott válaszolni csak annyit,hogy "e nélkül sajnos nem tudunk kivizsgálást indítani". Mondom jó,küldjék a nyilatkozatot...a nyilatkozat mellett igényt tartottak a személyi igazolványom másolatára is,melyhez megjegyzem semmi joguk sincs,de ők ezt másképp gondolták...Sebaj...Elküldtem a nyilatkozatot,a személyi igazolványom másolatát (és már édesanyám születési anyakönyvi kivonatát is készítettem....:) )
Ezután kaptam egy mailt,hogy ez szép és jó,de a nyilatkozatot ki kell nyomtatnom,alá kell írnom,és be kell scannalnem,és úgy küldjem el.Ekkor már igen csak fogytán volt a türelmem,és megírtam nekik,hogy nincs scannerem,és ezt az egészet nevetségesnek tartom.Az ügyintéző készséges volt,és adott egy párizsi postacímet,hogy akkor nyomtassam ki,és oda küldjem el a nyilatkozatot. Én ekkora magamban üdvözöltem édesanyját.....és levontam a következtetést,hogy mivel előre utaltatott,
úgy játszik velem,ahogy akar....Eleget tettem minden igénynek,elküldtem....Kaptam a választ,hogy 2héten belül kivizsgálják az ügyet.Így is lett,mire kaptam egy mailt,hogy kattintsak az újabb nyilatkozat gombra,és töltsem ki,hogy a pénzem szeretném visszakapni,vagy a készüléket újraküldjék.Az volt a szépséghiba,hogy a nyilatkozat gomb nem tartalmazott hivatkozást,tehát meg sem kaptam a nyilatkozatot....Ismételt telefonhívás a kedves leányzónak,aki még eddig gyakorlatilag semmiben sem tudott segíteni.....melyet kedves hangon mindig mély sajnálattal fűszerezett...igen csak megsajnáltam....sok ideges vevőt kellhet neki végighallgatni,na de most nem erről szól a dolog...
A lényeg,hogy a leányzó közölte,hogy semmi gond,mert én már visszaküldtem a nyilatkozatot.Mondom igen?Még is hogyan,ha most panaszkodok,hogy meg sem kaptam?Hát ő látja,hogy én fél12kor visszaküldtem a nyilatkozatot.Mondom az jó,mert délbe kaptam tőlük a levelet a benne jelen sem levő nyilatkozattal,de én már fél órával előbb vissza is küldtem.... :)))))))) ---->ez az a pillanat volt,amikor már nevettem az egészen....
Szóval megkérdeztem a kislányt,hogy még is mi szerepelt a nyilatkozatomban....természetesen nem kellett meglepődnöm,nem a pénzvisszafizetés,hanem újra kézbesítés.... :)

Mindezek után mai napon boldog tulajdonosa lettem az mp3 lejátszómnak minden eredetét igazoló papír nélkül....Köszönöm pixmánia,én így szeretlek !!! :)
Óva intek ettől a mocskos brigádtól mindenkit....ha 2órát nem telefonáltam el az ügyintézőkkel,és 1órát nem csesztem el nyilatkozatokra,akkor semennyit......
Szóval gondoljátok végig,hogy az olcsóbb az tényleg olcsóbb-e??????

2010. július 15.

Mocskos egy banda! Ha jót akartok messzire elkerülitek őket. Egy raktáron lévő terméket 23 nap alatt sikerült kiszállítaniuk, és igaz a szállítási költséget visszatérítették, de csak azután hogy a fogyasztóvédelemmel fenyegettem meg őket! Gondatlan vásárlási szerződés? Na ez nekem csak gondot okozott. Miután visszaküldtem egy másik rendelésem, a vételárat csak hosszas telefonálgatás után sikerült visszaszereznem (a végén már nem is számoltam, de minimum másfél hónap kellett nekik)! Ez felháborító! Az ügyfélszolgálatosok segítőkészek, de semmit nem tudnak, csak sablon szöveget mondanak. Sajnálom őket hogy rajtuk csattant az ostor... Ismétlem: Messzire kerüljétek el Őket!!!!

2010. május 27.

Kedves Barbara!
Azért írok, mert az utóbbi időben a webshop oldala, különösen a pixmania-pro oldala eléggé akadozott, bár tudom az okát - átállás magyar nyelvre - , de azért mindenképpen bizalom vesztés, ha nem működik megfelelően. Egyébként a vásárlással nem volt gondom, legalább is a korábbinál. A nagy karácsonyi bumm-nál is precízen jött a csomag, mondjuk ott az expressz szállítást választottam.
Szóval a jelenlegi rendelésemmel van egy kis gondom, választ sajnos nem kapok már napok óta levelezem az ügyfélszolgálattal.
A helyzet az, hogy a céges vásárlóknak fenntartott pixmania-pro oldal egészen jól használhat 8 főleg mióta magyarul működik ) de ugye egy céges vásárló csak akkor tud utalást kezdeményezni, ha van valamilyen számla a birtokában aminek a számára hivatkozik a kifizetéskor. A korábbinál olyan zökkenőmentesen tudott működni ( hála Kovács Julianna kolléganőjének ), hogy szinte percek alatt el tudtunk mindent intézni, jött a proforma számla, arra el tudtuk utalni a termék ellenértékét, a befizetésről bizonylatot kinyomtattunk - beszkenneltük, kiküldtük és mér indult is a csomag és rendeben megérkezett.
Most valami homokszem került a gépezetbe, mert még a rendelés feladásán kb. két hét alatt átverekedtem magam, de elakadt az "Átutalásra vár" fukciónál a korábban ismertetett okok miatt.
Kérem segítségét, hogyan tudunk ezen a holtponton átlendülni?
Várom válaszát:
Üdvözlettel:Zozo

2010. március 30.

Pendrive-ot rendeltem náluk a legolcsóbb szállítási móddal, de úgy jártam mint sokan mások, így én sem kaptam meg. Egy hónapig türelmes voltam, majd felvettem velük a kapcsolatot. Kiderült, hogy elveszett a csomag. Elküldtem a kért dokumentumokat beszkennelve és faxon is, jött a válasz, hogy választhatok az opciók közül. Majdnem a pénzt kértem vissza, de meggyőztek, hogy a saját költségükön egy nyomon követhető szállítóval újra kiküldik. Jó. 4 nap múlva valóban megkaptam tehát örülhetek.

2010. február 23.

Kedves Nándi!

Köszönöm hozzászólását.

A DHL Globál Mail gazdaságos kiszállítás egy új kiszállítási forma honlapunkon, melyet november végén vezettünk be az ügyfelek kérésére. Ez a szállítási forma hosszabb kiszállítási idővel, alacsonyabb árakon teszi lehetővé a kiszállítást.
Ez a kiszállítási mód még kísérleti szakaszban jár, így az Általános Vásárlási Szerződésbe történő integrálása jelenleg zajlk, az átlagos kiszállítási idő megállapítása mellett.
A szállítás Magyarországon a Magyar Posta közreműködésével történik, a gazdaságos kiszállításhoz kapcsolódó nyomonkövetés nincs.
Az átlagos kiszállítási idő 10 munkanap onnantól számítva, hogy a csomagot a DHL Global Mail regisztrálta rendszerébe. Amennyiben a fenti határidőt követően csomagja nem érkezik meg, úgy ügyfeleink türelmét szoktuk kérni még néhány napig a szállítói kivizsgálás megkezdését megelőzően, tekintettel arra, hogy kisebb késéssel számolva, ezen időszakban a csomag még megérkezhet.

Csapatunk törekszik arra, hogy a gazdaságos kiszállítási mód biztonságos és megbízható kiszállítást jelentsen, így folytonos kapcsolatban vagyunk a kiszállításért felelős céggel a minőség és szállítási határidő javítása érdekében.

Sajnálom, hogy a kiszállítással kapcsolatosan problémája adódott, kérem, ha bármiben tudok segíteni, keressen bizalommal a velemeny_hu@pixmania.com email címen.

A mielőbbi viszontlátásra oldalainkon!
Üdvözlettel:
Barbara
Pixmania

2010. február 7.

Kedves Barbara !
Hogy lehet az, hogy a gazdaságos szállítási mód nem szerepel sem a GYIK-ban sem az ÁSZF-ben ?
Sajnos későn olvastam a Pixmániáról és belefutottam a csodálatos DHL Global Mail csomagküldő szolgáltatásba.
Felénk ugyanis nem szoktak eltűnni a csomagok a postán. Aztán néhány fórumot végigolvasva (volt időm 1 hónap várakozás alatt) rá kellett jönnöm, hogy gyakorlatilag nincs olyan ember, aki ezzel a szállítási móddal megkapott volna bármit. Nem csak itthon, hanem pl. Angliában sem. Hajlamos vagyok azt hinni, hogy a t. dolgozók vagy el sem küldik a cuccot, vagy még DHL központban ellopják. Eközben gyakorlatilag 0 információ van a honlapon, hogy mi ilyen esetben a teendő. Eközben automatikus válaszolat kapok csak emailen.

2010. február 4.

Kedves kistrojak!

Köszönöm hozzászólását.

A jótállási papírokat sajnos nem tudjuk pótolni, ha a gyártó nem adott a termékhez. Néha a garancialevél a használati útmutató belső oldalában található vagy kis műanyag kártya formájában van csatolva.

Az európai uniós törvények értelmében a számla funkcionál garancialevélként.

Minden termékünkre két éves garancia, jótállás szól. Az első évben a gyártó által vállalt garancia az alkatrészekre és a javítási költségekre érvényes. Ekkor a garanciát a személyes felületén található linken felsorolt, vagy bármelyik, a Vevőhöz legközelebb lévő magyarországi márkaszervizben érvényesítheti. A második évben meghibásodás esetén a garanciális szervizelést a Pixmania vállalja. Ha terméke nem rendelkezik márkaszervizzel Magyarországon, vagy a márkaszerviz valamilyen okból kifolyólag visszautasítja a szervizelést, akkor a garanciális szervízelést mindkét évben a Pixmania vállalja.

A Pixmania számlákat nem a csomagok tartalmazzák. A teljes értékű ÁFÁs számla a Pix és Én személyes felületen a Megrendelések nyomonkövetése mezőből tölthető le.
Ha pecséttel és aláírással ellátott számlára van szüksége, kérjük jelezze és postán küdjük Önnek.

Amennyiben a terméke elromlott, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a következő telefonszámon:
06-1/328-5312

vagy írjon email címemre: velemeny_hu@pixmania.com

Eddigi beérkezett két levelére minden alkalommal válaszolt ügyfélszolgálatunk.
Hogy minden levelünk célbe érjen, kérem tegyen bennünket zöld listára levelezőrendszerében.

.

Megtisztelő megkeresését várva, üdvözlettel:
BARBARA_ Pixmania

2010. január 24.

Tisztelet!

2009.09.15.-én rendeltem maguktol egy casio ex f1 fényképezőgépet és nem kaptam hozzá semmiféle garanciapapirt vagy számlát, ezért kérném hogy mielőbb keressenek meg ez ügyben mert most meghibásodott a készülék és 2 év garanciát igértek rá, telefonszámot sehol sem találtam, olyan mintha föld alatt lenne az egész cég, E-mail-ra nem válaszoltak, az ügyfélszolgálat 1 hónap után se hivott fel stb... stb...

kistrojak@gmail.com

2010. január 22.

Sziasztok!

Múlt hét pénteken(jan15) vásároltam a PIx-nél egy LG monitort. Aznap átutaltam a pénzt.
A hétvégén kiderült, hogy nincs raktáron és várni kell 8-10 napot.
Hétfőn megkapták a pénzt.
Kedd reggel (!) már fel is töltötték a raktárat monitorból, szóval aznap délután előkészítették, és átadták a DPD-nek. Ma, pénteken (jan22) délben a házunk előtt volt a DPD autó:)) Nagyon megörültem.

Ezt a véleményt már az új, pixel és egyéb hiba nélküli (lekopogtam) monitorom előtt írom.

Én NYUGODT SZÍVVEL mindenkinek a PIXet, megbízható, olcsó, pontos.
Ne rémítsen el senkit a sok negatív kritika, szerintem legtöbbjüket hazai konkurensek írják, hogy lejárassák ezt a külföldi multit.

Bízom benne, hogy nem lesz garanciális problémám. Ha mégis, hát én kifizettem a gondtalan vásárlás szerződét, és talán az ide hozzászólogató a kedves PIXes hölgy, Barbara segítségével el tudjuk intézni :P

(A DPD-seknek üzenem, hogy egy kis meleget engedhetnének a csomagtérbe is, mert agagsztóan hideg volt a monitor... )

2010. január 13.

Kedves Usul,

Köszönöm hozzászólást egyúttal elnézését kérem a kései válaszért, az ügyfélszolgálatunk leterhelt, így a fórum maradt a végére :)

Örömmel értesültem róla, hogy csomagját 2009.12.17-én megkapta.

További kérdései esetén kérem ne habozzon megkeresni a velemeny_hu@pixmania.com címen.

Üdvözlettel:

2010. január 13.

Tisztelt NT,

Köszönöm véleményét áruházunkról.

Ezúton is szeretném elnézését kérni a szállítási késésért és az okozott kellemetlenségért.

Hogy ügyével kapcsolatosan konkrétan tájékoztathassam, illetve személyre szabott megoldást nyújthassak Önnek, kérem legyen kedves megírni CCL-es rendelési számát, vagy email címét a velemeny_hu@pixmania.com címre.

Megtisztelő válaszát várva, üdvözlettel:
BARABARA
Pixmania Ügyfélszolgálat

2010. január 5.

A rendelés kifizetése után másfél hónappal még nem kaptam meg a terméket. Egy hónapja pár email és telefon után kaptam 2 emailt, hogy a DHL-nél "vizsgálatot indítottak", ami 7-10 napig fog tartani. Ez egy hónapja volt, azóta semmi. Nem lehet őket elérni telefonon sem. Nem tudom, viszontlátom-e a 9eFt-omat valaha. Senki ne rendeljen tőlük, ha rám hallgat.

2010. január 2.

Egy Sigmatek DN-720 7" (18 cm) digitális képkeretet vásároltam a boltból, amivel maximálisan meg voltam elégedve, attól eltekintve, hogy sajnos egy db pixelhiba volt a készüléken, de tudom, hogy benne van sajnos a pakliban. Meglepett először az is, hogy Franciaországból jön az áru, de ez szintén nem okozott fennakadást, karácsony előtt rendeltem a terméket, tudtam, hogy csak az ünnepek után fog megjönni, egyik reggel hívott is a futárszolgálat, mert nemtudták elolvasni a címet, de legalább elértek telefonon. Szóval csak ajánlani tudom a céget is, meg a terméket is, ebben az árkategóriában, ilyen minőségű árut nem fognak máshol kapni. Tudom, mert ezer helyen néztem meg, mire ezt kiválasztottam.
Köszi

2009. december 31.

Visszautalták a teljes összeget, úgyhogy minden OK

2009. december 24.

Karácsony szent este itt ülünk a net előtt és nem a kifizetett wii játékon játszunk, holott a honlap karácsonyi ajándék vásárlásra buzdított. Ha máshol rendeljük meg 5ezer forinttal drágább lett volna, de tuti itt lenne. Tavaly egy másik cég 48 órán belül leszállította az ajándéknak szánt terméket.
Tanulság: nem kell mindent elhinni, amit a szállítási határidőről írnak! Mert csalódás érhet, ami esetünkben 5ezer forint plusz ráfordítással elkerülhető lett volna.

Irány a bolt oldala!

AKCIÓ ! 3% kedvezmény 38.000 Ft-tól 139.999 Ft-ig és 6000 Ft kedvezmény 140.000 Ft-tól a “PIXAUG12” promóciós kóddal!

Facebook: http://www.facebook.com/Pixmania.Magyarorszag

Pixmania ügyfélszolgálat (hétfõ - péntek 9-17 óra):
Ha van már rendelése : 06-1/328-5312 (belföldi tarifa)
Ha érdeklődni szeretne : 06-90/982-214 (bruttó 155 Ft/perc)
Mail: vasarlas@pixmania.com

A PIXMANIA webáruház 1,000,000 termékreferenciával rendelkezik: High-tech és háztartási gépek ezreivel, technikai újdonságokkal, melyeket közvetlenül a gyártótól vesz. A Webáruház 2009 decemberében elérte a 7 millió elégedett ügyfelet!

A Pixmania Online webáruház, Európa 26 országában árulja termékeit.
Nagy márkák és rendkívül kedvező árak!
Fedezze fel a legújabb technikai újdonságokat, high-tech termékek ezreit! Kövesse nyomon akcióinkat.Részletfizetés!
A kiválasztott terméket 3-4 nap alatt kiszállítjuk Önnek!

PIXMANIA raktár videó: http://www.youtube.com/watch?v=HQ_rrsugmHw

Üzletek

  • ,
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • A vásárlás regisztrációhoz kötött
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
Hirdetés