eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

Tavaly Október 12. Vásároltam egy Nilfix márkájú porszívót ami 1.5 hónapig ment! Elküdt garanciális javításra majd 1 hónap múlva vissza küldték nem csináltak rajta semmit hívtam is őket közbe kaptam egy számlát amit a szerviz állított ki azon annyi volt hogy mennyi lenne a javítás amihez nekem mi közöm van hisz garanciális!Semmi indok nem volt hogy miért ment tönkre vagy bármi! Majd újra mondták telefonon hogy küldjem vissza meg tettem és megint 1 hónap es vissza jött ugyan úgy hibásan!! Hívtam az ügyfélszolgálatot azt mondták hogy nekik semmi közük hívja a szak szervízt! Magyarul pont nem érdeklik hogy mi lett a GARANCIÁLIS KÉSZÜLÉK ügyének a vége! Magyarul ők semmilyen formában nem hajlandók megtéríteni a hibás termék árát!! Gratulálok hogy ekkora cég ilyenre képes!!!

Soha többé EMAG!
Rendeltem egy fehér fém, álló tároló polcot, ami a kép alapján egyben van és stabil lábakon áll.
Ehhez képest kaptam egy gagyi, minősíthetetlenül rossz, 60 darabból összerakható vacak valamit, jó drágán!
Ráadásul át akart verni ez a román cég (Mika Pro Solution) , mert egy termék helyett kettőt is küldött! Persze számlát csak 1-et, 1 termékről.
Panasszal éltem, kíváncsian várom, hogy mit lépnek.
Innen többé nem vásárolok az biztos!

Volt már bosszúságom korábban az emaggal ( hiányzott magyar használati utasítás pl) , ezért a 3 csillag, de jelenlegi rendelésemre nincs panasz.
Babakocsit rendeltem utánvéttel. A kiírt időpontra hozta a futár a csomagot és a terméket hibátlan állapotban kaptam meg, nem silány, nem hiányos. Elégedett vagyok.

Nem azt küldték ,mint amit rendeltem egy gyengébb minőségüt.

Olvasva a vélemenyeket kicsit féltem a rendelésem megvalósulását illetően.
Feb 17 Pénteken rendeltem innen Liqui Moly motoroljat egy román cégen kersztül, Parts by Tessa S.R.L a neve. 3-4 e forintal olcsóbban adják mint az itthoni netes cégek.
Ma, Feb 21 Kedden megérkezett a csomag az Easy box autómatába a sokat szidott Sameday futárszolgálattól. Igaz számla nem volt az olajhoz, de nem is érdekel.
Lehet nekem szerencsém volt most.....

A baj az hogy garanciát sok esetben nem lehet érvényesíteni! Emagon vásároltam,de eladó román cég!
Toyska srl,egy igazi tróger banda aki átveri vásárlóit!
Baba járókát vásároltam,1.hetes használat után orkános anyaga 2.helyen kifoszlott(10&25cm helyen)! Emagnak jeleztem:1-3nap&jelentkeznek megoldással! 10nap mulva hivtam újra(mert senki nem keresett)! Toyska válasza:nem rendeltetésszerű használat! 6.hónapos baba hasznalja(5,5kg)csak fekszik,állni/mászni még nem tud! Ha nem ez a rendeltetésse,akkor vajon mi!? 26e ft volt,ami nem kevés egy selejt anyaghibás valamiért!

Miért van ki írva hogy 2-3 nap amikor 2 hettel farsang előtt rendelek aztán meg se jön addig, miért kell ez a hulyites.

Rossz tapasztalat!:
Semeray Retail/Sameday néven futó csapattól rendeltem az eMag oldaláról egy 12.000.-os gyermek fogkefét 2022 December végén. Megjött a csomag. Kifizettem. De a minőségi termék helyett ami a képen volt egy ócska, vacak fogkefe volt benne. Belül a fólia nyitott volt, mert nem fért bele a termék. Tehát eleve bontottan vagy be sem csomagoltan kaptam. Éltem panasszal az eMag oldalán. Mert nem az történt hogy rendeltem egy higéniai terméket és meggondoltam magam hanem nem is azt küldték amit rendeltem! Átvertek! Egy ötszáz forintos vacakot küldtek ide! Simán töröltre állították a reklamációmat. Írtam nekik de több mint egy hete nem válaszolnak arra sem. Van 2 eMag fiókom. Eddig megbízható boltnak gondoltam őket. Több nagyobb értékű dolgot rendeltem már. De ez annyira csalódást okozott hogy nem álltak ki tökösen a csalók ellen akik az ő oldalukon keresztül ténykednek! Én csak egy vagyok aki kifizetett 12.000.-ot. De hány emberrel teszik ezt még meg? Részemről mindent fényképeztem, dokumentáltam.

Még egy ilyen MOSLÉK netes céget ...

Ilyen sunyi, link, semmirekellő céggel mégsoha nem találkoztam. 2022 novemberében vettem náluk egy Iphone-t, román számlát kaptam magyar áfával. Amikor közöltem, hogy ez fura, akkor nagy nehezen kaptam uniós nettó számlát, de az áfát a mai napig nem kaptam meg. Ma 2023 február 6. van, azóta csak hiteget az ügyfélszolgálatuk. SOHA TÖBBET EMAG! Törjön le a kezem, ha még egyzer ettől az überlink cégtől még egyszer veszek valamit is.

Rossz tapasztalat...

2023 január 17-én rendeltem az EMAG oldalon egy "Milton méz refraktométert". Rendelési azonosító: 1122557929. Január 20-án csomagautomatából átvettem a készüléket a vételár -14224 Ft- kifizetése után. A csomag kibontásakor megdöbbentve láttam, hogy nem a rendelt készüléket, hanem egy "Haina Auto Tools HA-2155 típusu reflaktométert küldtek!!! Ez a készülék akkusav, fagyálló hűtőfolyadék, fagyálló ablakmosó folyadék, ADBLUE folyadék vizygálatára alkalmas!!! Nem lehet vele a méz víztartalmát megmérni, amire nekem kellett volna a készülék!!! Még aznap, január 20-án e-mailban reklamáltam, de azóta válasz nem kaptam, telefonon sokszori próbálkozásra sem tudtam beszélni velük. Január 27-én e-mailban jeleztem, hogy elállok vételi szándékomtól! A készüléket postára adtam az EMAG oldalon megadott Kalocsa, Béke u. 17. címre, ahonnan visszajött a csomag "címzett ismeretlen" megjegyzéssel!?! Az EMAG oldalon február 01-én kértem visszaküldést, száma 254361, a csomagot a futár február 03-án átvette. Várom a fejleményeket.
Inteneten utána olvastam a Székelyvillnek, sajnos rossz híre van. A baj az, hogy ez az EMAG megbízhatóságát is rontja, hogy nem törli oldaláról az ilyen partnereket. Tisztelettel Németh Kálmán

Soha többet nem rendelek innen!! Több mint 20 napja várom az előre kifizetett csomagomat! Komolytalan társaság a Sameday futarszolgálattal együtt !

Értékelhetetlen. Panasz leveleimre semmi reakció...

Január 4-én rendeltem egy mosogatógépet. Kiszállítási dátumre január 12-13 lett megadva. Most 27-e van, és semmi nem történt. Jó pár nappal ezelőtt telefonhívásomra az ügyintéző az üggyel kapcsolatban megoldást igért, de ebből mindezidáig semmi nem lett. Szerencsére nem fizettem előre, így minél előbb töröltetni akarom a megrendelést, és más úton próbálok vásárolni.

Január 4-én rendeltem egy mosogatógépet. Kiszállítási dátumre január 12-13 lett megadva. Most 27-e van, és semmi nem történt. Jó pár nappal ezelőtt telefonhívásomra az ügyintéző az üggyel kapcsolatban megoldást igért, de ebből mindezidáig semmi nem lett. Szerencsére nem fizettem előre, így minél előbb töröltetni akarom a megrendelést, és más úton próbálok vásárolni.

A csomag útban van a bemutatóterem felé...
Kiszállítás várható időpontja:
2023.01.20
20. án jött egy sms, hogy hopszika késünk és 3 munkanapon belül kiszállításra kerül...
Ma 27.e van, azóta semmi, viszont az áru ki van fizetve és az itt olvasott kommentekből itélve eléggé szar a helyzet...
a meglátásom az, hogy rendeléskor csak utánvéttel vagy személyesen a boltban ha kapható ott a portéka!!!
Nekem ez volt a 2. és egyben utolsó online vásárlásom tőlük!

2 napra vállalt szállításnál 2. nap viber (sem telefon, sem sms, sem email) üzenetben jelezte a futárszolgálat, hogy nem fér be az Easyboxba, adjak meg szállítási címet és hamarosan érkezik a csomagom. Címet megadtam, csomag sehol. Azóta 5 nap telt el. Telefonon érdeklődtem Emegnál is és a Sameday-nél is. Emag majd jelzi a szállító cégnek és majd jeleznek, általában 2-3 nap után válaszolnak, ezt mondják. Sameday igéretett tett, hogy S.O.S kiküldik. Azóta is azt látom, hogy a raktárban van. Ma pl. fel sem tudtam őket hívni. Azt sem értem, hogyan lehet automatába rendelni, ha nem fér be, bár állítólag a csomagolás miatt van. Kifizettem és ki vagyok szolgáltatva. A noname web áruházak megbízhatóbbak. :-(
Soha többet nem rendelek Emagról. Nem ajánlom senkinek, mert a probléma kezelésük nulla. Szállítócég szintén.

IPL Philips terméket vásároltam a rendes ár töredékéért, amit újra csomagolt árúként adtak el!
De nem jól működött így visszaküldtem és gyanús hogy használt termék lehetett ,mert a szervízben is mondták hogy az ilyen temékeket újra felteszik a netre,online felületekre hogy ne legyen veszteségük és azóta bizony megint tettek ki olcsóbb terméket !
Szóval inkább a hivatalos oldalon vásároltam egy terméket a Philips-nél ,mert elvesztette hitelességét az E-mag nálam ,nem merek innen rendelni többet !
https://www.emag.hu/philips-lumea-prestige-ipl-szortelenito-keszulek-450-000-villanas-elettartam-bri955-00/pd/DQLQHTMBM/?ref=hdr-favorite_products Ez a termék is gyanús!Alxo Delivery SRL
ALXO DELIVERY SRL (a továbbiakban: Kereskedő vagy Vállalkozás) fő tevékenysége az értékesítésben .
Cég neve: ALXO DELIVERY SRL
Székhely: STR. DRUMUL BINELUI,NR.33,LOT 1,CAMERA NR. 02,BL.1,ET.1,AP.6, Sectorul 4, Bucuresti, 042147
Cégjegyzékszám: J40/17452/2017
Adószám: 38354331
IBAN: RO80BACX0000002034877002
Bank: UNICREDIT BANK SA
Telefonszám: +40755754375
Támogatás: Találjon választ a kérdéseire az eMAG Help-en
Szabály: Kereskedő

November 18-án vásároltam egy kávéfőzőt az EMAG-tól. November 22-én kihoztak egy másik, lényegesen olcsóbb készüléket. Először azt mondták, hogy nem tudják kicserélni, mert már nem forgalmazzák, majd mikor szembesítettem őket, hogy most is rendelhető náluk, beismerték, hogy "bepróbálkoztak" egy másik készülékkel. Így abban maradtunk, hogy kicserélik a készüléket, a futár gyorsan el is vitte a "régit". Párszor azzal ráztak le, hogy a visszavitt készüléket még nem vizsgálták meg. (Ugyan azt ígérték, hogy - miután nem a megvásárolt terméket hozták ki - ettől eltekintenek, küldik azonnal az "igazit", ) December 19-én felhívtak, hogy sajnos nem tudják megoldani a házhoz szállítást, de elmehetek érte egy tőlem másfél órás, 40 km-es autókázással elérhető boltba. Ezt a nonszensz "ajánlatot" visszautasítottam. Hivatalos panaszom hatására január 9-én hívtak, megint megpróbáltak lepattintani, de aztán elhangzott pár ígéret. Most van január 23., azóta sem történt semmi.
Kerüljék messziről ezt a céget!

Rendeltem egy kapszulás kávéfőzőt, online ki is fizettem. Másnap egy helyesbítő számlával sztornózták a befizetést és törölték a rendelést. Természetesen a pénzemet nem utalták vissza! A panaszomra nem reagáltak! Senki ne rendeljen többet ettől a .......

A Megrendelt termékre (dohányzòasztal) 2hete várok.. Ügyfélszolgálat nem válaszol az emailekre.. telefonon elérhetetlenek.. Még csak egy tájékoztatást sem küldtek hogy ne várjam vagy valami.. vicc az egész..

A rendelt termek nem mukodik, visszakuldtem, es nem fizettek vissza az arat, es az ugyfelszolgalat rendre ignoralja az uzeneteimet honapok ota.

December 7-én rendeltem egy hűtőszekrényt,15-én jóváhagyták az áruhitelt, aznap átállították készlethiányosra. Az ügyfélszolgálatot hiába hívom, csak annyit ígérnek, hogy továbbítják a felettesnek és a türelmemet kérik. Január 13.-án megadtam egy másik hűtőt amit kiküldhetnének helyette, hirtelen az is készlethiányos lett. Január 16.-a van. Változás semmi, ügyfélszolgálat, továbbítás, türelem…

Karàcsony elött visszaküldtem egy termèket önköltsègen!,ès azóta vàrom vissza az àràt.Sem telefonra sem emailre nem reagàlnak!
Soha többet nem rendelek innen!!

Karàcsony elött visszaküldtem egy termèket önköltsègen!,ès azóta vàrom vissza az àràt.Sem telefonra sem emailre nem reagàlnak!
Soha többet nem rendelek innen!!

December közepén rendeltem egy terméket /karácsonyi ajándéknak / melynek szállítását dec20-21-re ígérték ,mivel nem jött meg írtam az ügyfélszolgálatnak ahonnét egy sablon levelet kaptam majd nagy csend/telefonon elérni nem lehet őket / éééééééés December 30-án kaptam egy sms-t,hogy most szállítják!
Gratulálok , soha többé eMag !!!

Átvernek, kihasználnak és a végsőkig, amíg jogi útra nem terelitek az ügyet, addig használják a pénzeteket. Ne utaljon senki előre!

Sajnos törölték a rendelésem és nem reagálnak az ügyfélszolgalati megkeresésemre nem ajánlom

Az emag honlapjáról rendeltem egy darálót !
Minden eddigi megrendelt termék szerepel az oldalon,ez Nem!
Egy elszabadult vagy a gyártás során benn maradt fém tárgy miatt a daráló a 2. használat után meghibásodott. A cég válasza rendellenes használat . Garancia nincs a 100% Román darálóhoz ami ha kifogy a darálni való termény a betöltő nyílásán keresztül kidobálja,még jó hogy nem ment a szemembe. Ez a termék egy selejtes kialakítás,ez balesetveszélyes!! 36 000 Ft
Az ügyfélszolgálat elmondta: Nyugodtan forduljak a Fogyasztó védelemhez !!!
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre