eMAG Magyarország

Megbízható webáruház eMAG Magyarország
HIRDETÉS

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2023. augusztus 22.

Érthetetlen,hogy mi a célja a cég managementjének.Mi is itthonról rendeltünk,drága számítástechnikai terméket,és mi is romàn partnercég termékét kaptuk.Magyar használati útmutató nélkül!Operációs rendszer nélkül!(kis betűs trükk bejött).Senkinek sem ajánlom ezt a webáruházat.Remélem egyszer odafennt is feltűnik már.

2023. augusztus 21.

Az EMAG-tól rendeltem egy gördeszkát. A Geoshopfamily kiszállítójuk a gördeszka helyett egy plüss figurát küldött, amit visszaküldtem a szállítónak és mivel ők hibáztak kértem a költségeim visszatérítését. A gördeszka árát ugyan visszautalták, de a jelentős szállítási költséget nem fizették vissza. A reklamációs e-mailemre a Geoshopfamily hetek óta nem válaszol.

2023. augusztus 15.

Olyan cegekkel vagy magán vállalkozásokkal is foglalkoznak ami már a piac szintet sem ütik meg. Ez által magukat is lejàratjàk.

2023. augusztus 11.

Converse cipőt rendeltem. Forgalmazó és szállító: eMag. Nem az eredeti dobozában jött hanem egy kétszer akkora noname dobozban, csomagolás nélkül, még kicsit koszos is volt. Egyértelműen HAMISÍTVÁNY.

2023. augusztus 11.

3 hét után a termékről csak annyit tudni hogy még nem tudtak teljesíteni:-)) agyrém. csetes robottal beszélgetnem kell telon elérni nem lehet senkit. humán emberi értelmes lényeket kellene alkalmazni nem chatrobotot. rosszabbak lettetek mint a magyar posta a szememben. kotont meg bugyit nem akartok árulni? mert árul-ás az megy de szolgáltatás az nem:-))

2023. augusztus 9.

Hamis parfümöket értékesítenek. Ügyfélszolgálattal nem lehet beszélni, csak chat robottal. Miután több vásárló jelezte a problémát, továbbra is értékesítik a hamis parfümöket. Nem ügyfélorientáltak. Gazdasági Versenyhivatalnál jelenteni fogom.

2023. augusztus 8.

A negatív értékeléseket az EMAG-on nem jelenítik meg! Azt a választ kapom folyamatosan, hogy az ügyfélszolgálat nem fogadta el! Többször módosítottam, normálisan, kulturáltan írtam le mindent, mégis nem jelenítik meg.
Nem azt a megrendelt 2 darab növénytermesztő lámpát küldték, amit rendeltem, hanem olcsóbb lámpákat, amelyek nem sárga színben világítanak, hanem lilát!
Az általuk küldött lámpák ára, értéke kevesebb a megrendelt lámpáknál (az EMAG-on megtalálható, alacsonyabb áron!).
2 alkalommal rendeltünk (rendelésenként 2 darab lámpát), mert az első alkalom után azt gondoltuk, hogy véletlen hiba volt, hogy nem a megrendelt lámpákat küldték. Második alkalommal is másmilyen, olcsóbb lámpákat küldtek, amelyek lila színben világítanak! Ezeket még be sem lehet dugni a konnektorba!
Most már tudjuk, hogy nem véletlen hiba volt, hanem átverik, becsapják az embereket.

2023. augusztus 1.

2023.06.24-èn rendeltem egy telefont, ma 2023.08.01 van és még nem ért ide, technikai hiba miatt, pedig ki van fizetve. Ügyfélszolgálat egy nagy nulla. Napi 2x keresem őket, de semmi haladás. 5ezer forintos kuponnal akarjak kiszurni a szemem, amiert b@lfaszok dolgoznak ott. Gratulálok egy ilyen nagy cégnek hogy ezt megengedheti magának!

2023. augusztus 1.

Tobb 100 ezer forintos tételnél sem vállalnak felelősséget. Minden Romániából jön és már az eladó is elmondja mielőtt vásárolnál hogy jól gondold meg. Scam!

2023. július 27.

Senkinek sem ajánlom,hogy innen rendeljen mert az akciósnak hirdetett terméket megrendelve másnap egy levéllel elintézték,hogy még sem akciós. Bocsi,de teljes áron megvehetem. Szégyenek

2023. július 22.

Utolsó vásárlásom volt itt az eMAG-nál. Ügyfélszolgálat egy nulla. Nem segít, inkább időt húz. Nem szaporítom a szót, levonom a tanulságot. MINDENKI KERÜLJE EL!

2023. július 20.

1124288689 számú megrendelésemet hiába várom. Már 19-én ki kellett volna szállítani, de se kép, se hang. Emag-tól ez volt az utolsó rendelésem

2023. július 17.

Sampon helyett felmosórongy.....
Nem nagy összeg. De kritikátlan ügyfélszolgálat. Fél éve semmi moccanat.
Soha többé. Inkább lemondok a termékről, vagy drágábban veszem meg .

2023. július 15.

Soha többé eMAG és Easybox....egy vicc amit művelnek....más csomagjához kapok nyitó kódot az enyém meg 10 nap után sehol.... előre kifizetett termék....

2023. július 14.

Az eMag / Sameday nevű kombót kerülje mindenki, aki csak tudja. Napokat késnek, olykor másfél hetet; hibás PIN kódot adnak meg, a telefont nem veszik fel, emailre nem válaszolnak. Minősíthetetlen színvonal, visszatérő jelenség.

2023. július 14.

Még egy saját vélemény az előző hozzászólásomhoz. Sok-Sok milliókat elköltenek reklámokra, hogy menjen az eladás (mert ugye tudni, kell hogy az e-mag minden egyes sikeres eladás után jutalékot kap), viszont a probléma megoldás 0-val egyenlő. Gyakorlatilag látni lehet, hogy az ügyfélszolgálat csak csitítgatja a megrendelőt (időt húz). A jelenlegi chat-es megoldást nem szeretném kommentálni, mert kritikán aluli. A probléma megoldás 0. Nálam rossz fába vágták fejszét. Én a 10-szeresét is megfizetem vagy akár többet is, hogy letörjem a szarvukat. Sok Sok sebből vérzik fogyasztó védelmi szempontból a cég. Ezt már előzetesen meg is állapították javamra. Elindult a per, ami gyakorlatilag bukta lesz az emag-nak. Nem fog bukni, de biztos, hogy a perköltséget ő viseli.

2023. július 14.

Először is rendeltem egy autós kompresszort, amit megkaptam és kb. nem több, mint 1 perc elteltével elkezdett füstölni, majd megállt. Ez az első használat során volt. A termék jellemzői az oldalon hibásan voltak feltűntetve. 3 méter vezetéket írtak, és gyakorlatilag alig 2 méter volt valójában. Jóindulatúan jeleztem a termékhozzászólásnál, hogy ha valaki más rendel legalább ne essen bele ebbe a csapdába, ugyanis a szivargyújtótól a hátsó kerekekig pont nem ér el a 2 méter kábel, tehát eleve használhatatlan lenne a termék. Jeleztem a hozzászólásoknál, de elutasították. Amit észrevettem, hogy a pozitív hozzászólások jöhetnek, tehát elfogadják, a negatív hozzászólásokat pedig elutasítják. Szerintem ez NEM korrekt, megtéveszti a vásárlót. Jelezték az illetékeseknek, hogy kijavítsák a termék tulajdonságoknál a hibát, de persze a mai napig nem történt meg, és gondolom nem is fog.

De a másik problémám a következő (amit már nem hagyok annyiban), itt egy e-magnak írt levelet csatolok:
Az Emag saját rendszerében a 1123965673. sz. rendelésen rögzített termék, amely nevezetesen: Hikvision DS-7608NI-I2 típusú kamera központi rögzítő egység, melyet 2023. 07. 14 -én rendeltem meg weben keresztül. A megrendelt termék átvétele 2023. 06. 20 -án történt meg Emag Someday Easybox-on keresztül. A termék kifizetése is az átvétel időpontjában történt az átvétel helyszínén bankkártyás fizetési móddal. Az átvett termék külső zsugorfóliás csomagolásának eltávolítását (kicsomagolását) követően tapasztaltam, hogy nem a megrendelt terméket kaptam kézhez, hanem egy kategóriával kisebb tudásút, melynek típusa: DS-7608NI-K2. (tehát I2 helyett K2). A termék típusszámát a kibontatlan dobozon ellenőriztem. Ezek után a BONTATLAN terméket gyári csomagolásban ugyanúgy, ahogyan átvettem Emag Someday Easybox -on keresztül, szinte 1-2 órán belül az átvételtől számítva, visszaküldtem. A visszaküldéshez termékvisszaküldési kérelmet regisztráltam az Emag felületén, melynek visszaküldési száma: #285456.
2023. 06. 26 -án 15:12 perckor az alábbi e-mailt kaptam az Emag rendszerétől.
Visszaküldés státusza: elutasítva

A fenti e-mail megérkezését követően SMS üzenetet is kaptam az elutasításról.

Nagyjából 1 órával később az Emag weboldalán a visszaküldési kérelem az alábbiakban nézett ki, mely egyértelműen már bizonyítja, hogy a visszaküldött terméket a forgalmazó cég visszakapta, amely 100%-ban megfelel a visszaküldés feltételeinek:

A termékellenőrzést a fentiek alapján 2023. 06. 26 -án 16:12 perckor elvégezték, amely megfelelt a szükséges feltételeknek.

Időközben chat-en beszéltem (többször is) az Emag -gal akik először rendszerhibára hivatkozva türelmemet kérték, majd a későbbiek folyamán egy kollegájuk telefonon felhívott, hogy sajnos még egyszer fel kell venniük egy visszaküldési kérelmet (melynek száma: #289725), mert valami probléma áll fenn. Többször is tudattam az Emag munkatársával, hogy a termék már régen ott van a forgalmazónál. Másnap egy futár hívott telefonon, hogy felvenné tőlem a terméket. Én tudattam vele, hogy a termék már kb. 3-4 hete nincs nálam.

Ismételten kérem Önöktől, hogy termékvásárlástól történő elállás jogcímén a megrendelt és újonnan bontatlan csomagolásban visszaküldött és már leellenőrzött termék teljes vételárát 14 napon belül szíveskedjenek visszautalni az alábbi számlaszámra:

A bank kifizetési nyugtája (melyen a terméket az átvételkor megfizettem) jelen levélhez külön lapon (e-mail esetén mellékletben) csatolom.

Tájékoztatom, hogy amennyiben kérésemnek nem tesznek eleget fogyasztóvédelmi panasszal élek a Fogyasztóvédelmi Hatóságnál és a Nemzeti Békéltető Testületnél valamint további közérdekű panaszbejelentést foganatosítok a céggel szemben.

2023. július 5.

!!!!!Tolvaj banda!!!!!A Szekelyvill kftvel együtt!!!!A rendelt semmit érő árut visszaküldtem!A pénzemet pedig még mindíg nem kaptam vissza!Több mint 2 hónapja!Muotgatnak egymásra vagy nem elérhetőek!Senki se vasaroljon innen!Remélem az Amazon betalál Magyarorszagra és ez a kritikan aluli szinvonal eltűnik!

2023. július 3.

-e-magon rendelt csomagot kertem easybox-ba. a kiszallitasi idö a termek nyomonkövetese gomra kettintva egyre csak tolodott, mignem kiderült, hogy a termek közben aztan mar visszaküldesre is került. Hm???
-nagyon rossz, hogy a csomag atvetelere 72 ora van (ez sztem tul keves)
-de ettöl rosszabb, hogy - bar minden szükseges elerhetösegi adat megadasra került -, megsem kaptam ertesitest a csomagküldö cegtöl, hogy atvehetö a csomagom.
sajnos az igy visszakerült a feladohoz.
-Az emag jobban megnezhetne, kivel dolgozik együtt.
-Annak a kideritese, hogy mi van a rendelesemmel, viszonylag ugyan gyorsan ment (alig 2 nap), de a futarceg az e-magra, az e-mag meg a futarcegre mutogatnak, hogy kinel is tegyek panaszt, ill. ki is a felelös.
-Ez azert sztem nagy baj, es nagy kar, mert rengetegen dolgoztak most feleslgesen, rengeteg raforditott idövel (beleertve engem is), es SENKI nem jart jol.
-Mivel NEM AZ ELSÖ ESET, ezert NEM AJANLOM SENKINEK !!! Kezeket el! :-(

2023. július 2.

Kritikán aluli. Senkinek sem ajánlom, véletlenül sem. Még akkor sem, ha a kívánt terméket csak és kizárólag ebben a webáruházban találja meg! Már nem először járok úgy velük, hogy csak itt elérhető valami. Kifizetem, jön az értesítés, hogy a termék érkezik pár napon belül - pontos dátummal, időponttal - . Aztán a kiszállítás időpontja mindig a várt napon tolódik többször is. Majd egyszer csak követhetetlen lesz az áru az online felületen. Persze ilyenkor nem elérhető a termék visszamondása. Az online ügyfélszolgálatról több megkeresésre, napokig semmiféle visszajelzés nem érkezik. A "chatbot" asszisztensük sem jó semmire. Részükről el van felejtve, amit kifizettem és aminek pontos kiszállítására ígéretet tettek. Minősíthetetlen!!!! Mindenki kerülje el őket messzire!!!

2023. június 26.

Vicc az egész, június 7-én rendeltem klíma tisztító spray-ket, de 9-e óta azt írja, hogy a samday raktárban van, telefonon nem lehet elérni őket, egy robottal lehet csevegni, aki semmilyen megoldást nem ad. Már több reklamációs lapot is kitöltöttem, de csak annyit írtak e-mail-ben, hogy folyamatban van a feldolgozása és a munkatársuk keresni fog. Jelenleg azon vagyok, hogy jogi útra tereljem és addig megyek, míg nem kapok válaszokat, terméket vavgy vissza a pénzem, mert persze előre ki is volt fizetve. Eddig nem tapasztaltam ilyet és elégedetten rendeltem rendszeresen az emagról. Olyan volt, hogy beragadt egy rendelés, felhívtam őket, elnézést kértek és másnap megérkezett. De most nem tudsz beszélni élő emberrel. Gondoltam, hogy felveszem a kapcsolatot a Sameday-el, de az lehetetlen küldetés. Részemről innen nem rendelek többet, az Aliexpress igaz több idő alatt szállít, viszont a megbízható eladókban még nem csalódtam.

2023. június 26.

A megrendelt és előre kifizetett termék szállítására vártam. Ekkor kaptam egy e-mailt, hogy sajnálják, hogy töröltem a 1124022802 számú rendelésem. Felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, mivel én nem töröltem a megrendelést! Elsőként telefonon próbáltam, de közölték, hogy Dia chatrobot tud segíteni, rendben, elkezdtem írogatni AI kolleginàval, aki rövid kontakt után Katalinhoz irányított. Tőle azt a választ kaptam, hogy valószínűleg elfogyott a termék a forgalmazónál....Több értelmesen megfogalmazott kérdésemre sablonos válaszok érkeztek, majd a kérdésemre,mármint, "Ne haragudjon, Ön robot" köszönés nélkül szakította meg a beszélgetést! Nem az a baj, hogy ez történt, hanem a sunyi, alattomos mód! SOHA TÖBBÉ NEM FOGOK INNEN RENDELNI!

2023. június 21.

Rendeltem Mikrohullámú sütőt ami meg is érkezett számla és Jótállás nélkül. Többször is írtam, hogy küldjék el levél alapon postán illő. telefonon is próbáltam elérni fel sem veszik.

2023. június 18.

Nem tudom ajánlani az Emagot,rendeltem tőlük egy telefont,kifejezetten GLS futárt választottam hozzá,erre egy teljesen más futárszolgálat hozta,ez még a kevésbé zavaró,kibontottam a telefont de nem adtak hozzá fali adaptert,csak töltő kábelt ami mégcsak nem is a saját gyári töltője,emailre persze nem válaszolnak.

2023. június 16.

Megrendeltem a NIKON MH-29-es töltőt tőlük, erre kiküldték az MH-27-eset ami egy másik akkumulátorhoz jó. Az E-MAG viszonteladója szerint a két töltő egymás helyettesítésére is használható. A NIKON (gyártó) szerint ez nem igaz. Az E-MAG elhatárolódik minden felelősségtől csak a közvetítő szerepet akarja ellátni. 23.000 forinttal károsítottak meg. Utoljára rendeltem náluk.

2023. június 13.

2023. márciusában rendeltem az EMAG-tól. Rendelés száma: 1123697215
Egyik rendelésem egy kandalló előke volt. Ami kiszállítás után rögtön kiderült, hogy össze volt törve.
A másik rendelésem ugyanazon rendelés szám alatt kandallóhoz takarító eszközök. E-helyett kaptam egy világítós
baglyot.
Én úgy gondolom, hogy a sok mérgelődés miatt egy korrekt kereskedő kárpótól.
Az EMAG is ezt tette: Kifizettem a szállítási díjat, ami természetesen az én veszteségem
Az áru árából visszaküldéskor (több hét múlva) levont 20 %-ot. Miért is?

EMAG: soha többet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Az ügyfél csak addig fontos, amíg fizet.


Hermann Julianna

2023. június 12.

Múlt hét szerda reggel rendeltem az eMag-nál. A szállító a Sameday és már másnapra 9-18-ig írták a szállítást, vártam egész nap otthon, de nem jött. Érdeklődtem eMag-nál és azt mondták péntek vagy hétfőn szállítják, de sem pénteken sem ma nem kaptam jelzést és csak azt látom, hogy már második napja a helyi raktárba érkezik (kétszer is!). Nem az a probléma, hogy nem jött másnap, hanem az, hogy nem tájékoztatnak korrekten és egész napja rámegy az embernek a várakozásra, most már, ha jön is valamikor nem tudom átvenni mivel elutazom. eMag-ról nincs rossz véleményem, de ilyen "szállítással" még nem találkoztam.....

2023. június 12.

Rendeltünk egy medencét, láttuk hogy küldenek ajándéka egy strandlabdát. Nos... az ajándék megérkezett (ki kellett fizetni!!) a medencénk sehol azóta sem, pedig eltelt 1 hónap. Kapcsolatot felvenni velük esélytelen mert csak az idétlen géppel tudsz beszélni ami nem segít ilyen esetben. A rendelés azonosító alapján a terméket kiszállították. Mindenki messziről kerülje el hogy Tőlük rendel bármit is. Pepitával egy színvonal.

2023. június 9.

Más termèket kaptam mint amit rendeltem, ès már ott tartunk hogy 15.000ft-ot akarnak kifizettetni a visszaküldetèsèrt! A hölgy akivel beszéltem hívott előtte, hogy nincs a termèk, jó lesz-e egy modernebb helyette, ugyan azt tudja, viszont most hogy kiküldtèk kiderült hogy egy olcsóbbat kaptam ami kevesebbet tud ugyanannyi pènzèrt mint a másik amit ténylegesen rendeltem!

2023. június 9.

Más termèket kaptam mint amit rendeltem, ès már ott tartunk hogy 15.000ft-ot akarnak kifizettetni a visszaküldetèsèrt! A hölgy akivel beszéltem hívott előtte, hogy nincs a termèk, jó lesz-e egy modernebb helyette, ugyan azt tudja, viszont most hogy kiküldtèk kiderült hogy egy olcsóbbat kaptam ami kevesebbet tud ugyanannyi pènzèrt mint a másik amit ténylegesen rendeltem!

Irány a bolt oldala!

<h3><strong><u>Tudnival&oacute;k az eMAG-r&oacute;l</u></strong></h3>
<p>K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 orsz&aacute;g&aacute;ban megtal&aacute;lhat&oacute;ak: Magyarorsz&aacute;gon, Lengyelorsz&aacute;gban, Rom&aacute;ni&aacute;ban &eacute;s Bulg&aacute;ri&aacute;ban. &Uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt filoz&oacute;fi&aacute;jukra alapozva, folyamatosan igyekeznek &uuml;gyfeleik mindennapjait megk&ouml;nny&iacute;teni.</p>
<h3><strong><u>T&ouml;rt&eacute;net&uuml;k</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban l&eacute;ptek a magyarorsz&aacute;gi piacra</li>
<li>tagjai a d&eacute;l-afrikai sz&eacute;khelyű Naspers multinacion&aacute;lis befektető csoportnak, mely a 2014-es p&eacute;nz&uuml;gyi &eacute;vben 6157 milli&oacute; doll&aacute;r j&ouml;vedelmet &eacute;rt el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű v&aacute;s&aacute;rl&aacute;si esem&eacute;nyekkel lept&eacute;k meg &uuml;gyfeleiket, mint p&eacute;ld&aacute;ul az &Eacute;szbont&oacute; Akci&oacute;k Napjai, r&aacute;ad&aacute;sul bevezett&eacute;k a Black Friday elnevez&eacute;sű rendk&iacute;v&uuml;li akci&oacute;kkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek v&aacute;s&aacute;rl&oacute;ik sz&aacute;m&aacute;ra &Aacute;rak Forradalm&aacute;val &eacute;s K&eacute;szletkis&ouml;pr&eacute;ssel</li>
<li>A Black Friday egy k&uuml;l&ouml;nleges esem&eacute;ny, amely minden bizonnyal Magyarorsz&aacute;gon is hagyom&aacute;nny&aacute; v&aacute;lik, ahogyan az m&aacute;s orsz&aacute;gokban is t&ouml;rt&eacute;nt. Rengeteg erőfesz&iacute;t&eacute;st &eacute;s szenved&eacute;lyt fektettek az elők&eacute;sz&uuml;letekbe &eacute;s az eredm&eacute;nyek is azt mutatj&aacute;k, hogy meg&eacute;ri. Ezen a rendk&iacute;v&uuml;li napon az online kereskedelem t&uacute;lsz&aacute;rnyalja az offline kereskedelmet, a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;knak pedig lehetős&eacute;g&uuml;k van igen kedvező &aacute;ron beszerezni a k&iacute;v&aacute;nt term&eacute;keket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napj&aacute;n 315 ezer megv&aacute;s&aacute;rolt term&eacute;ket rendeltek oldalukon, t&ouml;bb mint 2.1 milli&oacute; l&aacute;togat&oacute; &eacute;rkezett csup&aacute;n egyetlen nap alatt, valamint rekordsz&aacute;m&uacute; forgalom &eacute;s l&aacute;togat&aacute;s &eacute;rkezett a mobil platformokr&oacute;l is- k&ouml;zel 50%.</li>
<li>mobilalkalmaz&aacute;sukat folyamatosan fejlesztik, hogy &uuml;gyfeleik b&aacute;rhol &eacute;s b&aacute;rmikor &eacute;lvezhess&eacute;k legjobb aj&aacute;nlataikat &eacute;s az online v&aacute;s&aacute;rl&aacute;s előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>C&eacute;l, v&iacute;zi&oacute;, v&aacute;llalati kult&uacute;ra</u></strong></h3>
<ul>
<li>C&eacute;l: Az &uuml;gyfeleik &eacute;let&eacute;t jobb&aacute; tenni az&aacute;ltal, hogy időt &eacute;s p&eacute;nzt sp&oacute;rolnak meg nekik.</li>
<li>V&iacute;zi&oacute;: K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa legnagyobb online kereskedőj&eacute;v&eacute; v&aacute;lni.</li>
<li>V&aacute;llalati kult&uacute;ra: A c&eacute;lokat szem előtt tartva arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleiket boldogg&aacute; tegy&eacute;k &eacute;s &uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt szellemben teljes&iacute;ts&eacute;k &iacute;g&eacute;reteiket. Vallj&aacute;k, hogy gyorsas&aacute;gukkal, fejleszt&eacute;seikkel &eacute;s &uacute;j szolg&aacute;ltat&aacute;saikkal k&ouml;zelebb ker&uuml;lhetnek &uuml;gyfeleikhez. Nagy hangs&uacute;lyt fektetnek az alkalmazottakra, a fel&uuml;letekre &eacute;s a technol&oacute;gi&aacute;ra, a szolg&aacute;ltat&aacute;sokra &eacute;s az innov&aacute;ci&oacute;ra. Folyamatosan arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleik tapasztalatait jobb&aacute; tegy&eacute;k a visszajelz&eacute;sekből tanulva. Mindezt egy felhaszn&aacute;l&oacute;bar&aacute;t fel&uuml;let biztos&iacute;t&aacute;s&aacute;val garant&aacute;lj&aacute;k, melyet az &uuml;gyfelek visszajelz&eacute;sei alapj&aacute;n terveztek &eacute;s hoztak l&eacute;tre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja mag&aacute;ban, akik az oldalukon jelen&iacute;tik meg term&eacute;keiket. A Marketplace elad&oacute;k term&eacute;keinek k&ouml;sz&ouml;nhetően az oldalt b&ouml;ng&eacute;sző v&aacute;s&aacute;rl&oacute;k l&eacute;nyegesen nagyobb term&eacute;kk&iacute;n&aacute;latb&oacute;l v&aacute;logathatnak. A Marketplace elad&oacute;inak szolg&aacute;ltat&aacute;si sz&iacute;nvonal&aacute;t folyamatosan figyelemmel k&iacute;s&eacute;rik &eacute;s &eacute;rt&eacute;kelik, biztos&iacute;tva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszer&eacute;ben megszokott magas minős&eacute;gi elv&aacute;r&aacute;soknak.</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre
HIRDETÉS