eMAG Magyarország
Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!
Elérhetetlenek. Semmilyen információm nincs a rendelt termékről.
Senkinek nem ajánlom.
Én ezt kértem és előre fizettem- https://www.emag.hu/mosmaoo-lezeres-szintezokeszlet-4d-16-soros-zold-lezer-20-m-hatotav-muanyag-hordtaskaval-2-elemmel-magneses-fali-tartoval-2-allithato-talppal-fekete-zold-taozhuang03/pd/DBPPJ6MBM/?ref=history-shopping_1127992549_162664_1
Ezt kaptam helyette - https://www.emag.hu/4d-lezeres-szintezo-16-vonallal-mustool-360-zold-feny-maximalis-mert-tavolsag-40-m-2-elem-fekete-zold-poa9791834/pd/D0851GMBM/?ref=sponsored_products_fill_r_p_ra_5_2&provider=rec-ads&recid=recads_2_aa75bbee891e9d359fd14d886da3a70e22da590f50a9f8c737a1c9ee76c93fbf_1709889558&scenario_ID=2&aid=3c6d9f7d-dd13-11ee-8ea3-06ea15427731&oid=151286522
És telefonon nem lehet Őket elérni.
#1127992549 számú rendelés. Nem azt küldtek amit megvettem.
T. Emag!
Meghirdettek a Kring Primo konyhaszeket 2db/9990 forintert, miert nem lehet egy szinbol tobbet rendelni? Ha ingyenes szalliast irnak, miert kell fizetnem majd 2000 forintot. A masik igen fontos kerdesem, miert nem vihetek fel 5 szamjegyu iranyitoszamot a szamlazasi reszbe? Nem a szallitasi cimbe!
TEHAT A HELYES SZAMLAZASI CIM:
Dürr Systems AG
Carl-Benz-Str. 34
74321 Bietigheim-Bissingen
Nezzek vissza a kapcsolatkent megadott "levelezesnek" nem mondhato kapcsolatot, Irtam, mi a problem a robot meg irta a sajat robot valaszat, utana, megint en, megint a robot! Egy vicc Többet nem rendelek innen
2023.08.13-án rendeltem egy hajszárítót az emag oldalról. 2024. 02.05-én jeleztem, hogy meghibásodott a készülék. Általuk kért képeket is továbbítottam a termékről. Kértem a garancia, jótállási igény érvényesítését, hosszas levelezés után azt válaszolták, hogy küldenek egy futárt, aki azóta sem ért ide. Teljesen fel vagyok háborodva, hogy termékeket hirdetnek, eladják drága pénzért, amint probléma jelentkezik a vásárlót szóra is alig méltatják, és a vásárló készülék nélkül marad és sehova sem fordulhat további segítségért. Nem ajánlom senkinek, hogy erről az oldalról rendeljen.
Az árut gyorsan megkaptam. Ez nem az eMag érdeme.
Az árak folyamatosan változnak, anélkül, hogy akció, vagy leértékelés lenne.
Van egy buta program a " DIA", ami csak előre leírt szövegek és választási lehetőségek között válogat.
A panaszomat kétszer is elutasította és így nem tudtam beadni.
Olyan terméket kaptam, amin nem volt termék és típus azonosító, így az alkatrészek beazonosítása nem volt lehetséges.
A kínaiak ehhez képest vevőbarát tisztességes kereskedők.
Ott könnyen lehet reklamálni és tisztességesen elbírálják a panaszt.
A csomagot megkaptam tőlük easyboxba, viszont a képen és leírásban szereplő két termék helyett csak egyet kaptam, ezt ugye ott nem tudom jelezni. A termékcímben és a képen is két darab termék szerepel ezen az áron (egy készlet). Hogy ez elírás és kép hiba, vagy a forgalmazó hibája, az még mindig nem derült ki. Erre panaszt nyújtottam be több, mint egy hete, de még sajnos nem kaptam választ. Így elég csalódott vagyok. Telefonon nem lehet őket elérni, mivel nincs ilyen lehetőség, csak várni lehet a válaszukra emailben. Tehát, ha gond van a termékkel, nem tudsz velük beszélni, írogathatsz panaszlevelet (de csak egyszer szabad!!! "Kérjük, hogy ugyanarra a problémára vonatkozó kérdésed ne küldd el még egyszer, mivel ez késlelteti a válaszadásunkat."), meg beszélhetsz a mesterséges intelligenciával, ami felesleges, meg várhatsz az email válaszukra. Hogy mi lesz ezzel, hogy a pénzemért nem kaptam meg, amit megvettem, nem tudom. Nem egy nagy tétel, de így pénzkidobás... A termék ráadásul rossz minőségű, de visszaküldeni sem tudom, mert nincs meg minden darab, amit rendeltem... Nekem nagy csalódás. Nem fogok többet rendelni tőlük, nekem ez nem fér bele. De ahogy olvasom itt, ez egy ilyen hely.
Sajnos nem volt választási lehetőség a webáruháznál, ahonnan rendeltem, hogy melyik céggel szállítsák ki a megrendelésemet. Első alkalommal választottam az automatába való kézbesítést. A Webáruháztól email-es értesítést kaptam 11-én, miszerint átadták a futárszolgálatnak a termékeket. Ezután a futárszolgálattól semmilyen értesítést nem kaptam, 15-én a csomag nyomonkövetése gombra kattintva láttam, hogy a csomag már visszaküldés alatt áll. Semmi értesítő, nulla elérhetőség még 17:00 előtt is, (utána pedig automata üzenet a telefonban, habár a honlapjuk szerint 20:00-ig elérhető az ügyfélszolgálat). Ezáltal nem csak a megrendelésemtől estem el, nem tudom újrarendelni a termékeket, mert időközben elfogytak. Időt, pénzt feleslegesen áldozni egy ilyen gyenge minőségű szolgáltatóra borzasztó. Mindenkinek kerülendő (a többi, korábbi negatív kommenteket is szem előtt tartva).
Rendeltem egy kis tételt, amelyet valami romániai cég forgalmaz. Világosan meghatároztam, hogy melyik EasyBoxba kérem a csomagot. A futárcég nyomkövető oldalán egyészen más cím van megadva. Az eMAG honlapja szerint a rendelés továbbítása után már nem tudnak semmit tenni (vagy nem akarnak?). A futár cég (Sameday) állítja, hogy nem tudják a kiszállítási címet megváltoztatni. Autózhatok több kilométert, hogy hozzájussak a rendelésemhez. Utolsó alkalom, hogy bármit is veszek az eMAG-tól.
Miután nem tudták határidőre leszállítani a megrendelt és előre kifizetett terméket, törölték a rendelésemet, azzal a tájékoztatással, hogy a partnertől a terméket nem tudták lefoglalni. A honlapon a termék továbbra is megtalálható, raktáron van, bárki számára megrendelhető és megvásárolható! MEGBÍZHATATLAN, NEM AJÁNLOM SENKINEK!
Garanciális idő alatti meghibásodás esetén korlátozzák a vásárlót. Nem biztosítanak cseregépet. A márkaszervíz által kiállított igazolás feladásához egy dunaharaszti HRSZ címmel ellátott címet adnak meg. Azonban szerződésük van a Magyar Postával, ugyanis ezen a címen nem veszik át a levelet, hanem továbbítják Budapest 62 (Nyugati pályaudvar) postahivatalba. Ezzel egy dokumentum beérkezése hozzájuk 12-14 nap alatt történik meg. Ezalatt sem kell a pénzt visszafizetniük az ügyfélnek. SENKINEK NEM AJÁNLOM EZT A CÉGET!
Megbízhatatlan, elérhetetlen cég. A idén január 15-én leadott és ajándékutalvánnyal részben kifízetett rendelésem a mai napig azaz 2024.02.08-ig nem érkezett meg. A szállítást január 22-24-re igérték! Mailjeimre nem kapok választ, a szállító cég azt jelezte, hogy a rendelt árút ők nem is szállítják. Senkinek sem ajánlom, hogy náluk rendeljenek, én futok a pénzem után.
Hibás árut küldtek ès hiába jeleztem nekik, nem csináltak semmit!
Hiányos, rossz terméket kaptam. A negatív véleményemet három alkalommal is "Sajnos az értékelése nem egyezik a közzétételi szabályokkal, ezért felfüggesztésre került" kommeltel nem engedték megjeleníteni.
Harmadik alkalommal annyit írtam, hogy "hiányos, rossz minőség"
Felháborítónak tartom, hogy negatív véleményt nem lehet visszajelezni egy áruház felé. A vásárló megtéveszétes, amit törvény tilt.
Három hét alatt semmi információm nincs a megrendelt termékről, nekem kell utána kérdezni, hogy kiserűljön nincs szállítási információjuk róla.
Három hét alatt semmi információm nincs a megrendelt termékről, nekem kell utána kérdezni, hogy kiserűljön nincs szállítási információjuk róla.
December 3-án rendeltem egy kompresszort. A mai napig nem kaptam meg. (2024.01.27)
Ez egy nulla cég!
Soha többet nem rendelek ezektől.
1127451803 sz. rendelésben van 1db. gyerek ülés.
Ez viszont használhatatlan. Skoda Fabia 2006.
Bizonyára ennek az az oka elsősorban, hogy nem található a honlapjukon pontos leírás, sem a termékkel elnem küldött MAGYAR NYELVŰ termékismertető!
Az idegen nyelvű leírásban található olyan tartozék ami szintén nincs a csomagolásban.
Így csak az a lehetőségem van hogy vissza kell küldenem a terméket!
Nagy István
De a probléma nem csak erre az egy termékre vonatkozik!
Volt egy rendelésem még a 2023. évben amit vissza is szállítottak 2023.12.02. án.
Azóta csak részemről történt egy csomó levélírásra elpazarolt időm.
Mert még arra sem vették a fáradtságot, hogy kártalanítsanak,
TÖBB MINT " hónap nem volt elég !?!?!?!?!
Ezek alapján senki sem gondolhatja komolyan, hogy ilyen szélhámos felelőtlen társaságnak a jó hírát lehessen keltenem!
A véleményem ellenőrzésa is ez idáig úgy történt ,
NEM ÖSSZEEGYEZTETHETŐ ........ stb .. a szemétség tényleg nem fér az illetékesek begyébe.
Lényeg hogy FIZESS, FIZESS ,FIZESS, FIZESS, FIZESS, FIZESS, FIZESS, FIZESS, FIZESS, FIZESS,
Semmi más nem számít!!!
Nagy István
apatszele55@gmail.com
A rendelt adapterem koszosan használtan, hiányosan érkezett meg és a doboza is szét volt szaggatva! Nagyot csalódtam a cégben és nem tartom valószínűnek, hogy náluk rendelem a következő terméket!
Bluettoth-os fejhallgatót rendeltem, de amit küldtek egyáltalán nem volt az. Jeleztem és visszaküldtem az árút easybox-on keresztül, az emag által megadott PIN kóddal. A terméket eltüntették, és a termék-visszaküldési kérelmet törölték, azóta a cég elérhetetlen. Telefonszám nincsen, email -re nem válaszolnak. Se termék, se visszatérített pénz. :(
Az ügyfélre nagy ívben tesznek. Szimpla lehúzós cég. Szégyen
Nem azt a terméket küldték, amit rendeltem, hanem egy rosszabb minőségű utánzatot, ami a közelébe sincs a hírdetett terméknek. A kapcsolatot nem lehet felvenni velük (pedig mindenhol próbáltam) , az értékelésem pedig törölték, amiért 0-ra értékeltem őket! Soha többet..
Rendeltünk egy plüst a gyerekemnek...teljesen mast kűldtek...reklamációnkat egyszerűen nem fogadtak el......csalódtam !!! És mivel minden fórumnál ezen ceg reklamácioja letíltas hoz...ezert ahol csak tudom tályekoztatom az embereket
2 tétel megjött, a 3. egy hónap után sem aztán törölt szállítás lett. Hiába ír nekik az ember, hetek óta semmi, bukó 4900 ft, még jó hogy nem valami drágát rendeltem. Lopják az embereket. Ügyfélszolgálat nincs, se garancia.
Csak akkor vásárolj tőlük, ha biztosan nem lesz visszárud. A 30 napos visszaküldés csak az igen limitált saját termékekre vonatkozik, amit persze csak az apróbetűsben írnak.
Január másodikán 15 naptári nappal a vásárlás után elutasították a visszáru igényemet, mondván Én az Edigitáltól vásároltam (ami összeolvadt az eMaggal), akire 14 naptári nap vonatkozik. Ja és intézzem velük egyenesen. Természetesen hozzájuk is hiába fordultam. Egy banda. A két ünnep között 3 nap állt volna a rendelkezésemre. Ügyfélszolgálat természetesen csak online, viszont ott csak a chatbot válaszolt...
Egy igazi szélhámos cég, hetek óta nem válaszolnak leveleimre, háromszor írtam nekik különböző platformon. Telefonszám nincs, csak egy Román telefon elérhetőség, sajnos ezt nem néztem meg az elején, ez mindent el mond.
Kiküldték a terméket és nincs hozzá alkatrész, így nem is tudod beüzemelni, ezt külön meg kell venned, ami már jóval drágább, mint ami a magyar piacon van. Fogyasztók megtévesztése. Később küldtek 4.000-Ft os kuponkódot, gondoltam ezt felhasználom és megrendelem, igaz 10.000-Ft értékben kell rendelnem, nos hiába rendeltem 13.000-Ft, mégsem engedte a megrandelést, mondván kevés az összeg. Kapnak 48 órát, hogy felvegyék a kapcsolatot velem, ha nem történik meg, akkor küldöm a levelet a Fogyasztóvédelemnek.
Megigérték h karácsonyra küldik a csomagot, dec 8-at irták szállitasra, de nem jött meg. Beszéltem velük többször is , igérték visszaszólnak. Persze nem csak egyszer kapom az értesítést h törölve a rendelésem…
Ennyit az emagról
Hetek óta varom az arut. Kommunikálni nem lehet a cèggel, a futar 3 napja nem veszi fel a telefont
Futárcég egy nagy 0.samsung mosó szárító gépet rendeltem plusz egy tűzhelyet.gépet meghoztàk amit nagy nehezen az egyik 20kilos gyerek segített félig bevini mert nem bírta el.tüzhelyett a mai napon vissza mondom inkább megveszem máshol
December 17-én rendeltem egy terméket az eMag-ról. A visszaigazoló email szerint 20-21 között érkezett volna meg a csomag, viszont ez a mai napig nem történt meg, december 30-a van. Kétszer írtam a ügyfélszolgálatnak, mint a kétszer azzal ráztak le, hogy megsürgetik a kiszállítást. Hagyjuk már!... Komolyan hetek (ahogy olvasom hónapok) kellenek egy rohadt csomag kiszállításához? Kínából ennyi idő alatt röhögve érkeznek meg a csomagok... Valaki esetleg az előttem szólok közül nem szeretne összefogni? Mert ez gáz, hogy ezt meg merik tenni... SOHA SENKI NE RENDELJEN AZ EMAG-TÓL!
Novemberben rendeltem az Emagról, választásban a megadott szállítási dátum is fontos szerepet játszott. Első kellemetlenség már fizetés után jelentkezett: rendeléskor mutatott szállítási dátum a fizetés utáni visszaigazolásban már egy héttel későbbi időponttal érkezett. “Természetesen” a megadott, vállalt időpontban a kifizetett két termékből (140e Ft) egyik csomag sem érkezett meg, de napokkal később is folyamatosan ugyanazt, az elmúlt szállítási dátumot írta a tracking. Ügyfélszolgálat, chat: zeró,…végül a semmiből, 3,5 héttel a fizetés és 10 nappal a vállalt szállítási határidő után egy szép reggelen 7-kor hiv a futár, hogy akkor most jön. Persze örültem neki, és a nyomon követő is váltott mind két termék esetében, hogy kiszállítás alatt. A futár egy csomaggal érkezett. Kérdem a másik? Ő csak ezt kapta a raktárban - válaszolta. Majd aznap három órával később hiv egy másik Sameday futár, hogy úton van - ő is. Ugyanazon rendelést két futár két külön időpontban szállított ki. Ez már csak a “csomagvárás” miatt is még egyszer bonyolította az életem. csak megerősíteni tudom a SAMEDAY negatív véleményeket: a Sameday futár raktárában bő egy hetet állt a rendelés. Én sem rendelek többet innen. A termékekkel elégedett vagyok, de a szolgáltatás teljesítés és az alkalmazott futár sajnos vér gyenge.
Rendeltem egy terméket, amiről kiderült, hogy sajnos nincs készleten. Kettő napon belül visszakaptam az árát.
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre