eMAG Magyarország

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

2020. július 1.

Egy Samsung Galaxy A50-est küldtem vissza javításra, a vélemény megírásának pillanatában (01.07) több, mint harmadik hete várom, hogy egyáltalán érdemben VÁLASZOLJANAK, ne csak azt írogassák, hogy "javítás alatt" a megkereséseimre. Az utolsó zugkereskedés bármelyik aluljáróban szerintem ennyi idő alatt bőven elvégezte volna a javítást, vagy legalább bevallja, hogy szorri, de ezt a telefont nem látod többet. Bár az is lehet, hogy nekem vannak irreális elvárásaim, és piaci körülmények között tényleg egy hónapig tart egy berepedt kijelző cseréje.

2020. június 19.

Soha többet. Minden szar céget bevesznek a nevük alá, aztán mossák kezüket, hogy semmi közük hozzá. Ha a névét adja vállalja a következményeit. 1 vevőt veszítettek, de nem az utolsót.

2020. június 17.

nem biztositottak cseretermeket, tobblet koltsegbe vertek mert rossz volt az aru amit kuldtek es annak le-fel-le-fel szereltetese nekem extra koltsegeket generalt, amit nem hajlandoak kompenzalni sehogysem.

2020. június 12.

Soha többet nem rendelek tőlük. Telefont rendeltem nem volt jó vissza küldtem kértem a pénzt vissza a mai napig nem kaptam meg 5 hét telt el.

2020. június 8.

Mindenkinek azt ajánlom, hogy az eMagot KERÜLJE EL NAGYON MESSZIRE, MERT EGY MEGBÍZHATATLAN BANDA AZ EGÉSZ.
Amennyiben lehetne, negatív előjellel csillagot tenni az értékeléshez, akkor -100 * - ot tennék.
Kálváriám az eMag-gal 2019. novembere óta tart.
Akkor Black Friday alkalmával rendeltem tőlük (mint végül kiderült rajtuk keresztül a VDE shop neve bukaresti NAGYON-NAGYON MEGBÍZHATATLAN eMag partnertől) 10 éves kislányomnak a 2019. évi Karácsonyi ajándékát, nevezetesen egy hoverboard-ot.
A megrendelt termék, azon kívül, hogy egy teljesen össze-vissza szakadozott csomagolásnak még csak legnagyobb merészséggel sem nevezhető állapotban érkezett meg, hiányzott belőle a hálózati töltő.
Ezt azonnal jeleztem az eMag felé telefonon, a szokásos 20-35 perc zenélgetést kivárva, ahol közölték velem, hogy problémámmal forduljak közvetlen a bukaresti céghez akár telefonon, vagy email-en keresztül. Azokat elérnem soha, egyetlen alkalommal sem sikerült. Email-t írtan nekik magyarul, majd angol nyelven is, ezekre egyetlen egy sor válasz soha nem érkezett.
Ismét telefon az eMagnak, ismét 20-35 perces várakozás és amikor felháborodva, közöltem velük, hogy a 10 éves kislányom várva várt karácsonyi ajándékáról van szó és mit képzelnek, hogy packáznak velem, még ők voltak megsértődve. Elismerem és elhiszem, hogy konkrétan nem az az eMag munkatárs tehet a romániai cég által elkövetett hibáról, de azért legyen már annyira empatikus, hogy nekem, mint vásárlónak ad igazan és nem azon ügyködik, hogy mibe kössön bele.
A lényeg az, hogy elérkezett a 2019.-es karácsony, fa alatt a hoeverboard, kislányom örömmel bontja ki, de sajnos közölnöm kellett vele, hogy egyenlőre használni nem tudja, mert nincs hozzá töltő.
A töltő 2020. január 4-5.-én érkezett meg, nagy volt az öröm, lehet vele vagánykodni a barátnők előtt. Az öröm egy kicsit korai volt, mert a fene sem tudja hol és meddig tárolt szerkezetben lévő akkumulátor nem vette fel a töltést.
Ismét telefon az eMagnak ismét 25-35 perces zenehallgatás, ismét közölték, hogy forduljak a bukaresti partnerhez. Természetesen ismét nem jött válasz. A lényeg az, hogy a z eMag oldalán keresztül már nem volt lehetőség a termék visszaküldésére, mivel a 30 nap eltelt. Nagy nehezen valamikor áprilisban küldtek futárt érte, aki elszállította az "ipari hulladékot". Én természetesen mindeközben Kislányomnak megvásároltam egy megbízható forrásból származó hoeverboard-ot.
Mindeközben összesen 46 db, üzenetváltás email-en keresztül az eMaggal. Most 2020. június 8. van és pénzünket a mostani pillanatig nem kaptuk vissza.
Fenti véleményem és történet, csak tömör tartalma annak, amelyet írhattam volna.
Mindenkinek azt ajánlom, hogy az eMagot KERÜLJE EL NAGYON MESSZIRE, MERT EGY MEGBÍZHATATLAN BANDA AZ EGÉSZ.

2020. június 8.

Mindenkinek azt ajánlom, hogy az eMagot KERÜLJE EL NAGYON MESSZIRE, MERT EGY MEGBÍZHATATLAN BANDA AZ EGÉSZ.
Amennyiben lehetne, negatív előjellel csillagot tenni az értékeléshez, akkor -100 * - ot tennék.
Kálváriám az eMag-gal 2019. novembere óta tart.
Akkor Black Friday alkalmával rendeltem tőlük (mint végül kiderült rajtuk keresztül a VDE shop neve bukaresti NAGYON-NAGYON MEGBÍZHATATLAN eMag partnertől) 10 éves kislányomnak a 2019. évi Karácsonyi ajándékát, nevezetesen egy hoverboard-ot.
A megrendelt termék, azon kívül, hogy egy teljesen össze-vissza szakadozott csomagolásnak még csak legnagyobb merészséggel sem nevezhető állapotban érkezett meg, hiányzott belőle a hálózati töltő.
Ezt azonnal jeleztem az eMag felé telefonon, a szokásos 20-35 perc zenélgetést kivárva, ahol közölték velem, hogy problémámmal forduljak közvetlen a bukaresti céghez akár telefonon, vagy email-en keresztül. Azokat elérnem soha, egyetlen alkalommal sem sikerült. Email-t írtan nekik magyarul, majd angol nyelven is, ezekre egyetlen egy sor válasz soha nem érkezett.
Ismét telefon az eMagnak, ismét 20-35 perces várakozás és amikor felháborodva, közöltem velük, hogy a 10 éves kislányom várva várt karácsonyi ajándékáról van szó és mit képzelnek, hogy packáznak velem, még ők voltak megsértődve. Elismerem és elhiszem, hogy konkrétan nem az az eMag munkatárs tehet a romániai cég által elkövetett hibáról, de azért legyen már annyira empatikus, hogy nekem, mint vásárlónak ad igazan és nem azon ügyködik, hogy mibe kössön bele.
A lényeg az, hogy elérkezett a 2019.-es karácsony, fa alatt a hoeverboard, kislányom örömmel bontja ki, de sajnos közölnöm kellett vele, hogy egyenlőre használni nem tudja, mert nincs hozzá töltő.
A töltő 2020. január 4-5.-én érkezett meg, nagy volt az öröm, lehet vele vagánykodni a barátnők előtt. Az öröm egy kicsit korai volt, mert a fene sem tudja hol és meddig tárolt szerkezetben lévő akkumulátor nem vette fel a töltést.
Ismét telefon az eMagnak ismét 25-35 perces zenehallgatás, ismét közölték, hogy forduljak a bukaresti partnerhez. Természetesen ismét nem jött válasz. A lényeg az, hogy a z eMag oldalán keresztül már nem volt lehetőség a termék visszaküldésére, mivel a 30 nap eltelt. Nagy nehezen valamikor áprilisban küldtek futárt érte, aki elszállította az "ipari hulladékot". Én természetesen mindeközben Kislányomnak megvásároltam egy megbízható forrásból származó hoeverboard-ot.
Mindeközben összesen 46 db, üzenetváltás email-en keresztül az eMaggal. Most 2020. június 8. van és pénzünket a mostani pillanatig nem kaptuk vissza.
Fenti véleményem és történet, csak tömör tartalma annak, amelyet írhattam volna.
Mindenkinek azt ajánlom, hogy az eMagot KERÜLJE EL NAGYON MESSZIRE, MERT EGY MEGBÍZHATATLAN BANDA AZ EGÉSZ.

2020. június 3.

Menekülj amíg lehet! Az árut kifizettem, soha nem küldték ki, semmilyen futár szolgálat nem hívott. Megprobáltam lemondani, de visszaírtak hogy "már szállítás alatt van, nem lehet lemondani". Persze hazudtak, nincs szállitás alatt mert akkor a futár szolgálat értesített volna. Már negyedik hete várok, semmi... a cég elérhetetlen, a telefont nem veszik fel, emailekre nem válaszolnak.

2020. június 2.

Kb. Másfél éve vásároltam egy tv-t. Most, mikor szerettem volna 2 eszközt rádugni - lévén, két db hdmi van rajta - kiderül, hogy csak az egyik csatlakozó működik. A futár minden előzetes értesítés nélkül érkezett a cuccért, majd újra és újra. 4. alkalommal csak azért tudta elvinni, mert vele megbeszéltük, hogy mikor jöjjön. A szerviz egy héttel később visszakuldte, hogy ők nem tapasztalják a hibát.
Ügyfélszolgálatot legkevesebb 15 perc kitartó zenehallgatás után lehet elérni, de ott sem nem értenek hozzá, sem üzenni nem tudnak a "szakembereknek". Vicc egy cég, vicc az ügyfélszolgálat, vicc a "szakszerviz", vicc a logisztika és még szemetet is árulnak. Senkinek nem ajánlom!!!

2020. május 26.

Okosórát vásároltam a kedvesem szülinapjára, nagy volt a választék, jók az árak és az óra tökéletes.

2020. május 26.

Sokrétű termékkínálatuknak köszönhetően az ember könnyen választhat számára megfelelőt. Az árak kedvezőek, a kiszolgálás is gyors volt és pontos.

2020. május 26.

Minden rendben zajlott, gyorsak voltak, mindenről értesítettek és a termék is hibátlan, sérülésmentes.

2020. május 20.

Minősíthetettlen a vevőkkel való reklamációkezelés!!! Megrendeltünk egy mikrofont, egy másikat küldtek egy olcsóbbat. Jeleztük feléjük a problémát kétszer telefonáltunk kétszer kitöltöttük a vissza szállítási űrlapot, de semmi nem történt!!! ( teszem hozzá jó töltöttem ki) Vártunk. Közben szépen letelt a 30 napos vissza küldési időhatár... telefonon nehéz elérni öket ha reklamáció van!! És hab a tortán: A futár a 13 éves gyerekemnek adta át , futárnál fizetés volt és a" kedves" futár érvénytelen pénzzel adta a visszajárot. Vagyis Csalást követett le. Na ennyit az E-magos rendeléseről. Ha véleményemmel valakinek problémája van nyugodtan írhat : tizsu7581@citromail.hu

2020. május 18.

Ok volt a rendelés.

2020. május 11.

Kedvező árak, széles választék.

2020. május 11.

Fűnyírót rendeltem tőlük, gyorsan megérkezett minden rendben volt.

2020. május 11.

Háztartási gépeket vásároltam az új lakásomba, szerettem volna mindent egy helyről beszerezni. Nagyon elégedett vagyok a rendelésem gyors feldolgozásával, hogy értesítettek előtte a szállításról és minden épségben, tökéletes állapotban érkezett meg és működik. Ajánlom a webáruházat.

2020. május 9.

Nem javaslom a vásárlást náluk, mert könnyen póruljárhat a vevő. A megrendelt áru egy részét nem szállították le, majd 1 hónapig hitegettek. Az ügyfélszolgálat állandóan félrevezett, minősíthettelen az ügyfélkezelésük!. Végül meg is károsítottak, mert kevesebbet utaltak vissza, mint a le nem szállított áruért tőlem bekaszált összeg.
Soha többet nem vásárolok az eMAG-tól.

2020. május 6.

Néhány nap alatt megérkezett a csomagom és a futár is nagyon kedves volt. Ajánlom!

2020. május 6.

Nagy a választék és jók az áraik, szeretek itt vásárolni.

2020. május 6.

Nagyon elégedett vagyok mindig, sokszor rendeltem már tőlük az elmúlt években, még sohasem okoztak csalódást.

2020. május 1.

Futär jelezte hogy hozzá a csomagot, de hiába vártam nem jött. A számlát emailben megküldték, a csomagot azóta sem. Hiába reklamáltam az ügyfélnek nem tesznek semmit. Többet nem rendeltek itt és nem is ajánlom senkinek.

2020. április 28.

Elégedett vagyok!

2020. április 28.

Nagyon kedvezőek az áraik és mindenféle termék megtalálható náluk. Gyorsak és precízek!

2020. április 28.

Megrendelt terméket hamar megkaptuk, viszont hibás volt ,nagyon nagy csalódás. Sikerült vissza küldeni ami pozitívum annak ellenére ,hogy tartottam tőle ,hogy nem kapom vissza sem az árát se semmit. Végül pár napra rá kaptam az e-mailt és telefonon is jelezték ,hogy megkapták a terméket átvizsgálták, és amit megjelöltem vissza küldés opcióként az utalványt meg is küldték részemre. Azóta már le vásároltam , igaz nem ugyanazt a gépet vettük már meg ezután.

2020. április 24.

Mennyi időn belül szalítjak ki?Olcsó ezért innen rendeltem de nem írták hogy mennyi a szállítás ideje.

2020. április 23.

román beszállító , hibás termék, saját költségen kéne visszaküldeni Romániába a terméket, emag minden felelősséget elhárít, inkorrektek, nem segítenek, leráznak

2020. április 21.

Mindennel nagyon elégedett voltam, a dolgozók pedig nagyon kedvesek és segítőkészek!Ajánlom!

2020. április 21.

Szobabicajt vásároltam, gondoltam itthonra szuper sport lehetőség... Kicsit aggódtam a gép mérete miatt, de mindent megoldottak a szállítók és nagyon jól működik a gép. Köszönöm! :)

2020. április 21.

Sok mindent rendeltem, tekintve, hogy jó az üzlet és most itthon eléggé felértékelődtek a háztartási cikkek is. Többek között kenyérsütőt vásároltam és kávéfőzőt. A telefonos ügyfélszolgálaton nagyon kedvesen segítettek és néhány napon belül, folyamatos tájékoztatás mellett megérkezett a teljes pakk is. Minden jól működik, az árak is elfogadhatóak és nagy könnyebbség, hogy nem kellett a boltba menni. Én csillagos ötöst adok nekik.

2020. április 20.

Rendeltem egy kerékpárt, ami az emag oldalán még készleten volt, a forgamlazó viszont telefonon közölte, hogy már nincs a bolti készletükön. A bolti készletük pedig nincs szinkronban az emag adatbázisával. Megkért, hogy töröljem a rendelést, így a legegyszerűbb visszakapnom a pénzem. 04.17-én, pénteken töröltem is a rendelést, az emag oldalán tettem egy bejelentést is, amiben megkérdeztem, hogyan tovább, honnan tudják, hogy hova utaljanak vissza, ha nem adok meg számlaszámot. Erre kaptam egy emailválaszt kb 1 órán belül, ami a konkrét kérdésemre nem válaszolt, csak leírta, hogy elbírálták a rendelés törlését és pár napon belül visszautalásra kerül a pénzem. Ma pedig, hétfőn, 04.20-án jött az sms, hiánytalanul visszautalták az összeget (~200k). Azért írtam erről, mert pénteken még bizalmatlan voltam, olvastam a témában korábbi véleményeket, ahol nem ment zökkenőmentesen a visszautalás. Úgy látszik, azóta kiköszörülte az emag ezt a hibát. Korrektnek éreztem leírni.

A bolt adatai
A bolt leírása
Az eMAG, Kelet-Közép-Európa egyik legnagyobb online kereskedelmi áruháza, amely 14 évvel ezelőtt hoztak létre, Magyarországon 2013. október óta van jelen. Az eMAG.hu 4.400 márka termékeit kínálja, úgy mint tabletek, televíziók, háztartási gépek, továbbá könyvek, szépségápolási cikkek, játékok és divat termékek széles skáláját. A magyar piac egyik legkiemelkedőbb minőségbeli szolgáltatáscsomagjával az eMAG olyan lehetőségeket kínál, mint az ingyenes szállítás, fizetés utánvéttel, 30 napos termék-visszaküldés, Pick Pack Pont csomagátvétel, nézzen bele a dobozba fizetés előtt és 0-24 órás ügyfélszolgálat!

Üzletek

A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés