eMAG Magyarország

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

2021. június 9.

Nem indult az itt vásárolt AL-KO benzines fűnyíróm.
Bevittem az AL-KO területileg ill. garancia szakszervizbe.
Szerintük hibáztam. Sopronból Pestre kellett volna küldenem a futárszolgálattal. ..A 36kg-os fűnyírót!.. A szervíz 2 utcányira, Pest 220km. - ez tűnt ésszerűnek..
..Azóta válaszra sem méltattak...
A sztori végén én javítottam meg, bár nem ez a szakmám..
Tanulság: garanciát itt felejtsd el! ..másik: csak japánt vegyél akkor is drágább!
Pontosítás.: ..alig egy hónapja lejárt a vállalt egy éves garancia, bár esküszöm, hogy télen vagy 4hónapig nem nyírtam vele füvet..
Fix , hogy innen többet nem rendelek semmit..

2021. június 4.

Senkinek nem ajánlom! Tőlük rendelt elektromos rollerem pár használat után megadta magát, jeleztem a problémát és leadtam a rollert az egyik üzletbe, ahol az átvevő, átnézve a rollert, felírta a lapra, hogy HASZNÁLATBÓL ADÓDÓAN KISEBB KARCOK VANNAK rajta! Két hét után kaptam vissza egy email kíséretében, hogy kijavították a hibát! Hogy mit csináltak vele az sosem derül ki, mert a szerviz lap román nyelven íródott! VICC! De a lényeg: a hiba fennáll ugyanúgy, a roller első sárhányójából hiányzik egy darab és a kormány tartó rúdból az öntvény részből hiányzik egy nagyobb darab! Fogalmam nincs mit csináltak vele, de konkrétan a pár hónapos roller tropa (mondjuk, ha ezt előre tudom, inkább valamelyik xiaomi szervizbe saját költségre megjavíttatom!) Ujra telefon, emailek, roller vissza, majd közölték, hogy ők nem ismerik el a sérüléseket, megjavítják a rollert és majd jelentkeznek! WTF????? Ember, eddig mit csináltatok? CSAK KÁRT! Biztos, hogy jelenteni fogom a fogyasztóvédelemnek!!!!! SOHA TÖBBET ESZEMBE NEM JUT TŐLÜK SEMMIT RENDELNI!!!!!!

2021. június 4.

Nagyon sok szemetett árulnak. Pl a grillelző egy év után tönkrement.rendeltem anno egy autó töltős porszívót. Nem működött ... Pénzt nem akarták visszaadni,csak levásárolni tudtam nagy nehezen a végén. NE VÁSÁROLJATOK INNEN!!! Elöbb-útóbb megszivatnak...
Ez egy olyan cég akit kikéne baszarintani az országból.

2021. június 3.

Múlt héten rendeltem tőlük mikrót és azért esett rájuk a választásom, mert a legjobb áron kínálták. Először rendeltem, de minden nagyon gyorsan és zökkenőmentesen ment.

2021. május 26.

Nem hajlandók visszaszállítani a terméket, és vsisszaadni a pénzt.
Soha többet nem rendelek innen.

2021. május 22.

Olyan cégekkel állnak kapcsolatban akik nem tartják be a törvényi előírsokat. Az ellálási jogomat amit a törvény garantál (https://bkik.hu/hu/szolgaltatasok/tudastar/tizennegynapos-ellalas). Egyszerűen semmibe vették. A terméket csomagolás nélkül kibontva kaptam meg amit nem a futárszolgálat hozott ki, hanem a bolti eladó. A termék (mikrofon). A funkcióját nem látta el. Csak üvöltözve hallatszott valami a kimeneten. Több eszközön kipróbáltam. Reklamációmra a cég válasza az volt, hogy akkor miért vettem át. Pénzt nem adnak vissza, le kell vásárolnom!!!! Nem tudják még azt sem igazolni, hogy átvettem. Nem tudnak ilyen dokumentumot felmutatni. Későbbiekben, a külső cég elkezdett telefonon hívogatni, erőszakos, tiszteletlen hangnemben, hogy ezt ők rendezni akarják velem. Több emagos ügyfélszolgálatossal beszéltem akik segítőkészek voltak, hogy ennek azzonal vessenek véget. Jeleztem nekik a személyes adatokkal való visszaélést (telefonszámom jogtalan használata) és az elfogadhatatlan kommunikációs stílust. Sajnos az egyik emagos ügyfélszolgálatos tényleg elég unott volt. Nem láttam rajta, hogy átérezné, hogy engem most 30 ezer forinttal megloptak. Kérdésemre, hogy akkor mire vonatkozik az ellálási jog a válasz az volt, hogy visszaküldhetem a terméket, a cég!!! bevizsgálja, hogy nem e én tettem tönkre, és csak akkor adja vissza a pénzem. Ezek után, ez elfogadhatatlan. Ki küldené vissza bevizsgálásra a terméket egy ilyen cégnek??? (Vajon mi lenne a vizsgálat eredménye???) Végig igyekeztem, hogy ne az eMAG-os ügyfélszolgálatos embereken csapódjon le a felháborodásom, de nem lehet figyelmen kívül hagyni, hogy az eMAG is felelős ezért az elfogadhatatlan kialakult helyzetért. (Írásban, még sem bocsánatkérést nem kaptam, sem a pénzemet nem kaptam vissza.)

2021. május 20.

A megbízhatatlan bolt minősítést nálam most végleg elnyerte az áruház!! Konkrétan nem kaptam meg a rendelt és előre kifizetett terméket. Emailre nem reagálnak, telefonon egy egyértelműen hozzá nem értő unott hangú hölgy vette fel, akinek csupán háromszor kellett elismételnem a problémámat mire fel is fogta.. segíteni pedig nyilván nem tudott. A rendelésem megérkezéséről azóta sem tudok semmit.
Senkinek nem ajánlom, hogy bármit is rendeljen innen! Botrány, hogy mennyire nem tisztelik a vásárlóikat és milyen szinten nézik hülyének az embereket.

2021. május 20.

Soha többet nem fogok tőlük rendelni és senki nem ajánlom az oldalt!!!
Okosórát rendeltem, amit jóhiszeműen ki is fizettem. Következő munkanapon késő délután kaptam egy e-mail az eMAG ügyfélszolgálatáról, amelyben közölték, hogy az okosórához járó ajándék mérleg nincs készleten, és lehet, hogy több nap, vagy több hét mire tudják szállítani. Ha gondolom töröljem az ajándék mérleget és valamikor hozzák az órát. Mindeközben az okosórához és a mérleghez is nagy betűkkel reklámozták a másnapi kiszállítást, engem meg azzal próbáltak átverni, hogy nincs készleten. Amikor ezt az észrevételemet leírtam nekik többet nem is válaszoltak.. Ma nagy nehezen felvették a telefont, és egy halálra unott hangú nő nagy nehezen de felfogta, hogy mi a problémám, segíteni nem tudott.

2021. május 14.

Az áraik és a kiszolgálás is remek, ajánlom!

2021. május 14.

Kerti bútorokat vásároltam tőlük, mind tökéletes állapotban érkezett meg és nagyon gyorsan, úgyhogy nagyon köszi!

2021. május 12.

Április közepén rendeltem egy üléshuzat szettet. Univerzális huzat, de direkt néztem hogy megfelelő legyen az autóhoz. Április végén megérkezett, csak egyetlen egy ülésre néztem meg de nem volt jó, pedig a csomagoláson a típus rajta volt. Hívtam őket, hogy szeretném visszaküldeni, mondták hogy a forgalmazó céggel vegyem fel a kapcsolatot. A forgalmazó cég meg azt hogy az emag oldalán töltsem ki a visszaküldési nyilatkozatot. Így is tettem, fogadták és vártam a továbbiakat. 1,5 hét után írtam neki hogy mi újság, mert nem halad előre a folyamat. Írták hogy azon vannak hogy minél hamarabb előre lépjünk, de ha gondolom vegyem fel a forgalmazóval a kapcsolatot, és adtak egy számot. Majd 2 órával később törölték a visszaküldési kérelmemet. A forgalmazót nem tudom elérni, lengyel cég, az Emagnál meg azt mondták hogy 14 napon belül kell a visszaküldést megoldani saját költségre. Mondták hogy küldtek egy futár elérhetőséget meg a külsős cég címét, ezt az emailt a mai ismételt telefonálás után megkaptam, de már a 16. napnál vagyok, szóval... van egy üléshuzat szettem amivel nem tudok mit kezdeni. Köszönöm!

2021. május 8.

Hulladékáruda!!!!!!!!!!!!

2021. május 6.

2021.Április.6. hibás termék vissza küldési kérelemre ,többszöri ügyfélszolgálati beszélgetés, levelezésre semmi érdemi intézkedés. Idő húzás, levelekre még válaszra sem méltatás. Mindenkit lebeszélek aki ott szeretne vásárolni.

2021. május 6.

03.06 vásároltam egy terméket, ami ki is lett fizetve (cirka 210 ezer forint), 03.23 "elküldték a csomagot", de azóta sem érkezett meg a termék, a futárszolgálatnak sem adták át, a pénzt sem utalták vissza. Az ügyintézők semmit nem tudtak tenni ezzel két hónapon keresztül, pedig hetente kétszer hívogattam őket. Senkinek nem ajánlom, soha többet emag!

2021. április 30.

2021.április.21-én Rendeltem egy terméket,amit “23.án fel is adtak a futárnak” 23.a délután jött egy email,hogy a termék vissza utasításra került.
Felhívtam az ügy.f.sz. Hogy mi történt,ők nem tudnak semmit…..
Vissza utalják a pénzt.
Rá 1 héttel kapom az emailt,hogy viszik a csomagot,de nincs lehetőség bankkártyás fizetésre csak kp….
Felhívom az ügy.f.sz-ot a nő full flegma fennhangon kommunikált. De ő se tudja,hogy mi történt…ilyen emailt nem lát.
Nem ajánlom,hogy bárki is ilyen szolgáltatás mellett innen vásároljon. Kerüljétek el az emagot jó messzire…..!!!!!!

2021. április 30.

Fontoljátok meg a vásárlást! 2021.04 . 19-én megrendelt termék a mai napig 2021.04.30 nem érkezett meg , 3 napja érdeklödőm az ügyfélszolgálatnál és semmi érdemleges dolog nem történik. A megrendelt termék nincs meg, és nem hajlandóak másikat sem küldeni, pedig kértem az ügyfélszolgálatnál. A termék megrendeléskor ki lett fizetve. Mindenkinek ajánlom , hogy fontolja meg a vásárlást az Extreme Digital-eMAG kft.-nél! SOHA TÖBBÉ NEM VESZEK SEMMIT NÁLLUK!

2021. április 29.

A termék: Well vezeték nélküli kinetikus csengő

A 2021.04.01.-én rendelt termék megérkezett 2021.04.08.-án, aznap kipróbáltam nem működött.

Hiba jelenség: Termék első bekapcsoláskor nem működött. 220v -ba dugva folyamatos sistergő hangot ad. A termék értéke: 3279 Ft.

A csavar a dologba az elállási jog, mivel kűlföldi eMAG Marketplace partnertől “Vitacom Electronics SRL” rendeltem ,így romániába kellene küldenem a hibás terméket , ami többe kerül mint maga a termék ára.

Én véleményem: a kűlföldi eMAG Marketplace partnertől rendelés kerülendő “ha hibás lesz a termék az csak ráfizetés lesz”.

A másik dolog: Az emag oldalán értékeltem-véleményeztem volna a terméket a hiba jelenség szövege alapján. Hát persze eMag-tól jött a válasz: “Értékelésed elutasításra került Elutasítás oka Gyári hibára utaló panasz”

Új fejlemény:

DPD futárnak átadva a rossz termék eredeti csomagolásában: 2021.04.13.-án.

Visszaküldés státusza: "Kérelem törölve
Date: 23 április, 16:01
Lehetőséged van új kérelmet rögzíteni, amennyiben továbbra is visszaküldenéd a terméket."

Egy utolsó kört futok vele még ,ha ezt követően se kapom vissza azt a kevés pénzt, akkor azt elektronikus panasz formájában bejelentem a hatóság felé.

Ezt jeleztem mai nap EMAG felé.

Azt nem értem ,ha ilyen sok a panasz az EMAG-ra ,hogy nem vizsgálja a megfelelő állami szerv ...

2021. április 24.

A rendelt termék egy napon belül szállításra kész volt, a szállítási határidő viszont egy hét. Ez szerintem elfogadhatatlan. Nincs karácsony, amikor ez esetleg elfogadható.

2021. április 22.

Ha innen veszel valamit, jobb ha felkészülsz, hogy olyan, mintha az ecseri piacról vetted volna, ugyanis a garancia, amit kapsz, semmit nem ér. Ha egyáltalán méltatnak küldeni a termékhez.

Ott mutyiznak ahol tudnak, hogy kibújjanak a garancia alól, sorozatszámot rosszul vezetik rá a garancialapra, hogy a vásárolt termék és a kapott garancialap ne legyen egymáshoz köthető.

Ha ezzel szembesíted őket, egyszerűen csak ignorálják az üzeneteidet (magyarán sz*rnak rád). Reménykednek, hogy a vásárlók ezt nem veszik észre (gondolom 95% nem veszi észre, így összességében működik nekik a teljesen jogszerűtlen átverős taktika).

2021. április 18.

Monitort rendeltem, előtte személyesen az egyik üzletben utánaérdeklődtem, hogy milyen lehetőségeim vannak hiba (különösen pixelhiba) esetén. Megnyugtattak, hogy ha visszaviszem a terméket, akkor garanciálisan kicserélik a panelt, akár 1 hibás pixel esetén is.

Amikor megérkezett a monitor kipróbáltam és pixelhibás volt, úgyhogy visszavittem az üzletbe, ahol bevették szervízbe. 1 héttel később szóltak, hogy javítás nélkül visszaadják a terméket és hogy nekem kell felkeresnem a szakszervízt, aminek csak a telefonszámát adták meg. Már itt nem tetszett a dolog, ha garanciát vállaltak rá, akkor miért nekem kell lerónom az extra köröket és miért nem tudják ők elintézni? Felhívtam a szakszervízt és nagyon meglepődtem, amikor angolul vették fel és az egész ügyintézés is angolul zajlott.

Ekkor döntöttem el, hogy nem fogok még ezzel is bajlódni és ki tudja hova postázni a monitort, természetesen úgy, hogy valószínűleg a postaköltséget is nekem kellett volna állnom. Felhívtam az eMAG ügyfélszolgálatot. elmeséltem mi történt és jeleztem, hogy ezek alapján élni akarok a 30 napos elállási joggal. Erre közölték velem, hogy ezt már nem tehetem meg, mert éltem a garanciális javítással.

A szervízlapon "javítás nélkül visszaadva" szerepelt, de ezt ők mégis érvényes garanciális javításnak tartották. Sőt, amikor visszavittem a terméket senki nem jelezte, hogy a javítást választva elveszteném a visszaküldési jogot (ezen az ügyfélszolgálatos maga is meglepődött, szerinte az üzletben lévő kollégának fel kellett volna rá hívnia a figyelmem).

Ha mással nem is, az ügyfélszolgálattal meg vagyok elégedve, mert pár telefonhívás alatt sikerült visszakapnom a pénzem. Más monitorvásárlónak azt javaslom, hogy hibás termék esetén semmiképp ne a javítást válassza, de szerintem jobban jár, ha egy olyan üzletben vásárol, ahol adnak pixelgaranciát.

2021. április 16.

Összességében elégedett vagyok.

2021. április 16.

Fürdőszobát rendeztünk be, sokmindent vásárároltunk, így egy helyről szerettük volna, rájuk esett a választásunk. Nagyon gördülékenyen ment minden és a termékek is nagyon jó minőségűek.

2021. április 13.

Egy vicc a cég. Ágyat rendeltünk amit "rozsdás" állapotban ki is szállítottak. Majd kezdődött az egyezkedés. ;) Végül olyan 8 ezerért megmaradt az ágy s a többit nagy nehezen de visszautalták.
Egyébként drágák a termékek, érdemes több más webáruházban szétnézni... Lol

2021. április 13.

Egy kategóriájában olcsóbb, másik terméket küldtek a rendelésem helyett! Nem tettem panaszt, csak értékelést írtam, nem akarok a visszaküldéssel foglalkozni!
Az értékelésemet lemoderálták, csak annyit írtam, hogy értékelhetetlen, mert nem ezt rendeltem!
Szóval egy rohadék szemét banda!

2021. április 12.

A terméket egy csillaggal értékeltem de az emag nem fogadta el. Mindenkit ovva intek a vásárlástol ezektöl

2021. március 29.

Soha többé nem rendelnék az emag-tól. FFP2es maszkot rendeltem, köze nincsen a szabványhoz. Visszaküldeni nem tudom, mert nem válaszolnak a levélre. Telefonon az ügyfélszolgálattól azt az információt kaptam, hogy nyugodtan küldjem vissza a romániai céghez és vissza fogják utalni az árát. A román cég nem válaszol a megkeresésre. 30 000 forintról beszélünk. A postaköltség kb 8 ezer Ft lenne.
Soha senkinek nem ajánlanám, megbízhatatlan cég. Legszívesebben beperelném őket, de nincs kedvem a herce-hurcához, és gondolom van valami extra apróbetűs rész, amit elmulasztottam elolvasni....

2021. március 28.

ÓVA INTEK MINDEN KEDVES VÁSÁRLÓT!
Azt javaslom minden olyan vásárlónak, akinek ésszerű, belátható időn belül szüksége van a kinézett termékre, hogy ezt ne az eMag-tól szerezze be, ha a terméket aMag külső partnere szállítja.
Én sajnos őket választottam és napra pontosan 3 (azaz három) hónapot kellett várnom, amíg a sajnos egy nap használat után meghibásodott személyi számítógépet kicserélték. Ez a sajnálatos esemény az eMag globális megítélését negatívan befolyásolta részemről . Megjegyzem, hogy egy ilyen árbevételű cég átvállalhatta volna a reklamáció rendezését úgy, ők a vevő időben történő kiszolgálása után rendezik az ügyet e beszállító partnerükkel - akiért felelősséget kellene vállalniuk - ez sajnos nem történt meg.
Remélem mások nem kerülnek ilyen abszurd helyzetbe.

2021. március 23.

Több éves tapasztalattal rendelkezem.
Rendeltem már telefonokat,hozzà foliàt,tokot.
Tavaly novemberben egy tv-t és egy hűtőt.Plussz garanciával 2+2 év.
Hűtő sajnos 2021 februárban üzemképtelen lett.
Kb. 15000-20000ft lett kidobva.
Húsok stb.
Jeleztem ahogy kell.
Kifogàsok:
-nem jó a szerverük,nem megy àtt az emailom.
-Adattàbla nem olvasható.
-Szerviznek nem jó email cím és telefonszámot adták meg.
Ha én nem hívom fel a szerviz(2021.03.22) semmi nincs a mai napig!
-Most a szerviz(2021.03.23)rendel alkatrészt és majd az eMAG eldönti azt,hogy megéri e!
Meddig fog el tartani!?
Soha többet nem rendelek emagról!

2021. március 18.

Több mint egy hete rendeltem 2x10 db FFP2-s szájmaszkot, mai napig nem kaptam meg. Reklamáltam online majd kétszer telefonon, semmi eredmény. Eleve röhejes, hogy az Emag lényegében egy közvetítő cég ami a rendelés illetve fizetés után minden felelősséget átnyom az úgynevezett partner cégére. Náluk megrendeled az árut, de utána már minden problémát intézhetsz a no name partnerével. Nem ajánlom senkinek ezt a céget

2021. március 14.

Faszopó emag 2 hete rendeltem előre utalásal és nem jön a termék

A bolt adatai
A bolt leírása

Tudnivalók az eMAG-ról


Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.


Történetük



  • 2013-ban léptek a magyarországi piacra

  • tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el

  • 2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is

  • 2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel

  • A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.

  • A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.

  • mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit


Cél, vízió, vállalati kultúra



  • Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.

  • Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.

  • Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.


eMAG Marketplace


Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.


 


 


 


Üzletek

A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre