eMAG Magyarország

Megbízható webáruház eMAG Magyarország
Hirdetés

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2023. január 4.

December 8-án kifizetett és december 13-14-ére ígért megrendelés a mai napig nem érkezett meg.
A csomag nyomon követés szerint december 17. óta a Sameday raktárban van, de azóta semmilyen tájékoztatást nem kaptam. Ügyfélszolgálatot ma hetek után sikerült elérni annyit tudtak mondani, hogy jó szólunk a kollegának, hogy szállítsák ki. Nevetséges, eddig miért nem tették??

2023. január 4.

Kétszer rendeltem az eMAG-ról, egy töltőfejet és egy HDMI elosztót. Az elosztóra azt írták, január 3. után érkezik meg, helyette viszont már 2.-án megjött, aminek örültem, viszont a töltőfej rendelésénél az áll, már kézbesítették, december 30-31. között kerül kiszállításra. 2023. január 4.-e van és még mindig semmi, a rendelésem lekövetésénél csak ezt látom: "A termék(ei)d néhány napon belül kiszállításra kerül(nek)." Nem hiszem, hogy fogok innen rendelni többször.

2023. január 3.

Soha többet e-mag! 20.000.-Ft-os termék helyett egy 1000.-Ft-os terméket kaptunk, ami lehet tévedés persze de az, hogy az e-mail-re amit küldtünk nem válaszoltak, az ügyfélszolgálatot napokig hívtuk de senki nem veszi fel, az teljesen elfogadhatatlan. Egy ekkora cég ezt nem engedheti meg magának.

2023. január 3.

23.an rendeltem ajándékba egy aroma diffuzort illatositokkal.. A mai napig nem érkezett meg annak ellenére hogy 28. a.,29.e volt a kiszállási idő. Semmi jelzést, értesítést nem kaptam azóta sem, sem a futár cégtől sem tőlük, hogy miért késik, vagy hol van egyáltalán a csomagom. A meg keresésemre, azóta sem kaptam választ. Többet nem rendelek tőlük.

2023. január 3.

A december 2. hetében megrendelt és kifizetett áruhoz a mai napig nem kaptam meg a számlát!!! Továbbra is kértem és kérek, ráadásul cégnévre rendeltem. December közepe óta nem kapok választ az ügyfélszolgálattól sem, nem felhívhatóak. Kaptam egy e-mailt arról, hogy az eMag válaszolt a korábbi kommentjeimre. Ez sehol sem elérhető. És kíváncsi lennék, hogy csak az elmúlt hónapban a több száz panaszos kérdéseire egyáltalán válaszoltak-e. Extreme digital néven is minősíthetetlenek voltak legutóbb, most új néven is azok. Senkinek sem ajánlom őket!

2023. január 2.

2022.11.29-én rendeltem egy mikrohullámú sütőt.A visszaigazolásban azt írták várható kiszállítás dec.02-03. December 14-én megreklamáltam, azóta sem kaptam választ!! Sőt, az aktív rendeléseim között sem szerepel már. A leghitványabb kínai cég is korrektebb,pontosabb, és megbízhatóbb ezeknél! Soha többet innen!!!

2023. január 2.

Aza velemenyem, hogy az eMAG egy interneteskereskedesnek álcázott bűnbanda. miutan par ezer forinttal olcsóbban meghirdetnek valamit,kiderul, hogy utánvéttel csak készpénzzel lehet fizetni. Miutan tobb tízezer forint keszpenzzel nem akar az ember bajlódni kifizeti intenetes átutalással. Az egykattintasos penzlevetel is gyanús, mert az ember nem kap semilyen banki információt. Aztan kap az ember egy e-mailt, hogy kiszállítottak a sameday nevu szallito cegnek. Ez szerintem egy kamu szallito cég, mert egy honlapon az jelenik meg, hogy ok megrendeltek a termeket az eMAG-tol. Aztan semmi. Se az eMAG, se az szallito ceg nem lesz elérhető. Az eMAG nem adja vissza pénzt azzal az indokkal, hogy ok kiszallitottak a kamu cegnek a termeket, majd akkor utaljak vissza pénzt, ha visszajon hozzajuk az áru.Szerintem ez az egész egy gyengen szervezett, de lathatoan mukodo bűnszervezet.
En egy VARTA start-stop akkumulatorral furodtem be .

2023. január 1.

Elolvasva az előzményeket már nem is írok semmit.Kár volt ez a nagy összeborulás az EMAG meg az ExtremDigitel között.Amíg külön volt az edigital sokkal jobban müködött.

2022. december 31.

Borzalom egy cég futárszolgálattal együtt!!!!!!!

2022. december 31.

Borzalom egy cég a futárszolgálattal együtt!!

2022. december 31.

Borzalom egy cég a futárszolgálattal együtt

2022. december 31.

Eddig kétszer rendeltem nem volt semmi gond. Most viszont nagyon mérges vagyok rájuk. December 26-án rendeltem, 28--án átadták a futárnak Samyday-nek. Azt írták december 29-én megkapom 8-17 óra között. Nem jött meg a raktárba van december 28 óta.Itthon ültem vártam nem mertem menni sehová. Próbáltam felhívni Emagot, Samidayt senki nem vett fel. Írtam e-mailt nem válaszoltak. Fogalmam sincs mikor kapom meg. Ilyen undorító futárszolgálatot nem láttam. Ez volt az utolso, hogy innen rendeltem

2022. december 30.

Nem érkezett meg a temék 3 hét alatt. Ki lett fizetve, de beszállítójuktól nem tudták beszerezni az árut. Úgy adnak el holmikat hogy nincs is nekik. Ügyfélszolgálat igyekezett megsürgetni a termék kiszállítását. Másnap megérkezett a visszautalás... A termék sehol. Kárpótlásról ne is beszéljünk. Kar@csonyfa alatt semmi. A m@sik ami megérkezett az pedig törött volt.

2022. december 30.

Soha többé az életbe nem rendelek az EMAG tól november 24 rendeltem és kifizettem egy 3 személyes kanapéra és 2 fotelra egy rugalmas huzatkészletet ami kis késlekedéssel december 5 én megérkezett átvettem kibontottam és akkor vettem észre hogy egy sarokkanapéra való huzat van a csomagban azonnal felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal és nagyon kedvesek voltak még aznap december 5 én délután visszaküldték a futárszolgálatot, hogy visszavigye a tévese kiküldött terméket most december 31 ét írunk de az eredetileg rendelt termék a mai napig nem érkezett meg 2023 mat azzal fogom kezdeni, hogy újra felhívom az ügyfélszolgálatot de amennyiben akkor se történik előrelépés sajnos felügyeleti szervhez kell forduljak hogy vére ugy másfél honap után megkapjam a kifizetett terméket

2022. december 30.

Nem érdemes csak utánvétel rendelni vagy még úgysem mert ha elõre utalsz várhatod a kifizetett árúdat!!!!

2022. december 30.

Rendeltem egy táblagépet,rendben meghozták.Viszont sem számlát sem garancia levelet nem kaptam. Sikerült utolérnem az ügyfélszolgálatot,munkatársuk(Kelemen Bettina) közölte hogy a temék dobozában van a garancia levél. Valóban volt benne egy kitöltetlen pecsét hiányos papirdarab. Ezt e-mail formában meg reklamáltam,mondanom sem kell hogy azóta elérhetetlenek.Felhívni öket lehetetlen!!!,csak zenél,zenél és szedi le a telefon egyenlegemet.Sok mindent rendeltem eddig náluk,de így még nem jártam.Úgy gondoltam hogy ezek után a fogyasztóvédelemhez fordulok.

2022. december 28.

Katasztrófa, én még hasonlóval sem találkoztam!!!!! Telefonon elérhetetlenek, az ügyintézés, így csak emailban fáziskéséssel elérhető, soha nem arra válaszolnak amit kérdezek, hanem a nekik megfelelő választ nyomják (mindezt lekezelő stílusban!) 2022. dec. 7-én karácsonyra rendeltem, jelenleg dec. 28. és azóta sem termék, sem pénz. Senkinek nem ajánlom, de én ezt nem hagyom annyiban. Bízom benne, hogy mihamarabb úgy járnak, mint azok, akikből eddig éltek!

2022. december 28.

Dec 13-an rendeltem kenyérsütőgépet.Eloszor dec.19,20,21 volt.A mai napig nem érkezett meg.Lengyelorszagban elakadt? Nem fogok rendelni többé az emagtol

2022. december 28.

Dec

2022. december 28.

A terméket nem kaptam meg. A szállító cég embere,akihez az e mag irányított, akcentussal beszélt,alig értettem, segíteni nem tudott!

2022. december 28.

Dec. 12.-ei rendelésem 14.-i kiszállítással a mai napig nem érkezett meg. December 24.-én jelent meg a nyomkövetési kód. Ma 28.-a van semmi előrelépés nincs. A megadott telefonszámok használhatatlanok. A futárszolgálatnak a Curier van megadva. A futárszolgálat weboldalán felhívják mindenki figyelmét hogy ők nem Emag partnerek, és probléma esetén hívjam az Emag ügyfélszolgálatot. Én minden évben online intézem a karácsonyi rendeléseket. Olyan még sosem fordult elő hogy a karácsonyi ajándék ne érkezzen meg karácsonyra. Ezt most az Emag-nak sikerült elérni. Értékelésem: valós információ kiszállításról a weboldalon 0 , ügyfélszolgálat: 0 , futárszolgálat : 0

2022. december 28.

Dec. 12.-ei rendelésem 14.-i kiszállítással a mai napig nem érkezett meg. December 24.-én jelent meg a nyomkövetési kód. Ma 28.-a van semmi előrelépés nincs. A megadott telefonszámok használhatatlanok. A futárszolgálatnak a Curier van megadva. A futárszolgálat weboldalán felhívják mindenki figyelmét hogy ők nem Emag partnerek, és probléma esetén hívjam az Emag ügyfélszolgálatot. Én minden évben online intézem a karácsonyi rendeléseket. Olyan még sosem fordult elő hogy a karácsonyi ajándék ne érkezzen meg karácsonyra. Ezt most az Emag-nak sikerült elérni. Értékelésem: valós információ kiszállításról a weboldalon 0 , ügyfélszolgálat: 0 , futárszolgálat : 0

2022. december 27.

Iszonyu lassu szállítás.

2022. december 27.

Három rendelésemet, a gyorsabb kiszállítás érdekében, HÉT csomagban szállítanák... Ebből HÁROM csomag meg is érkezett az automatába, át is tudtam venni. A többi, egy kivételével állítólag szintén megérkezett. A különböző csomagokra, MINDEGYIKRE, ugyanazt, az utolsó átvett csomagnál megadott, de most már érvénytelen pin kódot, és qr kódot erőltetik. Így az átvétel lehetetlen. Közben volt amit visszaszállítottak, de mégis küldi az értesítést hogy vegyem át. November 18.-ai rendelésem több mint egy hete a szállítónál van, úton az automatába, erről semmi egyébb információ nincs. Telefonon elérhetetlenek, emailra nem válaszolnak. Az Emag, és a Sameday sem válaszol az írásbeli panaszra. Az Emag telefonos ügyfélszolgálaton általában negyven perc után érhető el valaki. Kétszer beszéltem velük, nagyon kedvesek voltak, látják a hibát, intézkednek, felveszik a kapcsolatot a futárral, értesítenek, de nem történt semmi. Erre több 96 perc ment rá. Eddig egyik web áruházzal, sem futárszolgálattal sem volt ilyen negatív tapasztalatom. Hihetetlen katyvasz ami ott van.

2022. december 27.

Olvastam a többi véleményt.Felesleges ismételnem.18.-ai rendelés,22.-ei szállítás.Nulla kommunikáció.Ma 27.-e van.Semmi.Kár volt az Extreme-t eladni ezeknek a szerencsétleneknek,a "SAMEDAY"szállító cégük csak hab a tortán.Javaslom a sameday nevet megváltoztatni LOST PACKET-re,helytállóbb! A bolti személyes átvétellel nem volt probléma,eddig.

2022. december 27.

Nem kaptam meg időben a rendelésem. Dec. 16-án rendeltem, dec. 23-ra ígérték a kiszállítást. Ez persze nem telsejült. Több e-mailt írtam, semmire nem reagáltak. Legközelebb inkább kifizetem a GLS vagy más futárszolgálat szállítási költségét, hiába drágább.

2022. december 26.

Nem kaptam meg a rendelt terméket, emailre nem válaszolnak, telefont nem veszik fel.

2022. december 24.

En december 16-an rendeltem az Emagon keresztul easyboxba, december 21-i szallitas igeretevel. Ma 24-e van, a rendeles adatai alatt elegansan tovabbra is 21-e szerepel kiszallitasi datumkent. A sztori hasonlo, mint mindenki masnal, nem lehet elerni oket, a szallito partneruket, a Same Day-t sem. A csomagot a kereskedo megerositette telefonon, hogy a rendelest koveto napon atadtak az Emagnak, amikor is bekerult az Emag feneketlen vermebe. Szuleim is igy jartak, ok szinten a kereskedotol kaptak egy Same Day csomagazonositot, ami szerint immaron 7 napja kiszallitasra var a csomagjuk a szallito raktarabol.
Ez szerintem a fogyasztok szandekos felrevezetese, a kiszallitasi datumok egyertelmu hazugsagok, es ezt a gyakorlatot kovetik folyamatosan, mert meg 22-en is a karacsonyi kiszallitast hirdettek az Emag fooldalon.
Egy fogyasztovedelmi birsag kijarna ezert, a csaladban pedig addig is elfelejtjuk az Emagot a jovobeni vasarlasoknal.

2022. december 24.

Karácsonyra rendeltünk az EMAG tól egy új kis gyerekágyat beteg kisgyerek részére. A visszaigazolásban dec 23-át jelölték meg szállítási határidőként, azért rendeltük tőlük. kifizettük a szállítást és a termék árát, azóta se termék, se szállítás, se válasz a leveleinkre, a telefont sem veszik fel. Az odalukon minden nap más határidőt szabtak, már 2023. január 3-nál tartunk. Undorító egy vállalkozás az biztos, az is hülye aki rendel tőlük bár mit is.

2022. december 24.

Karácsonyra rendeltünk az EMAG tól egy új kis gyerekágyat beteg kisgyerek részére. A visszaigazolásban dec 23-át jelölték meg szállítási határidőként, azért rendeltük tőlük. kifizettük a szállítást és a termék árát, azóta se termék, se szállítás, se válasz a leveleinkre, a telefont sem veszik fel. Az odalukon minden nap más határidőt szabtak, már 2023. január 3-nál tartunk. Undorító egy vállalkozás az biztos, az is hülye aki rendel tőlük bár mit is.

Irány a bolt oldala!

<h3><strong><u>Tudnival&oacute;k az eMAG-r&oacute;l</u></strong></h3>
<p>K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 orsz&aacute;g&aacute;ban megtal&aacute;lhat&oacute;ak: Magyarorsz&aacute;gon, Lengyelorsz&aacute;gban, Rom&aacute;ni&aacute;ban &eacute;s Bulg&aacute;ri&aacute;ban. &Uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt filoz&oacute;fi&aacute;jukra alapozva, folyamatosan igyekeznek &uuml;gyfeleik mindennapjait megk&ouml;nny&iacute;teni.</p>
<h3><strong><u>T&ouml;rt&eacute;net&uuml;k</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban l&eacute;ptek a magyarorsz&aacute;gi piacra</li>
<li>tagjai a d&eacute;l-afrikai sz&eacute;khelyű Naspers multinacion&aacute;lis befektető csoportnak, mely a 2014-es p&eacute;nz&uuml;gyi &eacute;vben 6157 milli&oacute; doll&aacute;r j&ouml;vedelmet &eacute;rt el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű v&aacute;s&aacute;rl&aacute;si esem&eacute;nyekkel lept&eacute;k meg &uuml;gyfeleiket, mint p&eacute;ld&aacute;ul az &Eacute;szbont&oacute; Akci&oacute;k Napjai, r&aacute;ad&aacute;sul bevezett&eacute;k a Black Friday elnevez&eacute;sű rendk&iacute;v&uuml;li akci&oacute;kkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek v&aacute;s&aacute;rl&oacute;ik sz&aacute;m&aacute;ra &Aacute;rak Forradalm&aacute;val &eacute;s K&eacute;szletkis&ouml;pr&eacute;ssel</li>
<li>A Black Friday egy k&uuml;l&ouml;nleges esem&eacute;ny, amely minden bizonnyal Magyarorsz&aacute;gon is hagyom&aacute;nny&aacute; v&aacute;lik, ahogyan az m&aacute;s orsz&aacute;gokban is t&ouml;rt&eacute;nt. Rengeteg erőfesz&iacute;t&eacute;st &eacute;s szenved&eacute;lyt fektettek az elők&eacute;sz&uuml;letekbe &eacute;s az eredm&eacute;nyek is azt mutatj&aacute;k, hogy meg&eacute;ri. Ezen a rendk&iacute;v&uuml;li napon az online kereskedelem t&uacute;lsz&aacute;rnyalja az offline kereskedelmet, a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;knak pedig lehetős&eacute;g&uuml;k van igen kedvező &aacute;ron beszerezni a k&iacute;v&aacute;nt term&eacute;keket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napj&aacute;n 315 ezer megv&aacute;s&aacute;rolt term&eacute;ket rendeltek oldalukon, t&ouml;bb mint 2.1 milli&oacute; l&aacute;togat&oacute; &eacute;rkezett csup&aacute;n egyetlen nap alatt, valamint rekordsz&aacute;m&uacute; forgalom &eacute;s l&aacute;togat&aacute;s &eacute;rkezett a mobil platformokr&oacute;l is- k&ouml;zel 50%.</li>
<li>mobilalkalmaz&aacute;sukat folyamatosan fejlesztik, hogy &uuml;gyfeleik b&aacute;rhol &eacute;s b&aacute;rmikor &eacute;lvezhess&eacute;k legjobb aj&aacute;nlataikat &eacute;s az online v&aacute;s&aacute;rl&aacute;s előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>C&eacute;l, v&iacute;zi&oacute;, v&aacute;llalati kult&uacute;ra</u></strong></h3>
<ul>
<li>C&eacute;l: Az &uuml;gyfeleik &eacute;let&eacute;t jobb&aacute; tenni az&aacute;ltal, hogy időt &eacute;s p&eacute;nzt sp&oacute;rolnak meg nekik.</li>
<li>V&iacute;zi&oacute;: K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa legnagyobb online kereskedőj&eacute;v&eacute; v&aacute;lni.</li>
<li>V&aacute;llalati kult&uacute;ra: A c&eacute;lokat szem előtt tartva arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleiket boldogg&aacute; tegy&eacute;k &eacute;s &uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt szellemben teljes&iacute;ts&eacute;k &iacute;g&eacute;reteiket. Vallj&aacute;k, hogy gyorsas&aacute;gukkal, fejleszt&eacute;seikkel &eacute;s &uacute;j szolg&aacute;ltat&aacute;saikkal k&ouml;zelebb ker&uuml;lhetnek &uuml;gyfeleikhez. Nagy hangs&uacute;lyt fektetnek az alkalmazottakra, a fel&uuml;letekre &eacute;s a technol&oacute;gi&aacute;ra, a szolg&aacute;ltat&aacute;sokra &eacute;s az innov&aacute;ci&oacute;ra. Folyamatosan arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleik tapasztalatait jobb&aacute; tegy&eacute;k a visszajelz&eacute;sekből tanulva. Mindezt egy felhaszn&aacute;l&oacute;bar&aacute;t fel&uuml;let biztos&iacute;t&aacute;s&aacute;val garant&aacute;lj&aacute;k, melyet az &uuml;gyfelek visszajelz&eacute;sei alapj&aacute;n terveztek &eacute;s hoztak l&eacute;tre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja mag&aacute;ban, akik az oldalukon jelen&iacute;tik meg term&eacute;keiket. A Marketplace elad&oacute;k term&eacute;keinek k&ouml;sz&ouml;nhetően az oldalt b&ouml;ng&eacute;sző v&aacute;s&aacute;rl&oacute;k l&eacute;nyegesen nagyobb term&eacute;kk&iacute;n&aacute;latb&oacute;l v&aacute;logathatnak. A Marketplace elad&oacute;inak szolg&aacute;ltat&aacute;si sz&iacute;nvonal&aacute;t folyamatosan figyelemmel k&iacute;s&eacute;rik &eacute;s &eacute;rt&eacute;kelik, biztos&iacute;tva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszer&eacute;ben megszokott magas minős&eacute;gi elv&aacute;r&aacute;soknak.</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre
Hirdetés