eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

Rendeltem egy termeket, amit nem kaptam meg, mert a szallitoceg (SameDay) nem hozta ki. Egy telefonhivast sem kaptam toluk es megis azt jeleztek, hogy nem tudtak kezbesiteni. Persze, tobben voltunk itthon, tehat azt sem mondhatjak, hogy nem talaltak itthon senkit. Nem eloszor volt problemam az Emag-gel, volt hogy rosszul hoztak ki egy konyhabutor szettet, azt sem akartak kicserelni. Azt hiszem ezek utan akkor sem fogok innet rendelni, ha ez a legolcsobb. Nem eri meg. A termekek minosegerol nem is beszelve.

Minden nívón alattivá süllyedt cég....Komolyan...
Jó néhány megrendelésemből - egyetlen stimmelt eddig.
Nem is tudok már velük szépen beszélni, semmi ráhatás a velük kapcsolatban álló cégekkel.
Sztrókot kapok, ha leszek mégegyszer olyan bátor, hogy tőlük rendeljek.
Senkinek nem ajánlom !

3 hét után sem érkezett meg az előre kifizetett áru.
Azóta több freemailt küldtem, online beszéltünk, ígéret van hogy utána néznek, megírják mikor várhatom a csomagom,
de azóta sem jött válasz ⁉️

3 hét után sem érkezett meg az előre kifizetett áru.
Azóta több freemailt küldtem, online beszéltünk, ígéret van hogy utána néznek, megírják mikor várhatom a csomagom,
de azóta sem jött válasz ⁉️

Rendeltem egy kézi kötözőgépet, ezt a fajtát_ SDX Concept Szalagos Kézi Kötözőgép, 10 tekercs, 20.000 kapocs. Kaptam helyette egy másikat 20 tekerccsel és nincs hozzá egy darab kapocs sem. reklamáltam, válaszra sem méltattak. Tetű egy cég, tetű ügyintézőkkel. Nem ajánlom senkinek, hogy az Emagtól rendeljen. Én biztos, hogy soha többet nem fogok.

Az Emag boltjában a Westendben kártyával kifizetett áru szállítási idejét az üzletben jelölték meg /nem kértem időpontot/. Az adott napon reggel 8-kor jelezték, hogy "várhatóan" a futár kihozza/Sameday/, egész nap vártam, nem jött ! Nem értesítettek, nekem kellett nyomozni, hogy mi történt. Nagyon kíváncsi vagyok megkapom e valaha ? Sajnálom, hogy nem olvastam el az Emaggal kapcsolatos értékeléseket, soha többé nem rendelek tőlük.

Április 24-én visszaküldött termék visszafizetése mai napig nem érkezett meg.
Kapcsolatot felvenni senkivel nem lehet. Soha többet nem rendelek tőlük.

2 terméket rendeltem. kiszállításkor csak 1 volt a csomagban. Trehányak és még meglopnának. Román tetű céggel sose kezdjen senki. Valahonnan a világ háta mögül jött... Emag és someday a legrosszabb párosítás. Nem is értem hogy lehet ott első számú. Büdös életben nem fogok ezektől rendelni semmit.

Ez egy vicc a someday futárszolgálattal együtt… soha többé tőlük semmit..

Kártyával kifizetett csomagot ajkai easybox nem adta ki. Reklamációra nem válaszolnak

Megtéveszti a vásárlókat.
Nem lehet semmilyen normális módon reklamálni.
Telefont nem vesznek fel, hanem egy gépi válaszadóhoz irányítanak ami semmit sem ér.
Nem szabad nekik előre fizetni, mert utána késő bánat.

Az árut időben kiszállították, csak éppen utánvéttel, holott azt megrendeléskor fizettük. Így persze nem tudtuk átvenni. Reklamációra az a válasz, hogy majd ha a partner.....Igaz, hogy mi az emagtól rendeltünk, nekik fizettünk. A felelősséget persze nem vállalják és főleg nem szállítanak. Mindenkit lebeszélek, hogy tőkük vásároljanak.

Februárban nem kaptam értesítést, hogy megérkezett a csomagom a csomagpontra, így nem tudtam átvenni és visszaküldték. Többször felvettem velük a kapcsolatot, elismerték hogy hiba történt. Kérésükre megírtam, hova kérem a visszautalást, azóta többször próbáltam felvenni velük a kapcsolatot, de válaszra sem méltatnak, és nem kaptam vissza a pénzem. Május van. Forgalmazó: Extreme Digital.

Extreme digitaltól ne rendeljen senki semmit ! Fostalicska cég. Lassú és még nekik áll feljebb. Ha az ember le mer írni a véleményét akkor azt törlik. Gusztustalan amikor cenzúráznak !

A leghiteltelenebb, ügyfeleinek jogait semmibe vevő, határidőket, szóbeli és írásbeli megkereséseket válaszra sem méltató cég. Több, mint négy hónapja fennálló jótállási reklamációra érdemben semmit - "utánanézünk és visszahívjuk" udvarias lerázást kivéve - nem reagáló vállalkozás. Senkinek nem ajánlom még véletlenül sem. Ügyintézésük nulla, kritikán aluli.

Nem ajánlom senkinek. Full kamu az egész cég. Szerencsére én olcsón megúsztam, mert pár ezr forintos tételről van szó. Rendeltem egy terméket, és nem azt kaptam amit kértem. Jeleztem a dolgot itt az oldalon is, és vagy 3x-4x hívtam őket telefonon. Viszont nem haladtunk egyről a kettőre. Állandóan csak az igérgetés ment, de nem oldódott meg január óta ez a probléma. Inkább fizetek valamire pár ezerrel többet, mint hogy még egyszer innen rendeljek.

Pénzvisszatérítésre hibás termék kapcsán (mert újat nem tudtak biztosítani) fél évet kellett várni! Csak ígérgetnek, de semmit sem csinálnak. Egy termék megrendelését pedig több mint egy hónapja adtam le, ami a mai napig nem érkezett meg, és se híre se hamva. Nagyon hanyag cég lett.

Senkinek nem ajánlom! 2023.02.09-én küldtem vissza egy terméket (14 napon belül) és a mai napig nem utalták vissza az árát! A mínuszos számlát megkaptam, az ügyfélszolgálaton látják, hogy még nem teljesült a visszautalás, a bankszámlaszámomat legalább 3 ügyintézőnek megadtam, mégsem történik semmi. Rengetegszer egyeztettem már velük telefonon és e-mailben is, megígérik, hogy utánajárnak és visszaszólnak, de nem teszik, és az összeget sem utalják vissza, pedig 2 hónap eltelt!!

Az Ügyfélszolgálat elérhetetlen. Panaszt nem orvosolják.A terméket 23.03.08- án rendeltem kifizettem és azóta sincs termék.
Nálam ez a második eset volt. Még egyszer nem esek ebbe a hibába , hogy innen rendeljék.
A hab a tortán , hogy kiküldik az e-mailt , hogy értékeljem a terméket amit nem kaptam meg.😃😃😃

Pár hónapja rendelek tőlük havi szinten, de azt kell mondjam, egyre több a probléma.
Korábbi tapasztalatok
- minden rendben ment, azt kaptam amit kértem és a kiszállítással sem volt probléma
- szinte nincs olyan rendelés amiből ne töröltek volna valamilyen tételt mert mégse sikerült beszerezni
-nem azt a mintázatű és méretű terméket kaptam amit rendeltem
-kevesebb termék volt adott csomagoláson belül mint ami a termékleírásban az oldalon szerepelt, persze ugyanazon az áron
-akkor derült ki, hogy nem fér az easyboxba a csomag, amikor a futár bele akarta tenni, elsőre nem tudott elérni mert nem számítottam hívásra, másnap már készültem, hívott korán, hogy házhoz jönne a cuccal mert nem fért az automatába, megdumáltuk, diktáltam címet, jött is. Kizárólag azért tudtam átvenni mert azon a héten szabadságon voltam.... De az easyboxnak pont ez lenne a lényege, hogy ne kelljen a rendelések miatt pl szabadnapokat kivenni nem? No mindegy....
- az egyik rendeléssel kapcsolatban hív az egyik partnercég munkatársa, hogy amit rendeltem, mégsincs olyan színben amilyet kértem, mert az oldal szerint raktáron van, de mégse és van ugyanolyan mintás, ugyanolyan áron szürke, kérem -e? Mondom jó lesz, mert úgyis akartam azt is rendelni később. Erre szürke helyett küldenek mentazöldet ami már van itthon......
- most 2 emagos rendelésem valahol elveszett az éterben. az egyik beragadt a húsvéti hosszúhétvégére a sameday raktárába, majd az első munkanapon az ünnepek után, kiszállítási kísérlet nélkül elkezdték visszafelé küldeni a cuccot a feladónak....nem is értem.
A mostani másik csomag április 11 óta a csomagkövető szerint a sameday raktárban van, meg se próbálták kihozni, április 12.én írtam nekik emailt, arra nem válaszoltak, telefon nem csöng ki, április 13. reggel törölték a rendelést.
Mindent összevetve a csomagok úgy 90%-ával nem volt gond és rendben megkaptam, de azért ez kezd durva lenni, hogy ennyire hanyagok tudnak lenni alkalmanként.

Az ügyfélszolgálat semmire sem jó. Visszaküldtem egy ebook olvasót, azóta nem érkezett vissza szervízből, és arról sem kaptam infót, hogy a szervízbe megérkezett. Az ügyfélszolgálat ígért kupont és pénzvisszafizetést. Egyik sem történt meg, soha többet nem rendelek emagról, és így 41990 veszett oda és szükségem is lenne a tanulmányaimhoz az olvasóra. Röhej az egész bolt.

A megrendelt termék szállítási határideje lejárt, mint kiderült törtölék a rendelésem! Semmilyen infót nem kaptam, munkaeszköz lett volna termék, miattuk nem tudtam elkészíteni időben egy munkát, ami miatt jelentős bevétel kiesésem lett.

3rendelésből 1érkezett meg.
Minden késik,semminek nem tudsz utánna járni. 2hetente jön az e-mail ,hogy futárnál, majd jön 2hét mulva a számla és mire odáig elérünk,hogy megérkezne az 50ezer forintos termék,addigra a nyomonkövetésen ezt olvasom"törölt rendelés".
De semmi gond mert a hölgy az ügyfélszolgálaton megnyugtat 1hónap után,hogy a terméket tőlük most megrendelhetem 67ezerért🤣
Ugyanis az 50ezrest egy román oldalról rendeltem és sérültek voltak. De ez más,ez az e-magról jön🤣
Közlöm,hogy az előző terméket is az e-magról rendeltem,az hogy ők egy román cégtől rendelik miért az én problémám lenne.
Soha többet emag!!!

Szerencsétlen, megbízhatatlan társaság. El kell őket kerülni.

Felháborító! Megrendeltem,kifizettem! Eleve 1 hetes szállítási idő volt! De ez is lejárt! Semmi kontakt! Nem kaptam meg! Soha ne rendeljen innen senki!

2023.01.04. Rendeltem partner cégüktől 2 db Gamer Pc. Az egyik rosszul működött, így cserére visszaküldtem. Majd pár hét elteltével visszaküldték ugyan azt a hibás terméket. Ezek után kértem a pénzvisszatérítést, ami a mai napig nem történt meg. Az Emag ügyfélszolgálat hetek óta hiteget, a forgalmazó nem érhető el. Nem ajánlom senkinek, nem védik a fogyasztót és nem tesznek semmit. Legutoljára azt az írásos infót kaptam, hogy túl nagy az összeg nem lehet automatikusan indítani a visszautalást azt kézzel kell megoldani. Ez volt 2 hete.Kész vicc!!!!

Egyre kevésbé szeretek innen rendelni bármit is. Ebben az évben már "zsinorban" 3xorra vannak problémák és még csak 2023 március van.
Először a kiszállítás idejével voltak problémák, vagyis napokkal késöbb kaptam meg mint amire lehetett számítani. Aztán az Add Telco Mobile-nál vásároltam 2db eredeti iPhone 13 Pro Max tokot, amiből az egyik sima 13 Prohoz volt jó. Visszaküldtem a rosszat azonnal majd néhány nap múlva jött az üzenet hogy "elutasítva".....vagyis buktam rajta 11.000Ft-ot és gondolom a tokot eladják még1x másnak. Nemrég meg 2 fóliát vettem (13 Pro Maxhoz, hiszen nekem olyan készülékem van) aztán az is kb 3nap csúszással érkezett meg az autómatába mint kellet volna.
Szeretek rendelni dolgokat, mert nem igazán van időm és kedvem mászkálni dolgokért. Ezeknek a negatív tapasztalatoknak köszönhetően inkább más oldalon keresztül vásárolok.

Ingyenes kiszallitast ígérnek, még is utánvételi díjat számít fel. 20 ezer ft felett van csak díjmentes kiszallitas.

Soha többé eMAG tól nem rendelek. A tanulópénzt megfizettem, 16500ft köszönöm eMAG A fogyasztóvédelmi felügyelőség miért nem olvassa ezeket a megjegyzéseket ezeket miért nem ellenőrzi senki

Rendeltem egy terméket amit többszörös email után se tudtak megoldani az eladóval mivel a termék nem érkezett meg a pénzt előre utaltam különböző magyarázatok ígérgetés ek voltak de megoldás az nem mindenkit óva intek az online shop cégtől mert előre elutaltam az összeget a termék nem érkezett még a mai napig se meg az eMAG semmit nem tudott csinálni csak ő is ígérgetni fel vagyok nagyon háborodva és nem tudom mit csináljak kérném vissza a pénzemet de válasz nem jön sehonnan mindenkit le beszélek hogy innen rendeljen
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre