eMAG Magyarország

Megbízható webáruház eMAG Magyarország
HIRDETÉS

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2022. december 27.

Nem kaptam meg időben a rendelésem. Dec. 16-án rendeltem, dec. 23-ra ígérték a kiszállítást. Ez persze nem telsejült. Több e-mailt írtam, semmire nem reagáltak. Legközelebb inkább kifizetem a GLS vagy más futárszolgálat szállítási költségét, hiába drágább.

2022. december 26.

Nem kaptam meg a rendelt terméket, emailre nem válaszolnak, telefont nem veszik fel.

2022. december 24.

En december 16-an rendeltem az Emagon keresztul easyboxba, december 21-i szallitas igeretevel. Ma 24-e van, a rendeles adatai alatt elegansan tovabbra is 21-e szerepel kiszallitasi datumkent. A sztori hasonlo, mint mindenki masnal, nem lehet elerni oket, a szallito partneruket, a Same Day-t sem. A csomagot a kereskedo megerositette telefonon, hogy a rendelest koveto napon atadtak az Emagnak, amikor is bekerult az Emag feneketlen vermebe. Szuleim is igy jartak, ok szinten a kereskedotol kaptak egy Same Day csomagazonositot, ami szerint immaron 7 napja kiszallitasra var a csomagjuk a szallito raktarabol.
Ez szerintem a fogyasztok szandekos felrevezetese, a kiszallitasi datumok egyertelmu hazugsagok, es ezt a gyakorlatot kovetik folyamatosan, mert meg 22-en is a karacsonyi kiszallitast hirdettek az Emag fooldalon.
Egy fogyasztovedelmi birsag kijarna ezert, a csaladban pedig addig is elfelejtjuk az Emagot a jovobeni vasarlasoknal.

2022. december 24.

Karácsonyra rendeltünk az EMAG tól egy új kis gyerekágyat beteg kisgyerek részére. A visszaigazolásban dec 23-át jelölték meg szállítási határidőként, azért rendeltük tőlük. kifizettük a szállítást és a termék árát, azóta se termék, se szállítás, se válasz a leveleinkre, a telefont sem veszik fel. Az odalukon minden nap más határidőt szabtak, már 2023. január 3-nál tartunk. Undorító egy vállalkozás az biztos, az is hülye aki rendel tőlük bár mit is.

2022. december 24.

Karácsonyra rendeltünk az EMAG tól egy új kis gyerekágyat beteg kisgyerek részére. A visszaigazolásban dec 23-át jelölték meg szállítási határidőként, azért rendeltük tőlük. kifizettük a szállítást és a termék árát, azóta se termék, se szállítás, se válasz a leveleinkre, a telefont sem veszik fel. Az odalukon minden nap más határidőt szabtak, már 2023. január 3-nál tartunk. Undorító egy vállalkozás az biztos, az is hülye aki rendel tőlük bár mit is.

2022. december 24.

December 12-én rendeltem ajándékot a fiamnak, gondoltam bőven van idő karácsonyig, hogy megkapjam. Ma december 24 van és a csomag nem érkezett meg. Már napokkal ezelőtt próbáltam elérni őket de hiába, mailre nem válaszolnak telefont nem vesznek fel. Soha többet ezektől semmit!

2022. december 23.

Dec 11-en rendeltünk. Ma 23-a van.
Az előzetes tájékoztató szerint 3-4 nap alatt érkezik a termék. Karácsonyi ajándéknak szántuk...
Érdeklődtünk egy eMAG boltban személyesen, mondták, hogy valószínűleg januárban fog érkezni, mert sok a kiszállítás. Gondolom, nem ez az első karácsonyi kiszállítás probléma, így nem értem, miért nem írtak oda, hogy mire számítson az ügyfél, aki egyébként előre fizet... (Illetve értem, hisz akkor nem rendeltü és fizettük volna ki, s ez a boltnak nem üzlet). Többet nem rendelünk innen, sőt, a cégcsoporton belül senki sem fog az fix.
Nem számít, hogy valós vagy valótlan rendelésnek titulálják a reklamációt. A weboldal üzemeltetőjének a sok reklamáció és annak utóhatása miatt nagyobb kár önmagában a félretájékoztatás következménye.

2022. december 23.

Dec 11-en rendeltünk. Ma 23-a van.
Az előzetes tájékoztató szerint 3-4 nap alatt érkezik a termék. Karácsonyi ajándéknak szántuk...
Érdeklődtünk egy eMAG boltban személyesen, mondták, hogy valószínűleg januárban fog érkezni, mert sok a kiszállítás. Gondolom, nem ez az első karácsonyi kiszállítás probléma, így nem értem, miért nem írtak oda, hogy mire számítson az ügyfél, aki egyébként előre fizet... (Illetve értem, hisz akkor nem rendeltü és fizettük volna ki, s ez a boltnak nem üzlet). Többet nem rendelünk innen, sőt, a cégcsoporton belül senki sem fog az fix.
Nem számít, hogy valós vagy valótlan rendelésnek titulálják a reklamációt. A weboldal üzemeltetőjének a sok reklamáció és annak utóhatása miatt nagyobb kár önmagában a félretájékoztatás következménye.

2022. december 23.

12.13 -ra ígért rendelés még mindig nem érkezett meg. Az ügyfélszolgálaton fél órás várakozás után megnyugtattak, hogy a héten fog megjönni. Természetesen nem jött semmi, és az idén már nem is számítok rá. Karácsonyi ajándéknak szántam, de sajnos ennek annyi.
Az egy dolog, hogy karácsony van, nagy a forgalom, és beállt minden, de akkor írják oda, hogy a termék várhatóan januárban érkezik meg. Ja, hogy akkor meg sem venném, és nem vernének át mindenkit.

2022. december 23.

December 13-án rendelt termékek még mindig nem érkeztek meg, ügyfélszolgálaton való érdeklődés után sem .... Karácsony előtt tökéletes.

2022. december 23.

Az alkalmazással semmi gond, de ugyanez nem mondható el az easybox szolgáltatásról. Másfél héttel a megnevezett kézbesítési időpont után, december 23-án, pénteken délután sikerült végre bevarázsolni a csomagot az easyboxba. Aztán pedig "Örömmel értesítenek", hogy mehetek a csomagomért. Ja, és 36 órám van rá. Majd szenteste a vacsi után elugrok érte! Nem csoda, hogy ingyenes a szolgáltatás.

2022. december 23.

December 8-.-án rendelt , kifizetett termék még nem érkezett meg, a kiszállítás dátuma folyamatosan változik, természetesen nem előre.Soha többet e-mag.

2022. december 23.

A korábbi véleményemet nem tudom módosítani, ezért írok újat.
A negatív komment hagyása után 1 munkanappal jelezték, hogy EasyBox-ba érkezett a termék. A beígért szállítási időpont után 1 héttel...
Reggel 8:30 megjött az üzenet, hogy át tudom venni. Kód és ennyi, semmi egyéb. Aznap pont 8:00-tól 20:00 - ig voltam úton, nem tudtam azonnal érte menni. Ugyanaznap 18:30-kor jön egy újabb figyelmeztetés, ha másnap reggel 8:30 -ig, azaz a megérkezést követő 24 h-n belül nem veszem ki a boxból a cuccomat, akkor már nem tudom átvenni, mert visszaviszik. Ez hol van a normálishoz képest??!

2022. december 22.

gkgk

2022. december 22.

A rendelés soha nem érkezett meg, a panaszra nem reagálnak.

2022. december 21.

Eddig ha kellett valami, az Extreme Digital-tól rendeltem. Csakhogy őket megvette az eMAG. Oké, rendelek tőlük. Vezeték nélküli zajszűrős fülhallgatót. Megrendeltem 17.-én (szombat), gondoltam én, majd jövő héten hozzák. Várható kiszállítás 12.20-12.21.
Tegnap (12.20) és ma is (12.21) folyamatosan néztem az eMAG oldalát is, és az e-mailt is, de úgy néz ki még a futárhoz se juthatott el a dolog, mert sem az eMAG, sem a futár cég nem keresett, hogy átvették, holott ma meg kellett volna, hogy kapjam a terméket. Sem pedig információt nem tudok kapni arról, hogy hol jár a csomag. Az eMAG oldalán az van írva, hogy csomag elküldve, csak akkor kérdem én, hogy 3 nap alatt hogy nem érkezett meg ez a futárcéghez? Állítólag valami román Flanco szállítja.
Amíg az Extreme Digitaltól rendeltem, nem volt ilyen probléma. Ők tudták a dolgukat. Össz vissz egyszer nem frissítették a csomagkövetőt, de az már a DPD sara volt inkább. De most hogy az eMAGról kellett rendeljek, sehol semmi.
Ma 6 óra körül az eMAG oldalán a várható kiszállítást átírták 12.19-re, és Curier futárszolgálat helyett már csak az szerepel, hogy futárszolgálat. Kérdem én, most ez azt jelenti, hogy jövő decemberbe kapom meg a rendelésem, vagy azt, hogy utazzak vissza az időben? xd
Így olvasva, akik előttem írtak, már abban is kételkedek, hogy egyáltalán azt fogom kapni, amit rendeltem, vagy abban is kételkedek, hogy ha jó terméket is kapok, akkor nem fog-e idő előtt elromlani.
Kár volt megvennetek az Extreme Digitalt, ha nem tudjátok tartani a színvonalukat......
Még az a szerencsém, hogy utánvétes a csomag, így csak időt vesztettem.

2022. december 21.

soha többé emag. a kifizetett termék öt hét alatt nem érkezett meg. se visszatérítés, se válasz az e-mailekre. valószínűleg az emag nem több most már sima pénzlehúzásnál. legközelebb inkább a nigériai hercegnek utalok, ő legalább nagyobb hozamot ígér, mielőtt átverne...

2022. december 21.

Megérdemlik a Fogyasztóvédelmi feljelentést és a szankciókat!
Kommunikació nulla, telefont nem veszik fel, a pénz átutalva, kiszállítás nem történik, a termék állítólag a futár raktáraban van, persze gondolom ez csak a kamu infó, úgy látom mindenki hasonló tapasztalatokat fogalmazott meg. Egyértelműen megérett a feljelentésre a cég!

2022. december 21.

December 9-én rendeltem egy terméket,gondolvàn hogy Karácsonyra ide ér.
Ma 21. van.A nyomonkövetés szerint a futár szolgálat raktárában van,már napok óta.
Természetesen előre utalással fizettem,mert bíztam abban,hogy karácsonyig megkapom.
A futárszolgálatot elérni nem lehet...
Soha többet nem rendelek innen.

2022. december 21.

Két megrendelésemből egyet teljesítettek. Arra járna a kiváló értékelés, de mivel a másikkal kapcsolatban még csak segítséget sem kapok a problémám orvoslására, ezért a rossz értékelés.

2022. december 20.

December 11-én kifizetett termékem szintén a sameday raktárban van egy másik megvásárolt, kifizetett termékemmel együtt. Megkeresésre nem reagálnak, a boxok telítettek, próbáltam mailben információt kérni, választ nem kaptam. Kértem másik kiszàllítást, amivel a lassan 2 hete megrendelt, fizetett terméket eljuttathatnák hozzám karácsonyig (ajándék) amit időben megrendeltem, de a napok csak fogynak...Senkinek nem ajánlom, soha többet emag!

2022. december 20.

Két terméket rendeltem, az egyiket megkaptam, de csak amiatt, mert a termék forgalmazója (nem az emag!) felhívott, hogy telítettség miatt nem tudja behelyezni az easyboxba a kifizetett árut, ezért elküldi futárral. A másik termékről semmi hír, a visszaigazolás szerint már meg kellett volna kapnom, jelenleg a sameday raktárban van 12.16-a óta. Több mail, érdeklődés utàn sem reagál se az emag, se a futár cég. Soha többet tőlük, nem ajánlom senkinek!

2022. december 20.

Kommunikáció nulla felhívhatatlanok. Futár nem érkezik meg telefon semmi ja de meg van adva egy kamu szám ami nem működik. Az hogy nem hozzák amikor megígérik előfordul,de hogy ezt nem is jelzik az botrànyos. Nem fogom senkinek sem ajánlani hogy tőlük vásároljon mert csúnyàn kellemetlenül beègnék velük. Tanultam,többet tőlük semmi!!!
Ui,: Nekik is hasonlót kívànok a fa alá!

2022. december 20.

Az egyik legrosszabb vállalkozás amivel valaha dolgom volt, a december 14.-re igért termék kiszállítását a mai napig sem teljesítették és az ügyfélszolgálat soha nem elérhető valamint az email panaszra sem reagálnak sem ők sem a futárcégük. Remélem hamarosan megérkezik az Amazon Magyarországra és letörli ezt a Román gagyi céget a föld felszínéről. Soha többé nem veszek semmit ezektől.

2022. december 20.

Nem ajánlom senkinek. Karácsony előtt 4 nappal sehol nincs a csomagom. Egyszer beletették az easy boxba csak értesíteni nem tudtak ezért a csomag visszafordult, törölve lett a rendelésem. A telefont
persze nem veszik fel. "Köszönöm" Emag!

2022. december 20.

1 hónapja várunk egy TV-t. Sameday futárszolgálattal küldik, de☝️
1.alkalom: futárnál csak kp lehet fizetni. TV így nem jött! 🤷‍♂️ XXI.század, kártyás fizetés? Ugyan már 🙈 Gratulálok Sameday futárcég!!! 🤦🤦🤦
2. Alkalommal olyankor jött a futár amikor direkt jeleztem (!!!☝️🙏) hogy nem leszek otthon. Nyilván aznap jött.🙈 TV igy ismét ugrott.
3. Alkalommal szintén nem a megbeszélt időben és nem is a már eMAG-nál is jelzett címre akarta hozni a Tv-t. Sebaj, 3. alkalommal is ugrott a TV!🙈

Drága eMAG! 178000 FT-ot adnék! Az én pénzem nem kell???? Jeleztem többször, hogy ez a kutyaütő futárcég szar és alkalmatlan! Sameday cég telefonja kikapcsolva!!! Email-re nem reagálnak! Jeleztem önöknek is, erre nem tesznek semmit! 👏👏👏👏

2022. december 19.

Nem érkezett meg a rendelt termék, ráadásul ki is fizettem.
Soha többet nem rendelek innen semmit.

2022. december 19.

nagyon rossz. kritikán aluli. Rendelés leadva.. kiszállítás jelezve péntekre és hétfőre sem érkezett meg. Telefonon fél óra mire kapcsolnak. A szállító cég meg elérhetetlen így futhatok a pénzem után. Holnap megprobálom a fogyasztóvédelmet bevonni. Senkinek nem ajánlom a céget

2022. december 18.

2022. Dec. 13-14-re ígérte az emag a termék kiszállítását.
40 e Ft fölötti értékben, előre fizettem érte.
A futárszolgálat oldala szerint a csomagom dec. 13-a óta egy rakárban van, valahol pár kilóméterre tőlem, ahonnan a futárnak már konkrétan hozzám kellene kihoznia. Azóta 5 nap telt el.
Az eMAG a telefont nem veszi fel, az e-mailekre nem reagálnak, az oldalukon lévő panaszos űrlapot ötödszörre sikerült nagy-nehezen elküldeni.
Most rendeltem tőlük életemben másodszor. Az első is katasztrófa volt. Ez is.
Soha, senkinek nem javaslom ezt a céget!!!!

2022. december 18.

2022. Dec. 13-14-re ígérte az emag a termék kiszállítását.
40 e Ft fölötti értékben, előre fizettem érte.
A futárszolgálat oldala szerint a csomagom dec. 13-a óta egy rakárban van, valahol pár kilóméterre tőlem, ahonnan a futárnak már konkrétan hozzám kellene kihoznia. Azóta 5 nap telt el.
Az eMAG a telefont nem veszi fel, az e-mailekre nem reagálnak, az oldalukon lévő panaszos űrlapot ötödszörre sikerült nagy-nehezen elküldeni.
Most rendeltem tőlük életemben másodszor. Az első is katasztrófa volt. Ez is.
Soha, senkinek nem javaslom ezt a céget!!!!

Irány a bolt oldala!

<h3><strong><u>Tudnival&oacute;k az eMAG-r&oacute;l</u></strong></h3>
<p>K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 orsz&aacute;g&aacute;ban megtal&aacute;lhat&oacute;ak: Magyarorsz&aacute;gon, Lengyelorsz&aacute;gban, Rom&aacute;ni&aacute;ban &eacute;s Bulg&aacute;ri&aacute;ban. &Uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt filoz&oacute;fi&aacute;jukra alapozva, folyamatosan igyekeznek &uuml;gyfeleik mindennapjait megk&ouml;nny&iacute;teni.</p>
<h3><strong><u>T&ouml;rt&eacute;net&uuml;k</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban l&eacute;ptek a magyarorsz&aacute;gi piacra</li>
<li>tagjai a d&eacute;l-afrikai sz&eacute;khelyű Naspers multinacion&aacute;lis befektető csoportnak, mely a 2014-es p&eacute;nz&uuml;gyi &eacute;vben 6157 milli&oacute; doll&aacute;r j&ouml;vedelmet &eacute;rt el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű v&aacute;s&aacute;rl&aacute;si esem&eacute;nyekkel lept&eacute;k meg &uuml;gyfeleiket, mint p&eacute;ld&aacute;ul az &Eacute;szbont&oacute; Akci&oacute;k Napjai, r&aacute;ad&aacute;sul bevezett&eacute;k a Black Friday elnevez&eacute;sű rendk&iacute;v&uuml;li akci&oacute;kkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek v&aacute;s&aacute;rl&oacute;ik sz&aacute;m&aacute;ra &Aacute;rak Forradalm&aacute;val &eacute;s K&eacute;szletkis&ouml;pr&eacute;ssel</li>
<li>A Black Friday egy k&uuml;l&ouml;nleges esem&eacute;ny, amely minden bizonnyal Magyarorsz&aacute;gon is hagyom&aacute;nny&aacute; v&aacute;lik, ahogyan az m&aacute;s orsz&aacute;gokban is t&ouml;rt&eacute;nt. Rengeteg erőfesz&iacute;t&eacute;st &eacute;s szenved&eacute;lyt fektettek az elők&eacute;sz&uuml;letekbe &eacute;s az eredm&eacute;nyek is azt mutatj&aacute;k, hogy meg&eacute;ri. Ezen a rendk&iacute;v&uuml;li napon az online kereskedelem t&uacute;lsz&aacute;rnyalja az offline kereskedelmet, a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;knak pedig lehetős&eacute;g&uuml;k van igen kedvező &aacute;ron beszerezni a k&iacute;v&aacute;nt term&eacute;keket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napj&aacute;n 315 ezer megv&aacute;s&aacute;rolt term&eacute;ket rendeltek oldalukon, t&ouml;bb mint 2.1 milli&oacute; l&aacute;togat&oacute; &eacute;rkezett csup&aacute;n egyetlen nap alatt, valamint rekordsz&aacute;m&uacute; forgalom &eacute;s l&aacute;togat&aacute;s &eacute;rkezett a mobil platformokr&oacute;l is- k&ouml;zel 50%.</li>
<li>mobilalkalmaz&aacute;sukat folyamatosan fejlesztik, hogy &uuml;gyfeleik b&aacute;rhol &eacute;s b&aacute;rmikor &eacute;lvezhess&eacute;k legjobb aj&aacute;nlataikat &eacute;s az online v&aacute;s&aacute;rl&aacute;s előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>C&eacute;l, v&iacute;zi&oacute;, v&aacute;llalati kult&uacute;ra</u></strong></h3>
<ul>
<li>C&eacute;l: Az &uuml;gyfeleik &eacute;let&eacute;t jobb&aacute; tenni az&aacute;ltal, hogy időt &eacute;s p&eacute;nzt sp&oacute;rolnak meg nekik.</li>
<li>V&iacute;zi&oacute;: K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa legnagyobb online kereskedőj&eacute;v&eacute; v&aacute;lni.</li>
<li>V&aacute;llalati kult&uacute;ra: A c&eacute;lokat szem előtt tartva arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleiket boldogg&aacute; tegy&eacute;k &eacute;s &uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt szellemben teljes&iacute;ts&eacute;k &iacute;g&eacute;reteiket. Vallj&aacute;k, hogy gyorsas&aacute;gukkal, fejleszt&eacute;seikkel &eacute;s &uacute;j szolg&aacute;ltat&aacute;saikkal k&ouml;zelebb ker&uuml;lhetnek &uuml;gyfeleikhez. Nagy hangs&uacute;lyt fektetnek az alkalmazottakra, a fel&uuml;letekre &eacute;s a technol&oacute;gi&aacute;ra, a szolg&aacute;ltat&aacute;sokra &eacute;s az innov&aacute;ci&oacute;ra. Folyamatosan arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleik tapasztalatait jobb&aacute; tegy&eacute;k a visszajelz&eacute;sekből tanulva. Mindezt egy felhaszn&aacute;l&oacute;bar&aacute;t fel&uuml;let biztos&iacute;t&aacute;s&aacute;val garant&aacute;lj&aacute;k, melyet az &uuml;gyfelek visszajelz&eacute;sei alapj&aacute;n terveztek &eacute;s hoztak l&eacute;tre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja mag&aacute;ban, akik az oldalukon jelen&iacute;tik meg term&eacute;keiket. A Marketplace elad&oacute;k term&eacute;keinek k&ouml;sz&ouml;nhetően az oldalt b&ouml;ng&eacute;sző v&aacute;s&aacute;rl&oacute;k l&eacute;nyegesen nagyobb term&eacute;kk&iacute;n&aacute;latb&oacute;l v&aacute;logathatnak. A Marketplace elad&oacute;inak szolg&aacute;ltat&aacute;si sz&iacute;nvonal&aacute;t folyamatosan figyelemmel k&iacute;s&eacute;rik &eacute;s &eacute;rt&eacute;kelik, biztos&iacute;tva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszer&eacute;ben megszokott magas minős&eacute;gi elv&aacute;r&aacute;soknak.</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre
HIRDETÉS