eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

Nem kaptam meg időben a rendelésem. Dec. 16-án rendeltem, dec. 23-ra ígérték a kiszállítást. Ez persze nem telsejült. Több e-mailt írtam, semmire nem reagáltak. Legközelebb inkább kifizetem a GLS vagy más futárszolgálat szállítási költségét, hiába drágább.

Nem kaptam meg a rendelt terméket, emailre nem válaszolnak, telefont nem veszik fel.

En december 16-an rendeltem az Emagon keresztul easyboxba, december 21-i szallitas igeretevel. Ma 24-e van, a rendeles adatai alatt elegansan tovabbra is 21-e szerepel kiszallitasi datumkent. A sztori hasonlo, mint mindenki masnal, nem lehet elerni oket, a szallito partneruket, a Same Day-t sem. A csomagot a kereskedo megerositette telefonon, hogy a rendelest koveto napon atadtak az Emagnak, amikor is bekerult az Emag feneketlen vermebe. Szuleim is igy jartak, ok szinten a kereskedotol kaptak egy Same Day csomagazonositot, ami szerint immaron 7 napja kiszallitasra var a csomagjuk a szallito raktarabol.
Ez szerintem a fogyasztok szandekos felrevezetese, a kiszallitasi datumok egyertelmu hazugsagok, es ezt a gyakorlatot kovetik folyamatosan, mert meg 22-en is a karacsonyi kiszallitast hirdettek az Emag fooldalon.
Egy fogyasztovedelmi birsag kijarna ezert, a csaladban pedig addig is elfelejtjuk az Emagot a jovobeni vasarlasoknal.

Karácsonyra rendeltünk az EMAG tól egy új kis gyerekágyat beteg kisgyerek részére. A visszaigazolásban dec 23-át jelölték meg szállítási határidőként, azért rendeltük tőlük. kifizettük a szállítást és a termék árát, azóta se termék, se szállítás, se válasz a leveleinkre, a telefont sem veszik fel. Az odalukon minden nap más határidőt szabtak, már 2023. január 3-nál tartunk. Undorító egy vállalkozás az biztos, az is hülye aki rendel tőlük bár mit is.

Karácsonyra rendeltünk az EMAG tól egy új kis gyerekágyat beteg kisgyerek részére. A visszaigazolásban dec 23-át jelölték meg szállítási határidőként, azért rendeltük tőlük. kifizettük a szállítást és a termék árát, azóta se termék, se szállítás, se válasz a leveleinkre, a telefont sem veszik fel. Az odalukon minden nap más határidőt szabtak, már 2023. január 3-nál tartunk. Undorító egy vállalkozás az biztos, az is hülye aki rendel tőlük bár mit is.

December 12-én rendeltem ajándékot a fiamnak, gondoltam bőven van idő karácsonyig, hogy megkapjam. Ma december 24 van és a csomag nem érkezett meg. Már napokkal ezelőtt próbáltam elérni őket de hiába, mailre nem válaszolnak telefont nem vesznek fel. Soha többet ezektől semmit!

Dec 11-en rendeltünk. Ma 23-a van.
Az előzetes tájékoztató szerint 3-4 nap alatt érkezik a termék. Karácsonyi ajándéknak szántuk...
Érdeklődtünk egy eMAG boltban személyesen, mondták, hogy valószínűleg januárban fog érkezni, mert sok a kiszállítás. Gondolom, nem ez az első karácsonyi kiszállítás probléma, így nem értem, miért nem írtak oda, hogy mire számítson az ügyfél, aki egyébként előre fizet... (Illetve értem, hisz akkor nem rendeltü és fizettük volna ki, s ez a boltnak nem üzlet). Többet nem rendelünk innen, sőt, a cégcsoporton belül senki sem fog az fix.
Nem számít, hogy valós vagy valótlan rendelésnek titulálják a reklamációt. A weboldal üzemeltetőjének a sok reklamáció és annak utóhatása miatt nagyobb kár önmagában a félretájékoztatás következménye.

Dec 11-en rendeltünk. Ma 23-a van.
Az előzetes tájékoztató szerint 3-4 nap alatt érkezik a termék. Karácsonyi ajándéknak szántuk...
Érdeklődtünk egy eMAG boltban személyesen, mondták, hogy valószínűleg januárban fog érkezni, mert sok a kiszállítás. Gondolom, nem ez az első karácsonyi kiszállítás probléma, így nem értem, miért nem írtak oda, hogy mire számítson az ügyfél, aki egyébként előre fizet... (Illetve értem, hisz akkor nem rendeltü és fizettük volna ki, s ez a boltnak nem üzlet). Többet nem rendelünk innen, sőt, a cégcsoporton belül senki sem fog az fix.
Nem számít, hogy valós vagy valótlan rendelésnek titulálják a reklamációt. A weboldal üzemeltetőjének a sok reklamáció és annak utóhatása miatt nagyobb kár önmagában a félretájékoztatás következménye.

12.13 -ra ígért rendelés még mindig nem érkezett meg. Az ügyfélszolgálaton fél órás várakozás után megnyugtattak, hogy a héten fog megjönni. Természetesen nem jött semmi, és az idén már nem is számítok rá. Karácsonyi ajándéknak szántam, de sajnos ennek annyi.
Az egy dolog, hogy karácsony van, nagy a forgalom, és beállt minden, de akkor írják oda, hogy a termék várhatóan januárban érkezik meg. Ja, hogy akkor meg sem venném, és nem vernének át mindenkit.

December 13-án rendelt termékek még mindig nem érkeztek meg, ügyfélszolgálaton való érdeklődés után sem .... Karácsony előtt tökéletes.

Az alkalmazással semmi gond, de ugyanez nem mondható el az easybox szolgáltatásról. Másfél héttel a megnevezett kézbesítési időpont után, december 23-án, pénteken délután sikerült végre bevarázsolni a csomagot az easyboxba. Aztán pedig "Örömmel értesítenek", hogy mehetek a csomagomért. Ja, és 36 órám van rá. Majd szenteste a vacsi után elugrok érte! Nem csoda, hogy ingyenes a szolgáltatás.

December 8-.-án rendelt , kifizetett termék még nem érkezett meg, a kiszállítás dátuma folyamatosan változik, természetesen nem előre.Soha többet e-mag.

A korábbi véleményemet nem tudom módosítani, ezért írok újat.
A negatív komment hagyása után 1 munkanappal jelezték, hogy EasyBox-ba érkezett a termék. A beígért szállítási időpont után 1 héttel...
Reggel 8:30 megjött az üzenet, hogy át tudom venni. Kód és ennyi, semmi egyéb. Aznap pont 8:00-tól 20:00 - ig voltam úton, nem tudtam azonnal érte menni. Ugyanaznap 18:30-kor jön egy újabb figyelmeztetés, ha másnap reggel 8:30 -ig, azaz a megérkezést követő 24 h-n belül nem veszem ki a boxból a cuccomat, akkor már nem tudom átvenni, mert visszaviszik. Ez hol van a normálishoz képest??!

gkgk

A rendelés soha nem érkezett meg, a panaszra nem reagálnak.

Eddig ha kellett valami, az Extreme Digital-tól rendeltem. Csakhogy őket megvette az eMAG. Oké, rendelek tőlük. Vezeték nélküli zajszűrős fülhallgatót. Megrendeltem 17.-én (szombat), gondoltam én, majd jövő héten hozzák. Várható kiszállítás 12.20-12.21.
Tegnap (12.20) és ma is (12.21) folyamatosan néztem az eMAG oldalát is, és az e-mailt is, de úgy néz ki még a futárhoz se juthatott el a dolog, mert sem az eMAG, sem a futár cég nem keresett, hogy átvették, holott ma meg kellett volna, hogy kapjam a terméket. Sem pedig információt nem tudok kapni arról, hogy hol jár a csomag. Az eMAG oldalán az van írva, hogy csomag elküldve, csak akkor kérdem én, hogy 3 nap alatt hogy nem érkezett meg ez a futárcéghez? Állítólag valami román Flanco szállítja.
Amíg az Extreme Digitaltól rendeltem, nem volt ilyen probléma. Ők tudták a dolgukat. Össz vissz egyszer nem frissítették a csomagkövetőt, de az már a DPD sara volt inkább. De most hogy az eMAGról kellett rendeljek, sehol semmi.
Ma 6 óra körül az eMAG oldalán a várható kiszállítást átírták 12.19-re, és Curier futárszolgálat helyett már csak az szerepel, hogy futárszolgálat. Kérdem én, most ez azt jelenti, hogy jövő decemberbe kapom meg a rendelésem, vagy azt, hogy utazzak vissza az időben? xd
Így olvasva, akik előttem írtak, már abban is kételkedek, hogy egyáltalán azt fogom kapni, amit rendeltem, vagy abban is kételkedek, hogy ha jó terméket is kapok, akkor nem fog-e idő előtt elromlani.
Kár volt megvennetek az Extreme Digitalt, ha nem tudjátok tartani a színvonalukat......
Még az a szerencsém, hogy utánvétes a csomag, így csak időt vesztettem.

soha többé emag. a kifizetett termék öt hét alatt nem érkezett meg. se visszatérítés, se válasz az e-mailekre. valószínűleg az emag nem több most már sima pénzlehúzásnál. legközelebb inkább a nigériai hercegnek utalok, ő legalább nagyobb hozamot ígér, mielőtt átverne...

Megérdemlik a Fogyasztóvédelmi feljelentést és a szankciókat!
Kommunikació nulla, telefont nem veszik fel, a pénz átutalva, kiszállítás nem történik, a termék állítólag a futár raktáraban van, persze gondolom ez csak a kamu infó, úgy látom mindenki hasonló tapasztalatokat fogalmazott meg. Egyértelműen megérett a feljelentésre a cég!

December 9-én rendeltem egy terméket,gondolvàn hogy Karácsonyra ide ér.
Ma 21. van.A nyomonkövetés szerint a futár szolgálat raktárában van,már napok óta.
Természetesen előre utalással fizettem,mert bíztam abban,hogy karácsonyig megkapom.
A futárszolgálatot elérni nem lehet...
Soha többet nem rendelek innen.

Két megrendelésemből egyet teljesítettek. Arra járna a kiváló értékelés, de mivel a másikkal kapcsolatban még csak segítséget sem kapok a problémám orvoslására, ezért a rossz értékelés.

December 11-én kifizetett termékem szintén a sameday raktárban van egy másik megvásárolt, kifizetett termékemmel együtt. Megkeresésre nem reagálnak, a boxok telítettek, próbáltam mailben információt kérni, választ nem kaptam. Kértem másik kiszàllítást, amivel a lassan 2 hete megrendelt, fizetett terméket eljuttathatnák hozzám karácsonyig (ajándék) amit időben megrendeltem, de a napok csak fogynak...Senkinek nem ajánlom, soha többet emag!

Két terméket rendeltem, az egyiket megkaptam, de csak amiatt, mert a termék forgalmazója (nem az emag!) felhívott, hogy telítettség miatt nem tudja behelyezni az easyboxba a kifizetett árut, ezért elküldi futárral. A másik termékről semmi hír, a visszaigazolás szerint már meg kellett volna kapnom, jelenleg a sameday raktárban van 12.16-a óta. Több mail, érdeklődés utàn sem reagál se az emag, se a futár cég. Soha többet tőlük, nem ajánlom senkinek!

Kommunikáció nulla felhívhatatlanok. Futár nem érkezik meg telefon semmi ja de meg van adva egy kamu szám ami nem működik. Az hogy nem hozzák amikor megígérik előfordul,de hogy ezt nem is jelzik az botrànyos. Nem fogom senkinek sem ajánlani hogy tőlük vásároljon mert csúnyàn kellemetlenül beègnék velük. Tanultam,többet tőlük semmi!!!
Ui,: Nekik is hasonlót kívànok a fa alá!

Az egyik legrosszabb vállalkozás amivel valaha dolgom volt, a december 14.-re igért termék kiszállítását a mai napig sem teljesítették és az ügyfélszolgálat soha nem elérhető valamint az email panaszra sem reagálnak sem ők sem a futárcégük. Remélem hamarosan megérkezik az Amazon Magyarországra és letörli ezt a Román gagyi céget a föld felszínéről. Soha többé nem veszek semmit ezektől.

Nem ajánlom senkinek. Karácsony előtt 4 nappal sehol nincs a csomagom. Egyszer beletették az easy boxba csak értesíteni nem tudtak ezért a csomag visszafordult, törölve lett a rendelésem. A telefont
persze nem veszik fel. "Köszönöm" Emag!

1 hónapja várunk egy TV-t. Sameday futárszolgálattal küldik, de☝️
1.alkalom: futárnál csak kp lehet fizetni. TV így nem jött! 🤷♂️ XXI.század, kártyás fizetés? Ugyan már 🙈 Gratulálok Sameday futárcég!!! 🤦🤦🤦
2. Alkalommal olyankor jött a futár amikor direkt jeleztem (!!!☝️🙏) hogy nem leszek otthon. Nyilván aznap jött.🙈 TV igy ismét ugrott.
3. Alkalommal szintén nem a megbeszélt időben és nem is a már eMAG-nál is jelzett címre akarta hozni a Tv-t. Sebaj, 3. alkalommal is ugrott a TV!🙈
Drága eMAG! 178000 FT-ot adnék! Az én pénzem nem kell???? Jeleztem többször, hogy ez a kutyaütő futárcég szar és alkalmatlan! Sameday cég telefonja kikapcsolva!!! Email-re nem reagálnak! Jeleztem önöknek is, erre nem tesznek semmit! 👏👏👏👏

Nem érkezett meg a rendelt termék, ráadásul ki is fizettem.
Soha többet nem rendelek innen semmit.

nagyon rossz. kritikán aluli. Rendelés leadva.. kiszállítás jelezve péntekre és hétfőre sem érkezett meg. Telefonon fél óra mire kapcsolnak. A szállító cég meg elérhetetlen így futhatok a pénzem után. Holnap megprobálom a fogyasztóvédelmet bevonni. Senkinek nem ajánlom a céget

2022. Dec. 13-14-re ígérte az emag a termék kiszállítását.
40 e Ft fölötti értékben, előre fizettem érte.
A futárszolgálat oldala szerint a csomagom dec. 13-a óta egy rakárban van, valahol pár kilóméterre tőlem, ahonnan a futárnak már konkrétan hozzám kellene kihoznia. Azóta 5 nap telt el.
Az eMAG a telefont nem veszi fel, az e-mailekre nem reagálnak, az oldalukon lévő panaszos űrlapot ötödszörre sikerült nagy-nehezen elküldeni.
Most rendeltem tőlük életemben másodszor. Az első is katasztrófa volt. Ez is.
Soha, senkinek nem javaslom ezt a céget!!!!

2022. Dec. 13-14-re ígérte az emag a termék kiszállítását.
40 e Ft fölötti értékben, előre fizettem érte.
A futárszolgálat oldala szerint a csomagom dec. 13-a óta egy rakárban van, valahol pár kilóméterre tőlem, ahonnan a futárnak már konkrétan hozzám kellene kihoznia. Azóta 5 nap telt el.
Az eMAG a telefont nem veszi fel, az e-mailekre nem reagálnak, az oldalukon lévő panaszos űrlapot ötödszörre sikerült nagy-nehezen elküldeni.
Most rendeltem tőlük életemben másodszor. Az első is katasztrófa volt. Ez is.
Soha, senkinek nem javaslom ezt a céget!!!!
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre