eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

Üdvözlünk!
Ön nemrég az alábbi termékről írt értékelést.
Sajnos az értékelése nem egyezik a közzétételi szabályokkal, ezért felfüggesztésre került.
Felfüggesztés oka: Az ügyfélszolgálat hatásköre
A nemrég az októberben volt, semmi komolyat nem írtam, csak tárgyilagosan a lényeget:
"
2 db T10, W5W LED izzó, 12V, CANBUS, 190lm, fehér
Keletkezett: 2022.10.25 – írtam
Maga az izzó jó
A képen határozottan kettő van, de csak egy érkezett.
"
Már korábban is volt ellenérzésem ezzel a céggel kapcsolatban a vásárlói vélemények igen erős cenzúrázásával kapcsolatban, így nem valós képet kap a vásárló a termékről vagy a kereskedőről, így az egész eMag megbízhatatlan lett, ami kereskedelmi életben nem egy szerencsés dolog.

Fiam vett egy mosogépet.Négyhonap után kiesett egy alkatrészt.Slamposan voltak a csavarok meghuzva.Megirta eMagnak hogy a Mosogép négyhonap után defektes.Harmincnap után kijött egy szerelö elmondta hogy alkatrészt megkell megrendelni.Megint eltelt egy honap semmi.eMag ellöre kinyomtatott választ küldött hogy nyugalom.Harmincnap után elviték a gépet mert felszolitotta fiam a a szervizt hogy fogy a türelme.Megigérték E.mailbe hogy egyhét mulva vissza hozák.Megint semmi.Elment a szervizbe és az ott dolgozo munkás semmirol nem tudod.A fönök csak Januárba jönn vissza.Kérdezem milyen pofátlanság amit csinálnak.Fiam több levélben irt eMagnak.Cseréljék ki a gépet ráfizet hiszen miért vesszünk egy mosogépet.?Nézni? vagy mosni.? eMagtol semmi válasz.Most én az Anya lépek a dolgogba és ügyvédnek addom a dolgot.Sokat vásároltam én is eMagba.Nekem hála megy a mosogépem és a megrendelések korrektul zajlottak de igy engem is az jo vásárlo elveszitenek ha ez a mosogép zirkusznak nem lesz hamarosan vége.Nem csak akkor kell a vásárlokal foglalkozni amikor vásárol hanem mikor problémak felmerülnek.Most adok hétnapot a dolgok rendezéséhez.Utána átadom az ügyvédemnek.

Ez már nem cég, hanem egy egyszerű SCAM!
Kifizetett rendeléseket nem szállítják ki, emailre nem reagálnak, telefonon heteken át elérhetetlenek.

Sajnos megbízhatatlan cégekkel dolgoznak együtt, ők maguk sem segítőkészek. Soha többet nem rendelek tőlük!

Black Friday alatt rendeltem egy asztalt és egy széket 2022.11.20-án leadtam a rendelést, amit üzletbe kértem átvételre. 2023.01.04 a termékek azóta se érkeztek meg. Az ügyfélszolgálaton 20perc várakozás után se sikerült kapcsolni senkit se.

December 8-án kifizetett és december 13-14-ére ígért megrendelés a mai napig nem érkezett meg.
A csomag nyomon követés szerint december 17. óta a Sameday raktárban van, de azóta semmilyen tájékoztatást nem kaptam. Ügyfélszolgálatot ma hetek után sikerült elérni annyit tudtak mondani, hogy jó szólunk a kollegának, hogy szállítsák ki. Nevetséges, eddig miért nem tették??

Kétszer rendeltem az eMAG-ról, egy töltőfejet és egy HDMI elosztót. Az elosztóra azt írták, január 3. után érkezik meg, helyette viszont már 2.-án megjött, aminek örültem, viszont a töltőfej rendelésénél az áll, már kézbesítették, december 30-31. között kerül kiszállításra. 2023. január 4.-e van és még mindig semmi, a rendelésem lekövetésénél csak ezt látom: "A termék(ei)d néhány napon belül kiszállításra kerül(nek)." Nem hiszem, hogy fogok innen rendelni többször.

Soha többet e-mag! 20.000.-Ft-os termék helyett egy 1000.-Ft-os terméket kaptunk, ami lehet tévedés persze de az, hogy az e-mail-re amit küldtünk nem válaszoltak, az ügyfélszolgálatot napokig hívtuk de senki nem veszi fel, az teljesen elfogadhatatlan. Egy ekkora cég ezt nem engedheti meg magának.

23.an rendeltem ajándékba egy aroma diffuzort illatositokkal.. A mai napig nem érkezett meg annak ellenére hogy 28. a.,29.e volt a kiszállási idő. Semmi jelzést, értesítést nem kaptam azóta sem, sem a futár cégtől sem tőlük, hogy miért késik, vagy hol van egyáltalán a csomagom. A meg keresésemre, azóta sem kaptam választ. Többet nem rendelek tőlük.

A december 2. hetében megrendelt és kifizetett áruhoz a mai napig nem kaptam meg a számlát!!! Továbbra is kértem és kérek, ráadásul cégnévre rendeltem. December közepe óta nem kapok választ az ügyfélszolgálattól sem, nem felhívhatóak. Kaptam egy e-mailt arról, hogy az eMag válaszolt a korábbi kommentjeimre. Ez sehol sem elérhető. És kíváncsi lennék, hogy csak az elmúlt hónapban a több száz panaszos kérdéseire egyáltalán válaszoltak-e. Extreme digital néven is minősíthetetlenek voltak legutóbb, most új néven is azok. Senkinek sem ajánlom őket!

2022.11.29-én rendeltem egy mikrohullámú sütőt.A visszaigazolásban azt írták várható kiszállítás dec.02-03. December 14-én megreklamáltam, azóta sem kaptam választ!! Sőt, az aktív rendeléseim között sem szerepel már. A leghitványabb kínai cég is korrektebb,pontosabb, és megbízhatóbb ezeknél! Soha többet innen!!!

Aza velemenyem, hogy az eMAG egy interneteskereskedesnek álcázott bűnbanda. miutan par ezer forinttal olcsóbban meghirdetnek valamit,kiderul, hogy utánvéttel csak készpénzzel lehet fizetni. Miutan tobb tízezer forint keszpenzzel nem akar az ember bajlódni kifizeti intenetes átutalással. Az egykattintasos penzlevetel is gyanús, mert az ember nem kap semilyen banki információt. Aztan kap az ember egy e-mailt, hogy kiszállítottak a sameday nevu szallito cegnek. Ez szerintem egy kamu szallito cég, mert egy honlapon az jelenik meg, hogy ok megrendeltek a termeket az eMAG-tol. Aztan semmi. Se az eMAG, se az szallito ceg nem lesz elérhető. Az eMAG nem adja vissza pénzt azzal az indokkal, hogy ok kiszallitottak a kamu cegnek a termeket, majd akkor utaljak vissza pénzt, ha visszajon hozzajuk az áru.Szerintem ez az egész egy gyengen szervezett, de lathatoan mukodo bűnszervezet.
En egy VARTA start-stop akkumulatorral furodtem be .

Elolvasva az előzményeket már nem is írok semmit.Kár volt ez a nagy összeborulás az EMAG meg az ExtremDigitel között.Amíg külön volt az edigital sokkal jobban müködött.

Borzalom egy cég futárszolgálattal együtt!!!!!!!

Borzalom egy cég a futárszolgálattal együtt!!

Borzalom egy cég a futárszolgálattal együtt

Eddig kétszer rendeltem nem volt semmi gond. Most viszont nagyon mérges vagyok rájuk. December 26-án rendeltem, 28--án átadták a futárnak Samyday-nek. Azt írták december 29-én megkapom 8-17 óra között. Nem jött meg a raktárba van december 28 óta.Itthon ültem vártam nem mertem menni sehová. Próbáltam felhívni Emagot, Samidayt senki nem vett fel. Írtam e-mailt nem válaszoltak. Fogalmam sincs mikor kapom meg. Ilyen undorító futárszolgálatot nem láttam. Ez volt az utolso, hogy innen rendeltem

Nem érkezett meg a temék 3 hét alatt. Ki lett fizetve, de beszállítójuktól nem tudták beszerezni az árut. Úgy adnak el holmikat hogy nincs is nekik. Ügyfélszolgálat igyekezett megsürgetni a termék kiszállítását. Másnap megérkezett a visszautalás... A termék sehol. Kárpótlásról ne is beszéljünk. Kar@csonyfa alatt semmi. A m@sik ami megérkezett az pedig törött volt.

Soha többé az életbe nem rendelek az EMAG tól november 24 rendeltem és kifizettem egy 3 személyes kanapéra és 2 fotelra egy rugalmas huzatkészletet ami kis késlekedéssel december 5 én megérkezett átvettem kibontottam és akkor vettem észre hogy egy sarokkanapéra való huzat van a csomagban azonnal felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal és nagyon kedvesek voltak még aznap december 5 én délután visszaküldték a futárszolgálatot, hogy visszavigye a tévese kiküldött terméket most december 31 ét írunk de az eredetileg rendelt termék a mai napig nem érkezett meg 2023 mat azzal fogom kezdeni, hogy újra felhívom az ügyfélszolgálatot de amennyiben akkor se történik előrelépés sajnos felügyeleti szervhez kell forduljak hogy vére ugy másfél honap után megkapjam a kifizetett terméket

Nem érdemes csak utánvétel rendelni vagy még úgysem mert ha elõre utalsz várhatod a kifizetett árúdat!!!!

Rendeltem egy táblagépet,rendben meghozták.Viszont sem számlát sem garancia levelet nem kaptam. Sikerült utolérnem az ügyfélszolgálatot,munkatársuk(Kelemen Bettina) közölte hogy a temék dobozában van a garancia levél. Valóban volt benne egy kitöltetlen pecsét hiányos papirdarab. Ezt e-mail formában meg reklamáltam,mondanom sem kell hogy azóta elérhetetlenek.Felhívni öket lehetetlen!!!,csak zenél,zenél és szedi le a telefon egyenlegemet.Sok mindent rendeltem eddig náluk,de így még nem jártam.Úgy gondoltam hogy ezek után a fogyasztóvédelemhez fordulok.

Katasztrófa, én még hasonlóval sem találkoztam!!!!! Telefonon elérhetetlenek, az ügyintézés, így csak emailban fáziskéséssel elérhető, soha nem arra válaszolnak amit kérdezek, hanem a nekik megfelelő választ nyomják (mindezt lekezelő stílusban!) 2022. dec. 7-én karácsonyra rendeltem, jelenleg dec. 28. és azóta sem termék, sem pénz. Senkinek nem ajánlom, de én ezt nem hagyom annyiban. Bízom benne, hogy mihamarabb úgy járnak, mint azok, akikből eddig éltek!

Dec 13-an rendeltem kenyérsütőgépet.Eloszor dec.19,20,21 volt.A mai napig nem érkezett meg.Lengyelorszagban elakadt? Nem fogok rendelni többé az emagtol

Dec

A terméket nem kaptam meg. A szállító cég embere,akihez az e mag irányított, akcentussal beszélt,alig értettem, segíteni nem tudott!

Dec. 12.-ei rendelésem 14.-i kiszállítással a mai napig nem érkezett meg. December 24.-én jelent meg a nyomkövetési kód. Ma 28.-a van semmi előrelépés nincs. A megadott telefonszámok használhatatlanok. A futárszolgálatnak a Curier van megadva. A futárszolgálat weboldalán felhívják mindenki figyelmét hogy ők nem Emag partnerek, és probléma esetén hívjam az Emag ügyfélszolgálatot. Én minden évben online intézem a karácsonyi rendeléseket. Olyan még sosem fordult elő hogy a karácsonyi ajándék ne érkezzen meg karácsonyra. Ezt most az Emag-nak sikerült elérni. Értékelésem: valós információ kiszállításról a weboldalon 0 , ügyfélszolgálat: 0 , futárszolgálat : 0

Dec. 12.-ei rendelésem 14.-i kiszállítással a mai napig nem érkezett meg. December 24.-én jelent meg a nyomkövetési kód. Ma 28.-a van semmi előrelépés nincs. A megadott telefonszámok használhatatlanok. A futárszolgálatnak a Curier van megadva. A futárszolgálat weboldalán felhívják mindenki figyelmét hogy ők nem Emag partnerek, és probléma esetén hívjam az Emag ügyfélszolgálatot. Én minden évben online intézem a karácsonyi rendeléseket. Olyan még sosem fordult elő hogy a karácsonyi ajándék ne érkezzen meg karácsonyra. Ezt most az Emag-nak sikerült elérni. Értékelésem: valós információ kiszállításról a weboldalon 0 , ügyfélszolgálat: 0 , futárszolgálat : 0

Iszonyu lassu szállítás.

Három rendelésemet, a gyorsabb kiszállítás érdekében, HÉT csomagban szállítanák... Ebből HÁROM csomag meg is érkezett az automatába, át is tudtam venni. A többi, egy kivételével állítólag szintén megérkezett. A különböző csomagokra, MINDEGYIKRE, ugyanazt, az utolsó átvett csomagnál megadott, de most már érvénytelen pin kódot, és qr kódot erőltetik. Így az átvétel lehetetlen. Közben volt amit visszaszállítottak, de mégis küldi az értesítést hogy vegyem át. November 18.-ai rendelésem több mint egy hete a szállítónál van, úton az automatába, erről semmi egyébb információ nincs. Telefonon elérhetetlenek, emailra nem válaszolnak. Az Emag, és a Sameday sem válaszol az írásbeli panaszra. Az Emag telefonos ügyfélszolgálaton általában negyven perc után érhető el valaki. Kétszer beszéltem velük, nagyon kedvesek voltak, látják a hibát, intézkednek, felveszik a kapcsolatot a futárral, értesítenek, de nem történt semmi. Erre több 96 perc ment rá. Eddig egyik web áruházzal, sem futárszolgálattal sem volt ilyen negatív tapasztalatom. Hihetetlen katyvasz ami ott van.

Olvastam a többi véleményt.Felesleges ismételnem.18.-ai rendelés,22.-ei szállítás.Nulla kommunikáció.Ma 27.-e van.Semmi.Kár volt az Extreme-t eladni ezeknek a szerencsétleneknek,a "SAMEDAY"szállító cégük csak hab a tortán.Javaslom a sameday nevet megváltoztatni LOST PACKET-re,helytállóbb! A bolti személyes átvétellel nem volt probléma,eddig.
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre