eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

Január 4-én rendeltem egy mosogatógépet. Kiszállítási dátumre január 12-13 lett megadva. Most 27-e van, és semmi nem történt. Jó pár nappal ezelőtt telefonhívásomra az ügyintéző az üggyel kapcsolatban megoldást igért, de ebből mindezidáig semmi nem lett. Szerencsére nem fizettem előre, így minél előbb töröltetni akarom a megrendelést, és más úton próbálok vásárolni.

Január 4-én rendeltem egy mosogatógépet. Kiszállítási dátumre január 12-13 lett megadva. Most 27-e van, és semmi nem történt. Jó pár nappal ezelőtt telefonhívásomra az ügyintéző az üggyel kapcsolatban megoldást igért, de ebből mindezidáig semmi nem lett. Szerencsére nem fizettem előre, így minél előbb töröltetni akarom a megrendelést, és más úton próbálok vásárolni.

A csomag útban van a bemutatóterem felé...
Kiszállítás várható időpontja:
2023.01.20
20. án jött egy sms, hogy hopszika késünk és 3 munkanapon belül kiszállításra kerül...
Ma 27.e van, azóta semmi, viszont az áru ki van fizetve és az itt olvasott kommentekből itélve eléggé szar a helyzet...
a meglátásom az, hogy rendeléskor csak utánvéttel vagy személyesen a boltban ha kapható ott a portéka!!!
Nekem ez volt a 2. és egyben utolsó online vásárlásom tőlük!

2 napra vállalt szállításnál 2. nap viber (sem telefon, sem sms, sem email) üzenetben jelezte a futárszolgálat, hogy nem fér be az Easyboxba, adjak meg szállítási címet és hamarosan érkezik a csomagom. Címet megadtam, csomag sehol. Azóta 5 nap telt el. Telefonon érdeklődtem Emegnál is és a Sameday-nél is. Emag majd jelzi a szállító cégnek és majd jeleznek, általában 2-3 nap után válaszolnak, ezt mondják. Sameday igéretett tett, hogy S.O.S kiküldik. Azóta is azt látom, hogy a raktárban van. Ma pl. fel sem tudtam őket hívni. Azt sem értem, hogyan lehet automatába rendelni, ha nem fér be, bár állítólag a csomagolás miatt van. Kifizettem és ki vagyok szolgáltatva. A noname web áruházak megbízhatóbbak. :-(
Soha többet nem rendelek Emagról. Nem ajánlom senkinek, mert a probléma kezelésük nulla. Szállítócég szintén.

IPL Philips terméket vásároltam a rendes ár töredékéért, amit újra csomagolt árúként adtak el!
De nem jól működött így visszaküldtem és gyanús hogy használt termék lehetett ,mert a szervízben is mondták hogy az ilyen temékeket újra felteszik a netre,online felületekre hogy ne legyen veszteségük és azóta bizony megint tettek ki olcsóbb terméket !
Szóval inkább a hivatalos oldalon vásároltam egy terméket a Philips-nél ,mert elvesztette hitelességét az E-mag nálam ,nem merek innen rendelni többet !
https://www.emag.hu/philips-lumea-prestige-ipl-szortelenito-keszulek-450-000-villanas-elettartam-bri955-00/pd/DQLQHTMBM/?ref=hdr-favorite_products Ez a termék is gyanús!Alxo Delivery SRL
ALXO DELIVERY SRL (a továbbiakban: Kereskedő vagy Vállalkozás) fő tevékenysége az értékesítésben .
Cég neve: ALXO DELIVERY SRL
Székhely: STR. DRUMUL BINELUI,NR.33,LOT 1,CAMERA NR. 02,BL.1,ET.1,AP.6, Sectorul 4, Bucuresti, 042147
Cégjegyzékszám: J40/17452/2017
Adószám: 38354331
IBAN: RO80BACX0000002034877002
Bank: UNICREDIT BANK SA
Telefonszám: +40755754375
Támogatás: Találjon választ a kérdéseire az eMAG Help-en
Szabály: Kereskedő

November 18-án vásároltam egy kávéfőzőt az EMAG-tól. November 22-én kihoztak egy másik, lényegesen olcsóbb készüléket. Először azt mondták, hogy nem tudják kicserélni, mert már nem forgalmazzák, majd mikor szembesítettem őket, hogy most is rendelhető náluk, beismerték, hogy "bepróbálkoztak" egy másik készülékkel. Így abban maradtunk, hogy kicserélik a készüléket, a futár gyorsan el is vitte a "régit". Párszor azzal ráztak le, hogy a visszavitt készüléket még nem vizsgálták meg. (Ugyan azt ígérték, hogy - miután nem a megvásárolt terméket hozták ki - ettől eltekintenek, küldik azonnal az "igazit", ) December 19-én felhívtak, hogy sajnos nem tudják megoldani a házhoz szállítást, de elmehetek érte egy tőlem másfél órás, 40 km-es autókázással elérhető boltba. Ezt a nonszensz "ajánlatot" visszautasítottam. Hivatalos panaszom hatására január 9-én hívtak, megint megpróbáltak lepattintani, de aztán elhangzott pár ígéret. Most van január 23., azóta sem történt semmi.
Kerüljék messziről ezt a céget!

Rendeltem egy kapszulás kávéfőzőt, online ki is fizettem. Másnap egy helyesbítő számlával sztornózták a befizetést és törölték a rendelést. Természetesen a pénzemet nem utalták vissza! A panaszomra nem reagáltak! Senki ne rendeljen többet ettől a .......

A Megrendelt termékre (dohányzòasztal) 2hete várok.. Ügyfélszolgálat nem válaszol az emailekre.. telefonon elérhetetlenek.. Még csak egy tájékoztatást sem küldtek hogy ne várjam vagy valami.. vicc az egész..

A rendelt termek nem mukodik, visszakuldtem, es nem fizettek vissza az arat, es az ugyfelszolgalat rendre ignoralja az uzeneteimet honapok ota.

December 7-én rendeltem egy hűtőszekrényt,15-én jóváhagyták az áruhitelt, aznap átállították készlethiányosra. Az ügyfélszolgálatot hiába hívom, csak annyit ígérnek, hogy továbbítják a felettesnek és a türelmemet kérik. Január 13.-án megadtam egy másik hűtőt amit kiküldhetnének helyette, hirtelen az is készlethiányos lett. Január 16.-a van. Változás semmi, ügyfélszolgálat, továbbítás, türelem…

Karàcsony elött visszaküldtem egy termèket önköltsègen!,ès azóta vàrom vissza az àràt.Sem telefonra sem emailre nem reagàlnak!
Soha többet nem rendelek innen!!

Karàcsony elött visszaküldtem egy termèket önköltsègen!,ès azóta vàrom vissza az àràt.Sem telefonra sem emailre nem reagàlnak!
Soha többet nem rendelek innen!!

December közepén rendeltem egy terméket /karácsonyi ajándéknak / melynek szállítását dec20-21-re ígérték ,mivel nem jött meg írtam az ügyfélszolgálatnak ahonnét egy sablon levelet kaptam majd nagy csend/telefonon elérni nem lehet őket / éééééééés December 30-án kaptam egy sms-t,hogy most szállítják!
Gratulálok , soha többé eMag !!!

Átvernek, kihasználnak és a végsőkig, amíg jogi útra nem terelitek az ügyet, addig használják a pénzeteket. Ne utaljon senki előre!

Sajnos törölték a rendelésem és nem reagálnak az ügyfélszolgalati megkeresésemre nem ajánlom

Az emag honlapjáról rendeltem egy darálót !
Minden eddigi megrendelt termék szerepel az oldalon,ez Nem!
Egy elszabadult vagy a gyártás során benn maradt fém tárgy miatt a daráló a 2. használat után meghibásodott. A cég válasza rendellenes használat . Garancia nincs a 100% Román darálóhoz ami ha kifogy a darálni való termény a betöltő nyílásán keresztül kidobálja,még jó hogy nem ment a szemembe. Ez a termék egy selejtes kialakítás,ez balesetveszélyes!! 36 000 Ft
Az ügyfélszolgálat elmondta: Nyugodtan forduljak a Fogyasztó védelemhez !!!

Üdvözlünk!
Ön nemrég az alábbi termékről írt értékelést.
Sajnos az értékelése nem egyezik a közzétételi szabályokkal, ezért felfüggesztésre került.
Felfüggesztés oka: Az ügyfélszolgálat hatásköre
A nemrég az októberben volt, semmi komolyat nem írtam, csak tárgyilagosan a lényeget:
"
2 db T10, W5W LED izzó, 12V, CANBUS, 190lm, fehér
Keletkezett: 2022.10.25 – írtam
Maga az izzó jó
A képen határozottan kettő van, de csak egy érkezett.
"
Már korábban is volt ellenérzésem ezzel a céggel kapcsolatban a vásárlói vélemények igen erős cenzúrázásával kapcsolatban, így nem valós képet kap a vásárló a termékről vagy a kereskedőről, így az egész eMag megbízhatatlan lett, ami kereskedelmi életben nem egy szerencsés dolog.

Fiam vett egy mosogépet.Négyhonap után kiesett egy alkatrészt.Slamposan voltak a csavarok meghuzva.Megirta eMagnak hogy a Mosogép négyhonap után defektes.Harmincnap után kijött egy szerelö elmondta hogy alkatrészt megkell megrendelni.Megint eltelt egy honap semmi.eMag ellöre kinyomtatott választ küldött hogy nyugalom.Harmincnap után elviték a gépet mert felszolitotta fiam a a szervizt hogy fogy a türelme.Megigérték E.mailbe hogy egyhét mulva vissza hozák.Megint semmi.Elment a szervizbe és az ott dolgozo munkás semmirol nem tudod.A fönök csak Januárba jönn vissza.Kérdezem milyen pofátlanság amit csinálnak.Fiam több levélben irt eMagnak.Cseréljék ki a gépet ráfizet hiszen miért vesszünk egy mosogépet.?Nézni? vagy mosni.? eMagtol semmi válasz.Most én az Anya lépek a dolgogba és ügyvédnek addom a dolgot.Sokat vásároltam én is eMagba.Nekem hála megy a mosogépem és a megrendelések korrektul zajlottak de igy engem is az jo vásárlo elveszitenek ha ez a mosogép zirkusznak nem lesz hamarosan vége.Nem csak akkor kell a vásárlokal foglalkozni amikor vásárol hanem mikor problémak felmerülnek.Most adok hétnapot a dolgok rendezéséhez.Utána átadom az ügyvédemnek.

Ez már nem cég, hanem egy egyszerű SCAM!
Kifizetett rendeléseket nem szállítják ki, emailre nem reagálnak, telefonon heteken át elérhetetlenek.

Sajnos megbízhatatlan cégekkel dolgoznak együtt, ők maguk sem segítőkészek. Soha többet nem rendelek tőlük!

Black Friday alatt rendeltem egy asztalt és egy széket 2022.11.20-án leadtam a rendelést, amit üzletbe kértem átvételre. 2023.01.04 a termékek azóta se érkeztek meg. Az ügyfélszolgálaton 20perc várakozás után se sikerült kapcsolni senkit se.

December 8-án kifizetett és december 13-14-ére ígért megrendelés a mai napig nem érkezett meg.
A csomag nyomon követés szerint december 17. óta a Sameday raktárban van, de azóta semmilyen tájékoztatást nem kaptam. Ügyfélszolgálatot ma hetek után sikerült elérni annyit tudtak mondani, hogy jó szólunk a kollegának, hogy szállítsák ki. Nevetséges, eddig miért nem tették??

Kétszer rendeltem az eMAG-ról, egy töltőfejet és egy HDMI elosztót. Az elosztóra azt írták, január 3. után érkezik meg, helyette viszont már 2.-án megjött, aminek örültem, viszont a töltőfej rendelésénél az áll, már kézbesítették, december 30-31. között kerül kiszállításra. 2023. január 4.-e van és még mindig semmi, a rendelésem lekövetésénél csak ezt látom: "A termék(ei)d néhány napon belül kiszállításra kerül(nek)." Nem hiszem, hogy fogok innen rendelni többször.

Soha többet e-mag! 20.000.-Ft-os termék helyett egy 1000.-Ft-os terméket kaptunk, ami lehet tévedés persze de az, hogy az e-mail-re amit küldtünk nem válaszoltak, az ügyfélszolgálatot napokig hívtuk de senki nem veszi fel, az teljesen elfogadhatatlan. Egy ekkora cég ezt nem engedheti meg magának.

23.an rendeltem ajándékba egy aroma diffuzort illatositokkal.. A mai napig nem érkezett meg annak ellenére hogy 28. a.,29.e volt a kiszállási idő. Semmi jelzést, értesítést nem kaptam azóta sem, sem a futár cégtől sem tőlük, hogy miért késik, vagy hol van egyáltalán a csomagom. A meg keresésemre, azóta sem kaptam választ. Többet nem rendelek tőlük.

A december 2. hetében megrendelt és kifizetett áruhoz a mai napig nem kaptam meg a számlát!!! Továbbra is kértem és kérek, ráadásul cégnévre rendeltem. December közepe óta nem kapok választ az ügyfélszolgálattól sem, nem felhívhatóak. Kaptam egy e-mailt arról, hogy az eMag válaszolt a korábbi kommentjeimre. Ez sehol sem elérhető. És kíváncsi lennék, hogy csak az elmúlt hónapban a több száz panaszos kérdéseire egyáltalán válaszoltak-e. Extreme digital néven is minősíthetetlenek voltak legutóbb, most új néven is azok. Senkinek sem ajánlom őket!

2022.11.29-én rendeltem egy mikrohullámú sütőt.A visszaigazolásban azt írták várható kiszállítás dec.02-03. December 14-én megreklamáltam, azóta sem kaptam választ!! Sőt, az aktív rendeléseim között sem szerepel már. A leghitványabb kínai cég is korrektebb,pontosabb, és megbízhatóbb ezeknél! Soha többet innen!!!

Aza velemenyem, hogy az eMAG egy interneteskereskedesnek álcázott bűnbanda. miutan par ezer forinttal olcsóbban meghirdetnek valamit,kiderul, hogy utánvéttel csak készpénzzel lehet fizetni. Miutan tobb tízezer forint keszpenzzel nem akar az ember bajlódni kifizeti intenetes átutalással. Az egykattintasos penzlevetel is gyanús, mert az ember nem kap semilyen banki információt. Aztan kap az ember egy e-mailt, hogy kiszállítottak a sameday nevu szallito cegnek. Ez szerintem egy kamu szallito cég, mert egy honlapon az jelenik meg, hogy ok megrendeltek a termeket az eMAG-tol. Aztan semmi. Se az eMAG, se az szallito ceg nem lesz elérhető. Az eMAG nem adja vissza pénzt azzal az indokkal, hogy ok kiszallitottak a kamu cegnek a termeket, majd akkor utaljak vissza pénzt, ha visszajon hozzajuk az áru.Szerintem ez az egész egy gyengen szervezett, de lathatoan mukodo bűnszervezet.
En egy VARTA start-stop akkumulatorral furodtem be .

Elolvasva az előzményeket már nem is írok semmit.Kár volt ez a nagy összeborulás az EMAG meg az ExtremDigitel között.Amíg külön volt az edigital sokkal jobban müködött.

Borzalom egy cég futárszolgálattal együtt!!!!!!!
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre