eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

szar

Sajnos a futárszolgálatuk és a rendszerük egy kalap fos!!!Amíg a futárcég egy napot adott átvételre automatából ők 3-t a futár mégis visszaszállította!

Az eMagon rendeltem egy Tefál tartozékot, a kiszállítást 16-17 -re ígérték, automatába. 6. napja “csomag elküldve” a státusz, de nem indult el az átvételi pont felé. Többször reklamáltam, nem nyugtat meg a válasz, hogy nem érik el a partner céget. A rendszerben nem tudom törölni a rendelést, nem aktív a gomb. Lemondtam emailben a rendelést, kértem vissza a pénzt, de most már az eMag se reagál. Telefonos elérhetőség nincs megadva.

Szemét csaló banda! Senki ne rendeljen tőlük! Kártyával kifizettem a csomagot de az easybox ajtaja nem nyílt ki. Így se pénz se csomag és nem válaszolnak semmire! Feljelentem őket!

Monitort rendeltem a black friday akció alatt 11.17.-én 10:06 perckor.
Az ár 20%-kkal olcsóbb volt, mint bárhol máshor. Pont egy ilyen akcióra vártam, hogy megvegyem a kinézett monitort, ezért esett az eMAG-ra a választás, hogy honnan rendeljem meg.
A rendelés felvételekor még 12.01-et írtak a kiszállítás dátumára, ami már aznap változott 11.18.-ra, ami szombati nap.
Másnap reggel jött az e-mail értesítés, hogy a csomagom a futárhoz került 0:15-kor, és a mai napon 8:00-19:00 között kiszállítják.
Ezt követően a Sameday rendszerében láttam, hogy a csomagom 6:52-kor már a városban volt, ahová rendeltem (240km Pestről).
Kb. 10:00-kor kaptam egy SMS-t, hogy a futár 13:15-16:15 között érkezik.
A futár 14:00 körül felhívott, hogy pár perc múlva jön.
14:12-kör átvettem a hibátlan, karcolás, törésmentes, utánvéttel fizetett monitoromat.
A futár pedig nagyon kedves és közvetlen volt.
Összefoglalva verhetetlen ár, hibátlan minőség, extragyors (szombaton!! hozták ki), tökéletes házhozszállítási szolgáltatás, kedves futár. Ennél jobban ezt nem lehetett volna csinálni.
Számomra ez alapján a rendelésem alapján 5 csillagot érdemel az eMAG és a Sameday, mert az elvárásaimon felüli szolgáltatást nyújtottak.

Nem ajánlom sem a terméket, sem magát a terméket forgalmazó emagot sem.
A csomatot kibontva rögtön láttuk, hogy egy sérült terméket kaptunk. Már az első lap meg volt repedve, illetve a további lapokkal is problémák voltak: lemoshatatlan koszfoltok, sérülések, karcok, kopások voltak a terméken.
Rögtön jeleztük az emagnak, ahonnét pár nap múlva kaptam egy telefonhívást azt ígérvén, hogy még azon a héten elszállítják és visszautalják a pénzünket. Sem azon a héten, sem a következő héten, a visszaigazoló emailben szereplő időpontig sem érkezett senki érte. 2 levelemre sem reagáltak, egy chatprogramon keresztül segített egy hölgy és aznap elszállították a terméket. Először a postától jöttek érte, de mivel semmilyen szállítási címkét nem kaptam, úgy döntöttük, hogy marad nálunk. Rá 5 percre érkezett meg a másik futár, akinek oda tudtuk adni.
Kárpótlásként az emagtól kaptunk egy 3000 Ft-os ajándékutalványt, amit fel szerettem volna használni egy 3500 Ft-os telefontokra, de nem lehetett beválltani. :D
Köszönöm emag!

Nagyon dühös vagyok. November 5-én rendeltem tőlük egy szőnyeget, a rendszerükben az áll, hogy várható kiszállítás nov. 7-9. A mai napig sem jött meg. Nem kaptam semmilyen visszaigazoló emailt. Tegnap vettem fel először az ügyintézővel a kapcsolatot, akkor azt mondta, hogy továbbítja a rendszer emailt. 2 különböző email cím is szóba került és egyikre sem kaptam semmit. Ma megint beszéltem több ügyintézőjükkel is (csak remélem, hogy nem robotok), telefonos elérhetőség nincs. Mondtam, hogy mi a problémám, illetve, hogy a rendszerben az szerepel, hogy kiszállítva, pedig nincs, illetve az is szerepel a szőnyegnél, hogy nincs raktáron, pedig amikor megvettem és levonták a pénzemet, akkor még volt. Azt mondták a mai kis robotok, hogy a partnercég nem válaszol, blablabla. Mondtam nekik, hogy oké, de semmilyen visszaigazoló emailt nem kaptam soha, egyik email cím egyik mappájába sem, pedig ők váltig állítják, hogy küldtek 2-őt. A gmailben jobban megbízom, mint bennük, szóval nem küldtek. Egy nagy kamu az egész. Ma küldtek 1 emailt arról, hogy folyamatban van a partner céggel az intézés, aztán meg egy emailt arról, hogy rögzítették a törlési kérelmemet. Se fejléc, se dizájn, se céges logó, se céges aláírás nincs az emailben, nagyon gyanús, nagyon félek, hogy átbaszás az egész. Azt mondta a mai robot csaj, hogy holnap visszajön a teljes ára a rendelésemnek. Hát nagyon kíváncsi leszek. Mondtam neki, hogy adjon telefonos elérhetőséget, hogy tudjam, hogy nem egy robottal beszélek, azt mondta, hogy nincs. Egy kamu az egész. Azt mondta, hogy az imént küldött emailen tudjuk tartani a kapcsolatot. Sokra megyek vele. Ha holnap nem jön vissza a rendelésem teljes ára, akkor feljelentést teszek. Senkinek nem ajánlom őket, én sem rendelek innen soha többet.

Bosch vízszűrő helyett Philipset küldtek! Saját postaköltségen kell visszaküldeni! Felháborító!Soha többé nem rendelek innét! A számlán Bosch vízszűrő szerepel,a csomagban más! Fejetlenség! Az időpontról ne is beszéljünk! Nem időre érkezett a csomag!

Nem ajánlom az eMag-ot!
2017-ben rendeltem tőlük először, akkor még nem volt gond. De ami a héten történt, kiakasztott.
Egy beats fülhallgatót rendeltem. Már volt ilyenem korábban, csak sajnos elhagytam. De a csomagolás, amiben az elhagyott termék érkezett, még megvan.
Az eMagtól kapott termék egy kínai hulladék bóvli volt. A műanyag tapintása undorító, a tömege a rendes fele, műanyag tálcán érkezett. A csomagolást itt abbahagytam. Ez konkrétan átverés, szerintem akár komolyabb jogi következménye is lehetne, ha utána menne az ember.

Másodszor történt meg, hogy rendeltem egy az önök által "raktáron található" terméket azzal az ígérettel, hogy három munkanapon belül átvehetem.. Ez ismét TÍZ!! Napig tartott!! Ennyi idő alatt én is be tudom szerezni akár a gyártótól is, ráadásul nyilván sokkal kedvezőbb áron! Nyilván árréssel kell dolgozniuk, de a félrevezetés az ígért érkezésről már nem az első eset! Részemről köszönöm, de ezentúl máshonnan rendelek!

A megrendelt termék törötten érkezett, többszöri reklamáció után egy 10%-os kupont ajánlottak fel, de ettől még a termék törött, kültéri használatra így alkalmatlan.
Ismételt és többszöri reklamációmra sem kaptam korrekt megoldást, ezért vásárlásra nem ajánlom a boltot.

Tisztelt Emag! Június 27-én vásároltam Önöktól egy Bestway VPA1,5m3/h vízforgatót. Néhány nap után leállt. A mai napig kétszer küldték vissza a garanciás terméket javítatlan állapotban. Több emailt is írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy mivel szezonális termékről van szó, ezért küldjék vissza az árát, mivel már nem tudom tesztelni, elromolhat megint, és jövő nyárig elveszíti a garanciáját. Ma kaptam egy újabb emailt Kuti Viktória ügyintézőtől, hogy mivel a szervíz nem sztórnóz, ő ennyit tehetett. Felháborítónak tartom, hogy hónapok óta nem sikerült elintézni egy garanciás termék ügyét, kétszer küldték vissza a rossz vízforgatót. Milyen ügyintézés ez? Telefonon nem lehet elérni Önöket. Ez a vásárló átverése. Kérem, hogy sürgősen utalják nekem vissza a vízforgató vételárát. Hammel Józsefné

Október 12-én rendeltem az Emagon keresztül egy partnercégüktől terméket, melyet előre kifizettem. Elviekben a cég október 19-én a csomagot feladta, de már november van és a termék sehol. Írtam a partnercégnek, ahol annyit írtak hogy várjak. Emag ügyfélszolgálat teljesen elérhetetlen. Soha többet nem rendelek ezektől és mást is arra bíztatok, hogy kerülje.

Szörnyen körülményes minden, partner cégtől rendeltem ezért felelősséget sem vállalnak a sérült, újra csomagolt és színben sem passzoló rendelésemért. 😂 Ügyfélszolgálat ami egy programozott robot szintén kész vicc 😂😂

Engem ért nagy hátrányokból kiindulva, nagyom kerülendő, nem tisztességes módon kezeltek!!!!

1 hónapja rendelt 1,3 milliós TV sehol sincs, ügyfélszolgálat nem reagál, a futárszolgálat szerint ( sameday) sikeresen visszaküldték ….. nagy értékű csalás miatt rendőrségi feljelentés lesz a héten. Fáradtságot és pénzt nem sajnálva a végsőkig elmegyek, velem sajnos rossz lóra tettek.

150 wattos fotó izzó szettet rendeltem meg, és fizettem ki ők 135 wattos izzókat küldtek helyette., ügyfelszolgálatuk mindössze egy Dia névre keresztelt online droid, élő ügyintézővel nem lehet kapcsolatba lépni. A robot meg olyan buta mint a tök. Semmiben nem tud segíteni, sajnos nem egy R2D2...sem pedig C3PIO, inkább hasonlatos egy vödör vízre.

Értesítenek a kiszállitásrol és nem jön meg.Közben egy egész napos várakozási időt határolnak be reggel 9 és este 18 között?
Több napot várok egy csomagra nem megyek dolgozni.
🤌

Székelyvill átverte a feleségemet emagon keresztül egy nagy rakás szar az egész ahogy van sok rossz minőségű termékkel. Rossz kamerát kaptunk visszaküldük cserére azóta se kamera se pénz hitegetnek ha felveszik a telefont. Senki ne vasároljon tőlük aki nem akar magának felesleges idegeskedést.

Inkorrekt cég! Soha többet semmit nem rendelnek tőlük! közel egy hónapja várok egy fűtő berendezésre, kb. a 20. megkeresésem után nagy nehezen válaszra méltattak, hogy mégsem tudják kiszállítani a terméket, és majd valamikor visszautalják a pénzt! Nem Ajánlom senkinek őket!

Magam és ismerőseim kárán okulva tapasztaltam: román cégtől nem szabad rendelni!!! Az emag tele van ilyen cégek termékeivel, amelyek gyakran hibásan érkeznek, és utána hiába bármiféle jogszerű reklamáció, az ügyfélszolgálat képtelen kezelni a problémát. Nem is értem, miért forgalmaznak olyan termékeket, amelyekért semmiféle felelősséget nem tudnak/akarnak vállalni. Az ügyfélszolgálat pedig minősíthetetlen!!! Gondoltam, fogyasztóvédelemhez fordulok, de nem érte meg az időt/energiát (végül is "csak" 20.000 forintot buktam). Remélem, egyszer valaki tényleg feljelentést tesz. Én már biztos nem vásárolok tőlük, de még van elég balek az országban, aki finanszírozza a működésüket. Az Alza mellesleg sokkal korrektebb cég.

1 hónapja várunk a klima cserére. Válaszra se méltatnak. Gusztustalan cég. Mindenki kerülje el öket ha teheti.

Okédékok vagytok!0 garancia,0 válasz a problémakra.ezek vagytok!

Vélemény? Lesújtó! Képtelenek egy megrendelést teljesíteni, játszanak a vásárló idegeivel a chates megoldásukkal, mivel minden egyes alkalommal újra és újra le kell írni, mi a probléma. Egy telefonos ügyfélszolgálat talán hatékonyabb és gyorsabb lenne.
Eset: rendeltem két csopmag kutyakaját, de a megadott két szállítási nap egyikén se érkezett meg. Chat, probléma, az egyik zsák megsérült, ezért áll a raktárban. OK, sérült zsák lemondva, visszautalva, újra megrendelve, újra kifizetve, megadott időben kiszállítva. A másik zsák továbbra sincs sehol. Újra chat, időbe telik, mire megmagayarázom, hogy nem, nem az egész megrendelés volt sztornó, csak a fele, űj ígéret, kiszállítják. Várok, semmi. Újra chat, újra fél óra magyarázás, új ígéret. Csomag sehol. Már 11 napja várok... Újra chat. Kiderül, tegnap váratlanul sztornózták a másikat is, csak épp értesítés nem jött róla. Hurrá! Ha rajtuk múlik, a kutyáim éhen halnak. Soha többet e-Mag!!!

2023.09.09 - én rendeltem 4 db yato pillanatszorítót, a mai napig egy hangjuk sincs.
Az e-mailre se válaszolnak, gagyi román cég...

Borzasztó a szállító cégük (Sameday), az oldalon forgalmazó cégek, a kiküldött termékek minősége.
Bútorokat rendeltünk tőlük, amiknek a minősége silány, két nap alatt összezuhantak a fiókok a sínek minősége miatt. Visszaküldeni nem lehetett csak saját költsége, aminek díját a fogyasztónak kell fizetni és mivel külföldi a forgalmazó, a bútor visszaküldésének ára fele lett volna a rendelt termékeknek.
Másik leadott rendelésünk a csaptelepkre, amiből fehér helyett krómot küldtek. Még aznapi visszaküldés, két hónap ügyintézés és békéltető testületi ügyintézés után 4000 Ft-tal kevesebbet sikerült visszautalnia a cégnek.
Szörnyű, hosszadalmas, bonyolult ügyintézés és silány áruk.

Jól gondoljátok meg, mit rendeltek erről az oldalról. Ki tudja, hány termék esetében HAMISÍTVÁNY az, amit forgalmaznak.
Én egy parfümöt rendeltem (Dior Homme Sport). És sajnos hamisítványt forgalmaznak.
Írtam nekik, vissza is utalták a pénzem. De ami a legszomorúbb, hogy azzal takaróztak, hogy az oldalukon nagyon sok más cég is árul, amiért ők kb. nem felelősek.
Sőt, ez az egész kb. 2 hónapja történt. Tudnak róla, hogy hamisítványt lehet rendelni az oldalukon, és a mai napig megrendelhető ugyan ez......
Szándékosan, tudatosan átverik, megtévesztik az embereket és hamisítványt árulnak.

3 hete rendeltem egy táskát ma írják, hogy nem fogják kiszállítani mivel nincs készleten

Az EMAG- nál Vásároltam egy side by side hűtöt közel 300.000ft ért házhozszállitás szolgáltatással amiért külön díjat számolt fel a hűtő több mint 100kg volt egy azaz 1 embert küldtek a sofört és vedd le ahogy tudod elven gondolkodnak úgy hogy én kifizettem a szolgáltatás árát ráadásul nem emelö hátfalas autó jött plussz pénzért kellet fogadni hirtelen embereket hogy a családi házba bevigyék .nem emelet !!! Ráadásul az ügyfélszolgálat telefonon nem elérhető a csetrobot egy kalap szart nem ér csak általános kérdésre tud válaszolni aki teheti ne vegyen tőlük csak a fejfájás és a bonyodalom.!!!!!

eMAG egy szánalmas próbálkozás egy középeurópai AMAZON online áruház létrehozására ami nem sikerül mert nam veszik figyelembe a vásárlók érdekeit, csak profitorinetált olyan áruk eladásában amiknek a minõsége erõsen kérdéses.
Azonnali kiszállitást (esetenként másnapi átvétellel) igérnek ami idövel 1 hétre vagy 10 napra hosszabbodik. Ha valami sürgösen kell nem jön meg odöben. Problémás az áruk visszaküldése, az költségek visszavizetése sem biztositott.
Köszönö, ilyenbõl nem kérek. Mától at eMAG számomra FAKE.
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre