eMAG Magyarország

Megbízható webáruház eMAG Magyarország
HIRDETÉS

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2023. november 24.

szar

2023. november 23.

Sajnos a futárszolgálatuk és a rendszerük egy kalap fos!!!Amíg a futárcég egy napot adott átvételre automatából ők 3-t a futár mégis visszaszállította!

2023. november 23.

Az eMagon rendeltem egy Tefál tartozékot, a kiszállítást 16-17 -re ígérték, automatába. 6. napja “csomag elküldve” a státusz, de nem indult el az átvételi pont felé. Többször reklamáltam, nem nyugtat meg a válasz, hogy nem érik el a partner céget. A rendszerben nem tudom törölni a rendelést, nem aktív a gomb. Lemondtam emailben a rendelést, kértem vissza a pénzt, de most már az eMag se reagál. Telefonos elérhetőség nincs megadva.

2023. november 22.

Szemét csaló banda! Senki ne rendeljen tőlük! Kártyával kifizettem a csomagot de az easybox ajtaja nem nyílt ki. Így se pénz se csomag és nem válaszolnak semmire! Feljelentem őket!

2023. november 18.

Monitort rendeltem a black friday akció alatt 11.17.-én 10:06 perckor.
Az ár 20%-kkal olcsóbb volt, mint bárhol máshor. Pont egy ilyen akcióra vártam, hogy megvegyem a kinézett monitort, ezért esett az eMAG-ra a választás, hogy honnan rendeljem meg.
A rendelés felvételekor még 12.01-et írtak a kiszállítás dátumára, ami már aznap változott 11.18.-ra, ami szombati nap.
Másnap reggel jött az e-mail értesítés, hogy a csomagom a futárhoz került 0:15-kor, és a mai napon 8:00-19:00 között kiszállítják.
Ezt követően a Sameday rendszerében láttam, hogy a csomagom 6:52-kor már a városban volt, ahová rendeltem (240km Pestről).
Kb. 10:00-kor kaptam egy SMS-t, hogy a futár 13:15-16:15 között érkezik.
A futár 14:00 körül felhívott, hogy pár perc múlva jön.
14:12-kör átvettem a hibátlan, karcolás, törésmentes, utánvéttel fizetett monitoromat.
A futár pedig nagyon kedves és közvetlen volt.

Összefoglalva verhetetlen ár, hibátlan minőség, extragyors (szombaton!! hozták ki), tökéletes házhozszállítási szolgáltatás, kedves futár. Ennél jobban ezt nem lehetett volna csinálni.

Számomra ez alapján a rendelésem alapján 5 csillagot érdemel az eMAG és a Sameday, mert az elvárásaimon felüli szolgáltatást nyújtottak.

2023. november 14.

Nem ajánlom sem a terméket, sem magát a terméket forgalmazó emagot sem.
A csomatot kibontva rögtön láttuk, hogy egy sérült terméket kaptunk. Már az első lap meg volt repedve, illetve a további lapokkal is problémák voltak: lemoshatatlan koszfoltok, sérülések, karcok, kopások voltak a terméken.
Rögtön jeleztük az emagnak, ahonnét pár nap múlva kaptam egy telefonhívást azt ígérvén, hogy még azon a héten elszállítják és visszautalják a pénzünket. Sem azon a héten, sem a következő héten, a visszaigazoló emailben szereplő időpontig sem érkezett senki érte. 2 levelemre sem reagáltak, egy chatprogramon keresztül segített egy hölgy és aznap elszállították a terméket. Először a postától jöttek érte, de mivel semmilyen szállítási címkét nem kaptam, úgy döntöttük, hogy marad nálunk. Rá 5 percre érkezett meg a másik futár, akinek oda tudtuk adni.
Kárpótlásként az emagtól kaptunk egy 3000 Ft-os ajándékutalványt, amit fel szerettem volna használni egy 3500 Ft-os telefontokra, de nem lehetett beválltani. :D
Köszönöm emag!

2023. november 14.

Nagyon dühös vagyok. November 5-én rendeltem tőlük egy szőnyeget, a rendszerükben az áll, hogy várható kiszállítás nov. 7-9. A mai napig sem jött meg. Nem kaptam semmilyen visszaigazoló emailt. Tegnap vettem fel először az ügyintézővel a kapcsolatot, akkor azt mondta, hogy továbbítja a rendszer emailt. 2 különböző email cím is szóba került és egyikre sem kaptam semmit. Ma megint beszéltem több ügyintézőjükkel is (csak remélem, hogy nem robotok), telefonos elérhetőség nincs. Mondtam, hogy mi a problémám, illetve, hogy a rendszerben az szerepel, hogy kiszállítva, pedig nincs, illetve az is szerepel a szőnyegnél, hogy nincs raktáron, pedig amikor megvettem és levonták a pénzemet, akkor még volt. Azt mondták a mai kis robotok, hogy a partnercég nem válaszol, blablabla. Mondtam nekik, hogy oké, de semmilyen visszaigazoló emailt nem kaptam soha, egyik email cím egyik mappájába sem, pedig ők váltig állítják, hogy küldtek 2-őt. A gmailben jobban megbízom, mint bennük, szóval nem küldtek. Egy nagy kamu az egész. Ma küldtek 1 emailt arról, hogy folyamatban van a partner céggel az intézés, aztán meg egy emailt arról, hogy rögzítették a törlési kérelmemet. Se fejléc, se dizájn, se céges logó, se céges aláírás nincs az emailben, nagyon gyanús, nagyon félek, hogy átbaszás az egész. Azt mondta a mai robot csaj, hogy holnap visszajön a teljes ára a rendelésemnek. Hát nagyon kíváncsi leszek. Mondtam neki, hogy adjon telefonos elérhetőséget, hogy tudjam, hogy nem egy robottal beszélek, azt mondta, hogy nincs. Egy kamu az egész. Azt mondta, hogy az imént küldött emailen tudjuk tartani a kapcsolatot. Sokra megyek vele. Ha holnap nem jön vissza a rendelésem teljes ára, akkor feljelentést teszek. Senkinek nem ajánlom őket, én sem rendelek innen soha többet.

2023. november 13.

Bosch vízszűrő helyett Philipset küldtek! Saját postaköltségen kell visszaküldeni! Felháborító!Soha többé nem rendelek innét! A számlán Bosch vízszűrő szerepel,a csomagban más! Fejetlenség! Az időpontról ne is beszéljünk! Nem időre érkezett a csomag!

2023. november 9.

Nem ajánlom az eMag-ot!

2017-ben rendeltem tőlük először, akkor még nem volt gond. De ami a héten történt, kiakasztott.
Egy beats fülhallgatót rendeltem. Már volt ilyenem korábban, csak sajnos elhagytam. De a csomagolás, amiben az elhagyott termék érkezett, még megvan.

Az eMagtól kapott termék egy kínai hulladék bóvli volt. A műanyag tapintása undorító, a tömege a rendes fele, műanyag tálcán érkezett. A csomagolást itt abbahagytam. Ez konkrétan átverés, szerintem akár komolyabb jogi következménye is lehetne, ha utána menne az ember.

2023. november 9.

Másodszor történt meg, hogy rendeltem egy az önök által "raktáron található" terméket azzal az ígérettel, hogy három munkanapon belül átvehetem.. Ez ismét TÍZ!! Napig tartott!! Ennyi idő alatt én is be tudom szerezni akár a gyártótól is, ráadásul nyilván sokkal kedvezőbb áron! Nyilván árréssel kell dolgozniuk, de a félrevezetés az ígért érkezésről már nem az első eset! Részemről köszönöm, de ezentúl máshonnan rendelek!

2023. november 7.

A megrendelt termék törötten érkezett, többszöri reklamáció után egy 10%-os kupont ajánlottak fel, de ettől még a termék törött, kültéri használatra így alkalmatlan.
Ismételt és többszöri reklamációmra sem kaptam korrekt megoldást, ezért vásárlásra nem ajánlom a boltot.

2023. november 6.

Tisztelt Emag! Június 27-én vásároltam Önöktól egy Bestway VPA1,5m3/h vízforgatót. Néhány nap után leállt. A mai napig kétszer küldték vissza a garanciás terméket javítatlan állapotban. Több emailt is írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy mivel szezonális termékről van szó, ezért küldjék vissza az árát, mivel már nem tudom tesztelni, elromolhat megint, és jövő nyárig elveszíti a garanciáját. Ma kaptam egy újabb emailt Kuti Viktória ügyintézőtől, hogy mivel a szervíz nem sztórnóz, ő ennyit tehetett. Felháborítónak tartom, hogy hónapok óta nem sikerült elintézni egy garanciás termék ügyét, kétszer küldték vissza a rossz vízforgatót. Milyen ügyintézés ez? Telefonon nem lehet elérni Önöket. Ez a vásárló átverése. Kérem, hogy sürgősen utalják nekem vissza a vízforgató vételárát. Hammel Józsefné

2023. november 1.

Október 12-én rendeltem az Emagon keresztül egy partnercégüktől terméket, melyet előre kifizettem. Elviekben a cég október 19-én a csomagot feladta, de már november van és a termék sehol. Írtam a partnercégnek, ahol annyit írtak hogy várjak. Emag ügyfélszolgálat teljesen elérhetetlen. Soha többet nem rendelek ezektől és mást is arra bíztatok, hogy kerülje.

2023. október 30.

Szörnyen körülményes minden, partner cégtől rendeltem ezért felelősséget sem vállalnak a sérült, újra csomagolt és színben sem passzoló rendelésemért. 😂 Ügyfélszolgálat ami egy programozott robot szintén kész vicc 😂😂

2023. október 26.

Engem ért nagy hátrányokból kiindulva, nagyom kerülendő, nem tisztességes módon kezeltek!!!!

2023. október 24.

1 hónapja rendelt 1,3 milliós TV sehol sincs, ügyfélszolgálat nem reagál, a futárszolgálat szerint ( sameday) sikeresen visszaküldték ….. nagy értékű csalás miatt rendőrségi feljelentés lesz a héten. Fáradtságot és pénzt nem sajnálva a végsőkig elmegyek, velem sajnos rossz lóra tettek.

2023. október 20.

150 wattos fotó izzó szettet rendeltem meg, és fizettem ki ők 135 wattos izzókat küldtek helyette., ügyfelszolgálatuk mindössze egy Dia névre keresztelt online droid, élő ügyintézővel nem lehet kapcsolatba lépni. A robot meg olyan buta mint a tök. Semmiben nem tud segíteni, sajnos nem egy R2D2...sem pedig C3PIO, inkább hasonlatos egy vödör vízre.

2023. október 20.

Értesítenek a kiszállitásrol és nem jön meg.Közben egy egész napos várakozási időt határolnak be reggel 9 és este 18 között?
Több napot várok egy csomagra nem megyek dolgozni.
🤌

2023. október 18.

Székelyvill átverte a feleségemet emagon keresztül egy nagy rakás szar az egész ahogy van sok rossz minőségű termékkel. Rossz kamerát kaptunk visszaküldük cserére azóta se kamera se pénz hitegetnek ha felveszik a telefont. Senki ne vasároljon tőlük aki nem akar magának felesleges idegeskedést.

2023. október 14.

Inkorrekt cég! Soha többet semmit nem rendelnek tőlük! közel egy hónapja várok egy fűtő berendezésre, kb. a 20. megkeresésem után nagy nehezen válaszra méltattak, hogy mégsem tudják kiszállítani a terméket, és majd valamikor visszautalják a pénzt! Nem Ajánlom senkinek őket!

2023. október 6.

Magam és ismerőseim kárán okulva tapasztaltam: román cégtől nem szabad rendelni!!! Az emag tele van ilyen cégek termékeivel, amelyek gyakran hibásan érkeznek, és utána hiába bármiféle jogszerű reklamáció, az ügyfélszolgálat képtelen kezelni a problémát. Nem is értem, miért forgalmaznak olyan termékeket, amelyekért semmiféle felelősséget nem tudnak/akarnak vállalni. Az ügyfélszolgálat pedig minősíthetetlen!!! Gondoltam, fogyasztóvédelemhez fordulok, de nem érte meg az időt/energiát (végül is "csak" 20.000 forintot buktam). Remélem, egyszer valaki tényleg feljelentést tesz. Én már biztos nem vásárolok tőlük, de még van elég balek az országban, aki finanszírozza a működésüket. Az Alza mellesleg sokkal korrektebb cég.

2023. október 6.

1 hónapja várunk a klima cserére. Válaszra se méltatnak. Gusztustalan cég. Mindenki kerülje el öket ha teheti.

2023. október 3.

Okédékok vagytok!0 garancia,0 válasz a problémakra.ezek vagytok!

2023. szeptember 21.

Vélemény? Lesújtó! Képtelenek egy megrendelést teljesíteni, játszanak a vásárló idegeivel a chates megoldásukkal, mivel minden egyes alkalommal újra és újra le kell írni, mi a probléma. Egy telefonos ügyfélszolgálat talán hatékonyabb és gyorsabb lenne.
Eset: rendeltem két csopmag kutyakaját, de a megadott két szállítási nap egyikén se érkezett meg. Chat, probléma, az egyik zsák megsérült, ezért áll a raktárban. OK, sérült zsák lemondva, visszautalva, újra megrendelve, újra kifizetve, megadott időben kiszállítva. A másik zsák továbbra sincs sehol. Újra chat, időbe telik, mire megmagayarázom, hogy nem, nem az egész megrendelés volt sztornó, csak a fele, űj ígéret, kiszállítják. Várok, semmi. Újra chat, újra fél óra magyarázás, új ígéret. Csomag sehol. Már 11 napja várok... Újra chat. Kiderül, tegnap váratlanul sztornózták a másikat is, csak épp értesítés nem jött róla. Hurrá! Ha rajtuk múlik, a kutyáim éhen halnak. Soha többet e-Mag!!!

2023. szeptember 19.

2023.09.09 - én rendeltem 4 db yato pillanatszorítót, a mai napig egy hangjuk sincs.
Az e-mailre se válaszolnak, gagyi román cég...

2023. szeptember 13.

Borzasztó a szállító cégük (Sameday), az oldalon forgalmazó cégek, a kiküldött termékek minősége.
Bútorokat rendeltünk tőlük, amiknek a minősége silány, két nap alatt összezuhantak a fiókok a sínek minősége miatt. Visszaküldeni nem lehetett csak saját költsége, aminek díját a fogyasztónak kell fizetni és mivel külföldi a forgalmazó, a bútor visszaküldésének ára fele lett volna a rendelt termékeknek.
Másik leadott rendelésünk a csaptelepkre, amiből fehér helyett krómot küldtek. Még aznapi visszaküldés, két hónap ügyintézés és békéltető testületi ügyintézés után 4000 Ft-tal kevesebbet sikerült visszautalnia a cégnek.
Szörnyű, hosszadalmas, bonyolult ügyintézés és silány áruk.

2023. szeptember 6.

Jól gondoljátok meg, mit rendeltek erről az oldalról. Ki tudja, hány termék esetében HAMISÍTVÁNY az, amit forgalmaznak.
Én egy parfümöt rendeltem (Dior Homme Sport). És sajnos hamisítványt forgalmaznak.
Írtam nekik, vissza is utalták a pénzem. De ami a legszomorúbb, hogy azzal takaróztak, hogy az oldalukon nagyon sok más cég is árul, amiért ők kb. nem felelősek.
Sőt, ez az egész kb. 2 hónapja történt. Tudnak róla, hogy hamisítványt lehet rendelni az oldalukon, és a mai napig megrendelhető ugyan ez......

Szándékosan, tudatosan átverik, megtévesztik az embereket és hamisítványt árulnak.

2023. szeptember 1.

3 hete rendeltem egy táskát ma írják, hogy nem fogják kiszállítani mivel nincs készleten

2023. augusztus 31.

Az EMAG- nál Vásároltam egy side by side hűtöt közel 300.000ft ért házhozszállitás szolgáltatással amiért külön díjat számolt fel a hűtő több mint 100kg volt egy azaz 1 embert küldtek a sofört és vedd le ahogy tudod elven gondolkodnak úgy hogy én kifizettem a szolgáltatás árát ráadásul nem emelö hátfalas autó jött plussz pénzért kellet fogadni hirtelen embereket hogy a családi házba bevigyék .nem emelet !!! Ráadásul az ügyfélszolgálat telefonon nem elérhető a csetrobot egy kalap szart nem ér csak általános kérdésre tud válaszolni aki teheti ne vegyen tőlük csak a fejfájás és a bonyodalom.!!!!!

2023. augusztus 25.

eMAG egy szánalmas próbálkozás egy középeurópai AMAZON online áruház létrehozására ami nem sikerül mert nam veszik figyelembe a vásárlók érdekeit, csak profitorinetált olyan áruk eladásában amiknek a minõsége erõsen kérdéses.
Azonnali kiszállitást (esetenként másnapi átvétellel) igérnek ami idövel 1 hétre vagy 10 napra hosszabbodik. Ha valami sürgösen kell nem jön meg odöben. Problémás az áruk visszaküldése, az költségek visszavizetése sem biztositott.
Köszönö, ilyenbõl nem kérek. Mától at eMAG számomra FAKE.

Irány a bolt oldala!

<h3><strong><u>Tudnival&oacute;k az eMAG-r&oacute;l</u></strong></h3>
<p>K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 orsz&aacute;g&aacute;ban megtal&aacute;lhat&oacute;ak: Magyarorsz&aacute;gon, Lengyelorsz&aacute;gban, Rom&aacute;ni&aacute;ban &eacute;s Bulg&aacute;ri&aacute;ban. &Uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt filoz&oacute;fi&aacute;jukra alapozva, folyamatosan igyekeznek &uuml;gyfeleik mindennapjait megk&ouml;nny&iacute;teni.</p>
<h3><strong><u>T&ouml;rt&eacute;net&uuml;k</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban l&eacute;ptek a magyarorsz&aacute;gi piacra</li>
<li>tagjai a d&eacute;l-afrikai sz&eacute;khelyű Naspers multinacion&aacute;lis befektető csoportnak, mely a 2014-es p&eacute;nz&uuml;gyi &eacute;vben 6157 milli&oacute; doll&aacute;r j&ouml;vedelmet &eacute;rt el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű v&aacute;s&aacute;rl&aacute;si esem&eacute;nyekkel lept&eacute;k meg &uuml;gyfeleiket, mint p&eacute;ld&aacute;ul az &Eacute;szbont&oacute; Akci&oacute;k Napjai, r&aacute;ad&aacute;sul bevezett&eacute;k a Black Friday elnevez&eacute;sű rendk&iacute;v&uuml;li akci&oacute;kkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek v&aacute;s&aacute;rl&oacute;ik sz&aacute;m&aacute;ra &Aacute;rak Forradalm&aacute;val &eacute;s K&eacute;szletkis&ouml;pr&eacute;ssel</li>
<li>A Black Friday egy k&uuml;l&ouml;nleges esem&eacute;ny, amely minden bizonnyal Magyarorsz&aacute;gon is hagyom&aacute;nny&aacute; v&aacute;lik, ahogyan az m&aacute;s orsz&aacute;gokban is t&ouml;rt&eacute;nt. Rengeteg erőfesz&iacute;t&eacute;st &eacute;s szenved&eacute;lyt fektettek az elők&eacute;sz&uuml;letekbe &eacute;s az eredm&eacute;nyek is azt mutatj&aacute;k, hogy meg&eacute;ri. Ezen a rendk&iacute;v&uuml;li napon az online kereskedelem t&uacute;lsz&aacute;rnyalja az offline kereskedelmet, a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;knak pedig lehetős&eacute;g&uuml;k van igen kedvező &aacute;ron beszerezni a k&iacute;v&aacute;nt term&eacute;keket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napj&aacute;n 315 ezer megv&aacute;s&aacute;rolt term&eacute;ket rendeltek oldalukon, t&ouml;bb mint 2.1 milli&oacute; l&aacute;togat&oacute; &eacute;rkezett csup&aacute;n egyetlen nap alatt, valamint rekordsz&aacute;m&uacute; forgalom &eacute;s l&aacute;togat&aacute;s &eacute;rkezett a mobil platformokr&oacute;l is- k&ouml;zel 50%.</li>
<li>mobilalkalmaz&aacute;sukat folyamatosan fejlesztik, hogy &uuml;gyfeleik b&aacute;rhol &eacute;s b&aacute;rmikor &eacute;lvezhess&eacute;k legjobb aj&aacute;nlataikat &eacute;s az online v&aacute;s&aacute;rl&aacute;s előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>C&eacute;l, v&iacute;zi&oacute;, v&aacute;llalati kult&uacute;ra</u></strong></h3>
<ul>
<li>C&eacute;l: Az &uuml;gyfeleik &eacute;let&eacute;t jobb&aacute; tenni az&aacute;ltal, hogy időt &eacute;s p&eacute;nzt sp&oacute;rolnak meg nekik.</li>
<li>V&iacute;zi&oacute;: K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa legnagyobb online kereskedőj&eacute;v&eacute; v&aacute;lni.</li>
<li>V&aacute;llalati kult&uacute;ra: A c&eacute;lokat szem előtt tartva arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleiket boldogg&aacute; tegy&eacute;k &eacute;s &uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt szellemben teljes&iacute;ts&eacute;k &iacute;g&eacute;reteiket. Vallj&aacute;k, hogy gyorsas&aacute;gukkal, fejleszt&eacute;seikkel &eacute;s &uacute;j szolg&aacute;ltat&aacute;saikkal k&ouml;zelebb ker&uuml;lhetnek &uuml;gyfeleikhez. Nagy hangs&uacute;lyt fektetnek az alkalmazottakra, a fel&uuml;letekre &eacute;s a technol&oacute;gi&aacute;ra, a szolg&aacute;ltat&aacute;sokra &eacute;s az innov&aacute;ci&oacute;ra. Folyamatosan arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleik tapasztalatait jobb&aacute; tegy&eacute;k a visszajelz&eacute;sekből tanulva. Mindezt egy felhaszn&aacute;l&oacute;bar&aacute;t fel&uuml;let biztos&iacute;t&aacute;s&aacute;val garant&aacute;lj&aacute;k, melyet az &uuml;gyfelek visszajelz&eacute;sei alapj&aacute;n terveztek &eacute;s hoztak l&eacute;tre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja mag&aacute;ban, akik az oldalukon jelen&iacute;tik meg term&eacute;keiket. A Marketplace elad&oacute;k term&eacute;keinek k&ouml;sz&ouml;nhetően az oldalt b&ouml;ng&eacute;sző v&aacute;s&aacute;rl&oacute;k l&eacute;nyegesen nagyobb term&eacute;kk&iacute;n&aacute;latb&oacute;l v&aacute;logathatnak. A Marketplace elad&oacute;inak szolg&aacute;ltat&aacute;si sz&iacute;nvonal&aacute;t folyamatosan figyelemmel k&iacute;s&eacute;rik &eacute;s &eacute;rt&eacute;kelik, biztos&iacute;tva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszer&eacute;ben megszokott magas minős&eacute;gi elv&aacute;r&aacute;soknak.</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre
HIRDETÉS