eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

És persze késik minden, ha egyszer be is ér...... SOHA TÖBBET

Rossz szállítási határidő (köze sincs a ténylegeshez); hiányos csomag, nincs telefonos ügyfélszolgálat. SOHA TÖBBET, egyszer elég, hogy elbaltázták a karácsonyomat.

December 10.-én rendeltem két terméket az egyik a Huion grafikus tábla ami 27000 ft volt,és még mindig nem kaptam meg.Itt van már 21.-e a pénzt pedig előre elutaltam.Mit rakok a gyermekemnek igy a fa alá???

Sajnos ez az áruház ha egyáltalán lehet annak nevezni már nem is a nulla szintre hanem a - kategóriába csúszott vissza. December 8-án rendeltem egy terméket csomag automatába kértem a szállítást. A mai napig december 21 ig nem tudták leszállítani, nem érkezett meg. Írtam az ügyfélszolgálatnak, még csak válaszra sem méltatták.!! Tegnap úgy alakult, hogy Egy üzletükbe betévedtem, a Pólus centerben. Úgy látszik, hogy még „az eladókat” is ehhez a minősíthetetlenül gyenge hozzáálláshoz válogatják ki.!! Még én éreztem magam kellemetlenül, mert a rendkívül buta, de persze emellett arrogáns eladó nem tudta megmondani, hogy mi van a rendelésemmel.!
Mindezt úgy, hogy még csak rá sem nézett. Természetesen vevő nem volt az üzletben, de volt kb. hat-nyolc eladó egy vagy két fehér inges, gondolom ők lennének „főnök beosztásban”
A vége az lett, a hogy az eladó nekem meg akarta magyarázni, hogy december 8-a sajnos már beleszámít a nagy karácsonyi dömpingbe, és ezért nem tudják szállítani a termékemet. Kérdem én mikor kellett volna megrendelnem? Augusztusban vagy hogy nekik segítsek már Januárban?
Mindehhez párosult egy hihetetlen buta mind amellett kioktató hangnem,
Nyilván az volt ott a következő kérdésem hogy akkor ki tudja megmondani, hogy mi van a rendelésemmel? Erre az volt a válasz hogy senki!!! Hirtelen azt hittem hogy egy teljesen más üzletben vagyok.? Mintha egy pékségben érdeklődnék, hogy mi van az Emag rendelésemmel.??
Sajnos ezt a webáruházat nem lehet minősíteni, de még csak a rendes üzletet sem, nálam sajnos ez már a fos kategória!!
Egyáltalán nem ügyfél centrikus az egész rendszerük, botladozik gyakorlatilag minősíthetetlenül nulla!! És megint csak azt tudom kérdezni hogy akkor az Aliza hogy csinálja? ugyanúgy rendeltem tőlük is csak december 19-én, az esti órákban, és 20-án, tehát másnap 11.00-kor jött az üzenet hogy ott van a két Rendelésem is.!! Semmiféle felelősséget nem vállalnak, de árulhatnak Magyarországon így ilyen hozzáállással ilyen semmivel én azt gondolom hogy ez ma már felháborító és nem szabadna engedni ugyanúgy törvénybe kellene iktatni. Nem szabadna engedni tevékenykedni az emag oldalát!! És ez sajnos már a harmadik ilyen rendelésem, és én csak egy ügyfél vagyok!!

Nagyon rossz a tapasztalatom az Emag-gal .soha többet nem rendelek ,Többfajta árut rendeltem ,egyet nem szállitottak ki ,ill késedelmesen akarták ,nem tudom átvenni mert elutaztam ,Kértem visszautalni a pénzemet többször ,nem is válaszolnak ,nem utalnak ,a Dia nevü gép hülyesegeket válaszol nem a lényeget ekkora cég nem tud egy normális telefonos ügyfélszolgálatot fenntartani ,röhej ,szóval semmi eredmény

November 25-én rendeltem egy apróságot. Most, december 19-én már majdnem ide is ér. Majdnem, mert a kézbesítés a csomagpontra sikertelen. Nincs elég szekrény. Talán legközelebb azt is rendeljek magamnak?

Dec 2-án adtam le a rendelést, dec 7-8-ra ígérték. Tudom, szerencsés lehetek, hogy 18-án megérkezett. Az online chat asszisztens használhatatlan. Sajnos a csomagoláson belül összenyomott dobozban érkezett a társasjáték. Ilyet jó szívvel ember ajándékba nem ad.
Soha többé eMAG. Megtanultam a leckét.

Egy SanDisk 512Gb sd-t rendeltem tőlük ami nagy huzavonára megjött. Sajnos kb 7,5Gb fért rá mint kiderült egy hamisítvány volt. Az üzletbe visszavéve azt vágták hozzám, hogy nem ők a forgalmazók majd a futár eljön érte és visszaküldik a forgalmazónak aki vissza adja a termék árát. Eléggé kételkedem benne, hogy vissza utalják. Két napja kapom az sms-t, hogy jön a futár érte csak valahogy nem ér ide. Egy hiteltelen vebáruház rengeteg hamis szart árul. Aki teheti kerülje őket az Alzával együtt.

Pamut trikó üléshuzatot rendeltem,helyette egy műszálas vackot küldtek!
Hiteltelenek!
Csalók!
Soha többet nem rendelek tőlük!!!
És másoknak sem ajánlanám!!!

Mivel sikerült velük kapcsolatba lépni, ma megjött a rendelésem.
Igaz feljelentést helyeztem kilátásba.
Előre senki ne utaljon.

A megrendelt és kifizetett árut nem szállitják ki. Az ügyfélszolgálat az ezzel kapcsolatos 3 megkeresésem közül egyikre sem válaszolt.

A megrendelt és kifizetett árut nem szállitják ki. Az ügyfélszolgálat az ezzel kapcsolatos 3 megkeresésem közül egyikre sem válaszolt.

Nagyot csalódtam a boltba.
Terméket rendeltem szállítási költséggel majd törölték a rendelésem a termék árát visszautalták viszont a 2600 Ft-os szállítási költséget nem.
Hiába írtam nekik 2 db e-mailt nem válaszoltak. Természetesen megteszem a további lépéseket ez ügyben, mivel meg károsítottak!
Soha többet nem rendelek tőlük! Nem ajánlom!

Rendeltem egy diszkógömböt 11111 ft-ért és kézhez kaptam egy 6400ft-at. Hiába reklamálok minden lehetséges módon folyamatosan, szóra sem méltatnak és ennek már több hete.

Az sem megoldás, hogy utánvéttel fizetünk, ui. én utánvéttel kifizettem a terméket és a boxban egy olcsó vacak valami volt elhelyezve. (porszívót rendeltem valami gagyi nyomtató volt a boxban) visszazártam. Még jó, hogy levideóztam.
A terméket nem vettem át, viszont "átvette" státuszba került. Ügyfélszolgálat: kizárólag chaten lehet őket elérni (fél napba kerül, mire kivárod a sorodat. Az ügyfélszolgálatos, típusmondatokat válaszol a nagy semmiről, nulla információ tartalommal. Kétszer reklamáltam, kétszer igérték, hogy utána néznek, azóta semmi válasz. Sem pénz, sem termék. Irány a Fogyasztóvédelem! Hogyan működhetnek Ügyfélszolgálat nélkül????

Na ismét jelentkezem. a 12.11-én írt negatív véleményemhez annyit fűznék, hogy többszöri chetelés után egyszer ráírták a nyomkövető funkcióban, hogy a 11.27-én 22.00 órakor kifizetett és megrendelt terméket másnap hajnalban 11.28-án 02.02 perckor meg is kaptam. Mikor tegnap 13-án szembesítettem ezzel őket, megint a hitegetés ment, hogy felveszik az eladóval a kapcsolatot. Amit persze nem hittem el nekik. Ma ismét ránéztem kiváncsiságból a nyomkövető funkcióra. Ma már érdekes módon a kiszállítás dátumán már 12.13. szerepelt. De az óra percet elfelejtették módosítani. Azt meghagyták hajnali 2 óra 2 percre. Ismét próbálom a chat funkciót. És ma már le is tiltott a chat robot. Holnap bemegyek a fogyasztóvédelemhez, hátha lehet valamit kezdeni. 189.000 ft-ról van szó. Pedig 9 éve ügyfelük vagyok. A fiam a nyáron rendelt tőlük 180.00 értékben előreutalással tőlük telefont, mindent meg is kapott időben 3 nap alatt méghozzá. Ami most megy, az vérlázító. Soha többet emag és előreutalás.

Gyökerek gyülekezete! December 5.-én leadott rendelés teljesítését december hetedikére ígérték! Mai napig nem jött meg! Írok nekik majd lepasszolnak, hogy remélik megoldódik, de az oldalukon más cégek is értékesítenek és ez nem az ő termékük. Amennyiben akarom a terméket, zaklassam a céget! Köszönik szépen mossák kezüket! Gratulálok emag!

November24.-én rendelrem egy terméket aminek a kiszállítását 12.01-re igérték. Gondoltam mikulásra biztos megérkezik. Most 12.13.-a van és még mindíg nem érkezett meg. Már több emailt küldtem hogy információt szerezzek arról hogy egyáltalán ha már mikulásra nem tudtam a gyermekemnek oda adni a megrendelt árut karácsonyra egyáltalán sikerül-e..
Hiába írtam több üzenetet mindehova, egyetlen válasz sem érkezett! Szerintem ez felháborító.
Legalább egy böffentés, hogy ne várjam nem küldjük.
Undorító az emag senkinek nem ajánlom!

Még jó, hogy kikértem a véleményét az ismerőseimnek, mielőtt rendelést adtam volna le. A lányom pont olyan slamasztikában van az eMAG-gal, mint sokan, hogy pénz átutalva, egészen más érkezett a megrendelt cikk helyett, ez visszaküldve és azóta nem is kommunikál az eMAG. Eleve: minden jóravaló webáruháznak van telefonos elérhetősége, email-címe is, ahová írni lehet. Itt csak egy ilyen Dia nevű fantomnak lehet írni. Érdeklődtem nála tegnap termékek iránt, semmi válasz. Azt hiszem, kerülöm ezt a gittegyletet. Mindenkinek: lehet, hogy ez valami csaló~pénzmosó~alvilági banda? Hol van itt a jogállamiság? Hol van a webáruházak felügyeleti szerve?

Aki csak teheti, kerülje őket!
Közel 7 éve vagyok ügyfelünk, de ami mostanában folyik az tragédia.
Megrendelt, kifizetett termék nem érkezik meg hetek múlva sem.
Már a visszafizetésen gondolkodom.
Ennek így mi értelme van, nem tudom.

A két hete vett előre kifizetett termékre azt írták, hogy kiszállították, ami hazugság. Egy hete érdemben nem reagáltak. Előre semmit se fizessen ennek a cégnek. Csak utánvét!!!!

2023.11.27-én rendeltem egy 189.000 ft-os telefont, telefontokot, valamint fóliát egy rendelési szám alatt. A telefonon kívül minden megérkezett. A telefon szállítási idejét 2023.12.08-ra ígérték. Azóta se semmi. Ma 2023.12.11. van. A nyomkövetési funkción csak az látszik, hogy sikeresen kifizettem a telefont. Az online chat funkció semmire nem jó. Nem tudja értelmezni, amit kérdezek. Egy telefonszámot lehet elérni, az is gépi hang és elirányít az online chat funkcióhoz. Soha többet nem rendelek az emagról. Küldtem nekik a chat funkcióban panaszlevelet. 2023.12.08-án még a 29. voltam a sorban. Ma 2023.12.11-én újból írtam. Ma már a 46. vagyok a sorban. Nemhogy előre kerültem volna, már hátrébb vagyok, mint voltam. Ezt a lehúzós céget???? Soha többet emag. Nem reagálnak semmire, csak a bankkártya adataimra, arra viszont nagyon jól és nagyon gyorsan.

Két hete kiszállított csomagomból hiányzott egy termék, hiányba reklamáltam többször, válaszra sem méltatnak.

Nem a megrendelt terméket kaptam!
Szerencsére nem nagy összegű áruról volt szó,elkönyveltem tanulópénznek.
Ezután csak megbízható webáruházból rendelek,az emag nem az!Soha többé!

Előre fizetett terméket nem kaptam meg, ügyfélszolgálat levélben nem reagál 2 hete.

A Sameday futárszolgálattal vannak kapcsolatban, amelynél a kommunikáció egy nagy nulla!!
Megbízhatatlan..

Tíz nap várakozás után törölték az előre kifizetett rendelésem, majd a rendelés követésnél hirtelen találtam egy minuszos számlát, de erről nem kaptam értesítést, nem utaltákvissza a pénzt...Ügyintézőkből többszöri kommunikáció után sem tudtam semmilyen konkrét információt kihúzni. Szerettem volna tudni, hogy miért nem tájékoztattak már korábban, hogy mégsincs raktáron a termék. Szerettem volna tudni, hogy mikor utalják vissza a megrendelés összegét, vagy elküldik e mégis a terméket és ha igen akkor mikor. Sajnos a hitegetésen és halogatáson kívül egyenlőre nem kaptam semilyen konkrét információt!
Ez fajta online értékesítés se nem frappáns se nem gyors, inkább kimerítő....

2023.11.17-én rendeltem klímát tőlük. Pár nap múlva küldték a telepítési nyilatkozatot. Kinyomtattam, kitöltöttem, vissza küldtem e mail címünkre.
Küldtek megint értesítés hogy ők semmit sem kaptak meg. Azóta 2 szer küldtem el nekik.
A mai napig semmi eredmény nincs. Telefonszám nincs, ügyfélszolgálat jó nagy nulla! Hét éve rendelek tőlük, eddig nem volt gond, most van.

Visszaküldött termék árát, amit előre kifizettem és nem kaptam vissza a pénzem. Az ügyfélszolgálat nem hajlandó velem kommunikálni.

Minden alkalommal felmerült valami probléma a rendelésemmel kapcsolatban, pl. hiányzó alkatrész a megrendelt termékhez, nem azt kaptam amit megrendeltem,
visszamondott rendelés amiről nem küldtek értesítést. Csak kötél idegzetűeknek ajánlom ezt a webáruházat.
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre