eMAG Magyarország

Megbízható webáruház eMAG Magyarország
HIRDETÉS

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2024. február 5.

Hiányos, rossz terméket kaptam. A negatív véleményemet három alkalommal is "Sajnos az értékelése nem egyezik a közzétételi szabályokkal, ezért felfüggesztésre került" kommeltel nem engedték megjeleníteni.

Harmadik alkalommal annyit írtam, hogy "hiányos, rossz minőség"
Felháborítónak tartom, hogy negatív véleményt nem lehet visszajelezni egy áruház felé. A vásárló megtéveszétes, amit törvény tilt.

2024. február 1.

Három hét alatt semmi információm nincs a megrendelt termékről, nekem kell utána kérdezni, hogy kiserűljön nincs szállítási információjuk róla.

2024. február 1.

Három hét alatt semmi információm nincs a megrendelt termékről, nekem kell utána kérdezni, hogy kiserűljön nincs szállítási információjuk róla.

2024. január 28.

December 3-án rendeltem egy kompresszort. A mai napig nem kaptam meg. (2024.01.27)
Ez egy nulla cég!
Soha többet nem rendelek ezektől.

2024. január 26.

1127451803 sz. rendelésben van 1db. gyerek ülés.
Ez viszont használhatatlan. Skoda Fabia 2006.
Bizonyára ennek az az oka elsősorban, hogy nem található a honlapjukon pontos leírás, sem a termékkel elnem küldött MAGYAR NYELVŰ termékismertető!
Az idegen nyelvű leírásban található olyan tartozék ami szintén nincs a csomagolásban.
Így csak az a lehetőségem van hogy vissza kell küldenem a terméket!
Nagy István
De a probléma nem csak erre az egy termékre vonatkozik!
Volt egy rendelésem még a 2023. évben amit vissza is szállítottak 2023.12.02. án.
Azóta csak részemről történt egy csomó levélírásra elpazarolt időm.
Mert még arra sem vették a fáradtságot, hogy kártalanítsanak,
TÖBB MINT " hónap nem volt elég !?!?!?!?!
Ezek alapján senki sem gondolhatja komolyan, hogy ilyen szélhámos felelőtlen társaságnak a jó hírát lehessen keltenem!
A véleményem ellenőrzésa is ez idáig úgy történt ,

NEM ÖSSZEEGYEZTETHETŐ ........ stb .. a szemétség tényleg nem fér az illetékesek begyébe.
Lényeg hogy FIZESS, FIZESS ,FIZESS, FIZESS, FIZESS, FIZESS, FIZESS, FIZESS, FIZESS, FIZESS,

Semmi más nem számít!!!

Nagy István
apatszele55@gmail.com

2024. január 25.

A rendelt adapterem koszosan használtan, hiányosan érkezett meg és a doboza is szét volt szaggatva! Nagyot csalódtam a cégben és nem tartom valószínűnek, hogy náluk rendelem a következő terméket!

2024. január 22.

Bluettoth-os fejhallgatót rendeltem, de amit küldtek egyáltalán nem volt az. Jeleztem és visszaküldtem az árút easybox-on keresztül, az emag által megadott PIN kóddal. A terméket eltüntették, és a termék-visszaküldési kérelmet törölték, azóta a cég elérhetetlen. Telefonszám nincsen, email -re nem válaszolnak. Se termék, se visszatérített pénz. :(
Az ügyfélre nagy ívben tesznek. Szimpla lehúzós cég. Szégyen

2024. január 15.

Nem azt a terméket küldték, amit rendeltem, hanem egy rosszabb minőségű utánzatot, ami a közelébe sincs a hírdetett terméknek. A kapcsolatot nem lehet felvenni velük (pedig mindenhol próbáltam) , az értékelésem pedig törölték, amiért 0-ra értékeltem őket! Soha többet..

2024. január 14.

Rendeltünk egy plüst a gyerekemnek...teljesen mast kűldtek...reklamációnkat egyszerűen nem fogadtak el......csalódtam !!! És mivel minden fórumnál ezen ceg reklamácioja letíltas hoz...ezert ahol csak tudom tályekoztatom az embereket

2024. január 9.

2 tétel megjött, a 3. egy hónap után sem aztán törölt szállítás lett. Hiába ír nekik az ember, hetek óta semmi, bukó 4900 ft, még jó hogy nem valami drágát rendeltem. Lopják az embereket. Ügyfélszolgálat nincs, se garancia.

2024. január 5.

Csak akkor vásárolj tőlük, ha biztosan nem lesz visszárud. A 30 napos visszaküldés csak az igen limitált saját termékekre vonatkozik, amit persze csak az apróbetűsben írnak.
Január másodikán 15 naptári nappal a vásárlás után elutasították a visszáru igényemet, mondván Én az Edigitáltól vásároltam (ami összeolvadt az eMaggal), akire 14 naptári nap vonatkozik. Ja és intézzem velük egyenesen. Természetesen hozzájuk is hiába fordultam. Egy banda. A két ünnep között 3 nap állt volna a rendelkezésemre. Ügyfélszolgálat természetesen csak online, viszont ott csak a chatbot válaszolt...

2024. január 4.

Egy igazi szélhámos cég, hetek óta nem válaszolnak leveleimre, háromszor írtam nekik különböző platformon. Telefonszám nincs, csak egy Román telefon elérhetőség, sajnos ezt nem néztem meg az elején, ez mindent el mond.
Kiküldték a terméket és nincs hozzá alkatrész, így nem is tudod beüzemelni, ezt külön meg kell venned, ami már jóval drágább, mint ami a magyar piacon van. Fogyasztók megtévesztése. Később küldtek 4.000-Ft os kuponkódot, gondoltam ezt felhasználom és megrendelem, igaz 10.000-Ft értékben kell rendelnem, nos hiába rendeltem 13.000-Ft, mégsem engedte a megrandelést, mondván kevés az összeg. Kapnak 48 órát, hogy felvegyék a kapcsolatot velem, ha nem történik meg, akkor küldöm a levelet a Fogyasztóvédelemnek.

2024. január 3.

Megigérték h karácsonyra küldik a csomagot, dec 8-at irták szállitasra, de nem jött meg. Beszéltem velük többször is , igérték visszaszólnak. Persze nem csak egyszer kapom az értesítést h törölve a rendelésem…
Ennyit az emagról

2023. december 30.

Hetek óta varom az arut. Kommunikálni nem lehet a cèggel, a futar 3 napja nem veszi fel a telefont

2023. december 30.

Futárcég egy nagy 0.samsung mosó szárító gépet rendeltem plusz egy tűzhelyet.gépet meghoztàk amit nagy nehezen az egyik 20kilos gyerek segített félig bevini mert nem bírta el.tüzhelyett a mai napon vissza mondom inkább megveszem máshol

2023. december 30.

December 17-én rendeltem egy terméket az eMag-ról. A visszaigazoló email szerint 20-21 között érkezett volna meg a csomag, viszont ez a mai napig nem történt meg, december 30-a van. Kétszer írtam a ügyfélszolgálatnak, mint a kétszer azzal ráztak le, hogy megsürgetik a kiszállítást. Hagyjuk már!... Komolyan hetek (ahogy olvasom hónapok) kellenek egy rohadt csomag kiszállításához? Kínából ennyi idő alatt röhögve érkeznek meg a csomagok... Valaki esetleg az előttem szólok közül nem szeretne összefogni? Mert ez gáz, hogy ezt meg merik tenni... SOHA SENKI NE RENDELJEN AZ EMAG-TÓL!

2023. december 29.

Novemberben rendeltem az Emagról, választásban a megadott szállítási dátum is fontos szerepet játszott. Első kellemetlenség már fizetés után jelentkezett: rendeléskor mutatott szállítási dátum a fizetés utáni visszaigazolásban már egy héttel későbbi időponttal érkezett. “Természetesen” a megadott, vállalt időpontban a kifizetett két termékből (140e Ft) egyik csomag sem érkezett meg, de napokkal később is folyamatosan ugyanazt, az elmúlt szállítási dátumot írta a tracking. Ügyfélszolgálat, chat: zeró,…végül a semmiből, 3,5 héttel a fizetés és 10 nappal a vállalt szállítási határidő után egy szép reggelen 7-kor hiv a futár, hogy akkor most jön. Persze örültem neki, és a nyomon követő is váltott mind két termék esetében, hogy kiszállítás alatt. A futár egy csomaggal érkezett. Kérdem a másik? Ő csak ezt kapta a raktárban - válaszolta. Majd aznap három órával később hiv egy másik Sameday futár, hogy úton van - ő is. Ugyanazon rendelést két futár két külön időpontban szállított ki. Ez már csak a “csomagvárás” miatt is még egyszer bonyolította az életem. csak megerősíteni tudom a SAMEDAY negatív véleményeket: a Sameday futár raktárában bő egy hetet állt a rendelés. Én sem rendelek többet innen. A termékekkel elégedett vagyok, de a szolgáltatás teljesítés és az alkalmazott futár sajnos vér gyenge.

2023. december 29.

Rendeltem egy terméket, amiről kiderült, hogy sajnos nincs készleten. Kettő napon belül visszakaptam az árát.

2023. december 28.

Rendeltem egy vasalót , ami normálisan nem volt becsomagolva , a talpáról hiányzott a védőfólia és tele volt vizzel ...ezek szerint használt terméket küldtek úgy hogy ezt nem jelezték . A vevőszolgálattól kertem telefonszámot amit persze nem tudtak adni , és egy értelmetlen irkálás vette kezdetét . Semmiben nem tudtak segíteni. Ne vásároljanak semmit erről az oldalról

2023. december 28.

Mivel a Sameday futárszolgálat minősíthetetlen szolgáltatást nyújt, a jövőben nem fogok innen rendelni! Több mint egy hete áll a raktárban a csomagom, amiről semmi infom nincs azóta sem... telefonon nem lehet elérni őket, mert mire sorra kerülnék, szétkapcsol a vonal. A karácsonyra várt (és előre fizetett) csomagom egyszerűen eltűnt az éterben és nincs kitől kérdezni!

2023. december 23.

Senki ne rendeljen innen,úgysem jön meg a termék a kapcsolatot meg nem lehet velük felvenni. Soha többet!!! Undorító amit művelnek!

2023. december 23.

Vàsàroltunk egy fűnyírót,ami elromlott,elismerték,hogy nem lehet megjavítani.Eddig simàn ment minden,viszont az àràt azóta sem küldik és elérhetetlenek,emailre nem vàlaszolnak.Senki ne vegyen semmit!

2023. december 22.

Ratyi, a pénzt leveszi, terméket nam utalja, rühes román cég

2023. december 22.

December 4 én rendeltem, a mai napig benn áll a sameday raktárban. Kommunikálni semmilyen módon nem lehet velük, sem az Emaggal, sem a nyomorák Sameday-jel. Felháborító! Soha többé!

2023. december 22.

Sameday és eMag egy vicc, aznap soha nem szállítottak még ki semmit sem! Rengetegen várnak hetek óta a rendeléseitekre, a karácsony fa alá csak az ígéreteiteket tudjuk betenni a rendelt termékek helyett.

2023. december 22.

Csapnivalo kapcsolat,ertekelhetetlen kommunikacio.A kifizetett termekrol egy het elteltevel nincs informacio.A kezbesizes valoszinusege nulla.A ceg, az Emag ertekelese is ez!!!

2023. december 22.

Egy szemétládák a románokkal együtt. Gondolom a fogyasztóvédelem csak segíthet. Hamis információk biztosítása, férevezetés. Kellemes ünnepeket nekik és Dórának jó sexet. A román haverjuk sem válaszol.

2023. december 22.

December 6.-án rendelt termék mai napig nem érkezett meg, természetesen semmilyen formában nem lehet őket elérni. Soha többet nem fogok tőlük rendelni, undorító amit csinálnak.

2023. december 21.

Soha többet EMAG és mindenkit lebeszélek akit ismerek.Rendeltünk egy játék babakocsit a kislányomnak karácsonyra. Sajnos nem felelt meg az elképzeléseinknek így MÁSNAP reggel el is indítottuk a visszaküldést, hiánytalanul egyben becsomagolva átadtuk a futárnak amikor jött érte.
Folyamatosan figyeltem az EMAG applikációban hogy hol tart a visszaküldés folyamata és amikor a cég átvette a babakocsit , törlődött a visszaküldés folyamata , természetesen a pénzt nem kaptuk vissza.Úgy hirdetik magukat hogy könnyen és gyorsan lehet vásárolni és visszaküldeni is az árut de ez nem igaz.Az ügyfélszolgálat elérhetetlen és affelé terel hogy egy hülye géppel próbáljon beszélni az ember ami használhatatlan. (Az addig elfogyottként feltűntetett babakocsi az emagon újra elérhető persze tehát gondolom beérkezett, csak a mi pénztárcánk lett rövidebb 16.000 ft-al és vehettünk máshol karácsonyi ajándékot...)

2023. december 21.

Felháborítónak tartom, hogy 3 héttel korábban történt karácsonyi ajándék megvásárlása után, annak érkezéséről semmi hír, így karácsony előtt 3 nappal. Bosszantó, hogy nincs információ és nem lehet egy élő emberrel beszélni, de a robot sem ad értelmes választ. Raklamációra senki nem reagál. Törölni a rendelést nem lehet, mert már útnak indult a csomag, de alapvetően a futár még nem vette át. Kérem sürgősen vegyék fel velem a kapcsolatot, hogy kb. mikorra fogják kiszállítani a csomagomat!

Irány a bolt oldala!

<h3><strong><u>Tudnival&oacute;k az eMAG-r&oacute;l</u></strong></h3>
<p>K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 orsz&aacute;g&aacute;ban megtal&aacute;lhat&oacute;ak: Magyarorsz&aacute;gon, Lengyelorsz&aacute;gban, Rom&aacute;ni&aacute;ban &eacute;s Bulg&aacute;ri&aacute;ban. &Uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt filoz&oacute;fi&aacute;jukra alapozva, folyamatosan igyekeznek &uuml;gyfeleik mindennapjait megk&ouml;nny&iacute;teni.</p>
<h3><strong><u>T&ouml;rt&eacute;net&uuml;k</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban l&eacute;ptek a magyarorsz&aacute;gi piacra</li>
<li>tagjai a d&eacute;l-afrikai sz&eacute;khelyű Naspers multinacion&aacute;lis befektető csoportnak, mely a 2014-es p&eacute;nz&uuml;gyi &eacute;vben 6157 milli&oacute; doll&aacute;r j&ouml;vedelmet &eacute;rt el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű v&aacute;s&aacute;rl&aacute;si esem&eacute;nyekkel lept&eacute;k meg &uuml;gyfeleiket, mint p&eacute;ld&aacute;ul az &Eacute;szbont&oacute; Akci&oacute;k Napjai, r&aacute;ad&aacute;sul bevezett&eacute;k a Black Friday elnevez&eacute;sű rendk&iacute;v&uuml;li akci&oacute;kkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek v&aacute;s&aacute;rl&oacute;ik sz&aacute;m&aacute;ra &Aacute;rak Forradalm&aacute;val &eacute;s K&eacute;szletkis&ouml;pr&eacute;ssel</li>
<li>A Black Friday egy k&uuml;l&ouml;nleges esem&eacute;ny, amely minden bizonnyal Magyarorsz&aacute;gon is hagyom&aacute;nny&aacute; v&aacute;lik, ahogyan az m&aacute;s orsz&aacute;gokban is t&ouml;rt&eacute;nt. Rengeteg erőfesz&iacute;t&eacute;st &eacute;s szenved&eacute;lyt fektettek az elők&eacute;sz&uuml;letekbe &eacute;s az eredm&eacute;nyek is azt mutatj&aacute;k, hogy meg&eacute;ri. Ezen a rendk&iacute;v&uuml;li napon az online kereskedelem t&uacute;lsz&aacute;rnyalja az offline kereskedelmet, a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;knak pedig lehetős&eacute;g&uuml;k van igen kedvező &aacute;ron beszerezni a k&iacute;v&aacute;nt term&eacute;keket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napj&aacute;n 315 ezer megv&aacute;s&aacute;rolt term&eacute;ket rendeltek oldalukon, t&ouml;bb mint 2.1 milli&oacute; l&aacute;togat&oacute; &eacute;rkezett csup&aacute;n egyetlen nap alatt, valamint rekordsz&aacute;m&uacute; forgalom &eacute;s l&aacute;togat&aacute;s &eacute;rkezett a mobil platformokr&oacute;l is- k&ouml;zel 50%.</li>
<li>mobilalkalmaz&aacute;sukat folyamatosan fejlesztik, hogy &uuml;gyfeleik b&aacute;rhol &eacute;s b&aacute;rmikor &eacute;lvezhess&eacute;k legjobb aj&aacute;nlataikat &eacute;s az online v&aacute;s&aacute;rl&aacute;s előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>C&eacute;l, v&iacute;zi&oacute;, v&aacute;llalati kult&uacute;ra</u></strong></h3>
<ul>
<li>C&eacute;l: Az &uuml;gyfeleik &eacute;let&eacute;t jobb&aacute; tenni az&aacute;ltal, hogy időt &eacute;s p&eacute;nzt sp&oacute;rolnak meg nekik.</li>
<li>V&iacute;zi&oacute;: K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa legnagyobb online kereskedőj&eacute;v&eacute; v&aacute;lni.</li>
<li>V&aacute;llalati kult&uacute;ra: A c&eacute;lokat szem előtt tartva arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleiket boldogg&aacute; tegy&eacute;k &eacute;s &uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt szellemben teljes&iacute;ts&eacute;k &iacute;g&eacute;reteiket. Vallj&aacute;k, hogy gyorsas&aacute;gukkal, fejleszt&eacute;seikkel &eacute;s &uacute;j szolg&aacute;ltat&aacute;saikkal k&ouml;zelebb ker&uuml;lhetnek &uuml;gyfeleikhez. Nagy hangs&uacute;lyt fektetnek az alkalmazottakra, a fel&uuml;letekre &eacute;s a technol&oacute;gi&aacute;ra, a szolg&aacute;ltat&aacute;sokra &eacute;s az innov&aacute;ci&oacute;ra. Folyamatosan arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleik tapasztalatait jobb&aacute; tegy&eacute;k a visszajelz&eacute;sekből tanulva. Mindezt egy felhaszn&aacute;l&oacute;bar&aacute;t fel&uuml;let biztos&iacute;t&aacute;s&aacute;val garant&aacute;lj&aacute;k, melyet az &uuml;gyfelek visszajelz&eacute;sei alapj&aacute;n terveztek &eacute;s hoztak l&eacute;tre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja mag&aacute;ban, akik az oldalukon jelen&iacute;tik meg term&eacute;keiket. A Marketplace elad&oacute;k term&eacute;keinek k&ouml;sz&ouml;nhetően az oldalt b&ouml;ng&eacute;sző v&aacute;s&aacute;rl&oacute;k l&eacute;nyegesen nagyobb term&eacute;kk&iacute;n&aacute;latb&oacute;l v&aacute;logathatnak. A Marketplace elad&oacute;inak szolg&aacute;ltat&aacute;si sz&iacute;nvonal&aacute;t folyamatosan figyelemmel k&iacute;s&eacute;rik &eacute;s &eacute;rt&eacute;kelik, biztos&iacute;tva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszer&eacute;ben megszokott magas minős&eacute;gi elv&aacute;r&aacute;soknak.</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre
HIRDETÉS