eMAG Magyarország

Megbízható webáruház eMAG Magyarország
Hirdetés

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2023. december 14.

Az sem megoldás, hogy utánvéttel fizetünk, ui. én utánvéttel kifizettem a terméket és a boxban egy olcsó vacak valami volt elhelyezve. (porszívót rendeltem valami gagyi nyomtató volt a boxban) visszazártam. Még jó, hogy levideóztam.
A terméket nem vettem át, viszont "átvette" státuszba került. Ügyfélszolgálat: kizárólag chaten lehet őket elérni (fél napba kerül, mire kivárod a sorodat. Az ügyfélszolgálatos, típusmondatokat válaszol a nagy semmiről, nulla információ tartalommal. Kétszer reklamáltam, kétszer igérték, hogy utána néznek, azóta semmi válasz. Sem pénz, sem termék. Irány a Fogyasztóvédelem! Hogyan működhetnek Ügyfélszolgálat nélkül????

2023. december 14.

Na ismét jelentkezem. a 12.11-én írt negatív véleményemhez annyit fűznék, hogy többszöri chetelés után egyszer ráírták a nyomkövető funkcióban, hogy a 11.27-én 22.00 órakor kifizetett és megrendelt terméket másnap hajnalban 11.28-án 02.02 perckor meg is kaptam. Mikor tegnap 13-án szembesítettem ezzel őket, megint a hitegetés ment, hogy felveszik az eladóval a kapcsolatot. Amit persze nem hittem el nekik. Ma ismét ránéztem kiváncsiságból a nyomkövető funkcióra. Ma már érdekes módon a kiszállítás dátumán már 12.13. szerepelt. De az óra percet elfelejtették módosítani. Azt meghagyták hajnali 2 óra 2 percre. Ismét próbálom a chat funkciót. És ma már le is tiltott a chat robot. Holnap bemegyek a fogyasztóvédelemhez, hátha lehet valamit kezdeni. 189.000 ft-ról van szó. Pedig 9 éve ügyfelük vagyok. A fiam a nyáron rendelt tőlük 180.00 értékben előreutalással tőlük telefont, mindent meg is kapott időben 3 nap alatt méghozzá. Ami most megy, az vérlázító. Soha többet emag és előreutalás.

2023. december 13.

Gyökerek gyülekezete! December 5.-én leadott rendelés teljesítését december hetedikére ígérték! Mai napig nem jött meg! Írok nekik majd lepasszolnak, hogy remélik megoldódik, de az oldalukon más cégek is értékesítenek és ez nem az ő termékük. Amennyiben akarom a terméket, zaklassam a céget! Köszönik szépen mossák kezüket! Gratulálok emag!

2023. december 13.

November24.-én rendelrem egy terméket aminek a kiszállítását 12.01-re igérték. Gondoltam mikulásra biztos megérkezik. Most 12.13.-a van és még mindíg nem érkezett meg. Már több emailt küldtem hogy információt szerezzek arról hogy egyáltalán ha már mikulásra nem tudtam a gyermekemnek oda adni a megrendelt árut karácsonyra egyáltalán sikerül-e..
Hiába írtam több üzenetet mindehova, egyetlen válasz sem érkezett! Szerintem ez felháborító.
Legalább egy böffentés, hogy ne várjam nem küldjük.
Undorító az emag senkinek nem ajánlom!

2023. december 12.

Még jó, hogy kikértem a véleményét az ismerőseimnek, mielőtt rendelést adtam volna le. A lányom pont olyan slamasztikában van az eMAG-gal, mint sokan, hogy pénz átutalva, egészen más érkezett a megrendelt cikk helyett, ez visszaküldve és azóta nem is kommunikál az eMAG. Eleve: minden jóravaló webáruháznak van telefonos elérhetősége, email-címe is, ahová írni lehet. Itt csak egy ilyen Dia nevű fantomnak lehet írni. Érdeklődtem nála tegnap termékek iránt, semmi válasz. Azt hiszem, kerülöm ezt a gittegyletet. Mindenkinek: lehet, hogy ez valami csaló~pénzmosó~alvilági banda? Hol van itt a jogállamiság? Hol van a webáruházak felügyeleti szerve?

2023. december 12.

Aki csak teheti, kerülje őket!
Közel 7 éve vagyok ügyfelünk, de ami mostanában folyik az tragédia.
Megrendelt, kifizetett termék nem érkezik meg hetek múlva sem.
Már a visszafizetésen gondolkodom.
Ennek így mi értelme van, nem tudom.

2023. december 11.

A két hete vett előre kifizetett termékre azt írták, hogy kiszállították, ami hazugság. Egy hete érdemben nem reagáltak. Előre semmit se fizessen ennek a cégnek. Csak utánvét!!!!

2023. december 11.

2023.11.27-én rendeltem egy 189.000 ft-os telefont, telefontokot, valamint fóliát egy rendelési szám alatt. A telefonon kívül minden megérkezett. A telefon szállítási idejét 2023.12.08-ra ígérték. Azóta se semmi. Ma 2023.12.11. van. A nyomkövetési funkción csak az látszik, hogy sikeresen kifizettem a telefont. Az online chat funkció semmire nem jó. Nem tudja értelmezni, amit kérdezek. Egy telefonszámot lehet elérni, az is gépi hang és elirányít az online chat funkcióhoz. Soha többet nem rendelek az emagról. Küldtem nekik a chat funkcióban panaszlevelet. 2023.12.08-án még a 29. voltam a sorban. Ma 2023.12.11-én újból írtam. Ma már a 46. vagyok a sorban. Nemhogy előre kerültem volna, már hátrébb vagyok, mint voltam. Ezt a lehúzós céget???? Soha többet emag. Nem reagálnak semmire, csak a bankkártya adataimra, arra viszont nagyon jól és nagyon gyorsan.

2023. december 11.

Két hete kiszállított csomagomból hiányzott egy termék, hiányba reklamáltam többször, válaszra sem méltatnak.

2023. december 9.

Nem a megrendelt terméket kaptam!
Szerencsére nem nagy összegű áruról volt szó,elkönyveltem tanulópénznek.
Ezután csak megbízható webáruházból rendelek,az emag nem az!Soha többé!

2023. december 8.

Előre fizetett terméket nem kaptam meg, ügyfélszolgálat levélben nem reagál 2 hete.

2023. december 7.

A Sameday futárszolgálattal vannak kapcsolatban, amelynél a kommunikáció egy nagy nulla!!
Megbízhatatlan..

2023. december 5.

Tíz nap várakozás után törölték az előre kifizetett rendelésem, majd a rendelés követésnél hirtelen találtam egy minuszos számlát, de erről nem kaptam értesítést, nem utaltákvissza a pénzt...Ügyintézőkből többszöri kommunikáció után sem tudtam semmilyen konkrét információt kihúzni. Szerettem volna tudni, hogy miért nem tájékoztattak már korábban, hogy mégsincs raktáron a termék. Szerettem volna tudni, hogy mikor utalják vissza a megrendelés összegét, vagy elküldik e mégis a terméket és ha igen akkor mikor. Sajnos a hitegetésen és halogatáson kívül egyenlőre nem kaptam semilyen konkrét információt!
Ez fajta online értékesítés se nem frappáns se nem gyors, inkább kimerítő....

2023. november 28.

2023.11.17-én rendeltem klímát tőlük. Pár nap múlva küldték a telepítési nyilatkozatot. Kinyomtattam, kitöltöttem, vissza küldtem e mail címünkre.
Küldtek megint értesítés hogy ők semmit sem kaptak meg. Azóta 2 szer küldtem el nekik.
A mai napig semmi eredmény nincs. Telefonszám nincs, ügyfélszolgálat jó nagy nulla! Hét éve rendelek tőlük, eddig nem volt gond, most van.

2023. november 28.

Visszaküldött termék árát, amit előre kifizettem és nem kaptam vissza a pénzem. Az ügyfélszolgálat nem hajlandó velem kommunikálni.

2023. november 26.

Minden alkalommal felmerült valami probléma a rendelésemmel kapcsolatban, pl. hiányzó alkatrész a megrendelt termékhez, nem azt kaptam amit megrendeltem,
visszamondott rendelés amiről nem küldtek értesítést. Csak kötél idegzetűeknek ajánlom ezt a webáruházat.

2023. november 24.

szar

2023. november 23.

Sajnos a futárszolgálatuk és a rendszerük egy kalap fos!!!Amíg a futárcég egy napot adott átvételre automatából ők 3-t a futár mégis visszaszállította!

2023. november 23.

Az eMagon rendeltem egy Tefál tartozékot, a kiszállítást 16-17 -re ígérték, automatába. 6. napja “csomag elküldve” a státusz, de nem indult el az átvételi pont felé. Többször reklamáltam, nem nyugtat meg a válasz, hogy nem érik el a partner céget. A rendszerben nem tudom törölni a rendelést, nem aktív a gomb. Lemondtam emailben a rendelést, kértem vissza a pénzt, de most már az eMag se reagál. Telefonos elérhetőség nincs megadva.

2023. november 22.

Szemét csaló banda! Senki ne rendeljen tőlük! Kártyával kifizettem a csomagot de az easybox ajtaja nem nyílt ki. Így se pénz se csomag és nem válaszolnak semmire! Feljelentem őket!

2023. november 18.

Monitort rendeltem a black friday akció alatt 11.17.-én 10:06 perckor.
Az ár 20%-kkal olcsóbb volt, mint bárhol máshor. Pont egy ilyen akcióra vártam, hogy megvegyem a kinézett monitort, ezért esett az eMAG-ra a választás, hogy honnan rendeljem meg.
A rendelés felvételekor még 12.01-et írtak a kiszállítás dátumára, ami már aznap változott 11.18.-ra, ami szombati nap.
Másnap reggel jött az e-mail értesítés, hogy a csomagom a futárhoz került 0:15-kor, és a mai napon 8:00-19:00 között kiszállítják.
Ezt követően a Sameday rendszerében láttam, hogy a csomagom 6:52-kor már a városban volt, ahová rendeltem (240km Pestről).
Kb. 10:00-kor kaptam egy SMS-t, hogy a futár 13:15-16:15 között érkezik.
A futár 14:00 körül felhívott, hogy pár perc múlva jön.
14:12-kör átvettem a hibátlan, karcolás, törésmentes, utánvéttel fizetett monitoromat.
A futár pedig nagyon kedves és közvetlen volt.

Összefoglalva verhetetlen ár, hibátlan minőség, extragyors (szombaton!! hozták ki), tökéletes házhozszállítási szolgáltatás, kedves futár. Ennél jobban ezt nem lehetett volna csinálni.

Számomra ez alapján a rendelésem alapján 5 csillagot érdemel az eMAG és a Sameday, mert az elvárásaimon felüli szolgáltatást nyújtottak.

2023. november 14.

Nem ajánlom sem a terméket, sem magát a terméket forgalmazó emagot sem.
A csomatot kibontva rögtön láttuk, hogy egy sérült terméket kaptunk. Már az első lap meg volt repedve, illetve a további lapokkal is problémák voltak: lemoshatatlan koszfoltok, sérülések, karcok, kopások voltak a terméken.
Rögtön jeleztük az emagnak, ahonnét pár nap múlva kaptam egy telefonhívást azt ígérvén, hogy még azon a héten elszállítják és visszautalják a pénzünket. Sem azon a héten, sem a következő héten, a visszaigazoló emailben szereplő időpontig sem érkezett senki érte. 2 levelemre sem reagáltak, egy chatprogramon keresztül segített egy hölgy és aznap elszállították a terméket. Először a postától jöttek érte, de mivel semmilyen szállítási címkét nem kaptam, úgy döntöttük, hogy marad nálunk. Rá 5 percre érkezett meg a másik futár, akinek oda tudtuk adni.
Kárpótlásként az emagtól kaptunk egy 3000 Ft-os ajándékutalványt, amit fel szerettem volna használni egy 3500 Ft-os telefontokra, de nem lehetett beválltani. :D
Köszönöm emag!

2023. november 14.

Nagyon dühös vagyok. November 5-én rendeltem tőlük egy szőnyeget, a rendszerükben az áll, hogy várható kiszállítás nov. 7-9. A mai napig sem jött meg. Nem kaptam semmilyen visszaigazoló emailt. Tegnap vettem fel először az ügyintézővel a kapcsolatot, akkor azt mondta, hogy továbbítja a rendszer emailt. 2 különböző email cím is szóba került és egyikre sem kaptam semmit. Ma megint beszéltem több ügyintézőjükkel is (csak remélem, hogy nem robotok), telefonos elérhetőség nincs. Mondtam, hogy mi a problémám, illetve, hogy a rendszerben az szerepel, hogy kiszállítva, pedig nincs, illetve az is szerepel a szőnyegnél, hogy nincs raktáron, pedig amikor megvettem és levonták a pénzemet, akkor még volt. Azt mondták a mai kis robotok, hogy a partnercég nem válaszol, blablabla. Mondtam nekik, hogy oké, de semmilyen visszaigazoló emailt nem kaptam soha, egyik email cím egyik mappájába sem, pedig ők váltig állítják, hogy küldtek 2-őt. A gmailben jobban megbízom, mint bennük, szóval nem küldtek. Egy nagy kamu az egész. Ma küldtek 1 emailt arról, hogy folyamatban van a partner céggel az intézés, aztán meg egy emailt arról, hogy rögzítették a törlési kérelmemet. Se fejléc, se dizájn, se céges logó, se céges aláírás nincs az emailben, nagyon gyanús, nagyon félek, hogy átbaszás az egész. Azt mondta a mai robot csaj, hogy holnap visszajön a teljes ára a rendelésemnek. Hát nagyon kíváncsi leszek. Mondtam neki, hogy adjon telefonos elérhetőséget, hogy tudjam, hogy nem egy robottal beszélek, azt mondta, hogy nincs. Egy kamu az egész. Azt mondta, hogy az imént küldött emailen tudjuk tartani a kapcsolatot. Sokra megyek vele. Ha holnap nem jön vissza a rendelésem teljes ára, akkor feljelentést teszek. Senkinek nem ajánlom őket, én sem rendelek innen soha többet.

2023. november 13.

Bosch vízszűrő helyett Philipset küldtek! Saját postaköltségen kell visszaküldeni! Felháborító!Soha többé nem rendelek innét! A számlán Bosch vízszűrő szerepel,a csomagban más! Fejetlenség! Az időpontról ne is beszéljünk! Nem időre érkezett a csomag!

2023. november 9.

Nem ajánlom az eMag-ot!

2017-ben rendeltem tőlük először, akkor még nem volt gond. De ami a héten történt, kiakasztott.
Egy beats fülhallgatót rendeltem. Már volt ilyenem korábban, csak sajnos elhagytam. De a csomagolás, amiben az elhagyott termék érkezett, még megvan.

Az eMagtól kapott termék egy kínai hulladék bóvli volt. A műanyag tapintása undorító, a tömege a rendes fele, műanyag tálcán érkezett. A csomagolást itt abbahagytam. Ez konkrétan átverés, szerintem akár komolyabb jogi következménye is lehetne, ha utána menne az ember.

2023. november 9.

Másodszor történt meg, hogy rendeltem egy az önök által "raktáron található" terméket azzal az ígérettel, hogy három munkanapon belül átvehetem.. Ez ismét TÍZ!! Napig tartott!! Ennyi idő alatt én is be tudom szerezni akár a gyártótól is, ráadásul nyilván sokkal kedvezőbb áron! Nyilván árréssel kell dolgozniuk, de a félrevezetés az ígért érkezésről már nem az első eset! Részemről köszönöm, de ezentúl máshonnan rendelek!

2023. november 7.

A megrendelt termék törötten érkezett, többszöri reklamáció után egy 10%-os kupont ajánlottak fel, de ettől még a termék törött, kültéri használatra így alkalmatlan.
Ismételt és többszöri reklamációmra sem kaptam korrekt megoldást, ezért vásárlásra nem ajánlom a boltot.

2023. november 6.

Tisztelt Emag! Június 27-én vásároltam Önöktól egy Bestway VPA1,5m3/h vízforgatót. Néhány nap után leállt. A mai napig kétszer küldték vissza a garanciás terméket javítatlan állapotban. Több emailt is írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy mivel szezonális termékről van szó, ezért küldjék vissza az árát, mivel már nem tudom tesztelni, elromolhat megint, és jövő nyárig elveszíti a garanciáját. Ma kaptam egy újabb emailt Kuti Viktória ügyintézőtől, hogy mivel a szervíz nem sztórnóz, ő ennyit tehetett. Felháborítónak tartom, hogy hónapok óta nem sikerült elintézni egy garanciás termék ügyét, kétszer küldték vissza a rossz vízforgatót. Milyen ügyintézés ez? Telefonon nem lehet elérni Önöket. Ez a vásárló átverése. Kérem, hogy sürgősen utalják nekem vissza a vízforgató vételárát. Hammel Józsefné

2023. november 1.

Október 12-én rendeltem az Emagon keresztül egy partnercégüktől terméket, melyet előre kifizettem. Elviekben a cég október 19-én a csomagot feladta, de már november van és a termék sehol. Írtam a partnercégnek, ahol annyit írtak hogy várjak. Emag ügyfélszolgálat teljesen elérhetetlen. Soha többet nem rendelek ezektől és mást is arra bíztatok, hogy kerülje.

2023. október 30.

Szörnyen körülményes minden, partner cégtől rendeltem ezért felelősséget sem vállalnak a sérült, újra csomagolt és színben sem passzoló rendelésemért. 😂 Ügyfélszolgálat ami egy programozott robot szintén kész vicc 😂😂

Irány a bolt oldala!

<h3><strong><u>Tudnival&oacute;k az eMAG-r&oacute;l</u></strong></h3>
<p>K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 orsz&aacute;g&aacute;ban megtal&aacute;lhat&oacute;ak: Magyarorsz&aacute;gon, Lengyelorsz&aacute;gban, Rom&aacute;ni&aacute;ban &eacute;s Bulg&aacute;ri&aacute;ban. &Uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt filoz&oacute;fi&aacute;jukra alapozva, folyamatosan igyekeznek &uuml;gyfeleik mindennapjait megk&ouml;nny&iacute;teni.</p>
<h3><strong><u>T&ouml;rt&eacute;net&uuml;k</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban l&eacute;ptek a magyarorsz&aacute;gi piacra</li>
<li>tagjai a d&eacute;l-afrikai sz&eacute;khelyű Naspers multinacion&aacute;lis befektető csoportnak, mely a 2014-es p&eacute;nz&uuml;gyi &eacute;vben 6157 milli&oacute; doll&aacute;r j&ouml;vedelmet &eacute;rt el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű v&aacute;s&aacute;rl&aacute;si esem&eacute;nyekkel lept&eacute;k meg &uuml;gyfeleiket, mint p&eacute;ld&aacute;ul az &Eacute;szbont&oacute; Akci&oacute;k Napjai, r&aacute;ad&aacute;sul bevezett&eacute;k a Black Friday elnevez&eacute;sű rendk&iacute;v&uuml;li akci&oacute;kkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek v&aacute;s&aacute;rl&oacute;ik sz&aacute;m&aacute;ra &Aacute;rak Forradalm&aacute;val &eacute;s K&eacute;szletkis&ouml;pr&eacute;ssel</li>
<li>A Black Friday egy k&uuml;l&ouml;nleges esem&eacute;ny, amely minden bizonnyal Magyarorsz&aacute;gon is hagyom&aacute;nny&aacute; v&aacute;lik, ahogyan az m&aacute;s orsz&aacute;gokban is t&ouml;rt&eacute;nt. Rengeteg erőfesz&iacute;t&eacute;st &eacute;s szenved&eacute;lyt fektettek az elők&eacute;sz&uuml;letekbe &eacute;s az eredm&eacute;nyek is azt mutatj&aacute;k, hogy meg&eacute;ri. Ezen a rendk&iacute;v&uuml;li napon az online kereskedelem t&uacute;lsz&aacute;rnyalja az offline kereskedelmet, a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;knak pedig lehetős&eacute;g&uuml;k van igen kedvező &aacute;ron beszerezni a k&iacute;v&aacute;nt term&eacute;keket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napj&aacute;n 315 ezer megv&aacute;s&aacute;rolt term&eacute;ket rendeltek oldalukon, t&ouml;bb mint 2.1 milli&oacute; l&aacute;togat&oacute; &eacute;rkezett csup&aacute;n egyetlen nap alatt, valamint rekordsz&aacute;m&uacute; forgalom &eacute;s l&aacute;togat&aacute;s &eacute;rkezett a mobil platformokr&oacute;l is- k&ouml;zel 50%.</li>
<li>mobilalkalmaz&aacute;sukat folyamatosan fejlesztik, hogy &uuml;gyfeleik b&aacute;rhol &eacute;s b&aacute;rmikor &eacute;lvezhess&eacute;k legjobb aj&aacute;nlataikat &eacute;s az online v&aacute;s&aacute;rl&aacute;s előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>C&eacute;l, v&iacute;zi&oacute;, v&aacute;llalati kult&uacute;ra</u></strong></h3>
<ul>
<li>C&eacute;l: Az &uuml;gyfeleik &eacute;let&eacute;t jobb&aacute; tenni az&aacute;ltal, hogy időt &eacute;s p&eacute;nzt sp&oacute;rolnak meg nekik.</li>
<li>V&iacute;zi&oacute;: K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa legnagyobb online kereskedőj&eacute;v&eacute; v&aacute;lni.</li>
<li>V&aacute;llalati kult&uacute;ra: A c&eacute;lokat szem előtt tartva arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleiket boldogg&aacute; tegy&eacute;k &eacute;s &uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt szellemben teljes&iacute;ts&eacute;k &iacute;g&eacute;reteiket. Vallj&aacute;k, hogy gyorsas&aacute;gukkal, fejleszt&eacute;seikkel &eacute;s &uacute;j szolg&aacute;ltat&aacute;saikkal k&ouml;zelebb ker&uuml;lhetnek &uuml;gyfeleikhez. Nagy hangs&uacute;lyt fektetnek az alkalmazottakra, a fel&uuml;letekre &eacute;s a technol&oacute;gi&aacute;ra, a szolg&aacute;ltat&aacute;sokra &eacute;s az innov&aacute;ci&oacute;ra. Folyamatosan arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleik tapasztalatait jobb&aacute; tegy&eacute;k a visszajelz&eacute;sekből tanulva. Mindezt egy felhaszn&aacute;l&oacute;bar&aacute;t fel&uuml;let biztos&iacute;t&aacute;s&aacute;val garant&aacute;lj&aacute;k, melyet az &uuml;gyfelek visszajelz&eacute;sei alapj&aacute;n terveztek &eacute;s hoztak l&eacute;tre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja mag&aacute;ban, akik az oldalukon jelen&iacute;tik meg term&eacute;keiket. A Marketplace elad&oacute;k term&eacute;keinek k&ouml;sz&ouml;nhetően az oldalt b&ouml;ng&eacute;sző v&aacute;s&aacute;rl&oacute;k l&eacute;nyegesen nagyobb term&eacute;kk&iacute;n&aacute;latb&oacute;l v&aacute;logathatnak. A Marketplace elad&oacute;inak szolg&aacute;ltat&aacute;si sz&iacute;nvonal&aacute;t folyamatosan figyelemmel k&iacute;s&eacute;rik &eacute;s &eacute;rt&eacute;kelik, biztos&iacute;tva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszer&eacute;ben megszokott magas minős&eacute;gi elv&aacute;r&aacute;soknak.</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre
Hirdetés