eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

A megrendelt és kifizetett áru nem érkezett meg.
Elérni semmilyen módon nem lehet őket. Egyedüli kamu elérhetőség a nagyon gagyi online chat.

Jó napot kívánok az lenne a kérdésem hogy rendeltem kutya tápot és nem azt kaptam Darling 15 kg OS helyet 10 kg frizkit kaptam legyen szívesek kicserelni hívjanak fel Tel.06709414043 Kakucsi Tibor Vecsés Bocskai út 28 2220

Óriási csalódás!!! Az emag-on keresztül előre kifizetett és megrendelt terméket a mai napig nem kaptam meg.Többször kértem segítséget,ígérnek fűt-fát,csak épp segíteni nem segítenek semmit!!! Állandóan chat-re kell nekik írni,mert máshova nem lehet,amiben mindig ugyanazt írják,utánanéznek ennek meg annak,végül nem történik semmi.
Legutóbb olyan levelet kaptam tőlük,amiben azt írják, hogy a panaszom remélik már nem aktuális. Nemcsak váratnak már lassan egy hónapja,de még át is vertek,nem ajánlom őket senkinek!!!

Több, mint két éve rendeltem tőlük utoljára, mert nem azt küldték, amit rendeltem, ügyfélszolgálat 3 hét után válaszolt, mire már rég megrendeltem máshonnan, ami kellett. Gondoltam, most adok nekik még egy esélyt, hátha javult valamit a színvonal. Persze, hogy megint nem azt küldték, amit rendeltem. Nem is értem, hogy hogyan képes még működni ez a webshop...

Október 4-én rendeltem egy Dell dokkolót,ki is fizettem a szállítási költséggel együtt.A mai napig nem érkezett meg az árú követés szerint már 19-én kiszállították.Reklamációs lehetőség nincs biztosítva csak meghatározott automatikusan generált témákban.Az email címükre küldött levélre is sablon válasz érkezett a kollégáik későbbi jelentkezését ígérve.
Senkinek nem ajánlom,hogy rendeljen egy ilyen cégtől.

Rendeltem és fizettem egy Chromcastot amire azt ígérték hogy keddre megküldik. A nyomkövetési alapján az árut ezelőtt 7 nappal elkészítették de elküldeni? Minek is. Ez a cég lehúzó s mert már reklamálni sem tud az ember

Nem tartják az előre megadott szállítási időt. Nincs elérhető ügyfélszolgálat.

Sajnos rossz tapasztalatom van velük!
Előre kifizettem a terméket és nem kaptam meg pedig két héttel ezelőttre ígért kiszállítás volt megadva! Kommunikáció nulla, nincs telefonjuk, automata nem tudott segíteni! Probáltam törölni a rendelést de nem lehet! Írtam 5 panasz emailt, semmi reakció rá, még válaszra sem méltattak, úgyhogy nemhogy nem ajánlom, de le is beszélek mindenkit erről. Szerintem átvertek! Fogyasztó védelem a következő lépés sajnos

1 hónapot késik az áru. Elérhetetlen az ügyfélszolgálat. Mindezek után rossz méretű terméket postáznak. Szörnyű, nem ajánlom.

Augusztusban vásárolt terméket, még mindig nem kaptam meg.- Többszöri megkeresésre is csak annyit mondtak, hogy legyek türelemmel, vissza fogják utalni a pénzem. Azóta is várok. Most betelt a pohár jogi útra terelem az ügyet.
Senki se rendeljen tőlük, megbízhatatlan áruház!!!

Több, mint két hete rendeltem. Azóta se jött meg a termék. A Sameday nem képes eleget tenni fealdatainak. Az eMAG és a Sameday ügyfélszolgálat nem válaszol a levelekre. Ha a Samedaynek nincs elég helye az Easyboxokban, akkor ne vegyenek fel azokba szóló megrendeléseket. Más webáruháznál GLS-sel semmi problémám se volt a boxba rendeléssel... Szerintem amíg az eMag nem oldja meg a szállítási problémákat, addig bojkottálni kell.

Nem a rendelt terméket küldték és visszaküldésnél még én fizettem rá.

Egy üvegreszelőt rendeltem (ár + szállítási díj). Mivel a romániai partner azt csak egy zacskóba csomagolta, millió darabra tört. Annak dacara, hogy jeleztem, hogy a termék széttört, kérték, hogy küldjem vissza!
Az emag nem vállal felelősséget, mert nem ő küldi, de én felé fizettem. Tehát ilyen esetben úgy kellene felelnie, mintha ő maga járt volna el, és nem hárítani.
Visszatérítésnél csak a termék árát hagyták jóvá.
A szállítást egyelőre nem. De hát én nem szerettem volna elállni, ha a termék épen érkezik! Azért rendeltem, mert szükségem lett volna rá!
Egyáltalán nem ajánlom senkinek a boltot, számomra nem képviselik a megbízható partner kategóriát. Nem első csalódással végződő vásárlás, de biztosan, hogy az utolsó!
Kerülni fogom őket!

Vettem toluk egy alaplapot, ami meghibasodott es szinte lehetetlen visszakuldeni. A visszakuldes nem volt kivalaszthato a rendelesnel, chat-en keresztul pedig rettentoen korulmenyes volt. Mar 3 napja varok a futarra es meg semmi hir rola. Nem kozvetlenul ok teljessitik a rendeleseket hanem kulso cegek, ami korulmenyesse teszi az ugyintezest. Soha tobbet nem rendelek toluk es senkinek sem ajanlom oket!

Nem ajánlom az EMAG-t ! Sajnos nem tudok jó véleménnyel szolgálni az EMAG-al kapcsolatosan valamint a sameday futárcéggel kapcsolatosan sem! Mivel 2024. 07. 28.-n megrendelt Sibote 1139 térdvédő terméket mind a mai napig nem vehettem át. Egy korábban tett reklamálásomra ugyan válaszoltak ami számomra elég zavarosnak tünt, nem is tudtam mire vélni. Ezt követően reklamáltam a kiszállítást végző szolgálatnak is. Mivel a terméket easybox csomagautomatába rendeltem és az átvételt megkísérelve szembesültem azzal, hogy rossz nyitókódot adtak meg! Ahelyett, hogy megismételték volna a helyes kód újraküldését, ők a csomagot visszaszállították a romániai EMAG részére. Mind ezek után sem vehettem át a terméket, de még a termék árát+ szállítási költséget 3.703.- Ft összeget sem voltak hajlandóak címre visszautalni! Nem egy nagy összegről van szó esetemben, de még sincs joguk ahhoz, hogy csalást kövessenek el egy vásárlóval szemben és a pénzét használják mind a mai napig!

Szemtelenek........egyidőbe rendeltem több árut egy cimre. Több tételre, és időpontra bontva számláztak hogy több legyen aszállitási fizetnivaló! Az ilyen aljas mód nagyon felháboritó! Hiába irtam, nem vették figyelembe. "Tisztességes" fogyasztóbarát kezelés!!!!!!!!!!!!!!!!

Sajnos mâsodszor jártam rosszul,mivel elfelejtettem az első esetet.Most 5 terméket rendeltem,online kifizettem,de csak 1 terméket kaptam meg.Rögtön jeleztem az emag felê,azóta sem foglalkoznak az ūggyel.Még vàrok 1-2 napot,aztân bejelentést teszek a fogyasztóvédelemnél.Nem fogom annyiban hagyni.

3 tételből az egyik eltűnt, természetesen a legdrágább. Ráadásul átvettként szerepel náluk. Írkálok az ügyfélszolgálatnak, de eddig semmi siker.

Két terméket rendeltem, mindkettő helyett mást küldtek.
Az egyik egy plazma gömb volt, 25 cm átmérővel, jött helyette egy 13,5 cm átmérőjű, ami fele annyiba kerül.
A másik egy óriás tarantula, 25 cm láb fesztávval, van ilyenem, pontosan tudtam mit szeretnék (szabaduló játékban használnám), ehelyett is egy kb fele ekkora érkezett, teljesen máshogy nézett ki mint a fotókon. Persze ezt is lehet meg lehet találni olcsóbban az emagnál is.
Az már csak hab a tortán, hogy mivel céges számlát kértem, az ár áfa mentes volt, vagyis újabb 27%-ot buktam az áron, mindez sehol nem volt feltüntetve.
Ügyfélszolgálati telefonszám nincs, email cím nincs, egy chat bottal tudok beszélgetni, ami nem túl szórakoztató, de semmiképp nem produktív. Egy üzenetet írtam, amire 3 nap alatt nem kaptam még annyi reakciót sem, hogy megkapták, és másolatot sem az üzenetemről emailben hogy esetleg nyoma legyen.
Soha többet emag, fölösleges idő és pénzkidobás.

2024 június 14.én kellett volna kiszállítani a már kifizetett terméket, de az easyox ÜRES volt. Elvileg videofelvétel készül, azaz van bizonyíték arra, hogy a doboz üres volt. Szállító cég: sameday.
Reklamációra Emag és sameday is reagált, de hitegetnek. Sameday azt állítja, hogy mgetalálták, küldik. Nem küldték. Emag azt állítja, hogy keresik, és értesítenek. Lassan másfél hónapja tart a hitegetés, de mind ez idáig semmi.
A rendelés az Emagnál történt, nekik kellene akár egy másik termékről gondoskodniuk. Nem teszik.

Soha többet nem rendelek innen!!!!!!
Elöször is szülinapra rendeltem egy 7 éves gyermeknek, de a címet véletlenül elírtuk, ezt azonnal jeleztük az ügyfélszolgàlatnak akik majd egy héttel késöbb voltak hajöandóak vàlaszolni és csak annyit hogy a megrendelés nem mòdisíthatò!!! Így a csomagot inkàbb kiküldték rossz címre!!! Pénzt nem kaptunk vissza természetesen!! És sehol nincs ügyfélszolgàlati telefonszàmuk!!!! Mindenkit el fogok tàntorítani attòl hogy innen rendeljen!!

Ha lehetne adni 0 csillagot annyit kapna..... Tájékoztatás 0, várhatja az ember a terméket,a pénze után meg irogathat

Sajnos visszaküldèst nem intèzik.

Sajnos visszaküldèst nem intèzik.

Másfél hete várom a kifizetett csomagomat és még mindig nem érkezett meg, holott 1-2 napos szállítást ígértek. A mai világban szerintem értékelhetetlen szolgáltatást nyújt az Emag azzal, hogy ezzel a Sameday nevezetű céggel küldi az áruit. Szégyen.

T. EMAG!
A Sameday által 06.22-én csomagautomatába helyezett 1129100702 számú csomagomat az automata nem adta ki. E-mail és viber értesítst kaptam 06.22. 9:42-kor. Többször is próbáltam a küldött kóddal a csomagomhoz jutni. Hiába!
A sameday nem üzemeltet ügyfélszolgálatot szombaton és vasárnap, valamint hétköznap is csak nap közben. Ezt luxusnak tartom. Ha hiba nélkül. sosem fordul elő ilyen probléma, tehát 100 % hatáékonysággal és 0% hibával dolgoznak, akkor helyénvaló ez az ügyfélszolgálati elérés, de amint az intereneten körbenéztem túl sok hibával dolgoznak. Ilyenkor azért legyen ügyfélszolgálat, ahol tájékoztatnak a csomagom hollétéről, a meghibásodásról, vagy a futár hibájáról. Ez nem ügyfélkapcsolat, és nem 21. századi szolgáltatás.
Javaslom, hogy kötelezze az E-mag a samedayt heti hét napi 24 órás ügyfélszolgálatra, ha elégedett ügyfeleket szeretnének. Legközelebb meggondolom, hogy az e-magnál vásárolok-e, vagy keresek alternatív webáruházat.
Üdvözlttel: Kristóf István

Simán belefutottam egy hamisítvány Samsung SD kártyába. Erről van szó:
https://www.emag.hu/samsung-evo-plus-blue-512gb-microsdxc-memoriakartya-adapterrel-mb-mc512ka-eu/pd/DV1HLXMBM/
Egyrészt a kártya nem működik, fel sem ismeri se a számítógép, se a telefon, másrészt csak egy Sasung mintás fehér fólia van egy fekete noname kártyára ragasztva. Az is hibás. Visszaküldeni nem tudom, a visszaküldési oldal a rögzítve státuszon nem megy túl, a panaszra nem válaszolnak, az értélést nem teszik közzé.

Rendeltem 2024. június 1-jén egy Puma sporttáskát utánvéttel. Június 2-án értesìtett az eMAG, hogy jún. 4-6. Között kiszállìtásra kerül a csomagom, majd értesìt a futárszolgálat. Június 4-én kaptam egy Viber üzenetet, hogy 10.15-12.15 óra között hozza a csomagom a Sameday futárszolgálat. 12 órakor hívtak telefonon, hogy pár perc és itt vannak. 12.14 perckor rendben megkaptam a sporttáskám, ami nagyon tetszik. Köszönöm.😊

Amióta storefront lett és boldog boldogtalan értékesíthet, csak rossz tapasztalatom van. Rendszerint nem azt kapom amit kértem, és panasz vagy visszatérítési igény esetén az eladók az eMAG oldalán megadott elérhetőségek alatt nem elérhetőek és nem reagálnak. Utolsó 3 rendelésem így zajlott. Többet nem rendelek emagról semmit.

Képtelenség.a vásárolt terméken ott volt a kép hogy van scart.a hozotton nnincs.vissza kell küldenem holott 5000ft visszatérítést is elfogadnám,mert most annyival olcsóbb.DE NINCS EMBER ÜGYFÉLSZOLGÁLATRA.MI FOLYIK OTT?????kritikán aluli az ügyintézés.
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre