eMAG Magyarország

Megbízható webáruház eMAG Magyarország
HIRDETÉS

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2025. január 11.

A termékek minősége kritikán aluli, egyes termékeket törötten szállítják ki amire meg azt írják márka az is kópia. Már mindent visszaküldtem de a futár is csak ígérte hogy jön és nem jött. A visszaküldési listában nem volt minden termék, az ügyfélszolgálat a munkaidő elején nem elérhető az Ai chate borzalmas. A rendelésből 1 termék mai napig meg sem jött. Régen jó volt ez az áruház, mára senkinek sem ajánlom. Eskü a béna Temu is jobb ennél.

2025. január 3.

Két terméket rendeltem. Az egyik kiírása félrevezető volt (a megadott számadatok nem egyeztek, a készülék gyakorlatilag magasabb teherbírásúként volt feltüntetve az oldalon, mint a dobozon). A másik eladó nem azt a terméket küldte, hanem egy 40%-kal olcsóbbat. A reklamációra sem az eMAG, sem az eladó nem válaszol.

2025. január 1.

Dec.2-i rendelésem az ünnepek után dec.31-én érkezett.Sürgetéseimre nem reagáltak,csak gép válaszol. A megrendelés törlése opció nem működött. Telefonszámukon nem elérhetőek. Ünnepek után érkezett játék kinézetre is gyenge kínai utánzat, de a miénk NEM IS MŰKÖDIK! Panaszra a gép azt válaszolja, hogy már folyamatban van az elbírálás,majd jelentkeznek.Holott eddigi reklamációm sürgetések voltak, a sz.r árura most írtam először panaszt. Ráadásul karácsony előtt jelentősen felárazták a játékot,most ugyanazt féláron adják / nem akciósan/. Szóval tesznek az egészre, emag ezután felejtős.

2024. december 21.

2024.12.04. rendeltem egy M8 TV játékkonzol 4K Lite (Forgalmazza a(z): ShopMobile HU)A rendelés napján (12.04.) az emag oldalán keresztül azt jelezte, hogy van készleten és a várható szállítás 2024.12.13. A csomag nem érkezett meg ezen a napon, mondván a várható szállítási idő nem egy konkrét idő, ezért néhány nap késés belefér. A biztonság kedvéért 12.13. írtam az ügyfélszolgálatnak. Az ügyfélszolgálat türelmet kért és ígéretet kaptam egy visszajelzésre. Nem kaptam választ ezért 12.15. ismét írtam. Majd 12.19. kaptam egy levelet "Értékeld utolsó eMAG rendelésedet #1131350934" mit értékeljek a meg nem érkezett csomagnál??? Néhány perc mulva kaptam ismét egy levelet, hogy a csomagom nem került átvételre ezért törlik a megrendelést. Persze előre fizetni kellet, de azt ígérték visszautalják a sztornó számlát követően. Az biztos én soha többé nem rendelek az eMAG oldaláról. Ügyfélszolgálat = a 0-val. Az egész egész egy nagy káosz véleményem szerint. Most a gyermekeim egyik karácsonyi ajándéka nem lesz a fa alatt. Kicsit kellemetlen, de megoldom.

2024. december 21.

Érdemes távolról elkerülni! Az eMag-on nem ritka az olyan kereskedő, amely a vásárlók megtévesztésére szakosodott és azok becsapáson alapszik az üzleti modelljük... Bár probléma adtán lehet panaszt beküldeni, de az eMag mégsem tesz semmit a probléma megoldására!

2024. december 19.

Minősíthetetten, hazug szélhámos banda!
Soha többet nem rendelek tőlük!
Semmit mem kaptam, de értékeljem az áruházat.
Szerintük megkaptam az egyébként ajándéknak szánt tetméket.
A futarszolgalat előszőr megtagadta a kiszállítást, mert dupla csomagog akart kiszállítani
, természetesen dupla dijért, majd azt állítja hiányos a csomag azért nem szállít!
Már nem is fogom megkapni az ünnepekig.
Az adatimat töröljék a rendszerükböl!
1131295074
2024.11.30. 23:26.
150 679 Ft

2024. december 17.

Nincs ügyfélszolgálat, csak chaten, arra is sokat kell várni. Fogalmuk sincs hol van a rendelt termék, azonnal a futárcéghez irányítanak. A szállítási idő rendelés után a duplájára nőtt.

2024. december 16.

Kritikán aluliak.
Rendeltem tőlük egy terméket, amit hibásan kaptak meg, visszaküldtem másnap, majd azóta sem kaptam vissza a pénzem, a visszaküldésem törölték.
Elérni lehetetlen őket, sem telefon, sem e-mailen, sem cheten. Ha cheten még is sikerül beszélni velük és kapnak egy számukra kényelmetlen kérdést, akkor egyszerűen csak kilép a beszélgetésből.
Ha tehetitek ne innen rendeljetek!

2024. december 8.

Minden rendben, ok.

2024. december 5.

A megrendelt és kifizetett áru nem érkezett meg.
Elérni semmilyen módon nem lehet őket. Egyedüli kamu elérhetőség a nagyon gagyi online chat.

2024. december 2.

Jó napot kívánok az lenne a kérdésem hogy rendeltem kutya tápot és nem azt kaptam Darling 15 kg OS helyet 10 kg frizkit kaptam legyen szívesek kicserelni hívjanak fel Tel.06709414043 Kakucsi Tibor Vecsés Bocskai út 28 2220

2024. november 19.

Óriási csalódás!!! Az emag-on keresztül előre kifizetett és megrendelt terméket a mai napig nem kaptam meg.Többször kértem segítséget,ígérnek fűt-fát,csak épp segíteni nem segítenek semmit!!! Állandóan chat-re kell nekik írni,mert máshova nem lehet,amiben mindig ugyanazt írják,utánanéznek ennek meg annak,végül nem történik semmi.
Legutóbb olyan levelet kaptam tőlük,amiben azt írják, hogy a panaszom remélik már nem aktuális. Nemcsak váratnak már lassan egy hónapja,de még át is vertek,nem ajánlom őket senkinek!!!

2024. november 17.

Több, mint két éve rendeltem tőlük utoljára, mert nem azt küldték, amit rendeltem, ügyfélszolgálat 3 hét után válaszolt, mire már rég megrendeltem máshonnan, ami kellett. Gondoltam, most adok nekik még egy esélyt, hátha javult valamit a színvonal. Persze, hogy megint nem azt küldték, amit rendeltem. Nem is értem, hogy hogyan képes még működni ez a webshop...

2024. október 30.

Október 4-én rendeltem egy Dell dokkolót,ki is fizettem a szállítási költséggel együtt.A mai napig nem érkezett meg az árú követés szerint már 19-én kiszállították.Reklamációs lehetőség nincs biztosítva csak meghatározott automatikusan generált témákban.Az email címükre küldött levélre is sablon válasz érkezett a kollégáik későbbi jelentkezését ígérve.
Senkinek nem ajánlom,hogy rendeljen egy ilyen cégtől.

2024. október 18.

Rendeltem és fizettem egy Chromcastot amire azt ígérték hogy keddre megküldik. A nyomkövetési alapján az árut ezelőtt 7 nappal elkészítették de elküldeni? Minek is. Ez a cég lehúzó s mert már reklamálni sem tud az ember

2024. október 17.

Nem tartják az előre megadott szállítási időt. Nincs elérhető ügyfélszolgálat.

2024. október 17.

Sajnos rossz tapasztalatom van velük!
Előre kifizettem a terméket és nem kaptam meg pedig két héttel ezelőttre ígért kiszállítás volt megadva! Kommunikáció nulla, nincs telefonjuk, automata nem tudott segíteni! Probáltam törölni a rendelést de nem lehet! Írtam 5 panasz emailt, semmi reakció rá, még válaszra sem méltattak, úgyhogy nemhogy nem ajánlom, de le is beszélek mindenkit erről. Szerintem átvertek! Fogyasztó védelem a következő lépés sajnos

2024. október 16.

1 hónapot késik az áru. Elérhetetlen az ügyfélszolgálat. Mindezek után rossz méretű terméket postáznak. Szörnyű, nem ajánlom.

2024. október 15.

Augusztusban vásárolt terméket, még mindig nem kaptam meg.- Többszöri megkeresésre is csak annyit mondtak, hogy legyek türelemmel, vissza fogják utalni a pénzem. Azóta is várok. Most betelt a pohár jogi útra terelem az ügyet.
Senki se rendeljen tőlük, megbízhatatlan áruház!!!

2024. október 14.

Több, mint két hete rendeltem. Azóta se jött meg a termék. A Sameday nem képes eleget tenni fealdatainak. Az eMAG és a Sameday ügyfélszolgálat nem válaszol a levelekre. Ha a Samedaynek nincs elég helye az Easyboxokban, akkor ne vegyenek fel azokba szóló megrendeléseket. Más webáruháznál GLS-sel semmi problémám se volt a boxba rendeléssel... Szerintem amíg az eMag nem oldja meg a szállítási problémákat, addig bojkottálni kell.

2024. október 8.

Nem a rendelt terméket küldték és visszaküldésnél még én fizettem rá.

2024. október 7.

Egy üvegreszelőt rendeltem (ár + szállítási díj). Mivel a romániai partner azt csak egy zacskóba csomagolta, millió darabra tört. Annak dacara, hogy jeleztem, hogy a termék széttört, kérték, hogy küldjem vissza!
Az emag nem vállal felelősséget, mert nem ő küldi, de én felé fizettem. Tehát ilyen esetben úgy kellene felelnie, mintha ő maga járt volna el, és nem hárítani.
Visszatérítésnél csak a termék árát hagyták jóvá.
A szállítást egyelőre nem. De hát én nem szerettem volna elállni, ha a termék épen érkezik! Azért rendeltem, mert szükségem lett volna rá!
Egyáltalán nem ajánlom senkinek a boltot, számomra nem képviselik a megbízható partner kategóriát. Nem első csalódással végződő vásárlás, de biztosan, hogy az utolsó!
Kerülni fogom őket!

2024. szeptember 25.

Vettem toluk egy alaplapot, ami meghibasodott es szinte lehetetlen visszakuldeni. A visszakuldes nem volt kivalaszthato a rendelesnel, chat-en keresztul pedig rettentoen korulmenyes volt. Mar 3 napja varok a futarra es meg semmi hir rola. Nem kozvetlenul ok teljessitik a rendeleseket hanem kulso cegek, ami korulmenyesse teszi az ugyintezest. Soha tobbet nem rendelek toluk es senkinek sem ajanlom oket!

2024. szeptember 14.

Nem ajánlom az EMAG-t ! Sajnos nem tudok jó véleménnyel szolgálni az EMAG-al kapcsolatosan valamint a sameday futárcéggel kapcsolatosan sem! Mivel 2024. 07. 28.-n megrendelt Sibote 1139 térdvédő terméket mind a mai napig nem vehettem át. Egy korábban tett reklamálásomra ugyan válaszoltak ami számomra elég zavarosnak tünt, nem is tudtam mire vélni. Ezt követően reklamáltam a kiszállítást végző szolgálatnak is. Mivel a terméket easybox csomagautomatába rendeltem és az átvételt megkísérelve szembesültem azzal, hogy rossz nyitókódot adtak meg! Ahelyett, hogy megismételték volna a helyes kód újraküldését, ők a csomagot visszaszállították a romániai EMAG részére. Mind ezek után sem vehettem át a terméket, de még a termék árát+ szállítási költséget 3.703.- Ft összeget sem voltak hajlandóak címre visszautalni! Nem egy nagy összegről van szó esetemben, de még sincs joguk ahhoz, hogy csalást kövessenek el egy vásárlóval szemben és a pénzét használják mind a mai napig!

2024. augusztus 20.

Szemtelenek........egyidőbe rendeltem több árut egy cimre. Több tételre, és időpontra bontva számláztak hogy több legyen aszállitási fizetnivaló! Az ilyen aljas mód nagyon felháboritó! Hiába irtam, nem vették figyelembe. "Tisztességes" fogyasztóbarát kezelés!!!!!!!!!!!!!!!!

2024. augusztus 9.

Sajnos mâsodszor jártam rosszul,mivel elfelejtettem az első esetet.Most 5 terméket rendeltem,online kifizettem,de csak 1 terméket kaptam meg.Rögtön jeleztem az emag felê,azóta sem foglalkoznak az ūggyel.Még vàrok 1-2 napot,aztân bejelentést teszek a fogyasztóvédelemnél.Nem fogom annyiban hagyni.

2024. július 21.

3 tételből az egyik eltűnt, természetesen a legdrágább. Ráadásul átvettként szerepel náluk. Írkálok az ügyfélszolgálatnak, de eddig semmi siker.

2024. július 20.

Két terméket rendeltem, mindkettő helyett mást küldtek.
Az egyik egy plazma gömb volt, 25 cm átmérővel, jött helyette egy 13,5 cm átmérőjű, ami fele annyiba kerül.
A másik egy óriás tarantula, 25 cm láb fesztávval, van ilyenem, pontosan tudtam mit szeretnék (szabaduló játékban használnám), ehelyett is egy kb fele ekkora érkezett, teljesen máshogy nézett ki mint a fotókon. Persze ezt is lehet meg lehet találni olcsóbban az emagnál is.
Az már csak hab a tortán, hogy mivel céges számlát kértem, az ár áfa mentes volt, vagyis újabb 27%-ot buktam az áron, mindez sehol nem volt feltüntetve.
Ügyfélszolgálati telefonszám nincs, email cím nincs, egy chat bottal tudok beszélgetni, ami nem túl szórakoztató, de semmiképp nem produktív. Egy üzenetet írtam, amire 3 nap alatt nem kaptam még annyi reakciót sem, hogy megkapták, és másolatot sem az üzenetemről emailben hogy esetleg nyoma legyen.
Soha többet emag, fölösleges idő és pénzkidobás.

2024. július 19.

2024 június 14.én kellett volna kiszállítani a már kifizetett terméket, de az easyox ÜRES volt. Elvileg videofelvétel készül, azaz van bizonyíték arra, hogy a doboz üres volt. Szállító cég: sameday.

Reklamációra Emag és sameday is reagált, de hitegetnek. Sameday azt állítja, hogy mgetalálták, küldik. Nem küldték. Emag azt állítja, hogy keresik, és értesítenek. Lassan másfél hónapja tart a hitegetés, de mind ez idáig semmi.

A rendelés az Emagnál történt, nekik kellene akár egy másik termékről gondoskodniuk. Nem teszik.

2024. július 9.

Soha többet nem rendelek innen!!!!!!
Elöször is szülinapra rendeltem egy 7 éves gyermeknek, de a címet véletlenül elírtuk, ezt azonnal jeleztük az ügyfélszolgàlatnak akik majd egy héttel késöbb voltak hajöandóak vàlaszolni és csak annyit hogy a megrendelés nem mòdisíthatò!!! Így a csomagot inkàbb kiküldték rossz címre!!! Pénzt nem kaptunk vissza természetesen!! És sehol nincs ügyfélszolgàlati telefonszàmuk!!!! Mindenkit el fogok tàntorítani attòl hogy innen rendeljen!!

Irány a bolt oldala!

<h3><strong><u>Tudnival&oacute;k az eMAG-r&oacute;l</u></strong></h3>
<p>K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 orsz&aacute;g&aacute;ban megtal&aacute;lhat&oacute;ak: Magyarorsz&aacute;gon, Lengyelorsz&aacute;gban, Rom&aacute;ni&aacute;ban &eacute;s Bulg&aacute;ri&aacute;ban. &Uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt filoz&oacute;fi&aacute;jukra alapozva, folyamatosan igyekeznek &uuml;gyfeleik mindennapjait megk&ouml;nny&iacute;teni.</p>
<h3><strong><u>T&ouml;rt&eacute;net&uuml;k</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban l&eacute;ptek a magyarorsz&aacute;gi piacra</li>
<li>tagjai a d&eacute;l-afrikai sz&eacute;khelyű Naspers multinacion&aacute;lis befektető csoportnak, mely a 2014-es p&eacute;nz&uuml;gyi &eacute;vben 6157 milli&oacute; doll&aacute;r j&ouml;vedelmet &eacute;rt el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű v&aacute;s&aacute;rl&aacute;si esem&eacute;nyekkel lept&eacute;k meg &uuml;gyfeleiket, mint p&eacute;ld&aacute;ul az &Eacute;szbont&oacute; Akci&oacute;k Napjai, r&aacute;ad&aacute;sul bevezett&eacute;k a Black Friday elnevez&eacute;sű rendk&iacute;v&uuml;li akci&oacute;kkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek v&aacute;s&aacute;rl&oacute;ik sz&aacute;m&aacute;ra &Aacute;rak Forradalm&aacute;val &eacute;s K&eacute;szletkis&ouml;pr&eacute;ssel</li>
<li>A Black Friday egy k&uuml;l&ouml;nleges esem&eacute;ny, amely minden bizonnyal Magyarorsz&aacute;gon is hagyom&aacute;nny&aacute; v&aacute;lik, ahogyan az m&aacute;s orsz&aacute;gokban is t&ouml;rt&eacute;nt. Rengeteg erőfesz&iacute;t&eacute;st &eacute;s szenved&eacute;lyt fektettek az elők&eacute;sz&uuml;letekbe &eacute;s az eredm&eacute;nyek is azt mutatj&aacute;k, hogy meg&eacute;ri. Ezen a rendk&iacute;v&uuml;li napon az online kereskedelem t&uacute;lsz&aacute;rnyalja az offline kereskedelmet, a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;knak pedig lehetős&eacute;g&uuml;k van igen kedvező &aacute;ron beszerezni a k&iacute;v&aacute;nt term&eacute;keket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napj&aacute;n 315 ezer megv&aacute;s&aacute;rolt term&eacute;ket rendeltek oldalukon, t&ouml;bb mint 2.1 milli&oacute; l&aacute;togat&oacute; &eacute;rkezett csup&aacute;n egyetlen nap alatt, valamint rekordsz&aacute;m&uacute; forgalom &eacute;s l&aacute;togat&aacute;s &eacute;rkezett a mobil platformokr&oacute;l is- k&ouml;zel 50%.</li>
<li>mobilalkalmaz&aacute;sukat folyamatosan fejlesztik, hogy &uuml;gyfeleik b&aacute;rhol &eacute;s b&aacute;rmikor &eacute;lvezhess&eacute;k legjobb aj&aacute;nlataikat &eacute;s az online v&aacute;s&aacute;rl&aacute;s előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>C&eacute;l, v&iacute;zi&oacute;, v&aacute;llalati kult&uacute;ra</u></strong></h3>
<ul>
<li>C&eacute;l: Az &uuml;gyfeleik &eacute;let&eacute;t jobb&aacute; tenni az&aacute;ltal, hogy időt &eacute;s p&eacute;nzt sp&oacute;rolnak meg nekik.</li>
<li>V&iacute;zi&oacute;: K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa legnagyobb online kereskedőj&eacute;v&eacute; v&aacute;lni.</li>
<li>V&aacute;llalati kult&uacute;ra: A c&eacute;lokat szem előtt tartva arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleiket boldogg&aacute; tegy&eacute;k &eacute;s &uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt szellemben teljes&iacute;ts&eacute;k &iacute;g&eacute;reteiket. Vallj&aacute;k, hogy gyorsas&aacute;gukkal, fejleszt&eacute;seikkel &eacute;s &uacute;j szolg&aacute;ltat&aacute;saikkal k&ouml;zelebb ker&uuml;lhetnek &uuml;gyfeleikhez. Nagy hangs&uacute;lyt fektetnek az alkalmazottakra, a fel&uuml;letekre &eacute;s a technol&oacute;gi&aacute;ra, a szolg&aacute;ltat&aacute;sokra &eacute;s az innov&aacute;ci&oacute;ra. Folyamatosan arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleik tapasztalatait jobb&aacute; tegy&eacute;k a visszajelz&eacute;sekből tanulva. Mindezt egy felhaszn&aacute;l&oacute;bar&aacute;t fel&uuml;let biztos&iacute;t&aacute;s&aacute;val garant&aacute;lj&aacute;k, melyet az &uuml;gyfelek visszajelz&eacute;sei alapj&aacute;n terveztek &eacute;s hoztak l&eacute;tre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja mag&aacute;ban, akik az oldalukon jelen&iacute;tik meg term&eacute;keiket. A Marketplace elad&oacute;k term&eacute;keinek k&ouml;sz&ouml;nhetően az oldalt b&ouml;ng&eacute;sző v&aacute;s&aacute;rl&oacute;k l&eacute;nyegesen nagyobb term&eacute;kk&iacute;n&aacute;latb&oacute;l v&aacute;logathatnak. A Marketplace elad&oacute;inak szolg&aacute;ltat&aacute;si sz&iacute;nvonal&aacute;t folyamatosan figyelemmel k&iacute;s&eacute;rik &eacute;s &eacute;rt&eacute;kelik, biztos&iacute;tva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszer&eacute;ben megszokott magas minős&eacute;gi elv&aacute;r&aacute;soknak.</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre
HIRDETÉS