eMAG Magyarország

Megbízható webáruház eMAG Magyarország
HIRDETÉS

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2019. június 3.

OK!

2019. június 3.

Elégedett vagyok,mert nagyon lelkiismeretesek.

2019. június 2.

Elég jók.

2019. június 2.

Minden rendben ment.

2019. június 1.

Korrekt árak ,gyors szállítás.

2019. június 1.

Nagy választék.Jó árak.

2019. május 31.

Elég jók.

2019. május 31.

Nagyon Elégedett vagyok.

2019. május 30.

Gratula!

2019. május 30.

Minden rendben volt.

2019. május 27.

Nagyon elégedett vagyok.

2019. május 27.

Jól működő cég.

2019. május 26.

A megrendelt termékre várni kellett,de gyors volt az ügyintézés.

2019. május 24.

Megbízhatóak és gyorsak.

2019. május 24.

Minden remekül működik!

2019. május 23.

Mindennel elégedett vagyok.

2019. május 22.

Jó az áruház és a termékek ára. A kiszállítás gyors az áru épségben megérkezett.

2019. május 21.

A megrendelt árut kaptam és a szállítás is korrekt volt. Máskor is fogok innen rendelni.

2019. május 21.

A szolgáltatással elégedett voltam teljesen.

2019. május 9.

Sajnos nekem nincs jò tapasztalatom,rendeltem egy konyhaszekrènyt amit amikor kiszàllìtottak nem akartam hinni a szememnek,kb a polcokat ha elküldtèk,de lehet sokat mondtam,majd felhìvtam őket hogy nem vagyok hajlandò àtvenni mert telhesen hiànyos amit rendeltem,töröltèk a megrendelèst majd ùjra megrendeltem,akkor màr csak egy hiànyzott a csomagbòl,termèszetesen jeleztem mert màr ki sem szàllìtottàk,azòta semmi nem törtènt,nyilvàn a vègtelensègig nem tàroljàk a postàn ìgy megy vissza a feladònak. Szàmomra ez nevetsèges. Meggondolandò honnan rendel az ember,innen nem szerencsès,legalàbbis konyhaszekrènyt

2019. április 30.

Borzalmas! Ügyfélszolgálat felkészületlen, szavukat nem tartják be. A kiszállítás hihetetlen lassú. Egy előnyük van, az áruk. Minden más kritikán aluli!

2019. április 25.

A rendelésem a vásárlást követő napon törölték, arra hivatkozva, hogy nem tudták lefoglalni a terméket a partner cégnél. Nyilvánvalóan a termék még elérhető, szóval ez valami idióta kifogás volt a részükről arra, hogy rosszul tüntették fel a termékek árát a weboldalon. Most várom, hogy mikor kapom vissza az árát. Hát ezentúl biztosan nem rendelek tőlük.

2019. április 15.

A rossz hegesztő nem pontozhato.. vicc hogy egy hónap garancia val árulnak.... inverteres hegesztő t..az üzemeltető törölte negatív infót... észrevételt..ratyik

2019. április 15.

A rossz hegesztő nem pontozhato.. vicc hogy egy hónap garancia val árulnak.... inverteres hegesztő t..az üzemeltető törölte negatív infót... észrevételt..ratyik

2019. március 24.

A kiszállított csomagban minden volt csak éppen a telefon készülék nem!
Sajnos fizettem, nem bontottam fel a dobozt, mire észleltem a hiányosságot hiába hívtam a futárt!
Többszöri reklamálásomra az öt ügyintézőtől 5 féle választ kaptam.
Végül a kamerázásukra utalva, mely szerint minden, futárnak átadott csomag bontatlan volt lezárnak nyílvánították az ügyet.
Azt hiszik talán, hogy tolvaj vagyok 70 évesen.
Szemét egy banda!!!!!!!!!

2019. március 15.

soha többet nem vásárolok tőlük

2019. február 7.

Egyáltalán nem ajánlom senkinek sem a vásárlást az Emagnál! 2018. december első hetében rendeltem az EMAG oldaláról egy BEKO beépíthető mikrót ( + hűtőt, mosógépet )! A mikró doboza nem tartalmazta a beépítő keretet így van egy mikróm ami nem beépíthető, de legalább 2x annyiba került mint egy normál! December óta kb. 11 hívást inéztünk az EMAG felé, ami összesen ~600 perc normáldíjas hívást jelent (várakozási idő átlag 20-40 min +) 10-15 perc magyarázkodás, hogy fogalmuk sincs mi fog történni. A kiszállítás napján rögtön jeleztem az ügyfélszolgálaton, azt mondták akkor, hogy utólag küldik. Jelenleg a 30 napból kifutottunk az ígérgetések révén. Az utóbbi 4-5 alkalommal egy termékmenedzsert emlegettek, hogy ő fogja eldönteni, rá kell várni, ő fogja felvenni majd a kapcsolatot velem. Minden híváskor megígérik, hogy visszajeleznek, ami 11-ből egy alkalommal történt csak meg (2 hete annyit kaptam, hogy van raktáron, de a termékmendzserre vár).
A termékmenedzser ezek szerint:
- Vagy túl sok reklamációval foglalkozik, így 8 hét alatt nem tudta feldolgozni a mi reklamációnkat.
- Vagy nem létezik, tehát nem foglalkoznak a hibás/rossz termékekkel az Emagnál
- Vagy nem egyszerűen nem érdekli a termékmenedzsert, hogy kinek-mi baja van.

Nappali hívásnál 3x kértem a „termékmenedzser” kapcsolását, sajnos pont nem volt bent egyszer sem :( .
A fentebb említett okok miatt nem célszerű az Emagtól vásárolni.

Sajnos a vásárlás után jelent meg az arukereso.hu-n egy véleményt (1-2 hete jelent meg), miszerint más is így járt ezzel a mikróval, csak
az illető utólag megvette hozzá (+15k HUF) a beépítő keretet.

2019. január 28.

Ez a webáruház egy rémálom!!! Black Fridayon (nov. 23.) rendeltük meg egy matracot, sajnos előre kifizettük a terméket. Ma jan. 28. több mint 2 hónap telt el és még mindig nem kaptunk meg az árut. Folyamatos egyeztetések , levelezések árán sem. Az ügyfélszolgálat és a kedves Magyar Posta ügyfélszolgálata semmit nem ér!!!! A matracot az emag feladta, és megis van a csomagkövetési száma , ám a POSTA NEM TALÁLJA!!! Egy elveszett csomagot csak kerestetéssel lehet megtalálni, amit az emag nem indít el amíg a posta nem jelez nekik hogy mi történhetett a csomaggal. Mindketten egymásra mutogatnak, de Nekem még mindig nincs matracom! EZ FELHÁBORÍTÓ. 2 hónap telt el..az ügy a fogyasztóvédelemhez került, de még ott sem történt előrelépés! NINCS TÖBB TÜRELEM!! a kifizetett árut akarom, vagy a pénzemet visszakapni!!! EZ elfogadhatatlan....... KÁRTÉRÍTÉST KÖVETELEK!! Megdöbbentő hogy egy ilyen nagy nevű webáruház ezt megengedi magának.... karöltve a Magyar Postával...ennyit a garantált szállítási idő betartásáról ...nem kicsit vagyok CSALÓDOTT!!!

2019. január 27.

Többszöri elégedett vásárlás után, tavaly-előtt először megszívatott. Black friday után, novemberben megrendelt mosogatógépem csak január végén érkezett meg. (Karácsonyi ajándék lett volna.) Itt még nem gondoltam rosszat a cégről. Gondoltam nagy számok törvénye, hogy egyszer-egyszer becsúszik egy ilyen. Persze a karácsonyunkra jól rányomta a bélyegét. Erre tavaly megint eljátszották ugyan ezt. Novemberben megrendelt és előre fizetett(!) monitoromnak december 20.-a körül se híre se hamva. Közben megrendeltem máshonnan, mert mondom karácsonyra ebből már semmi nem lesz. Felhívnám őket, de nem elérhetők többedszerre sem. Amikor végre felveszik, ígérnek fűt-fát. Facebookon utolértem őket, nagy nehezen sikerült lemondani a megrendelést. Felajánlottak némi kártérítést, kupon formájában, de ezen kuponok elköltése általában olyan feltételekhez kötött, hogy már majdnem azt éreztem, hogy én tartozok szívességgel nekik (Meghatározzák, hogy csak emag által forgalmazott termékre lehet elkölteni, aminek az értéke x felett van, nem lehet csak bizonyos kategóriában elsütni és ráadásul időkorlátos is. Azok a termékek amiknél lehetne használni meg eleve túlárazottak.... Hát kösz, nem!) Meg is írtam nekik, hogy a sok év óta hűséges, elégedett vásárlóiktól ilyen hozzáállással és üzletpolitikával villámgyorsan meg fognak szabadulni. Már nem ajánlom én sem őket, senkinek.

2019. január 23.

A garanciális ügyintézés minősíthetetlen. Többszöri telefonálás után vitték el csak javításra a terméket, de semmiről sem tájékoztatnak közben, hogy jelenleg hol van, hol tart az ügy... semmit ne vegyetek tőlük!!!

Irány a bolt oldala!

<h3><strong><u>Tudnival&oacute;k az eMAG-r&oacute;l</u></strong></h3>
<p>K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 orsz&aacute;g&aacute;ban megtal&aacute;lhat&oacute;ak: Magyarorsz&aacute;gon, Lengyelorsz&aacute;gban, Rom&aacute;ni&aacute;ban &eacute;s Bulg&aacute;ri&aacute;ban. &Uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt filoz&oacute;fi&aacute;jukra alapozva, folyamatosan igyekeznek &uuml;gyfeleik mindennapjait megk&ouml;nny&iacute;teni.</p>
<h3><strong><u>T&ouml;rt&eacute;net&uuml;k</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban l&eacute;ptek a magyarorsz&aacute;gi piacra</li>
<li>tagjai a d&eacute;l-afrikai sz&eacute;khelyű Naspers multinacion&aacute;lis befektető csoportnak, mely a 2014-es p&eacute;nz&uuml;gyi &eacute;vben 6157 milli&oacute; doll&aacute;r j&ouml;vedelmet &eacute;rt el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű v&aacute;s&aacute;rl&aacute;si esem&eacute;nyekkel lept&eacute;k meg &uuml;gyfeleiket, mint p&eacute;ld&aacute;ul az &Eacute;szbont&oacute; Akci&oacute;k Napjai, r&aacute;ad&aacute;sul bevezett&eacute;k a Black Friday elnevez&eacute;sű rendk&iacute;v&uuml;li akci&oacute;kkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek v&aacute;s&aacute;rl&oacute;ik sz&aacute;m&aacute;ra &Aacute;rak Forradalm&aacute;val &eacute;s K&eacute;szletkis&ouml;pr&eacute;ssel</li>
<li>A Black Friday egy k&uuml;l&ouml;nleges esem&eacute;ny, amely minden bizonnyal Magyarorsz&aacute;gon is hagyom&aacute;nny&aacute; v&aacute;lik, ahogyan az m&aacute;s orsz&aacute;gokban is t&ouml;rt&eacute;nt. Rengeteg erőfesz&iacute;t&eacute;st &eacute;s szenved&eacute;lyt fektettek az elők&eacute;sz&uuml;letekbe &eacute;s az eredm&eacute;nyek is azt mutatj&aacute;k, hogy meg&eacute;ri. Ezen a rendk&iacute;v&uuml;li napon az online kereskedelem t&uacute;lsz&aacute;rnyalja az offline kereskedelmet, a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;knak pedig lehetős&eacute;g&uuml;k van igen kedvező &aacute;ron beszerezni a k&iacute;v&aacute;nt term&eacute;keket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napj&aacute;n 315 ezer megv&aacute;s&aacute;rolt term&eacute;ket rendeltek oldalukon, t&ouml;bb mint 2.1 milli&oacute; l&aacute;togat&oacute; &eacute;rkezett csup&aacute;n egyetlen nap alatt, valamint rekordsz&aacute;m&uacute; forgalom &eacute;s l&aacute;togat&aacute;s &eacute;rkezett a mobil platformokr&oacute;l is- k&ouml;zel 50%.</li>
<li>mobilalkalmaz&aacute;sukat folyamatosan fejlesztik, hogy &uuml;gyfeleik b&aacute;rhol &eacute;s b&aacute;rmikor &eacute;lvezhess&eacute;k legjobb aj&aacute;nlataikat &eacute;s az online v&aacute;s&aacute;rl&aacute;s előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>C&eacute;l, v&iacute;zi&oacute;, v&aacute;llalati kult&uacute;ra</u></strong></h3>
<ul>
<li>C&eacute;l: Az &uuml;gyfeleik &eacute;let&eacute;t jobb&aacute; tenni az&aacute;ltal, hogy időt &eacute;s p&eacute;nzt sp&oacute;rolnak meg nekik.</li>
<li>V&iacute;zi&oacute;: K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa legnagyobb online kereskedőj&eacute;v&eacute; v&aacute;lni.</li>
<li>V&aacute;llalati kult&uacute;ra: A c&eacute;lokat szem előtt tartva arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleiket boldogg&aacute; tegy&eacute;k &eacute;s &uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt szellemben teljes&iacute;ts&eacute;k &iacute;g&eacute;reteiket. Vallj&aacute;k, hogy gyorsas&aacute;gukkal, fejleszt&eacute;seikkel &eacute;s &uacute;j szolg&aacute;ltat&aacute;saikkal k&ouml;zelebb ker&uuml;lhetnek &uuml;gyfeleikhez. Nagy hangs&uacute;lyt fektetnek az alkalmazottakra, a fel&uuml;letekre &eacute;s a technol&oacute;gi&aacute;ra, a szolg&aacute;ltat&aacute;sokra &eacute;s az innov&aacute;ci&oacute;ra. Folyamatosan arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleik tapasztalatait jobb&aacute; tegy&eacute;k a visszajelz&eacute;sekből tanulva. Mindezt egy felhaszn&aacute;l&oacute;bar&aacute;t fel&uuml;let biztos&iacute;t&aacute;s&aacute;val garant&aacute;lj&aacute;k, melyet az &uuml;gyfelek visszajelz&eacute;sei alapj&aacute;n terveztek &eacute;s hoztak l&eacute;tre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja mag&aacute;ban, akik az oldalukon jelen&iacute;tik meg term&eacute;keiket. A Marketplace elad&oacute;k term&eacute;keinek k&ouml;sz&ouml;nhetően az oldalt b&ouml;ng&eacute;sző v&aacute;s&aacute;rl&oacute;k l&eacute;nyegesen nagyobb term&eacute;kk&iacute;n&aacute;latb&oacute;l v&aacute;logathatnak. A Marketplace elad&oacute;inak szolg&aacute;ltat&aacute;si sz&iacute;nvonal&aacute;t folyamatosan figyelemmel k&iacute;s&eacute;rik &eacute;s &eacute;rt&eacute;kelik, biztos&iacute;tva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszer&eacute;ben megszokott magas minős&eacute;gi elv&aacute;r&aacute;soknak.</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre
HIRDETÉS