eMAG Magyarország
Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!
OK!
Elégedett vagyok,mert nagyon lelkiismeretesek.
Elég jók.
Minden rendben ment.
Korrekt árak ,gyors szállítás.
Nagy választék.Jó árak.
Elég jók.
Nagyon Elégedett vagyok.
Gratula!
Minden rendben volt.
Nagyon elégedett vagyok.
Jól működő cég.
A megrendelt termékre várni kellett,de gyors volt az ügyintézés.
Megbízhatóak és gyorsak.
Minden remekül működik!
Mindennel elégedett vagyok.
Jó az áruház és a termékek ára. A kiszállítás gyors az áru épségben megérkezett.
A megrendelt árut kaptam és a szállítás is korrekt volt. Máskor is fogok innen rendelni.
A szolgáltatással elégedett voltam teljesen.
Sajnos nekem nincs jò tapasztalatom,rendeltem egy konyhaszekrènyt amit amikor kiszàllìtottak nem akartam hinni a szememnek,kb a polcokat ha elküldtèk,de lehet sokat mondtam,majd felhìvtam őket hogy nem vagyok hajlandò àtvenni mert telhesen hiànyos amit rendeltem,töröltèk a megrendelèst majd ùjra megrendeltem,akkor màr csak egy hiànyzott a csomagbòl,termèszetesen jeleztem mert màr ki sem szàllìtottàk,azòta semmi nem törtènt,nyilvàn a vègtelensègig nem tàroljàk a postàn ìgy megy vissza a feladònak. Szàmomra ez nevetsèges. Meggondolandò honnan rendel az ember,innen nem szerencsès,legalàbbis konyhaszekrènyt
Borzalmas! Ügyfélszolgálat felkészületlen, szavukat nem tartják be. A kiszállítás hihetetlen lassú. Egy előnyük van, az áruk. Minden más kritikán aluli!
A rendelésem a vásárlást követő napon törölték, arra hivatkozva, hogy nem tudták lefoglalni a terméket a partner cégnél. Nyilvánvalóan a termék még elérhető, szóval ez valami idióta kifogás volt a részükről arra, hogy rosszul tüntették fel a termékek árát a weboldalon. Most várom, hogy mikor kapom vissza az árát. Hát ezentúl biztosan nem rendelek tőlük.
A rossz hegesztő nem pontozhato.. vicc hogy egy hónap garancia val árulnak.... inverteres hegesztő t..az üzemeltető törölte negatív infót... észrevételt..ratyik
A rossz hegesztő nem pontozhato.. vicc hogy egy hónap garancia val árulnak.... inverteres hegesztő t..az üzemeltető törölte negatív infót... észrevételt..ratyik
A kiszállított csomagban minden volt csak éppen a telefon készülék nem!
Sajnos fizettem, nem bontottam fel a dobozt, mire észleltem a hiányosságot hiába hívtam a futárt!
Többszöri reklamálásomra az öt ügyintézőtől 5 féle választ kaptam.
Végül a kamerázásukra utalva, mely szerint minden, futárnak átadott csomag bontatlan volt lezárnak nyílvánították az ügyet.
Azt hiszik talán, hogy tolvaj vagyok 70 évesen.
Szemét egy banda!!!!!!!!!
soha többet nem vásárolok tőlük
Egyáltalán nem ajánlom senkinek sem a vásárlást az Emagnál! 2018. december első hetében rendeltem az EMAG oldaláról egy BEKO beépíthető mikrót ( + hűtőt, mosógépet )! A mikró doboza nem tartalmazta a beépítő keretet így van egy mikróm ami nem beépíthető, de legalább 2x annyiba került mint egy normál! December óta kb. 11 hívást inéztünk az EMAG felé, ami összesen ~600 perc normáldíjas hívást jelent (várakozási idő átlag 20-40 min +) 10-15 perc magyarázkodás, hogy fogalmuk sincs mi fog történni. A kiszállítás napján rögtön jeleztem az ügyfélszolgálaton, azt mondták akkor, hogy utólag küldik. Jelenleg a 30 napból kifutottunk az ígérgetések révén. Az utóbbi 4-5 alkalommal egy termékmenedzsert emlegettek, hogy ő fogja eldönteni, rá kell várni, ő fogja felvenni majd a kapcsolatot velem. Minden híváskor megígérik, hogy visszajeleznek, ami 11-ből egy alkalommal történt csak meg (2 hete annyit kaptam, hogy van raktáron, de a termékmendzserre vár).
A termékmenedzser ezek szerint:
- Vagy túl sok reklamációval foglalkozik, így 8 hét alatt nem tudta feldolgozni a mi reklamációnkat.
- Vagy nem létezik, tehát nem foglalkoznak a hibás/rossz termékekkel az Emagnál
- Vagy nem egyszerűen nem érdekli a termékmenedzsert, hogy kinek-mi baja van.
Nappali hívásnál 3x kértem a „termékmenedzser” kapcsolását, sajnos pont nem volt bent egyszer sem :( .
A fentebb említett okok miatt nem célszerű az Emagtól vásárolni.
Sajnos a vásárlás után jelent meg az arukereso.hu-n egy véleményt (1-2 hete jelent meg), miszerint más is így járt ezzel a mikróval, csak
az illető utólag megvette hozzá (+15k HUF) a beépítő keretet.
Ez a webáruház egy rémálom!!! Black Fridayon (nov. 23.) rendeltük meg egy matracot, sajnos előre kifizettük a terméket. Ma jan. 28. több mint 2 hónap telt el és még mindig nem kaptunk meg az árut. Folyamatos egyeztetések , levelezések árán sem. Az ügyfélszolgálat és a kedves Magyar Posta ügyfélszolgálata semmit nem ér!!!! A matracot az emag feladta, és megis van a csomagkövetési száma , ám a POSTA NEM TALÁLJA!!! Egy elveszett csomagot csak kerestetéssel lehet megtalálni, amit az emag nem indít el amíg a posta nem jelez nekik hogy mi történhetett a csomaggal. Mindketten egymásra mutogatnak, de Nekem még mindig nincs matracom! EZ FELHÁBORÍTÓ. 2 hónap telt el..az ügy a fogyasztóvédelemhez került, de még ott sem történt előrelépés! NINCS TÖBB TÜRELEM!! a kifizetett árut akarom, vagy a pénzemet visszakapni!!! EZ elfogadhatatlan....... KÁRTÉRÍTÉST KÖVETELEK!! Megdöbbentő hogy egy ilyen nagy nevű webáruház ezt megengedi magának.... karöltve a Magyar Postával...ennyit a garantált szállítási idő betartásáról ...nem kicsit vagyok CSALÓDOTT!!!
Többszöri elégedett vásárlás után, tavaly-előtt először megszívatott. Black friday után, novemberben megrendelt mosogatógépem csak január végén érkezett meg. (Karácsonyi ajándék lett volna.) Itt még nem gondoltam rosszat a cégről. Gondoltam nagy számok törvénye, hogy egyszer-egyszer becsúszik egy ilyen. Persze a karácsonyunkra jól rányomta a bélyegét. Erre tavaly megint eljátszották ugyan ezt. Novemberben megrendelt és előre fizetett(!) monitoromnak december 20.-a körül se híre se hamva. Közben megrendeltem máshonnan, mert mondom karácsonyra ebből már semmi nem lesz. Felhívnám őket, de nem elérhetők többedszerre sem. Amikor végre felveszik, ígérnek fűt-fát. Facebookon utolértem őket, nagy nehezen sikerült lemondani a megrendelést. Felajánlottak némi kártérítést, kupon formájában, de ezen kuponok elköltése általában olyan feltételekhez kötött, hogy már majdnem azt éreztem, hogy én tartozok szívességgel nekik (Meghatározzák, hogy csak emag által forgalmazott termékre lehet elkölteni, aminek az értéke x felett van, nem lehet csak bizonyos kategóriában elsütni és ráadásul időkorlátos is. Azok a termékek amiknél lehetne használni meg eleve túlárazottak.... Hát kösz, nem!) Meg is írtam nekik, hogy a sok év óta hűséges, elégedett vásárlóiktól ilyen hozzáállással és üzletpolitikával villámgyorsan meg fognak szabadulni. Már nem ajánlom én sem őket, senkinek.
A garanciális ügyintézés minősíthetetlen. Többszöri telefonálás után vitték el csak javításra a terméket, de semmiről sem tájékoztatnak közben, hogy jelenleg hol van, hol tart az ügy... semmit ne vegyetek tőlük!!!
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre