eMAG Magyarország

Megbízható webáruház eMAG Magyarország
HIRDETÉS

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2018. december 17.

December 6-án rendeltem. Várható kiszállítás : december 7. és 15. között. Még ma sincs itt így telefonon érdeklődtem VOLNA de 15 perc (!) bugyuta zenehallgatas után elszakadt a cérna, így töröltem a megrendelést. Ja es a nyomkövetés is csak azt írja ,hogy rögzítették a rendelést...

2018. december 6.

Hát innen azt hiszem többet SOHA nem veszek semmit!Anno vettem egy videokártyát azzal rendben volt minden, aztán rendeltem egy széket, ami a rendszer szerint raktáron volt! Kifizettem én hülye céges számláról átutalással előre. Na ez hiba volt! a saját maguk szabott várható kiszállítási idő (2-4 nap ) persze semmi nem jött. Rendelés státusza természetesen sikeres fizetés. 2 nappal a végső szállítási határidő után küldtem egy panaszbejelentőt, amire természetesen még 2 nap múlva sem reagáltak! Aztán megpróbáltam elérni őket telefonon, természetesen az automata jelentkezik és a megfelelő menüpontot kiválasztva 20 perc zenehallgatás után sem veszi fel senki! A webshopban természetesen a megrendelt termékem már nem is létezik. Gratulálok EMAG! Bebuktam 35kHUF -ot!
SENKI NE UTALJON ELŐRE NEKIK SEMMIT! Sőt ha lehet kerülje őket jó nagy ívben! Más webshop korrekt és sokkal gyorsabb!

2018. december 3.

Most először hoztak ki olyan terméket, ami működésképtelen. Írtam egy emilt az ügyfélszolgálatnak, de hiába. 3 nap után felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot, aki 23 perc után vette fel a telefont. Meglepődve tapasztaltam, hogy a garanciális csere egy kuponon keresztül lehetséges. Az ügyintéző nagyon kedves volt, tényleg segíteni szándékozott. Kérte, hogy töltsem ki a visszaküldési adatlapot. Majd módosította, mert a kollégák mondták neki, hogy az éppen nem működik, hiába tölteném ki, így neki kell kitöltenie. Kitöltöttük, máris kaptam az sms-t és az emilt, hogy 5 napon belül jön a futár a csomagért. Majd ha elvitte és célba is ért (minimum 1 hét), akkor férek hozzá a kuponhoz és vásárolhatom le erre a termékre, vagy másikra. Természetesen a pénzt is visszaküldték volna, de nem ezt kértem. Összegezve tehát: leghamarabb az átvételt követő 9. napon rendelhetek ismét, ami a karácsony közeledte miatt nem lesz gyors kiszállítás. A törvényi minimumban leírt 10 perces időkorlátot minimum duplán lépték túl, ami a telefonos ügyintézéskor az ügyintéző elérésére vonatkozik és az azonnali garanciális csere nem lehetséges, pedig ezt a fogyasztóvédelmi törvény szabályozza. Nem szeretek feljelentgetni senkit, így várok...

2018. november 15.

Szar az egész senki ne rendeljen ! 1 hónapot vártam mire meg küldték a csomagom basszák meg az anyjukat

2018. október 22.

A kiszállitassal semmi gond nem volt de ez az informacios nő kiborit. köze nincs semmihez,félre beszél ráadásul nagyon ráér a valaszideje több nap. egy 5 éves kisgyerek többet segitett volna es jobban eligazitott volna, mint ő :)

2018. október 22.

A kiszállitassal semmi gond nem volt de ez az informacios nő kiborit. köze nincs semmihez,félre beszél ráadásul nagyon ráér a valaszideje több nap. egy 5 éves kisgyerek többet segitett volna es jobban eligazitott volna, mint ő :)

2018. szeptember 24.

A terméket folyamatosan vissza kell küldeni, mert nem megfelelő módon javítják. Többször ugyan az a hiba ráadásul, még több jelentkezett az össze szerelés után. Hungarocell darabok a készülékben, illesztési problémák, távirányító használhatatlan, és még akkor nem beszéltem az eredeti hibáról. Ezek a hibák a javítás során keletkeztek. lassan fél éve húzódik a javítás, folyamatos visszaküldéssel. Kicserélni nem óhajtják, a vételárat nem térítik meg.
A szerviz csapat minősíthetetlen, pocsék vagy még ennél is rosszabb.
E-mail-re nem válaszolnak, csak a sablon dokumentumokat küldik.
Semmilyen pozitív véleményt nem tudok felhozni.

2018. szeptember 18.

Sajnos nincs jó tapasztalatom a boltról.A megrendelt termékek leírásáról fogalmuk sincs.A gyártó, vagy nem tudom kinek lenne ez a feladata de sajnos hiányos termék leírást ad.Ha egy forgalmazó nem tud válaszolni a feltett kérdésekre akkor hogy árulhat termékeket ? Ha bemegyek egy üzletbe akkor az eladó teljesen korrektül el mondja a készülékkel kapcsolatos dolgokat.Ebben az áruházban ezt a szolgáltatást nem ismerik !Én egy Art Flame elektromos kandallót rendeltem az Emag-tól de a feltett kérdésekre sem a forgalmazó,sem a gyártó nem méltatott válaszra !

2018. szeptember 5.

A garanciával 2x járok úgy, le se tojják ! Nem ajánlom ilyen téren és 2017-től a jogorvoslás is nehéz !

2018. augusztus 31.

Termek kiszállítás a megrendelésekor 3 napon belül írtak !
Nem jött meg , s az ügyfélszolgálat se reagál az érdeklődő e-mail re !
:(

2018. augusztus 21.

egy ilyen nagy nevű cég korrektebb is lehetne,és nem analfabéta igénytelen szállítókkal kellene dolgoznia.nagyon nagy csalódás.természetesen 5djére se teszik ki az értékelésem,akkor fasznak kérdezitek a véleményem,ha ennyire inkorrektek vagytok??????

2018. augusztus 21.

A lehető legnagyobb szar!!!!!!!! Rendeltem egy mosógépet,a barom analfabéta hdt futárok odakúrták valaminek,visszaküldettem...akkor még nekik állt feljebb.A cserére közel egy hónapot várnom kellett mert az emag ennyire mocskos egy aljas valami.Kértem hogy két kiskorú gyermekemmel egyedül élek,napi szinten szükségem van a mosógépre,de le se szarták.Többször kellett telefonálnom,mert ezek fel nem emelték volna a telefont. Emagról ebbe az életbe se semmit nem fogunk rendelni,akinek van egy kis esze nem szopatja magát halálra ezzel a mocskos szemét csűrhével.

2018. augusztus 16.

Szóban forgó Román cégtől(EMAG) rendeltünk egy terméket mely 1 hét után sem érkezett meg, további információval kapcsolatban az elérhetőségeiken sem email, sem telefonos megkeresésre, sem panaszlevélre nem reagáltak- telefonos mekeresés esetén automata rendszer csak zenél miközben leszámlázza a hìvást... Továbbiakban semmilyen módon nem fogunk tőlük rendelni és természetesen ajánlani sem fogjuk "ezeket"...
Mellékesen sok olyan értékelés van róluk ahol hibás ilyen olyan rendellenes történet után az "értelmes" vásárló dob rájuk 5 csillagot...mert jó webshop...hát ehhez no comment..:D

2018. július 18.

Termékleírások nem teljesen igazak. Olcsó, rossz minőségű termékek.A szállítás nagyon siralmas! (nem létező termékeket "raktáron" jelzéssel jelölik. Ha 3 terméket rendelek, azt háromféleképpen, három telejenes más időben szállítják. Egy káosz, gagyi webáruház.

2018. július 18.

Autósrádiót rendeltem az oldalról, amit azonnal bankkártyával ki is fizettem. Másnap jelezték, hogy a rendelt termék nem elérhető raktárukban és nem is tudják mikor lesz, ezért vásárolhatok mást az oldalról vagy visszautalják a pénzt. Én természetesen a visszafizetést kértem. Most már másfél hét telt el azóta és még mindig nem voltak képesek visszautalni a pénzem. Vissza se jeleztek arra, hogy pénzvisszatérítést kértem. Ma reagáltak e-mailben annyit, hogy az illetékeseknek továbbították a kérésem és pár nap türelmet kérnek.
Én ha azonnal képes vagyok fizetni, akkor elvárom, hogy legalább 3 munkanapon belül visszautalják a pénzem!

2018. július 12.

Több alkalommal rendeltem már tőlük, leginkább elektronikai cikkeket: tv, tűzhely, hűtő, mikrohullámú, ps4, stb. Eddig száz százalékosan meg voltam elégedve. Természetesen tisztában vagyok azzal, hogy az online felületen való vásárlás némi kockázattal jár, hiszen nem nézheti meg az ember az adott terméket, de nekem eddig semmivel se volt gondom, egyszer se kellett garanciális javítást kérnem. Jobban szeretek interneten vásárolni, mert a boltokban nem biztos, hogy lesz az, amit szeretnék venni, ráadásul online nem kis különbségek vannak csak az árak között... Ahogy megfigyeltem, telefonoknál ez a rés 20-30 ezres is lehet. Mindenesetre, az Emag számomra egy megbízható, korrekt webshop, több rendeléssel a hátam mögött. Továbbra is fogok tőlük rendelni, most is útban van egy vásárlásom (remélhetőleg).

2018. július 8.

Nekem soha semmi gondom nem volt az Emaggal.Meg a szervízével sem.Mindig korrektek volttak.

2018. július 5.

Az utóbbi időben sokat rendeltem az emagról nagyobb tételeket is. Többek között egy Samsung A5 2017es készüléket. A telefonnal semmi probléma nem volt. Jól működött, elégedett voltam. Aztán 1 év után beütött a baj. A telefon meghibasodott, nem érzékelte a sim kártyát. Visszaküldtem garanciába. A futár nagyon gyorsan itt volt. Június 4-én elfogadták a kérelmem, 5-én már jött a futár. Igen ám, csak hogy ma július 5-e van és telefon sehol. 22-én kaptam egy emailt hogy a javítás sikeres volt, a futár majd szól 3-5 napon belül. Ez nem történt meg. Az Emag többszöri felkeresése után sem. 2. Emailt kapom tőlük, amelyben közlik hogy megsürgetik a társosztályukat de semmi eredmény. A telefont nem veszik fel, most illedelmessen megirtam nekik, hogy a fogyasztóvédelemhez fogok fordulni. Várom az eredményt. A 30. Nap után kezd elég dühítő lenni a hitegetésük. Se egy raktári szám amely alapján a futárszolgálatnál keressem a telefont, sem segítséget nem kapok. Ez volt az utolsó hogy az Emagtól rendeltem. Pofátlan banda, előre nem jelezte, hogy ennyi időt vesz igénybe és cserekészüléket sem kaptam.

2018. június 27.

Nagyon szerettem a boltot egesz addig, amig egy termeket nem szallitottak ki 10 napon at. Lemondtam, es 1 honapja volt, de a penzemet nem akarja visszaadni. Se termek, se penz, marad a fogyasztovedelem :( Alltitolag a Cib bank lassusaga miatt nem erkezek meg a penz mar 1 honapja. Szerintem is.

2018. június 17.

Kedves vásárlók

Érdemes előre látni a jövőben. Mielőtt megörülünk egy 2 éves termékgaranciának azelőtt gondolkodjunk el rajta miért ilyen bőkezűek vajon.

Másfél éve vásárolt telefonom egyik nap először nehezen érzékelte az érintést, utána egyáltalán nem, majd csak
villogott a kép aztán meg nem csinált semmit. Nem esett, nem úszott...

Beküldtem. Majd vissza írtak 2 hét múlva, hogy nem javítják meg mert mechanikai sokk??? érte??? a telefont.

( Eleje hátulja makulátlan a képernyőn 1 karc nincs!) A szélén az ezüst keret repedt valóban és mondom REPEDT 1
évvel ezelőtt.)
Vagyis a telefon elromlott magától de nyilván az én hibám így sokkal olcsóbban kijönnek azért..marad reklámra pénz.

Hab a tortán, hogy küldött képeket a kedves eMAG ahol darabok hiányoznak a telefonból. Ott még azt hittem a kép adja át rosszul, de amikor haza jött a készülék sírva vettem ki a dobozából.

Csak felszeretném hívni mindenki figyelmét, hogy előre is gondolkodjanak amikor legközelebb az eMAGnál
akarnak vásárolni, hogy vegyék számításba érdemes-e jó formán garancia nélkül venni bármit mert a szervizben a kedves dolgozók megennék a saját.... csak, hogy jobban kijöjjenek. Az biztos, hogy én soha többet nem rendelek innen semmit, már az új telefonom is megjött máshonnan ahogy édesanyámé is és igyekszem minél több emberhez eljuttatni, hogy mérlegelendő más webshopokat felkeresni.!

2018. június 13.

Tisztelt eMag. Köszönöm szepen az üres dobozt amit küldtek. Az árát költsék gyógyszerre..!

2018. június 13.

Rendeltem 2 pàr talpbetétet. Kaptam 1 párat, meg egy üres dobozt. Ezúton is köszönöm az eMag-nak az üres dobozt. Az 1 pár talpbetét árát pedig költsék gyógyszerre..!

2018. május 31.

Vásároltam egy vírus irtót.Telepítés után kiderült hogy már valaki használja a kódot!Nem aktiválható!Vissza küldés után azt írták :mivel a terméket felbontottam,így nem téritik meg az árát,csak akkor ha érintetlen csomagolásban küldöm vissza!Kérdem:Hogy aktiválható a program,ha nem bonthatom fel a MEGVÁSÁROLT!kódot tartalmazó csomagolást????Szóval ez a cég egy vicc!!
Inkább kínából vásároljanak,ott legalább ilyen gond nincs PayPal-os fizetéssel!!

2018. május 16.

Rendeltem egy fürdőszobai kézmosó szekrényt kinyitottam a doboz tetejét láss csodát végig van repedve a préselt lap illetve az osdzetoldasnal ahol a fa tipli van kivan törve egy darab!!

2018. március 13.

En nagyon sok mindent rendeltem mar az emag webaruhazbol es soha semmifele problemam nem volt. Aki black freiday napon rendel annak tudomassul kell vennie, hogy kb, 10-14 nap a kiszallitas. De ez benne van az informacios oldalon.
En tovabbra is rendelek toluk, mert velem mindig korrektek voltak. Egyszer a rendelt a robotgep egyszeri hasznalat utan nem mukodott rendesen. Jeleztem a vevoszolgalatnak es masnap mar vitte is a futarszolgalat. Megneztek es kicsereltek nekem. Onnan tudom, hogy ujat kaptam mert felirtam a sorozat szamot.

2018. március 8.

Számla nélkül kaptam meg a terméket ! Esélytelen a reklamáció !
Több próbálkozásra is negatív a véleményem . Se pénz , se termék !
Soha többet nem vásárolok , de akit ismerek azt is lebeszélem róla .

2018. március 8.

Számla nélkül kaptam meg a terméket ! Esélytelen a reklamáció !
Több próbálkozásra is negatív a véleményem . Se pénz , se termék !
Soha többet nem vásárolok , de akit ismerek azt is lebeszélem róla .

2018. január 8.

Tavaly szeptemberben vásároltam egy Navon hangszórót, ami sajnos hibás lett. Októberben visszaküldtem, amit novemberben el kezdtek javítani és mind a mai napig javítják. Oké, hogy ez nem az EMAG hibája, de a terméket akkor is tőlük vettem.

2017. november 29.

Remek oldal, black friday-en rendeltem kreatív dobozban kaptam meg a termékem, gyors szállítás.

2017. október 30.

jok vanak rajta

Irány a bolt oldala!

<h3><strong><u>Tudnival&oacute;k az eMAG-r&oacute;l</u></strong></h3>
<p>K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 orsz&aacute;g&aacute;ban megtal&aacute;lhat&oacute;ak: Magyarorsz&aacute;gon, Lengyelorsz&aacute;gban, Rom&aacute;ni&aacute;ban &eacute;s Bulg&aacute;ri&aacute;ban. &Uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt filoz&oacute;fi&aacute;jukra alapozva, folyamatosan igyekeznek &uuml;gyfeleik mindennapjait megk&ouml;nny&iacute;teni.</p>
<h3><strong><u>T&ouml;rt&eacute;net&uuml;k</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban l&eacute;ptek a magyarorsz&aacute;gi piacra</li>
<li>tagjai a d&eacute;l-afrikai sz&eacute;khelyű Naspers multinacion&aacute;lis befektető csoportnak, mely a 2014-es p&eacute;nz&uuml;gyi &eacute;vben 6157 milli&oacute; doll&aacute;r j&ouml;vedelmet &eacute;rt el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű v&aacute;s&aacute;rl&aacute;si esem&eacute;nyekkel lept&eacute;k meg &uuml;gyfeleiket, mint p&eacute;ld&aacute;ul az &Eacute;szbont&oacute; Akci&oacute;k Napjai, r&aacute;ad&aacute;sul bevezett&eacute;k a Black Friday elnevez&eacute;sű rendk&iacute;v&uuml;li akci&oacute;kkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek v&aacute;s&aacute;rl&oacute;ik sz&aacute;m&aacute;ra &Aacute;rak Forradalm&aacute;val &eacute;s K&eacute;szletkis&ouml;pr&eacute;ssel</li>
<li>A Black Friday egy k&uuml;l&ouml;nleges esem&eacute;ny, amely minden bizonnyal Magyarorsz&aacute;gon is hagyom&aacute;nny&aacute; v&aacute;lik, ahogyan az m&aacute;s orsz&aacute;gokban is t&ouml;rt&eacute;nt. Rengeteg erőfesz&iacute;t&eacute;st &eacute;s szenved&eacute;lyt fektettek az elők&eacute;sz&uuml;letekbe &eacute;s az eredm&eacute;nyek is azt mutatj&aacute;k, hogy meg&eacute;ri. Ezen a rendk&iacute;v&uuml;li napon az online kereskedelem t&uacute;lsz&aacute;rnyalja az offline kereskedelmet, a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;knak pedig lehetős&eacute;g&uuml;k van igen kedvező &aacute;ron beszerezni a k&iacute;v&aacute;nt term&eacute;keket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napj&aacute;n 315 ezer megv&aacute;s&aacute;rolt term&eacute;ket rendeltek oldalukon, t&ouml;bb mint 2.1 milli&oacute; l&aacute;togat&oacute; &eacute;rkezett csup&aacute;n egyetlen nap alatt, valamint rekordsz&aacute;m&uacute; forgalom &eacute;s l&aacute;togat&aacute;s &eacute;rkezett a mobil platformokr&oacute;l is- k&ouml;zel 50%.</li>
<li>mobilalkalmaz&aacute;sukat folyamatosan fejlesztik, hogy &uuml;gyfeleik b&aacute;rhol &eacute;s b&aacute;rmikor &eacute;lvezhess&eacute;k legjobb aj&aacute;nlataikat &eacute;s az online v&aacute;s&aacute;rl&aacute;s előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>C&eacute;l, v&iacute;zi&oacute;, v&aacute;llalati kult&uacute;ra</u></strong></h3>
<ul>
<li>C&eacute;l: Az &uuml;gyfeleik &eacute;let&eacute;t jobb&aacute; tenni az&aacute;ltal, hogy időt &eacute;s p&eacute;nzt sp&oacute;rolnak meg nekik.</li>
<li>V&iacute;zi&oacute;: K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa legnagyobb online kereskedőj&eacute;v&eacute; v&aacute;lni.</li>
<li>V&aacute;llalati kult&uacute;ra: A c&eacute;lokat szem előtt tartva arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleiket boldogg&aacute; tegy&eacute;k &eacute;s &uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt szellemben teljes&iacute;ts&eacute;k &iacute;g&eacute;reteiket. Vallj&aacute;k, hogy gyorsas&aacute;gukkal, fejleszt&eacute;seikkel &eacute;s &uacute;j szolg&aacute;ltat&aacute;saikkal k&ouml;zelebb ker&uuml;lhetnek &uuml;gyfeleikhez. Nagy hangs&uacute;lyt fektetnek az alkalmazottakra, a fel&uuml;letekre &eacute;s a technol&oacute;gi&aacute;ra, a szolg&aacute;ltat&aacute;sokra &eacute;s az innov&aacute;ci&oacute;ra. Folyamatosan arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleik tapasztalatait jobb&aacute; tegy&eacute;k a visszajelz&eacute;sekből tanulva. Mindezt egy felhaszn&aacute;l&oacute;bar&aacute;t fel&uuml;let biztos&iacute;t&aacute;s&aacute;val garant&aacute;lj&aacute;k, melyet az &uuml;gyfelek visszajelz&eacute;sei alapj&aacute;n terveztek &eacute;s hoztak l&eacute;tre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja mag&aacute;ban, akik az oldalukon jelen&iacute;tik meg term&eacute;keiket. A Marketplace elad&oacute;k term&eacute;keinek k&ouml;sz&ouml;nhetően az oldalt b&ouml;ng&eacute;sző v&aacute;s&aacute;rl&oacute;k l&eacute;nyegesen nagyobb term&eacute;kk&iacute;n&aacute;latb&oacute;l v&aacute;logathatnak. A Marketplace elad&oacute;inak szolg&aacute;ltat&aacute;si sz&iacute;nvonal&aacute;t folyamatosan figyelemmel k&iacute;s&eacute;rik &eacute;s &eacute;rt&eacute;kelik, biztos&iacute;tva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszer&eacute;ben megszokott magas minős&eacute;gi elv&aacute;r&aacute;soknak.</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre
HIRDETÉS