eMAG Magyarország
Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!
Az eMag általi csomagolás kirtikán és alapvető IQ-n aluli! Fogták a közel 70.000 Ft-os HDD-t és betették egy sima egyrétegű bélelt borítékba. Egy érzékeny, mechanikus adattárolót egy szinte semmi csomagolásban. Tudom, hogy az író/olvasó fejek parking pozícióban vannak (talán) de az semmit sem jelent. A postás a szemem láttára dobálta a csomagokat miközben kereste az enyémet... Volt olyan csomag ami 1 métert is repült. Most vagy az eMag ilyen sötét, hogy azt gondolja, hogy a kiszállító hímes tojásként bánik az áruval... vagy sziplán lesz*rja, hogy mi és hány darabban érkezik meg a megrendelőhöz...
Teljesen mindegy az indok, ilyen inkompetens embereket foglalkoztató válalattól én SOHA többé nem rendelek, bármilyen olcsón is adják az árut.
SOHA! SOHA! SOHA! SOHA! SOHA!
Rossz véleménnyel vagyok a boltról, mert ingyenes szállítást, és 2-4 napos érkezést igért, de megrendeléskor 2990 Ft-ot hozzáírt szállítási díjat. Felhívtam őket, ahol 11 perc zenehallgatás után kapcsolták csak az ügyintézőt, aki azt mondta, hogy rendeljem meg nyugodtan, ő is látja, hogy ingyenes szállítást igérnek, majd ő intézkedik, hogy ne kelljen kifizetni. Persze kiszállításkor a 2990Ft-al emelt díjat kérték, amit újabb 20 perc zenehallgatás árán sikerült visszakérni, de 3 munkanap után sem utalták vissza. NEM AJÁNLOM, NEM KORREKT CÉG!
Több alkalommal is vásároltam náluk. Eleinte nem volt gond. Aztán egy előre kifizetett, raktáron lévő tvt nem voltak hajlandóak kézbesíteni 3 hét alatt. Többször hívtam az ügyfélszolgálatot, ahol az öt perces szabályt nem tartják be rendszeresen és nem segítőkészek. Botrányos, senkinek sem ajánlom.
Szánalmas és gyalázatos bagázs.
A megrendelt áru nem érkezett meg, értesítést nem küldenek, nincs semmi elérhető információ.
A telefont nem veszik fel, üzenetre nem válaszolnak.
Senkinek nem ajánlom.
A szállítási határidő csak tájékoztató jellegű,az MPL hozza a rá jellemző kritikán aluli szolgáltatást.Az Emag tehetne ez ellen,így az ő megítélése is egy szinten lesz a logisztikai partnerével.
Megbízhatatlan áruház,előre utalással kifizetett termėk nem került kiküldėsre!Sem telefonra sem emailre nem válaszolnak.Botrányos ,hogy ilyet megengednek maguknak,fogyasztóvėdelemhez fordulok!
Kritikán aluli.
Telefonon elérhetetlenek,üzenetekre nem válaszolnak.
A megrendelt TV sehol.
Lehet jobban is jártam ,hogy nem hozták.
Ha a kiszállítás ilyen problémás mi van akkor ha esetleg garanciális probléma merülne fel.?
Senkinek nem ajánlom.
Dec. 11. óta várom a csomagom se egy email se egy telefon hogy mi történik és már több mint 16 nap eltelt, telefonon elérhetetlenek ,emailre nem válaszolnak szánalmas!!!
Soha többé nem fogok innen rendeleni, egy megbízhatatlan oldal.
Senkinek nem ajánlom a boltot!
Az egyszerre leadott rendelés is több beszállítótól érkezik, így magas a postaköltség.
Az ügyfélszolgálat nagyon nehezen érhető el.
A rendelés fele egy hónap után sem érkezett meg, majd Karácsony előtt néhány nappal törölték.... Várok a visszautalásra.
A megrendelt terméket hamar megkapom, egyet visszaküldtem, azóta se látom a pénzem! Telefonon elérhetetlenek,emailre csak automatikus válasz jön!
Egy hónapja megrendelt, és kifizetett raktáron levő, emag által forgalmazott és emag által szállítandó terméket a mai napig nem hozták! Egyetlen emailemre nem válaszoltak, a telefont 10-15 perces várakoztatás után sem veszik fel!
December 6-án rendeltem. Várható kiszállítás : december 7. és 15. között. Még ma sincs itt így telefonon érdeklődtem VOLNA de 15 perc (!) bugyuta zenehallgatas után elszakadt a cérna, így töröltem a megrendelést. Ja es a nyomkövetés is csak azt írja ,hogy rögzítették a rendelést...
Hát innen azt hiszem többet SOHA nem veszek semmit!Anno vettem egy videokártyát azzal rendben volt minden, aztán rendeltem egy széket, ami a rendszer szerint raktáron volt! Kifizettem én hülye céges számláról átutalással előre. Na ez hiba volt! a saját maguk szabott várható kiszállítási idő (2-4 nap ) persze semmi nem jött. Rendelés státusza természetesen sikeres fizetés. 2 nappal a végső szállítási határidő után küldtem egy panaszbejelentőt, amire természetesen még 2 nap múlva sem reagáltak! Aztán megpróbáltam elérni őket telefonon, természetesen az automata jelentkezik és a megfelelő menüpontot kiválasztva 20 perc zenehallgatás után sem veszi fel senki! A webshopban természetesen a megrendelt termékem már nem is létezik. Gratulálok EMAG! Bebuktam 35kHUF -ot!
SENKI NE UTALJON ELŐRE NEKIK SEMMIT! Sőt ha lehet kerülje őket jó nagy ívben! Más webshop korrekt és sokkal gyorsabb!
Most először hoztak ki olyan terméket, ami működésképtelen. Írtam egy emilt az ügyfélszolgálatnak, de hiába. 3 nap után felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot, aki 23 perc után vette fel a telefont. Meglepődve tapasztaltam, hogy a garanciális csere egy kuponon keresztül lehetséges. Az ügyintéző nagyon kedves volt, tényleg segíteni szándékozott. Kérte, hogy töltsem ki a visszaküldési adatlapot. Majd módosította, mert a kollégák mondták neki, hogy az éppen nem működik, hiába tölteném ki, így neki kell kitöltenie. Kitöltöttük, máris kaptam az sms-t és az emilt, hogy 5 napon belül jön a futár a csomagért. Majd ha elvitte és célba is ért (minimum 1 hét), akkor férek hozzá a kuponhoz és vásárolhatom le erre a termékre, vagy másikra. Természetesen a pénzt is visszaküldték volna, de nem ezt kértem. Összegezve tehát: leghamarabb az átvételt követő 9. napon rendelhetek ismét, ami a karácsony közeledte miatt nem lesz gyors kiszállítás. A törvényi minimumban leírt 10 perces időkorlátot minimum duplán lépték túl, ami a telefonos ügyintézéskor az ügyintéző elérésére vonatkozik és az azonnali garanciális csere nem lehetséges, pedig ezt a fogyasztóvédelmi törvény szabályozza. Nem szeretek feljelentgetni senkit, így várok...
Szar az egész senki ne rendeljen ! 1 hónapot vártam mire meg küldték a csomagom basszák meg az anyjukat
A kiszállitassal semmi gond nem volt de ez az informacios nő kiborit. köze nincs semmihez,félre beszél ráadásul nagyon ráér a valaszideje több nap. egy 5 éves kisgyerek többet segitett volna es jobban eligazitott volna, mint ő :)
A kiszállitassal semmi gond nem volt de ez az informacios nő kiborit. köze nincs semmihez,félre beszél ráadásul nagyon ráér a valaszideje több nap. egy 5 éves kisgyerek többet segitett volna es jobban eligazitott volna, mint ő :)
A terméket folyamatosan vissza kell küldeni, mert nem megfelelő módon javítják. Többször ugyan az a hiba ráadásul, még több jelentkezett az össze szerelés után. Hungarocell darabok a készülékben, illesztési problémák, távirányító használhatatlan, és még akkor nem beszéltem az eredeti hibáról. Ezek a hibák a javítás során keletkeztek. lassan fél éve húzódik a javítás, folyamatos visszaküldéssel. Kicserélni nem óhajtják, a vételárat nem térítik meg.
A szerviz csapat minősíthetetlen, pocsék vagy még ennél is rosszabb.
E-mail-re nem válaszolnak, csak a sablon dokumentumokat küldik.
Semmilyen pozitív véleményt nem tudok felhozni.
Sajnos nincs jó tapasztalatom a boltról.A megrendelt termékek leírásáról fogalmuk sincs.A gyártó, vagy nem tudom kinek lenne ez a feladata de sajnos hiányos termék leírást ad.Ha egy forgalmazó nem tud válaszolni a feltett kérdésekre akkor hogy árulhat termékeket ? Ha bemegyek egy üzletbe akkor az eladó teljesen korrektül el mondja a készülékkel kapcsolatos dolgokat.Ebben az áruházban ezt a szolgáltatást nem ismerik !Én egy Art Flame elektromos kandallót rendeltem az Emag-tól de a feltett kérdésekre sem a forgalmazó,sem a gyártó nem méltatott válaszra !
A garanciával 2x járok úgy, le se tojják ! Nem ajánlom ilyen téren és 2017-től a jogorvoslás is nehéz !
Termek kiszállítás a megrendelésekor 3 napon belül írtak !
Nem jött meg , s az ügyfélszolgálat se reagál az érdeklődő e-mail re !
:(
egy ilyen nagy nevű cég korrektebb is lehetne,és nem analfabéta igénytelen szállítókkal kellene dolgoznia.nagyon nagy csalódás.természetesen 5djére se teszik ki az értékelésem,akkor fasznak kérdezitek a véleményem,ha ennyire inkorrektek vagytok??????
A lehető legnagyobb szar!!!!!!!! Rendeltem egy mosógépet,a barom analfabéta hdt futárok odakúrták valaminek,visszaküldettem...akkor még nekik állt feljebb.A cserére közel egy hónapot várnom kellett mert az emag ennyire mocskos egy aljas valami.Kértem hogy két kiskorú gyermekemmel egyedül élek,napi szinten szükségem van a mosógépre,de le se szarták.Többször kellett telefonálnom,mert ezek fel nem emelték volna a telefont. Emagról ebbe az életbe se semmit nem fogunk rendelni,akinek van egy kis esze nem szopatja magát halálra ezzel a mocskos szemét csűrhével.
Szóban forgó Román cégtől(EMAG) rendeltünk egy terméket mely 1 hét után sem érkezett meg, további információval kapcsolatban az elérhetőségeiken sem email, sem telefonos megkeresésre, sem panaszlevélre nem reagáltak- telefonos mekeresés esetén automata rendszer csak zenél miközben leszámlázza a hìvást... Továbbiakban semmilyen módon nem fogunk tőlük rendelni és természetesen ajánlani sem fogjuk "ezeket"...
Mellékesen sok olyan értékelés van róluk ahol hibás ilyen olyan rendellenes történet után az "értelmes" vásárló dob rájuk 5 csillagot...mert jó webshop...hát ehhez no comment..:D
Termékleírások nem teljesen igazak. Olcsó, rossz minőségű termékek.A szállítás nagyon siralmas! (nem létező termékeket "raktáron" jelzéssel jelölik. Ha 3 terméket rendelek, azt háromféleképpen, három telejenes más időben szállítják. Egy káosz, gagyi webáruház.
Autósrádiót rendeltem az oldalról, amit azonnal bankkártyával ki is fizettem. Másnap jelezték, hogy a rendelt termék nem elérhető raktárukban és nem is tudják mikor lesz, ezért vásárolhatok mást az oldalról vagy visszautalják a pénzt. Én természetesen a visszafizetést kértem. Most már másfél hét telt el azóta és még mindig nem voltak képesek visszautalni a pénzem. Vissza se jeleztek arra, hogy pénzvisszatérítést kértem. Ma reagáltak e-mailben annyit, hogy az illetékeseknek továbbították a kérésem és pár nap türelmet kérnek.
Én ha azonnal képes vagyok fizetni, akkor elvárom, hogy legalább 3 munkanapon belül visszautalják a pénzem!
Több alkalommal rendeltem már tőlük, leginkább elektronikai cikkeket: tv, tűzhely, hűtő, mikrohullámú, ps4, stb. Eddig száz százalékosan meg voltam elégedve. Természetesen tisztában vagyok azzal, hogy az online felületen való vásárlás némi kockázattal jár, hiszen nem nézheti meg az ember az adott terméket, de nekem eddig semmivel se volt gondom, egyszer se kellett garanciális javítást kérnem. Jobban szeretek interneten vásárolni, mert a boltokban nem biztos, hogy lesz az, amit szeretnék venni, ráadásul online nem kis különbségek vannak csak az árak között... Ahogy megfigyeltem, telefonoknál ez a rés 20-30 ezres is lehet. Mindenesetre, az Emag számomra egy megbízható, korrekt webshop, több rendeléssel a hátam mögött. Továbbra is fogok tőlük rendelni, most is útban van egy vásárlásom (remélhetőleg).
Nekem soha semmi gondom nem volt az Emaggal.Meg a szervízével sem.Mindig korrektek volttak.
Az utóbbi időben sokat rendeltem az emagról nagyobb tételeket is. Többek között egy Samsung A5 2017es készüléket. A telefonnal semmi probléma nem volt. Jól működött, elégedett voltam. Aztán 1 év után beütött a baj. A telefon meghibasodott, nem érzékelte a sim kártyát. Visszaküldtem garanciába. A futár nagyon gyorsan itt volt. Június 4-én elfogadták a kérelmem, 5-én már jött a futár. Igen ám, csak hogy ma július 5-e van és telefon sehol. 22-én kaptam egy emailt hogy a javítás sikeres volt, a futár majd szól 3-5 napon belül. Ez nem történt meg. Az Emag többszöri felkeresése után sem. 2. Emailt kapom tőlük, amelyben közlik hogy megsürgetik a társosztályukat de semmi eredmény. A telefont nem veszik fel, most illedelmessen megirtam nekik, hogy a fogyasztóvédelemhez fogok fordulni. Várom az eredményt. A 30. Nap után kezd elég dühítő lenni a hitegetésük. Se egy raktári szám amely alapján a futárszolgálatnál keressem a telefont, sem segítséget nem kapok. Ez volt az utolsó hogy az Emagtól rendeltem. Pofátlan banda, előre nem jelezte, hogy ennyi időt vesz igénybe és cserekészüléket sem kaptam.
Nagyon szerettem a boltot egesz addig, amig egy termeket nem szallitottak ki 10 napon at. Lemondtam, es 1 honapja volt, de a penzemet nem akarja visszaadni. Se termek, se penz, marad a fogyasztovedelem :( Alltitolag a Cib bank lassusaga miatt nem erkezek meg a penz mar 1 honapja. Szerintem is.
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre