eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

ELKÉPESZTŐ.MINTHA SÜKETEKKEL DUMÁLNÁK.osszevissza írnak,pénzem nam adják vissza...kiiidegelnek,el sem árulják hova lehetne menni személyesen panaszt tenni...

Gyors, megbízható és korrekt webáruház. Csak ajánlani tudom!

Jó választék, jó árak, gyors kiszolgálás. Hétfőn este rendeltem, szerdán már jött is a futár, ahogy előrejelezték. Elégedett vagyok.

Minden rendben volt, a termékkel elégedett vagyok!

Több terméket is vásároltam már náluk, és egyszer szükségessé vált a garancia érvényesítése. Meglepően rugalmasan, korrekten, és probléma mentesen kezelték a bajomat; a futár vitte-hozta a terméket, és nekem csak egy e-mail-be került a dolog.
A szervízeltetési idő nekem nem tűnt kiemelkedően hosszúnak, inkább átlagosnak mondanám.
Én kellemesen csalódtam az eMAG-ban, és ezen tapasztalat alapján ők lettek az első számú bolt, akit számításba veszek egy műszaki cikk vásárlásakor.

Minden rendben volt, gyorsak és rugalmasak, csak ajánlani tudom.

Minden a legnagyobb rendben ment,nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek. :)

kiváló

SZKENNEL,IS ???MERT OLYANT,KERESEK,OLCSÓN,RÁKOS VAGYOK!!!!!! TÜDŐ RÁK,ÁTTÉT BAL,KEZEMRE,MELLÉK,VESÉMRE....!!!! 0620 4210726-----KI TUD ILYET,SZÓLJON,MEG KÖSZÖNÖM, !!!!!!!! jóóóóóóóóóóó .)
:)

A szombaton megrendelt tv-t már hétfőn meg is kaptuk! Minden rendben van,szuperül működik! Köszönjük,hogy akciósan hozzá jutottunk egy készülékhez! Siposné Ági

Szerdán megrendeltem két tabletet, online bankkártyával kifizettem, csütörtök délelôtt kihozta a futár. Super

Az EMAG szolgáltatás és kiszállítás kiváló. A termék kiváló. Azért lenne itt egy problémám: Vásároltam egy HEINNER STORM 4040 porszívót, ami HEPA szűrős, na most sehol nem kapok hozzá szűrőt.Hiába írtam az EMAG ügyfélszolgálatnak, onnan csak egy gép ismételgeti, hogy ki küldik a futárt a rossz termékért, de a termék nem rossz, csak azt a nyavalyás HEPA szűrőt szeretném kicserélni, Tud valaki segíteni? Előre is köszönöm!

Eddig soha semmi problémám nem volt az e-maggal kapcsolatosan.

Tegnap megrendeltem egy 14,4-es fúrógépet, de nem kaptam visszajelzést! Várjak vagy elfogyott?

Máskor is rendelni fogok elégedett voltam.

Több alkalommal rendeltem tőlük, mindig elégedett voltam. Egyszer garanciális ügyintézés is volt, ami eltartott 4 hétig, de egyéb nehézség nem merült fel. Alapjában véve elégedett vagyok velük!

3 napin belül kiszálítják de csak a munkanapok számítanak

A terméket megrendeltem. Már ki kellett volna szállítani, mikor feltettem a kérdést az ügyfélszolgálaton, hogy mikorra várhatom, mert a megrendelésnél 3 napot írt a rendszer. Kiderült, hogy a termék nincs is készleten és a külföldi raktárban sincs. Ez több mint egy hétig tartott. Akkor két hét után megrendeltem máshol....nincs jó véleményem. A végén felajánlottak egy kétezer forintos kedvezményt egy más termék árából, de mire felhasználtam volna, már nem válaszoltak az email-re, így kaptam is meg nem is.

a készülékem hibás lett és sajnos vissza kell küldenem garanciális szervizbe, de az emaggal nincs semmi gond.

kiváló

Minden rendben volt.

Rendkívül gyors,megbízható és korrekt webshop!

JÓ kis bolt,mindig azt kaptam amit rendeltem.Gyors házhoz szállítással!

Az áruház jó és jól működik

Egy picit meglepett, hogy az egyszerre vásárolt két különböző termék két különböző helyről érkezett, de végül is egy napon érkeztek a csomagok, tehát gondot nem okoztak.

Garanciális javításuk lehetne gyorsabb.

Minden az elvárásaim szerint zajlott.

A magyar nyelvű használati útmutató minden rendelésnél hiányzik!

3 nappal később 10000 ezer forinttal olcsóbb pofátlanság!
Ugyan ott ugyan az!

Köszönet a vásárlásom leírtak szerinti zökkenőmentes lebonyolításáért! Esetleg amit hiányoltam: Adatok megadásánál a "megjegyzés" lehetőség.
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre