eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

Még sohasem csalódtam!

Mindig fantasztikus áron jutok hozzá mindenhez, most épp játékot fogtam ki szinte fillérekért a rendelés is hiperszuper gyorsan ment.

Bőséges árukészelet, mindent megtaláltam eddig amit kerestem, a rendelés és szállítás is gyorsan ment.

Sokszor rendeltem innen, sohasem okoztak csalódást.

Minden tökéletesen rendben volt!

Széles választék, szakértelem, elégedett vagyok!

Szerencsére itt mindig minden rendben van!Köszönöm!

Rendeltem egy tv-t meg egy tv állványt. A tv állványt úgy hozták ki, hogy a bejárati ajto elé rakták és rátolták a kukát (kiszállítási idő előtt). A tvt törötten hozták ki, mivel nem néztem meg 2 napon belül (234000 ft-os tvnél nem feltételezi az ember, hogy selejtet hoznak), így semmilyen felelősséget nem vállalnak., főleg, hogy kiderült, hogy nem is ők, hanem egy román partnerük forgalmazza. A törés a hungarocell védőrétegen belül történt, sanszos, hogy törve rakták be a dobozba!)
Életem legrosszabb netes rendelése, oLan mint egy rémálom.
234000 Ft lehúzás, cserébe egy kis sajnálom meg elnézést a kellemetlenségért jár csak...
Aki teheti mellőzze

rossz tévét hoztak.elvitték.és soha,érthető?soha nem válaszolnak semmire.óriási idegölő harc,sok telefonköltség míg megkapod a pénzed...nincs hova panaszkodni,mert románia a stzékhelye,hülye leszek akármit is venni.

A termék időben megerkezett majd rövid idő alatt elromlott. A szerviz 2 hónap után a megkeresesemre nagy nehezen visszakuldte a terméket javítás nélkül és kérte hogy en intezzem mert nekik túl bonyolult.

Felháborító, szánalmas egy ekkora üzlettől, hibás termék cseréjét nem tudják vagy akarják megoldani. Hazugok... Nem lehet elérni őket SEHOGY..... garanciás dokumentumot nem akarják elküldeni, feltölteni...….. undorító cég!!!!!!
Nem ajánlom senkinek

Senkinek nem ajánlom az EMAG-ot!
A webshopjukban hirdető forgalmazó (a román Smart Balance Technology) valós ügyfélszolgálatot nem működtet, a garanciális ügyintézés lehetetlen velük (e-mailra nem reagálnak, telefont nem vesznek fel).
Az EMAG semmiféle támogatást vagy közvetítést nem biztosít, számukra elegendő, ha működik a NAGY ÜZLET.
Az EMAG honlapján a termékeknél jellemzően nagyon rossz magyarsággal írt dícséreteket olvashatunk, a negatív értékelést a moderátor törli, azzal az indokkal, hogy a panasz intézése folyamatban van (nem igaz).
Inkább Kínából rendelj, ne ettől az inkorrekt román társaságtól.

Istvánné Németh
Istvánné Németh Aki jót akar magának az, nagyobb értékű terméket, innen nem rendel! Főleg, nem garanciálisat, mert biztos lehet benne, hogy azt nem tudja majd érvényesíteni! Mi is többször rendeltünk. Úgy tűnt, tisztességesek. Még két visszaküldésink is volt, és visszakaptuk a 10e és 6e körüli termékek árat, egy-három héten belül. Utalással együtt. 07. 17-ke óta, folyamatban van egy 36e-res monitor visszaküldése,14 napon belüli, és még az elszállításig sem jutott az ügy. Rengeteg telefonálás és e-mail-ezés után sem. Ezek után a Fogyasztóvédelemhez kell fordulnunk. Úgy hogy, senkit ne tévesszenek meg a pozitív értékelések, mert az csak addig igaz, amíg nincs gond!

Egy szègyen hogy ez a bolt mèg működhet!!!A kiszállított termèk használt! A kiszállítás nem hogy időben,heteken át tart!
Elèrhetetlenek !!!

Rendeltem egy MDF szép fekete lakkozott WC-ülőkét, amit időre ki is szállítottak, éppen csak 3 darabban érkezett hozzám. Csomagoláson durva nyom nem volt, szóval csak kibontva ért a meglepi. Vissza küldtem, nem vaciláltak. 2 nap múlva jött is a kupon, újra rendeltem.. ez volt egy hete. Azóta várom. Az ügyfélszolgálatot hívni maga a szerencsejáték! Kb Többet költöttem a hívásukra, mint amit a termékre szántam... :D

Rozsaszinu tukrot rendeltem a kislanyomnak, erre kuldtek egy feketet kb 2 het alatt. Soha tobbet nem rendelek innen.

A kommunikáció rettentő rossz. Az ember elfogadja ,hogy 1-2x nem érik el őket . De a 8telefon hívás esetén már kellemetlen. Emailra nem válaszolnak.

Jó ár-érték arány.

****

Nagyon jók.

Elégedett vagyok.Jók az akciók.

Nagyon jó tapasztalatom volt,csak picit többet kellett várnom a termékre,mint gondoltam.

Köszi a zökkenőmentes szolgáltatást!

Akár jók is lehetnének. Akár. A megrendelt és kifizetett termék - mint kiderült - az un. marketplace kategóriába esett, tehát az emag kvázi csak közvetítöként lépett fel vevö és eladó között, a fizetés pillanatáig. Amikor aztán termék sehol, ök mossák kezeiket, nem az övék a termék. Kontaktáljam én az eladót - Romániában. Emailre nem válaszolnak, telefonszám rossz. Emag ügyfélszolgálat hol így, hol úgy: hol segítökész, hol szimplán passzív, hol rám csapja a telefont. Kérdem én: nem az eladásokból tartják fönn magukat...?!
Egyedül a román fél volt korrekt.

Áttekinthető a weboldal. Jók az árak. Gyors a kiszállítás.

Nagyon jók.

A megrendelt termék nem volt raktáron,de más lehetőségeket is felajánlottak.Nagyon kedvesek és szolgálatkészek voltak.

A kiszállítás gyors,de lehetnének rugalmasabbak is.

Kedvezőek az árak.

Elég jók.
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre