eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

A kommunikáció rettentő rossz. Az ember elfogadja ,hogy 1-2x nem érik el őket . De a 8telefon hívás esetén már kellemetlen. Emailra nem válaszolnak.

Jó ár-érték arány.

****

Nagyon jók.

Elégedett vagyok.Jók az akciók.

Nagyon jó tapasztalatom volt,csak picit többet kellett várnom a termékre,mint gondoltam.

Köszi a zökkenőmentes szolgáltatást!

Akár jók is lehetnének. Akár. A megrendelt és kifizetett termék - mint kiderült - az un. marketplace kategóriába esett, tehát az emag kvázi csak közvetítöként lépett fel vevö és eladó között, a fizetés pillanatáig. Amikor aztán termék sehol, ök mossák kezeiket, nem az övék a termék. Kontaktáljam én az eladót - Romániában. Emailre nem válaszolnak, telefonszám rossz. Emag ügyfélszolgálat hol így, hol úgy: hol segítökész, hol szimplán passzív, hol rám csapja a telefont. Kérdem én: nem az eladásokból tartják fönn magukat...?!
Egyedül a román fél volt korrekt.

Áttekinthető a weboldal. Jók az árak. Gyors a kiszállítás.

Nagyon jók.

A megrendelt termék nem volt raktáron,de más lehetőségeket is felajánlottak.Nagyon kedvesek és szolgálatkészek voltak.

A kiszállítás gyors,de lehetnének rugalmasabbak is.

Kedvezőek az árak.

Elég jók.

jó

Volt már ennél jobb tapasztalatom is internetes céggel.

Jó árak, gyors kiszállítás.

****

Kedves és gyors az ügyintézés.

Nem egészen azt kaptam amit kértem,de megoldották.

Nagyon nagy választék,szuper akciók.

:)

A megrendelés után nagyon hamar kézhez vehettem az árut. Gyorsak voltak.

A szállítási határidőt betartották és a termék is hibátlan volt.

Elégedett vagyok.

****

Nagyon nagy a kínálat és az árak is rendben vannak.

****

Teljesen elégedett vagyok.

Ismét nem kellett csalódnom.
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre