eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

Szémos alkalommal vásároltam már náluk, mindig nagy megelégedésemre. Szuper termékeik vannak és gyorsan szállítanak.

Tv-t rendeltem tőlük. A 31. napon meghibásodott. Garanciális szervizt ígértek. De már 32 napja nem adnak semmilyen információt a tv-ről. Az ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy egyedül ők tudnak a szerviznél érdeklődni azzal kapcsolatban, hogy hol tart a folyamat, de nekik sem szoktak válaszolni. Ha egyszer vissza kapom a pénzem, soha többet nem fogok rendelni tőlük, megbízhatatlan tolvaj brigád! Senkinek sem ajánlom!

Bátran ajánlom, évek óta vásárolok náluk.

Mobilt vásároltam, először neten keresztül. A készülék tökéletesen működik, eredeti, az ára kedvező volt, ajánlom.

Több terméket rendeltem Tőlük, gyorsan visszaigazolták a rendelésem, minden volt készleten, majd két nap múlva értesítettek a szállításról. Minden épségben megérkezett, elégedett vagyok.

Egy Samsung Galaxy A50-est küldtem vissza javításra, a vélemény megírásának pillanatában (01.07) több, mint harmadik hete várom, hogy egyáltalán érdemben VÁLASZOLJANAK, ne csak azt írogassák, hogy "javítás alatt" a megkereséseimre. Az utolsó zugkereskedés bármelyik aluljáróban szerintem ennyi idő alatt bőven elvégezte volna a javítást, vagy legalább bevallja, hogy szorri, de ezt a telefont nem látod többet. Bár az is lehet, hogy nekem vannak irreális elvárásaim, és piaci körülmények között tényleg egy hónapig tart egy berepedt kijelző cseréje.

Soha többet. Minden szar céget bevesznek a nevük alá, aztán mossák kezüket, hogy semmi közük hozzá. Ha a névét adja vállalja a következményeit. 1 vevőt veszítettek, de nem az utolsót.

nem biztositottak cseretermeket, tobblet koltsegbe vertek mert rossz volt az aru amit kuldtek es annak le-fel-le-fel szereltetese nekem extra koltsegeket generalt, amit nem hajlandoak kompenzalni sehogysem.

Soha többet nem rendelek tőlük. Telefont rendeltem nem volt jó vissza küldtem kértem a pénzt vissza a mai napig nem kaptam meg 5 hét telt el.

Nagyon elégedett vagyok, gyorsan visszaigazolták a rendelésem és mindenről küldtek információkat, gyorsak voltak és az áraik is rendben vannak.

Elromlott a sütőnk, már egy ideje nézegettem, keresgéltem a nekünk megfelelőt, végül az EMAG-ról gondoltam, hogy nagy cég, sokan ismerik, én is már többször vásároltam náluk az évek során. Leadtam a rendelésem, hamarosan már a szállítás részleteiről értesítettek és nagyon gyorsan lezajlott, A terméket ma beüzemelték, hibátlanul működik, nekem nagyon jó tapasztalataim vannak. :)

Mindenkinek azt ajánlom, hogy az eMagot KERÜLJE EL NAGYON MESSZIRE, MERT EGY MEGBÍZHATATLAN BANDA AZ EGÉSZ.
Amennyiben lehetne, negatív előjellel csillagot tenni az értékeléshez, akkor -100 * - ot tennék.
Kálváriám az eMag-gal 2019. novembere óta tart.
Akkor Black Friday alkalmával rendeltem tőlük (mint végül kiderült rajtuk keresztül a VDE shop neve bukaresti NAGYON-NAGYON MEGBÍZHATATLAN eMag partnertől) 10 éves kislányomnak a 2019. évi Karácsonyi ajándékát, nevezetesen egy hoverboard-ot.
A megrendelt termék, azon kívül, hogy egy teljesen össze-vissza szakadozott csomagolásnak még csak legnagyobb merészséggel sem nevezhető állapotban érkezett meg, hiányzott belőle a hálózati töltő.
Ezt azonnal jeleztem az eMag felé telefonon, a szokásos 20-35 perc zenélgetést kivárva, ahol közölték velem, hogy problémámmal forduljak közvetlen a bukaresti céghez akár telefonon, vagy email-en keresztül. Azokat elérnem soha, egyetlen alkalommal sem sikerült. Email-t írtan nekik magyarul, majd angol nyelven is, ezekre egyetlen egy sor válasz soha nem érkezett.
Ismét telefon az eMagnak, ismét 20-35 perces várakozás és amikor felháborodva, közöltem velük, hogy a 10 éves kislányom várva várt karácsonyi ajándékáról van szó és mit képzelnek, hogy packáznak velem, még ők voltak megsértődve. Elismerem és elhiszem, hogy konkrétan nem az az eMag munkatárs tehet a romániai cég által elkövetett hibáról, de azért legyen már annyira empatikus, hogy nekem, mint vásárlónak ad igazan és nem azon ügyködik, hogy mibe kössön bele.
A lényeg az, hogy elérkezett a 2019.-es karácsony, fa alatt a hoeverboard, kislányom örömmel bontja ki, de sajnos közölnöm kellett vele, hogy egyenlőre használni nem tudja, mert nincs hozzá töltő.
A töltő 2020. január 4-5.-én érkezett meg, nagy volt az öröm, lehet vele vagánykodni a barátnők előtt. Az öröm egy kicsit korai volt, mert a fene sem tudja hol és meddig tárolt szerkezetben lévő akkumulátor nem vette fel a töltést.
Ismét telefon az eMagnak ismét 25-35 perces zenehallgatás, ismét közölték, hogy forduljak a bukaresti partnerhez. Természetesen ismét nem jött válasz. A lényeg az, hogy a z eMag oldalán keresztül már nem volt lehetőség a termék visszaküldésére, mivel a 30 nap eltelt. Nagy nehezen valamikor áprilisban küldtek futárt érte, aki elszállította az "ipari hulladékot". Én természetesen mindeközben Kislányomnak megvásároltam egy megbízható forrásból származó hoeverboard-ot.
Mindeközben összesen 46 db, üzenetváltás email-en keresztül az eMaggal. Most 2020. június 8. van és pénzünket a mostani pillanatig nem kaptuk vissza.
Fenti véleményem és történet, csak tömör tartalma annak, amelyet írhattam volna.
Mindenkinek azt ajánlom, hogy az eMagot KERÜLJE EL NAGYON MESSZIRE, MERT EGY MEGBÍZHATATLAN BANDA AZ EGÉSZ.

Mindenkinek azt ajánlom, hogy az eMagot KERÜLJE EL NAGYON MESSZIRE, MERT EGY MEGBÍZHATATLAN BANDA AZ EGÉSZ.
Amennyiben lehetne, negatív előjellel csillagot tenni az értékeléshez, akkor -100 * - ot tennék.
Kálváriám az eMag-gal 2019. novembere óta tart.
Akkor Black Friday alkalmával rendeltem tőlük (mint végül kiderült rajtuk keresztül a VDE shop neve bukaresti NAGYON-NAGYON MEGBÍZHATATLAN eMag partnertől) 10 éves kislányomnak a 2019. évi Karácsonyi ajándékát, nevezetesen egy hoverboard-ot.
A megrendelt termék, azon kívül, hogy egy teljesen össze-vissza szakadozott csomagolásnak még csak legnagyobb merészséggel sem nevezhető állapotban érkezett meg, hiányzott belőle a hálózati töltő.
Ezt azonnal jeleztem az eMag felé telefonon, a szokásos 20-35 perc zenélgetést kivárva, ahol közölték velem, hogy problémámmal forduljak közvetlen a bukaresti céghez akár telefonon, vagy email-en keresztül. Azokat elérnem soha, egyetlen alkalommal sem sikerült. Email-t írtan nekik magyarul, majd angol nyelven is, ezekre egyetlen egy sor válasz soha nem érkezett.
Ismét telefon az eMagnak, ismét 20-35 perces várakozás és amikor felháborodva, közöltem velük, hogy a 10 éves kislányom várva várt karácsonyi ajándékáról van szó és mit képzelnek, hogy packáznak velem, még ők voltak megsértődve. Elismerem és elhiszem, hogy konkrétan nem az az eMag munkatárs tehet a romániai cég által elkövetett hibáról, de azért legyen már annyira empatikus, hogy nekem, mint vásárlónak ad igazan és nem azon ügyködik, hogy mibe kössön bele.
A lényeg az, hogy elérkezett a 2019.-es karácsony, fa alatt a hoeverboard, kislányom örömmel bontja ki, de sajnos közölnöm kellett vele, hogy egyenlőre használni nem tudja, mert nincs hozzá töltő.
A töltő 2020. január 4-5.-én érkezett meg, nagy volt az öröm, lehet vele vagánykodni a barátnők előtt. Az öröm egy kicsit korai volt, mert a fene sem tudja hol és meddig tárolt szerkezetben lévő akkumulátor nem vette fel a töltést.
Ismét telefon az eMagnak ismét 25-35 perces zenehallgatás, ismét közölték, hogy forduljak a bukaresti partnerhez. Természetesen ismét nem jött válasz. A lényeg az, hogy a z eMag oldalán keresztül már nem volt lehetőség a termék visszaküldésére, mivel a 30 nap eltelt. Nagy nehezen valamikor áprilisban küldtek futárt érte, aki elszállította az "ipari hulladékot". Én természetesen mindeközben Kislányomnak megvásároltam egy megbízható forrásból származó hoeverboard-ot.
Mindeközben összesen 46 db, üzenetváltás email-en keresztül az eMaggal. Most 2020. június 8. van és pénzünket a mostani pillanatig nem kaptuk vissza.
Fenti véleményem és történet, csak tömör tartalma annak, amelyet írhattam volna.
Mindenkinek azt ajánlom, hogy az eMagot KERÜLJE EL NAGYON MESSZIRE, MERT EGY MEGBÍZHATATLAN BANDA AZ EGÉSZ.

Menekülj amíg lehet! Az árut kifizettem, soha nem küldték ki, semmilyen futár szolgálat nem hívott. Megprobáltam lemondani, de visszaírtak hogy "már szállítás alatt van, nem lehet lemondani". Persze hazudtak, nincs szállitás alatt mert akkor a futár szolgálat értesített volna. Már negyedik hete várok, semmi... a cég elérhetetlen, a telefont nem veszik fel, emailekre nem válaszolnak.

Kb. Másfél éve vásároltam egy tv-t. Most, mikor szerettem volna 2 eszközt rádugni - lévén, két db hdmi van rajta - kiderül, hogy csak az egyik csatlakozó működik. A futár minden előzetes értesítés nélkül érkezett a cuccért, majd újra és újra. 4. alkalommal csak azért tudta elvinni, mert vele megbeszéltük, hogy mikor jöjjön. A szerviz egy héttel később visszakuldte, hogy ők nem tapasztalják a hibát.
Ügyfélszolgálatot legkevesebb 15 perc kitartó zenehallgatás után lehet elérni, de ott sem nem értenek hozzá, sem üzenni nem tudnak a "szakembereknek". Vicc egy cég, vicc az ügyfélszolgálat, vicc a "szakszerviz", vicc a logisztika és még szemetet is árulnak. Senkinek nem ajánlom!!!

Okosórát vásároltam a kedvesem szülinapjára, nagy volt a választék, jók az árak és az óra tökéletes.

Sokrétű termékkínálatuknak köszönhetően az ember könnyen választhat számára megfelelőt. Az árak kedvezőek, a kiszolgálás is gyors volt és pontos.

Minden rendben zajlott, gyorsak voltak, mindenről értesítettek és a termék is hibátlan, sérülésmentes.

Minősíthetettlen a vevőkkel való reklamációkezelés!!! Megrendeltünk egy mikrofont, egy másikat küldtek egy olcsóbbat. Jeleztük feléjük a problémát kétszer telefonáltunk kétszer kitöltöttük a vissza szállítási űrlapot, de semmi nem történt!!! ( teszem hozzá jó töltöttem ki) Vártunk. Közben szépen letelt a 30 napos vissza küldési időhatár... telefonon nehéz elérni öket ha reklamáció van!! És hab a tortán: A futár a 13 éves gyerekemnek adta át , futárnál fizetés volt és a" kedves" futár érvénytelen pénzzel adta a visszajárot. Vagyis Csalást követett le. Na ennyit az E-magos rendeléseről. Ha véleményemmel valakinek problémája van nyugodtan írhat : tizsu7581@citromail.hu

Ok volt a rendelés.

Kedvező árak, széles választék.

Fűnyírót rendeltem tőlük, gyorsan megérkezett minden rendben volt.

Háztartási gépeket vásároltam az új lakásomba, szerettem volna mindent egy helyről beszerezni. Nagyon elégedett vagyok a rendelésem gyors feldolgozásával, hogy értesítettek előtte a szállításról és minden épségben, tökéletes állapotban érkezett meg és működik. Ajánlom a webáruházat.

Nem javaslom a vásárlást náluk, mert könnyen póruljárhat a vevő. A megrendelt áru egy részét nem szállították le, majd 1 hónapig hitegettek. Az ügyfélszolgálat állandóan félrevezett, minősíthettelen az ügyfélkezelésük!. Végül meg is károsítottak, mert kevesebbet utaltak vissza, mint a le nem szállított áruért tőlem bekaszált összeg.
Soha többet nem vásárolok az eMAG-tól.

Néhány nap alatt megérkezett a csomagom és a futár is nagyon kedves volt. Ajánlom!

Nagy a választék és jók az áraik, szeretek itt vásárolni.

Nagyon elégedett vagyok mindig, sokszor rendeltem már tőlük az elmúlt években, még sohasem okoztak csalódást.

Futär jelezte hogy hozzá a csomagot, de hiába vártam nem jött. A számlát emailben megküldték, a csomagot azóta sem. Hiába reklamáltam az ügyfélnek nem tesznek semmit. Többet nem rendeltek itt és nem is ajánlom senkinek.

Elégedett vagyok!

Nagyon kedvezőek az áraik és mindenféle termék megtalálható náluk. Gyorsak és precízek!
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre