eMAG Magyarország

Megbízható webáruház eMAG Magyarország
HIRDETÉS

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2020. augusztus 10.

Pár éve egy garanciás tv- talpa és távirányítója nem került vissza hozzám a javítás után az Emag-tól. Akkor megfogadtam, hogy soha többet Emag. Most azért újra megpróbáltam Emag forgalmazású terméket "raktáron lévőt" vásárolni a kecsegtető ár miatt, egy tabletet és egy ágymatracot. Áldom az eszemet, hogy nem fizettem előre. A honlapon 3-5 napos kiszállítási időt írtak még a megrendelés leadása előtt. A megrendelés leadása után egy sms-t kaptam miszerint 15-20 nap kb. a kiszállítás ideje (de ez se biztos). telefonon hívtam őket nem vették fel. Reklamáló emailt írtam nekik, erre már 3 napja nincs válasz.... Komolytalan dolog ez így.

2020. augusztus 10.

Grillsütőt rendeltünk és nagyon gyorsan értesítettek a szállítás részleteiről is. Nagyon jó áron vettük meg és tökéletesen működik.

2020. augusztus 10.

Elégedett vagyok a webáruházzal!

2020. augusztus 10.

Több terméket is rendeltem Tőlük, kedvező áron. Azonnal visszaigazolták a rendelésem, majd emalben is tájékoztattak, mi a következő lépés. Néhány napon belül megérkezett minden, hibátlanul, hiánytalanul, eredeti csomagolásában. Nagyon elégedettek vagyunk, mind a termékekkel, mind a szolgáltatással, köszönjük!

2020. augusztus 9.

Kombinált hűtőszekrényt rendeltem, bankkártyás előre fizetéssel. Nagyon körülményes az egész ügyintézés. A megrendeléstől a fizetésen át a kiszállítás lebonyolításáig. Külön bosszantó, hogy évek óta törvény van arra Magyarországon, hogy nagy háztartási gép vásárlásakor köteles az eladó gondoskodni a régi használt gép elszállításáról. Az eMAG-nál ezt külön telefonon meg kell igényelni, de csak az új gép átvétele után. Nem ügyfélbarát a folyamat. Román nyelven kommunikálnak emailben. Ezek után senkinek nem ajánlom.

2020. augusztus 5.

Négy asztallábat rendeltem. A műanyag végzáró dugók széttörve érkeztek meg. Felhívtam Őket, hogyan tudnám cserélni a terméket. Csak a forgalmazó cégnek lehet a terméket (Románia) visszaküldeni saját költségen. Kioktattak, hogy figyelmesebben olvassam el a feltételekről szóló részt. Az, hogy összetört áru érkezett senkit nem érdekel. Tanulópénz! Befejeztem velük! A futár csak az általuk forgalmazott terméket viszi vissza ingyen.

2020. július 31.

Már többször rendeltem tőlük. Alapvetően a megrendelésekkel, azok teljesítésével nem volt gondom.
Viszont az Emag "politikájában" egxy valami nagyon nem tetszik. Nevezetesen, hogy ha több féle terméket rendelek, az akár több beszállítótól is érkezhet, ez számomra azt jelenti, hogy ha például 3 féle terméket rendelek, az akár 3 beszállítótól is érkezhet, így 3 alkalommal fizetem ki a szállítás költségét. Magyarán nem érdemes összevonni a vásárlást, mert így majd a szállítási költségeken tudok spórolni. Kicsit megtévesztő, hogy mondjuk így, egy cégtől, az Emag-tól rendelek, azt hinné az ember, hogy ők küldik központilag, holott ez a cég szerintem csak egy adatbázis kezelő valami lehet. Szóval legközelebb meggondolom a vásárlást náluk. lehet, hogy más webáruházaknál némileg drágább a termék, de a szállítás olcsóbb. Ráadásul egyszerre érkezik a rendelés, nem elaprózva... Durvának tartom azt, hogy rendelek egy 1800 Ft értékű terméket, amire csak a szállítás költsége 2100 Ft... Ez vicc. Részemről én befejeztem a vásárlást náluk. A másik probléma, hogy vigyázzni kell a nagyobb értékű műszaki termék vásárlásnál. Nem egyértelmű, hogy a készülék honnan érkezik. Én már jártam úgy, hogy egy autórádió vásárlásnál a szállítás során derült ki, hogy a készülék Romániából jött. Az esetleges garanciával talán nem lenne probléma, de a készülékhez nem kaptam magyar nyelvű kezelési utasítást.

2020. július 30.

Egy Tchibo kávé automatát rendeltem az emag-tól. Nem érkezett meg, eleinte küldtek email, hogy kb 2-3 nap múlva érkezik, majd semmit sem jeleztek. Írtam nekik e-mail-t, arra nem válaszoltak, majd felhívtam a céget , akkor 8 perc várakoztatás után azt mondták, hogy a gép megsérült és nem tudják pótolni. Szerintem hazugság volt, mert most magasabb áron újra lehet náluk kapni.
Senkinek sem ajánlom a céget, megbízhatatlanok!!!

2020. július 28.

Írjatok egymás után 20 egyforma tartalmú emailt és naponta hívjátok, nagy nehezen elutalták... 😄😅

2020. július 28.

Használhatatlan terméket küldtek!
Saját költségemen visszaküldtem!
Két hét telt el! A mai napig nem kaptam vissza az árát! Senkinek nem ajánlom!

2020. július 28.

Nem a megrendelt terméket küldték és mivel románok,oda kellene visszaküldenem saját költségemre,ami 16 700Ft lenne.
Mindenki vigyázzon velük!

2020. július 27.

Szombati napon rendeltem egy terméket előreutalással fizettem péntekig nem kaptam meg ezért töröltettem a rendelésem de az elutalt 105 689ft-t a mai napig (hétfő) nem kaptam meg!

2020. július 27.

Rettentő rossz véleménnyel vagyok róluk.... Ostoba ügyfélszolgálatos dolgozók... 2 hete kellene utalniuk még mindig nem jött össze... Gyalázat

2020. július 22.

Az újracsomagolt vezeték nélküli füles hibásan érkezett. A javítási kérelmet eddig 2x jelentettem be. Visszajelzést ne is várj erről senkitől! Egy hét alatt nem sikerült visszaküldeni a hibás árút. A javítás természetesen 1 hónaptól tart a végtelenbe. Ügyfélszolgálat egy szál telefonon kb. 7 perc után vette fel a telefont. Érdemi segítséget nem tudott nyújtani. Várni kell... Ha nyugalmat akarsz magadnak, nem tőlük vásárolsz.

2020. július 19.

Jó árak, jó személelet!

2020. július 19.

Rendben zajlott a vásárlás.

2020. július 19.

Szémos alkalommal vásároltam már náluk, mindig nagy megelégedésemre. Szuper termékeik vannak és gyorsan szállítanak.

2020. július 9.

Tv-t rendeltem tőlük. A 31. napon meghibásodott. Garanciális szervizt ígértek. De már 32 napja nem adnak semmilyen információt a tv-ről. Az ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy egyedül ők tudnak a szerviznél érdeklődni azzal kapcsolatban, hogy hol tart a folyamat, de nekik sem szoktak válaszolni. Ha egyszer vissza kapom a pénzem, soha többet nem fogok rendelni tőlük, megbízhatatlan tolvaj brigád! Senkinek sem ajánlom!

2020. július 8.

Bátran ajánlom, évek óta vásárolok náluk.

2020. július 8.

Mobilt vásároltam, először neten keresztül. A készülék tökéletesen működik, eredeti, az ára kedvező volt, ajánlom.

2020. július 8.

Több terméket rendeltem Tőlük, gyorsan visszaigazolták a rendelésem, minden volt készleten, majd két nap múlva értesítettek a szállításról. Minden épségben megérkezett, elégedett vagyok.

2020. július 1.

Egy Samsung Galaxy A50-est küldtem vissza javításra, a vélemény megírásának pillanatában (01.07) több, mint harmadik hete várom, hogy egyáltalán érdemben VÁLASZOLJANAK, ne csak azt írogassák, hogy "javítás alatt" a megkereséseimre. Az utolsó zugkereskedés bármelyik aluljáróban szerintem ennyi idő alatt bőven elvégezte volna a javítást, vagy legalább bevallja, hogy szorri, de ezt a telefont nem látod többet. Bár az is lehet, hogy nekem vannak irreális elvárásaim, és piaci körülmények között tényleg egy hónapig tart egy berepedt kijelző cseréje.

2020. június 19.

Soha többet. Minden szar céget bevesznek a nevük alá, aztán mossák kezüket, hogy semmi közük hozzá. Ha a névét adja vállalja a következményeit. 1 vevőt veszítettek, de nem az utolsót.

2020. június 17.

nem biztositottak cseretermeket, tobblet koltsegbe vertek mert rossz volt az aru amit kuldtek es annak le-fel-le-fel szereltetese nekem extra koltsegeket generalt, amit nem hajlandoak kompenzalni sehogysem.

2020. június 12.

Soha többet nem rendelek tőlük. Telefont rendeltem nem volt jó vissza küldtem kértem a pénzt vissza a mai napig nem kaptam meg 5 hét telt el.

2020. június 11.

Nagyon elégedett vagyok, gyorsan visszaigazolták a rendelésem és mindenről küldtek információkat, gyorsak voltak és az áraik is rendben vannak.

2020. június 11.

Elromlott a sütőnk, már egy ideje nézegettem, keresgéltem a nekünk megfelelőt, végül az EMAG-ról gondoltam, hogy nagy cég, sokan ismerik, én is már többször vásároltam náluk az évek során. Leadtam a rendelésem, hamarosan már a szállítás részleteiről értesítettek és nagyon gyorsan lezajlott, A terméket ma beüzemelték, hibátlanul működik, nekem nagyon jó tapasztalataim vannak. :)

2020. június 8.

Mindenkinek azt ajánlom, hogy az eMagot KERÜLJE EL NAGYON MESSZIRE, MERT EGY MEGBÍZHATATLAN BANDA AZ EGÉSZ.
Amennyiben lehetne, negatív előjellel csillagot tenni az értékeléshez, akkor -100 * - ot tennék.
Kálváriám az eMag-gal 2019. novembere óta tart.
Akkor Black Friday alkalmával rendeltem tőlük (mint végül kiderült rajtuk keresztül a VDE shop neve bukaresti NAGYON-NAGYON MEGBÍZHATATLAN eMag partnertől) 10 éves kislányomnak a 2019. évi Karácsonyi ajándékát, nevezetesen egy hoverboard-ot.
A megrendelt termék, azon kívül, hogy egy teljesen össze-vissza szakadozott csomagolásnak még csak legnagyobb merészséggel sem nevezhető állapotban érkezett meg, hiányzott belőle a hálózati töltő.
Ezt azonnal jeleztem az eMag felé telefonon, a szokásos 20-35 perc zenélgetést kivárva, ahol közölték velem, hogy problémámmal forduljak közvetlen a bukaresti céghez akár telefonon, vagy email-en keresztül. Azokat elérnem soha, egyetlen alkalommal sem sikerült. Email-t írtan nekik magyarul, majd angol nyelven is, ezekre egyetlen egy sor válasz soha nem érkezett.
Ismét telefon az eMagnak, ismét 20-35 perces várakozás és amikor felháborodva, közöltem velük, hogy a 10 éves kislányom várva várt karácsonyi ajándékáról van szó és mit képzelnek, hogy packáznak velem, még ők voltak megsértődve. Elismerem és elhiszem, hogy konkrétan nem az az eMag munkatárs tehet a romániai cég által elkövetett hibáról, de azért legyen már annyira empatikus, hogy nekem, mint vásárlónak ad igazan és nem azon ügyködik, hogy mibe kössön bele.
A lényeg az, hogy elérkezett a 2019.-es karácsony, fa alatt a hoeverboard, kislányom örömmel bontja ki, de sajnos közölnöm kellett vele, hogy egyenlőre használni nem tudja, mert nincs hozzá töltő.
A töltő 2020. január 4-5.-én érkezett meg, nagy volt az öröm, lehet vele vagánykodni a barátnők előtt. Az öröm egy kicsit korai volt, mert a fene sem tudja hol és meddig tárolt szerkezetben lévő akkumulátor nem vette fel a töltést.
Ismét telefon az eMagnak ismét 25-35 perces zenehallgatás, ismét közölték, hogy forduljak a bukaresti partnerhez. Természetesen ismét nem jött válasz. A lényeg az, hogy a z eMag oldalán keresztül már nem volt lehetőség a termék visszaküldésére, mivel a 30 nap eltelt. Nagy nehezen valamikor áprilisban küldtek futárt érte, aki elszállította az "ipari hulladékot". Én természetesen mindeközben Kislányomnak megvásároltam egy megbízható forrásból származó hoeverboard-ot.
Mindeközben összesen 46 db, üzenetváltás email-en keresztül az eMaggal. Most 2020. június 8. van és pénzünket a mostani pillanatig nem kaptuk vissza.
Fenti véleményem és történet, csak tömör tartalma annak, amelyet írhattam volna.
Mindenkinek azt ajánlom, hogy az eMagot KERÜLJE EL NAGYON MESSZIRE, MERT EGY MEGBÍZHATATLAN BANDA AZ EGÉSZ.

2020. június 8.

Mindenkinek azt ajánlom, hogy az eMagot KERÜLJE EL NAGYON MESSZIRE, MERT EGY MEGBÍZHATATLAN BANDA AZ EGÉSZ.
Amennyiben lehetne, negatív előjellel csillagot tenni az értékeléshez, akkor -100 * - ot tennék.
Kálváriám az eMag-gal 2019. novembere óta tart.
Akkor Black Friday alkalmával rendeltem tőlük (mint végül kiderült rajtuk keresztül a VDE shop neve bukaresti NAGYON-NAGYON MEGBÍZHATATLAN eMag partnertől) 10 éves kislányomnak a 2019. évi Karácsonyi ajándékát, nevezetesen egy hoverboard-ot.
A megrendelt termék, azon kívül, hogy egy teljesen össze-vissza szakadozott csomagolásnak még csak legnagyobb merészséggel sem nevezhető állapotban érkezett meg, hiányzott belőle a hálózati töltő.
Ezt azonnal jeleztem az eMag felé telefonon, a szokásos 20-35 perc zenélgetést kivárva, ahol közölték velem, hogy problémámmal forduljak közvetlen a bukaresti céghez akár telefonon, vagy email-en keresztül. Azokat elérnem soha, egyetlen alkalommal sem sikerült. Email-t írtan nekik magyarul, majd angol nyelven is, ezekre egyetlen egy sor válasz soha nem érkezett.
Ismét telefon az eMagnak, ismét 20-35 perces várakozás és amikor felháborodva, közöltem velük, hogy a 10 éves kislányom várva várt karácsonyi ajándékáról van szó és mit képzelnek, hogy packáznak velem, még ők voltak megsértődve. Elismerem és elhiszem, hogy konkrétan nem az az eMag munkatárs tehet a romániai cég által elkövetett hibáról, de azért legyen már annyira empatikus, hogy nekem, mint vásárlónak ad igazan és nem azon ügyködik, hogy mibe kössön bele.
A lényeg az, hogy elérkezett a 2019.-es karácsony, fa alatt a hoeverboard, kislányom örömmel bontja ki, de sajnos közölnöm kellett vele, hogy egyenlőre használni nem tudja, mert nincs hozzá töltő.
A töltő 2020. január 4-5.-én érkezett meg, nagy volt az öröm, lehet vele vagánykodni a barátnők előtt. Az öröm egy kicsit korai volt, mert a fene sem tudja hol és meddig tárolt szerkezetben lévő akkumulátor nem vette fel a töltést.
Ismét telefon az eMagnak ismét 25-35 perces zenehallgatás, ismét közölték, hogy forduljak a bukaresti partnerhez. Természetesen ismét nem jött válasz. A lényeg az, hogy a z eMag oldalán keresztül már nem volt lehetőség a termék visszaküldésére, mivel a 30 nap eltelt. Nagy nehezen valamikor áprilisban küldtek futárt érte, aki elszállította az "ipari hulladékot". Én természetesen mindeközben Kislányomnak megvásároltam egy megbízható forrásból származó hoeverboard-ot.
Mindeközben összesen 46 db, üzenetváltás email-en keresztül az eMaggal. Most 2020. június 8. van és pénzünket a mostani pillanatig nem kaptuk vissza.
Fenti véleményem és történet, csak tömör tartalma annak, amelyet írhattam volna.
Mindenkinek azt ajánlom, hogy az eMagot KERÜLJE EL NAGYON MESSZIRE, MERT EGY MEGBÍZHATATLAN BANDA AZ EGÉSZ.

2020. június 3.

Menekülj amíg lehet! Az árut kifizettem, soha nem küldték ki, semmilyen futár szolgálat nem hívott. Megprobáltam lemondani, de visszaírtak hogy "már szállítás alatt van, nem lehet lemondani". Persze hazudtak, nincs szállitás alatt mert akkor a futár szolgálat értesített volna. Már negyedik hete várok, semmi... a cég elérhetetlen, a telefont nem veszik fel, emailekre nem válaszolnak.

Irány a bolt oldala!

<h3><strong><u>Tudnival&oacute;k az eMAG-r&oacute;l</u></strong></h3>
<p>K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 orsz&aacute;g&aacute;ban megtal&aacute;lhat&oacute;ak: Magyarorsz&aacute;gon, Lengyelorsz&aacute;gban, Rom&aacute;ni&aacute;ban &eacute;s Bulg&aacute;ri&aacute;ban. &Uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt filoz&oacute;fi&aacute;jukra alapozva, folyamatosan igyekeznek &uuml;gyfeleik mindennapjait megk&ouml;nny&iacute;teni.</p>
<h3><strong><u>T&ouml;rt&eacute;net&uuml;k</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban l&eacute;ptek a magyarorsz&aacute;gi piacra</li>
<li>tagjai a d&eacute;l-afrikai sz&eacute;khelyű Naspers multinacion&aacute;lis befektető csoportnak, mely a 2014-es p&eacute;nz&uuml;gyi &eacute;vben 6157 milli&oacute; doll&aacute;r j&ouml;vedelmet &eacute;rt el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű v&aacute;s&aacute;rl&aacute;si esem&eacute;nyekkel lept&eacute;k meg &uuml;gyfeleiket, mint p&eacute;ld&aacute;ul az &Eacute;szbont&oacute; Akci&oacute;k Napjai, r&aacute;ad&aacute;sul bevezett&eacute;k a Black Friday elnevez&eacute;sű rendk&iacute;v&uuml;li akci&oacute;kkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek v&aacute;s&aacute;rl&oacute;ik sz&aacute;m&aacute;ra &Aacute;rak Forradalm&aacute;val &eacute;s K&eacute;szletkis&ouml;pr&eacute;ssel</li>
<li>A Black Friday egy k&uuml;l&ouml;nleges esem&eacute;ny, amely minden bizonnyal Magyarorsz&aacute;gon is hagyom&aacute;nny&aacute; v&aacute;lik, ahogyan az m&aacute;s orsz&aacute;gokban is t&ouml;rt&eacute;nt. Rengeteg erőfesz&iacute;t&eacute;st &eacute;s szenved&eacute;lyt fektettek az elők&eacute;sz&uuml;letekbe &eacute;s az eredm&eacute;nyek is azt mutatj&aacute;k, hogy meg&eacute;ri. Ezen a rendk&iacute;v&uuml;li napon az online kereskedelem t&uacute;lsz&aacute;rnyalja az offline kereskedelmet, a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;knak pedig lehetős&eacute;g&uuml;k van igen kedvező &aacute;ron beszerezni a k&iacute;v&aacute;nt term&eacute;keket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napj&aacute;n 315 ezer megv&aacute;s&aacute;rolt term&eacute;ket rendeltek oldalukon, t&ouml;bb mint 2.1 milli&oacute; l&aacute;togat&oacute; &eacute;rkezett csup&aacute;n egyetlen nap alatt, valamint rekordsz&aacute;m&uacute; forgalom &eacute;s l&aacute;togat&aacute;s &eacute;rkezett a mobil platformokr&oacute;l is- k&ouml;zel 50%.</li>
<li>mobilalkalmaz&aacute;sukat folyamatosan fejlesztik, hogy &uuml;gyfeleik b&aacute;rhol &eacute;s b&aacute;rmikor &eacute;lvezhess&eacute;k legjobb aj&aacute;nlataikat &eacute;s az online v&aacute;s&aacute;rl&aacute;s előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>C&eacute;l, v&iacute;zi&oacute;, v&aacute;llalati kult&uacute;ra</u></strong></h3>
<ul>
<li>C&eacute;l: Az &uuml;gyfeleik &eacute;let&eacute;t jobb&aacute; tenni az&aacute;ltal, hogy időt &eacute;s p&eacute;nzt sp&oacute;rolnak meg nekik.</li>
<li>V&iacute;zi&oacute;: K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa legnagyobb online kereskedőj&eacute;v&eacute; v&aacute;lni.</li>
<li>V&aacute;llalati kult&uacute;ra: A c&eacute;lokat szem előtt tartva arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleiket boldogg&aacute; tegy&eacute;k &eacute;s &uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt szellemben teljes&iacute;ts&eacute;k &iacute;g&eacute;reteiket. Vallj&aacute;k, hogy gyorsas&aacute;gukkal, fejleszt&eacute;seikkel &eacute;s &uacute;j szolg&aacute;ltat&aacute;saikkal k&ouml;zelebb ker&uuml;lhetnek &uuml;gyfeleikhez. Nagy hangs&uacute;lyt fektetnek az alkalmazottakra, a fel&uuml;letekre &eacute;s a technol&oacute;gi&aacute;ra, a szolg&aacute;ltat&aacute;sokra &eacute;s az innov&aacute;ci&oacute;ra. Folyamatosan arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleik tapasztalatait jobb&aacute; tegy&eacute;k a visszajelz&eacute;sekből tanulva. Mindezt egy felhaszn&aacute;l&oacute;bar&aacute;t fel&uuml;let biztos&iacute;t&aacute;s&aacute;val garant&aacute;lj&aacute;k, melyet az &uuml;gyfelek visszajelz&eacute;sei alapj&aacute;n terveztek &eacute;s hoztak l&eacute;tre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja mag&aacute;ban, akik az oldalukon jelen&iacute;tik meg term&eacute;keiket. A Marketplace elad&oacute;k term&eacute;keinek k&ouml;sz&ouml;nhetően az oldalt b&ouml;ng&eacute;sző v&aacute;s&aacute;rl&oacute;k l&eacute;nyegesen nagyobb term&eacute;kk&iacute;n&aacute;latb&oacute;l v&aacute;logathatnak. A Marketplace elad&oacute;inak szolg&aacute;ltat&aacute;si sz&iacute;nvonal&aacute;t folyamatosan figyelemmel k&iacute;s&eacute;rik &eacute;s &eacute;rt&eacute;kelik, biztos&iacute;tva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszer&eacute;ben megszokott magas minős&eacute;gi elv&aacute;r&aacute;soknak.</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre
HIRDETÉS