eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

Pár éve egy garanciás tv- talpa és távirányítója nem került vissza hozzám a javítás után az Emag-tól. Akkor megfogadtam, hogy soha többet Emag. Most azért újra megpróbáltam Emag forgalmazású terméket "raktáron lévőt" vásárolni a kecsegtető ár miatt, egy tabletet és egy ágymatracot. Áldom az eszemet, hogy nem fizettem előre. A honlapon 3-5 napos kiszállítási időt írtak még a megrendelés leadása előtt. A megrendelés leadása után egy sms-t kaptam miszerint 15-20 nap kb. a kiszállítás ideje (de ez se biztos). telefonon hívtam őket nem vették fel. Reklamáló emailt írtam nekik, erre már 3 napja nincs válasz.... Komolytalan dolog ez így.

Grillsütőt rendeltünk és nagyon gyorsan értesítettek a szállítás részleteiről is. Nagyon jó áron vettük meg és tökéletesen működik.

Elégedett vagyok a webáruházzal!

Több terméket is rendeltem Tőlük, kedvező áron. Azonnal visszaigazolták a rendelésem, majd emalben is tájékoztattak, mi a következő lépés. Néhány napon belül megérkezett minden, hibátlanul, hiánytalanul, eredeti csomagolásában. Nagyon elégedettek vagyunk, mind a termékekkel, mind a szolgáltatással, köszönjük!

Kombinált hűtőszekrényt rendeltem, bankkártyás előre fizetéssel. Nagyon körülményes az egész ügyintézés. A megrendeléstől a fizetésen át a kiszállítás lebonyolításáig. Külön bosszantó, hogy évek óta törvény van arra Magyarországon, hogy nagy háztartási gép vásárlásakor köteles az eladó gondoskodni a régi használt gép elszállításáról. Az eMAG-nál ezt külön telefonon meg kell igényelni, de csak az új gép átvétele után. Nem ügyfélbarát a folyamat. Román nyelven kommunikálnak emailben. Ezek után senkinek nem ajánlom.

Négy asztallábat rendeltem. A műanyag végzáró dugók széttörve érkeztek meg. Felhívtam Őket, hogyan tudnám cserélni a terméket. Csak a forgalmazó cégnek lehet a terméket (Románia) visszaküldeni saját költségen. Kioktattak, hogy figyelmesebben olvassam el a feltételekről szóló részt. Az, hogy összetört áru érkezett senkit nem érdekel. Tanulópénz! Befejeztem velük! A futár csak az általuk forgalmazott terméket viszi vissza ingyen.

Már többször rendeltem tőlük. Alapvetően a megrendelésekkel, azok teljesítésével nem volt gondom.
Viszont az Emag "politikájában" egxy valami nagyon nem tetszik. Nevezetesen, hogy ha több féle terméket rendelek, az akár több beszállítótól is érkezhet, ez számomra azt jelenti, hogy ha például 3 féle terméket rendelek, az akár 3 beszállítótól is érkezhet, így 3 alkalommal fizetem ki a szállítás költségét. Magyarán nem érdemes összevonni a vásárlást, mert így majd a szállítási költségeken tudok spórolni. Kicsit megtévesztő, hogy mondjuk így, egy cégtől, az Emag-tól rendelek, azt hinné az ember, hogy ők küldik központilag, holott ez a cég szerintem csak egy adatbázis kezelő valami lehet. Szóval legközelebb meggondolom a vásárlást náluk. lehet, hogy más webáruházaknál némileg drágább a termék, de a szállítás olcsóbb. Ráadásul egyszerre érkezik a rendelés, nem elaprózva... Durvának tartom azt, hogy rendelek egy 1800 Ft értékű terméket, amire csak a szállítás költsége 2100 Ft... Ez vicc. Részemről én befejeztem a vásárlást náluk. A másik probléma, hogy vigyázzni kell a nagyobb értékű műszaki termék vásárlásnál. Nem egyértelmű, hogy a készülék honnan érkezik. Én már jártam úgy, hogy egy autórádió vásárlásnál a szállítás során derült ki, hogy a készülék Romániából jött. Az esetleges garanciával talán nem lenne probléma, de a készülékhez nem kaptam magyar nyelvű kezelési utasítást.

Egy Tchibo kávé automatát rendeltem az emag-tól. Nem érkezett meg, eleinte küldtek email, hogy kb 2-3 nap múlva érkezik, majd semmit sem jeleztek. Írtam nekik e-mail-t, arra nem válaszoltak, majd felhívtam a céget , akkor 8 perc várakoztatás után azt mondták, hogy a gép megsérült és nem tudják pótolni. Szerintem hazugság volt, mert most magasabb áron újra lehet náluk kapni.
Senkinek sem ajánlom a céget, megbízhatatlanok!!!

Írjatok egymás után 20 egyforma tartalmú emailt és naponta hívjátok, nagy nehezen elutalták... 😄😅

Használhatatlan terméket küldtek!
Saját költségemen visszaküldtem!
Két hét telt el! A mai napig nem kaptam vissza az árát! Senkinek nem ajánlom!

Nem a megrendelt terméket küldték és mivel románok,oda kellene visszaküldenem saját költségemre,ami 16 700Ft lenne.
Mindenki vigyázzon velük!

Szombati napon rendeltem egy terméket előreutalással fizettem péntekig nem kaptam meg ezért töröltettem a rendelésem de az elutalt 105 689ft-t a mai napig (hétfő) nem kaptam meg!

Rettentő rossz véleménnyel vagyok róluk.... Ostoba ügyfélszolgálatos dolgozók... 2 hete kellene utalniuk még mindig nem jött össze... Gyalázat

Az újracsomagolt vezeték nélküli füles hibásan érkezett. A javítási kérelmet eddig 2x jelentettem be. Visszajelzést ne is várj erről senkitől! Egy hét alatt nem sikerült visszaküldeni a hibás árút. A javítás természetesen 1 hónaptól tart a végtelenbe. Ügyfélszolgálat egy szál telefonon kb. 7 perc után vette fel a telefont. Érdemi segítséget nem tudott nyújtani. Várni kell... Ha nyugalmat akarsz magadnak, nem tőlük vásárolsz.

Jó árak, jó személelet!

Rendben zajlott a vásárlás.

Szémos alkalommal vásároltam már náluk, mindig nagy megelégedésemre. Szuper termékeik vannak és gyorsan szállítanak.

Tv-t rendeltem tőlük. A 31. napon meghibásodott. Garanciális szervizt ígértek. De már 32 napja nem adnak semmilyen információt a tv-ről. Az ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy egyedül ők tudnak a szerviznél érdeklődni azzal kapcsolatban, hogy hol tart a folyamat, de nekik sem szoktak válaszolni. Ha egyszer vissza kapom a pénzem, soha többet nem fogok rendelni tőlük, megbízhatatlan tolvaj brigád! Senkinek sem ajánlom!

Bátran ajánlom, évek óta vásárolok náluk.

Mobilt vásároltam, először neten keresztül. A készülék tökéletesen működik, eredeti, az ára kedvező volt, ajánlom.

Több terméket rendeltem Tőlük, gyorsan visszaigazolták a rendelésem, minden volt készleten, majd két nap múlva értesítettek a szállításról. Minden épségben megérkezett, elégedett vagyok.

Egy Samsung Galaxy A50-est küldtem vissza javításra, a vélemény megírásának pillanatában (01.07) több, mint harmadik hete várom, hogy egyáltalán érdemben VÁLASZOLJANAK, ne csak azt írogassák, hogy "javítás alatt" a megkereséseimre. Az utolsó zugkereskedés bármelyik aluljáróban szerintem ennyi idő alatt bőven elvégezte volna a javítást, vagy legalább bevallja, hogy szorri, de ezt a telefont nem látod többet. Bár az is lehet, hogy nekem vannak irreális elvárásaim, és piaci körülmények között tényleg egy hónapig tart egy berepedt kijelző cseréje.

Soha többet. Minden szar céget bevesznek a nevük alá, aztán mossák kezüket, hogy semmi közük hozzá. Ha a névét adja vállalja a következményeit. 1 vevőt veszítettek, de nem az utolsót.

nem biztositottak cseretermeket, tobblet koltsegbe vertek mert rossz volt az aru amit kuldtek es annak le-fel-le-fel szereltetese nekem extra koltsegeket generalt, amit nem hajlandoak kompenzalni sehogysem.

Soha többet nem rendelek tőlük. Telefont rendeltem nem volt jó vissza küldtem kértem a pénzt vissza a mai napig nem kaptam meg 5 hét telt el.

Nagyon elégedett vagyok, gyorsan visszaigazolták a rendelésem és mindenről küldtek információkat, gyorsak voltak és az áraik is rendben vannak.

Elromlott a sütőnk, már egy ideje nézegettem, keresgéltem a nekünk megfelelőt, végül az EMAG-ról gondoltam, hogy nagy cég, sokan ismerik, én is már többször vásároltam náluk az évek során. Leadtam a rendelésem, hamarosan már a szállítás részleteiről értesítettek és nagyon gyorsan lezajlott, A terméket ma beüzemelték, hibátlanul működik, nekem nagyon jó tapasztalataim vannak. :)

Mindenkinek azt ajánlom, hogy az eMagot KERÜLJE EL NAGYON MESSZIRE, MERT EGY MEGBÍZHATATLAN BANDA AZ EGÉSZ.
Amennyiben lehetne, negatív előjellel csillagot tenni az értékeléshez, akkor -100 * - ot tennék.
Kálváriám az eMag-gal 2019. novembere óta tart.
Akkor Black Friday alkalmával rendeltem tőlük (mint végül kiderült rajtuk keresztül a VDE shop neve bukaresti NAGYON-NAGYON MEGBÍZHATATLAN eMag partnertől) 10 éves kislányomnak a 2019. évi Karácsonyi ajándékát, nevezetesen egy hoverboard-ot.
A megrendelt termék, azon kívül, hogy egy teljesen össze-vissza szakadozott csomagolásnak még csak legnagyobb merészséggel sem nevezhető állapotban érkezett meg, hiányzott belőle a hálózati töltő.
Ezt azonnal jeleztem az eMag felé telefonon, a szokásos 20-35 perc zenélgetést kivárva, ahol közölték velem, hogy problémámmal forduljak közvetlen a bukaresti céghez akár telefonon, vagy email-en keresztül. Azokat elérnem soha, egyetlen alkalommal sem sikerült. Email-t írtan nekik magyarul, majd angol nyelven is, ezekre egyetlen egy sor válasz soha nem érkezett.
Ismét telefon az eMagnak, ismét 20-35 perces várakozás és amikor felháborodva, közöltem velük, hogy a 10 éves kislányom várva várt karácsonyi ajándékáról van szó és mit képzelnek, hogy packáznak velem, még ők voltak megsértődve. Elismerem és elhiszem, hogy konkrétan nem az az eMag munkatárs tehet a romániai cég által elkövetett hibáról, de azért legyen már annyira empatikus, hogy nekem, mint vásárlónak ad igazan és nem azon ügyködik, hogy mibe kössön bele.
A lényeg az, hogy elérkezett a 2019.-es karácsony, fa alatt a hoeverboard, kislányom örömmel bontja ki, de sajnos közölnöm kellett vele, hogy egyenlőre használni nem tudja, mert nincs hozzá töltő.
A töltő 2020. január 4-5.-én érkezett meg, nagy volt az öröm, lehet vele vagánykodni a barátnők előtt. Az öröm egy kicsit korai volt, mert a fene sem tudja hol és meddig tárolt szerkezetben lévő akkumulátor nem vette fel a töltést.
Ismét telefon az eMagnak ismét 25-35 perces zenehallgatás, ismét közölték, hogy forduljak a bukaresti partnerhez. Természetesen ismét nem jött válasz. A lényeg az, hogy a z eMag oldalán keresztül már nem volt lehetőség a termék visszaküldésére, mivel a 30 nap eltelt. Nagy nehezen valamikor áprilisban küldtek futárt érte, aki elszállította az "ipari hulladékot". Én természetesen mindeközben Kislányomnak megvásároltam egy megbízható forrásból származó hoeverboard-ot.
Mindeközben összesen 46 db, üzenetváltás email-en keresztül az eMaggal. Most 2020. június 8. van és pénzünket a mostani pillanatig nem kaptuk vissza.
Fenti véleményem és történet, csak tömör tartalma annak, amelyet írhattam volna.
Mindenkinek azt ajánlom, hogy az eMagot KERÜLJE EL NAGYON MESSZIRE, MERT EGY MEGBÍZHATATLAN BANDA AZ EGÉSZ.

Mindenkinek azt ajánlom, hogy az eMagot KERÜLJE EL NAGYON MESSZIRE, MERT EGY MEGBÍZHATATLAN BANDA AZ EGÉSZ.
Amennyiben lehetne, negatív előjellel csillagot tenni az értékeléshez, akkor -100 * - ot tennék.
Kálváriám az eMag-gal 2019. novembere óta tart.
Akkor Black Friday alkalmával rendeltem tőlük (mint végül kiderült rajtuk keresztül a VDE shop neve bukaresti NAGYON-NAGYON MEGBÍZHATATLAN eMag partnertől) 10 éves kislányomnak a 2019. évi Karácsonyi ajándékát, nevezetesen egy hoverboard-ot.
A megrendelt termék, azon kívül, hogy egy teljesen össze-vissza szakadozott csomagolásnak még csak legnagyobb merészséggel sem nevezhető állapotban érkezett meg, hiányzott belőle a hálózati töltő.
Ezt azonnal jeleztem az eMag felé telefonon, a szokásos 20-35 perc zenélgetést kivárva, ahol közölték velem, hogy problémámmal forduljak közvetlen a bukaresti céghez akár telefonon, vagy email-en keresztül. Azokat elérnem soha, egyetlen alkalommal sem sikerült. Email-t írtan nekik magyarul, majd angol nyelven is, ezekre egyetlen egy sor válasz soha nem érkezett.
Ismét telefon az eMagnak, ismét 20-35 perces várakozás és amikor felháborodva, közöltem velük, hogy a 10 éves kislányom várva várt karácsonyi ajándékáról van szó és mit képzelnek, hogy packáznak velem, még ők voltak megsértődve. Elismerem és elhiszem, hogy konkrétan nem az az eMag munkatárs tehet a romániai cég által elkövetett hibáról, de azért legyen már annyira empatikus, hogy nekem, mint vásárlónak ad igazan és nem azon ügyködik, hogy mibe kössön bele.
A lényeg az, hogy elérkezett a 2019.-es karácsony, fa alatt a hoeverboard, kislányom örömmel bontja ki, de sajnos közölnöm kellett vele, hogy egyenlőre használni nem tudja, mert nincs hozzá töltő.
A töltő 2020. január 4-5.-én érkezett meg, nagy volt az öröm, lehet vele vagánykodni a barátnők előtt. Az öröm egy kicsit korai volt, mert a fene sem tudja hol és meddig tárolt szerkezetben lévő akkumulátor nem vette fel a töltést.
Ismét telefon az eMagnak ismét 25-35 perces zenehallgatás, ismét közölték, hogy forduljak a bukaresti partnerhez. Természetesen ismét nem jött válasz. A lényeg az, hogy a z eMag oldalán keresztül már nem volt lehetőség a termék visszaküldésére, mivel a 30 nap eltelt. Nagy nehezen valamikor áprilisban küldtek futárt érte, aki elszállította az "ipari hulladékot". Én természetesen mindeközben Kislányomnak megvásároltam egy megbízható forrásból származó hoeverboard-ot.
Mindeközben összesen 46 db, üzenetváltás email-en keresztül az eMaggal. Most 2020. június 8. van és pénzünket a mostani pillanatig nem kaptuk vissza.
Fenti véleményem és történet, csak tömör tartalma annak, amelyet írhattam volna.
Mindenkinek azt ajánlom, hogy az eMagot KERÜLJE EL NAGYON MESSZIRE, MERT EGY MEGBÍZHATATLAN BANDA AZ EGÉSZ.

Menekülj amíg lehet! Az árut kifizettem, soha nem küldték ki, semmilyen futár szolgálat nem hívott. Megprobáltam lemondani, de visszaírtak hogy "már szállítás alatt van, nem lehet lemondani". Persze hazudtak, nincs szállitás alatt mert akkor a futár szolgálat értesített volna. Már negyedik hete várok, semmi... a cég elérhetetlen, a telefont nem veszik fel, emailekre nem válaszolnak.
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre