eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

Az új lakásomba rendeltem tőlük több háztartási gépet is, mindent tartottak, amit vállaltak, gyorsan és épségben megérkezett minden, a szállítás is nagyon flottul ment és az áraikkal is elégedettek voltunk.

Most először vásároltam tőlük egy páraelszívót AEG márkájú gép volt 140000ft-ért.Pár napot használtam és leégett.(Még szerencse a lakás nem gyulladt ki.)Elvittük a szervizbe javításra.Két hónap elteltével azt a választ kaptam hogy a COVID miatt nem tudják megjavítani csak jövőre lenne kész.Felajánlottak egy Grundig típusú páraelszívót.(Mert ők olyan jó fejek.)Én vissza szerettem volna kapni a pénzemet persze erre nincs lehetőség .A boltba abszolút nem voltak kedvesek ott kiabáltak fenyegetőztek,hogy olyan papírt írattatnak a szervizzel,hogy én miattam égett le a gép.Be akartam írni a panaszkönyvbe amit ők nem adtak oda.Sajnos csak egy választásom volt hogy elhozom tőlük a Grundig páraelszívót.Hát had ne mondjam milyen csomagolásban volt.Biztos nem az eredeti.Sajnos a főzőlapommal nem kompatibilis így igazából nem tudom semmire használni,de legalább nem is tudják eladni és még egy embert megkárositani.Úgyhogy NEM AJÁNLOM SENKINEK SEM A BOLTOT SEM AZ ONLINE VÁSÁRLÁST!!!!!!!!!!!

Nagyon gyorsan házhozszállították a rendelésem, a csomag hiánytalan, a termék szuperül működik.

Infraszaunát vásároltam tőlük, ma üzemeltük be, a minősége, az ára és a webshop munkája is minden elvárásunknak eleget tett. Köszönjük!

Szeptember 30-án átvett sérült /hibás termék, s azóta sem reagáltak érdemben megkeresésemre..

Akkumulátoros porszívót vásároltam tőlük, most először próbálkoztam a céggel. Nagyon kedvesek és segítőkészek voltak az ügyfélszolgálaton és tegnap meg is érkezett. Tökéletesen működik.

Jó árak és jó minőségű termékek, én mindig elégedett vagyok velük.

Több dolgot vásároltam, azonnal kaptam visszajelzést, majd pár nap múlva küldték az emailt a szállításról, minden rendben volt, ajánlom a boltot.

Július 22.-én rendeltem egy Lenovo laptopot. Pár nap múlva meg is érkezett egy hibás termék. Mivel nem volt ebből másik ,így javításra küldtem vissza. Kb egy hónap múlva visszaküldték. Szerintük megjavítva,gyakorlatilag viszont még rosszabb állapotban. Újra vissza. Erre tegnap felhívtak,hogy mi baja a laposnak. Megáll az ész. Gyakorlatilag három hónapja vásároltam 170 000 ezerért egy elektronikai(veszélyes) hulladékot. NAGYON NEM AJÁNLOM SENKINEK!!! A fiamnak is veszek egy laptopot,de biztosan nem tőlük.

Legót rendeltem volna karácsonyra, a gyereknek. Nagyon olcsón volt fenn, ezért gyorsan lecsaptam rá. A 3-4 napos szállítás helyett két hét múlva küldtek egy e-mailt, hogy ezen az áron nem tudják teljesíteni a rendelést.
Megbízhatatlanok, hiteltelenek.

Nem értem ezt a sok negatív hozzászólást és rendeléskor elgondolkoztam, vajon megpróbáljam-e. De ebből is látszik, hogy nem mindenkinek ugyanaz a véleménye, nálam minden szuper volt és a rendelt áru is tökéletesen működik.

Nagyon elégedett vagyok a bolttal, különösképpen a panaszkezelésre, ugyanis mint kiderült saját hibámból rendeltem rossz terméket, de nagyon segítőkészek voltak és orvosolták a problémám. Gyorsan és precízen dolgoznak, az árakkal is minden rendben volt, ajánlom őket!

Konyhai robotgépet vásároltam, nagyon jó áron a többi bolthoz képest. Azonnal visszaigazolták a rendelésem és hamarosan tájékoztattak a szállításról. Néhány napon belül minden lezajlott, mi nagyon elégedettek vagyunk velük mindig.

A többi értékelés alapján jó döntés volt egy emag üzletbe kérni a szállítást és csak bolti átvételnél fizetni. Amit rendeltem emag saját raktáron volt. Október 10-re ígérték. Most 16 van és sehol semmi. Eddig két levelet írtam, válasz egyikre sem jött.
Ha van más alternatíva, azt kell választani. Ez a cég semmibe vesz majd mindent és mindenkit, amíg nyeresége van. Csak abból tanulnak, ha a pénztárcájukon érzik.

Üdv! én egy sütőt rendeltem, teljesen más jött mint ami a fotón volt. Nem lehet kivenni belőlle a rácsot, mert az étel a sütő aljában landol. Próbáltam másikat rendelni de nem lehet. NEM AJÁNLOM A CÉGEK!!!
Nem mai csirke vagyok, úúúútálom a mostani világot. Én még azt szoktam meg, hogy benegyek a boltba, kiválasztom,megnézem,kipróbáltatom, aztán fizetem. Persze ha meghibásodik akkor szervíz.A mostani világ nem ezt adja. Ennyit ér az internettes rendelés.

Törött árú érkezett,reklamáláskor egybõl leráztak,itt csak én,mint vásárló jártam rosszul és buktam a pénzemet, mert bizalmat szavaztam nekik. Senkinek nem ajánlom.

Market Palace partnerüktől rendeltem. Hosszadalmas szállítás, futár cégek között kézről kézre adása a rendelésemnek. Az Emag lehet, hogy nem adta át a regisztrált adataim, mert a Market Palace partner bekérte külön. Követhetetlen értrsítések. Nem általános, hogy ennyire nehézkes a rendelés teljesítése, de úgy látszik, a nem saját termékek szállítása nehézkes, akadozó.

Az EMAG által forgalmazott termék szállítása ingyenes. Futár jőn és viszi hozza. Az űgyfélszolgálat magyarul válaszol az e-mailre. A garanciális javitási idő akár 30 nap is lehet. De nekem még nem volt problémám velűk. Pedig kűldtem javitásra vissza terméket hozzájuk.

Alapvetően drága árak, de vannak jó akciók.
Sajnos a kiszállítások SZÁNALMASAN LASSÚAK, mert sokszor külföldről jönnek a dolgok, és ezt nem jelzik...

Rendelés oké, hisz ebből élnek!
De!!!!!
Ha baj van, rossz a termék megállt a tudomány.
A termékkel több hónapos procedúra.
Ügyfélszolgálati elérhetetlen.
Magas telefonszámla, többször kellett hívni őket, többek között mert ígértek, csak nem teljesítették. Még a jóváhagyott város cserét sem intézték. Többször 30-50 perces hívásvárakoztatás, mire elértem őket, több telefon, mire futárnak kiadták és eljutott a csere termék.
Emailra nem reagálnak.
Sajnos így soha többé Emag

Nagyon csúnyát átvertek, az ígért ajándék sem érkezett meg Több alkalommal reklamáltam az E-mag oldalán, akik áthárították a felelősséget, majd megadtak egy olyan elérhetőséget, amin senkit sem tudtam elérni, levelemre senki sem válaszolt!
Miután ezt jeleztem újra meg újra az Emagnak akkor sem kaptam segítséget!

A két csillár amit rendeltem, mindkettő darabokban, összetörve érkezett. A függönykarnishoz nem kaptam meg a gyűrűket! Mikor megkerestem őket, simán leráztak!
Na ennyit az olcsóságról!
Senkinek nem ajánlom!

Mindig megbanom ha innen rendelek. Lassuak es az ugyfelszolgalat is gyenge

Mindennel nagyon elégedett voltam.

Akciósan vásároltam webkamerát, nagyon precíz és gyors cég, a kamera is szuperül működik.

Meglepően olvastam néhány hozzászólást, mikor megláttam, hiszen én épp az ellenkezőjéről kívántam beszámolni. Több terméket rendeltem, köztük nagyobb értékűt is és azonnal visszaigazolták a leadott rendelésem, majd hamarosan már írták a szállítás időpontját. Minden épségben megérkezett és hibátlan, tökéletes állapotú. Én csak ajánlani tudom ezt a webáruházat.

Elképesztően rossz minden szempontból. Ha előre fizetsz, és esetleg mégsem kell a termék, jó időre búcsút mondhatsz a pénzednek. Email megkeresésre nem válaszolnak, konkrétan lesz*rnak. Azok után, hogy azért pár százezret már otthagytam náluk.

Garanciális javításra küldtem vissza egy táblagépet 2020.08.06-án, amelyet másnap, azaz 2020.08.07-én be is érkezett a forgalmazóhoz. Először 2020.08.17-én érdeklődtem, akkor derült ki, hogy a javításra elküldött termék még a raktár mélyén "lapul". 2020. 08.18-án E-mail-ben tájékoztattak arról, hogy a szervizelési idő a termék szervízbe érkeztetésekor kezdődik! A mai napon, azaz 2020.08.25-én kaptam e-mail-t arról, hogy a táblagép beérkezett a szervizbe. Kérdés, mikor lesz ebből valami? Arról nem beszélve, hogy mindenki hazudozik, eddig az ügyintézők két közel egyforma válasszal sem tudtak szolgálni. Senkinek nem javaslom ezt az inkorrekt céget, soha többet nem fogok innen rendelni semmit!

Én garanciába küldtem vissza a szomszéd bringjáját és úgyan úgy kaptam vissza terméket mint volt, hibásan...
Az biztos hogy inkább drágábban fogok venni mint ezeknél bármit is vegyek.

A garanciális ügyintézésnél ugyanúgy visszaküldték a rossz terméket. Próbáltam felvenni velük újból a kapcsolatot, utána már nem válaszoltak az e-mailjeimre. A termék 130 ezer forint volt és használhatatlan.
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre