eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

Market Palace partnerüktől rendeltem. Hosszadalmas szállítás, futár cégek között kézről kézre adása a rendelésemnek. Az Emag lehet, hogy nem adta át a regisztrált adataim, mert a Market Palace partner bekérte külön. Követhetetlen értrsítések. Nem általános, hogy ennyire nehézkes a rendelés teljesítése, de úgy látszik, a nem saját termékek szállítása nehézkes, akadozó.

Az EMAG által forgalmazott termék szállítása ingyenes. Futár jőn és viszi hozza. Az űgyfélszolgálat magyarul válaszol az e-mailre. A garanciális javitási idő akár 30 nap is lehet. De nekem még nem volt problémám velűk. Pedig kűldtem javitásra vissza terméket hozzájuk.

Alapvetően drága árak, de vannak jó akciók.
Sajnos a kiszállítások SZÁNALMASAN LASSÚAK, mert sokszor külföldről jönnek a dolgok, és ezt nem jelzik...

Rendelés oké, hisz ebből élnek!
De!!!!!
Ha baj van, rossz a termék megállt a tudomány.
A termékkel több hónapos procedúra.
Ügyfélszolgálati elérhetetlen.
Magas telefonszámla, többször kellett hívni őket, többek között mert ígértek, csak nem teljesítették. Még a jóváhagyott város cserét sem intézték. Többször 30-50 perces hívásvárakoztatás, mire elértem őket, több telefon, mire futárnak kiadták és eljutott a csere termék.
Emailra nem reagálnak.
Sajnos így soha többé Emag

Nagyon csúnyát átvertek, az ígért ajándék sem érkezett meg Több alkalommal reklamáltam az E-mag oldalán, akik áthárították a felelősséget, majd megadtak egy olyan elérhetőséget, amin senkit sem tudtam elérni, levelemre senki sem válaszolt!
Miután ezt jeleztem újra meg újra az Emagnak akkor sem kaptam segítséget!

A két csillár amit rendeltem, mindkettő darabokban, összetörve érkezett. A függönykarnishoz nem kaptam meg a gyűrűket! Mikor megkerestem őket, simán leráztak!
Na ennyit az olcsóságról!
Senkinek nem ajánlom!

Mindig megbanom ha innen rendelek. Lassuak es az ugyfelszolgalat is gyenge

Mindennel nagyon elégedett voltam.

Akciósan vásároltam webkamerát, nagyon precíz és gyors cég, a kamera is szuperül működik.

Meglepően olvastam néhány hozzászólást, mikor megláttam, hiszen én épp az ellenkezőjéről kívántam beszámolni. Több terméket rendeltem, köztük nagyobb értékűt is és azonnal visszaigazolták a leadott rendelésem, majd hamarosan már írták a szállítás időpontját. Minden épségben megérkezett és hibátlan, tökéletes állapotú. Én csak ajánlani tudom ezt a webáruházat.

Elképesztően rossz minden szempontból. Ha előre fizetsz, és esetleg mégsem kell a termék, jó időre búcsút mondhatsz a pénzednek. Email megkeresésre nem válaszolnak, konkrétan lesz*rnak. Azok után, hogy azért pár százezret már otthagytam náluk.

Garanciális javításra küldtem vissza egy táblagépet 2020.08.06-án, amelyet másnap, azaz 2020.08.07-én be is érkezett a forgalmazóhoz. Először 2020.08.17-én érdeklődtem, akkor derült ki, hogy a javításra elküldött termék még a raktár mélyén "lapul". 2020. 08.18-án E-mail-ben tájékoztattak arról, hogy a szervizelési idő a termék szervízbe érkeztetésekor kezdődik! A mai napon, azaz 2020.08.25-én kaptam e-mail-t arról, hogy a táblagép beérkezett a szervizbe. Kérdés, mikor lesz ebből valami? Arról nem beszélve, hogy mindenki hazudozik, eddig az ügyintézők két közel egyforma válasszal sem tudtak szolgálni. Senkinek nem javaslom ezt az inkorrekt céget, soha többet nem fogok innen rendelni semmit!

Én garanciába küldtem vissza a szomszéd bringjáját és úgyan úgy kaptam vissza terméket mint volt, hibásan...
Az biztos hogy inkább drágábban fogok venni mint ezeknél bármit is vegyek.

A garanciális ügyintézésnél ugyanúgy visszaküldték a rossz terméket. Próbáltam felvenni velük újból a kapcsolatot, utána már nem válaszoltak az e-mailjeimre. A termék 130 ezer forint volt és használhatatlan.

Pár éve egy garanciás tv- talpa és távirányítója nem került vissza hozzám a javítás után az Emag-tól. Akkor megfogadtam, hogy soha többet Emag. Most azért újra megpróbáltam Emag forgalmazású terméket "raktáron lévőt" vásárolni a kecsegtető ár miatt, egy tabletet és egy ágymatracot. Áldom az eszemet, hogy nem fizettem előre. A honlapon 3-5 napos kiszállítási időt írtak még a megrendelés leadása előtt. A megrendelés leadása után egy sms-t kaptam miszerint 15-20 nap kb. a kiszállítás ideje (de ez se biztos). telefonon hívtam őket nem vették fel. Reklamáló emailt írtam nekik, erre már 3 napja nincs válasz.... Komolytalan dolog ez így.

Grillsütőt rendeltünk és nagyon gyorsan értesítettek a szállítás részleteiről is. Nagyon jó áron vettük meg és tökéletesen működik.

Elégedett vagyok a webáruházzal!

Több terméket is rendeltem Tőlük, kedvező áron. Azonnal visszaigazolták a rendelésem, majd emalben is tájékoztattak, mi a következő lépés. Néhány napon belül megérkezett minden, hibátlanul, hiánytalanul, eredeti csomagolásában. Nagyon elégedettek vagyunk, mind a termékekkel, mind a szolgáltatással, köszönjük!

Kombinált hűtőszekrényt rendeltem, bankkártyás előre fizetéssel. Nagyon körülményes az egész ügyintézés. A megrendeléstől a fizetésen át a kiszállítás lebonyolításáig. Külön bosszantó, hogy évek óta törvény van arra Magyarországon, hogy nagy háztartási gép vásárlásakor köteles az eladó gondoskodni a régi használt gép elszállításáról. Az eMAG-nál ezt külön telefonon meg kell igényelni, de csak az új gép átvétele után. Nem ügyfélbarát a folyamat. Román nyelven kommunikálnak emailben. Ezek után senkinek nem ajánlom.

Négy asztallábat rendeltem. A műanyag végzáró dugók széttörve érkeztek meg. Felhívtam Őket, hogyan tudnám cserélni a terméket. Csak a forgalmazó cégnek lehet a terméket (Románia) visszaküldeni saját költségen. Kioktattak, hogy figyelmesebben olvassam el a feltételekről szóló részt. Az, hogy összetört áru érkezett senkit nem érdekel. Tanulópénz! Befejeztem velük! A futár csak az általuk forgalmazott terméket viszi vissza ingyen.

Már többször rendeltem tőlük. Alapvetően a megrendelésekkel, azok teljesítésével nem volt gondom.
Viszont az Emag "politikájában" egxy valami nagyon nem tetszik. Nevezetesen, hogy ha több féle terméket rendelek, az akár több beszállítótól is érkezhet, ez számomra azt jelenti, hogy ha például 3 féle terméket rendelek, az akár 3 beszállítótól is érkezhet, így 3 alkalommal fizetem ki a szállítás költségét. Magyarán nem érdemes összevonni a vásárlást, mert így majd a szállítási költségeken tudok spórolni. Kicsit megtévesztő, hogy mondjuk így, egy cégtől, az Emag-tól rendelek, azt hinné az ember, hogy ők küldik központilag, holott ez a cég szerintem csak egy adatbázis kezelő valami lehet. Szóval legközelebb meggondolom a vásárlást náluk. lehet, hogy más webáruházaknál némileg drágább a termék, de a szállítás olcsóbb. Ráadásul egyszerre érkezik a rendelés, nem elaprózva... Durvának tartom azt, hogy rendelek egy 1800 Ft értékű terméket, amire csak a szállítás költsége 2100 Ft... Ez vicc. Részemről én befejeztem a vásárlást náluk. A másik probléma, hogy vigyázzni kell a nagyobb értékű műszaki termék vásárlásnál. Nem egyértelmű, hogy a készülék honnan érkezik. Én már jártam úgy, hogy egy autórádió vásárlásnál a szállítás során derült ki, hogy a készülék Romániából jött. Az esetleges garanciával talán nem lenne probléma, de a készülékhez nem kaptam magyar nyelvű kezelési utasítást.

Egy Tchibo kávé automatát rendeltem az emag-tól. Nem érkezett meg, eleinte küldtek email, hogy kb 2-3 nap múlva érkezik, majd semmit sem jeleztek. Írtam nekik e-mail-t, arra nem válaszoltak, majd felhívtam a céget , akkor 8 perc várakoztatás után azt mondták, hogy a gép megsérült és nem tudják pótolni. Szerintem hazugság volt, mert most magasabb áron újra lehet náluk kapni.
Senkinek sem ajánlom a céget, megbízhatatlanok!!!

Írjatok egymás után 20 egyforma tartalmú emailt és naponta hívjátok, nagy nehezen elutalták... 😄😅

Használhatatlan terméket küldtek!
Saját költségemen visszaküldtem!
Két hét telt el! A mai napig nem kaptam vissza az árát! Senkinek nem ajánlom!

Nem a megrendelt terméket küldték és mivel románok,oda kellene visszaküldenem saját költségemre,ami 16 700Ft lenne.
Mindenki vigyázzon velük!

Szombati napon rendeltem egy terméket előreutalással fizettem péntekig nem kaptam meg ezért töröltettem a rendelésem de az elutalt 105 689ft-t a mai napig (hétfő) nem kaptam meg!

Rettentő rossz véleménnyel vagyok róluk.... Ostoba ügyfélszolgálatos dolgozók... 2 hete kellene utalniuk még mindig nem jött össze... Gyalázat

Az újracsomagolt vezeték nélküli füles hibásan érkezett. A javítási kérelmet eddig 2x jelentettem be. Visszajelzést ne is várj erről senkitől! Egy hét alatt nem sikerült visszaküldeni a hibás árút. A javítás természetesen 1 hónaptól tart a végtelenbe. Ügyfélszolgálat egy szál telefonon kb. 7 perc után vette fel a telefont. Érdemi segítséget nem tudott nyújtani. Várni kell... Ha nyugalmat akarsz magadnak, nem tőlük vásárolsz.

Jó árak, jó személelet!

Rendben zajlott a vásárlás.
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre