eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

Megrendelt terméket hamar megkaptuk, viszont hibás volt ,nagyon nagy csalódás. Sikerült vissza küldeni ami pozitívum annak ellenére ,hogy tartottam tőle ,hogy nem kapom vissza sem az árát se semmit. Végül pár napra rá kaptam az e-mailt és telefonon is jelezték ,hogy megkapták a terméket átvizsgálták, és amit megjelöltem vissza küldés opcióként az utalványt meg is küldték részemre. Azóta már le vásároltam , igaz nem ugyanazt a gépet vettük már meg ezután.

Mennyi időn belül szalítjak ki?Olcsó ezért innen rendeltem de nem írták hogy mennyi a szállítás ideje.

román beszállító , hibás termék, saját költségen kéne visszaküldeni Romániába a terméket, emag minden felelősséget elhárít, inkorrektek, nem segítenek, leráznak

Mindennel nagyon elégedett voltam, a dolgozók pedig nagyon kedvesek és segítőkészek!Ajánlom!

Szobabicajt vásároltam, gondoltam itthonra szuper sport lehetőség... Kicsit aggódtam a gép mérete miatt, de mindent megoldottak a szállítók és nagyon jól működik a gép. Köszönöm! :)

Sok mindent rendeltem, tekintve, hogy jó az üzlet és most itthon eléggé felértékelődtek a háztartási cikkek is. Többek között kenyérsütőt vásároltam és kávéfőzőt. A telefonos ügyfélszolgálaton nagyon kedvesen segítettek és néhány napon belül, folyamatos tájékoztatás mellett megérkezett a teljes pakk is. Minden jól működik, az árak is elfogadhatóak és nagy könnyebbség, hogy nem kellett a boltba menni. Én csillagos ötöst adok nekik.

Rendeltem egy kerékpárt, ami az emag oldalán még készleten volt, a forgamlazó viszont telefonon közölte, hogy már nincs a bolti készletükön. A bolti készletük pedig nincs szinkronban az emag adatbázisával. Megkért, hogy töröljem a rendelést, így a legegyszerűbb visszakapnom a pénzem. 04.17-én, pénteken töröltem is a rendelést, az emag oldalán tettem egy bejelentést is, amiben megkérdeztem, hogyan tovább, honnan tudják, hogy hova utaljanak vissza, ha nem adok meg számlaszámot. Erre kaptam egy emailválaszt kb 1 órán belül, ami a konkrét kérdésemre nem válaszolt, csak leírta, hogy elbírálták a rendelés törlését és pár napon belül visszautalásra kerül a pénzem. Ma pedig, hétfőn, 04.20-án jött az sms, hiánytalanul visszautalták az összeget (~200k). Azért írtam erről, mert pénteken még bizalmatlan voltam, olvastam a témában korábbi véleményeket, ahol nem ment zökkenőmentesen a visszautalás. Úgy látszik, azóta kiköszörülte az emag ezt a hibát. Korrektnek éreztem leírni.

A megrendelt árú időben, rendben megérkezett, de átvételkor nem kaptuk kézhez a számlát.
Írtam az ügyfélszolgálatra - köszönik, majd foglalkoznak vele.
Kérték, hogy értékeljem őket. - hát ezt meggondolnám a helyükben-.
tuti van rá valamilyen szabály, neadjIsten TÖRVÉNY, hogy a számlát mikor kell megkapjam...
Nem vagyok biztos benne... majd megkérdezem a NAV-os ismerősöket.

Nem először vásárolok az EMAG-tól, de azt hiszem ez lesz az utolsó! Először is küldtek egy alkatrész hiányos terméket, aztán nem tudtam elérni őket semmilyen formában sem. Most az áru visszaküldésére várok, és remélem ,hogy talán egy hónap múlva visszakapom a pénzem. Ne vásároljanak ezen a csatornán, mert nem biztonságos!

Eddig úgy ahogy jöttek termékek de most már második hete várok egy csomagot tőlük. Előre kifizettem banki átutalással. Nem kaptam semmi értesítőt, se egy telefonhívást, se sms-t hogy "elnézést, kicsit késik a rendelése". Más ismerősöm pedig 2-3 nap után megkapta azt, amit jóval az én rendelésem leadása után rendelt. Hogy mi alapján kezdik feldolgozni meg teljesíteni a rendeléseket az nagyon rejtélyes... Nem ajánlom senkinek ezt a hanyag, megbízhatatlan céget...

nem ajánlom nem foglalkoznak a garanciával

Első,és utólsó volt hogy az eMag-ról bármit is rendeltem! A rendelt termékem ugyan 3 nap mulva meg érkezett,ami egyébként egy epilátor volt.mikor kipróbáltam,azt hittem dobok egy hátast,hogy még egy pihét sem visz le,a bőrt viszont nem gyengén felsérti! Tehát egy selejtet kaptam 5000 ft-ért! Rohadt csalók! A pénzem pedig kidobásra került az ablakon! Még az alkalmazást is töröltem a telefonomról is!

A vissza igazolt termékre 5 nap után jelezték, hogy nem tudják teljesíteni 😠😠😠
Nem ajánlom a céget 😠😠😠

Nagyon jó a termékkészlet és az áraik is elfogadhatóak.

A kiszolgálás hibátlan, más is tanulhatna tőlük, azonnal visszaigazolták a rendelést, majd mindenről értesítettek, tegnap megérkezett a hűtő, tökéletesen működik és ép.

Nagyon elégedettek vagyunk a vásárolt áruval, kedvesek és segítőkészek a dolgozók, minden kérdésre azonnal kaptunk választ, majd a rendelés leadást követően hamarosan meg is érkezett a csomag.

3szor rendeltem eddig az e-magról soha nem kaptam meg a terméket! Vagyis tévedek mert egyszer megkaptam! Egy októberben rendelt karácsonyfát márciusban! Fantasztikus cég! Senkinek nem ajánlom!!!!!

2016 óta rendelek tőlük néha-néha. Nekem nincs velük rossz tapasztalatom.
16-ban vettem egy telefont, aminek 4 hónap után elromlott a kijelzője. Kicsit sokára, de bevizsgálták és visszaadták a pénzt.
A többi rendelt dologgal szerencsére nem volt baj.
(Laptop, merevlemez stb.)
A fülhallgatók (filléres kategória) 4-5 évig bírta.

Szép napot és kitartást mindenkinek ezekben a nehéz napokban. Nem egészen témába vágó a hozzászólásom, de szakdolgozatomhoz lenne nagy szükségem a kérdőívemben feltett kérdések megválaszolására, amelyben az online vásárlásokat vizsgálom. Tehát a webshopos vásárlásokat szeretném kutatni azok között, akik vásárolnak ilyen módón Nagyon hálás vagyok mindenkinek, aki tud rám áldozni az idejéből pár percet. A kérdőív végén található egy videó link, amiben összegyűjtöttem néhány ötletet, amivel az otthon töltött idő kreatívan és hasznosan tölthető.
www.kerdoivem.hu/kerdoiv/1074413012/

A rendelt áruval kapcsolatos visszaigazolás, kiszállítási értesítés, valamint a kiszállítás idő gyorsasága kiváló! Vasárnap este rögzített rendelésem alapján a kért árú szerdán kora délelőtt a lakásomon volt. Az eMAG ügyintézőinek gyors megrendeléskezelése mellett, külön köszönet a futár szolgálat részére, hogy ebben a vírusos időszakban is precízen végzik munkájukat!

Teljes mértékben elégedetlen vagyok! 03,04.-én rendeltem egy ssd-t. Amint megkaptam a számlaszámot és az azonosítót, egyből átutaltam az összeget. Először valamiért nem sikerült beazonosítaniuk a rendelést, pedig én többször is ellenőriztem minden megadott számot. Írtam a saját oldalukon és a megadott e-mail címemről is. A saját oldalukra írt levélre napok múlva válaszoltak, a sajátomról küldöttre pedig azt mondták, hogy nem látják. De később mégiscsak volt, hogy megkapták onnan is. Érdekes! Telefonon is érdeklődtem, de mindig csak annyit ígértek, hogy utánanéznek, illetve egyszer megígérték, hogy visszahívnak, de ez sem történt meg. 12 nap után töröltem a rendelést, mert már untam naponta leveleket írni. Meg a termékre is szükségem lett volna. Természetesen ezután újabb levelezés és telefonálgatás kezdődött részemről, mert nem sikerült neki visszautalni a pénzem. Végül 03,27,-én érkezett vissza az összeg. Talán ebből nyilvánvaló, hogy többet nem rendelek tőlük.

Elégedett vagyok.

Tévét rendeltem, nagyon gyorsan visszaigazolták a megrendelésem és minden flottul ment.

Több dolgot is rendeltem, minden volt készleten és nagyon jók, az áruk is.

Minden rendben volt.

Bőséges árukészlet, mindenféle cikk megtalálható.

Sokadszor rendeltem tőlük, többféle terméket már, nagyon segítőkészek az ügyfélszolgálaton dolgozók és sohasem volt problémánk.

HeLLo!
Most RendeLtem Először És UtoLjara Innen!
Miért IS ?!
A Februar 10.-ÉN Visszaküldött Terméket (1DB CONTROLLER) Sajnos 47 Nap aLatt nagyon nem sikerult visszajuttatni.
A Fordulópont Tegnap Jött EL Amikor,Ugyanis Ötödjére TeLefonaLtunk,Hogy Vajon Merre Lehet A Termék.
Először Kaptam Egy Ertesítést , Hogy 3-5 napon Belül Megjön.De Sajnos 9 Nap TeLt EL , Így FeLhívtam Ismét Őket.
A VáLasz Ugyanaz A SabLonos Volt Hogy Küldünk EmaiLt , Ha Megtudnak VaLamit A TerméK HOLLÉTÉRŐL
...
KiderüLt A TerméK Nem IS Került FeLadasra,Így Azt VáLaszoltam,Hogy Rendben Akkor A (FogyasztóvédeLemhez)ForduLnék.
A Csomagot MÉG Az Nap (AZAZ TEGNAP MIVEL AKKOR JÖTT EGY ÉRTESÍTÉS) FELADTÁK.... Azóta IS VÁROM....
De Amikor RendeLtem A Terméket 2 Nap ALatt Megkaptam Reggel 7:05KOR....
ÉRTÉKELÉS?!
Szerintem Vegyétek Ki Ezt Az Opciót.

Rendben zajlott a vásárlásom.

Kenyérsütőt vásároltam, szuperül működik, nagyon gyorsan házhoz szállították.
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre