eMAG Magyarország

Megbízható webáruház eMAG Magyarország
HIRDETÉS

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2020. december 7.

Új mosógépet vásároltam tőlük, nagyon gyorsan jött a visszaigazoló email, majd értesíetettek a szállítás időpontjáról. a Szállító is nagyon kedves volt, gyorsan lezajlott minden és a gép hibátlanul működik.

2020. december 7.

Hibás termék, hiányos. Fullra sérült csomagolásban

2020. december 6.

Megbízhatatlan semmirekellő cég. Nem tudták elintézni hogy a tőlük kapott hibás terméket visszaküldjem és egy másik terméket ki sem hoztak. Ennyit erről a kiba.. kur.. cégről. Megérdemelnék hogy semmi munkájuk ne legyen.

2020. december 1.

Tragikus, modortalan, megbízhatatlan, inkorrekt. Side by side hűtőszekrényt rendeltünk házhoz szállítással.Szombat reggel hívott a futár, hogy hoznák a hűtőt, tudjuk-e fogadni. Hát mondtam, hogy így hirtelen nem. Azon a számon felhívtam a futárt (Sameday) délután, kérdeztem, hogy mikor tudnak szállítani.Mondták, hogy hétfőn legközelebb. Mondtam ,hogy valószínűleg az sem jó, ilyenkor mi a megoldás. Mondták, hogy úgyis fölhívnak reggel mindenkit, akihez mennének és majd tisztázzuk, addig hívnak, amíg ki nem tudják szállítani. Hétfőre kiderült, hogy nem tudok itthon lenni, írtam sms-t a futárnak, hogy kedden hívható vagyok, és tudom is fogadni a hűtőt. Kedden nem hívott senki, a futár elérhetetlen volt, a csomagkövető nem működött, a központi szám nem vette föl a telefont. Nagy nehezen elértem az EMAG ügyfélszolgálatát, ahol közölték, hogy a hűtőt visszaszállították a raktárba és sztornózták a megrendelést. Kérdeztem miért, mondták, hogy mert nem vettem át. Közöltem, hogy szeretnék panasszal élni, mondták, hogy továbbítják a futárszolgálatnak (Sameday) . Jeleztem ,hogy én az EMAG-tól vettem a hűtőt, nem a futártól, az EMAG-nál szeretnék panaszt tenni. Hát hogy én nem vettem át a rendelést. Ezt a kört megfutottuk még egy párszor, aztán ennyiben is maradtunk.

2020. november 27.

AZ OKOS TELEFON

iHunt Like 7 16GB Mobiltelefon, Kártyafüggetlen, DualSIM, 5.0-inch, 8MP Kamera, Quad-Core, 2500mAh, Android 9 Pie GO, Piros
XXXXXXXX Ft + 3000 Ft SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGGEL 2020 NOVEMBER 25.-ÉN MEGÉRKEZETT ! AZ ÚJKÉNT VÁSÁROLT TELEFON A KIBONTÁS UTÁN TISZTA KARCOS KIJELZŐ MASZATOS APRÓ PÖTYFOLTOS NAGY SZENNYEZÉSEL TELI A KIJELZŐ ! UNDORÍTÓ ! ÁTVERTEK ! ELÉRNI ŐKET LÉPTELENSÉG ! SENKINEK SEM AJÁNLOM AZ E-MAGOT !

2020. november 27.

Újra csomagolt,karcos notebookot adtak el újként. Bonyodalmas ügyintézés,a pénzvisszafizetés is zavaros.Telefonon esélytelen elintézni bármit.Hiteltelenné vált számomra ez a cég.Elrontották az ajándékozás örömét.Becsapottnak érzem magam.

2020. november 26.

Megbízható, színes termékpalettával jelenlévő nagy múltú cég. Nekem eddig csak jó tapasztalatom volt velük.

2020. november 26.

Több terméket rendeltem nagyon jó áron. Azonnal vissza is igazolták, majd másnap már kaptam mailt a szállítás napjáról. Maximálisan elégedett vagyok.

2020. november 25.

Először is kezdem ott: Akció előtti és utáni nap van készleten áru, az akció napján nincs. utána másnap hirtelen újra van Akciós volt csak kicsivel drágább.. Razer Nari Essential Gaming fejhallgató-t rendeltem szombaton adtuk le a rendelést és baszakodnak 1 kibaszott fejhallgató megrendelésen. Hétköznap most van a 3-napja. amit más meg rendelt annak pedig másnap már fel is dolgozták a csomagját és meg is kapták... Lassúak!!!! és nekünk még mindig ott tart a megrendelésünk ahol kezdtük, szombat óta: 2020.11.21, 10:52 Rögzített rendelés. Lassú!! és még azzal etetik az embert hogy, Kiszállítás várható időpontja: 2020.11.24 ezzel is jól átbaszták az ember fejét!!!! azóta se láttom azt a terméket.

2020. november 24.

Minden rendben volt.

2020. november 24.

Gyorsak és precízek, csakis azt vállalják, amit teljesítenek is, megbízható!

2020. november 22.

-5 csillag nekik. Akció előtti és utáni nap van készleten áru, az akció napján nincs. ÁTVERÉS. Remélem idén jóval nagyobb bírságot kapnak mint tavaly. undorító bagázs. (nem véletlen a kisbetű)

2020. november 20.

Sajnos a cég egyre rosszabb. Már nem egy terméket rendeltem innen. Nem elég hogy nincs kedvezményt a törzsvásárlóknak sem! De még hazhozszállitásnál sincs kedvezmény... Az emag Nem tudja kezelni a forgalom növekedést és akár egy hetet is várni kell a szállításra. Hasonló ilyen boltnál ez nem okoz problémát.
A másik a meghibasodott termékeket hetekig szervizelik... Sajnos nálunk volt már rá példa hogy hónapokig tartott!!! 😒
Szóval nem ajánlom senkinek.
Én ha tehetem kihagyom.

2020. november 18.

Gondoltam nagy múltú cég, nem ér rossz tapasztalat, nem igazán szoktam neten rendelni, a személyes vásárlás híve vagyok...De nyilván a jelenlegi helyezetben egyszerűbb és biztonságosabb minden szempontból. Mindenről értesítettek és hamar meg is érkezett a csomagom.

2020. november 18.

Az új lakásomba rendeltem tőlük több háztartási gépet is, mindent tartottak, amit vállaltak, gyorsan és épségben megérkezett minden, a szállítás is nagyon flottul ment és az áraikkal is elégedettek voltunk.

2020. november 16.

Most először vásároltam tőlük egy páraelszívót AEG márkájú gép volt 140000ft-ért.Pár napot használtam és leégett.(Még szerencse a lakás nem gyulladt ki.)Elvittük a szervizbe javításra.Két hónap elteltével azt a választ kaptam hogy a COVID miatt nem tudják megjavítani csak jövőre lenne kész.Felajánlottak egy Grundig típusú páraelszívót.(Mert ők olyan jó fejek.)Én vissza szerettem volna kapni a pénzemet persze erre nincs lehetőség .A boltba abszolút nem voltak kedvesek ott kiabáltak fenyegetőztek,hogy olyan papírt írattatnak a szervizzel,hogy én miattam égett le a gép.Be akartam írni a panaszkönyvbe amit ők nem adtak oda.Sajnos csak egy választásom volt hogy elhozom tőlük a Grundig páraelszívót.Hát had ne mondjam milyen csomagolásban volt.Biztos nem az eredeti.Sajnos a főzőlapommal nem kompatibilis így igazából nem tudom semmire használni,de legalább nem is tudják eladni és még egy embert megkárositani.Úgyhogy NEM AJÁNLOM SENKINEK SEM A BOLTOT SEM AZ ONLINE VÁSÁRLÁST!!!!!!!!!!!

2020. november 12.

Nagyon gyorsan házhozszállították a rendelésem, a csomag hiánytalan, a termék szuperül működik.

2020. november 12.

Infraszaunát vásároltam tőlük, ma üzemeltük be, a minősége, az ára és a webshop munkája is minden elvárásunknak eleget tett. Köszönjük!

2020. november 1.

Szeptember 30-án átvett sérült /hibás termék, s azóta sem reagáltak érdemben megkeresésemre..

2020. október 28.

Akkumulátoros porszívót vásároltam tőlük, most először próbálkoztam a céggel. Nagyon kedvesek és segítőkészek voltak az ügyfélszolgálaton és tegnap meg is érkezett. Tökéletesen működik.

2020. október 28.

Jó árak és jó minőségű termékek, én mindig elégedett vagyok velük.

2020. október 28.

Több dolgot vásároltam, azonnal kaptam visszajelzést, majd pár nap múlva küldték az emailt a szállításról, minden rendben volt, ajánlom a boltot.

2020. október 23.

Július 22.-én rendeltem egy Lenovo laptopot. Pár nap múlva meg is érkezett egy hibás termék. Mivel nem volt ebből másik ,így javításra küldtem vissza. Kb egy hónap múlva visszaküldték. Szerintük megjavítva,gyakorlatilag viszont még rosszabb állapotban. Újra vissza. Erre tegnap felhívtak,hogy mi baja a laposnak. Megáll az ész. Gyakorlatilag három hónapja vásároltam 170 000 ezerért egy elektronikai(veszélyes) hulladékot. NAGYON NEM AJÁNLOM SENKINEK!!! A fiamnak is veszek egy laptopot,de biztosan nem tőlük.

2020. október 21.

Legót rendeltem volna karácsonyra, a gyereknek. Nagyon olcsón volt fenn, ezért gyorsan lecsaptam rá. A 3-4 napos szállítás helyett két hét múlva küldtek egy e-mailt, hogy ezen az áron nem tudják teljesíteni a rendelést.
Megbízhatatlanok, hiteltelenek.

2020. október 19.

Nem értem ezt a sok negatív hozzászólást és rendeléskor elgondolkoztam, vajon megpróbáljam-e. De ebből is látszik, hogy nem mindenkinek ugyanaz a véleménye, nálam minden szuper volt és a rendelt áru is tökéletesen működik.

2020. október 19.

Nagyon elégedett vagyok a bolttal, különösképpen a panaszkezelésre, ugyanis mint kiderült saját hibámból rendeltem rossz terméket, de nagyon segítőkészek voltak és orvosolták a problémám. Gyorsan és precízen dolgoznak, az árakkal is minden rendben volt, ajánlom őket!

2020. október 19.

Konyhai robotgépet vásároltam, nagyon jó áron a többi bolthoz képest. Azonnal visszaigazolták a rendelésem és hamarosan tájékoztattak a szállításról. Néhány napon belül minden lezajlott, mi nagyon elégedettek vagyunk velük mindig.

2020. október 16.

A többi értékelés alapján jó döntés volt egy emag üzletbe kérni a szállítást és csak bolti átvételnél fizetni. Amit rendeltem emag saját raktáron volt. Október 10-re ígérték. Most 16 van és sehol semmi. Eddig két levelet írtam, válasz egyikre sem jött.
Ha van más alternatíva, azt kell választani. Ez a cég semmibe vesz majd mindent és mindenkit, amíg nyeresége van. Csak abból tanulnak, ha a pénztárcájukon érzik.

2020. október 10.

Üdv! én egy sütőt rendeltem, teljesen más jött mint ami a fotón volt. Nem lehet kivenni belőlle a rácsot, mert az étel a sütő aljában landol. Próbáltam másikat rendelni de nem lehet. NEM AJÁNLOM A CÉGEK!!!
Nem mai csirke vagyok, úúúútálom a mostani világot. Én még azt szoktam meg, hogy benegyek a boltba, kiválasztom,megnézem,kipróbáltatom, aztán fizetem. Persze ha meghibásodik akkor szervíz.A mostani világ nem ezt adja. Ennyit ér az internettes rendelés.

2020. október 4.

Törött árú érkezett,reklamáláskor egybõl leráztak,itt csak én,mint vásárló jártam rosszul és buktam a pénzemet, mert bizalmat szavaztam nekik. Senkinek nem ajánlom.

Irány a bolt oldala!

<h3><strong><u>Tudnival&oacute;k az eMAG-r&oacute;l</u></strong></h3>
<p>K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 orsz&aacute;g&aacute;ban megtal&aacute;lhat&oacute;ak: Magyarorsz&aacute;gon, Lengyelorsz&aacute;gban, Rom&aacute;ni&aacute;ban &eacute;s Bulg&aacute;ri&aacute;ban. &Uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt filoz&oacute;fi&aacute;jukra alapozva, folyamatosan igyekeznek &uuml;gyfeleik mindennapjait megk&ouml;nny&iacute;teni.</p>
<h3><strong><u>T&ouml;rt&eacute;net&uuml;k</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban l&eacute;ptek a magyarorsz&aacute;gi piacra</li>
<li>tagjai a d&eacute;l-afrikai sz&eacute;khelyű Naspers multinacion&aacute;lis befektető csoportnak, mely a 2014-es p&eacute;nz&uuml;gyi &eacute;vben 6157 milli&oacute; doll&aacute;r j&ouml;vedelmet &eacute;rt el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű v&aacute;s&aacute;rl&aacute;si esem&eacute;nyekkel lept&eacute;k meg &uuml;gyfeleiket, mint p&eacute;ld&aacute;ul az &Eacute;szbont&oacute; Akci&oacute;k Napjai, r&aacute;ad&aacute;sul bevezett&eacute;k a Black Friday elnevez&eacute;sű rendk&iacute;v&uuml;li akci&oacute;kkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek v&aacute;s&aacute;rl&oacute;ik sz&aacute;m&aacute;ra &Aacute;rak Forradalm&aacute;val &eacute;s K&eacute;szletkis&ouml;pr&eacute;ssel</li>
<li>A Black Friday egy k&uuml;l&ouml;nleges esem&eacute;ny, amely minden bizonnyal Magyarorsz&aacute;gon is hagyom&aacute;nny&aacute; v&aacute;lik, ahogyan az m&aacute;s orsz&aacute;gokban is t&ouml;rt&eacute;nt. Rengeteg erőfesz&iacute;t&eacute;st &eacute;s szenved&eacute;lyt fektettek az elők&eacute;sz&uuml;letekbe &eacute;s az eredm&eacute;nyek is azt mutatj&aacute;k, hogy meg&eacute;ri. Ezen a rendk&iacute;v&uuml;li napon az online kereskedelem t&uacute;lsz&aacute;rnyalja az offline kereskedelmet, a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;knak pedig lehetős&eacute;g&uuml;k van igen kedvező &aacute;ron beszerezni a k&iacute;v&aacute;nt term&eacute;keket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napj&aacute;n 315 ezer megv&aacute;s&aacute;rolt term&eacute;ket rendeltek oldalukon, t&ouml;bb mint 2.1 milli&oacute; l&aacute;togat&oacute; &eacute;rkezett csup&aacute;n egyetlen nap alatt, valamint rekordsz&aacute;m&uacute; forgalom &eacute;s l&aacute;togat&aacute;s &eacute;rkezett a mobil platformokr&oacute;l is- k&ouml;zel 50%.</li>
<li>mobilalkalmaz&aacute;sukat folyamatosan fejlesztik, hogy &uuml;gyfeleik b&aacute;rhol &eacute;s b&aacute;rmikor &eacute;lvezhess&eacute;k legjobb aj&aacute;nlataikat &eacute;s az online v&aacute;s&aacute;rl&aacute;s előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>C&eacute;l, v&iacute;zi&oacute;, v&aacute;llalati kult&uacute;ra</u></strong></h3>
<ul>
<li>C&eacute;l: Az &uuml;gyfeleik &eacute;let&eacute;t jobb&aacute; tenni az&aacute;ltal, hogy időt &eacute;s p&eacute;nzt sp&oacute;rolnak meg nekik.</li>
<li>V&iacute;zi&oacute;: K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa legnagyobb online kereskedőj&eacute;v&eacute; v&aacute;lni.</li>
<li>V&aacute;llalati kult&uacute;ra: A c&eacute;lokat szem előtt tartva arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleiket boldogg&aacute; tegy&eacute;k &eacute;s &uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt szellemben teljes&iacute;ts&eacute;k &iacute;g&eacute;reteiket. Vallj&aacute;k, hogy gyorsas&aacute;gukkal, fejleszt&eacute;seikkel &eacute;s &uacute;j szolg&aacute;ltat&aacute;saikkal k&ouml;zelebb ker&uuml;lhetnek &uuml;gyfeleikhez. Nagy hangs&uacute;lyt fektetnek az alkalmazottakra, a fel&uuml;letekre &eacute;s a technol&oacute;gi&aacute;ra, a szolg&aacute;ltat&aacute;sokra &eacute;s az innov&aacute;ci&oacute;ra. Folyamatosan arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleik tapasztalatait jobb&aacute; tegy&eacute;k a visszajelz&eacute;sekből tanulva. Mindezt egy felhaszn&aacute;l&oacute;bar&aacute;t fel&uuml;let biztos&iacute;t&aacute;s&aacute;val garant&aacute;lj&aacute;k, melyet az &uuml;gyfelek visszajelz&eacute;sei alapj&aacute;n terveztek &eacute;s hoztak l&eacute;tre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja mag&aacute;ban, akik az oldalukon jelen&iacute;tik meg term&eacute;keiket. A Marketplace elad&oacute;k term&eacute;keinek k&ouml;sz&ouml;nhetően az oldalt b&ouml;ng&eacute;sző v&aacute;s&aacute;rl&oacute;k l&eacute;nyegesen nagyobb term&eacute;kk&iacute;n&aacute;latb&oacute;l v&aacute;logathatnak. A Marketplace elad&oacute;inak szolg&aacute;ltat&aacute;si sz&iacute;nvonal&aacute;t folyamatosan figyelemmel k&iacute;s&eacute;rik &eacute;s &eacute;rt&eacute;kelik, biztos&iacute;tva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszer&eacute;ben megszokott magas minős&eacute;gi elv&aacute;r&aacute;soknak.</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre
HIRDETÉS