eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

Nagyon szeretem ezt a boltot, mindig elégedett voltam.

Rendeltem egy menetrögzítő kamerát. Az adott típusból az egyik legtöbbet tudót. Amikor a futár kihozta, nem voltam otthon. Párom vette át. De a futár meg sem várta a csomag kibontását, így csak később vettem észre, hogy az adott típus egyik legolcsóbb termékét küldték ki, ami töredékét tudta az általam megrendelt és kifizetett terméknek.
Kértem, hogy cseréljék ki, ami némi akadályba ütközött. Ők nem voltak hajlandóak a cserére. Reklamálásom után azt a megoldást javasolták, hogy küldjem vissza a terméket, ők majd megnézik és elbírálják és utána vagy kupont adnak vagy visszatérítik a vételárat. És rendeljem meg újra a terméket. A visszaküldéshez ők kiküldik a futárt, aki elviszi a terméket.
Kérdésemre, hogy miért nem lehet úgy megoldani, hogy cserébe küldik a megfelelő terméket, azt a választ kaptam, hogy az úgy bonyolultabb lenne. Én inkább azt mondanám, hogy szervezettebb és ügyfél-centrikusabb lenne. Arról nem is beszélve, hogy azért, mert a megoldást nem ugyanúgy gondoljuk, nem kell lekezelően kommunikálni az ügyféllel.
Azt sem értettem, hogy miért kell ismét megrendelnem a terméket és visszautalniuk a pénzt. Értem én, hogy visszaküldöm, megnézik, hogy nem egy agyonhasznált vagy kamu terméket küldök-e vissza. De mért kell újra megrendelnem??? Miért nem hozzák ki a megfelelő terméket, ha bebizonyosodott, hogy a reklamációm jogos. Nem volt kedvem egy újabb rosszul kiküldött termékhez (mert fenn állt az esélye), és elölről kezdeni az egész procedúrát ismét.
Összegezve, az ügyfélszolgálat és a logisztika nem igazán volt ügyfél-központú. Sőt!
Érdekes, hogy az oldalon ők írják, hogy még a futár jelenlétében bontsuk ki a csomagot. De, nyilván addig nem hagyja kibontani, amíg alá nem írjuk az átvételt. Akkor meg már startol is tovább. Ha szólsz neki, akkor ő siet a következő címre, neki nincs ideje mindenhol megvárni ezt. Az oldal meg rájuk mutogat, hogy pedig meg kell várniuk. Ezt eddig nálam kettőből kétszer nem tették meg.
A másik esetben kiderült, hogy sérült volt a termék. Reklamálásomra azóta sem válaszoltak abban az ügyben.
Én végképp lemondtam erről a boltról!

Elégedett vagyok.

Mindenkinek bátran ajánlom, egy termék meghibásodott és annyira flottul ment a garanciális ügyintézés, le a kalappal.

Mindennel maximálisan elégedett voltam, az ügyfélszolgálaton dolgozók nagyon kedvesek és segítőkészek, a termékek nagyon jók és a teljes ügyintézés is tökéletes.

Megrendelt termékeket nem kaptam meg. Nem ajánlom senkinek.

Már többször rendeltem.tölük,.Meg vagyok elégedve ,a rendelés menete kiszállitás ,minden.,rendben ment!😊A héten is három rendelést leadtam😊Elég jó akciói vannak.

Termék visszaküldés esetén hárítanak, hogy a partner céggel vegyem fel a kapcsolatot, de a partner cég mint kiderült Romániába van és ők nem válaszolnak az email-re. Három hónapja nem kapom vissza a visszaküldött termék árát.

Az online bejelentett panaszra nem válaszolnak, több mint egy hete rendelt termék még mindig nem érkezett meg, infót sem adnak róla, hogy mi a késés oka:(

Évek óta vásárolok itt, mindig csakis elégedett vagyok.

Nagyon köszönöm, hiánytalanul megérkezett a rendelésem, szuperül működik a kávéfőző, mindennel elégedett vagyok.

Robot porszívó Amxea!
Ne vegyetek ilyet, mert 2 hónap ritka használat mellett eltörnek a tartályok fülei és nem cserélik ki garanciában!!! Nem beszélve arról, hogy drágán adnak mindent hozzá!
Do not buy this one, as after 2 months the tank ears will break and will not be replaced under warranty!!! Not to mention they add everything expensive!
https://www.emag.hu/amxea-e30-fekete-robotporszivo-wi-fi-app-smart-memory-giroszkop-multi-feluletek-nedves-es-szaraz-tisztitas-kozponti-kefe-leeses-elleni-szenzor-es-utkozesgatlas-e30-b/pd/DL7096BBM/

Se számla se garancialevél se reakcio a hibás termék után! 😡

Megpróbálom úgy leírni ezt a történetet hogy az EMAG web áruház,nehogy bepereljen történet, rendeltem egy mobiltelefont,aminek,megrendelés előtt utána jártam hogy minden rendben van,átolvastam a telefon adatait,szóval mindent rendben találtam,és megrendeltem,meglepetésemre az árú két nap és megérkezett,,,,de kicsomagolás után kiderült egy kicsit más készülék van a dobozban amit én rendeltem meg,ez nem is olyan nagy baj lett volna,de a készülékben nincs magyar menü,engem ez nem zavart volna,de mivel másnak rendeltetem,így nem felelt meg, felhívtam az EMAG áruház ügyfélszolgálatát,kollegina közölte,hát nekik semmi közük hozzá,küld egy mobilszámot,meg egy email címet,és velük közöljem a problémáimat. Négy hete elkérték számlaszámot hogy utalják vissza az árú értékét azóta semmi se pénz se válasz a leveleimre,SOHA TÖBBÉ NEM VÁSÁROLOK AZ EMAGTÓL időm van,addig írom ki minden elérhető oldalon,míg vissza nem kapom az árú értékét

Mindenkinek csakis ajánlom!

Csakis pozitív tapasztalataim vannak, nem mismásolnak, gyorsak és a termékeik is eredetiek.

Palacsintasütőt rendeltem, már korábban néztem ezt az üzletet, több ismerős is ajánlotta, mert rendkívül gyorsan szállítanak és a bolti árhoz képest kedvezőbbek. Azonnal visszaigazolják a rendelést és folyamatosan tájékoztatják a vásárlót. Mindenkinek ajánlom, hibátlan a termék és a bolt hozzáállása is, köszönöm!

Sajnos ajánlani nem tudom senkinek. A román cég összekeveri a szállítási címet a számlázási címmel. A futár cég nem küld értesítést a kiszállítás napján, a futárral nem lehet beszélni, személyesen lehet a csomagot átvenni a futárcég telephelyén. Az e mag ügyfélszolgálat nem válaszol semmilyen online ügyfélszógálatón bejelentett panaszra.

Régóta ismerem ezt a boltot, megbízható cég!

Mindennel elégedettek vagyunk, évek óta rendelek innen, ha véletlenül valami hiba is volt, mindig gyorsan javították. Az egész család és barátok jó véleménnyel vannak erről az üzletről, mindig ajánljuk másoknak is.

Olajos fritőzt rendeltem, nagyon jó áron. A szolgáltatásuk nagyon jó és gyors, az ügyfélszolgálaton dolgozók munkájával is elégedett vagyok.

Ha megrendelésről és így pénzbevételről van szók a tranzakció 1-2 munkanapon belül lezajlik, viszont, a reklamáció intézése hetekig hónapokig húzódik. A levelekre, bejelentésekre hosszú hetekig nem válaszolnak. A bolt a weboldalon megjelölt telefonszámon nem elérhető.
Nyilvánvaló, hogy a vásárló csak addig fontos, amíg az áru értékét kifizeti. Abszolút tisztességtelen kereskedőnek tartom és senkinek nem ajánlom.

Törött árú érkezik és senki nem vállalja a felelõséget, se pénz, se használható àrúcikk.

Az ügyfélszolgálaton dolgozók nagyon kedvesek és segítőkészek, egy terméket kerestem, de nem igazódtam el. Onnantól kezdve is minden az elvárásaim szerint történt.

Mindennel maximálisan elégedett voltam, a felmerülő kérdésekre azonnal választ kaptam és minden flottul ment.

Több éve szinte ez az egyetlen cég, ahol mindig azt kapom amit szeretnék és vásárolok. Most érkezett meg a csomagom, 3 napja adtam le a rendelést, mindent azonnal visszaigazoltak.

Sajnos nem néztem előbb utána az emagnak és bedőltem nekik én marha. 😠 Most először és UTOLJÁRA rendeltem az emagtól, mert ez a legtisztességtelenebb cég ever! Egyrészt Romániában vannak, ergo leszarják a magyar kereskedelmi törvényeket, nem is értem, hogy engedhetik így üzemelni a céget Magyarországon... 🙄 November végén rendeltem egy nyomtatót, december 3-án töltöttem ki a visszaküldési nyomtatványt, most van február 21. és kismillió telefon, emailes panasz után sem történt még semmi, csak sunnyognak, visszahívást ígérnek és a postára mutogatnak! A nyomtató azóta is itt foglalja a helyet, a pénzemet ők használják. Ja, és persze nem tudom használni, mert akkor nem tudom visszaküldeni. Viszont már arra is gondoltam a sok rosszat olvasva róluk, hogy talán már vissza sem kellene küldenem nekik, mert úgy lehet, hogy sem pénz, sem nyomtató nem lesz a birtokomban...🤔 Remélem, hogy még az idén 2020-ban kitakarodik Magyarországról ez a megbízhatatlan román cég, de legalábbis minél hamarabb menjenek tönkre! 🙏🙏

Nincs 1 éve, hogy vásároltam egy Vileda gőztisztitót, ami tönkrement. A csomagolásban szereplő jótállás 2 évre vonatkozik, azonban egy elérhetetlen cégnél. Az emag ügyfélszolgálatát felhívtam, ahol is közölték, hogy erre a termékre nincs SEMMI garancia. Miután írásban is megkerestem őket, hogy legyenek oly kedvesek kifejteni, hogy lehetséges, hogy nincs garancia amikor a csomagolásban benne volt a jótállás de válasz többszöri megkeresésemre a mai napig sem érkezett. Soha az életben többé nem vásárolok tőlük semmit, és akit lehet azt le is beszélek róluk. Inkorrektek. SENKINEK SEM AJÁNLOM ŐKET!!!!!!!

Sajnos csak rossz velemenyt tudok irni. Olyan marketplace tagokkal dolgoznak, szerzodnek amelyek megbizhatatlanok. Ertem ez alatt pl. Santorini. 2 honapja nagy nehezen visszavittek a termeket a Dpd-vel azota semmi.. se egy email se penzvisszaterites. Az Emagot hiaba hivom csak hitegetnek. A Santorini ceg nem reagal semmire. Katasztrofa!!! Addig jo a ceg gondolom amig nincs visszakuldes...utana egy nagy nulla!!! NEM ajanlom.

Rendben volt.
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre