eMAG Magyarország

Megbízható webáruház eMAG Magyarország
HIRDETÉS

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2020. április 8.

A kiszolgálás hibátlan, más is tanulhatna tőlük, azonnal visszaigazolták a rendelést, majd mindenről értesítettek, tegnap megérkezett a hűtő, tökéletesen működik és ép.

2020. április 8.

Nagyon elégedettek vagyunk a vásárolt áruval, kedvesek és segítőkészek a dolgozók, minden kérdésre azonnal kaptunk választ, majd a rendelés leadást követően hamarosan meg is érkezett a csomag.

2020. április 6.

3szor rendeltem eddig az e-magról soha nem kaptam meg a terméket! Vagyis tévedek mert egyszer megkaptam! Egy októberben rendelt karácsonyfát márciusban! Fantasztikus cég! Senkinek nem ajánlom!!!!!

2020. április 3.

2016 óta rendelek tőlük néha-néha. Nekem nincs velük rossz tapasztalatom.
16-ban vettem egy telefont, aminek 4 hónap után elromlott a kijelzője. Kicsit sokára, de bevizsgálták és visszaadták a pénzt.
A többi rendelt dologgal szerencsére nem volt baj.
(Laptop, merevlemez stb.)
A fülhallgatók (filléres kategória) 4-5 évig bírta.

2020. április 2.

Szép napot és kitartást mindenkinek ezekben a nehéz napokban. Nem egészen témába vágó a hozzászólásom, de szakdolgozatomhoz lenne nagy szükségem a kérdőívemben feltett kérdések megválaszolására, amelyben az online vásárlásokat vizsgálom. Tehát a webshopos vásárlásokat szeretném kutatni azok között, akik vásárolnak ilyen módón  Nagyon hálás vagyok mindenkinek, aki tud rám áldozni az idejéből pár percet. A kérdőív végén található egy videó link, amiben összegyűjtöttem néhány ötletet, amivel az otthon töltött idő kreatívan és hasznosan tölthető.
www.kerdoivem.hu/kerdoiv/1074413012/

2020. április 2.

A rendelt áruval kapcsolatos visszaigazolás, kiszállítási értesítés, valamint a kiszállítás idő gyorsasága kiváló! Vasárnap este rögzített rendelésem alapján a kért árú szerdán kora délelőtt a lakásomon volt. Az eMAG ügyintézőinek gyors megrendeléskezelése mellett, külön köszönet a futár szolgálat részére, hogy ebben a vírusos időszakban is precízen végzik munkájukat!

2020. április 1.

Teljes mértékben elégedetlen vagyok! 03,04.-én rendeltem egy ssd-t. Amint megkaptam a számlaszámot és az azonosítót, egyből átutaltam az összeget. Először valamiért nem sikerült beazonosítaniuk a rendelést, pedig én többször is ellenőriztem minden megadott számot. Írtam a saját oldalukon és a megadott e-mail címemről is. A saját oldalukra írt levélre napok múlva válaszoltak, a sajátomról küldöttre pedig azt mondták, hogy nem látják. De később mégiscsak volt, hogy megkapták onnan is. Érdekes! Telefonon is érdeklődtem, de mindig csak annyit ígértek, hogy utánanéznek, illetve egyszer megígérték, hogy visszahívnak, de ez sem történt meg. 12 nap után töröltem a rendelést, mert már untam naponta leveleket írni. Meg a termékre is szükségem lett volna. Természetesen ezután újabb levelezés és telefonálgatás kezdődött részemről, mert nem sikerült neki visszautalni a pénzem. Végül 03,27,-én érkezett vissza az összeg. Talán ebből nyilvánvaló, hogy többet nem rendelek tőlük.

2020. március 31.

Elégedett vagyok.

2020. március 31.

Tévét rendeltem, nagyon gyorsan visszaigazolták a megrendelésem és minden flottul ment.

2020. március 31.

Több dolgot is rendeltem, minden volt készleten és nagyon jók, az áruk is.

2020. március 26.

Minden rendben volt.

2020. március 26.

Bőséges árukészlet, mindenféle cikk megtalálható.

2020. március 26.

Sokadszor rendeltem tőlük, többféle terméket már, nagyon segítőkészek az ügyfélszolgálaton dolgozók és sohasem volt problémánk.

2020. március 26.

HeLLo!

Most RendeLtem Először És UtoLjara Innen!

Miért IS ?!

A Februar 10.-ÉN Visszaküldött Terméket (1DB CONTROLLER) Sajnos 47 Nap aLatt nagyon nem sikerult visszajuttatni.

A Fordulópont Tegnap Jött EL Amikor,Ugyanis Ötödjére TeLefonaLtunk,Hogy Vajon Merre Lehet A Termék.

Először Kaptam Egy Ertesítést , Hogy 3-5 napon Belül Megjön.De Sajnos 9 Nap TeLt EL , Így FeLhívtam Ismét Őket.

A VáLasz Ugyanaz A SabLonos Volt Hogy Küldünk EmaiLt , Ha Megtudnak VaLamit A TerméK HOLLÉTÉRŐL
...
KiderüLt A TerméK Nem IS Került FeLadasra,Így Azt VáLaszoltam,Hogy Rendben Akkor A (FogyasztóvédeLemhez)ForduLnék.

A Csomagot MÉG Az Nap (AZAZ TEGNAP MIVEL AKKOR JÖTT EGY ÉRTESÍTÉS) FELADTÁK.... Azóta IS VÁROM....

De Amikor RendeLtem A Terméket 2 Nap ALatt Megkaptam Reggel 7:05KOR....

ÉRTÉKELÉS?!
Szerintem Vegyétek Ki Ezt Az Opciót.

2020. március 18.

Rendben zajlott a vásárlásom.

2020. március 18.

Kenyérsütőt vásároltam, szuperül működik, nagyon gyorsan házhoz szállították.

2020. március 18.

Nagyon szeretem ezt a boltot, mindig elégedett voltam.

2020. március 16.

Rendeltem egy menetrögzítő kamerát. Az adott típusból az egyik legtöbbet tudót. Amikor a futár kihozta, nem voltam otthon. Párom vette át. De a futár meg sem várta a csomag kibontását, így csak később vettem észre, hogy az adott típus egyik legolcsóbb termékét küldték ki, ami töredékét tudta az általam megrendelt és kifizetett terméknek.

Kértem, hogy cseréljék ki, ami némi akadályba ütközött. Ők nem voltak hajlandóak a cserére. Reklamálásom után azt a megoldást javasolták, hogy küldjem vissza a terméket, ők majd megnézik és elbírálják és utána vagy kupont adnak vagy visszatérítik a vételárat. És rendeljem meg újra a terméket. A visszaküldéshez ők kiküldik a futárt, aki elviszi a terméket.
Kérdésemre, hogy miért nem lehet úgy megoldani, hogy cserébe küldik a megfelelő terméket, azt a választ kaptam, hogy az úgy bonyolultabb lenne. Én inkább azt mondanám, hogy szervezettebb és ügyfél-centrikusabb lenne. Arról nem is beszélve, hogy azért, mert a megoldást nem ugyanúgy gondoljuk, nem kell lekezelően kommunikálni az ügyféllel.
Azt sem értettem, hogy miért kell ismét megrendelnem a terméket és visszautalniuk a pénzt. Értem én, hogy visszaküldöm, megnézik, hogy nem egy agyonhasznált vagy kamu terméket küldök-e vissza. De mért kell újra megrendelnem??? Miért nem hozzák ki a megfelelő terméket, ha bebizonyosodott, hogy a reklamációm jogos. Nem volt kedvem egy újabb rosszul kiküldött termékhez (mert fenn állt az esélye), és elölről kezdeni az egész procedúrát ismét.
Összegezve, az ügyfélszolgálat és a logisztika nem igazán volt ügyfél-központú. Sőt!

Érdekes, hogy az oldalon ők írják, hogy még a futár jelenlétében bontsuk ki a csomagot. De, nyilván addig nem hagyja kibontani, amíg alá nem írjuk az átvételt. Akkor meg már startol is tovább. Ha szólsz neki, akkor ő siet a következő címre, neki nincs ideje mindenhol megvárni ezt. Az oldal meg rájuk mutogat, hogy pedig meg kell várniuk. Ezt eddig nálam kettőből kétszer nem tették meg.

A másik esetben kiderült, hogy sérült volt a termék. Reklamálásomra azóta sem válaszoltak abban az ügyben.

Én végképp lemondtam erről a boltról!

2020. március 13.

Elégedett vagyok.

2020. március 13.

Mindenkinek bátran ajánlom, egy termék meghibásodott és annyira flottul ment a garanciális ügyintézés, le a kalappal.

2020. március 13.

Mindennel maximálisan elégedett voltam, az ügyfélszolgálaton dolgozók nagyon kedvesek és segítőkészek, a termékek nagyon jók és a teljes ügyintézés is tökéletes.

2020. március 9.

Megrendelt termékeket nem kaptam meg. Nem ajánlom senkinek.

2020. március 6.

Már többször rendeltem.tölük,.Meg vagyok elégedve ,a rendelés menete kiszállitás ,minden.,rendben ment!😊A héten is három rendelést leadtam😊Elég jó akciói vannak.

2020. március 6.

Termék visszaküldés esetén hárítanak, hogy a partner céggel vegyem fel a kapcsolatot, de a partner cég mint kiderült Romániába van és ők nem válaszolnak az email-re. Három hónapja nem kapom vissza a visszaküldött termék árát.

2020. március 6.

Az online bejelentett panaszra nem válaszolnak, több mint egy hete rendelt termék még mindig nem érkezett meg, infót sem adnak róla, hogy mi a késés oka:(

2020. március 5.

Évek óta vásárolok itt, mindig csakis elégedett vagyok.

2020. március 5.

Nagyon köszönöm, hiánytalanul megérkezett a rendelésem, szuperül működik a kávéfőző, mindennel elégedett vagyok.

2020. március 4.

Robot porszívó Amxea!
Ne vegyetek ilyet, mert 2 hónap ritka használat mellett eltörnek a tartályok fülei és nem cserélik ki garanciában!!! Nem beszélve arról, hogy drágán adnak mindent hozzá!

Do not buy this one, as after 2 months the tank ears will break and will not be replaced under warranty!!! Not to mention they add everything expensive!

https://www.emag.hu/amxea-e30-fekete-robotporszivo-wi-fi-app-smart-memory-giroszkop-multi-feluletek-nedves-es-szaraz-tisztitas-kozponti-kefe-leeses-elleni-szenzor-es-utkozesgatlas-e30-b/pd/DL7096BBM/

2020. március 3.

Se számla se garancialevél se reakcio a hibás termék után! 😡

2020. február 29.

Megpróbálom úgy leírni ezt a történetet hogy az EMAG web áruház,nehogy bepereljen történet, rendeltem egy mobiltelefont,aminek,megrendelés előtt utána jártam hogy minden rendben van,átolvastam a telefon adatait,szóval mindent rendben találtam,és megrendeltem,meglepetésemre az árú két nap és megérkezett,,,,de kicsomagolás után kiderült egy kicsit más készülék van a dobozban amit én rendeltem meg,ez nem is olyan nagy baj lett volna,de a készülékben nincs magyar menü,engem ez nem zavart volna,de mivel másnak rendeltetem,így nem felelt meg, felhívtam az EMAG áruház ügyfélszolgálatát,kollegina közölte,hát nekik semmi közük hozzá,küld egy mobilszámot,meg egy email címet,és velük közöljem a problémáimat. Négy hete elkérték számlaszámot hogy utalják vissza az árú értékét azóta semmi se pénz se válasz a leveleimre,SOHA TÖBBÉ NEM VÁSÁROLOK AZ EMAGTÓL időm van,addig írom ki minden elérhető oldalon,míg vissza nem kapom az árú értékét

Irány a bolt oldala!

<h3><strong><u>Tudnival&oacute;k az eMAG-r&oacute;l</u></strong></h3>
<p>K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 orsz&aacute;g&aacute;ban megtal&aacute;lhat&oacute;ak: Magyarorsz&aacute;gon, Lengyelorsz&aacute;gban, Rom&aacute;ni&aacute;ban &eacute;s Bulg&aacute;ri&aacute;ban. &Uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt filoz&oacute;fi&aacute;jukra alapozva, folyamatosan igyekeznek &uuml;gyfeleik mindennapjait megk&ouml;nny&iacute;teni.</p>
<h3><strong><u>T&ouml;rt&eacute;net&uuml;k</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban l&eacute;ptek a magyarorsz&aacute;gi piacra</li>
<li>tagjai a d&eacute;l-afrikai sz&eacute;khelyű Naspers multinacion&aacute;lis befektető csoportnak, mely a 2014-es p&eacute;nz&uuml;gyi &eacute;vben 6157 milli&oacute; doll&aacute;r j&ouml;vedelmet &eacute;rt el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű v&aacute;s&aacute;rl&aacute;si esem&eacute;nyekkel lept&eacute;k meg &uuml;gyfeleiket, mint p&eacute;ld&aacute;ul az &Eacute;szbont&oacute; Akci&oacute;k Napjai, r&aacute;ad&aacute;sul bevezett&eacute;k a Black Friday elnevez&eacute;sű rendk&iacute;v&uuml;li akci&oacute;kkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek v&aacute;s&aacute;rl&oacute;ik sz&aacute;m&aacute;ra &Aacute;rak Forradalm&aacute;val &eacute;s K&eacute;szletkis&ouml;pr&eacute;ssel</li>
<li>A Black Friday egy k&uuml;l&ouml;nleges esem&eacute;ny, amely minden bizonnyal Magyarorsz&aacute;gon is hagyom&aacute;nny&aacute; v&aacute;lik, ahogyan az m&aacute;s orsz&aacute;gokban is t&ouml;rt&eacute;nt. Rengeteg erőfesz&iacute;t&eacute;st &eacute;s szenved&eacute;lyt fektettek az elők&eacute;sz&uuml;letekbe &eacute;s az eredm&eacute;nyek is azt mutatj&aacute;k, hogy meg&eacute;ri. Ezen a rendk&iacute;v&uuml;li napon az online kereskedelem t&uacute;lsz&aacute;rnyalja az offline kereskedelmet, a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;knak pedig lehetős&eacute;g&uuml;k van igen kedvező &aacute;ron beszerezni a k&iacute;v&aacute;nt term&eacute;keket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napj&aacute;n 315 ezer megv&aacute;s&aacute;rolt term&eacute;ket rendeltek oldalukon, t&ouml;bb mint 2.1 milli&oacute; l&aacute;togat&oacute; &eacute;rkezett csup&aacute;n egyetlen nap alatt, valamint rekordsz&aacute;m&uacute; forgalom &eacute;s l&aacute;togat&aacute;s &eacute;rkezett a mobil platformokr&oacute;l is- k&ouml;zel 50%.</li>
<li>mobilalkalmaz&aacute;sukat folyamatosan fejlesztik, hogy &uuml;gyfeleik b&aacute;rhol &eacute;s b&aacute;rmikor &eacute;lvezhess&eacute;k legjobb aj&aacute;nlataikat &eacute;s az online v&aacute;s&aacute;rl&aacute;s előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>C&eacute;l, v&iacute;zi&oacute;, v&aacute;llalati kult&uacute;ra</u></strong></h3>
<ul>
<li>C&eacute;l: Az &uuml;gyfeleik &eacute;let&eacute;t jobb&aacute; tenni az&aacute;ltal, hogy időt &eacute;s p&eacute;nzt sp&oacute;rolnak meg nekik.</li>
<li>V&iacute;zi&oacute;: K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa legnagyobb online kereskedőj&eacute;v&eacute; v&aacute;lni.</li>
<li>V&aacute;llalati kult&uacute;ra: A c&eacute;lokat szem előtt tartva arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleiket boldogg&aacute; tegy&eacute;k &eacute;s &uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt szellemben teljes&iacute;ts&eacute;k &iacute;g&eacute;reteiket. Vallj&aacute;k, hogy gyorsas&aacute;gukkal, fejleszt&eacute;seikkel &eacute;s &uacute;j szolg&aacute;ltat&aacute;saikkal k&ouml;zelebb ker&uuml;lhetnek &uuml;gyfeleikhez. Nagy hangs&uacute;lyt fektetnek az alkalmazottakra, a fel&uuml;letekre &eacute;s a technol&oacute;gi&aacute;ra, a szolg&aacute;ltat&aacute;sokra &eacute;s az innov&aacute;ci&oacute;ra. Folyamatosan arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleik tapasztalatait jobb&aacute; tegy&eacute;k a visszajelz&eacute;sekből tanulva. Mindezt egy felhaszn&aacute;l&oacute;bar&aacute;t fel&uuml;let biztos&iacute;t&aacute;s&aacute;val garant&aacute;lj&aacute;k, melyet az &uuml;gyfelek visszajelz&eacute;sei alapj&aacute;n terveztek &eacute;s hoztak l&eacute;tre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja mag&aacute;ban, akik az oldalukon jelen&iacute;tik meg term&eacute;keiket. A Marketplace elad&oacute;k term&eacute;keinek k&ouml;sz&ouml;nhetően az oldalt b&ouml;ng&eacute;sző v&aacute;s&aacute;rl&oacute;k l&eacute;nyegesen nagyobb term&eacute;kk&iacute;n&aacute;latb&oacute;l v&aacute;logathatnak. A Marketplace elad&oacute;inak szolg&aacute;ltat&aacute;si sz&iacute;nvonal&aacute;t folyamatosan figyelemmel k&iacute;s&eacute;rik &eacute;s &eacute;rt&eacute;kelik, biztos&iacute;tva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszer&eacute;ben megszokott magas minős&eacute;gi elv&aacute;r&aacute;soknak.</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre
HIRDETÉS