eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

ÓVA INTEK MINDEN KEDVES VÁSÁRLÓT!
Azt javaslom minden olyan vásárlónak, akinek ésszerű, belátható időn belül szüksége van a kinézett termékre, hogy ezt ne az eMag-tól szerezze be, ha a terméket aMag külső partnere szállítja.
Én sajnos őket választottam és napra pontosan 3 (azaz három) hónapot kellett várnom, amíg a sajnos egy nap használat után meghibásodott személyi számítógépet kicserélték. Ez a sajnálatos esemény az eMag globális megítélését negatívan befolyásolta részemről . Megjegyzem, hogy egy ilyen árbevételű cég átvállalhatta volna a reklamáció rendezését úgy, ők a vevő időben történő kiszolgálása után rendezik az ügyet e beszállító partnerükkel - akiért felelősséget kellene vállalniuk - ez sajnos nem történt meg.
Remélem mások nem kerülnek ilyen abszurd helyzetbe.

Több éves tapasztalattal rendelkezem.
Rendeltem már telefonokat,hozzà foliàt,tokot.
Tavaly novemberben egy tv-t és egy hűtőt.Plussz garanciával 2+2 év.
Hűtő sajnos 2021 februárban üzemképtelen lett.
Kb. 15000-20000ft lett kidobva.
Húsok stb.
Jeleztem ahogy kell.
Kifogàsok:
-nem jó a szerverük,nem megy àtt az emailom.
-Adattàbla nem olvasható.
-Szerviznek nem jó email cím és telefonszámot adták meg.
Ha én nem hívom fel a szerviz(2021.03.22) semmi nincs a mai napig!
-Most a szerviz(2021.03.23)rendel alkatrészt és majd az eMAG eldönti azt,hogy megéri e!
Meddig fog el tartani!?
Soha többet nem rendelek emagról!

Több mint egy hete rendeltem 2x10 db FFP2-s szájmaszkot, mai napig nem kaptam meg. Reklamáltam online majd kétszer telefonon, semmi eredmény. Eleve röhejes, hogy az Emag lényegében egy közvetítő cég ami a rendelés illetve fizetés után minden felelősséget átnyom az úgynevezett partner cégére. Náluk megrendeled az árut, de utána már minden problémát intézhetsz a no name partnerével. Nem ajánlom senkinek ezt a céget

Faszopó emag 2 hete rendeltem előre utalásal és nem jön a termék

Látom, sokaknak nem engedik a negatív vélemény kinyilvánítását. 1 csillagra értékeltem egy okosórát, amit egy Lengyel cég gyárt. Akármit írhatok róla akármilyen szépen, azt mindig visszadobják. A vásárlónak jogában áll leírni a rosszat is, mert erre buzdít az emag is, de valahogy mégsem jön össze. A termék visszajuttatását nekem kell intézni, szerintem ez is botrányos.

Nagyon gyenge komonikáció nulla rossz termékek kritikát nem írják ki

Február 3-án rendeltem egy terméket, amit sikeresen kiszállítottak egy teljesen más címre.
Hiába hívtam fel őket a 2. és 3. héten, hogy intézkedjenek az ügy érdekében, leráztak egy "majd értesítünk emailben" válasszal, persze levél nem érkezett.
Az egyetlen szerencsém, hogy a hölgy, aki megkapta a termékemet felvette velem a kapcsolatot, és a 3. hét után (addig vártuk, hogy kapok visszajelzést, mert 1600 Ft-t fizettem a szállítási költségért, és nem akartam, hogy plussz költséget kelljen fizetni a semmiért) végül feladta postán a terméket, így lassan egy hónap után a mai napon érkezett meg hozzám.
Egy vevőt elvesztettek...

Nagyon jó minőségű termékeket rendelek mindig, amilyenek az infók, abszolút megfelelnek a valóságnak.

A SONY 55 AG9 TV ára az EMAG-nál 515 eFt. Ha rá klikkelek. akkor meg 550 eFt az ár!! Hogy van ez?
515 eFt-ért vevő lennék, de az 550 eFt már sok nekem.

Gyenge minőségű FM transzmittert vásároltam tőlük, amit vissza akartam adni. Ügyfélszolgálatuk tájékoztatása alapján a gyártóhoz kell a terméket visszaküldenem, ezt éppen Romániába. A postai visszaküldés költsége 10000Ft felett volna, Messze nem ér ennyit a készülék.
Soha többet nem veszek az eMag-tól.

Troger Banda !
Rendeltem Tőlük, december 28 helyett január 25 kaptam meg a terméket (előre utalással)5 írásos 5 telefonos panaszra nem történt válasz!
Gyalázatos eljárás nem ajánlom senkinek !!!

Új tévét várásoltam a múlt hét elején és az oldalukon a nagyon szuper ár miatt figyeltem fel a termékre. Meg is rendeltem és hamarosan kaptam értesítést, hogy mikorra várható a szállítás. Nagyon jó minőségű és hibátlan darab.

Rendben volt minden, gyors és precíz online áruház.

Nagy csalódás számomra ez a bolt, az utóbbi időben sérült termékek kiküldése, annak rossz vevőkezelése, valamint elutasítása.
Ha, egyes boltok termékeiről negatív véleményt nyilvánitunk ki a vevőszolgálat azt nem teszi ki a vélemények alá. De, kérdem én, ha a vélemény nem ronda kifejezéssel de őszintén, amit én tapasztaltam meg van írva, akkor miért nincs közölve? Megdöbbentő!

Elromlott egy cikk, szinte alig használtam. Először fel voltam háborodva, de annyira normálisan álltak a dologhoz és végül megoldódott a visszatérítés, hogy le a kallappal. Máskor is rendelek tőlük.

Nagyon kedvező áron rendeltem több terméket és gyorsan ki is szállítotték. A minőséggel is elégedett vagyok.

Az emag egyik partnerétől, a MONDIAL CAPRICE SRL román cégtől rendeltem terméket. A probléma az, ha reklamáció esetén tapasztalod, hogy ennél a brassói cégnél senki nem beszél magyarul - a helyi telefonos ügyintéző szerint.. Ha nem beszélsz jól angolul, reménytelen helyzetben találod magad.. Az emag nem fog segíteni, a probléma a tiéd és a partner cégé..
Gratulálok !
Tanulság volt ...

Körülményes, szinte lehetetlen ügyintézés, ha vissza szeretnél kűldeni egy terméket.. Ígéretek, sablon válasz e-mailek, terelések...

2021 jan. 18 12h-kor rendeltünk " karácsonyi faliképet" 4290ft +szállítás , 2540 árban.Megérkezett 22 én 14h kor.Nagyon örültünk és gyorsan kerestünk ceruzaelemeket a hóemberes kép üzembehejezéséhez.Eddig a történet kiválonak mondható. De Nem Tudtuk behejezni az egyik ceruzaelemet , mert az érintkező lemezkéje nem volt a hejére szerelve.Szerencsére volt bátorságunk és eszköz is a szereléshez.Amenyiben ezt nem tudtuk volna megoldani úgy valakinek a hanyagsága miatt visszaküldés lett volna, ami ennél a tárgynal nevetséges volna. A mérgelődés ellenére mégis bízunk az Emag- ban.

Hősugárzót vásároltam az új irodámba, nagyon kedvező áron volt és gyorsan megérkezett, beüzemeltem, nagyon jól és hatékonyan működik.

Minden rendben volt, gyors rendelés visszaigazolás, szállítás és a termék is szuper!

A kérdésemre, hogy mikor kaphatom meg a rendelt árut, ma is csak egy automata válasz érkezett "Megkeresését rögzítettük! Kollégáink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot!" Ilyet már kaptam , de senki nem vette fel velem a kapcsolatot az eMAG -tól. Kezdek egyre jobban izgulni...

2020 novemberében rendeltem, de teljes mást, egy olcsóbb terméket küldöt a Székelyvill Kártyával fizettem Azt írták küldjem vissza a bontatlan árút tegyem a számlaszámomat a csomag mellé és visszaküldik a pénzt.
Dec. 16.án visszaküldtem és azóta várom, hogy a pénzemet utalják. Nem válaszolnak az üzenetemre . Az Emag hárít!

Rendeltem egy TV-t. Már egy hete semmi visszajelzést nem kapok a kézbesítésről. Ilyennel még nem találkoztam, remélem nem vernek át!

Nagyon pörgetik a leadott megrendeléseket, nekem már másodszor hihetetlen gyorsan szállították a megrendelt pakkot.

Új mosogatógépet rendeltem tőlük hétfőn és már kedden értesítettek a szállítás időpontjáról. Mindent azonnal visszaigazoltak, a futár is kedves volt. A gép szuperül működik, az ára is piaci viszonylatban kedvező volt.

Nem akarok a részletekbe merülni...
A lényeg, hogy miután jelezték, hogy az általam rendelt objektív hirdetése tévesem jelent meg, ezért nem áll módjukban azt kézbesíteni! Természetesen már előtte a kézbesítésről is kaptam mailt. Kárpótlásul felajánlottak egy vásárlási utalvanyt, amit természetesen nem kaptam meg azóta sem! (egy hónap)
Mivel elérhetetlenek és ha elérem is ezeket, akkor is csak hazudnak... És én ragaszkodom az eredetikeg megrendelt, majd visszaigazolt tárgyhoz, ezért írtam nekik, hogy rendelésem kapcsán további panasszal a fogyasztóvédelemhez fordulok!
Soha többet ezektől!!!

Az egyetlen dolog, aminek örülök, hogy soha nem fizetek előreutalással, mindig utánvéttel. Rendeltem tőlük egy raktáron levő processzort, aminek Január 6-án kellett volna megérkeznie. Na most 8-án még mindig nem érkezett meg, amit még el is tudnék viselni, ha legalább valamilyen visszajelzést adnának, hogy mi történik. Az ügyfélszolgálatot felhívtam kétszer is, természetesen senki nem tudott semmit, e-mailt is írtam, arra még választ sem kaptam. Köszönöm, de nem kérek többet a szolgáltatásukból. (Az akcióikkal meg a reklámjaikkal bombáznak 0-24-ben)

Soha többet!

AZ emagon rendeltem egy készüléket decemberben 43.000 forintért.
Egy harmadik személy szállította ki a nem megfelelő 19.000 forintos terméket , egy bizonyos székelyvilll - székely balázs - nevezetű cég. Egyszer válaszoltak egy emailemre miszerint küldik az újat. Azóta se történt semmi, nem elérhetőek .
JOGI ÚTRA FOGJUK TERELNI AZ ÜGYET !
Sajnos most utólag látom, hogy mennyi embert átvertek ( elég goggle-zni ), nem lesz nehéz összeszedni pár száz károsultat !
Már csak azért se fogjuk annyiban hagyni !
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre