eMAG Magyarország

Megbízható webáruház eMAG Magyarország
HIRDETÉS

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2021. március 28.

ÓVA INTEK MINDEN KEDVES VÁSÁRLÓT!
Azt javaslom minden olyan vásárlónak, akinek ésszerű, belátható időn belül szüksége van a kinézett termékre, hogy ezt ne az eMag-tól szerezze be, ha a terméket aMag külső partnere szállítja.
Én sajnos őket választottam és napra pontosan 3 (azaz három) hónapot kellett várnom, amíg a sajnos egy nap használat után meghibásodott személyi számítógépet kicserélték. Ez a sajnálatos esemény az eMag globális megítélését negatívan befolyásolta részemről . Megjegyzem, hogy egy ilyen árbevételű cég átvállalhatta volna a reklamáció rendezését úgy, ők a vevő időben történő kiszolgálása után rendezik az ügyet e beszállító partnerükkel - akiért felelősséget kellene vállalniuk - ez sajnos nem történt meg.
Remélem mások nem kerülnek ilyen abszurd helyzetbe.

2021. március 23.

Több éves tapasztalattal rendelkezem.
Rendeltem már telefonokat,hozzà foliàt,tokot.
Tavaly novemberben egy tv-t és egy hűtőt.Plussz garanciával 2+2 év.
Hűtő sajnos 2021 februárban üzemképtelen lett.
Kb. 15000-20000ft lett kidobva.
Húsok stb.
Jeleztem ahogy kell.
Kifogàsok:
-nem jó a szerverük,nem megy àtt az emailom.
-Adattàbla nem olvasható.
-Szerviznek nem jó email cím és telefonszámot adták meg.
Ha én nem hívom fel a szerviz(2021.03.22) semmi nincs a mai napig!
-Most a szerviz(2021.03.23)rendel alkatrészt és majd az eMAG eldönti azt,hogy megéri e!
Meddig fog el tartani!?
Soha többet nem rendelek emagról!

2021. március 18.

Több mint egy hete rendeltem 2x10 db FFP2-s szájmaszkot, mai napig nem kaptam meg. Reklamáltam online majd kétszer telefonon, semmi eredmény. Eleve röhejes, hogy az Emag lényegében egy közvetítő cég ami a rendelés illetve fizetés után minden felelősséget átnyom az úgynevezett partner cégére. Náluk megrendeled az árut, de utána már minden problémát intézhetsz a no name partnerével. Nem ajánlom senkinek ezt a céget

2021. március 14.

Faszopó emag 2 hete rendeltem előre utalásal és nem jön a termék

2021. március 8.

Látom, sokaknak nem engedik a negatív vélemény kinyilvánítását. 1 csillagra értékeltem egy okosórát, amit egy Lengyel cég gyárt. Akármit írhatok róla akármilyen szépen, azt mindig visszadobják. A vásárlónak jogában áll leírni a rosszat is, mert erre buzdít az emag is, de valahogy mégsem jön össze. A termék visszajuttatását nekem kell intézni, szerintem ez is botrányos.

2021. március 6.

Nagyon gyenge komonikáció nulla rossz termékek kritikát nem írják ki

2021. február 22.

Február 3-án rendeltem egy terméket, amit sikeresen kiszállítottak egy teljesen más címre.
Hiába hívtam fel őket a 2. és 3. héten, hogy intézkedjenek az ügy érdekében, leráztak egy "majd értesítünk emailben" válasszal, persze levél nem érkezett.
Az egyetlen szerencsém, hogy a hölgy, aki megkapta a termékemet felvette velem a kapcsolatot, és a 3. hét után (addig vártuk, hogy kapok visszajelzést, mert 1600 Ft-t fizettem a szállítási költségért, és nem akartam, hogy plussz költséget kelljen fizetni a semmiért) végül feladta postán a terméket, így lassan egy hónap után a mai napon érkezett meg hozzám.
Egy vevőt elvesztettek...

2021. február 19.

Nagyon jó minőségű termékeket rendelek mindig, amilyenek az infók, abszolút megfelelnek a valóságnak.

2021. február 18.

A SONY 55 AG9 TV ára az EMAG-nál 515 eFt. Ha rá klikkelek. akkor meg 550 eFt az ár!! Hogy van ez?
515 eFt-ért vevő lennék, de az 550 eFt már sok nekem.

2021. február 18.

Gyenge minőségű FM transzmittert vásároltam tőlük, amit vissza akartam adni. Ügyfélszolgálatuk tájékoztatása alapján a gyártóhoz kell a terméket visszaküldenem, ezt éppen Romániába. A postai visszaküldés költsége 10000Ft felett volna, Messze nem ér ennyit a készülék.
Soha többet nem veszek az eMag-tól.

2021. február 12.

Troger Banda !
Rendeltem Tőlük, december 28 helyett január 25 kaptam meg a terméket (előre utalással)5 írásos 5 telefonos panaszra nem történt válasz!
Gyalázatos eljárás nem ajánlom senkinek !!!

2021. február 5.

Új tévét várásoltam a múlt hét elején és az oldalukon a nagyon szuper ár miatt figyeltem fel a termékre. Meg is rendeltem és hamarosan kaptam értesítést, hogy mikorra várható a szállítás. Nagyon jó minőségű és hibátlan darab.

2021. február 5.

Rendben volt minden, gyors és precíz online áruház.

2021. január 27.

Nagy csalódás számomra ez a bolt, az utóbbi időben sérült termékek kiküldése, annak rossz vevőkezelése, valamint elutasítása.
Ha, egyes boltok termékeiről negatív véleményt nyilvánitunk ki a vevőszolgálat azt nem teszi ki a vélemények alá. De, kérdem én, ha a vélemény nem ronda kifejezéssel de őszintén, amit én tapasztaltam meg van írva, akkor miért nincs közölve? Megdöbbentő!

2021. január 26.

Elromlott egy cikk, szinte alig használtam. Először fel voltam háborodva, de annyira normálisan álltak a dologhoz és végül megoldódott a visszatérítés, hogy le a kallappal. Máskor is rendelek tőlük.

2021. január 26.

Nagyon kedvező áron rendeltem több terméket és gyorsan ki is szállítotték. A minőséggel is elégedett vagyok.

2021. január 26.

Az emag egyik partnerétől, a MONDIAL CAPRICE SRL román cégtől rendeltem terméket. A probléma az, ha reklamáció esetén tapasztalod, hogy ennél a brassói cégnél senki nem beszél magyarul - a helyi telefonos ügyintéző szerint.. Ha nem beszélsz jól angolul, reménytelen helyzetben találod magad.. Az emag nem fog segíteni, a probléma a tiéd és a partner cégé..
Gratulálok !
Tanulság volt ...

2021. január 25.

Körülményes, szinte lehetetlen ügyintézés, ha vissza szeretnél kűldeni egy terméket.. Ígéretek, sablon válasz e-mailek, terelések...

2021. január 24.

2021 jan. 18 12h-kor rendeltünk " karácsonyi faliképet" 4290ft +szállítás , 2540 árban.Megérkezett 22 én 14h kor.Nagyon örültünk és gyorsan kerestünk ceruzaelemeket a hóemberes kép üzembehejezéséhez.Eddig a történet kiválonak mondható. De Nem Tudtuk behejezni az egyik ceruzaelemet , mert az érintkező lemezkéje nem volt a hejére szerelve.Szerencsére volt bátorságunk és eszköz is a szereléshez.Amenyiben ezt nem tudtuk volna megoldani úgy valakinek a hanyagsága miatt visszaküldés lett volna, ami ennél a tárgynal nevetséges volna. A mérgelődés ellenére mégis bízunk az Emag- ban.

2021. január 22.

Hősugárzót vásároltam az új irodámba, nagyon kedvező áron volt és gyorsan megérkezett, beüzemeltem, nagyon jól és hatékonyan működik.

2021. január 22.

Minden rendben volt, gyors rendelés visszaigazolás, szállítás és a termék is szuper!

2021. január 15.

A kérdésemre, hogy mikor kaphatom meg a rendelt árut, ma is csak egy automata válasz érkezett "Megkeresését rögzítettük! Kollégáink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot!" Ilyet már kaptam , de senki nem vette fel velem a kapcsolatot az eMAG -tól. Kezdek egyre jobban izgulni...

2021. január 15.

2020 novemberében rendeltem, de teljes mást, egy olcsóbb terméket küldöt a Székelyvill Kártyával fizettem Azt írták küldjem vissza a bontatlan árút tegyem a számlaszámomat a csomag mellé és visszaküldik a pénzt.
Dec. 16.án visszaküldtem és azóta várom, hogy a pénzemet utalják. Nem válaszolnak az üzenetemre . Az Emag hárít!

2021. január 15.

Rendeltem egy TV-t. Már egy hete semmi visszajelzést nem kapok a kézbesítésről. Ilyennel még nem találkoztam, remélem nem vernek át!

2021. január 10.

Nagyon pörgetik a leadott megrendeléseket, nekem már másodszor hihetetlen gyorsan szállították a megrendelt pakkot.

2021. január 10.

Új mosogatógépet rendeltem tőlük hétfőn és már kedden értesítettek a szállítás időpontjáról. Mindent azonnal visszaigazoltak, a futár is kedves volt. A gép szuperül működik, az ára is piaci viszonylatban kedvező volt.

2021. január 10.

Nem akarok a részletekbe merülni...
A lényeg, hogy miután jelezték, hogy az általam rendelt objektív hirdetése tévesem jelent meg, ezért nem áll módjukban azt kézbesíteni! Természetesen már előtte a kézbesítésről is kaptam mailt. Kárpótlásul felajánlottak egy vásárlási utalvanyt, amit természetesen nem kaptam meg azóta sem! (egy hónap)
Mivel elérhetetlenek és ha elérem is ezeket, akkor is csak hazudnak... És én ragaszkodom az eredetikeg megrendelt, majd visszaigazolt tárgyhoz, ezért írtam nekik, hogy rendelésem kapcsán további panasszal a fogyasztóvédelemhez fordulok!
Soha többet ezektől!!!

2021. január 8.

Az egyetlen dolog, aminek örülök, hogy soha nem fizetek előreutalással, mindig utánvéttel. Rendeltem tőlük egy raktáron levő processzort, aminek Január 6-án kellett volna megérkeznie. Na most 8-án még mindig nem érkezett meg, amit még el is tudnék viselni, ha legalább valamilyen visszajelzést adnának, hogy mi történik. Az ügyfélszolgálatot felhívtam kétszer is, természetesen senki nem tudott semmit, e-mailt is írtam, arra még választ sem kaptam. Köszönöm, de nem kérek többet a szolgáltatásukból. (Az akcióikkal meg a reklámjaikkal bombáznak 0-24-ben)

2021. január 7.

Soha többet!

2021. január 6.

AZ emagon rendeltem egy készüléket decemberben 43.000 forintért.
Egy harmadik személy szállította ki a nem megfelelő 19.000 forintos terméket , egy bizonyos székelyvilll - székely balázs - nevezetű cég. Egyszer válaszoltak egy emailemre miszerint küldik az újat. Azóta se történt semmi, nem elérhetőek .
JOGI ÚTRA FOGJUK TERELNI AZ ÜGYET !
Sajnos most utólag látom, hogy mennyi embert átvertek ( elég goggle-zni ), nem lesz nehéz összeszedni pár száz károsultat !
Már csak azért se fogjuk annyiban hagyni !

Irány a bolt oldala!

<h3><strong><u>Tudnival&oacute;k az eMAG-r&oacute;l</u></strong></h3>
<p>K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 orsz&aacute;g&aacute;ban megtal&aacute;lhat&oacute;ak: Magyarorsz&aacute;gon, Lengyelorsz&aacute;gban, Rom&aacute;ni&aacute;ban &eacute;s Bulg&aacute;ri&aacute;ban. &Uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt filoz&oacute;fi&aacute;jukra alapozva, folyamatosan igyekeznek &uuml;gyfeleik mindennapjait megk&ouml;nny&iacute;teni.</p>
<h3><strong><u>T&ouml;rt&eacute;net&uuml;k</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban l&eacute;ptek a magyarorsz&aacute;gi piacra</li>
<li>tagjai a d&eacute;l-afrikai sz&eacute;khelyű Naspers multinacion&aacute;lis befektető csoportnak, mely a 2014-es p&eacute;nz&uuml;gyi &eacute;vben 6157 milli&oacute; doll&aacute;r j&ouml;vedelmet &eacute;rt el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű v&aacute;s&aacute;rl&aacute;si esem&eacute;nyekkel lept&eacute;k meg &uuml;gyfeleiket, mint p&eacute;ld&aacute;ul az &Eacute;szbont&oacute; Akci&oacute;k Napjai, r&aacute;ad&aacute;sul bevezett&eacute;k a Black Friday elnevez&eacute;sű rendk&iacute;v&uuml;li akci&oacute;kkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek v&aacute;s&aacute;rl&oacute;ik sz&aacute;m&aacute;ra &Aacute;rak Forradalm&aacute;val &eacute;s K&eacute;szletkis&ouml;pr&eacute;ssel</li>
<li>A Black Friday egy k&uuml;l&ouml;nleges esem&eacute;ny, amely minden bizonnyal Magyarorsz&aacute;gon is hagyom&aacute;nny&aacute; v&aacute;lik, ahogyan az m&aacute;s orsz&aacute;gokban is t&ouml;rt&eacute;nt. Rengeteg erőfesz&iacute;t&eacute;st &eacute;s szenved&eacute;lyt fektettek az elők&eacute;sz&uuml;letekbe &eacute;s az eredm&eacute;nyek is azt mutatj&aacute;k, hogy meg&eacute;ri. Ezen a rendk&iacute;v&uuml;li napon az online kereskedelem t&uacute;lsz&aacute;rnyalja az offline kereskedelmet, a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;knak pedig lehetős&eacute;g&uuml;k van igen kedvező &aacute;ron beszerezni a k&iacute;v&aacute;nt term&eacute;keket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napj&aacute;n 315 ezer megv&aacute;s&aacute;rolt term&eacute;ket rendeltek oldalukon, t&ouml;bb mint 2.1 milli&oacute; l&aacute;togat&oacute; &eacute;rkezett csup&aacute;n egyetlen nap alatt, valamint rekordsz&aacute;m&uacute; forgalom &eacute;s l&aacute;togat&aacute;s &eacute;rkezett a mobil platformokr&oacute;l is- k&ouml;zel 50%.</li>
<li>mobilalkalmaz&aacute;sukat folyamatosan fejlesztik, hogy &uuml;gyfeleik b&aacute;rhol &eacute;s b&aacute;rmikor &eacute;lvezhess&eacute;k legjobb aj&aacute;nlataikat &eacute;s az online v&aacute;s&aacute;rl&aacute;s előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>C&eacute;l, v&iacute;zi&oacute;, v&aacute;llalati kult&uacute;ra</u></strong></h3>
<ul>
<li>C&eacute;l: Az &uuml;gyfeleik &eacute;let&eacute;t jobb&aacute; tenni az&aacute;ltal, hogy időt &eacute;s p&eacute;nzt sp&oacute;rolnak meg nekik.</li>
<li>V&iacute;zi&oacute;: K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa legnagyobb online kereskedőj&eacute;v&eacute; v&aacute;lni.</li>
<li>V&aacute;llalati kult&uacute;ra: A c&eacute;lokat szem előtt tartva arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleiket boldogg&aacute; tegy&eacute;k &eacute;s &uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt szellemben teljes&iacute;ts&eacute;k &iacute;g&eacute;reteiket. Vallj&aacute;k, hogy gyorsas&aacute;gukkal, fejleszt&eacute;seikkel &eacute;s &uacute;j szolg&aacute;ltat&aacute;saikkal k&ouml;zelebb ker&uuml;lhetnek &uuml;gyfeleikhez. Nagy hangs&uacute;lyt fektetnek az alkalmazottakra, a fel&uuml;letekre &eacute;s a technol&oacute;gi&aacute;ra, a szolg&aacute;ltat&aacute;sokra &eacute;s az innov&aacute;ci&oacute;ra. Folyamatosan arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleik tapasztalatait jobb&aacute; tegy&eacute;k a visszajelz&eacute;sekből tanulva. Mindezt egy felhaszn&aacute;l&oacute;bar&aacute;t fel&uuml;let biztos&iacute;t&aacute;s&aacute;val garant&aacute;lj&aacute;k, melyet az &uuml;gyfelek visszajelz&eacute;sei alapj&aacute;n terveztek &eacute;s hoztak l&eacute;tre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja mag&aacute;ban, akik az oldalukon jelen&iacute;tik meg term&eacute;keiket. A Marketplace elad&oacute;k term&eacute;keinek k&ouml;sz&ouml;nhetően az oldalt b&ouml;ng&eacute;sző v&aacute;s&aacute;rl&oacute;k l&eacute;nyegesen nagyobb term&eacute;kk&iacute;n&aacute;latb&oacute;l v&aacute;logathatnak. A Marketplace elad&oacute;inak szolg&aacute;ltat&aacute;si sz&iacute;nvonal&aacute;t folyamatosan figyelemmel k&iacute;s&eacute;rik &eacute;s &eacute;rt&eacute;kelik, biztos&iacute;tva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszer&eacute;ben megszokott magas minős&eacute;gi elv&aacute;r&aacute;soknak.</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre
HIRDETÉS