eMAG Magyarország

Megbízható webáruház eMAG Magyarország
HIRDETÉS

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2021. január 26.

Az emag egyik partnerétől, a MONDIAL CAPRICE SRL román cégtől rendeltem terméket. A probléma az, ha reklamáció esetén tapasztalod, hogy ennél a brassói cégnél senki nem beszél magyarul - a helyi telefonos ügyintéző szerint.. Ha nem beszélsz jól angolul, reménytelen helyzetben találod magad.. Az emag nem fog segíteni, a probléma a tiéd és a partner cégé..
Gratulálok !
Tanulság volt ...

2021. január 25.

Körülményes, szinte lehetetlen ügyintézés, ha vissza szeretnél kűldeni egy terméket.. Ígéretek, sablon válasz e-mailek, terelések...

2021. január 24.

2021 jan. 18 12h-kor rendeltünk " karácsonyi faliképet" 4290ft +szállítás , 2540 árban.Megérkezett 22 én 14h kor.Nagyon örültünk és gyorsan kerestünk ceruzaelemeket a hóemberes kép üzembehejezéséhez.Eddig a történet kiválonak mondható. De Nem Tudtuk behejezni az egyik ceruzaelemet , mert az érintkező lemezkéje nem volt a hejére szerelve.Szerencsére volt bátorságunk és eszköz is a szereléshez.Amenyiben ezt nem tudtuk volna megoldani úgy valakinek a hanyagsága miatt visszaküldés lett volna, ami ennél a tárgynal nevetséges volna. A mérgelődés ellenére mégis bízunk az Emag- ban.

2021. január 22.

Hősugárzót vásároltam az új irodámba, nagyon kedvező áron volt és gyorsan megérkezett, beüzemeltem, nagyon jól és hatékonyan működik.

2021. január 22.

Minden rendben volt, gyors rendelés visszaigazolás, szállítás és a termék is szuper!

2021. január 15.

A kérdésemre, hogy mikor kaphatom meg a rendelt árut, ma is csak egy automata válasz érkezett "Megkeresését rögzítettük! Kollégáink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot!" Ilyet már kaptam , de senki nem vette fel velem a kapcsolatot az eMAG -tól. Kezdek egyre jobban izgulni...

2021. január 15.

2020 novemberében rendeltem, de teljes mást, egy olcsóbb terméket küldöt a Székelyvill Kártyával fizettem Azt írták küldjem vissza a bontatlan árút tegyem a számlaszámomat a csomag mellé és visszaküldik a pénzt.
Dec. 16.án visszaküldtem és azóta várom, hogy a pénzemet utalják. Nem válaszolnak az üzenetemre . Az Emag hárít!

2021. január 15.

Rendeltem egy TV-t. Már egy hete semmi visszajelzést nem kapok a kézbesítésről. Ilyennel még nem találkoztam, remélem nem vernek át!

2021. január 10.

Nagyon pörgetik a leadott megrendeléseket, nekem már másodszor hihetetlen gyorsan szállították a megrendelt pakkot.

2021. január 10.

Új mosogatógépet rendeltem tőlük hétfőn és már kedden értesítettek a szállítás időpontjáról. Mindent azonnal visszaigazoltak, a futár is kedves volt. A gép szuperül működik, az ára is piaci viszonylatban kedvező volt.

2021. január 10.

Nem akarok a részletekbe merülni...
A lényeg, hogy miután jelezték, hogy az általam rendelt objektív hirdetése tévesem jelent meg, ezért nem áll módjukban azt kézbesíteni! Természetesen már előtte a kézbesítésről is kaptam mailt. Kárpótlásul felajánlottak egy vásárlási utalvanyt, amit természetesen nem kaptam meg azóta sem! (egy hónap)
Mivel elérhetetlenek és ha elérem is ezeket, akkor is csak hazudnak... És én ragaszkodom az eredetikeg megrendelt, majd visszaigazolt tárgyhoz, ezért írtam nekik, hogy rendelésem kapcsán további panasszal a fogyasztóvédelemhez fordulok!
Soha többet ezektől!!!

2021. január 8.

Az egyetlen dolog, aminek örülök, hogy soha nem fizetek előreutalással, mindig utánvéttel. Rendeltem tőlük egy raktáron levő processzort, aminek Január 6-án kellett volna megérkeznie. Na most 8-án még mindig nem érkezett meg, amit még el is tudnék viselni, ha legalább valamilyen visszajelzést adnának, hogy mi történik. Az ügyfélszolgálatot felhívtam kétszer is, természetesen senki nem tudott semmit, e-mailt is írtam, arra még választ sem kaptam. Köszönöm, de nem kérek többet a szolgáltatásukból. (Az akcióikkal meg a reklámjaikkal bombáznak 0-24-ben)

2021. január 7.

Soha többet!

2021. január 6.

AZ emagon rendeltem egy készüléket decemberben 43.000 forintért.
Egy harmadik személy szállította ki a nem megfelelő 19.000 forintos terméket , egy bizonyos székelyvilll - székely balázs - nevezetű cég. Egyszer válaszoltak egy emailemre miszerint küldik az újat. Azóta se történt semmi, nem elérhetőek .
JOGI ÚTRA FOGJUK TERELNI AZ ÜGYET !
Sajnos most utólag látom, hogy mennyi embert átvertek ( elég goggle-zni ), nem lesz nehéz összeszedni pár száz károsultat !
Már csak azért se fogjuk annyiban hagyni !

2020. december 23.

Hazug banda!

2020. december 23.

Rendkívül inkorrekt cég , felháborítónak tartom, hogy nem sikerül kiszállíttatni a csomagot, persze előre utalás történt !!!És még hazudoznak is, nem csak szóban írásban is...
Senki NE utaljon előre nekik...

Köszönöm emag és a Boldog Karácsonyt is!!!!!!!!!!!

2020. december 18.

Nagyszerű cég , soha többet nem fogok rendelni tőlük , hiányosan küldik az árut amit 2 héttel azelött kifizettem és nem tudnak semmit. Se az alkatrészt potolni se az ügyfélszolgálatos hölgy nem tud semmit! Karácsonyra rendeltem ajándékba 2 bárszéket amit nem lehetett össze szerelni mert hiányoztak az alkatrészek, amire a hölgy azt válaszolta hogy majd meg kérdezi a gyártot! Én az emagnak fizettem ki az árát nekik kéne potólni a hiányt ! Az emag 2 levelemre sem válaszolt sőt a vevőszolgálatos hölgy sem csinált semmit csak azt közölte hogy külgyem vissza az árút! De én csak a hozzá tartozó alkatrészeket kérném!

2020. december 17.

Rendeltem tőlük egy vezeték nélküli porszívót, amit töltő dokkoló és porzsák szivacs nélkül, karcosan küldtek ki.

Jeleztem azonnal feléjük, hogy nem szükséges újra cserélni, nekem megfelel ha csak a hiányzó részeket leküldik. 4 munkanapra rá 2 soros válasz, hogy inkább küldjem vissza és vegyek újat.

2 percen belül válaszoltam az emailre, hogy miért nem jó a csere, de azóta se válaszoltak rá. Másnap kértem visszaküldést, és cirka másfél hét múlva meg is jelent a futár, hogy elvigye. Azt igérték, hogy jelezni fognak előre, hogy mikor jön a futár, ezért nem volt becsomagolva.

Éghetett a képem, hogy legyen már kedves visszajönni 10 perc múlva, én meg addig összepakolom. Neki is kellemetlen volt, nekem is, csak annak nem, aki hibázott, az Emagosoknak...

A nyomonkövetési szám alapján másnap már ki is vitték a csomagot az emaghoz. 3 munkanappal későbbre írták be a csomag megérkezését... ez volt másfél hete, azóta se kaptam vissza a pénzt.

Ma felhívtam őket, hogy nem számít mikor kapom vissza a pénzt, ma meg kell rendelnem a terméket, különben nem érkezik meg karácsonyig, hisz karácsonyi ajándék lenne. 3! hete rendeltem a terméket, azért örülnék, ha sikerülne még ebben az évben lerendezni.

Mondta a telefonba a hölgy, hogy kollégák még nem sztornózták a számlámat, úgyhogy nem tud segíteni, nem lesz karácsonyi ajándéka édesanyámnak.

Megköszöntem a kedves segítőkészségét és idejöttem leírni nektek.

Döntsd el, hogy neked megéri-e ennyi szenvedés egy olyan cégtől, ahol senki nem tud és nem akar neked segíteni. Se a szervízes, se a telefonos ügyfélszolgálatos, se emailben senki nem oldja meg és vállalja fel a hibájukat...

Apró érdekesség a végére, hogy ezt a Heinner elektromos porszívót eladják a töltő dokkolója és a szivacsa nélkül (ami védené a szívómotort attól hogy az első héten leégjen a nagy kosz szemektől...) és miután több 10-100 ügyfél visszaküldte nekik, ezek hiánya miatt, ők továbbra is árulják anélkül hogy jeleznék hogy ez hiányzik. Sőt, a visszaküldött darabokat felrakják használtan eladni, és azt írják hogy minden alkatrésze megvan. Korrekt cég! Szándékosan átverik az embert.

Utolsó dolog, amit mindenki sejt, de mostmár le is dokumentáltam. Az akciók előtt árat emelnek, és drágábban árulják, mint amikor nincs akciójuk. 25 ezer Ft volt a porszívó pár napja, másnap 40% kedvezményes akcióval 30 ezer! Akció után megint 25 ezer ma.

2020. december 16.

Soha többet!
Rendeltem tőlük egy üléshuzatot az autómra. Természetesen nem azt küldték amit én rendeltem és gondoltam vissza viszem és kicserélik, vagy vissza kapom a pénzem, de nem. Közölték velem, hogy a lengyel cég rontotta el a rendelést, ezért náluk kellene reklamálni és ők semmilyen felelősséget nem vállalnak ezért és mossák a kezeiket, mert hogy ők csak egy közvetítő cég. Lengyel a gyártó és egy román cég küldte a terméket. Tehát nekem kell hívogatni és e-mailt írogatni az elb*szott rendelés miatt, hogy egyről a kettőre jussunk! Úgyhogy érdemes elolvasni az apró betűs részt is! Gondoltam, ha az emagon rendelek valamit azért ők felelősséget is vállalnak, de nem! Ezzel az energiával a lengyelektől is rendelhettem volna, vagy a románoktól. Be is fejeztem, ahogy ezzel a szarrágó céggel is!

2020. december 16.

November 21-én rendeltem meg a matracot, a vételárat átutaltam. December 6-án kaptam egy értesítést, hogy a termék már a szállírónál van. Azóta semmi. Reklamációra nem válaszolnak.

2020. december 15.

Ipari selejt,Senkinek nem ajánlom. Alapbol pénzt nem adnak vissza. A termékvisszakűldésűk borzalmas mert egymasra mutogatnak az űgyfelszolgálat, futar, személyes visszavétel meg mondvacsinalt indokok alapjan nem műkődik. Az átverések magasiskolája a cég

2020. december 15.

Megdöbbentő! Mister Sandmann matrac 190X90 cm méretben lett megrendelve. Csomagolás szerint is 190X90 cm. Kicsomagolva 170X 90 cm! még aznap jeleztem az EMAG ügyfélszolgálatnak a hibajelentő felületen. A visszajelzés szerint a Mister Sandman elfogadta a reklamációt, jogosult vagyok a termékcserére.
Napokig nem történt semmi, érdeklődtem, mikor viszik el a rosszat, és hozzák az újat? Azt a választ kaptam, ezzel a kérdéssel forduljak a partnerükhöz Mister Sandmann GmbH-hoz. Időközben azt is láttam, a reklamációs jegyet TÖRÖLTÉK!
Megkerestem a "partnert", bár ehhez még csak címet se küldött az EMAG. Onnan jött egy angol nyelvű válasz, hogy nem értik a levelem -persze, mert magyarul írtam, hogyan másként.- Ezek után részletesen leírtam németül a panaszt, becsatolva a kereskedő EMAG-ot is.

Mindenféle fényképeket kértek, amiket rendre elküldtem, de semmi lépés nem történt a csere ügyében. A "partnercég" kizárólag idegen nyelven megszólítható, és tagad mindent. A kereskedő EMAG hagyja, hogy a hibás teljesítés valamennyi nyűge a vevőt terhelje, nem lép bele az egyeztetésbe, pedig az, hogy a termék leírásnak való megfelelését, illetve használhatóságát a kereskedőnek, gyártónak kell bizonyítani, nem pedig nekem, hogy alig 20 cm-el rövidebb a matrac! Különösen nem idegen nyelven.

A kereskedő ellen egyébként a 2008 évi XLVII Tv. többrendbeli megsértése miatt eljárást lehet kezdeményezni, a fentiek, több ponton is megalapozzák az elmarasztalást!

2020. december 15.

Jó termékek, jó áron!

2020. december 15.

Amint leadtam a rendelést, azonnal visszaigazolták, és másnap már a futárcég küldte a szállítással kapcsolatos információkat. Máskor is vásárolok náluk.

2020. december 15.

Nagyon elégedett vagyok a rendelt termékek minőségével és a profi ügyfélkiszolgálással.

2020. december 14.

A megrendelt eszközzel kapcsolatban az átvételi nap előtt nem telefonon, hanem e-mailben tájékoztattak, hogy szállítás közben sérült. Telefonon vettem fel a kapcsolatot velük, ahol hosszas várakozás után azt az infót kaptam, hogy sajnos nincs raktáron még más márkájú termék sem és nem is tudják megmondani, mikor lesz (annak ellenére, hogy online a termékek raktáron jelzéssel voltak feltüntetve). Ez a dolog igen kellemetlen számomra, hiszen az ünnepek miatt fontos volt ez a csomag. Így végül muszáj volt a rendelés törlése, jelenleg a visszatérítést várom.

2020. december 12.

Nem kaptam számlát! 2 alakalommal jelzetem számla igényemet, nem kaptam választ!

2020. december 9.

Kétszer egymás után hibás terméket szállítottak ki. Az első csomagban esztétikai hibás notebook volt,azaz újracsomagolt termék új helyett.Sajnos csereként is hibás terméket küldtek,képernyőhibával.Jóhiszemű vásárló megtévesztése kétszer is egymás után. !!Szégyen az magyarországi on-line vásárlásra nézve.Bosszantó,hogy a jótállási jegy sem volt kitöltve szabályosan.
Több hete tartó cirkusz,rossz karácsonyi tréfa.
Remélem a pénzem visszakapom.

2020. december 7.

Mikrót és szendvicssütőt rendeltem karácsonyi ajándék gyanánt, gondoltam gyorsan letudom, hogy ne az őrület közepette érjen kellemetlen meglepetés. Minden rendben volt,egy rossz szavam sem lehet.

2020. december 7.

Precízek és bő a választék, ajánlom!

Irány a bolt oldala!

<h3><strong><u>Tudnival&oacute;k az eMAG-r&oacute;l</u></strong></h3>
<p>K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 orsz&aacute;g&aacute;ban megtal&aacute;lhat&oacute;ak: Magyarorsz&aacute;gon, Lengyelorsz&aacute;gban, Rom&aacute;ni&aacute;ban &eacute;s Bulg&aacute;ri&aacute;ban. &Uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt filoz&oacute;fi&aacute;jukra alapozva, folyamatosan igyekeznek &uuml;gyfeleik mindennapjait megk&ouml;nny&iacute;teni.</p>
<h3><strong><u>T&ouml;rt&eacute;net&uuml;k</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban l&eacute;ptek a magyarorsz&aacute;gi piacra</li>
<li>tagjai a d&eacute;l-afrikai sz&eacute;khelyű Naspers multinacion&aacute;lis befektető csoportnak, mely a 2014-es p&eacute;nz&uuml;gyi &eacute;vben 6157 milli&oacute; doll&aacute;r j&ouml;vedelmet &eacute;rt el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű v&aacute;s&aacute;rl&aacute;si esem&eacute;nyekkel lept&eacute;k meg &uuml;gyfeleiket, mint p&eacute;ld&aacute;ul az &Eacute;szbont&oacute; Akci&oacute;k Napjai, r&aacute;ad&aacute;sul bevezett&eacute;k a Black Friday elnevez&eacute;sű rendk&iacute;v&uuml;li akci&oacute;kkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek v&aacute;s&aacute;rl&oacute;ik sz&aacute;m&aacute;ra &Aacute;rak Forradalm&aacute;val &eacute;s K&eacute;szletkis&ouml;pr&eacute;ssel</li>
<li>A Black Friday egy k&uuml;l&ouml;nleges esem&eacute;ny, amely minden bizonnyal Magyarorsz&aacute;gon is hagyom&aacute;nny&aacute; v&aacute;lik, ahogyan az m&aacute;s orsz&aacute;gokban is t&ouml;rt&eacute;nt. Rengeteg erőfesz&iacute;t&eacute;st &eacute;s szenved&eacute;lyt fektettek az elők&eacute;sz&uuml;letekbe &eacute;s az eredm&eacute;nyek is azt mutatj&aacute;k, hogy meg&eacute;ri. Ezen a rendk&iacute;v&uuml;li napon az online kereskedelem t&uacute;lsz&aacute;rnyalja az offline kereskedelmet, a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;knak pedig lehetős&eacute;g&uuml;k van igen kedvező &aacute;ron beszerezni a k&iacute;v&aacute;nt term&eacute;keket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napj&aacute;n 315 ezer megv&aacute;s&aacute;rolt term&eacute;ket rendeltek oldalukon, t&ouml;bb mint 2.1 milli&oacute; l&aacute;togat&oacute; &eacute;rkezett csup&aacute;n egyetlen nap alatt, valamint rekordsz&aacute;m&uacute; forgalom &eacute;s l&aacute;togat&aacute;s &eacute;rkezett a mobil platformokr&oacute;l is- k&ouml;zel 50%.</li>
<li>mobilalkalmaz&aacute;sukat folyamatosan fejlesztik, hogy &uuml;gyfeleik b&aacute;rhol &eacute;s b&aacute;rmikor &eacute;lvezhess&eacute;k legjobb aj&aacute;nlataikat &eacute;s az online v&aacute;s&aacute;rl&aacute;s előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>C&eacute;l, v&iacute;zi&oacute;, v&aacute;llalati kult&uacute;ra</u></strong></h3>
<ul>
<li>C&eacute;l: Az &uuml;gyfeleik &eacute;let&eacute;t jobb&aacute; tenni az&aacute;ltal, hogy időt &eacute;s p&eacute;nzt sp&oacute;rolnak meg nekik.</li>
<li>V&iacute;zi&oacute;: K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa legnagyobb online kereskedőj&eacute;v&eacute; v&aacute;lni.</li>
<li>V&aacute;llalati kult&uacute;ra: A c&eacute;lokat szem előtt tartva arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleiket boldogg&aacute; tegy&eacute;k &eacute;s &uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt szellemben teljes&iacute;ts&eacute;k &iacute;g&eacute;reteiket. Vallj&aacute;k, hogy gyorsas&aacute;gukkal, fejleszt&eacute;seikkel &eacute;s &uacute;j szolg&aacute;ltat&aacute;saikkal k&ouml;zelebb ker&uuml;lhetnek &uuml;gyfeleikhez. Nagy hangs&uacute;lyt fektetnek az alkalmazottakra, a fel&uuml;letekre &eacute;s a technol&oacute;gi&aacute;ra, a szolg&aacute;ltat&aacute;sokra &eacute;s az innov&aacute;ci&oacute;ra. Folyamatosan arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleik tapasztalatait jobb&aacute; tegy&eacute;k a visszajelz&eacute;sekből tanulva. Mindezt egy felhaszn&aacute;l&oacute;bar&aacute;t fel&uuml;let biztos&iacute;t&aacute;s&aacute;val garant&aacute;lj&aacute;k, melyet az &uuml;gyfelek visszajelz&eacute;sei alapj&aacute;n terveztek &eacute;s hoztak l&eacute;tre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja mag&aacute;ban, akik az oldalukon jelen&iacute;tik meg term&eacute;keiket. A Marketplace elad&oacute;k term&eacute;keinek k&ouml;sz&ouml;nhetően az oldalt b&ouml;ng&eacute;sző v&aacute;s&aacute;rl&oacute;k l&eacute;nyegesen nagyobb term&eacute;kk&iacute;n&aacute;latb&oacute;l v&aacute;logathatnak. A Marketplace elad&oacute;inak szolg&aacute;ltat&aacute;si sz&iacute;nvonal&aacute;t folyamatosan figyelemmel k&iacute;s&eacute;rik &eacute;s &eacute;rt&eacute;kelik, biztos&iacute;tva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszer&eacute;ben megszokott magas minős&eacute;gi elv&aacute;r&aacute;soknak.</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre
HIRDETÉS