eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

Az emag egyik partnerétől, a MONDIAL CAPRICE SRL román cégtől rendeltem terméket. A probléma az, ha reklamáció esetén tapasztalod, hogy ennél a brassói cégnél senki nem beszél magyarul - a helyi telefonos ügyintéző szerint.. Ha nem beszélsz jól angolul, reménytelen helyzetben találod magad.. Az emag nem fog segíteni, a probléma a tiéd és a partner cégé..
Gratulálok !
Tanulság volt ...

Körülményes, szinte lehetetlen ügyintézés, ha vissza szeretnél kűldeni egy terméket.. Ígéretek, sablon válasz e-mailek, terelések...

2021 jan. 18 12h-kor rendeltünk " karácsonyi faliképet" 4290ft +szállítás , 2540 árban.Megérkezett 22 én 14h kor.Nagyon örültünk és gyorsan kerestünk ceruzaelemeket a hóemberes kép üzembehejezéséhez.Eddig a történet kiválonak mondható. De Nem Tudtuk behejezni az egyik ceruzaelemet , mert az érintkező lemezkéje nem volt a hejére szerelve.Szerencsére volt bátorságunk és eszköz is a szereléshez.Amenyiben ezt nem tudtuk volna megoldani úgy valakinek a hanyagsága miatt visszaküldés lett volna, ami ennél a tárgynal nevetséges volna. A mérgelődés ellenére mégis bízunk az Emag- ban.

Hősugárzót vásároltam az új irodámba, nagyon kedvező áron volt és gyorsan megérkezett, beüzemeltem, nagyon jól és hatékonyan működik.

Minden rendben volt, gyors rendelés visszaigazolás, szállítás és a termék is szuper!

A kérdésemre, hogy mikor kaphatom meg a rendelt árut, ma is csak egy automata válasz érkezett "Megkeresését rögzítettük! Kollégáink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot!" Ilyet már kaptam , de senki nem vette fel velem a kapcsolatot az eMAG -tól. Kezdek egyre jobban izgulni...

2020 novemberében rendeltem, de teljes mást, egy olcsóbb terméket küldöt a Székelyvill Kártyával fizettem Azt írták küldjem vissza a bontatlan árút tegyem a számlaszámomat a csomag mellé és visszaküldik a pénzt.
Dec. 16.án visszaküldtem és azóta várom, hogy a pénzemet utalják. Nem válaszolnak az üzenetemre . Az Emag hárít!

Rendeltem egy TV-t. Már egy hete semmi visszajelzést nem kapok a kézbesítésről. Ilyennel még nem találkoztam, remélem nem vernek át!

Nagyon pörgetik a leadott megrendeléseket, nekem már másodszor hihetetlen gyorsan szállították a megrendelt pakkot.

Új mosogatógépet rendeltem tőlük hétfőn és már kedden értesítettek a szállítás időpontjáról. Mindent azonnal visszaigazoltak, a futár is kedves volt. A gép szuperül működik, az ára is piaci viszonylatban kedvező volt.

Nem akarok a részletekbe merülni...
A lényeg, hogy miután jelezték, hogy az általam rendelt objektív hirdetése tévesem jelent meg, ezért nem áll módjukban azt kézbesíteni! Természetesen már előtte a kézbesítésről is kaptam mailt. Kárpótlásul felajánlottak egy vásárlási utalvanyt, amit természetesen nem kaptam meg azóta sem! (egy hónap)
Mivel elérhetetlenek és ha elérem is ezeket, akkor is csak hazudnak... És én ragaszkodom az eredetikeg megrendelt, majd visszaigazolt tárgyhoz, ezért írtam nekik, hogy rendelésem kapcsán további panasszal a fogyasztóvédelemhez fordulok!
Soha többet ezektől!!!

Az egyetlen dolog, aminek örülök, hogy soha nem fizetek előreutalással, mindig utánvéttel. Rendeltem tőlük egy raktáron levő processzort, aminek Január 6-án kellett volna megérkeznie. Na most 8-án még mindig nem érkezett meg, amit még el is tudnék viselni, ha legalább valamilyen visszajelzést adnának, hogy mi történik. Az ügyfélszolgálatot felhívtam kétszer is, természetesen senki nem tudott semmit, e-mailt is írtam, arra még választ sem kaptam. Köszönöm, de nem kérek többet a szolgáltatásukból. (Az akcióikkal meg a reklámjaikkal bombáznak 0-24-ben)

Soha többet!

AZ emagon rendeltem egy készüléket decemberben 43.000 forintért.
Egy harmadik személy szállította ki a nem megfelelő 19.000 forintos terméket , egy bizonyos székelyvilll - székely balázs - nevezetű cég. Egyszer válaszoltak egy emailemre miszerint küldik az újat. Azóta se történt semmi, nem elérhetőek .
JOGI ÚTRA FOGJUK TERELNI AZ ÜGYET !
Sajnos most utólag látom, hogy mennyi embert átvertek ( elég goggle-zni ), nem lesz nehéz összeszedni pár száz károsultat !
Már csak azért se fogjuk annyiban hagyni !

Hazug banda!

Rendkívül inkorrekt cég , felháborítónak tartom, hogy nem sikerül kiszállíttatni a csomagot, persze előre utalás történt !!!És még hazudoznak is, nem csak szóban írásban is...
Senki NE utaljon előre nekik...
Köszönöm emag és a Boldog Karácsonyt is!!!!!!!!!!!

Nagyszerű cég , soha többet nem fogok rendelni tőlük , hiányosan küldik az árut amit 2 héttel azelött kifizettem és nem tudnak semmit. Se az alkatrészt potolni se az ügyfélszolgálatos hölgy nem tud semmit! Karácsonyra rendeltem ajándékba 2 bárszéket amit nem lehetett össze szerelni mert hiányoztak az alkatrészek, amire a hölgy azt válaszolta hogy majd meg kérdezi a gyártot! Én az emagnak fizettem ki az árát nekik kéne potólni a hiányt ! Az emag 2 levelemre sem válaszolt sőt a vevőszolgálatos hölgy sem csinált semmit csak azt közölte hogy külgyem vissza az árút! De én csak a hozzá tartozó alkatrészeket kérném!

Rendeltem tőlük egy vezeték nélküli porszívót, amit töltő dokkoló és porzsák szivacs nélkül, karcosan küldtek ki.
Jeleztem azonnal feléjük, hogy nem szükséges újra cserélni, nekem megfelel ha csak a hiányzó részeket leküldik. 4 munkanapra rá 2 soros válasz, hogy inkább küldjem vissza és vegyek újat.
2 percen belül válaszoltam az emailre, hogy miért nem jó a csere, de azóta se válaszoltak rá. Másnap kértem visszaküldést, és cirka másfél hét múlva meg is jelent a futár, hogy elvigye. Azt igérték, hogy jelezni fognak előre, hogy mikor jön a futár, ezért nem volt becsomagolva.
Éghetett a képem, hogy legyen már kedves visszajönni 10 perc múlva, én meg addig összepakolom. Neki is kellemetlen volt, nekem is, csak annak nem, aki hibázott, az Emagosoknak...
A nyomonkövetési szám alapján másnap már ki is vitték a csomagot az emaghoz. 3 munkanappal későbbre írták be a csomag megérkezését... ez volt másfél hete, azóta se kaptam vissza a pénzt.
Ma felhívtam őket, hogy nem számít mikor kapom vissza a pénzt, ma meg kell rendelnem a terméket, különben nem érkezik meg karácsonyig, hisz karácsonyi ajándék lenne. 3! hete rendeltem a terméket, azért örülnék, ha sikerülne még ebben az évben lerendezni.
Mondta a telefonba a hölgy, hogy kollégák még nem sztornózták a számlámat, úgyhogy nem tud segíteni, nem lesz karácsonyi ajándéka édesanyámnak.
Megköszöntem a kedves segítőkészségét és idejöttem leírni nektek.
Döntsd el, hogy neked megéri-e ennyi szenvedés egy olyan cégtől, ahol senki nem tud és nem akar neked segíteni. Se a szervízes, se a telefonos ügyfélszolgálatos, se emailben senki nem oldja meg és vállalja fel a hibájukat...
Apró érdekesség a végére, hogy ezt a Heinner elektromos porszívót eladják a töltő dokkolója és a szivacsa nélkül (ami védené a szívómotort attól hogy az első héten leégjen a nagy kosz szemektől...) és miután több 10-100 ügyfél visszaküldte nekik, ezek hiánya miatt, ők továbbra is árulják anélkül hogy jeleznék hogy ez hiányzik. Sőt, a visszaküldött darabokat felrakják használtan eladni, és azt írják hogy minden alkatrésze megvan. Korrekt cég! Szándékosan átverik az embert.
Utolsó dolog, amit mindenki sejt, de mostmár le is dokumentáltam. Az akciók előtt árat emelnek, és drágábban árulják, mint amikor nincs akciójuk. 25 ezer Ft volt a porszívó pár napja, másnap 40% kedvezményes akcióval 30 ezer! Akció után megint 25 ezer ma.

Soha többet!
Rendeltem tőlük egy üléshuzatot az autómra. Természetesen nem azt küldték amit én rendeltem és gondoltam vissza viszem és kicserélik, vagy vissza kapom a pénzem, de nem. Közölték velem, hogy a lengyel cég rontotta el a rendelést, ezért náluk kellene reklamálni és ők semmilyen felelősséget nem vállalnak ezért és mossák a kezeiket, mert hogy ők csak egy közvetítő cég. Lengyel a gyártó és egy román cég küldte a terméket. Tehát nekem kell hívogatni és e-mailt írogatni az elb*szott rendelés miatt, hogy egyről a kettőre jussunk! Úgyhogy érdemes elolvasni az apró betűs részt is! Gondoltam, ha az emagon rendelek valamit azért ők felelősséget is vállalnak, de nem! Ezzel az energiával a lengyelektől is rendelhettem volna, vagy a románoktól. Be is fejeztem, ahogy ezzel a szarrágó céggel is!

November 21-én rendeltem meg a matracot, a vételárat átutaltam. December 6-án kaptam egy értesítést, hogy a termék már a szállírónál van. Azóta semmi. Reklamációra nem válaszolnak.

Ipari selejt,Senkinek nem ajánlom. Alapbol pénzt nem adnak vissza. A termékvisszakűldésűk borzalmas mert egymasra mutogatnak az űgyfelszolgálat, futar, személyes visszavétel meg mondvacsinalt indokok alapjan nem műkődik. Az átverések magasiskolája a cég

Megdöbbentő! Mister Sandmann matrac 190X90 cm méretben lett megrendelve. Csomagolás szerint is 190X90 cm. Kicsomagolva 170X 90 cm! még aznap jeleztem az EMAG ügyfélszolgálatnak a hibajelentő felületen. A visszajelzés szerint a Mister Sandman elfogadta a reklamációt, jogosult vagyok a termékcserére.
Napokig nem történt semmi, érdeklődtem, mikor viszik el a rosszat, és hozzák az újat? Azt a választ kaptam, ezzel a kérdéssel forduljak a partnerükhöz Mister Sandmann GmbH-hoz. Időközben azt is láttam, a reklamációs jegyet TÖRÖLTÉK!
Megkerestem a "partnert", bár ehhez még csak címet se küldött az EMAG. Onnan jött egy angol nyelvű válasz, hogy nem értik a levelem -persze, mert magyarul írtam, hogyan másként.- Ezek után részletesen leírtam németül a panaszt, becsatolva a kereskedő EMAG-ot is.
Mindenféle fényképeket kértek, amiket rendre elküldtem, de semmi lépés nem történt a csere ügyében. A "partnercég" kizárólag idegen nyelven megszólítható, és tagad mindent. A kereskedő EMAG hagyja, hogy a hibás teljesítés valamennyi nyűge a vevőt terhelje, nem lép bele az egyeztetésbe, pedig az, hogy a termék leírásnak való megfelelését, illetve használhatóságát a kereskedőnek, gyártónak kell bizonyítani, nem pedig nekem, hogy alig 20 cm-el rövidebb a matrac! Különösen nem idegen nyelven.
A kereskedő ellen egyébként a 2008 évi XLVII Tv. többrendbeli megsértése miatt eljárást lehet kezdeményezni, a fentiek, több ponton is megalapozzák az elmarasztalást!

Jó termékek, jó áron!

Amint leadtam a rendelést, azonnal visszaigazolták, és másnap már a futárcég küldte a szállítással kapcsolatos információkat. Máskor is vásárolok náluk.

Nagyon elégedett vagyok a rendelt termékek minőségével és a profi ügyfélkiszolgálással.

A megrendelt eszközzel kapcsolatban az átvételi nap előtt nem telefonon, hanem e-mailben tájékoztattak, hogy szállítás közben sérült. Telefonon vettem fel a kapcsolatot velük, ahol hosszas várakozás után azt az infót kaptam, hogy sajnos nincs raktáron még más márkájú termék sem és nem is tudják megmondani, mikor lesz (annak ellenére, hogy online a termékek raktáron jelzéssel voltak feltüntetve). Ez a dolog igen kellemetlen számomra, hiszen az ünnepek miatt fontos volt ez a csomag. Így végül muszáj volt a rendelés törlése, jelenleg a visszatérítést várom.

Nem kaptam számlát! 2 alakalommal jelzetem számla igényemet, nem kaptam választ!

Kétszer egymás után hibás terméket szállítottak ki. Az első csomagban esztétikai hibás notebook volt,azaz újracsomagolt termék új helyett.Sajnos csereként is hibás terméket küldtek,képernyőhibával.Jóhiszemű vásárló megtévesztése kétszer is egymás után. !!Szégyen az magyarországi on-line vásárlásra nézve.Bosszantó,hogy a jótállási jegy sem volt kitöltve szabályosan.
Több hete tartó cirkusz,rossz karácsonyi tréfa.
Remélem a pénzem visszakapom.

Mikrót és szendvicssütőt rendeltem karácsonyi ajándék gyanánt, gondoltam gyorsan letudom, hogy ne az őrület közepette érjen kellemetlen meglepetés. Minden rendben volt,egy rossz szavam sem lehet.

Precízek és bő a választék, ajánlom!
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre