eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

2021.Április.6. hibás termék vissza küldési kérelemre ,többszöri ügyfélszolgálati beszélgetés, levelezésre semmi érdemi intézkedés. Idő húzás, levelekre még válaszra sem méltatás. Mindenkit lebeszélek aki ott szeretne vásárolni.

03.06 vásároltam egy terméket, ami ki is lett fizetve (cirka 210 ezer forint), 03.23 "elküldték a csomagot", de azóta sem érkezett meg a termék, a futárszolgálatnak sem adták át, a pénzt sem utalták vissza. Az ügyintézők semmit nem tudtak tenni ezzel két hónapon keresztül, pedig hetente kétszer hívogattam őket. Senkinek nem ajánlom, soha többet emag!

2021.április.21-én Rendeltem egy terméket,amit “23.án fel is adtak a futárnak” 23.a délután jött egy email,hogy a termék vissza utasításra került.
Felhívtam az ügy.f.sz. Hogy mi történt,ők nem tudnak semmit…..
Vissza utalják a pénzt.
Rá 1 héttel kapom az emailt,hogy viszik a csomagot,de nincs lehetőség bankkártyás fizetésre csak kp….
Felhívom az ügy.f.sz-ot a nő full flegma fennhangon kommunikált. De ő se tudja,hogy mi történt…ilyen emailt nem lát.
Nem ajánlom,hogy bárki is ilyen szolgáltatás mellett innen vásároljon. Kerüljétek el az emagot jó messzire…..!!!!!!

Fontoljátok meg a vásárlást! 2021.04 . 19-én megrendelt termék a mai napig 2021.04.30 nem érkezett meg , 3 napja érdeklödőm az ügyfélszolgálatnál és semmi érdemleges dolog nem történik. A megrendelt termék nincs meg, és nem hajlandóak másikat sem küldeni, pedig kértem az ügyfélszolgálatnál. A termék megrendeléskor ki lett fizetve. Mindenkinek ajánlom , hogy fontolja meg a vásárlást az Extreme Digital-eMAG kft.-nél! SOHA TÖBBÉ NEM VESZEK SEMMIT NÁLLUK!

A termék: Well vezeték nélküli kinetikus csengő
A 2021.04.01.-én rendelt termék megérkezett 2021.04.08.-án, aznap kipróbáltam nem működött.
Hiba jelenség: Termék első bekapcsoláskor nem működött. 220v -ba dugva folyamatos sistergő hangot ad. A termék értéke: 3279 Ft.
A csavar a dologba az elállási jog, mivel kűlföldi eMAG Marketplace partnertől “Vitacom Electronics SRL” rendeltem ,így romániába kellene küldenem a hibás terméket , ami többe kerül mint maga a termék ára.
Én véleményem: a kűlföldi eMAG Marketplace partnertől rendelés kerülendő “ha hibás lesz a termék az csak ráfizetés lesz”.
A másik dolog: Az emag oldalán értékeltem-véleményeztem volna a terméket a hiba jelenség szövege alapján. Hát persze eMag-tól jött a válasz: “Értékelésed elutasításra került Elutasítás oka Gyári hibára utaló panasz”
Új fejlemény:
DPD futárnak átadva a rossz termék eredeti csomagolásában: 2021.04.13.-án.
Visszaküldés státusza: "Kérelem törölve
Date: 23 április, 16:01
Lehetőséged van új kérelmet rögzíteni, amennyiben továbbra is visszaküldenéd a terméket."
Egy utolsó kört futok vele még ,ha ezt követően se kapom vissza azt a kevés pénzt, akkor azt elektronikus panasz formájában bejelentem a hatóság felé.
Ezt jeleztem mai nap EMAG felé.
Azt nem értem ,ha ilyen sok a panasz az EMAG-ra ,hogy nem vizsgálja a megfelelő állami szerv ...

A rendelt termék egy napon belül szállításra kész volt, a szállítási határidő viszont egy hét. Ez szerintem elfogadhatatlan. Nincs karácsony, amikor ez esetleg elfogadható.

Ha innen veszel valamit, jobb ha felkészülsz, hogy olyan, mintha az ecseri piacról vetted volna, ugyanis a garancia, amit kapsz, semmit nem ér. Ha egyáltalán méltatnak küldeni a termékhez.
Ott mutyiznak ahol tudnak, hogy kibújjanak a garancia alól, sorozatszámot rosszul vezetik rá a garancialapra, hogy a vásárolt termék és a kapott garancialap ne legyen egymáshoz köthető.
Ha ezzel szembesíted őket, egyszerűen csak ignorálják az üzeneteidet (magyarán sz*rnak rád). Reménykednek, hogy a vásárlók ezt nem veszik észre (gondolom 95% nem veszi észre, így összességében működik nekik a teljesen jogszerűtlen átverős taktika).

Monitort rendeltem, előtte személyesen az egyik üzletben utánaérdeklődtem, hogy milyen lehetőségeim vannak hiba (különösen pixelhiba) esetén. Megnyugtattak, hogy ha visszaviszem a terméket, akkor garanciálisan kicserélik a panelt, akár 1 hibás pixel esetén is.
Amikor megérkezett a monitor kipróbáltam és pixelhibás volt, úgyhogy visszavittem az üzletbe, ahol bevették szervízbe. 1 héttel később szóltak, hogy javítás nélkül visszaadják a terméket és hogy nekem kell felkeresnem a szakszervízt, aminek csak a telefonszámát adták meg. Már itt nem tetszett a dolog, ha garanciát vállaltak rá, akkor miért nekem kell lerónom az extra köröket és miért nem tudják ők elintézni? Felhívtam a szakszervízt és nagyon meglepődtem, amikor angolul vették fel és az egész ügyintézés is angolul zajlott.
Ekkor döntöttem el, hogy nem fogok még ezzel is bajlódni és ki tudja hova postázni a monitort, természetesen úgy, hogy valószínűleg a postaköltséget is nekem kellett volna állnom. Felhívtam az eMAG ügyfélszolgálatot. elmeséltem mi történt és jeleztem, hogy ezek alapján élni akarok a 30 napos elállási joggal. Erre közölték velem, hogy ezt már nem tehetem meg, mert éltem a garanciális javítással.
A szervízlapon "javítás nélkül visszaadva" szerepelt, de ezt ők mégis érvényes garanciális javításnak tartották. Sőt, amikor visszavittem a terméket senki nem jelezte, hogy a javítást választva elveszteném a visszaküldési jogot (ezen az ügyfélszolgálatos maga is meglepődött, szerinte az üzletben lévő kollégának fel kellett volna rá hívnia a figyelmem).
Ha mással nem is, az ügyfélszolgálattal meg vagyok elégedve, mert pár telefonhívás alatt sikerült visszakapnom a pénzem. Más monitorvásárlónak azt javaslom, hogy hibás termék esetén semmiképp ne a javítást válassza, de szerintem jobban jár, ha egy olyan üzletben vásárol, ahol adnak pixelgaranciát.

Összességében elégedett vagyok.

Fürdőszobát rendeztünk be, sokmindent vásárároltunk, így egy helyről szerettük volna, rájuk esett a választásunk. Nagyon gördülékenyen ment minden és a termékek is nagyon jó minőségűek.

Egy vicc a cég. Ágyat rendeltünk amit "rozsdás" állapotban ki is szállítottak. Majd kezdődött az egyezkedés. ;) Végül olyan 8 ezerért megmaradt az ágy s a többit nagy nehezen de visszautalták.
Egyébként drágák a termékek, érdemes több más webáruházban szétnézni... Lol

Egy kategóriájában olcsóbb, másik terméket küldtek a rendelésem helyett! Nem tettem panaszt, csak értékelést írtam, nem akarok a visszaküldéssel foglalkozni!
Az értékelésemet lemoderálták, csak annyit írtam, hogy értékelhetetlen, mert nem ezt rendeltem!
Szóval egy rohadék szemét banda!

A terméket egy csillaggal értékeltem de az emag nem fogadta el. Mindenkit ovva intek a vásárlástol ezektöl

Soha többé nem rendelnék az emag-tól. FFP2es maszkot rendeltem, köze nincsen a szabványhoz. Visszaküldeni nem tudom, mert nem válaszolnak a levélre. Telefonon az ügyfélszolgálattól azt az információt kaptam, hogy nyugodtan küldjem vissza a romániai céghez és vissza fogják utalni az árát. A román cég nem válaszol a megkeresésre. 30 000 forintról beszélünk. A postaköltség kb 8 ezer Ft lenne.
Soha senkinek nem ajánlanám, megbízhatatlan cég. Legszívesebben beperelném őket, de nincs kedvem a herce-hurcához, és gondolom van valami extra apróbetűs rész, amit elmulasztottam elolvasni....

ÓVA INTEK MINDEN KEDVES VÁSÁRLÓT!
Azt javaslom minden olyan vásárlónak, akinek ésszerű, belátható időn belül szüksége van a kinézett termékre, hogy ezt ne az eMag-tól szerezze be, ha a terméket aMag külső partnere szállítja.
Én sajnos őket választottam és napra pontosan 3 (azaz három) hónapot kellett várnom, amíg a sajnos egy nap használat után meghibásodott személyi számítógépet kicserélték. Ez a sajnálatos esemény az eMag globális megítélését negatívan befolyásolta részemről . Megjegyzem, hogy egy ilyen árbevételű cég átvállalhatta volna a reklamáció rendezését úgy, ők a vevő időben történő kiszolgálása után rendezik az ügyet e beszállító partnerükkel - akiért felelősséget kellene vállalniuk - ez sajnos nem történt meg.
Remélem mások nem kerülnek ilyen abszurd helyzetbe.

Több éves tapasztalattal rendelkezem.
Rendeltem már telefonokat,hozzà foliàt,tokot.
Tavaly novemberben egy tv-t és egy hűtőt.Plussz garanciával 2+2 év.
Hűtő sajnos 2021 februárban üzemképtelen lett.
Kb. 15000-20000ft lett kidobva.
Húsok stb.
Jeleztem ahogy kell.
Kifogàsok:
-nem jó a szerverük,nem megy àtt az emailom.
-Adattàbla nem olvasható.
-Szerviznek nem jó email cím és telefonszámot adták meg.
Ha én nem hívom fel a szerviz(2021.03.22) semmi nincs a mai napig!
-Most a szerviz(2021.03.23)rendel alkatrészt és majd az eMAG eldönti azt,hogy megéri e!
Meddig fog el tartani!?
Soha többet nem rendelek emagról!

Több mint egy hete rendeltem 2x10 db FFP2-s szájmaszkot, mai napig nem kaptam meg. Reklamáltam online majd kétszer telefonon, semmi eredmény. Eleve röhejes, hogy az Emag lényegében egy közvetítő cég ami a rendelés illetve fizetés után minden felelősséget átnyom az úgynevezett partner cégére. Náluk megrendeled az árut, de utána már minden problémát intézhetsz a no name partnerével. Nem ajánlom senkinek ezt a céget

Faszopó emag 2 hete rendeltem előre utalásal és nem jön a termék

Látom, sokaknak nem engedik a negatív vélemény kinyilvánítását. 1 csillagra értékeltem egy okosórát, amit egy Lengyel cég gyárt. Akármit írhatok róla akármilyen szépen, azt mindig visszadobják. A vásárlónak jogában áll leírni a rosszat is, mert erre buzdít az emag is, de valahogy mégsem jön össze. A termék visszajuttatását nekem kell intézni, szerintem ez is botrányos.

Nagyon gyenge komonikáció nulla rossz termékek kritikát nem írják ki

Február 3-án rendeltem egy terméket, amit sikeresen kiszállítottak egy teljesen más címre.
Hiába hívtam fel őket a 2. és 3. héten, hogy intézkedjenek az ügy érdekében, leráztak egy "majd értesítünk emailben" válasszal, persze levél nem érkezett.
Az egyetlen szerencsém, hogy a hölgy, aki megkapta a termékemet felvette velem a kapcsolatot, és a 3. hét után (addig vártuk, hogy kapok visszajelzést, mert 1600 Ft-t fizettem a szállítási költségért, és nem akartam, hogy plussz költséget kelljen fizetni a semmiért) végül feladta postán a terméket, így lassan egy hónap után a mai napon érkezett meg hozzám.
Egy vevőt elvesztettek...

Nagyon jó minőségű termékeket rendelek mindig, amilyenek az infók, abszolút megfelelnek a valóságnak.

A SONY 55 AG9 TV ára az EMAG-nál 515 eFt. Ha rá klikkelek. akkor meg 550 eFt az ár!! Hogy van ez?
515 eFt-ért vevő lennék, de az 550 eFt már sok nekem.

Gyenge minőségű FM transzmittert vásároltam tőlük, amit vissza akartam adni. Ügyfélszolgálatuk tájékoztatása alapján a gyártóhoz kell a terméket visszaküldenem, ezt éppen Romániába. A postai visszaküldés költsége 10000Ft felett volna, Messze nem ér ennyit a készülék.
Soha többet nem veszek az eMag-tól.

Troger Banda !
Rendeltem Tőlük, december 28 helyett január 25 kaptam meg a terméket (előre utalással)5 írásos 5 telefonos panaszra nem történt válasz!
Gyalázatos eljárás nem ajánlom senkinek !!!

Új tévét várásoltam a múlt hét elején és az oldalukon a nagyon szuper ár miatt figyeltem fel a termékre. Meg is rendeltem és hamarosan kaptam értesítést, hogy mikorra várható a szállítás. Nagyon jó minőségű és hibátlan darab.

Rendben volt minden, gyors és precíz online áruház.

Nagy csalódás számomra ez a bolt, az utóbbi időben sérült termékek kiküldése, annak rossz vevőkezelése, valamint elutasítása.
Ha, egyes boltok termékeiről negatív véleményt nyilvánitunk ki a vevőszolgálat azt nem teszi ki a vélemények alá. De, kérdem én, ha a vélemény nem ronda kifejezéssel de őszintén, amit én tapasztaltam meg van írva, akkor miért nincs közölve? Megdöbbentő!

Elromlott egy cikk, szinte alig használtam. Először fel voltam háborodva, de annyira normálisan álltak a dologhoz és végül megoldódott a visszatérítés, hogy le a kallappal. Máskor is rendelek tőlük.

Nagyon kedvező áron rendeltem több terméket és gyorsan ki is szállítotték. A minőséggel is elégedett vagyok.
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre