eMAG Magyarország
Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!
Vásároltam náluk egy hűtőszekrényt, küldtek egy sérült roncsot. Elkövettem azt a hibát hogy nem csomagoltam ki mielőtt kifizettem. Az ügyfélszolgálaton azonnal jeleztem, -ennek két hete, de válaszra sem méltatnak. Azért adtam egy csillagot mert kevesebbet nem lehet. Ennyit az eMAG Magyarország webáruházról.
Megígérték a terméket, hogy kiszállítják még a rendelés hetén. átcsúszott másik hétre, majd hétfőn azt az üzenetet kaptam, hogy a futár átvette a terméket, és hozza. Nem hozta ki, mert kiderült, hogy a bolt elfelejtette átadni a terméket. Kedden kaptam újabb üzenetet, hogy a futár átvette a terméket, és kihozzák. Rátelefonálok, és most már tényleg náluk van, azt ígéri, hogy déiután 2-re itt lesz. 3-kor felhívtam a futárt, azt ígéri 5-re itt lesz. Fél 6-kor felhívtam a futárt, azt ígérte 7-re itt lesz a csomag.
Mocskos lassú, bunkó módon kezelik a dolgokat, és amit beígérnek 3-4szer is van pofájuk megváltoztatni - és persze erről nem szólnak egy szót sem, csak ha utána mész a dolgodnak. Ha teheted, másik boltot válassz, mert ennél rosszabb szolgáltatást nehezen tudok elképzelni, mint amit ez a bolt, és a futáraik "biztosítanak".
Gyors volt a kiszállítás, a termék és a csomagolás sérülésmentes és segítőkészen működött az ügyfélszolgálat.
Rendeltem egy akkumulátoros fúrógépet 6 napos szállítással a Foxpost csomagautomatába, Azt írták, hogy kapok értesítést e-mailben és SMS is ahol küldik a QR kódot és a pin kódot az átvételhez. Elküldtek egy QR kódot amit nem fogadott el az automata, de pin kódot és SMS-t nem küldtek ezért a csomagot nem tudtam átvenni.
Az eMAG-nak küldtem 3 db e-mailt amire választ nem kaptam és küldtem egy e-mailt a Foxpost ügyfélszolgálatára is, természetesen ők sem reagáltak. Nem ajánlom ezt a társaságot senkinek, mert ezek nem tekintik az ügyfelet embernek.
Most akartam rendelni nagyobb értékű rollert de látva a kommenteket lefújtam inkább nem kell !!!
Remélem jogilag is ellehetetlenítik ezt a megbízhatatlan oldalt.
A megrendelt termékekkel nem volt ugyan semmi gond, viszont....
A rendelésemet július 21-én adtam le, mindent előre kifizettem. Tudván, hogy nem egyszerű a postai kiszállításhoz olyan címet megadnom, ahol tutira megtalálható leszek, átvételi pontra kértem a csomagot (benne 5-féle termékkel). A honlap adatai szerint 2 nap volt a szállítási idő feltűntetve MINDEN terméknél. Még aznap e-mailben értesítettek, hogy bocs, de mégsem lehet az átvételi pontra kiküldeni a csomagot, adjak meg címet. Rendben, legyen... Augusztus 5-én telefonáltam (elég türelmesen vártam, úgy gondolom), hog ugyan hol jár a rendelésem? Ja, bocsánat, valami miatt idézem: "deaktiválódott" (?!) a csomag összeállítása. De most már küldik. Nos a történet mai állása szerint eddig 2 különböző napon, 3 csomagban megkaptam a fent említett 5 dolgoból négyet. Az utolsó terméket augusztus 13-16 között fogják kiszállítani. Nyilván, más dolgom sincs, mint szegény postás futárt várni, aki ma már röhögve jelentkezett be, mondván, lassan hazajár hozzánk. Ennyit a csodás, agyonhirdetett eMAG-ról. Nics az az akciós ár, ami megérné, hogy újra őket válasszam!
Szekelyvill rendelés használhatatlan fűkasza
A pozitív, hogy az áraik jók, viszont rettentő lassúak, egy 2 oldalas tanúsítvány (légkondi beszerelés) levél miatt ismerősöknek kell jelezni, hogy szóljanak már küldjék ki (még a központi telefonszámukon is a srác akivel beszéltem ő is ezt javasolta, ami eléggé szomorú). Hiába telefonálsz be, konkrétat nem mondanak csak annyit, hogy folyamatban majd keresnek, az én esetemben pl a tanúsítvány átnézése, nem gondolnám, hogy napokat vesz igénybe egy név/cím/aláírás átnézése. Végül odáig jut a történet, hogy lemondásra került a megrendelés. Sajnálom, hogy ennyire borzalmas lassúságú az ügyintézés.
Kedvezőek az áraik a többi online bolthoz képest, én nagyon elégedett vagyok az általuk nyújtott szolgáltatással.
Mosogatógépet vásároltunk, gyorsan jött is a visszaigazolás, majd másnap már a szállítás részleteiről küldték az informéciókat. A gép szuperül működik, jó áron volt és gyorsan meg is érkezett.
Nem vásárolok itt többet, megbízhatatlan és rugalmatlan bolt. A termék csomagolása sértetlen volt, de a termék több helyen is össze volt törve, de nem vették vissza és megoldást sem kerestek. Nem ajánlom senkinek.
Electrolux EOD6P71Z sütőt rendeltünk. Sérülten érkezett,ezért visszaküldtük. Sajnos az árát nem sikerült azóta sem visszaküldeni teljes mértékben, 45.000ft-al kevesebbet utaltak. Jeleztem ezerszer telefonon,emailbe,kértem visszahívást. Semmi.
Türelmet kérnek, tudnak róla,majd keresnek stb. Belefáradtam úgyhogy a megfelelő jogi lépéseket megtettem, majd a bíróságon ráérnek magyarázkodni.
Rendben volt a vásárlásom.
Nagyon elégedett voltam már sokadszorra a vásárlásommal. Több terméket rendeltem és az egyik színválasztékából véletlen rosszat választottam ki, de már a leadást követően szembesültem vele. Nagyon készségesen segítettek megoldani a problémám. Ma érkezett meg hibátlanul és hiánytalanul minden, ezt nevezem hozzáállásnak.
Sajnos már megint becsaptak.
2 db termék helyet csak 1 volt a csomagban.
Természetesen hiába írtam nekik ,kérve a hiányzó terméket vagy az árát semmi reakció!!!!
Soha többet nem rendelek tőlük, már másodszor jártam pórul.
Nem indult az itt vásárolt AL-KO benzines fűnyíróm.
Bevittem az AL-KO területileg ill. garancia szakszervizbe.
Szerintük hibáztam. Sopronból Pestre kellett volna küldenem a futárszolgálattal. ..A 36kg-os fűnyírót!.. A szervíz 2 utcányira, Pest 220km. - ez tűnt ésszerűnek..
..Azóta válaszra sem méltattak...
A sztori végén én javítottam meg, bár nem ez a szakmám..
Tanulság: garanciát itt felejtsd el! ..másik: csak japánt vegyél akkor is drágább!
Pontosítás.: ..alig egy hónapja lejárt a vállalt egy éves garancia, bár esküszöm, hogy télen vagy 4hónapig nem nyírtam vele füvet..
Fix , hogy innen többet nem rendelek semmit..
Senkinek nem ajánlom! Tőlük rendelt elektromos rollerem pár használat után megadta magát, jeleztem a problémát és leadtam a rollert az egyik üzletbe, ahol az átvevő, átnézve a rollert, felírta a lapra, hogy HASZNÁLATBÓL ADÓDÓAN KISEBB KARCOK VANNAK rajta! Két hét után kaptam vissza egy email kíséretében, hogy kijavították a hibát! Hogy mit csináltak vele az sosem derül ki, mert a szerviz lap román nyelven íródott! VICC! De a lényeg: a hiba fennáll ugyanúgy, a roller első sárhányójából hiányzik egy darab és a kormány tartó rúdból az öntvény részből hiányzik egy nagyobb darab! Fogalmam nincs mit csináltak vele, de konkrétan a pár hónapos roller tropa (mondjuk, ha ezt előre tudom, inkább valamelyik xiaomi szervizbe saját költségre megjavíttatom!) Ujra telefon, emailek, roller vissza, majd közölték, hogy ők nem ismerik el a sérüléseket, megjavítják a rollert és majd jelentkeznek! WTF????? Ember, eddig mit csináltatok? CSAK KÁRT! Biztos, hogy jelenteni fogom a fogyasztóvédelemnek!!!!! SOHA TÖBBET ESZEMBE NEM JUT TŐLÜK SEMMIT RENDELNI!!!!!!
Nagyon sok szemetett árulnak. Pl a grillelző egy év után tönkrement.rendeltem anno egy autó töltős porszívót. Nem működött ... Pénzt nem akarták visszaadni,csak levásárolni tudtam nagy nehezen a végén. NE VÁSÁROLJATOK INNEN!!! Elöbb-útóbb megszivatnak...
Ez egy olyan cég akit kikéne baszarintani az országból.
Múlt héten rendeltem tőlük mikrót és azért esett rájuk a választásom, mert a legjobb áron kínálták. Először rendeltem, de minden nagyon gyorsan és zökkenőmentesen ment.
Nem hajlandók visszaszállítani a terméket, és vsisszaadni a pénzt.
Soha többet nem rendelek innen.
Olyan cégekkel állnak kapcsolatban akik nem tartják be a törvényi előírsokat. Az ellálási jogomat amit a törvény garantál (https://bkik.hu/hu/szolgaltatasok/tudastar/tizennegynapos-ellalas). Egyszerűen semmibe vették. A terméket csomagolás nélkül kibontva kaptam meg amit nem a futárszolgálat hozott ki, hanem a bolti eladó. A termék (mikrofon). A funkcióját nem látta el. Csak üvöltözve hallatszott valami a kimeneten. Több eszközön kipróbáltam. Reklamációmra a cég válasza az volt, hogy akkor miért vettem át. Pénzt nem adnak vissza, le kell vásárolnom!!!! Nem tudják még azt sem igazolni, hogy átvettem. Nem tudnak ilyen dokumentumot felmutatni. Későbbiekben, a külső cég elkezdett telefonon hívogatni, erőszakos, tiszteletlen hangnemben, hogy ezt ők rendezni akarják velem. Több emagos ügyfélszolgálatossal beszéltem akik segítőkészek voltak, hogy ennek azzonal vessenek véget. Jeleztem nekik a személyes adatokkal való visszaélést (telefonszámom jogtalan használata) és az elfogadhatatlan kommunikációs stílust. Sajnos az egyik emagos ügyfélszolgálatos tényleg elég unott volt. Nem láttam rajta, hogy átérezné, hogy engem most 30 ezer forinttal megloptak. Kérdésemre, hogy akkor mire vonatkozik az ellálási jog a válasz az volt, hogy visszaküldhetem a terméket, a cég!!! bevizsgálja, hogy nem e én tettem tönkre, és csak akkor adja vissza a pénzem. Ezek után, ez elfogadhatatlan. Ki küldené vissza bevizsgálásra a terméket egy ilyen cégnek??? (Vajon mi lenne a vizsgálat eredménye???) Végig igyekeztem, hogy ne az eMAG-os ügyfélszolgálatos embereken csapódjon le a felháborodásom, de nem lehet figyelmen kívül hagyni, hogy az eMAG is felelős ezért az elfogadhatatlan kialakult helyzetért. (Írásban, még sem bocsánatkérést nem kaptam, sem a pénzemet nem kaptam vissza.)
A megbízhatatlan bolt minősítést nálam most végleg elnyerte az áruház!! Konkrétan nem kaptam meg a rendelt és előre kifizetett terméket. Emailre nem reagálnak, telefonon egy egyértelműen hozzá nem értő unott hangú hölgy vette fel, akinek csupán háromszor kellett elismételnem a problémámat mire fel is fogta.. segíteni pedig nyilván nem tudott. A rendelésem megérkezéséről azóta sem tudok semmit.
Senkinek nem ajánlom, hogy bármit is rendeljen innen! Botrány, hogy mennyire nem tisztelik a vásárlóikat és milyen szinten nézik hülyének az embereket.
Soha többet nem fogok tőlük rendelni és senki nem ajánlom az oldalt!!!
Okosórát rendeltem, amit jóhiszeműen ki is fizettem. Következő munkanapon késő délután kaptam egy e-mail az eMAG ügyfélszolgálatáról, amelyben közölték, hogy az okosórához járó ajándék mérleg nincs készleten, és lehet, hogy több nap, vagy több hét mire tudják szállítani. Ha gondolom töröljem az ajándék mérleget és valamikor hozzák az órát. Mindeközben az okosórához és a mérleghez is nagy betűkkel reklámozták a másnapi kiszállítást, engem meg azzal próbáltak átverni, hogy nincs készleten. Amikor ezt az észrevételemet leírtam nekik többet nem is válaszoltak.. Ma nagy nehezen felvették a telefont, és egy halálra unott hangú nő nagy nehezen de felfogta, hogy mi a problémám, segíteni nem tudott.
Az áraik és a kiszolgálás is remek, ajánlom!
Kerti bútorokat vásároltam tőlük, mind tökéletes állapotban érkezett meg és nagyon gyorsan, úgyhogy nagyon köszi!
Április közepén rendeltem egy üléshuzat szettet. Univerzális huzat, de direkt néztem hogy megfelelő legyen az autóhoz. Április végén megérkezett, csak egyetlen egy ülésre néztem meg de nem volt jó, pedig a csomagoláson a típus rajta volt. Hívtam őket, hogy szeretném visszaküldeni, mondták hogy a forgalmazó céggel vegyem fel a kapcsolatot. A forgalmazó cég meg azt hogy az emag oldalán töltsem ki a visszaküldési nyilatkozatot. Így is tettem, fogadták és vártam a továbbiakat. 1,5 hét után írtam neki hogy mi újság, mert nem halad előre a folyamat. Írták hogy azon vannak hogy minél hamarabb előre lépjünk, de ha gondolom vegyem fel a forgalmazóval a kapcsolatot, és adtak egy számot. Majd 2 órával később törölték a visszaküldési kérelmemet. A forgalmazót nem tudom elérni, lengyel cég, az Emagnál meg azt mondták hogy 14 napon belül kell a visszaküldést megoldani saját költségre. Mondták hogy küldtek egy futár elérhetőséget meg a külsős cég címét, ezt az emailt a mai ismételt telefonálás után megkaptam, de már a 16. napnál vagyok, szóval... van egy üléshuzat szettem amivel nem tudok mit kezdeni. Köszönöm!
Hulladékáruda!!!!!!!!!!!!
2021.Április.6. hibás termék vissza küldési kérelemre ,többszöri ügyfélszolgálati beszélgetés, levelezésre semmi érdemi intézkedés. Idő húzás, levelekre még válaszra sem méltatás. Mindenkit lebeszélek aki ott szeretne vásárolni.
03.06 vásároltam egy terméket, ami ki is lett fizetve (cirka 210 ezer forint), 03.23 "elküldték a csomagot", de azóta sem érkezett meg a termék, a futárszolgálatnak sem adták át, a pénzt sem utalták vissza. Az ügyintézők semmit nem tudtak tenni ezzel két hónapon keresztül, pedig hetente kétszer hívogattam őket. Senkinek nem ajánlom, soha többet emag!
2021.április.21-én Rendeltem egy terméket,amit “23.án fel is adtak a futárnak” 23.a délután jött egy email,hogy a termék vissza utasításra került.
Felhívtam az ügy.f.sz. Hogy mi történt,ők nem tudnak semmit…..
Vissza utalják a pénzt.
Rá 1 héttel kapom az emailt,hogy viszik a csomagot,de nincs lehetőség bankkártyás fizetésre csak kp….
Felhívom az ügy.f.sz-ot a nő full flegma fennhangon kommunikált. De ő se tudja,hogy mi történt…ilyen emailt nem lát.
Nem ajánlom,hogy bárki is ilyen szolgáltatás mellett innen vásároljon. Kerüljétek el az emagot jó messzire…..!!!!!!
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre