eMAG Magyarország

Megbízható webáruház eMAG Magyarország
HIRDETÉS

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2021. szeptember 3.

2016 óta vagyok/voltam az eMAG regisztrált, rendszeresen vásárló, elégedett ügyfele, egészen idáig.

2021 augusztus 10-én egy eMAG által forgalmazott SANOTECHNIK PS19 VIVA2 komplett aszimmetrikus hidromasszázs zuhanykabint rendeltem 169.990,- + kiszállítás/utánvételi költség 490,- forint értékben, melynek paraméterei a következők:

frontüvegek: 4 mm-es biztonsági üveg
hátfalak: 4 mm-es fehér biztonsági üveg
hátmasszírozó panel, fehér
4 hátmasszírozó fúvóka
króm alumínium keret
keverő csaptelep és funkcióváltó
esőztető fejzuhany, króm
többfunkciós kézi zuhany, króm
üvegpolc
zuhanytálca (magassága: 16 cm)
méret: 80x120x225 cm

2021 augusztus 12-én 1114897868 rendelési azonosítószámmal, illetve PB53B29532588 és PN53B29532591 csomag számokkal a Magyar Posta által kiszállításra került az áru, de hiányosan; ugyanis a fentebb említett zuhanykabinnak "lapraszerelve" 3 dobozban kellett volna megérkeznie, ehelyett csak 2 érkezett meg és az ezzel a problémával járó kálvária a mai napig, 3 hét elteltével sem zárult le.

Augusztus 12-én, csütörtök reggel hívott a Magyar Posta kézbesítője, hogy aznap 12 körül teljesülne a házhoz szállítása a rendelésnek, 2 nagy doboz formájában, már ott "gyanús" volt a dolog, jeleztem is a kézbesítőnek, hogy elvileg 3 doboznak kellene lennie az árunak, de azt a választ kaptam, hogy nála csak 2 van.
Ezt a típusú kabint a SANOTECHNIK honlapján is meg lehet rendelni, ahol jelzik, hogy az áru 3 dobozból áll, innen a "3 doboz" információm, ezt az eMAG nem tünteti fel, viszont az áru csomagolásán világosan látszik a 3-as dobozolás, illetve egy KOMPLETT kabinról van szó, melynek csak a zuhanytálcája és a hátfalai érkeztek meg, frontüvegek nem.
Az áru átvételére sor került, mivel naivan azt gondoltam, hogy valószínűleg az eMAG máshogy csomagolja a terméket a könnyebb, egyszerűbb szállítás érdekében, illetve ezidáig azt tapasztaltam, hogy egy korrekt, rugalmas, vásárlóiért mindent megtevő cégtől rendeltem meg a terméket.

A lakásba való bevitel és a termék csomagolásának felbontása során szembesültünk az 1/3-os hiánnyal, melyett azonnal jeleztem is a cég internetes applikációjában megtalálható ügyfélszolgálati telefonszámon keresztül, ahol készségesen állt az ügyfélszolgálati alkalmazott a segítségemre, küldött egy "képbekérő" emailt, ahol bizonyítottam, mely része érkezett meg, s mi az ami hiányzik a kabinból. Egyeztette a regisztrált telefonszámot, majd közölte, hogy küld egy emailt a raktárnak és elindítja a probléma mielőbbi megoldását és az egyeztetett telefonszámon keresni fognak.
Türelmesen vártam végig a pénteki napot, de senki nem hívott illetve írt üzenetet az eMAG irányából. Szombaton délelőtt megpróbáltam érdeklődni, hátha pozitív választ kapok a kérdésemre, de nem; az aznapi ügyfélszolgálatos közölte, hogy legyek egy kicsit türelmes, azon vannak, hogy korrigálják a problémát. Következő hét keddig tartott a türelmem, hiszen egy kifizetett 2/3-ad részben leszállított áruról volt szó, tehát se pénz, sem áru a szituáció; felhívtam a céget, mivel ők nem kerestek, ahol még mindig türelemre intett az aznapi ügyfélszolgálatos és közölte, hogy sok a kimenő rendelés és nekik jól meg kell vizsgálni az ügyet, a Magyar Posta irányából is és a raktár biztonságikamera felvételeit is meg kell nézniük, hogy hol csúszott el a dolog és küldött "fájdalomdíjként" egy 3000,- forintos kupont és azt az információt mondta, hogy a szabályzatukban benne van, hogy 14 nap alatt orvosolniuk kell a problémát valamilyen irányban.
Türelmesnek már nem voltam nevezhető, de vártam egészen az ezt követő hét hétfőig, ahol szintén kaptam ígéretet a megoldásra és haladékot kértek keddig, amikor is azt a telefonhívást kaptam, hogy másnap, azaz 25-én szerdán a HDT csomagküldő felveszi velem a kapcsolatot és a délutáni órákban megérkezik a hiányzó doboz is, itt már jeleztem, hogy ha nekem ezután a kálvária után vissza kell küldenem az árut, akkor írni fogok a Fogyasztóvédemi Felügyelőségnek is. Másnap a HDT nem keresett és persze csomag sem jött, így délután egy újabb hívást kezdeményeztem és érdeklődtem, hogy miért nem érkezett meg az áru, meglepődötten kérdezett vissza az ügyfélszolgálatos hölgy, hogy nem érti, miért nem kaptam meg a 3. dobozt, de másnap meg fogom kapni, újból a HDT szállítja a délutáni órákban.
Augusztus 27-én, pénteken szakadt el a cérna, a HDT nem keresett, a csomag nem érkezett meg, ezért újból telefonáltam, ahol az ügyintéző elmondása szerint az ügyem "le van zárva" és semmiféle információ nincs arról, hogy a HDT hozná nekem az utolsó dobozt és a tapasztalata szerint jobban járok, ha visszaküldöm az árut, mert ebből az esetből nem jövök ki jól.
Augusztus 31-én kezdeményeztem az utolsó hívást az eMAG irányába, hogy elindítsam a csomagok visszaküldését és az áru értékének visszatérítését, az aznapi ügyintéző próbálta menteni a menthetetlent, de a vége az lett, hogy nem hiszi fog tudni nekem segíteni a 3. egység megkapásában és küldött egy 10.000 forintos vásárlási utalványt.
Elindítottuk a visszárut, annyi kérésem volt, hogy mivel 15.30-ig nincs otthon senki, mert dolgozunk, így a csomagokat elszállító cég csak délután érkezzen, erre szeptember 1-én, hétfőn volt egy hívásom, ahol a szállító közölte, hogy aznap, illetve másnap délelőtt felvenné a visszárut... "oldjuk meg valahogy, adjak szomszédnak kulcsot, ők megoldják a nagy és törékeny dobozok mozgatását", természetesen nemleges válszt kapott, hiszen ez nem így működik. Szeptember 2-án délután volt egy nemfogadott hívásom a HDT-től, visszahívtam, közölte, hogy felvette volna az árut, de már elhagyta Tiszafüredet, ahol élek. Kérdem én, nem kellene előre egyeztetni, hogy "jövök és viszem a csomagot, legyen otthon valaki"? A csomagszállítóval megegyeztünk, hogy másnap, azaz a mai napon 15.30 után jönnek és viszik az árut, de ez nem történt meg, felhívtam az előző napi HDT-s telefonszámot, ahol a szállító közölte, hogy az én területem ma nem az ő köre, de biztos jönnek a kollégák és viszik a dobozokat, de se csomagszállító, se telefonhívás, csak a 3 hete álló probléma...

Azt már csak mellékesen írom ide le, hogy fehér panellel rendeltük meg a kabint, de fekete panelos érkezett, mely "problémán" átléptem volna, ha nem halmozódik a többi gond körülötte.
Három hete szinte napi program az eMAG hívása, mely során időt és pénzt veszítettem, a fürdőszobát felújító és a kabint beépítő számomra megfizethető árkategóriában dolgozó mester nem várt tovább, a telefonhívások sorozatában hosszú percekben kellet harcolnom az igazamért, illetve a "várakoztató zenét" hallgatnom. Döbbenetes, hogy egy ekkora és ilyen neves cég nem helyezi az ehhez hasonló eseteket prioritásba. Amennyiben én nem hívtam őket, ők nem kerestek engem (1 ügyintéző kivételével, de sajnos ő is eredménytelenül hívott).
Úgy gondolom ezek a veszteségek kuponokkal nem orvosolható.

2021. szeptember 1.

Sajnos a rossznál rosszabb minősítést nem lehet adni, pedig megérdemelnék. Most már lassan 4 hete várunk egy csomagot, időközben el is költöztünk a régi lakhelyünkről. A cím módosítás 3 telefonhívás után sem sikerült, még mindig a régi címre viszi ki a futár a megrendelt és előre kifizetett tételt és minden nap rohadtul meglepődik rajta, hogy nem oda kértük. Azóta további kétszer beszéltünk ügyintézővel, aki szerint a módosítás megtörtént és nemsokára hozzák. Kétnaponta kapunk értesítést a kézbesítésről, de sosem hozzák ki. A csomagkövetésnél látjuk, hogy visszavitte a futár raktárba. A futár amúgy elérhetetlen, hiába van ott a telefonszáma. Gondolom buktuk ezt a csomagot, de azért írjuk meg ide a véleményünket, hogy hátha mást megkímélhetünk ettől a kálváriától.

2021. augusztus 31.

Természetesen az emag nem engedte ezt az értékelés kitenni az oldalára.
Rendeltem egy bosch akkus gépet.
Nem a terméket akarom lehúzni, mert azzal semmi baj nincsen. Viszont ilyen jellegű problémám még nem volt az emag-al. A termék "csomagolása" kritikán aluli. Egy karton dobozba nem voltak képesek beletenni, csak úgy simán a kofferre ráragasztották a feladashoz szükséges dokumentumot és had dobálja csak a futár. Porosan, karcosan érkezett meg. Oké tudom úgyis olyan lesz, de akkor is egy új termékért kifizettem az árát, akkor úgy szeretném megkapni ahogy a polcról is levehetném egy üzletben. Nem is ez a legbosszantóbb az egészben, hanem az, hogy simán minden nyom nélkül ki lehetett nyitni félig a koffert. Itt már csak az emberségen múlt, hogy nem pakolta kis valaki, akinek a kezén átmegy vagy vett ki belőle mondjuk egy akkumulátort. Az emag ez ellen semmi védelmet nem biztosított a terméknek.

2021. augusztus 23.

Vásároltam náluk egy hűtőszekrényt, küldtek egy sérült roncsot. Elkövettem azt a hibát hogy nem csomagoltam ki mielőtt kifizettem. Az ügyfélszolgálaton azonnal jeleztem, -ennek két hete, de válaszra sem méltatnak. Azért adtam egy csillagot mert kevesebbet nem lehet. Ennyit az eMAG Magyarország webáruházról.

2021. augusztus 17.

Megígérték a terméket, hogy kiszállítják még a rendelés hetén. átcsúszott másik hétre, majd hétfőn azt az üzenetet kaptam, hogy a futár átvette a terméket, és hozza. Nem hozta ki, mert kiderült, hogy a bolt elfelejtette átadni a terméket. Kedden kaptam újabb üzenetet, hogy a futár átvette a terméket, és kihozzák. Rátelefonálok, és most már tényleg náluk van, azt ígéri, hogy déiután 2-re itt lesz. 3-kor felhívtam a futárt, azt ígéri 5-re itt lesz. Fél 6-kor felhívtam a futárt, azt ígérte 7-re itt lesz a csomag.
Mocskos lassú, bunkó módon kezelik a dolgokat, és amit beígérnek 3-4szer is van pofájuk megváltoztatni - és persze erről nem szólnak egy szót sem, csak ha utána mész a dolgodnak. Ha teheted, másik boltot válassz, mert ennél rosszabb szolgáltatást nehezen tudok elképzelni, mint amit ez a bolt, és a futáraik "biztosítanak".

2021. augusztus 16.

Gyors volt a kiszállítás, a termék és a csomagolás sérülésmentes és segítőkészen működött az ügyfélszolgálat.

2021. augusztus 15.

Rendeltem egy akkumulátoros fúrógépet 6 napos szállítással a Foxpost csomagautomatába, Azt írták, hogy kapok értesítést e-mailben és SMS is ahol küldik a QR kódot és a pin kódot az átvételhez. Elküldtek egy QR kódot amit nem fogadott el az automata, de pin kódot és SMS-t nem küldtek ezért a csomagot nem tudtam átvenni.
Az eMAG-nak küldtem 3 db e-mailt amire választ nem kaptam és küldtem egy e-mailt a Foxpost ügyfélszolgálatára is, természetesen ők sem reagáltak. Nem ajánlom ezt a társaságot senkinek, mert ezek nem tekintik az ügyfelet embernek.

2021. augusztus 13.

Most akartam rendelni nagyobb értékű rollert de látva a kommenteket lefújtam inkább nem kell !!!
Remélem jogilag is ellehetetlenítik ezt a megbízhatatlan oldalt.

2021. augusztus 12.

A megrendelt termékekkel nem volt ugyan semmi gond, viszont....
A rendelésemet július 21-én adtam le, mindent előre kifizettem. Tudván, hogy nem egyszerű a postai kiszállításhoz olyan címet megadnom, ahol tutira megtalálható leszek, átvételi pontra kértem a csomagot (benne 5-féle termékkel). A honlap adatai szerint 2 nap volt a szállítási idő feltűntetve MINDEN terméknél. Még aznap e-mailben értesítettek, hogy bocs, de mégsem lehet az átvételi pontra kiküldeni a csomagot, adjak meg címet. Rendben, legyen... Augusztus 5-én telefonáltam (elég türelmesen vártam, úgy gondolom), hog ugyan hol jár a rendelésem? Ja, bocsánat, valami miatt idézem: "deaktiválódott" (?!) a csomag összeállítása. De most már küldik. Nos a történet mai állása szerint eddig 2 különböző napon, 3 csomagban megkaptam a fent említett 5 dolgoból négyet. Az utolsó terméket augusztus 13-16 között fogják kiszállítani. Nyilván, más dolgom sincs, mint szegény postás futárt várni, aki ma már röhögve jelentkezett be, mondván, lassan hazajár hozzánk. Ennyit a csodás, agyonhirdetett eMAG-ról. Nics az az akciós ár, ami megérné, hogy újra őket válasszam!

2021. augusztus 10.

Szekelyvill rendelés használhatatlan fűkasza

2021. július 28.

A pozitív, hogy az áraik jók, viszont rettentő lassúak, egy 2 oldalas tanúsítvány (légkondi beszerelés) levél miatt ismerősöknek kell jelezni, hogy szóljanak már küldjék ki (még a központi telefonszámukon is a srác akivel beszéltem ő is ezt javasolta, ami eléggé szomorú). Hiába telefonálsz be, konkrétat nem mondanak csak annyit, hogy folyamatban majd keresnek, az én esetemben pl a tanúsítvány átnézése, nem gondolnám, hogy napokat vesz igénybe egy név/cím/aláírás átnézése. Végül odáig jut a történet, hogy lemondásra került a megrendelés. Sajnálom, hogy ennyire borzalmas lassúságú az ügyintézés.

2021. július 22.

Kedvezőek az áraik a többi online bolthoz képest, én nagyon elégedett vagyok az általuk nyújtott szolgáltatással.

2021. július 22.

Mosogatógépet vásároltunk, gyorsan jött is a visszaigazolás, majd másnap már a szállítás részleteiről küldték az informéciókat. A gép szuperül működik, jó áron volt és gyorsan meg is érkezett.

2021. július 21.

Nem vásárolok itt többet, megbízhatatlan és rugalmatlan bolt. A termék csomagolása sértetlen volt, de a termék több helyen is össze volt törve, de nem vették vissza és megoldást sem kerestek. Nem ajánlom senkinek.

2021. július 14.

Electrolux EOD6P71Z sütőt rendeltünk. Sérülten érkezett,ezért visszaküldtük. Sajnos az árát nem sikerült azóta sem visszaküldeni teljes mértékben, 45.000ft-al kevesebbet utaltak. Jeleztem ezerszer telefonon,emailbe,kértem visszahívást. Semmi.
Türelmet kérnek, tudnak róla,majd keresnek stb. Belefáradtam úgyhogy a megfelelő jogi lépéseket megtettem, majd a bíróságon ráérnek magyarázkodni.

2021. július 5.

Rendben volt a vásárlásom.

2021. július 5.

Nagyon elégedett voltam már sokadszorra a vásárlásommal. Több terméket rendeltem és az egyik színválasztékából véletlen rosszat választottam ki, de már a leadást követően szembesültem vele. Nagyon készségesen segítettek megoldani a problémám. Ma érkezett meg hibátlanul és hiánytalanul minden, ezt nevezem hozzáállásnak.

2021. június 18.

Sajnos már megint becsaptak.
2 db termék helyet csak 1 volt a csomagban.
Természetesen hiába írtam nekik ,kérve a hiányzó terméket vagy az árát semmi reakció!!!!
Soha többet nem rendelek tőlük, már másodszor jártam pórul.

2021. június 9.

Nem indult az itt vásárolt AL-KO benzines fűnyíróm.
Bevittem az AL-KO területileg ill. garancia szakszervizbe.
Szerintük hibáztam. Sopronból Pestre kellett volna küldenem a futárszolgálattal. ..A 36kg-os fűnyírót!.. A szervíz 2 utcányira, Pest 220km. - ez tűnt ésszerűnek..
..Azóta válaszra sem méltattak...
A sztori végén én javítottam meg, bár nem ez a szakmám..
Tanulság: garanciát itt felejtsd el! ..másik: csak japánt vegyél akkor is drágább!
Pontosítás.: ..alig egy hónapja lejárt a vállalt egy éves garancia, bár esküszöm, hogy télen vagy 4hónapig nem nyírtam vele füvet..
Fix , hogy innen többet nem rendelek semmit..

2021. június 4.

Senkinek nem ajánlom! Tőlük rendelt elektromos rollerem pár használat után megadta magát, jeleztem a problémát és leadtam a rollert az egyik üzletbe, ahol az átvevő, átnézve a rollert, felírta a lapra, hogy HASZNÁLATBÓL ADÓDÓAN KISEBB KARCOK VANNAK rajta! Két hét után kaptam vissza egy email kíséretében, hogy kijavították a hibát! Hogy mit csináltak vele az sosem derül ki, mert a szerviz lap román nyelven íródott! VICC! De a lényeg: a hiba fennáll ugyanúgy, a roller első sárhányójából hiányzik egy darab és a kormány tartó rúdból az öntvény részből hiányzik egy nagyobb darab! Fogalmam nincs mit csináltak vele, de konkrétan a pár hónapos roller tropa (mondjuk, ha ezt előre tudom, inkább valamelyik xiaomi szervizbe saját költségre megjavíttatom!) Ujra telefon, emailek, roller vissza, majd közölték, hogy ők nem ismerik el a sérüléseket, megjavítják a rollert és majd jelentkeznek! WTF????? Ember, eddig mit csináltatok? CSAK KÁRT! Biztos, hogy jelenteni fogom a fogyasztóvédelemnek!!!!! SOHA TÖBBET ESZEMBE NEM JUT TŐLÜK SEMMIT RENDELNI!!!!!!

2021. június 4.

Nagyon sok szemetett árulnak. Pl a grillelző egy év után tönkrement.rendeltem anno egy autó töltős porszívót. Nem működött ... Pénzt nem akarták visszaadni,csak levásárolni tudtam nagy nehezen a végén. NE VÁSÁROLJATOK INNEN!!! Elöbb-útóbb megszivatnak...
Ez egy olyan cég akit kikéne baszarintani az országból.

2021. június 3.

Múlt héten rendeltem tőlük mikrót és azért esett rájuk a választásom, mert a legjobb áron kínálták. Először rendeltem, de minden nagyon gyorsan és zökkenőmentesen ment.

2021. május 26.

Nem hajlandók visszaszállítani a terméket, és vsisszaadni a pénzt.
Soha többet nem rendelek innen.

2021. május 22.

Olyan cégekkel állnak kapcsolatban akik nem tartják be a törvényi előírsokat. Az ellálási jogomat amit a törvény garantál (https://bkik.hu/hu/szolgaltatasok/tudastar/tizennegynapos-ellalas). Egyszerűen semmibe vették. A terméket csomagolás nélkül kibontva kaptam meg amit nem a futárszolgálat hozott ki, hanem a bolti eladó. A termék (mikrofon). A funkcióját nem látta el. Csak üvöltözve hallatszott valami a kimeneten. Több eszközön kipróbáltam. Reklamációmra a cég válasza az volt, hogy akkor miért vettem át. Pénzt nem adnak vissza, le kell vásárolnom!!!! Nem tudják még azt sem igazolni, hogy átvettem. Nem tudnak ilyen dokumentumot felmutatni. Későbbiekben, a külső cég elkezdett telefonon hívogatni, erőszakos, tiszteletlen hangnemben, hogy ezt ők rendezni akarják velem. Több emagos ügyfélszolgálatossal beszéltem akik segítőkészek voltak, hogy ennek azzonal vessenek véget. Jeleztem nekik a személyes adatokkal való visszaélést (telefonszámom jogtalan használata) és az elfogadhatatlan kommunikációs stílust. Sajnos az egyik emagos ügyfélszolgálatos tényleg elég unott volt. Nem láttam rajta, hogy átérezné, hogy engem most 30 ezer forinttal megloptak. Kérdésemre, hogy akkor mire vonatkozik az ellálási jog a válasz az volt, hogy visszaküldhetem a terméket, a cég!!! bevizsgálja, hogy nem e én tettem tönkre, és csak akkor adja vissza a pénzem. Ezek után, ez elfogadhatatlan. Ki küldené vissza bevizsgálásra a terméket egy ilyen cégnek??? (Vajon mi lenne a vizsgálat eredménye???) Végig igyekeztem, hogy ne az eMAG-os ügyfélszolgálatos embereken csapódjon le a felháborodásom, de nem lehet figyelmen kívül hagyni, hogy az eMAG is felelős ezért az elfogadhatatlan kialakult helyzetért. (Írásban, még sem bocsánatkérést nem kaptam, sem a pénzemet nem kaptam vissza.)

2021. május 20.

A megbízhatatlan bolt minősítést nálam most végleg elnyerte az áruház!! Konkrétan nem kaptam meg a rendelt és előre kifizetett terméket. Emailre nem reagálnak, telefonon egy egyértelműen hozzá nem értő unott hangú hölgy vette fel, akinek csupán háromszor kellett elismételnem a problémámat mire fel is fogta.. segíteni pedig nyilván nem tudott. A rendelésem megérkezéséről azóta sem tudok semmit.
Senkinek nem ajánlom, hogy bármit is rendeljen innen! Botrány, hogy mennyire nem tisztelik a vásárlóikat és milyen szinten nézik hülyének az embereket.

2021. május 20.

Soha többet nem fogok tőlük rendelni és senki nem ajánlom az oldalt!!!
Okosórát rendeltem, amit jóhiszeműen ki is fizettem. Következő munkanapon késő délután kaptam egy e-mail az eMAG ügyfélszolgálatáról, amelyben közölték, hogy az okosórához járó ajándék mérleg nincs készleten, és lehet, hogy több nap, vagy több hét mire tudják szállítani. Ha gondolom töröljem az ajándék mérleget és valamikor hozzák az órát. Mindeközben az okosórához és a mérleghez is nagy betűkkel reklámozták a másnapi kiszállítást, engem meg azzal próbáltak átverni, hogy nincs készleten. Amikor ezt az észrevételemet leírtam nekik többet nem is válaszoltak.. Ma nagy nehezen felvették a telefont, és egy halálra unott hangú nő nagy nehezen de felfogta, hogy mi a problémám, segíteni nem tudott.

2021. május 14.

Az áraik és a kiszolgálás is remek, ajánlom!

2021. május 14.

Kerti bútorokat vásároltam tőlük, mind tökéletes állapotban érkezett meg és nagyon gyorsan, úgyhogy nagyon köszi!

2021. május 12.

Április közepén rendeltem egy üléshuzat szettet. Univerzális huzat, de direkt néztem hogy megfelelő legyen az autóhoz. Április végén megérkezett, csak egyetlen egy ülésre néztem meg de nem volt jó, pedig a csomagoláson a típus rajta volt. Hívtam őket, hogy szeretném visszaküldeni, mondták hogy a forgalmazó céggel vegyem fel a kapcsolatot. A forgalmazó cég meg azt hogy az emag oldalán töltsem ki a visszaküldési nyilatkozatot. Így is tettem, fogadták és vártam a továbbiakat. 1,5 hét után írtam neki hogy mi újság, mert nem halad előre a folyamat. Írták hogy azon vannak hogy minél hamarabb előre lépjünk, de ha gondolom vegyem fel a forgalmazóval a kapcsolatot, és adtak egy számot. Majd 2 órával később törölték a visszaküldési kérelmemet. A forgalmazót nem tudom elérni, lengyel cég, az Emagnál meg azt mondták hogy 14 napon belül kell a visszaküldést megoldani saját költségre. Mondták hogy küldtek egy futár elérhetőséget meg a külsős cég címét, ezt az emailt a mai ismételt telefonálás után megkaptam, de már a 16. napnál vagyok, szóval... van egy üléshuzat szettem amivel nem tudok mit kezdeni. Köszönöm!

2021. május 8.

Hulladékáruda!!!!!!!!!!!!

Irány a bolt oldala!

<h3><strong><u>Tudnival&oacute;k az eMAG-r&oacute;l</u></strong></h3>
<p>K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 orsz&aacute;g&aacute;ban megtal&aacute;lhat&oacute;ak: Magyarorsz&aacute;gon, Lengyelorsz&aacute;gban, Rom&aacute;ni&aacute;ban &eacute;s Bulg&aacute;ri&aacute;ban. &Uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt filoz&oacute;fi&aacute;jukra alapozva, folyamatosan igyekeznek &uuml;gyfeleik mindennapjait megk&ouml;nny&iacute;teni.</p>
<h3><strong><u>T&ouml;rt&eacute;net&uuml;k</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban l&eacute;ptek a magyarorsz&aacute;gi piacra</li>
<li>tagjai a d&eacute;l-afrikai sz&eacute;khelyű Naspers multinacion&aacute;lis befektető csoportnak, mely a 2014-es p&eacute;nz&uuml;gyi &eacute;vben 6157 milli&oacute; doll&aacute;r j&ouml;vedelmet &eacute;rt el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű v&aacute;s&aacute;rl&aacute;si esem&eacute;nyekkel lept&eacute;k meg &uuml;gyfeleiket, mint p&eacute;ld&aacute;ul az &Eacute;szbont&oacute; Akci&oacute;k Napjai, r&aacute;ad&aacute;sul bevezett&eacute;k a Black Friday elnevez&eacute;sű rendk&iacute;v&uuml;li akci&oacute;kkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek v&aacute;s&aacute;rl&oacute;ik sz&aacute;m&aacute;ra &Aacute;rak Forradalm&aacute;val &eacute;s K&eacute;szletkis&ouml;pr&eacute;ssel</li>
<li>A Black Friday egy k&uuml;l&ouml;nleges esem&eacute;ny, amely minden bizonnyal Magyarorsz&aacute;gon is hagyom&aacute;nny&aacute; v&aacute;lik, ahogyan az m&aacute;s orsz&aacute;gokban is t&ouml;rt&eacute;nt. Rengeteg erőfesz&iacute;t&eacute;st &eacute;s szenved&eacute;lyt fektettek az elők&eacute;sz&uuml;letekbe &eacute;s az eredm&eacute;nyek is azt mutatj&aacute;k, hogy meg&eacute;ri. Ezen a rendk&iacute;v&uuml;li napon az online kereskedelem t&uacute;lsz&aacute;rnyalja az offline kereskedelmet, a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;knak pedig lehetős&eacute;g&uuml;k van igen kedvező &aacute;ron beszerezni a k&iacute;v&aacute;nt term&eacute;keket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napj&aacute;n 315 ezer megv&aacute;s&aacute;rolt term&eacute;ket rendeltek oldalukon, t&ouml;bb mint 2.1 milli&oacute; l&aacute;togat&oacute; &eacute;rkezett csup&aacute;n egyetlen nap alatt, valamint rekordsz&aacute;m&uacute; forgalom &eacute;s l&aacute;togat&aacute;s &eacute;rkezett a mobil platformokr&oacute;l is- k&ouml;zel 50%.</li>
<li>mobilalkalmaz&aacute;sukat folyamatosan fejlesztik, hogy &uuml;gyfeleik b&aacute;rhol &eacute;s b&aacute;rmikor &eacute;lvezhess&eacute;k legjobb aj&aacute;nlataikat &eacute;s az online v&aacute;s&aacute;rl&aacute;s előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>C&eacute;l, v&iacute;zi&oacute;, v&aacute;llalati kult&uacute;ra</u></strong></h3>
<ul>
<li>C&eacute;l: Az &uuml;gyfeleik &eacute;let&eacute;t jobb&aacute; tenni az&aacute;ltal, hogy időt &eacute;s p&eacute;nzt sp&oacute;rolnak meg nekik.</li>
<li>V&iacute;zi&oacute;: K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa legnagyobb online kereskedőj&eacute;v&eacute; v&aacute;lni.</li>
<li>V&aacute;llalati kult&uacute;ra: A c&eacute;lokat szem előtt tartva arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleiket boldogg&aacute; tegy&eacute;k &eacute;s &uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt szellemben teljes&iacute;ts&eacute;k &iacute;g&eacute;reteiket. Vallj&aacute;k, hogy gyorsas&aacute;gukkal, fejleszt&eacute;seikkel &eacute;s &uacute;j szolg&aacute;ltat&aacute;saikkal k&ouml;zelebb ker&uuml;lhetnek &uuml;gyfeleikhez. Nagy hangs&uacute;lyt fektetnek az alkalmazottakra, a fel&uuml;letekre &eacute;s a technol&oacute;gi&aacute;ra, a szolg&aacute;ltat&aacute;sokra &eacute;s az innov&aacute;ci&oacute;ra. Folyamatosan arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleik tapasztalatait jobb&aacute; tegy&eacute;k a visszajelz&eacute;sekből tanulva. Mindezt egy felhaszn&aacute;l&oacute;bar&aacute;t fel&uuml;let biztos&iacute;t&aacute;s&aacute;val garant&aacute;lj&aacute;k, melyet az &uuml;gyfelek visszajelz&eacute;sei alapj&aacute;n terveztek &eacute;s hoztak l&eacute;tre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja mag&aacute;ban, akik az oldalukon jelen&iacute;tik meg term&eacute;keiket. A Marketplace elad&oacute;k term&eacute;keinek k&ouml;sz&ouml;nhetően az oldalt b&ouml;ng&eacute;sző v&aacute;s&aacute;rl&oacute;k l&eacute;nyegesen nagyobb term&eacute;kk&iacute;n&aacute;latb&oacute;l v&aacute;logathatnak. A Marketplace elad&oacute;inak szolg&aacute;ltat&aacute;si sz&iacute;nvonal&aacute;t folyamatosan figyelemmel k&iacute;s&eacute;rik &eacute;s &eacute;rt&eacute;kelik, biztos&iacute;tva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszer&eacute;ben megszokott magas minős&eacute;gi elv&aacute;r&aacute;soknak.</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre
HIRDETÉS