eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

Ha nem akarsz futni a pénzed után, innen ne rendelj. Október 10-én rendeltem, 15-én átutalással kifizettem.November 2-án, majd 8-án e-mailt írtam, termék sehol, telefonon nem értem el őket. 11-én sikerült telefonon elérnem őket, amikor azt az információt kaptam, hogy nem vettem át a terméket. Amikor szerényen jeleztem, hogy nem küldték ki, akkor már módosítottak és azt mondták, hogy törölték a megrendelést, mivel nem fizettem ki időben.
Jeleztem, hogy a fizetési határidőt teljesítettem, Azóta beküldtem az átutalási igazolást, majd be is kellett diktálnom a bankszámlaszámom és többszöri ígéret ellenére sem kaptam vissza a pénzem, közel 40 000 Ft-ot. Most már fogyasztóvédelem.((

Senkinek nem ajánlom, hogy náluk vásároljon.
2021. október 15-én online rendeltem Önöktől egy Panasonic SC-HTB200EGK hangprojektort, melynek 36.900 Forintos vételárát azonnali utalással kiegyenlítettem.
A megrendelt terméket október 19-én át is vettem az eMAG Soroksár üzletben.
Mivel a hangsugárzó sem HDMI, sem optikai kábel csatlakoztatásával sem működött, ezt a megfelelő űrlap kitöltésével honlapukon jeleztem Önöknek, és kértem a termék visszaszállítását.
1636849 számú visszaküldési kérelmemre a terméket október 27-én visszaszállították.
Azóta várom a vételár visszautalását.
Megkereséseimre időnkét, több napos késéssel megnyugtató válaszokat kapok: a pénzemet most már mindjárt visszakapom. De a mai napig nem utalták vissza.

eMAG oldalán rendeltem a terméket (szájzuhany) a termékkel garanciális probléma adódott (a termék kapcsólója nem müködik) többször bejelenteni az emagnak: válasz -egy partner a beszállító és hogy ők 'intézik' ezt a problémát egy hét alatt semmi nem történt!??

Tiszta kaosz. Rendeltem valamit kredit kartyaval. A rendeles ugy nezett ki oke.
Kicsit kesobb kapok egy emailt, hogy a kartyas fizetes nem sikerult es hogy modosithatom a megrendelest.
Ujra elinditottam a megrendelest ezuttal utanvettel.
Masnap kapok egy emailt, hogy a kartyas fizetes megis sikerult.
A megrendeles megis utanvetes volt a rendszerben, erre felhivom eMagot, azt mondjak, naluk volt a muszaki hiba, ne aggodjak, vegyem at utanvettel a csomagot a kartyas fizetest visszautaljak automatikusan....
Atvettuk utanvettel, igy masodjara is fizettunk. Csak nem utaltak vissza a naluk levo kartyas fizetest.
A megrendeles egy resze emag volt, a masodik resze egy kulsos ceg. Az emagos rendeles osszege vegul ket hettel kesobb vissza lett utalva.
Ekkor mar masodjara hivtam oket es megnyugtattak megint hogy majd utaljak a maradek osszeget is.
Ket het eltelt, csak nem utaltak.
Megint telefonaltam, ekkor mondtak, hogy bocsi, nem tudnak ketszer utalni, csak egyszer, es mivel egyszer mar utaltak, most kerik a szamlaszamom utalni a tobbit. Es hogy a kulsos ceggel kell ezt mar egyeztetni.
Meg bonyolit a dolgokon, hogy nem EUs bankszamlam van, igy egy barat bankszamla szamat adtam meg nekik. Most varok.... Remelem egy nap meg visszateritik a naluk levo 30e Ft-mat.
Humoros az egeszben az, hogy mikor eloszor telefonaltam, es mondtam az ugyfelszolgalatosnak a problemamat, hallotta, hogy nem tetszik nekem az hogy arra ker, fizessem ki utanvettel masodjara is. Kerdezi, miert aggodok, felek, hogy elnyelik a penzem? Mondom a holgynek, attol felek, hogy fejfajasom lesz meg ebbol, es nem lesz olyan egyszeru. Megnyugtat, hogy ne aggodjak, automatikusan utaljak vissza a penzem, csak par napba kerul mire megkapom. A vicc az, hogy igazam volt. Tobb alkalmas telefonalgatas, sehova nem jutok, hetek telnek el es csak nekem problema.

A véleményem abszolút negatív. Rendeltem egy forgószéket, amit 3 nap alatt meg is kaptam. Kiderült, hogy a szék használhatatlan, ezért október 26.-n fevettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal telefonon. Azt az információt kaptam, hogy a futárral küldjem vissza az árut és minde további fizetés nélkül küldenek egy másikat, közölték, hogy az érkezés időpontja okt. 28 és nov. 2. között lesz. A hibás széket okt. 27.-én a futár visszavitte. Okt. 28.-án ismét felhívtam az ügyfélszolgálatot és azt a választ kaptam, hogy nov. 2.-án megjön az áru. Mvel nem jött meg újabb telefon, ami szerint no. 8.-án kapom meg a széket, ami a raktárban van de a sztornó miatt nem tudják küldeni. Ezen kiakadtam, mert hogy lehet az, hogy rendelés sztornója egy hetet vesz igénybe ? Csak reméni tudom, hogy a hozzá nem értő ügyintézöő hablatyolása után 8.-án megkapom a már kifizetett árut. Ha ez megtörténik búcsút mondok az eMAG-nak.

nbc

Ha valamely termékkel kapcsolatban probléma merül fel, nem lehet elérni az ügyfélszolgálaton senkit.
Rendeltünk egy ágyat, mire megérkezett,a gyártó cég már nem is létezett.
Nagyon rossz véleménnyel vagyunk az emagról.
Többet nem rendelünk semmit,pedig pár 100ezer forintot már kifizettünk az oldalon.

Hetekig nem válaszolnak az e-mail-jeimre, amiket egy hibás termékkel kapcsolatban írtam. A szervízükből törötten kaptam vissza a terméken, már 2 hete nem válaszolnak. Hülyének nézik a vásárlót, pedig nem olcsó termékről van szó

Szerintem már mindenki meg irta az eMag-rol a véleményeket a vásárolt termékkel kapcsolatba,
DE-az eMag miért nem reagál.vagy válaszol rá,gyáván megbujva viselkednek.

Soha nem azt,vagy rosszab minöségü árut szállitsák le a vevönek, Ez történt velem is.

Online rendeltem az EMAG-on keresztül egy Parole bedzédlassító készüléket de egy fabatkát sem ér.
Még rendelni kellett hozzá akkumulátort is mert anélkül adták.
Nagyon zajos és semmilyen lassítás nincs rajta csak a hangot lehet halkítani.
Ha 10 %-on van akkor halk ga 100%-on van akkor nagyon hangos.
Úgyhogy senkinek sem ajánlom.
Csak felesleges kidobott pénz.

Online rendeltem az EMAG-on keresztül a készüléket de egy fabatkát sem ér.
Még rendelni kellett hozzá akkumulátort is mert anélkül adták.
Nagyon zajos és semmilyen lassítás nincs rajta csak a hangot lehet halkítani.
Ha 10 %-on van akkor halk ga 100%-on van akkor nagyon hangos.
Úgyhogy senkinek sem ajánlom.
Csak felesleges kidobott pénz.

Olyan cegrol beszelunk ahol se felettes, se semmi nincs ha problema adodik csak egy ugynevezet tarsosztaly.....
kiknek semmilyen elerhetoseguk sem letezik....az ugyintezok is emailt tudnak kuldeni semmi mast!!!
En konkretan 2 honapja varuk toluk a penzemre hogy visszautaljak es SEMMI!!!! mindig ugyan az: Azt latom, hogy folyamatban van es kuldok egy emailt a tarsosztalynak!!!!ENNYI!!!! HOGY LETEZHET IGY EGY CEG 2021-BEN??????

Én ugyan nem hónapok óta várok a rendelésre.Elozo hét kedden rendeltem, már az nap kaptam az üzenetet, hogy feldolgozták.Masnap jött az üzenet, hogy átadták a futárszolgálattal és még az nap nagy valoszinuseggel kiszállítása kerül, nem jött, de másnap sem, pénteken jött az üzenet reggel 8 után, hogy 3 napon belül küldik,felhívtam a futárszolgálattal,hogy nem érkezett meg azt mondta a hölgy, hogy látja, de már meg fogom kapni pénteken!!😡Ma sem jött, most mit mondjak az egy napos kiszallitasukrol és a tajekoztatasukrol???Fel vagyok háborodva.

Átverés,lehuzás...plussz garanciát sem érdemes venni,mert felesleges...megmagyarázzák,hogy mikor nem èrvènyes...

Csaló rabló banda.
Nem ajánlom senkinek

Augusztus 26-án rendelt termék meg ne érkezett meg. Nem ajánlom senkinek sem! Szar ez a bolt! Kommunikációs vonl 0 válasz is 0.

2 hete próbálom a 130 000 Ft-ért vásárot sérült hűtőt visszacserélni, eddig csak a fotók ismételt küldéséig jutottunk, segítséget nem kaptunk.
Továbbiakról küldöm a tájékoztatást.

Sameday futárszolgálathoz adták a csomagomat ami 2 hét alatt se ért ide, megbízhatatlan egy szar cég
Ami nem képes időben kiszállítani a csomagomat, majd felhívom az ügyfélszolgálatot és rám veri ki azt hogy túl van terhelve a cégük..vicc kategória🤣

Emag rendelés: 2 hete rendeltem tőlük egy terméket. Kiírás, raktáron 5 napon belül szállítás.
Mivel ajándéknak szánom nem vonom vissza a rendelést hátha addigra pont beesik,
DE soha többet tőlük semmit.
Az extreme digital egy nagyon jó kis műszaki online volt addig míg ezt a söpredéket be nem vette maga mellé.
Csak gratulálni tudok a vezetőségnek, így kell tönkre tenni egy jól működő vállalkozást.

Eddig innen vagy hibás vagy hamar meghibásodott terméket vásároltam. SOHA TÖBBÉ

2016 óta vagyok/voltam az eMAG regisztrált, rendszeresen vásárló, elégedett ügyfele, egészen idáig.
2021 augusztus 10-én egy eMAG által forgalmazott SANOTECHNIK PS19 VIVA2 komplett aszimmetrikus hidromasszázs zuhanykabint rendeltem 169.990,- + kiszállítás/utánvételi költség 490,- forint értékben, melynek paraméterei a következők:
frontüvegek: 4 mm-es biztonsági üveg
hátfalak: 4 mm-es fehér biztonsági üveg
hátmasszírozó panel, fehér
4 hátmasszírozó fúvóka
króm alumínium keret
keverő csaptelep és funkcióváltó
esőztető fejzuhany, króm
többfunkciós kézi zuhany, króm
üvegpolc
zuhanytálca (magassága: 16 cm)
méret: 80x120x225 cm
2021 augusztus 12-én 1114897868 rendelési azonosítószámmal, illetve PB53B29532588 és PN53B29532591 csomag számokkal a Magyar Posta által kiszállításra került az áru, de hiányosan; ugyanis a fentebb említett zuhanykabinnak "lapraszerelve" 3 dobozban kellett volna megérkeznie, ehelyett csak 2 érkezett meg és az ezzel a problémával járó kálvária a mai napig, 3 hét elteltével sem zárult le.
Augusztus 12-én, csütörtök reggel hívott a Magyar Posta kézbesítője, hogy aznap 12 körül teljesülne a házhoz szállítása a rendelésnek, 2 nagy doboz formájában, már ott "gyanús" volt a dolog, jeleztem is a kézbesítőnek, hogy elvileg 3 doboznak kellene lennie az árunak, de azt a választ kaptam, hogy nála csak 2 van.
Ezt a típusú kabint a SANOTECHNIK honlapján is meg lehet rendelni, ahol jelzik, hogy az áru 3 dobozból áll, innen a "3 doboz" információm, ezt az eMAG nem tünteti fel, viszont az áru csomagolásán világosan látszik a 3-as dobozolás, illetve egy KOMPLETT kabinról van szó, melynek csak a zuhanytálcája és a hátfalai érkeztek meg, frontüvegek nem.
Az áru átvételére sor került, mivel naivan azt gondoltam, hogy valószínűleg az eMAG máshogy csomagolja a terméket a könnyebb, egyszerűbb szállítás érdekében, illetve ezidáig azt tapasztaltam, hogy egy korrekt, rugalmas, vásárlóiért mindent megtevő cégtől rendeltem meg a terméket.
A lakásba való bevitel és a termék csomagolásának felbontása során szembesültünk az 1/3-os hiánnyal, melyett azonnal jeleztem is a cég internetes applikációjában megtalálható ügyfélszolgálati telefonszámon keresztül, ahol készségesen állt az ügyfélszolgálati alkalmazott a segítségemre, küldött egy "képbekérő" emailt, ahol bizonyítottam, mely része érkezett meg, s mi az ami hiányzik a kabinból. Egyeztette a regisztrált telefonszámot, majd közölte, hogy küld egy emailt a raktárnak és elindítja a probléma mielőbbi megoldását és az egyeztetett telefonszámon keresni fognak.
Türelmesen vártam végig a pénteki napot, de senki nem hívott illetve írt üzenetet az eMAG irányából. Szombaton délelőtt megpróbáltam érdeklődni, hátha pozitív választ kapok a kérdésemre, de nem; az aznapi ügyfélszolgálatos közölte, hogy legyek egy kicsit türelmes, azon vannak, hogy korrigálják a problémát. Következő hét keddig tartott a türelmem, hiszen egy kifizetett 2/3-ad részben leszállított áruról volt szó, tehát se pénz, sem áru a szituáció; felhívtam a céget, mivel ők nem kerestek, ahol még mindig türelemre intett az aznapi ügyfélszolgálatos és közölte, hogy sok a kimenő rendelés és nekik jól meg kell vizsgálni az ügyet, a Magyar Posta irányából is és a raktár biztonságikamera felvételeit is meg kell nézniük, hogy hol csúszott el a dolog és küldött "fájdalomdíjként" egy 3000,- forintos kupont és azt az információt mondta, hogy a szabályzatukban benne van, hogy 14 nap alatt orvosolniuk kell a problémát valamilyen irányban.
Türelmesnek már nem voltam nevezhető, de vártam egészen az ezt követő hét hétfőig, ahol szintén kaptam ígéretet a megoldásra és haladékot kértek keddig, amikor is azt a telefonhívást kaptam, hogy másnap, azaz 25-én szerdán a HDT csomagküldő felveszi velem a kapcsolatot és a délutáni órákban megérkezik a hiányzó doboz is, itt már jeleztem, hogy ha nekem ezután a kálvária után vissza kell küldenem az árut, akkor írni fogok a Fogyasztóvédemi Felügyelőségnek is. Másnap a HDT nem keresett és persze csomag sem jött, így délután egy újabb hívást kezdeményeztem és érdeklődtem, hogy miért nem érkezett meg az áru, meglepődötten kérdezett vissza az ügyfélszolgálatos hölgy, hogy nem érti, miért nem kaptam meg a 3. dobozt, de másnap meg fogom kapni, újból a HDT szállítja a délutáni órákban.
Augusztus 27-én, pénteken szakadt el a cérna, a HDT nem keresett, a csomag nem érkezett meg, ezért újból telefonáltam, ahol az ügyintéző elmondása szerint az ügyem "le van zárva" és semmiféle információ nincs arról, hogy a HDT hozná nekem az utolsó dobozt és a tapasztalata szerint jobban járok, ha visszaküldöm az árut, mert ebből az esetből nem jövök ki jól.
Augusztus 31-én kezdeményeztem az utolsó hívást az eMAG irányába, hogy elindítsam a csomagok visszaküldését és az áru értékének visszatérítését, az aznapi ügyintéző próbálta menteni a menthetetlent, de a vége az lett, hogy nem hiszi fog tudni nekem segíteni a 3. egység megkapásában és küldött egy 10.000 forintos vásárlási utalványt.
Elindítottuk a visszárut, annyi kérésem volt, hogy mivel 15.30-ig nincs otthon senki, mert dolgozunk, így a csomagokat elszállító cég csak délután érkezzen, erre szeptember 1-én, hétfőn volt egy hívásom, ahol a szállító közölte, hogy aznap, illetve másnap délelőtt felvenné a visszárut... "oldjuk meg valahogy, adjak szomszédnak kulcsot, ők megoldják a nagy és törékeny dobozok mozgatását", természetesen nemleges válszt kapott, hiszen ez nem így működik. Szeptember 2-án délután volt egy nemfogadott hívásom a HDT-től, visszahívtam, közölte, hogy felvette volna az árut, de már elhagyta Tiszafüredet, ahol élek. Kérdem én, nem kellene előre egyeztetni, hogy "jövök és viszem a csomagot, legyen otthon valaki"? A csomagszállítóval megegyeztünk, hogy másnap, azaz a mai napon 15.30 után jönnek és viszik az árut, de ez nem történt meg, felhívtam az előző napi HDT-s telefonszámot, ahol a szállító közölte, hogy az én területem ma nem az ő köre, de biztos jönnek a kollégák és viszik a dobozokat, de se csomagszállító, se telefonhívás, csak a 3 hete álló probléma...
Azt már csak mellékesen írom ide le, hogy fehér panellel rendeltük meg a kabint, de fekete panelos érkezett, mely "problémán" átléptem volna, ha nem halmozódik a többi gond körülötte.
Három hete szinte napi program az eMAG hívása, mely során időt és pénzt veszítettem, a fürdőszobát felújító és a kabint beépítő számomra megfizethető árkategóriában dolgozó mester nem várt tovább, a telefonhívások sorozatában hosszú percekben kellet harcolnom az igazamért, illetve a "várakoztató zenét" hallgatnom. Döbbenetes, hogy egy ekkora és ilyen neves cég nem helyezi az ehhez hasonló eseteket prioritásba. Amennyiben én nem hívtam őket, ők nem kerestek engem (1 ügyintéző kivételével, de sajnos ő is eredménytelenül hívott).
Úgy gondolom ezek a veszteségek kuponokkal nem orvosolható.

Sajnos a rossznál rosszabb minősítést nem lehet adni, pedig megérdemelnék. Most már lassan 4 hete várunk egy csomagot, időközben el is költöztünk a régi lakhelyünkről. A cím módosítás 3 telefonhívás után sem sikerült, még mindig a régi címre viszi ki a futár a megrendelt és előre kifizetett tételt és minden nap rohadtul meglepődik rajta, hogy nem oda kértük. Azóta további kétszer beszéltünk ügyintézővel, aki szerint a módosítás megtörtént és nemsokára hozzák. Kétnaponta kapunk értesítést a kézbesítésről, de sosem hozzák ki. A csomagkövetésnél látjuk, hogy visszavitte a futár raktárba. A futár amúgy elérhetetlen, hiába van ott a telefonszáma. Gondolom buktuk ezt a csomagot, de azért írjuk meg ide a véleményünket, hogy hátha mást megkímélhetünk ettől a kálváriától.

Természetesen az emag nem engedte ezt az értékelés kitenni az oldalára.
Rendeltem egy bosch akkus gépet.
Nem a terméket akarom lehúzni, mert azzal semmi baj nincsen. Viszont ilyen jellegű problémám még nem volt az emag-al. A termék "csomagolása" kritikán aluli. Egy karton dobozba nem voltak képesek beletenni, csak úgy simán a kofferre ráragasztották a feladashoz szükséges dokumentumot és had dobálja csak a futár. Porosan, karcosan érkezett meg. Oké tudom úgyis olyan lesz, de akkor is egy új termékért kifizettem az árát, akkor úgy szeretném megkapni ahogy a polcról is levehetném egy üzletben. Nem is ez a legbosszantóbb az egészben, hanem az, hogy simán minden nyom nélkül ki lehetett nyitni félig a koffert. Itt már csak az emberségen múlt, hogy nem pakolta kis valaki, akinek a kezén átmegy vagy vett ki belőle mondjuk egy akkumulátort. Az emag ez ellen semmi védelmet nem biztosított a terméknek.

Vásároltam náluk egy hűtőszekrényt, küldtek egy sérült roncsot. Elkövettem azt a hibát hogy nem csomagoltam ki mielőtt kifizettem. Az ügyfélszolgálaton azonnal jeleztem, -ennek két hete, de válaszra sem méltatnak. Azért adtam egy csillagot mert kevesebbet nem lehet. Ennyit az eMAG Magyarország webáruházról.

Megígérték a terméket, hogy kiszállítják még a rendelés hetén. átcsúszott másik hétre, majd hétfőn azt az üzenetet kaptam, hogy a futár átvette a terméket, és hozza. Nem hozta ki, mert kiderült, hogy a bolt elfelejtette átadni a terméket. Kedden kaptam újabb üzenetet, hogy a futár átvette a terméket, és kihozzák. Rátelefonálok, és most már tényleg náluk van, azt ígéri, hogy déiután 2-re itt lesz. 3-kor felhívtam a futárt, azt ígéri 5-re itt lesz. Fél 6-kor felhívtam a futárt, azt ígérte 7-re itt lesz a csomag.
Mocskos lassú, bunkó módon kezelik a dolgokat, és amit beígérnek 3-4szer is van pofájuk megváltoztatni - és persze erről nem szólnak egy szót sem, csak ha utána mész a dolgodnak. Ha teheted, másik boltot válassz, mert ennél rosszabb szolgáltatást nehezen tudok elképzelni, mint amit ez a bolt, és a futáraik "biztosítanak".

Gyors volt a kiszállítás, a termék és a csomagolás sérülésmentes és segítőkészen működött az ügyfélszolgálat.

Rendeltem egy akkumulátoros fúrógépet 6 napos szállítással a Foxpost csomagautomatába, Azt írták, hogy kapok értesítést e-mailben és SMS is ahol küldik a QR kódot és a pin kódot az átvételhez. Elküldtek egy QR kódot amit nem fogadott el az automata, de pin kódot és SMS-t nem küldtek ezért a csomagot nem tudtam átvenni.
Az eMAG-nak küldtem 3 db e-mailt amire választ nem kaptam és küldtem egy e-mailt a Foxpost ügyfélszolgálatára is, természetesen ők sem reagáltak. Nem ajánlom ezt a társaságot senkinek, mert ezek nem tekintik az ügyfelet embernek.

Most akartam rendelni nagyobb értékű rollert de látva a kommenteket lefújtam inkább nem kell !!!
Remélem jogilag is ellehetetlenítik ezt a megbízhatatlan oldalt.

A megrendelt termékekkel nem volt ugyan semmi gond, viszont....
A rendelésemet július 21-én adtam le, mindent előre kifizettem. Tudván, hogy nem egyszerű a postai kiszállításhoz olyan címet megadnom, ahol tutira megtalálható leszek, átvételi pontra kértem a csomagot (benne 5-féle termékkel). A honlap adatai szerint 2 nap volt a szállítási idő feltűntetve MINDEN terméknél. Még aznap e-mailben értesítettek, hogy bocs, de mégsem lehet az átvételi pontra kiküldeni a csomagot, adjak meg címet. Rendben, legyen... Augusztus 5-én telefonáltam (elég türelmesen vártam, úgy gondolom), hog ugyan hol jár a rendelésem? Ja, bocsánat, valami miatt idézem: "deaktiválódott" (?!) a csomag összeállítása. De most már küldik. Nos a történet mai állása szerint eddig 2 különböző napon, 3 csomagban megkaptam a fent említett 5 dolgoból négyet. Az utolsó terméket augusztus 13-16 között fogják kiszállítani. Nyilván, más dolgom sincs, mint szegény postás futárt várni, aki ma már röhögve jelentkezett be, mondván, lassan hazajár hozzánk. Ennyit a csodás, agyonhirdetett eMAG-ról. Nics az az akciós ár, ami megérné, hogy újra őket válasszam!
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre