eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

Nov.14-én rendelt árú még nem érkezet ma dec.8-ka van. Az ügyfélszolgálat egy vicc, nem tudnak semmit pedig nem egyszer hívtam őket.

November 29.én rendeltem a páromnak egy fejhalgatót amit a mai napig nem szálítottak ki! Emailra nem válaszolnak a telefont nem veszik fel. Senkinek nem ajánlom undorító cég!!!!

Én a november 29.én rendelt, 1-2 munkanapos kiszállítással ígért rendelésemet szeretném végre látni!!! Telefonos ügyfélszolgálatra 20 percet várva nem jelentkezett senki, üzenetre nem válaszolt senki!!! Fogyasztóvédelemmel gyorsabban fogok haladni???

December 1.-én rendeltem egy monitort, amihez azt írták, hogy van raktáron és másnapi szállítást ígértek. Másnap kaptam 2 SMS-t hogy megpróbálják 3 munkanapon belül. Itt vagyok egy héttel később, és sehonnan semmi információ a rendelésemről, csak annyi, hogy kifizettem. Telefonon nem lehet elérni őket, a saját üzenetküldő rendszerükre meg nem reagálnak. Undorító, szánalmas, gagyi cég, soha ne rendeljen senki semmit innen.

Maga a webshop szuper általában ruhát rendelek cipőt esetleg.. Viszont ez az új futár cég borzalmas.. Eddig gond nélkül megjott csomag.. Ma jött SMS ma érkezik.. Vártuk itthon nem jött.. Felhivtuk őket erre közlik ma már nem hozzák ki mert sok a csomag nevetséges. Sameday futár szolgálat.. Hm

Aki emag3000 kuponnal vásárolt, de a rendelését nem kapta meg, azt varjuk szeretetteljes a 'Törölt emag kuponos rendelések' Facebook caoportban.

Nagy kedvezmények, de teljesen túlvállalják magukat, nekem 3 hete áll náluk egy előre kifizetett rendelésem, amit elvileg 2 hete kellett volna teljesíteniük. Elérhetetlenek telefonon, messengeren és személyesen pedig nem segítenek. Teljesen felháborító! Ha valamire időben (1 hónapon belül) szükséged van, NE tőlük rendelj, hiába a jó árak!

Minden termék után más szállítási díj. 5db terméknél már 10000ft csak a szállítás. Akkor inkább megrendelem máshol és csak egyszer kell szállítási díjjat fizetni!

Több hetet kell várni a kiszállításra, senkinek se ajánlom, gagyi cég.

Rendelés - Ok
Fizetés - Ok
Szállítás - ???
Kommunikáció - Semmire nem reagálnak

Nem azt a termèket küldtèk ki mint amit rendeltem, vàlaszra nem mèltatnak, senkinek sem ajànlom.
A kiszallìtàs is egy vicc volt, kèsett sokat, semmi infòt nem kap az ember

MS WIN10 operációs rendszert vásároltam, illetve annak aktíváló kulcsát. Ezt Emailban küldik, immáron négy napja. Hangsulyozom elektronikus kiszállítás több mint négy nap. Az ügyfélsolgálat megszünt létezni. Iszonyú ciki az egész. Ráadáasul a marketplace partnerük agy fiktív román cég, aminek se telefonja, se honlapja, se email címe.

Kiszállítás: Sameday futárszolgálat egy nagyszar!! Kb 3hete varok a csomagomra. Most mikor hozná a futár,írnak üzenetet,hogy mai napon érkezok. Jó de kb mikor??? Felhívtam a megadott telefonszámot,amit többszörös kinyomás után sikerült felvennie a futár hölgynek és közölte,hogy ne hívogassam,mert dolgozik nincs ideje. Jó mondom,csak annyit szeretnék tudni,hogy kb mikor érkezik a csomagom. Jó nem sikerült a kiszállítás,mert nem volt együttműködő. Azért 0-24h -ban én sem tudok otthon ülni.
Másnap megint kiszállítás. Más futárszolgálatok jelezni szoktak,ha érkeznek 5-10perccel előtte a címre. Ő nem jelzett,persze otthon senki.... próbáltam elérni telefonon,de kinyomja nem veszi fel,ne hívogassam,mert nincs ideje. De! Tudott smst írni nekem! Ez állt benne: ne hívogassam,mert nem ér rá,meg 3szor kihozta már a csomagot,senki nincs. Majd egyszer jön erre. Hozzá teszem smst volt ideje írni! Vissza írtam,hogy adjon egy címet és akkor odamegyek én! Reakció,együtt működés 0. Nem is tudom,hogy dolgozhat ilyen idegbeteg ilyen munkakörben,ha nem bírja,még ha stressz is van?!

1 terméket rendeltem, azt ígérték, hogy 2 munkanapon belül megérkezik. 5! munkanap után kaptam egy e-mailt, hogy örüljek, mert feladták és másnap megérkezik. Ez 4 napja volt. Majd ismét írtak egy sms-t, hogy még 3 munkanap. Felháborító és elfogadhatatlan. Soha többé nem rendelek innen.

Nem kaptam meg a rendelt terméket, az összes szabimat erre pazaróltam

Borzalmas átverés,exterém lehúzás sok terméknél, most pl egy gyerek maszokat árulnak 150e forintért ami mindenhol máshol 80 max 90e.
Mindenki tájékozódjon mielőtt rendel tőlük..

Utolsó semmi banda. Megrendelt termék felé érkezett meg kB 20 perc mire ügyintézöt kapcsolnak 6 szor telefonáltam mire elődöntőttem vissza küldöm a terméket ( 3 hét eltelt ) november 20 an vissza érkezett a termék de december elsején még nem tudják hogy visza kapom e a pénzem jelzem a termék egyes doboza saját csomagolásaban lett visza küldve. És most mihez kezdjek soha többé nem vásárolok tőlük semmit. 😡🤬😡😡🤬😠

4 termék helyett 3 volt a dobozban. Szerencsére postán vettem át, ahol a postás hölgy előtt bontottam fel. A posta vezetőjének köszönhetően jegyzőkönyv is készült az esetről. A csomag feladáskori súlya 440 g volt, egy termék pedig 127 g-os, tehát eredetileg sem lehetett benne 4 db. Megírtam nekik, semmi reakció. Telefonáltam, azt mondták kb. 4 nap, amíg a raktár válaszol, hogy ők hibáztak-e és tudnak-e másikat küldeni. Engem nem érdekel ki hibázott, én a terméket nem kaptam meg, pedig kifizettem. Az esetet tőlem vizsgálhatják még hetekig, én szeretném mielőbb megkapni a terméket vagy visszakapni a pénzt. Bizonyítani tudom, hogy hiányos volt a csomag, és pont. Kifizettem valamit, amit nem kaptam meg, és csak annyit mondanak, hogy VÁRJAK! De miért és meddig?

Remek, széles választék. Gondoltam innen beszerzek mindent karácsonyra.
A meglepetés akkor ért, mikor minden termék után külön szállítási költséget számítottak fel, mert MINDET MÁS FORGAMAZZA. A marketplace partnerek listája olyan hosszú, mint égen a csillag. Ez most komoly? VÁSÁROL ÍGY BÁRKI? 4 teméknél már 9.000,- szállítási költségnél tartottam. Állítólag az easybox ingyenes a partnereknél is, akik erre szerződtek. A böngészés során hogy a jó Istenben lehet kiválogatni mi saját és mi patrner? Mit hogyan szállítanak? Miután az ember az összeválogatással eltöltött 1 órát, jön a hideg zuhany és törli az egész kosarat, megfogadva, hogy az életben ennek az oldalnak a közelébe sem megy.
Az ügyfélszolgálat elérhetetlen. Gondoltam adok esélyt, hogy megveregessék a buksimat, és elmagyarázzák, mit csinálok rosszul, a rendszer nem is így működik.... Számomra ELFOGADHATATLAN ÜZLETPOLITIKA.

Bolt által rossz számlát állitottak ki amit nem korrigálnak.Bleck Friday miatti rendelésre hivatkoznak.De ők hibáztak.Elfogadhatatlan.Nagy csalodás a cég.

November 15-én rendeltem egy terméket, amelynek a kiszállítását másnapra ígérték az eMAG üzletbe ahova kértem.
2 nap után telefonon érdeklődtem a termék felől, akkor azt mondták várhatón 4 nap a megrendeléstől.
A 4. napon ismét telefonon érdeklődtem, nem tudták megmondani merre jár a megrendelésem.
A rendeléstől számítva 1 hét után felhívtam őket harmadszorra is amikor közölték, hogy rossz helyre szállították a csomagomat ezért további 4 napot várjak, de biztosítottak róla, hogy értesítenek amint átvetető az üzletben ahová kértem a szállítást.
Ma letelt ez a 4 nap, felhívtam őket és tájékoztattak róla, hogy az üzletben a termékem, azonnal átvehető, miközben direkt kértem, h üzenjenek, ha így lesz.
Összegezve:
1. nem tartják a saját maguk által vállalt határidőket (1 nap helyett 11 nap)
2. nem tájékoztatnak a termék hollétéről (én azt vettem le az elmúlt közel 2 hétben fogalmuk sem volt hol a termékem)
3. az ügyfélszolgálatosok olyan hangnemet engednek meg maguknak amit nem lenne szabad.
Netes rendelés negatív tapasztalat szerzésben viszik a prímet, vállalhatatlan szolgáltatást nyújtanak.

hát az emagrolenyit senkinek nem ajánlom mert a megrendelt termékem nem szálitoták ki de a pénzt egyből le vette senkit se lehet elérni hogy mi van a csomagal a futárnak se aták átt és már 48 ora is le telet 24 esdikén kelet volna meg kapnom a csomagot

nem megbízható és szörnyen lassúak
Rakás szar.. e-mailbe hitegetik az embert...

Nagy csalódás volt számomra, rendelni szeretem volna telefont, rendelés megtörtént, utána már csak a hitegetést.
Nem érkezet meg , nem vártam így töröltettem. Ügyfélszolgálat, vagy személyen segítség nincs.
Nem is foglalkoznak azzal, hogy vásárlót veszítenek ezzel.

Lesújtó. Még augusztusban vásároltam egy beépíthető mosogatógépet. Műszaki probléma miatt visszaküldtem. Az árát 130.000 Ft ot nem kértem vissza ,utalványt kértem. Nov 18-án vásároltam egy forgószéket. Az utalványból próbáltam kifizetni.Nem ment- elfogadjuk nem fogadjuk- négy öt üzenetváltás.Az utolsó szerint elfogadták, erről azonban hitelt érdemlő értesítést azóta sem kaptam.A különbözet még mindig kb 40.ezer volt a javamra-ez eltünt .A reklamációra elérhetetlenek.

Ha nem akarsz futni a pénzed után, innen ne rendelj. Október 10-én rendeltem, 15-én átutalással kifizettem.November 2-án, majd 8-án e-mailt írtam, termék sehol, telefonon nem értem el őket. 11-én sikerült telefonon elérnem őket, amikor azt az információt kaptam, hogy nem vettem át a terméket. Amikor szerényen jeleztem, hogy nem küldték ki, akkor már módosítottak és azt mondták, hogy törölték a megrendelést, mivel nem fizettem ki időben.
Jeleztem, hogy a fizetési határidőt teljesítettem, Azóta beküldtem az átutalási igazolást, majd be is kellett diktálnom a bankszámlaszámom és többszöri ígéret ellenére sem kaptam vissza a pénzem, közel 40 000 Ft-ot. Most már fogyasztóvédelem.((

Senkinek nem ajánlom, hogy náluk vásároljon.
2021. október 15-én online rendeltem Önöktől egy Panasonic SC-HTB200EGK hangprojektort, melynek 36.900 Forintos vételárát azonnali utalással kiegyenlítettem.
A megrendelt terméket október 19-én át is vettem az eMAG Soroksár üzletben.
Mivel a hangsugárzó sem HDMI, sem optikai kábel csatlakoztatásával sem működött, ezt a megfelelő űrlap kitöltésével honlapukon jeleztem Önöknek, és kértem a termék visszaszállítását.
1636849 számú visszaküldési kérelmemre a terméket október 27-én visszaszállították.
Azóta várom a vételár visszautalását.
Megkereséseimre időnkét, több napos késéssel megnyugtató válaszokat kapok: a pénzemet most már mindjárt visszakapom. De a mai napig nem utalták vissza.

eMAG oldalán rendeltem a terméket (szájzuhany) a termékkel garanciális probléma adódott (a termék kapcsólója nem müködik) többször bejelenteni az emagnak: válasz -egy partner a beszállító és hogy ők 'intézik' ezt a problémát egy hét alatt semmi nem történt!??

Tiszta kaosz. Rendeltem valamit kredit kartyaval. A rendeles ugy nezett ki oke.
Kicsit kesobb kapok egy emailt, hogy a kartyas fizetes nem sikerult es hogy modosithatom a megrendelest.
Ujra elinditottam a megrendelest ezuttal utanvettel.
Masnap kapok egy emailt, hogy a kartyas fizetes megis sikerult.
A megrendeles megis utanvetes volt a rendszerben, erre felhivom eMagot, azt mondjak, naluk volt a muszaki hiba, ne aggodjak, vegyem at utanvettel a csomagot a kartyas fizetest visszautaljak automatikusan....
Atvettuk utanvettel, igy masodjara is fizettunk. Csak nem utaltak vissza a naluk levo kartyas fizetest.
A megrendeles egy resze emag volt, a masodik resze egy kulsos ceg. Az emagos rendeles osszege vegul ket hettel kesobb vissza lett utalva.
Ekkor mar masodjara hivtam oket es megnyugtattak megint hogy majd utaljak a maradek osszeget is.
Ket het eltelt, csak nem utaltak.
Megint telefonaltam, ekkor mondtak, hogy bocsi, nem tudnak ketszer utalni, csak egyszer, es mivel egyszer mar utaltak, most kerik a szamlaszamom utalni a tobbit. Es hogy a kulsos ceggel kell ezt mar egyeztetni.
Meg bonyolit a dolgokon, hogy nem EUs bankszamlam van, igy egy barat bankszamla szamat adtam meg nekik. Most varok.... Remelem egy nap meg visszateritik a naluk levo 30e Ft-mat.
Humoros az egeszben az, hogy mikor eloszor telefonaltam, es mondtam az ugyfelszolgalatosnak a problemamat, hallotta, hogy nem tetszik nekem az hogy arra ker, fizessem ki utanvettel masodjara is. Kerdezi, miert aggodok, felek, hogy elnyelik a penzem? Mondom a holgynek, attol felek, hogy fejfajasom lesz meg ebbol, es nem lesz olyan egyszeru. Megnyugtat, hogy ne aggodjak, automatikusan utaljak vissza a penzem, csak par napba kerul mire megkapom. A vicc az, hogy igazam volt. Tobb alkalmas telefonalgatas, sehova nem jutok, hetek telnek el es csak nekem problema.

A véleményem abszolút negatív. Rendeltem egy forgószéket, amit 3 nap alatt meg is kaptam. Kiderült, hogy a szék használhatatlan, ezért október 26.-n fevettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal telefonon. Azt az információt kaptam, hogy a futárral küldjem vissza az árut és minde további fizetés nélkül küldenek egy másikat, közölték, hogy az érkezés időpontja okt. 28 és nov. 2. között lesz. A hibás széket okt. 27.-én a futár visszavitte. Okt. 28.-án ismét felhívtam az ügyfélszolgálatot és azt a választ kaptam, hogy nov. 2.-án megjön az áru. Mvel nem jött meg újabb telefon, ami szerint no. 8.-án kapom meg a széket, ami a raktárban van de a sztornó miatt nem tudják küldeni. Ezen kiakadtam, mert hogy lehet az, hogy rendelés sztornója egy hetet vesz igénybe ? Csak reméni tudom, hogy a hozzá nem értő ügyintézöő hablatyolása után 8.-án megkapom a már kifizetett árut. Ha ez megtörténik búcsút mondok az eMAG-nak.
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre