eMAG Magyarország

Megbízható webáruház eMAG Magyarország
HIRDETÉS

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2021. december 1.

Utolsó semmi banda. Megrendelt termék felé érkezett meg kB 20 perc mire ügyintézöt kapcsolnak 6 szor telefonáltam mire elődöntőttem vissza küldöm a terméket ( 3 hét eltelt ) november 20 an vissza érkezett a termék de december elsején még nem tudják hogy visza kapom e a pénzem jelzem a termék egyes doboza saját csomagolásaban lett visza küldve. És most mihez kezdjek soha többé nem vásárolok tőlük semmit. 😡🤬😡😡🤬😠

2021. december 1.

4 termék helyett 3 volt a dobozban. Szerencsére postán vettem át, ahol a postás hölgy előtt bontottam fel. A posta vezetőjének köszönhetően jegyzőkönyv is készült az esetről. A csomag feladáskori súlya 440 g volt, egy termék pedig 127 g-os, tehát eredetileg sem lehetett benne 4 db. Megírtam nekik, semmi reakció. Telefonáltam, azt mondták kb. 4 nap, amíg a raktár válaszol, hogy ők hibáztak-e és tudnak-e másikat küldeni. Engem nem érdekel ki hibázott, én a terméket nem kaptam meg, pedig kifizettem. Az esetet tőlem vizsgálhatják még hetekig, én szeretném mielőbb megkapni a terméket vagy visszakapni a pénzt. Bizonyítani tudom, hogy hiányos volt a csomag, és pont. Kifizettem valamit, amit nem kaptam meg, és csak annyit mondanak, hogy VÁRJAK! De miért és meddig?

2021. december 1.

Remek, széles választék. Gondoltam innen beszerzek mindent karácsonyra.
A meglepetés akkor ért, mikor minden termék után külön szállítási költséget számítottak fel, mert MINDET MÁS FORGAMAZZA. A marketplace partnerek listája olyan hosszú, mint égen a csillag. Ez most komoly? VÁSÁROL ÍGY BÁRKI? 4 teméknél már 9.000,- szállítási költségnél tartottam. Állítólag az easybox ingyenes a partnereknél is, akik erre szerződtek. A böngészés során hogy a jó Istenben lehet kiválogatni mi saját és mi patrner? Mit hogyan szállítanak? Miután az ember az összeválogatással eltöltött 1 órát, jön a hideg zuhany és törli az egész kosarat, megfogadva, hogy az életben ennek az oldalnak a közelébe sem megy.
Az ügyfélszolgálat elérhetetlen. Gondoltam adok esélyt, hogy megveregessék a buksimat, és elmagyarázzák, mit csinálok rosszul, a rendszer nem is így működik.... Számomra ELFOGADHATATLAN ÜZLETPOLITIKA.

2021. november 29.

Bolt által rossz számlát állitottak ki amit nem korrigálnak.Bleck Friday miatti rendelésre hivatkoznak.De ők hibáztak.Elfogadhatatlan.Nagy csalodás a cég.

2021. november 26.

November 15-én rendeltem egy terméket, amelynek a kiszállítását másnapra ígérték az eMAG üzletbe ahova kértem.
2 nap után telefonon érdeklődtem a termék felől, akkor azt mondták várhatón 4 nap a megrendeléstől.
A 4. napon ismét telefonon érdeklődtem, nem tudták megmondani merre jár a megrendelésem.
A rendeléstől számítva 1 hét után felhívtam őket harmadszorra is amikor közölték, hogy rossz helyre szállították a csomagomat ezért további 4 napot várjak, de biztosítottak róla, hogy értesítenek amint átvetető az üzletben ahová kértem a szállítást.
Ma letelt ez a 4 nap, felhívtam őket és tájékoztattak róla, hogy az üzletben a termékem, azonnal átvehető, miközben direkt kértem, h üzenjenek, ha így lesz.

Összegezve:
1. nem tartják a saját maguk által vállalt határidőket (1 nap helyett 11 nap)
2. nem tájékoztatnak a termék hollétéről (én azt vettem le az elmúlt közel 2 hétben fogalmuk sem volt hol a termékem)
3. az ügyfélszolgálatosok olyan hangnemet engednek meg maguknak amit nem lenne szabad.

Netes rendelés negatív tapasztalat szerzésben viszik a prímet, vállalhatatlan szolgáltatást nyújtanak.

2021. november 25.

hát az emagrolenyit senkinek nem ajánlom mert a megrendelt termékem nem szálitoták ki de a pénzt egyből le vette senkit se lehet elérni hogy mi van a csomagal a futárnak se aták átt és már 48 ora is le telet 24 esdikén kelet volna meg kapnom a csomagot

2021. november 25.

nem megbízható és szörnyen lassúak
Rakás szar.. e-mailbe hitegetik az embert...

2021. november 24.

Nagy csalódás volt számomra, rendelni szeretem volna telefont, rendelés megtörtént, utána már csak a hitegetést.
Nem érkezet meg , nem vártam így töröltettem. Ügyfélszolgálat, vagy személyen segítség nincs.
Nem is foglalkoznak azzal, hogy vásárlót veszítenek ezzel.

2021. november 22.

Lesújtó. Még augusztusban vásároltam egy beépíthető mosogatógépet. Műszaki probléma miatt visszaküldtem. Az árát 130.000 Ft ot nem kértem vissza ,utalványt kértem. Nov 18-án vásároltam egy forgószéket. Az utalványból próbáltam kifizetni.Nem ment- elfogadjuk nem fogadjuk- négy öt üzenetváltás.Az utolsó szerint elfogadták, erről azonban hitelt érdemlő értesítést azóta sem kaptam.A különbözet még mindig kb 40.ezer volt a javamra-ez eltünt .A reklamációra elérhetetlenek.

2021. november 18.

Ha nem akarsz futni a pénzed után, innen ne rendelj. Október 10-én rendeltem, 15-én átutalással kifizettem.November 2-án, majd 8-án e-mailt írtam, termék sehol, telefonon nem értem el őket. 11-én sikerült telefonon elérnem őket, amikor azt az információt kaptam, hogy nem vettem át a terméket. Amikor szerényen jeleztem, hogy nem küldték ki, akkor már módosítottak és azt mondták, hogy törölték a megrendelést, mivel nem fizettem ki időben.
Jeleztem, hogy a fizetési határidőt teljesítettem, Azóta beküldtem az átutalási igazolást, majd be is kellett diktálnom a bankszámlaszámom és többszöri ígéret ellenére sem kaptam vissza a pénzem, közel 40 000 Ft-ot. Most már fogyasztóvédelem.((

2021. november 18.

Senkinek nem ajánlom, hogy náluk vásároljon.
2021. október 15-én online rendeltem Önöktől egy Panasonic SC-HTB200EGK hangprojektort, melynek 36.900 Forintos vételárát azonnali utalással kiegyenlítettem.
A megrendelt terméket október 19-én át is vettem az eMAG Soroksár üzletben.
Mivel a hangsugárzó sem HDMI, sem optikai kábel csatlakoztatásával sem működött, ezt a megfelelő űrlap kitöltésével honlapukon jeleztem Önöknek, és kértem a termék visszaszállítását.
1636849 számú visszaküldési kérelmemre a terméket október 27-én visszaszállították.
Azóta várom a vételár visszautalását.
Megkereséseimre időnkét, több napos késéssel megnyugtató válaszokat kapok: a pénzemet most már mindjárt visszakapom. De a mai napig nem utalták vissza.

2021. november 15.

eMAG oldalán rendeltem a terméket (szájzuhany) a termékkel garanciális probléma adódott (a termék kapcsólója nem müködik) többször bejelenteni az emagnak: válasz -egy partner a beszállító és hogy ők 'intézik' ezt a problémát egy hét alatt semmi nem történt!??

2021. november 11.

Tiszta kaosz. Rendeltem valamit kredit kartyaval. A rendeles ugy nezett ki oke.
Kicsit kesobb kapok egy emailt, hogy a kartyas fizetes nem sikerult es hogy modosithatom a megrendelest.
Ujra elinditottam a megrendelest ezuttal utanvettel.
Masnap kapok egy emailt, hogy a kartyas fizetes megis sikerult.
A megrendeles megis utanvetes volt a rendszerben, erre felhivom eMagot, azt mondjak, naluk volt a muszaki hiba, ne aggodjak, vegyem at utanvettel a csomagot a kartyas fizetest visszautaljak automatikusan....
Atvettuk utanvettel, igy masodjara is fizettunk. Csak nem utaltak vissza a naluk levo kartyas fizetest.
A megrendeles egy resze emag volt, a masodik resze egy kulsos ceg. Az emagos rendeles osszege vegul ket hettel kesobb vissza lett utalva.
Ekkor mar masodjara hivtam oket es megnyugtattak megint hogy majd utaljak a maradek osszeget is.
Ket het eltelt, csak nem utaltak.
Megint telefonaltam, ekkor mondtak, hogy bocsi, nem tudnak ketszer utalni, csak egyszer, es mivel egyszer mar utaltak, most kerik a szamlaszamom utalni a tobbit. Es hogy a kulsos ceggel kell ezt mar egyeztetni.
Meg bonyolit a dolgokon, hogy nem EUs bankszamlam van, igy egy barat bankszamla szamat adtam meg nekik. Most varok.... Remelem egy nap meg visszateritik a naluk levo 30e Ft-mat.

Humoros az egeszben az, hogy mikor eloszor telefonaltam, es mondtam az ugyfelszolgalatosnak a problemamat, hallotta, hogy nem tetszik nekem az hogy arra ker, fizessem ki utanvettel masodjara is. Kerdezi, miert aggodok, felek, hogy elnyelik a penzem? Mondom a holgynek, attol felek, hogy fejfajasom lesz meg ebbol, es nem lesz olyan egyszeru. Megnyugtat, hogy ne aggodjak, automatikusan utaljak vissza a penzem, csak par napba kerul mire megkapom. A vicc az, hogy igazam volt. Tobb alkalmas telefonalgatas, sehova nem jutok, hetek telnek el es csak nekem problema.

2021. november 4.

A véleményem abszolút negatív. Rendeltem egy forgószéket, amit 3 nap alatt meg is kaptam. Kiderült, hogy a szék használhatatlan, ezért október 26.-n fevettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal telefonon. Azt az információt kaptam, hogy a futárral küldjem vissza az árut és minde további fizetés nélkül küldenek egy másikat, közölték, hogy az érkezés időpontja okt. 28 és nov. 2. között lesz. A hibás széket okt. 27.-én a futár visszavitte. Okt. 28.-án ismét felhívtam az ügyfélszolgálatot és azt a választ kaptam, hogy nov. 2.-án megjön az áru. Mvel nem jött meg újabb telefon, ami szerint no. 8.-án kapom meg a széket, ami a raktárban van de a sztornó miatt nem tudják küldeni. Ezen kiakadtam, mert hogy lehet az, hogy rendelés sztornója egy hetet vesz igénybe ? Csak reméni tudom, hogy a hozzá nem értő ügyintézöő hablatyolása után 8.-án megkapom a már kifizetett árut. Ha ez megtörténik búcsút mondok az eMAG-nak.

2021. október 26.

nbc

2021. október 20.

Ha valamely termékkel kapcsolatban probléma merül fel, nem lehet elérni az ügyfélszolgálaton senkit.
Rendeltünk egy ágyat, mire megérkezett,a gyártó cég már nem is létezett.
Nagyon rossz véleménnyel vagyunk az emagról.
Többet nem rendelünk semmit,pedig pár 100ezer forintot már kifizettünk az oldalon.

2021. október 20.

Hetekig nem válaszolnak az e-mail-jeimre, amiket egy hibás termékkel kapcsolatban írtam. A szervízükből törötten kaptam vissza a terméken, már 2 hete nem válaszolnak. Hülyének nézik a vásárlót, pedig nem olcsó termékről van szó

2021. október 14.

Szerintem már mindenki meg irta az eMag-rol a véleményeket a vásárolt termékkel kapcsolatba,
DE-az eMag miért nem reagál.vagy válaszol rá,gyáván megbujva viselkednek.

2021. október 14.

Soha nem azt,vagy rosszab minöségü árut szállitsák le a vevönek, Ez történt velem is.

2021. október 10.

Online rendeltem az EMAG-on keresztül egy Parole bedzédlassító készüléket de egy fabatkát sem ér.
Még rendelni kellett hozzá akkumulátort is mert anélkül adták.
Nagyon zajos és semmilyen lassítás nincs rajta csak a hangot lehet halkítani.
Ha 10 %-on van akkor halk ga 100%-on van akkor nagyon hangos.
Úgyhogy senkinek sem ajánlom.
Csak felesleges kidobott pénz.

2021. október 10.

Online rendeltem az EMAG-on keresztül a készüléket de egy fabatkát sem ér.
Még rendelni kellett hozzá akkumulátort is mert anélkül adták.
Nagyon zajos és semmilyen lassítás nincs rajta csak a hangot lehet halkítani.
Ha 10 %-on van akkor halk ga 100%-on van akkor nagyon hangos.
Úgyhogy senkinek sem ajánlom.
Csak felesleges kidobott pénz.

2021. október 7.

Olyan cegrol beszelunk ahol se felettes, se semmi nincs ha problema adodik csak egy ugynevezet tarsosztaly.....
kiknek semmilyen elerhetoseguk sem letezik....az ugyintezok is emailt tudnak kuldeni semmi mast!!!
En konkretan 2 honapja varuk toluk a penzemre hogy visszautaljak es SEMMI!!!! mindig ugyan az: Azt latom, hogy folyamatban van es kuldok egy emailt a tarsosztalynak!!!!ENNYI!!!! HOGY LETEZHET IGY EGY CEG 2021-BEN??????

2021. október 5.

Én ugyan nem hónapok óta várok a rendelésre.Elozo hét kedden rendeltem, már az nap kaptam az üzenetet, hogy feldolgozták.Masnap jött az üzenet, hogy átadták a futárszolgálattal és még az nap nagy valoszinuseggel kiszállítása kerül, nem jött, de másnap sem, pénteken jött az üzenet reggel 8 után, hogy 3 napon belül küldik,felhívtam a futárszolgálattal,hogy nem érkezett meg azt mondta a hölgy, hogy látja, de már meg fogom kapni pénteken!!😡Ma sem jött, most mit mondjak az egy napos kiszallitasukrol és a tajekoztatasukrol???Fel vagyok háborodva.

2021. október 4.

Átverés,lehuzás...plussz garanciát sem érdemes venni,mert felesleges...megmagyarázzák,hogy mikor nem èrvènyes...

2021. október 1.

Csaló rabló banda.
Nem ajánlom senkinek

2021. szeptember 22.

Augusztus 26-án rendelt termék meg ne érkezett meg. Nem ajánlom senkinek sem! Szar ez a bolt! Kommunikációs vonl 0 válasz is 0.

2021. szeptember 22.

2 hete próbálom a 130 000 Ft-ért vásárot sérült hűtőt visszacserélni, eddig csak a fotók ismételt küldéséig jutottunk, segítséget nem kaptunk.
Továbbiakról küldöm a tájékoztatást.

2021. szeptember 22.

Sameday futárszolgálathoz adták a csomagomat ami 2 hét alatt se ért ide, megbízhatatlan egy szar cég
Ami nem képes időben kiszállítani a csomagomat, majd felhívom az ügyfélszolgálatot és rám veri ki azt hogy túl van terhelve a cégük..vicc kategória🤣

2021. szeptember 21.

Emag rendelés: 2 hete rendeltem tőlük egy terméket. Kiírás, raktáron 5 napon belül szállítás.
Mivel ajándéknak szánom nem vonom vissza a rendelést hátha addigra pont beesik,
DE soha többet tőlük semmit.
Az extreme digital egy nagyon jó kis műszaki online volt addig míg ezt a söpredéket be nem vette maga mellé.
Csak gratulálni tudok a vezetőségnek, így kell tönkre tenni egy jól működő vállalkozást.

2021. szeptember 14.

Eddig innen vagy hibás vagy hamar meghibásodott terméket vásároltam. SOHA TÖBBÉ

Irány a bolt oldala!

<h3><strong><u>Tudnival&oacute;k az eMAG-r&oacute;l</u></strong></h3>
<p>K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 orsz&aacute;g&aacute;ban megtal&aacute;lhat&oacute;ak: Magyarorsz&aacute;gon, Lengyelorsz&aacute;gban, Rom&aacute;ni&aacute;ban &eacute;s Bulg&aacute;ri&aacute;ban. &Uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt filoz&oacute;fi&aacute;jukra alapozva, folyamatosan igyekeznek &uuml;gyfeleik mindennapjait megk&ouml;nny&iacute;teni.</p>
<h3><strong><u>T&ouml;rt&eacute;net&uuml;k</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban l&eacute;ptek a magyarorsz&aacute;gi piacra</li>
<li>tagjai a d&eacute;l-afrikai sz&eacute;khelyű Naspers multinacion&aacute;lis befektető csoportnak, mely a 2014-es p&eacute;nz&uuml;gyi &eacute;vben 6157 milli&oacute; doll&aacute;r j&ouml;vedelmet &eacute;rt el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű v&aacute;s&aacute;rl&aacute;si esem&eacute;nyekkel lept&eacute;k meg &uuml;gyfeleiket, mint p&eacute;ld&aacute;ul az &Eacute;szbont&oacute; Akci&oacute;k Napjai, r&aacute;ad&aacute;sul bevezett&eacute;k a Black Friday elnevez&eacute;sű rendk&iacute;v&uuml;li akci&oacute;kkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek v&aacute;s&aacute;rl&oacute;ik sz&aacute;m&aacute;ra &Aacute;rak Forradalm&aacute;val &eacute;s K&eacute;szletkis&ouml;pr&eacute;ssel</li>
<li>A Black Friday egy k&uuml;l&ouml;nleges esem&eacute;ny, amely minden bizonnyal Magyarorsz&aacute;gon is hagyom&aacute;nny&aacute; v&aacute;lik, ahogyan az m&aacute;s orsz&aacute;gokban is t&ouml;rt&eacute;nt. Rengeteg erőfesz&iacute;t&eacute;st &eacute;s szenved&eacute;lyt fektettek az elők&eacute;sz&uuml;letekbe &eacute;s az eredm&eacute;nyek is azt mutatj&aacute;k, hogy meg&eacute;ri. Ezen a rendk&iacute;v&uuml;li napon az online kereskedelem t&uacute;lsz&aacute;rnyalja az offline kereskedelmet, a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;knak pedig lehetős&eacute;g&uuml;k van igen kedvező &aacute;ron beszerezni a k&iacute;v&aacute;nt term&eacute;keket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napj&aacute;n 315 ezer megv&aacute;s&aacute;rolt term&eacute;ket rendeltek oldalukon, t&ouml;bb mint 2.1 milli&oacute; l&aacute;togat&oacute; &eacute;rkezett csup&aacute;n egyetlen nap alatt, valamint rekordsz&aacute;m&uacute; forgalom &eacute;s l&aacute;togat&aacute;s &eacute;rkezett a mobil platformokr&oacute;l is- k&ouml;zel 50%.</li>
<li>mobilalkalmaz&aacute;sukat folyamatosan fejlesztik, hogy &uuml;gyfeleik b&aacute;rhol &eacute;s b&aacute;rmikor &eacute;lvezhess&eacute;k legjobb aj&aacute;nlataikat &eacute;s az online v&aacute;s&aacute;rl&aacute;s előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>C&eacute;l, v&iacute;zi&oacute;, v&aacute;llalati kult&uacute;ra</u></strong></h3>
<ul>
<li>C&eacute;l: Az &uuml;gyfeleik &eacute;let&eacute;t jobb&aacute; tenni az&aacute;ltal, hogy időt &eacute;s p&eacute;nzt sp&oacute;rolnak meg nekik.</li>
<li>V&iacute;zi&oacute;: K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa legnagyobb online kereskedőj&eacute;v&eacute; v&aacute;lni.</li>
<li>V&aacute;llalati kult&uacute;ra: A c&eacute;lokat szem előtt tartva arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleiket boldogg&aacute; tegy&eacute;k &eacute;s &uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt szellemben teljes&iacute;ts&eacute;k &iacute;g&eacute;reteiket. Vallj&aacute;k, hogy gyorsas&aacute;gukkal, fejleszt&eacute;seikkel &eacute;s &uacute;j szolg&aacute;ltat&aacute;saikkal k&ouml;zelebb ker&uuml;lhetnek &uuml;gyfeleikhez. Nagy hangs&uacute;lyt fektetnek az alkalmazottakra, a fel&uuml;letekre &eacute;s a technol&oacute;gi&aacute;ra, a szolg&aacute;ltat&aacute;sokra &eacute;s az innov&aacute;ci&oacute;ra. Folyamatosan arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleik tapasztalatait jobb&aacute; tegy&eacute;k a visszajelz&eacute;sekből tanulva. Mindezt egy felhaszn&aacute;l&oacute;bar&aacute;t fel&uuml;let biztos&iacute;t&aacute;s&aacute;val garant&aacute;lj&aacute;k, melyet az &uuml;gyfelek visszajelz&eacute;sei alapj&aacute;n terveztek &eacute;s hoztak l&eacute;tre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja mag&aacute;ban, akik az oldalukon jelen&iacute;tik meg term&eacute;keiket. A Marketplace elad&oacute;k term&eacute;keinek k&ouml;sz&ouml;nhetően az oldalt b&ouml;ng&eacute;sző v&aacute;s&aacute;rl&oacute;k l&eacute;nyegesen nagyobb term&eacute;kk&iacute;n&aacute;latb&oacute;l v&aacute;logathatnak. A Marketplace elad&oacute;inak szolg&aacute;ltat&aacute;si sz&iacute;nvonal&aacute;t folyamatosan figyelemmel k&iacute;s&eacute;rik &eacute;s &eacute;rt&eacute;kelik, biztos&iacute;tva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszer&eacute;ben megszokott magas minős&eacute;gi elv&aacute;r&aacute;soknak.</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre
HIRDETÉS