eMAG Magyarország

Megbízható webáruház eMAG Magyarország
HIRDETÉS

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2021. december 11.

November 30-án rendeltem, ki is fizettem, azóta meg sem mozdult az emag raktáros készleten lévő termék, még a futárnak sem lett átadva. Semmi kommunikáció, telefonra több mint 20 percet kell várni, sablon válasz jön, emailre nem válaszolnak, messengeren sablon válasz érkezik.

2021. december 11.

1 hónap alatt sem jött meg a rendelt termék, úgy hogy azóta több ismerősöm is megkapta 3 nap alatt. Persze arra hivatkoznak éjjel nappal dolgoznak a sok rendelés miatt! Gyalázatos hazugság!
Többet innen nem rendelek! Inkább Mall.hu

2021. december 10.

eMag csapat nagyon ügyes ha a hibáikat kell elhárítani, kiképzést kaphattak hogyan kell mindent a vevőre hárítani, pénz csak egy irányba mehet, kommunikáció nincs, automatikus rendszerrel lehet csak érintkezni, ha gond van eMAG elvek alapján a vásárló feketelistára kerül. Előre nem szabad fizetni semmit, késik le kell mondani, mindent ellenőrizni kell átvétel elött, de legjobb semmit sem rendelni az eMAG-tól!!!!!

2021. december 10.

Eddigi legrosszabb futárszolgálat.... Találkoztam már érdekes szállítási formákkal mint pl egy le robbant ócska autóval jött egy nem túl igényes úri ember DE időben meg hozta a csomagot és normális állapotban..... Nos dec. 3án Emag-rol rendeltünk... Kiszállitas időpontja dec. 6-dika volt írva.. Napok óta azt írja hogy a futárszolgálat raktárában van, többször hívtuk őket hogy még is mikor szállítják ki és mindig flegma választ kaptunk hogy raktárban van majd szállítják... Ma (dec10) jött SMS hogy érkezik a csomag, de idő intervallumot nem írtak... Mivel lenne más dolgom így fel hívtam a telefon számot ami elvileg a kiszállitó futár száma hogy kb mikor érne ide, fel vette egy nem túl kedves hölgy majd közli hogy ez nem az ő körzete stb... De mondom ez a szám volt meg adva hogy ezen lehet érdeklődni, hát ő akkor sem tudja majd viszi a futár nem kaptam más elérhetőséget sem... Kicsivel később próbálta párom fel hívni őket hogy ez nem így működik ha már 3000ft a szállítási költség legalább normális tájékoztatást adjanak de senki nem veszi fel a telefont és jelenleg a weboldalt sem tudom meg nyitni.... Úgyhogy valószínűleg ez volt az utolsó emag rendelésünk amíg nincs más futárszolgálati lehetőség...

2021. december 10.

Németbol hamarabb ideert a csomagom mint innen. Soha tobbe. Ugyfelszolgalat fel nem venne a telefont. Elore soha ne fizessetek!!! Rendeles torlese, megrendel inkabb mashol!

2021. december 10.

Soha többé nem rendelek innen.

2021. december 10.

Próbáltam rendelni tőlük egy nagyobb terméket. Fizetésnél az online fizetést választottam. El is jutottam a fizetésig, de ott már nem lehetséges a fizetés. Hibás kártyaadatokra hivatkozik a rendszer. Többször próbáltam, más böngészőt használtam. De a fizetés sikertelen. Így aztán megrendeltem utánvéttel, ami több pénz sajnos. De nem érkezett meg a csomag. Próbáltam hívni az ügyfélszolgálatot többször is. A telefont persze nem veszik fel. Az üzenetekre, e-mailekre persze nem válaszolnak. Soha többet emag. Megtévesztés és csalás az egész.
Máshol, megrendeltem ugyanazt a terméket, (olcsóbban).

2021. december 10.

[13:02, 2021. 12. 08.] kovesinenagyildiko: aha
[13:03, 2021. 12. 08.] kovesinenagyildiko: A rendelt terméket viszonylag gyorsan a csomagautomatába helyezték. Mondjuk erről nem küldtek semmi értesítést, a várható szállítási idő pedig jóval későbbi volt, de véletlenül észrevettem az oldalon, hogy átvehető a csomag. Kódot viszont nem kaptam hozzá, sem SMS-ben, sem e-mailben. Ez meg lett reklamálva az ügyfélszolgálaton, ahol még 2x próbálták újraküldeni a kódot, de állítólag "nem kommunikált" az automata, ezért ez továbbra sem érkezett meg.
na ezután kezdődött az igazi balf.szkodás, heteken keresztül több telefon, ahol minden esetben biztosítottak egy ingyenes házhozszállításról, miután a csomag visszakerült a központi raktárukba. ma végre megérkezett a csomag, arról persze elfelejtettek tájékoztatni, hogy a futárnál nincs bankkártyás fizetési lehetőség, csak kp (szegény futár nem tehet róla, de persze ő kapja a hideget meleget, mivel állítása szerint ez rendszeresen problémát okoz.), illetve a futár érkezését sem jelezték előre.
sajnos a helyi boxról semmi jót nem hallottam, nyáron süti a nap, nem látható a képernyő, nem nyílik, kergetni kell a futárt, hogy átvehető legyen a csomag stb. éppen ezért másik boxba rendeltem, de nem jártam jobban.
ez egy pocsék szolgáltatás, senkinek nem ajánlom, nem versenyképes.

2021. december 10.

November 19 óta "útban van a bemutatóterem felé" a rendelt és kifizetett termék annak ellenére, hogy több boltjukban is készleten van azonnali átvétellel. Nem értem, hova tűnt, sima black friday csalás történt idén is?
Jelenleg készletkisöprés akció folyik, de szerintem könnyebb lenne készletet kisöpörni, ha ki is szállítanák a rendelt termékeket.

2021. december 9.

Senkinek nem ajánlom! rendelést felveszik, pénzt elfogadják, árut nem szállítanak! és a futárcégük ez a Sameday pedig hát..., egy nagy rakás sz..!
emag, samday soha senkinek!!!

2021. december 9.

vettem tőluk terméket, amit nem szállítottak ki! az árát beszedték, de semmi teljesítés! senkinek nem ajánlom!!! (hiába olcsó, ha kifizeted és nem kapod meg, így lesz az olcsó nagyon drága) nem is értem hogy az ED hogy tudott összeállni egy ilyen szar céggel!

2021. december 9.

A BF rendelést nem szállítják ki, készlethiányra hivatkozva, közben ugyanazt a gépet meg lehet vásárolni teljes áron! Hazug cég!

2021. december 9.

Senkinek sem ajánlom! Senki ne fizessen előre! Csak utánvéttel! Katasztrofális cég, megbízhatatlanok teljes mértékig! Ügyintézés nulla, ügyfélszolgálat beszámíthatatlan csak dísznek ülnek ott nyugtatni az ügyfeleket, de semmi kézzelfogható információt! Az Emag csomagküldő szolgálata szintén elérhetetlen, ügyfélszolgálat szintén nulla! Válaszra sem méltatnak! November 23 óta a helyi depoban van a csomagom a nyomkövetés szerint, még mindig semmi más info nincs, pedig előre kifizettem nov.19-én 41.000ft-ot. Megbízhatatlan cég ugy ahogy van! Méltatlanul kezelik a vásárlót! Nem ajánlom hogy innen vasároljanak!

2021. december 9.

Rengeteg nagy értékű terméket rendeltem tőlük az évek alatt, de amit most csinálnak az abszolút nonszensz.

December 2.-án bejelentettem, hogy hibás a termék. 3.-án felvette a futár és azóta semmi információm.
Még egy szerencsétlen automata e-mailt sem tudnak küldeni arról, hogy milyen státuszban van az ügyintézés.
Az ügyfélszolgálat egy nulla. Konkrétan 10-15x probáltam hívni őket, természetesen nem veszik fel.
Minden alkalommal legalább 15 percig várakoztam.
Abszolút nem ajánlom (már) senkinek!

2021. december 8.

Nov.14-én rendelt árú még nem érkezet ma dec.8-ka van. Az ügyfélszolgálat egy vicc, nem tudnak semmit pedig nem egyszer hívtam őket.

2021. december 8.

November 29.én rendeltem a páromnak egy fejhalgatót amit a mai napig nem szálítottak ki! Emailra nem válaszolnak a telefont nem veszik fel. Senkinek nem ajánlom undorító cég!!!!

2021. december 8.

Én a november 29.én rendelt, 1-2 munkanapos kiszállítással ígért rendelésemet szeretném végre látni!!! Telefonos ügyfélszolgálatra 20 percet várva nem jelentkezett senki, üzenetre nem válaszolt senki!!! Fogyasztóvédelemmel gyorsabban fogok haladni???

2021. december 8.

December 1.-én rendeltem egy monitort, amihez azt írták, hogy van raktáron és másnapi szállítást ígértek. Másnap kaptam 2 SMS-t hogy megpróbálják 3 munkanapon belül. Itt vagyok egy héttel később, és sehonnan semmi információ a rendelésemről, csak annyi, hogy kifizettem. Telefonon nem lehet elérni őket, a saját üzenetküldő rendszerükre meg nem reagálnak. Undorító, szánalmas, gagyi cég, soha ne rendeljen senki semmit innen.

2021. december 8.

Maga a webshop szuper általában ruhát rendelek cipőt esetleg.. Viszont ez az új futár cég borzalmas.. Eddig gond nélkül megjott csomag.. Ma jött SMS ma érkezik.. Vártuk itthon nem jött.. Felhivtuk őket erre közlik ma már nem hozzák ki mert sok a csomag nevetséges. Sameday futár szolgálat.. Hm

2021. december 8.

Aki emag3000 kuponnal vásárolt, de a rendelését nem kapta meg, azt varjuk szeretetteljes a 'Törölt emag kuponos rendelések' Facebook caoportban.

2021. december 8.

Nagy kedvezmények, de teljesen túlvállalják magukat, nekem 3 hete áll náluk egy előre kifizetett rendelésem, amit elvileg 2 hete kellett volna teljesíteniük. Elérhetetlenek telefonon, messengeren és személyesen pedig nem segítenek. Teljesen felháborító! Ha valamire időben (1 hónapon belül) szükséged van, NE tőlük rendelj, hiába a jó árak!

2021. december 7.

Minden termék után más szállítási díj. 5db terméknél már 10000ft csak a szállítás. Akkor inkább megrendelem máshol és csak egyszer kell szállítási díjjat fizetni!

2021. december 6.

Több hetet kell várni a kiszállításra, senkinek se ajánlom, gagyi cég.

2021. december 6.

Rendelés - Ok
Fizetés - Ok
Szállítás - ???
Kommunikáció - Semmire nem reagálnak

2021. december 4.

Nem azt a termèket küldtèk ki mint amit rendeltem, vàlaszra nem mèltatnak, senkinek sem ajànlom.
A kiszallìtàs is egy vicc volt, kèsett sokat, semmi infòt nem kap az ember

2021. december 4.

MS WIN10 operációs rendszert vásároltam, illetve annak aktíváló kulcsát. Ezt Emailban küldik, immáron négy napja. Hangsulyozom elektronikus kiszállítás több mint négy nap. Az ügyfélsolgálat megszünt létezni. Iszonyú ciki az egész. Ráadáasul a marketplace partnerük agy fiktív román cég, aminek se telefonja, se honlapja, se email címe.

2021. december 4.

Kiszállítás: Sameday futárszolgálat egy nagyszar!! Kb 3hete varok a csomagomra. Most mikor hozná a futár,írnak üzenetet,hogy mai napon érkezok. Jó de kb mikor??? Felhívtam a megadott telefonszámot,amit többszörös kinyomás után sikerült felvennie a futár hölgynek és közölte,hogy ne hívogassam,mert dolgozik nincs ideje. Jó mondom,csak annyit szeretnék tudni,hogy kb mikor érkezik a csomagom. Jó nem sikerült a kiszállítás,mert nem volt együttműködő. Azért 0-24h -ban én sem tudok otthon ülni.
Másnap megint kiszállítás. Más futárszolgálatok jelezni szoktak,ha érkeznek 5-10perccel előtte a címre. Ő nem jelzett,persze otthon senki.... próbáltam elérni telefonon,de kinyomja nem veszi fel,ne hívogassam,mert nincs ideje. De! Tudott smst írni nekem! Ez állt benne: ne hívogassam,mert nem ér rá,meg 3szor kihozta már a csomagot,senki nincs. Majd egyszer jön erre. Hozzá teszem smst volt ideje írni! Vissza írtam,hogy adjon egy címet és akkor odamegyek én! Reakció,együtt működés 0. Nem is tudom,hogy dolgozhat ilyen idegbeteg ilyen munkakörben,ha nem bírja,még ha stressz is van?!

2021. december 3.

1 terméket rendeltem, azt ígérték, hogy 2 munkanapon belül megérkezik. 5! munkanap után kaptam egy e-mailt, hogy örüljek, mert feladták és másnap megérkezik. Ez 4 napja volt. Majd ismét írtak egy sms-t, hogy még 3 munkanap. Felháborító és elfogadhatatlan. Soha többé nem rendelek innen.

2021. december 2.

Nem kaptam meg a rendelt terméket, az összes szabimat erre pazaróltam

2021. december 2.

Borzalmas átverés,exterém lehúzás sok terméknél, most pl egy gyerek maszokat árulnak 150e forintért ami mindenhol máshol 80 max 90e.
Mindenki tájékozódjon mielőtt rendel tőlük..

Irány a bolt oldala!

<h3><strong><u>Tudnival&oacute;k az eMAG-r&oacute;l</u></strong></h3>
<p>K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 orsz&aacute;g&aacute;ban megtal&aacute;lhat&oacute;ak: Magyarorsz&aacute;gon, Lengyelorsz&aacute;gban, Rom&aacute;ni&aacute;ban &eacute;s Bulg&aacute;ri&aacute;ban. &Uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt filoz&oacute;fi&aacute;jukra alapozva, folyamatosan igyekeznek &uuml;gyfeleik mindennapjait megk&ouml;nny&iacute;teni.</p>
<h3><strong><u>T&ouml;rt&eacute;net&uuml;k</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban l&eacute;ptek a magyarorsz&aacute;gi piacra</li>
<li>tagjai a d&eacute;l-afrikai sz&eacute;khelyű Naspers multinacion&aacute;lis befektető csoportnak, mely a 2014-es p&eacute;nz&uuml;gyi &eacute;vben 6157 milli&oacute; doll&aacute;r j&ouml;vedelmet &eacute;rt el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű v&aacute;s&aacute;rl&aacute;si esem&eacute;nyekkel lept&eacute;k meg &uuml;gyfeleiket, mint p&eacute;ld&aacute;ul az &Eacute;szbont&oacute; Akci&oacute;k Napjai, r&aacute;ad&aacute;sul bevezett&eacute;k a Black Friday elnevez&eacute;sű rendk&iacute;v&uuml;li akci&oacute;kkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek v&aacute;s&aacute;rl&oacute;ik sz&aacute;m&aacute;ra &Aacute;rak Forradalm&aacute;val &eacute;s K&eacute;szletkis&ouml;pr&eacute;ssel</li>
<li>A Black Friday egy k&uuml;l&ouml;nleges esem&eacute;ny, amely minden bizonnyal Magyarorsz&aacute;gon is hagyom&aacute;nny&aacute; v&aacute;lik, ahogyan az m&aacute;s orsz&aacute;gokban is t&ouml;rt&eacute;nt. Rengeteg erőfesz&iacute;t&eacute;st &eacute;s szenved&eacute;lyt fektettek az elők&eacute;sz&uuml;letekbe &eacute;s az eredm&eacute;nyek is azt mutatj&aacute;k, hogy meg&eacute;ri. Ezen a rendk&iacute;v&uuml;li napon az online kereskedelem t&uacute;lsz&aacute;rnyalja az offline kereskedelmet, a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;knak pedig lehetős&eacute;g&uuml;k van igen kedvező &aacute;ron beszerezni a k&iacute;v&aacute;nt term&eacute;keket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napj&aacute;n 315 ezer megv&aacute;s&aacute;rolt term&eacute;ket rendeltek oldalukon, t&ouml;bb mint 2.1 milli&oacute; l&aacute;togat&oacute; &eacute;rkezett csup&aacute;n egyetlen nap alatt, valamint rekordsz&aacute;m&uacute; forgalom &eacute;s l&aacute;togat&aacute;s &eacute;rkezett a mobil platformokr&oacute;l is- k&ouml;zel 50%.</li>
<li>mobilalkalmaz&aacute;sukat folyamatosan fejlesztik, hogy &uuml;gyfeleik b&aacute;rhol &eacute;s b&aacute;rmikor &eacute;lvezhess&eacute;k legjobb aj&aacute;nlataikat &eacute;s az online v&aacute;s&aacute;rl&aacute;s előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>C&eacute;l, v&iacute;zi&oacute;, v&aacute;llalati kult&uacute;ra</u></strong></h3>
<ul>
<li>C&eacute;l: Az &uuml;gyfeleik &eacute;let&eacute;t jobb&aacute; tenni az&aacute;ltal, hogy időt &eacute;s p&eacute;nzt sp&oacute;rolnak meg nekik.</li>
<li>V&iacute;zi&oacute;: K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa legnagyobb online kereskedőj&eacute;v&eacute; v&aacute;lni.</li>
<li>V&aacute;llalati kult&uacute;ra: A c&eacute;lokat szem előtt tartva arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleiket boldogg&aacute; tegy&eacute;k &eacute;s &uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt szellemben teljes&iacute;ts&eacute;k &iacute;g&eacute;reteiket. Vallj&aacute;k, hogy gyorsas&aacute;gukkal, fejleszt&eacute;seikkel &eacute;s &uacute;j szolg&aacute;ltat&aacute;saikkal k&ouml;zelebb ker&uuml;lhetnek &uuml;gyfeleikhez. Nagy hangs&uacute;lyt fektetnek az alkalmazottakra, a fel&uuml;letekre &eacute;s a technol&oacute;gi&aacute;ra, a szolg&aacute;ltat&aacute;sokra &eacute;s az innov&aacute;ci&oacute;ra. Folyamatosan arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleik tapasztalatait jobb&aacute; tegy&eacute;k a visszajelz&eacute;sekből tanulva. Mindezt egy felhaszn&aacute;l&oacute;bar&aacute;t fel&uuml;let biztos&iacute;t&aacute;s&aacute;val garant&aacute;lj&aacute;k, melyet az &uuml;gyfelek visszajelz&eacute;sei alapj&aacute;n terveztek &eacute;s hoztak l&eacute;tre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja mag&aacute;ban, akik az oldalukon jelen&iacute;tik meg term&eacute;keiket. A Marketplace elad&oacute;k term&eacute;keinek k&ouml;sz&ouml;nhetően az oldalt b&ouml;ng&eacute;sző v&aacute;s&aacute;rl&oacute;k l&eacute;nyegesen nagyobb term&eacute;kk&iacute;n&aacute;latb&oacute;l v&aacute;logathatnak. A Marketplace elad&oacute;inak szolg&aacute;ltat&aacute;si sz&iacute;nvonal&aacute;t folyamatosan figyelemmel k&iacute;s&eacute;rik &eacute;s &eacute;rt&eacute;kelik, biztos&iacute;tva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszer&eacute;ben megszokott magas minős&eacute;gi elv&aacute;r&aacute;soknak.</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre
HIRDETÉS