eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

Senkinek nem ajánlom! rendelést felveszik, pénzt elfogadják, árut nem szállítanak! és a futárcégük ez a Sameday pedig hát..., egy nagy rakás sz..!
emag, samday soha senkinek!!!

vettem tőluk terméket, amit nem szállítottak ki! az árát beszedték, de semmi teljesítés! senkinek nem ajánlom!!! (hiába olcsó, ha kifizeted és nem kapod meg, így lesz az olcsó nagyon drága) nem is értem hogy az ED hogy tudott összeállni egy ilyen szar céggel!

A BF rendelést nem szállítják ki, készlethiányra hivatkozva, közben ugyanazt a gépet meg lehet vásárolni teljes áron! Hazug cég!

Senkinek sem ajánlom! Senki ne fizessen előre! Csak utánvéttel! Katasztrofális cég, megbízhatatlanok teljes mértékig! Ügyintézés nulla, ügyfélszolgálat beszámíthatatlan csak dísznek ülnek ott nyugtatni az ügyfeleket, de semmi kézzelfogható információt! Az Emag csomagküldő szolgálata szintén elérhetetlen, ügyfélszolgálat szintén nulla! Válaszra sem méltatnak! November 23 óta a helyi depoban van a csomagom a nyomkövetés szerint, még mindig semmi más info nincs, pedig előre kifizettem nov.19-én 41.000ft-ot. Megbízhatatlan cég ugy ahogy van! Méltatlanul kezelik a vásárlót! Nem ajánlom hogy innen vasároljanak!

Rengeteg nagy értékű terméket rendeltem tőlük az évek alatt, de amit most csinálnak az abszolút nonszensz.
December 2.-án bejelentettem, hogy hibás a termék. 3.-án felvette a futár és azóta semmi információm.
Még egy szerencsétlen automata e-mailt sem tudnak küldeni arról, hogy milyen státuszban van az ügyintézés.
Az ügyfélszolgálat egy nulla. Konkrétan 10-15x probáltam hívni őket, természetesen nem veszik fel.
Minden alkalommal legalább 15 percig várakoztam.
Abszolút nem ajánlom (már) senkinek!

Nov.14-én rendelt árú még nem érkezet ma dec.8-ka van. Az ügyfélszolgálat egy vicc, nem tudnak semmit pedig nem egyszer hívtam őket.

November 29.én rendeltem a páromnak egy fejhalgatót amit a mai napig nem szálítottak ki! Emailra nem válaszolnak a telefont nem veszik fel. Senkinek nem ajánlom undorító cég!!!!

Én a november 29.én rendelt, 1-2 munkanapos kiszállítással ígért rendelésemet szeretném végre látni!!! Telefonos ügyfélszolgálatra 20 percet várva nem jelentkezett senki, üzenetre nem válaszolt senki!!! Fogyasztóvédelemmel gyorsabban fogok haladni???

December 1.-én rendeltem egy monitort, amihez azt írták, hogy van raktáron és másnapi szállítást ígértek. Másnap kaptam 2 SMS-t hogy megpróbálják 3 munkanapon belül. Itt vagyok egy héttel később, és sehonnan semmi információ a rendelésemről, csak annyi, hogy kifizettem. Telefonon nem lehet elérni őket, a saját üzenetküldő rendszerükre meg nem reagálnak. Undorító, szánalmas, gagyi cég, soha ne rendeljen senki semmit innen.

Maga a webshop szuper általában ruhát rendelek cipőt esetleg.. Viszont ez az új futár cég borzalmas.. Eddig gond nélkül megjott csomag.. Ma jött SMS ma érkezik.. Vártuk itthon nem jött.. Felhivtuk őket erre közlik ma már nem hozzák ki mert sok a csomag nevetséges. Sameday futár szolgálat.. Hm

Aki emag3000 kuponnal vásárolt, de a rendelését nem kapta meg, azt varjuk szeretetteljes a 'Törölt emag kuponos rendelések' Facebook caoportban.

Nagy kedvezmények, de teljesen túlvállalják magukat, nekem 3 hete áll náluk egy előre kifizetett rendelésem, amit elvileg 2 hete kellett volna teljesíteniük. Elérhetetlenek telefonon, messengeren és személyesen pedig nem segítenek. Teljesen felháborító! Ha valamire időben (1 hónapon belül) szükséged van, NE tőlük rendelj, hiába a jó árak!

Minden termék után más szállítási díj. 5db terméknél már 10000ft csak a szállítás. Akkor inkább megrendelem máshol és csak egyszer kell szállítási díjjat fizetni!

Több hetet kell várni a kiszállításra, senkinek se ajánlom, gagyi cég.

Rendelés - Ok
Fizetés - Ok
Szállítás - ???
Kommunikáció - Semmire nem reagálnak

Nem azt a termèket küldtèk ki mint amit rendeltem, vàlaszra nem mèltatnak, senkinek sem ajànlom.
A kiszallìtàs is egy vicc volt, kèsett sokat, semmi infòt nem kap az ember

MS WIN10 operációs rendszert vásároltam, illetve annak aktíváló kulcsát. Ezt Emailban küldik, immáron négy napja. Hangsulyozom elektronikus kiszállítás több mint négy nap. Az ügyfélsolgálat megszünt létezni. Iszonyú ciki az egész. Ráadáasul a marketplace partnerük agy fiktív román cég, aminek se telefonja, se honlapja, se email címe.

Kiszállítás: Sameday futárszolgálat egy nagyszar!! Kb 3hete varok a csomagomra. Most mikor hozná a futár,írnak üzenetet,hogy mai napon érkezok. Jó de kb mikor??? Felhívtam a megadott telefonszámot,amit többszörös kinyomás után sikerült felvennie a futár hölgynek és közölte,hogy ne hívogassam,mert dolgozik nincs ideje. Jó mondom,csak annyit szeretnék tudni,hogy kb mikor érkezik a csomagom. Jó nem sikerült a kiszállítás,mert nem volt együttműködő. Azért 0-24h -ban én sem tudok otthon ülni.
Másnap megint kiszállítás. Más futárszolgálatok jelezni szoktak,ha érkeznek 5-10perccel előtte a címre. Ő nem jelzett,persze otthon senki.... próbáltam elérni telefonon,de kinyomja nem veszi fel,ne hívogassam,mert nincs ideje. De! Tudott smst írni nekem! Ez állt benne: ne hívogassam,mert nem ér rá,meg 3szor kihozta már a csomagot,senki nincs. Majd egyszer jön erre. Hozzá teszem smst volt ideje írni! Vissza írtam,hogy adjon egy címet és akkor odamegyek én! Reakció,együtt működés 0. Nem is tudom,hogy dolgozhat ilyen idegbeteg ilyen munkakörben,ha nem bírja,még ha stressz is van?!

1 terméket rendeltem, azt ígérték, hogy 2 munkanapon belül megérkezik. 5! munkanap után kaptam egy e-mailt, hogy örüljek, mert feladták és másnap megérkezik. Ez 4 napja volt. Majd ismét írtak egy sms-t, hogy még 3 munkanap. Felháborító és elfogadhatatlan. Soha többé nem rendelek innen.

Nem kaptam meg a rendelt terméket, az összes szabimat erre pazaróltam

Borzalmas átverés,exterém lehúzás sok terméknél, most pl egy gyerek maszokat árulnak 150e forintért ami mindenhol máshol 80 max 90e.
Mindenki tájékozódjon mielőtt rendel tőlük..

Utolsó semmi banda. Megrendelt termék felé érkezett meg kB 20 perc mire ügyintézöt kapcsolnak 6 szor telefonáltam mire elődöntőttem vissza küldöm a terméket ( 3 hét eltelt ) november 20 an vissza érkezett a termék de december elsején még nem tudják hogy visza kapom e a pénzem jelzem a termék egyes doboza saját csomagolásaban lett visza küldve. És most mihez kezdjek soha többé nem vásárolok tőlük semmit. 😡🤬😡😡🤬😠

4 termék helyett 3 volt a dobozban. Szerencsére postán vettem át, ahol a postás hölgy előtt bontottam fel. A posta vezetőjének köszönhetően jegyzőkönyv is készült az esetről. A csomag feladáskori súlya 440 g volt, egy termék pedig 127 g-os, tehát eredetileg sem lehetett benne 4 db. Megírtam nekik, semmi reakció. Telefonáltam, azt mondták kb. 4 nap, amíg a raktár válaszol, hogy ők hibáztak-e és tudnak-e másikat küldeni. Engem nem érdekel ki hibázott, én a terméket nem kaptam meg, pedig kifizettem. Az esetet tőlem vizsgálhatják még hetekig, én szeretném mielőbb megkapni a terméket vagy visszakapni a pénzt. Bizonyítani tudom, hogy hiányos volt a csomag, és pont. Kifizettem valamit, amit nem kaptam meg, és csak annyit mondanak, hogy VÁRJAK! De miért és meddig?

Remek, széles választék. Gondoltam innen beszerzek mindent karácsonyra.
A meglepetés akkor ért, mikor minden termék után külön szállítási költséget számítottak fel, mert MINDET MÁS FORGAMAZZA. A marketplace partnerek listája olyan hosszú, mint égen a csillag. Ez most komoly? VÁSÁROL ÍGY BÁRKI? 4 teméknél már 9.000,- szállítási költségnél tartottam. Állítólag az easybox ingyenes a partnereknél is, akik erre szerződtek. A böngészés során hogy a jó Istenben lehet kiválogatni mi saját és mi patrner? Mit hogyan szállítanak? Miután az ember az összeválogatással eltöltött 1 órát, jön a hideg zuhany és törli az egész kosarat, megfogadva, hogy az életben ennek az oldalnak a közelébe sem megy.
Az ügyfélszolgálat elérhetetlen. Gondoltam adok esélyt, hogy megveregessék a buksimat, és elmagyarázzák, mit csinálok rosszul, a rendszer nem is így működik.... Számomra ELFOGADHATATLAN ÜZLETPOLITIKA.

Bolt által rossz számlát állitottak ki amit nem korrigálnak.Bleck Friday miatti rendelésre hivatkoznak.De ők hibáztak.Elfogadhatatlan.Nagy csalodás a cég.

November 15-én rendeltem egy terméket, amelynek a kiszállítását másnapra ígérték az eMAG üzletbe ahova kértem.
2 nap után telefonon érdeklődtem a termék felől, akkor azt mondták várhatón 4 nap a megrendeléstől.
A 4. napon ismét telefonon érdeklődtem, nem tudták megmondani merre jár a megrendelésem.
A rendeléstől számítva 1 hét után felhívtam őket harmadszorra is amikor közölték, hogy rossz helyre szállították a csomagomat ezért további 4 napot várjak, de biztosítottak róla, hogy értesítenek amint átvetető az üzletben ahová kértem a szállítást.
Ma letelt ez a 4 nap, felhívtam őket és tájékoztattak róla, hogy az üzletben a termékem, azonnal átvehető, miközben direkt kértem, h üzenjenek, ha így lesz.
Összegezve:
1. nem tartják a saját maguk által vállalt határidőket (1 nap helyett 11 nap)
2. nem tájékoztatnak a termék hollétéről (én azt vettem le az elmúlt közel 2 hétben fogalmuk sem volt hol a termékem)
3. az ügyfélszolgálatosok olyan hangnemet engednek meg maguknak amit nem lenne szabad.
Netes rendelés negatív tapasztalat szerzésben viszik a prímet, vállalhatatlan szolgáltatást nyújtanak.

hát az emagrolenyit senkinek nem ajánlom mert a megrendelt termékem nem szálitoták ki de a pénzt egyből le vette senkit se lehet elérni hogy mi van a csomagal a futárnak se aták átt és már 48 ora is le telet 24 esdikén kelet volna meg kapnom a csomagot

nem megbízható és szörnyen lassúak
Rakás szar.. e-mailbe hitegetik az embert...

Nagy csalódás volt számomra, rendelni szeretem volna telefont, rendelés megtörtént, utána már csak a hitegetést.
Nem érkezet meg , nem vártam így töröltettem. Ügyfélszolgálat, vagy személyen segítség nincs.
Nem is foglalkoznak azzal, hogy vásárlót veszítenek ezzel.

Lesújtó. Még augusztusban vásároltam egy beépíthető mosogatógépet. Műszaki probléma miatt visszaküldtem. Az árát 130.000 Ft ot nem kértem vissza ,utalványt kértem. Nov 18-án vásároltam egy forgószéket. Az utalványból próbáltam kifizetni.Nem ment- elfogadjuk nem fogadjuk- négy öt üzenetváltás.Az utolsó szerint elfogadták, erről azonban hitelt érdemlő értesítést azóta sem kaptam.A különbözet még mindig kb 40.ezer volt a javamra-ez eltünt .A reklamációra elérhetetlenek.
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre