eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

Hibás terméket lehetetlen visszaküldteni, elérni kommunikálni velük szintén lehetetlen soha többet innen rendelni semmit nem fogunk. Senkinek nem ajánlom

Dec. 8-i rendelés, dec. 13-at írnak átvételre. Semmi nem történik a 13-héten, majd 19-én, vasárnap üzenet: 13-án megérkezett a csomag, átvételi intervallum dec. 19-dec. 19. Tehát ha nem tudtam volna ma elmenni érte, szépen visszavitték volna a kifizetett terméket. Inkább maradnak a megbízható oldalak, innen nem merek rendelni többet...

Ez év decemberb első felében 3 alkalommal rendeltem utánvéttel. Mindháromszor rendben, sértetlenül megérkezett a termék.

Üdvözlet.
Én megkaptam amit rendeltem, és egyelőre működik!
Volt egy másik megrendelésem, amit személyesen szerettem volna átvenni. Az nem sikerült, kb 1.5 hét múlva irtak, hogy csak postán lehet.. Mindegy nemlátok bele a logisztikai hátterükbe, ekkora forgalom mellett amit produkálnak elhiszem, hogy nem kispályás mutatvány, mindent tökéletesen lebonyolítani..
Minden esetre ezt az előre utalok dolgot felejtsétek el.. Tudom úgy olcsóbb első körben, de nem éri meg a gond van.
A másik, hogy csak emag álltal forgalmazott terméket nézzetek,
egyrészt a szállítás igy olcsóbb, kettő ha garanciális probléma merül fel, a terméket ők szállítják el. Mondjuk az más kérdés mennyi idő alatt..
Köszönöm

Megbízhatatlan, elérhetetlen társaság, soha többet.

TISZTELT EMAG!!!!!! December 07-én rendeltem és a kiszállítás várható időpontja 2021.12.10-e volt, ezért rendeltük meg. Érdeklődésemre az alábbi VÁLASZT KAPTAM E-mail-ben: ((Rendelésed kézbesítése elhúzódik, dolgozunk rajta! Ez elmúlt időszakban érkezett rendelések mennyisége minden elképzelésünket felülmúlta, köszönjük, hogy Te is az eMAG-ot választottad!
A vártnál is nagyobb rendelés mennyiség a vártnál is több kihívásokkal jár, ami miatt egyes rendelések kézbesítése elhúzódhat, ahogy a Te rendelésed esetén is történik.)) SAJNOS AZ EMAG-OT VÁLASZTOTTUK,MERT EDDIG JÓ VOLT, DE SOHA TÖBBET, A TOVÁBBI MEGRENDELÉSEINKET SEM ITT ADJUK LE. 😒.Azóta semmi további információ az átvétel időpontjáról. Továbbra is hirdetik a terméket most már december 21. átvétel határidővel. Akkor mért vették fel a megrendelést és írtak átvételi határidőt (sőt újabb hirdetéseket is küldenek) amikor még ezt sem teljesítik időre. Várom szíves válaszukat az átvétel idejére vonatkozóan? ha nem tudjuk átvenni december 21-ig akkor visszavonjuk a megrendelést és nem rendelünk Önöktől a továbbiakban semmit. Üdvözlettel: Válaszra várva!!!! Rajczi Erzsébet Tel: 30-655-8022

Imadkozzon mindenki aki innen rendel műszaki cikket,hogy ne romoljon el! Augusztus óta négyszer küldtük javításra a tv-t,mert csak négyszeri hiba után lehet levásárolni! Ötödjére véletlen tévedésből megint vissza küldték! Egy hónapot vártunk a kuponra a Szellemkép Bt-től, amit elvileg az emag-nál e tudunk vásárolni, Onnan elhajtottak minkat,hogy postan adjuk fel a papírokat az emag logisztikai raktárának! Most itt tartunk és év vége van,de tv sehol meg pénz se! Ez azért egy kicsit felháborító,hogy egy ekkora cég és hónapokba telik ezt elintézni!

Ez a cég egy szar. Ne rendeljetek semmit, mert nem szállítják ki. November 19-én rendeltem, a szerencsétlen ügyfélszolgálatossal a 25 perces koncertélmény után beszéltem. Még arra se volt képes, hogy módosítsa legalább a szállítási feltételeket és ingyen kihozzák. Még egyszer: november 19. Egy hónapja. Mindenféle blablával etetnek, válasz nincs.
Mire várunk?????

Megbízhatatlan, pontatlan és nincs meg a csomag!

Jó árak vannak de egyenlőre 11napja várom a megrendelt monitort ügyfélszolgálatuk sajnos nem ért rá válaszolni hogy mi van

Rendeltem 4 okosorat,ma erkezett meg a csomag benne 4 db zewa papirzsebkendövel.

Egy Gorenje kombinált hűtőszekrényt rendeltünk karácsony előtt. Minden nap másik szállító hívott fel a HDT csomagküldőtől és természetesen semmit nem tudtak az előző nap megbeszéltekről. Most eltelt 3 nap, de a hűtő még nem érkezett meg! Érdekelne, hogy mennyire tesz jót egy hűtőszekrénynek 3 nap zötykölődés, húzi-voni? Figyelembe veszik ezt egy meghibásodáskor?
Arról nem beszélve, hogy mennyi bosszúságot okoztak!
A boltnak célszerű lenne a HDT helyett másik csomagküldő szolgálattal szerződni.
A "rossz" minősítés ennek szól!

Megrendeltünk párommal karácsonyra egy terméket 12.09.-én. Kiszállítást mol kútra 12.11 szombatra írták, amin kicsit csodálkoztunk, hogy miért lenne szombaton szállítás.
12.15.-én miután semmi értesítésünk azon kívül, hogy "sikeres fizetés" NINCS próbáljuk elérni az emagot. SE EMAILRE, SE TELEFONRA, SE PANASZRA, SE FACEBOOKRA NEM VÁLASZOLNAK. HA EZT TUDOM MÁSHOL VESZEM MEG 5000-EL DRÁGÁBBAN A TERMÉKET, AZ LEGALÁBB TUTI REAGÁL.

12.08.-án fizettem ki egy terméket, easyboxba szállítással.
Vásárláskor a szállítás a normál időpontra volt jelezve, 12.10.-re. Email és sms-esk után, hogy ne izguljak!!! , mert küldik a csomagot a rendelés adatainál látható lett, hogy 12.15.-én bekerült a csomag a szekrénybe.. A baj csak az, hogy nem kaptam erről értesítést és a nyitó kódot vagy qr kódot sem... elméletileg 12.18.-ig vehetem át a csomagot, csak nem tudom hogyan. Ügyfélszolgálat elérhetetlen, kapcsolati űrlapra - panaszra nem válaszolnak.
Korábbi években nagyon jó tapasztaltok voltak az emag-gal... de most az utolsó pár rendelésnél már látszott, hogy vmi nem stimmel. Ez az utolsó pedig katasztrófa... nem tudom adok-e esélyt a jövőben nekik..
Kár értük, de maguknak köszönhetik, ha nem tesznek rendet a kiszállításoknál

Köszönöm szépen EMAG, hogy sikerült a két termékből álló rendelésemből egyet kiszállítani 7 munkanap alatt, úgy, hogy a másik szállításáról semmi információ nincsen, pedig figyeltem arra, hogy raktáron legyen és az EMAG forgalmazza mindkettőt.
Azt elfogadtam, hogy ünnepi időszakban nagyon nehéz helytállni, de hogy 8 nap alatt kb. 4 nap után kaptam SMS-t, hogy megpróbálják kézbesíteni a csomagot 3 munkanapon belül és megkapom a legfontosabb termék nélkül, úgy, hogy az egész rendelés kézbesítéséről szó volt, az szimplán vicc! Az biztos, hogy innen többet nem rendelek. Hulladék a kommunikáció, hulladék ez a részleges kiszállítás, a futárszolgálatot inkább hagyjuk is, inkább rendelek 1000 Ft-al többért máshonnan és fizetek házhozszállítási díjat, mint hogy ezzel a megbízhatatlan cégre bármit rábízzak. Szerencsére utánvéttel fizettem, de akkor is felháborító az egész cég hozzáállása!

Soha többet!!!
Elérni nem lehet őket,semmilyen fórumon.
2021.12.06-án rendeltem tlük, én barom ki is fizettem előre.... Mai napon kellett volna szálltani, a nyomonkövetésnél csak az látszik,hogy megrendeltem,kifizettem és innentől kezdve menjek a fenébe,mert még sak fel se adták 10 nap alatt. Azt hogy fogom visszaszerezni a pénzem nem tudom,de nagyon kellemes ünnepekt tudok csak kívánni ennek a cégnek és minden borzalmasan segítőkész kollégájának.....

Kritikán aluli. November 30.-án rendeltem, azóta sem érkezett meg. Természetesen egyetlen platformon sem hajlandóak válaszolni. Telefonon elérhetetlenek.

Rendeltem egy telefon 3 napos kiszállitásbol 1 hét után én mentem a telefonért mert a futáruk nem tudta elhozni házhoz ! Mai világba ilyen minősíthetetlen munkát nem várna az ember.. ja és persze 100 ezer forint vásárlás felett van 2500 ft kiszálítási díj.. amivel nem is lenne baj ha nem én mennék érte... telefonos ügyfélszolgalat ha éppen felveszik akkor se tudnak semmit..

Sajnos semmi jót nem tudok írni én sem, a tapasztalataim maximálisan alátámasztják a teljes trehányságot, mohóságot és mások semmibe vételét, ami ezt a céget jellemzi. Az itt leírt rossz véleményekhez képest újat mondani nem tudok, a rengeteg 'kamu' jó vélemény közül viszont kiemelnék egyet, ami nagyon tetszett, így szól: "Itt aztán mindig elégedett a vásárló, köszönöm." hangzik a katasztrofális vélemények tengerében egy állítólagos Kelemen Sárától (aki nyilván nem létezik, hiszen valószínűleg az Emag valamelyik 'internet kommandósa') Kedves Sára és a többi kommandós! Ha már kamu véleményeket írtok, akkor legalább egy minimális erőfeszítést tegyetek, hogy egy kicsit hihető legyen. Ugyanolyan trehányak és fantáziátlanok vagytok, mint az anyacégetek!

Szep estet rendeltem az emagrol le adtam a telefonszamom csak az ki van kapcsolva a forgalombol.szeretnenk le adni egy masikat amin elèrhetö leszek 06-20-989-34-80

Mindenkinek felhívom a figyelmét eme csoda cég tevékenységére. November 18-án kifizetett termék még a mai napig nem érkezett meg. December 5-én lemondtam a rendelést, melyre ma kaptam egy választ. Ezt idéznewm kell!
"Szia. Azt látom, hogy a terméket nem az eMAG forgalmazza, hanem az egyik partnercégünk. Ilyen esetben mi csak közvetítőként veszünk részt ügyfél és eladó között, továbbítjuk a partnernek a rendelésed és ők intézik a szállítást, számlázást, visszáru és garancia problémákat.
Kérlek, amennyiben kérdésed van ezekkel kapcsolatban, őket keresd fel a lenti elérhetőségek egyikén:
Telefonszám: +393351237956
Email: aosomitalysrl@emag.hu"
Tehát ők csak közvetítők, és vegyem fel a kapcsolatot a partnercégükkel! No, meg a ....

Messze kerülendő. Az előre kifizetett, a vásárlás időpontjában raktáron jelzett terméket hetekig nem küldik. Az emag-os futárcég, sameday pedig méltó párja. Szándékosan egyszerre rendeltem több terméket, egy szállítási díjat fizettem, azonban a csomagokat egyesével hozzák, így napokon keresztül otthon kell ülni és a futárt lesni, egész nap, mert időablakot a kiszállításhoz nem adnak. Némelyik futár nem hajlandó házhoz hozni a terméket, neked kell az utcára lemenni és átvenni. Gondolom lassan odáig fognak fejlődni, hogy csoportos kézbesítés lesz elérhető náluk és mondjuk a Nyugatihoz hívnak mindenkit átvenni a „házhoz szállított” csomagját. Vagy megkérnek, hogy én kézbesítsem ki a csomagokat. A mai futár ezen kívül nem beszélni magyar, így nem volt könnyű a kommunikáció sem. Szégyen, csak azért 1 csillag, mert rosszabb nincs.

Nagy valószínűséggel a bőven karácsony előtt rendelt csomagot nem sikerül az ünnepekig leszállítaniuk a 2 napos ígért szállítással szemben. Az összes létező platformon elérhetetlenek. A rendszerük szerint a csomagot feladni sem sikerült nekik 4 nap alatt. Ezzel szemben rendeléseket továbbra is vesznek fel miközben nem tudják teljesíteni azokat, Hogyan létezhet ez a cég? Bele gondolni sem merek miként fogom visszakapni a pénzem, vagy megkapni a termékem.

Ahogy mondani szokták: "Kétszer rendeltem innen; Először és Utoljára."
Eddig sem volt jó véleményem az E-Magról mert bármilyen meghirdetett dolgot kerestem, az vagy nem volt elérhető vagy drágább volt mint ígérték és máshonnan sokkal jobb kondíciókkal meg lehetett szerezni.
Most még is megpróbálkoztam (két apró doboz LEGO-val), de minek! Csak az egyiket küldték, hiába adtam le egyszerre (de ez még hagyján), ezért külön számítottak természetesen kiszállítási díjat és utánvétet. Egy címre rendeltem, ők önhatalmúlag két címre akarták küldeni (az egyik egy Easybox volt, bár azt meg sem jelöltem). Ez utóbbi „természetesen” végül az eredeti címre jött, a másik elveszett valahol a nagy magyar éjszakában. Semmit nem kaptam csak szépen megfogalmazott, semmitmondó, maximálisan PC emailokat. Az ügyfélszolgálat nagy nehezen felvette a telefont és egy roppant kommunikációképtelen hölgy konstatálta, hogy valóban nem jött be a hiányzó rendelés nekik, de amint ok küldik. Másnap a Csomagküldés Nyomon Követése felületen a rendelésem egészét Kipostázott/Átvett-re módosították azzal együtt amit meg sem kaptam/át sem vettem. Ekkor le akartam mondani a rendelést, de a gép szerint nem lehet mert az már a futárnál van (nem is futárral rendeltem). Persze megírták, hogy a „futárral” visszaküldhetem ha úgy döntök. Mondanom sem kell azóta sem jött meg. Ezen idő alatt; Megérkezett viszont egy rendelésem Franciaországból és egy másik itthonról (akiknél az E-mag által nem teljesítettet rendeltem meg, OLCSÓBBAN!).
Konklúzió; Az egész E-mag egy olyan üzletre emlékeztet ahol minden ki van téve a polcra, de mire a pénztárhoz érsz megtudod, hogy az az árú csak bemutató darab, nem megvehető, és az ára sem annyi hanem a duplája. Persze azért rendeld meg/fizesd ki és hetente gyere vissza, hogy megjött-e már és ha olyan kedvünk van talán még be is engedünk az ajtón. De ha mégsem kiakasztunk a bejáratra egy szépen cirkalmazott tájékoztatót amiből semmit sem fogsz megtudni. Nem tudom , hogy az E-mag és Extrém Digital (akikkel eddig jó tapasztalatom volt) egyesülése azt hozza-e, hogy javul az E-mag, vagy, magával rántja az Extrem Digitalt abba a posványba amiben az E-mag jelenleg dagonyázik.

Kedves emag!2019 dec.23 án vettem 1 mosógépet önöktől!Amit sajnos 2020 január elején kaptam meg!Evel még nincs is gond!De viszont 2021 novemberében sajnos az egyik mosássnál láttam hogy a mosógépem kijelzője olyan mint a karácsonyfa minden világítani kezdet!Akkor 2021 november 19 én elvitte a szakszerviz 2021december 2 án visszahozták a szervizból nagy kínkeservesen tegyük hozzá mert sajnos nem kövesút visszbe az ingalanhoz hanem földesút és közölte velem a szerelő,hogy ő nem hozza be az ingatlanhoz hanem oldjam meg a haza szállitását!Több aljalomnal hívtam az emagot!Ezzel az ügyel kapcsolatban!2021 dec 11 én a szervizel mosógép ugyanaszt a hibát jelezte!Amit előzőleg tehádt nem használtam a mosógépet szűken 6-7 napot sem!!!Hozzá kell fűznöm ,hogy 12 éves.isk.gyermekem is van!Az EMAG MAGYARORSZÁGOT 2021 dec 11 én újra felhívtam és szóltam az esetleges problémárol telefonon és a mai napon 2021 dec.14 én is felvettem az emaggal a kapcs.és most értesültem róla,hogy sajnos aki aznap dolgozott sajnos nem vette fel a garanciális javitásra a mosógépet!Ezz számomra felháborító!Innen több terméket nem fogunk rendelni!Sem a telefonos ügyfélszlgálattal nem vunk megelégedve!!

Vettem egy hajszárítót easyboxba letétellel persze csak előre utalás lehetett fizetni most mentem bele előszőr mondom jó belemegyek megbántam. Dec 7 rendeltem hajnali 2kor azt írták hogy dec 8 an 9:00től 18:00 óráig megérkezik a boxba azóta se híre se hamva.

Vásároltam az eMAG-nál, nem akciósan, 1 napos szállítást ígértek. Előre fizettem a rendelésért, azonban az nemhogy 1 nap alatt, hanem immáron lassan 1 hónapja nem érkezett meg. Önmagában ez még nem is zavarna annyira, de az ügyfélszolgálat ELÉRHETETLEN, sem telefonon, sem üzenetben nem sikerült felvenni a kapcsolatot. Még az üzletekbe sem érdemes bemenni személyesen, mert az ottaniaknak nincs jogosultsága (!) intézkedni, és ők sem érik el a központot! Természetesen emiatt sem információt nem kapok, de visszatéríttetni is lehetetlen azt a többszázezer Ft-ot, amit kifizettem (természetesen egy ilyen cégtől inkább nem venném át még akkor se, ha megérkezne a termék.) Fogalmam sincs, mikor sikerül majd pontot tenni ennek az ügynek a végére, de mindenkinek ajánlom, hogy messze kerülje el az eMAG-ot!!! Azt pedig külön sajnálom, hogy az Extreme Digitalt is bekebelezte ez a rettenet.

Eddig bármit rendeltünk tőlük, minden sérülten, vagy hiányosan érkezett meg.
Az ügyfélszolgálat elérhetetlen.
Kritikán aluli csomagkezelés.

A mai napra ígérték a kiszállítást. A termék sehol, ügyfélszolgálat elérhetetlen! NEM ajánlom.

Korábban többször rendeltem innen problémametesen, legutóbb viszont úgy jártam, ahogy az előttem szólók. Dec. 9-én rögzített és fizetett rendelés még aznap este "úton a bemutatóterem felé" státuszra váltott, várható átvételi időpontnak pedig dec. 13. 10 óra volt megadva. Jelenleg ott tartunk, 5 nap (ebből 4 munkanap) alatt nem sikerült kiszállítaniuk a saját boltjukba a rendelésemet. Azóta semmilyen tájékoztatást nem küldtek, bízom benne, hogy pár nap késéssel befut a termék (bár a hozzászólásokat olvasva egyre kevésbé).
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre