eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

Vettem egy hajszárítót easyboxba letétellel persze csak előre utalás lehetett fizetni most mentem bele előszőr mondom jó belemegyek megbántam. Dec 7 rendeltem hajnali 2kor azt írták hogy dec 8 an 9:00től 18:00 óráig megérkezik a boxba azóta se híre se hamva.

Vásároltam az eMAG-nál, nem akciósan, 1 napos szállítást ígértek. Előre fizettem a rendelésért, azonban az nemhogy 1 nap alatt, hanem immáron lassan 1 hónapja nem érkezett meg. Önmagában ez még nem is zavarna annyira, de az ügyfélszolgálat ELÉRHETETLEN, sem telefonon, sem üzenetben nem sikerült felvenni a kapcsolatot. Még az üzletekbe sem érdemes bemenni személyesen, mert az ottaniaknak nincs jogosultsága (!) intézkedni, és ők sem érik el a központot! Természetesen emiatt sem információt nem kapok, de visszatéríttetni is lehetetlen azt a többszázezer Ft-ot, amit kifizettem (természetesen egy ilyen cégtől inkább nem venném át még akkor se, ha megérkezne a termék.) Fogalmam sincs, mikor sikerül majd pontot tenni ennek az ügynek a végére, de mindenkinek ajánlom, hogy messze kerülje el az eMAG-ot!!! Azt pedig külön sajnálom, hogy az Extreme Digitalt is bekebelezte ez a rettenet.

Eddig bármit rendeltünk tőlük, minden sérülten, vagy hiányosan érkezett meg.
Az ügyfélszolgálat elérhetetlen.
Kritikán aluli csomagkezelés.

A mai napra ígérték a kiszállítást. A termék sehol, ügyfélszolgálat elérhetetlen! NEM ajánlom.

Korábban többször rendeltem innen problémametesen, legutóbb viszont úgy jártam, ahogy az előttem szólók. Dec. 9-én rögzített és fizetett rendelés még aznap este "úton a bemutatóterem felé" státuszra váltott, várható átvételi időpontnak pedig dec. 13. 10 óra volt megadva. Jelenleg ott tartunk, 5 nap (ebből 4 munkanap) alatt nem sikerült kiszállítaniuk a saját boltjukba a rendelésemet. Azóta semmilyen tájékoztatást nem küldtek, bízom benne, hogy pár nap késéssel befut a termék (bár a hozzászólásokat olvasva egyre kevésbé).

20 napja sehol semmi

Ne rendeljen innen senki,előre fizettem,az árú sehol,üzenetekre nem reagálnak

Teljesen megbízhatatlan cég! A vevők pénze kell nekik,de az árut nem szállítják ki időben! 2021.12.08.-ai megrendelést még a mai napig sem teljesítették! Arra hivatkoznak, hogy túlterhelt a raktár,ezért nem adták oda a futárszolgálatnak. Egy biztos. Soha többé nem fogok innen vásárolni semmit! Mondhatom azt, hogy szinte törzsvásárlójuk voltam. De elegem lett a hozzáállásukból!

Egy raktáron lévő kizárólag saját forgalmazású páraelszívót a rendszer már 11-ére személyesen átvehetőnek titulált, ehhez képest már 3. napja a termék úton van az Etele úti bemutatóterembe (biztos nagy a dugó vagy a frissen megnyitott gigapláza kezdő dolgozói nem állnak a helyzet magaslatán). Nyilván másképpen állnék hozzá, ha eleve azt írja a rendszer, hogy 3-8 munkanap a személyes átvétel (de akkor lehet, hogy más webshop-ot választanék).
Érezhető, hogy szándékosan kerülik az ügyfelekkel való kapcsolattartást, az e-mail/weboldal napi egyszeri problémabejelentéseim sorszámaiból arra következtetek, hogy nagyjából 40e megkeresést kapnak csak e-mail hibajegyben, aminek nagy része biztos, hogy reklamáció. Ennyi e-mail-re lehetetlen 1 nap alatt válaszolni, nem is fognak, az automata visszaigazolás csak a lázadó népet csitítja.
Hasonló okok miatt nem is veszik fel a telefont, feltételezhetően céges szabályzat alapján (talán nem is tartanak telefonos ügyfélszolgálatot sem), bár ők azt fogják mondani, hogy olyan nagy a forgalom, hogy egész nap foglaltak.
Megjegyzem halkan, hogy időnként szerencsém is van velük, vettem pl. 2m magas hűtőt, néhány nap alatt kiszállításra került 1 héttel ezelőtt.

November 26-án leadott rendelésem nem került kiszállításra, a gebrüder weiss szállítócég sosem jelentkezett. Tájékoztatást eddig semmit sem kaptunk, ma véletlenül betévedve a felhasználó fiókba láttuk, hogy a megrendelés törölve. Senkit sem értünk el se emailben, se telefonon. Már csak arra vagyok kíváncsi, hogy a kifizetett összeg mikor vándorol vissza a bankszámlánkra. Gondolom, még azért 30 napig forgatják egy kicsit. Mocsok cég, nulla ügyfélszolgálat. Soha többet EMAG.

Szörnyű. Kiszállítás kiszámíthatattlan, nincs komunikáció sem az ügyfélszolgálat felöl sem a futár felöl. A futárszolgálatuk 3.osztályú. Elfogyott termékeket ugyan úgy elérhetőként jelölik. Szörnyű..

Nekem egy olyan kerdesem lenne,hogy az elore utalt osszeget visszatéritik? Kommentekert latva hAsonlóan jartam...

Hasonlóan az előttem szólókhoz. Dec. 4-én rendeltem, előre fizettem (hiba volt), a mai napig nem kaptam meg a csomagot, ügyfélszolgálat telefonon elérhetetlen, e-mail-re nem válaszolnak! Többet tuti nem rendelek tőlük és másnak sem javaslom. Ráadásul javaslom megnézni a rendelni kívánt terméket más boltban is, mert jókora árkülönbségeket lehet találni,.....

Mocsok egy bolt. Nem adok nekik itt sok időt már. Rájönnek a magyar vásárlók milyen gecik.

Én Nov. 30-án rendeltem, a mai napig fel sem adták, ügyfélszolgálat telefonon elérhetetlen, e-mail-re nem válaszolnak! Többet tuti nem rendelek tőlük és másnak sem javaslom!Nagyon remélem, hogy nem ez a silány cég lesz a magyar Amazon!

Féltucat levelet küldtek, hogy december 12-én jár le a 3000 forintos kuponom. Aztán ma kiderült, hogy az december 12-én már nem érvényes, mert hajnal 1 órakor lejárt. Bíztam bennük, ezért mertem az utolsó napra hagyni a levásárlást. Az ügyfélszolgálat szerint ők rákérdeztek a vezetőknél, de ők azt mondták, hogy nem számít, mit írtak az e-mailjeikben, a kupon lejárt és kész, ami igaz lehet, de attól még fogyasztóként megtévesztettek, és azt sem zárnám ki, hogy szándékosan.

Sajna a szállítás a szokásos pár nap helyett átlag másfél/két hét lett az ünnepek alatt, de az utánvét a barátunk ;) #nostress

Hazug csaló banda!! November 24 óta várom a hűtőt. Nem kis összeg,274 ezer ft.azért vettem mert kell!!! Ma még sehol .december 12 van. Sablon szöveg.kerdeseimre valasz többször az volt hogy azt tudja mondani amit előzőleg.

Ahogy látom nem vagyok egyedül a problémámmal. Én november 18-án rendeltem meg egy játékot a lányomnak bízva, hogy december 11-ig a születésnapjára megérkezik. Hát sajnos nem :(
Telefonon többször beszéltem velük, nemzetközi raktár, stb majd eljutottunk oda, hogy kb 2 hete a magyar raktárban van állítólag de ennyi. Több ígéretet kaptam, hogy megsürgetik a raktárt de a mai napig nem érkezett meg a termék a boltba ahova kértem a szállítást.
A terméket black friday alatt rendeltem 12.990Ft-ra volt akciózva és volt egy 3000Ft értékű kuponon igy 9990Ft-ért rendeltem meg a terméket (jelenleg ez 20.460Ft) a rosszakaró énem azt feltételezi, hogy ez így túl olcsó és már veszteséges valakinek azért nem erőltetik a kiszállítást. Eddig soha nem volt gondom az emag vásárlásaimmal pedig jó pár dolgot vettem már szóval nagyon gyanús ez a "viselkedés"

November 28. an rendeltem meg a terméket. Ki is fizettem. Azóta az oldalon a sikeres fizetésnél áll a megrendelés. Telefonon elérni nem lehet őket. Email nincs. A benyújtott panaszra válasz nem érkezett. December 2. an kaptam egy smst hogy három napon belül szállítanak. Most 11. e van termék sehol. A jövő héten a fogyasztóvédelemi feljelentés mellett a rendőrségit is megteszem. És soha többet nem rendelek az Emagrol.

Kb 2 naponta kapok üzenetet, hogy várható kiszállítás holnap.........de melyik? Innen ez volt az utólsó rendelés..........csak 1 szer kapjam meg!

November 30-án rendeltem, ki is fizettem, azóta meg sem mozdult az emag raktáros készleten lévő termék, még a futárnak sem lett átadva. Semmi kommunikáció, telefonra több mint 20 percet kell várni, sablon válasz jön, emailre nem válaszolnak, messengeren sablon válasz érkezik.

1 hónap alatt sem jött meg a rendelt termék, úgy hogy azóta több ismerősöm is megkapta 3 nap alatt. Persze arra hivatkoznak éjjel nappal dolgoznak a sok rendelés miatt! Gyalázatos hazugság!
Többet innen nem rendelek! Inkább Mall.hu

eMag csapat nagyon ügyes ha a hibáikat kell elhárítani, kiképzést kaphattak hogyan kell mindent a vevőre hárítani, pénz csak egy irányba mehet, kommunikáció nincs, automatikus rendszerrel lehet csak érintkezni, ha gond van eMAG elvek alapján a vásárló feketelistára kerül. Előre nem szabad fizetni semmit, késik le kell mondani, mindent ellenőrizni kell átvétel elött, de legjobb semmit sem rendelni az eMAG-tól!!!!!

Eddigi legrosszabb futárszolgálat.... Találkoztam már érdekes szállítási formákkal mint pl egy le robbant ócska autóval jött egy nem túl igényes úri ember DE időben meg hozta a csomagot és normális állapotban..... Nos dec. 3án Emag-rol rendeltünk... Kiszállitas időpontja dec. 6-dika volt írva.. Napok óta azt írja hogy a futárszolgálat raktárában van, többször hívtuk őket hogy még is mikor szállítják ki és mindig flegma választ kaptunk hogy raktárban van majd szállítják... Ma (dec10) jött SMS hogy érkezik a csomag, de idő intervallumot nem írtak... Mivel lenne más dolgom így fel hívtam a telefon számot ami elvileg a kiszállitó futár száma hogy kb mikor érne ide, fel vette egy nem túl kedves hölgy majd közli hogy ez nem az ő körzete stb... De mondom ez a szám volt meg adva hogy ezen lehet érdeklődni, hát ő akkor sem tudja majd viszi a futár nem kaptam más elérhetőséget sem... Kicsivel később próbálta párom fel hívni őket hogy ez nem így működik ha már 3000ft a szállítási költség legalább normális tájékoztatást adjanak de senki nem veszi fel a telefont és jelenleg a weboldalt sem tudom meg nyitni.... Úgyhogy valószínűleg ez volt az utolsó emag rendelésünk amíg nincs más futárszolgálati lehetőség...

Németbol hamarabb ideert a csomagom mint innen. Soha tobbe. Ugyfelszolgalat fel nem venne a telefont. Elore soha ne fizessetek!!! Rendeles torlese, megrendel inkabb mashol!

Soha többé nem rendelek innen.

Próbáltam rendelni tőlük egy nagyobb terméket. Fizetésnél az online fizetést választottam. El is jutottam a fizetésig, de ott már nem lehetséges a fizetés. Hibás kártyaadatokra hivatkozik a rendszer. Többször próbáltam, más böngészőt használtam. De a fizetés sikertelen. Így aztán megrendeltem utánvéttel, ami több pénz sajnos. De nem érkezett meg a csomag. Próbáltam hívni az ügyfélszolgálatot többször is. A telefont persze nem veszik fel. Az üzenetekre, e-mailekre persze nem válaszolnak. Soha többet emag. Megtévesztés és csalás az egész.
Máshol, megrendeltem ugyanazt a terméket, (olcsóbban).

[13:02, 2021. 12. 08.] kovesinenagyildiko: aha
[13:03, 2021. 12. 08.] kovesinenagyildiko: A rendelt terméket viszonylag gyorsan a csomagautomatába helyezték. Mondjuk erről nem küldtek semmi értesítést, a várható szállítási idő pedig jóval későbbi volt, de véletlenül észrevettem az oldalon, hogy átvehető a csomag. Kódot viszont nem kaptam hozzá, sem SMS-ben, sem e-mailben. Ez meg lett reklamálva az ügyfélszolgálaton, ahol még 2x próbálták újraküldeni a kódot, de állítólag "nem kommunikált" az automata, ezért ez továbbra sem érkezett meg.
na ezután kezdődött az igazi balf.szkodás, heteken keresztül több telefon, ahol minden esetben biztosítottak egy ingyenes házhozszállításról, miután a csomag visszakerült a központi raktárukba. ma végre megérkezett a csomag, arról persze elfelejtettek tájékoztatni, hogy a futárnál nincs bankkártyás fizetési lehetőség, csak kp (szegény futár nem tehet róla, de persze ő kapja a hideget meleget, mivel állítása szerint ez rendszeresen problémát okoz.), illetve a futár érkezését sem jelezték előre.
sajnos a helyi boxról semmi jót nem hallottam, nyáron süti a nap, nem látható a képernyő, nem nyílik, kergetni kell a futárt, hogy átvehető legyen a csomag stb. éppen ezért másik boxba rendeltem, de nem jártam jobban.
ez egy pocsék szolgáltatás, senkinek nem ajánlom, nem versenyképes.

November 19 óta "útban van a bemutatóterem felé" a rendelt és kifizetett termék annak ellenére, hogy több boltjukban is készleten van azonnali átvétellel. Nem értem, hova tűnt, sima black friday csalás történt idén is?
Jelenleg készletkisöprés akció folyik, de szerintem könnyebb lenne készletet kisöpörni, ha ki is szállítanák a rendelt termékeket.
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre