eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

Kritikán aluli. November 30.-án rendeltem, azóta sem érkezett meg. Természetesen egyetlen platformon sem hajlandóak válaszolni. Telefonon elérhetetlenek.

Rendeltem egy telefon 3 napos kiszállitásbol 1 hét után én mentem a telefonért mert a futáruk nem tudta elhozni házhoz ! Mai világba ilyen minősíthetetlen munkát nem várna az ember.. ja és persze 100 ezer forint vásárlás felett van 2500 ft kiszálítási díj.. amivel nem is lenne baj ha nem én mennék érte... telefonos ügyfélszolgalat ha éppen felveszik akkor se tudnak semmit..

Sajnos semmi jót nem tudok írni én sem, a tapasztalataim maximálisan alátámasztják a teljes trehányságot, mohóságot és mások semmibe vételét, ami ezt a céget jellemzi. Az itt leírt rossz véleményekhez képest újat mondani nem tudok, a rengeteg 'kamu' jó vélemény közül viszont kiemelnék egyet, ami nagyon tetszett, így szól: "Itt aztán mindig elégedett a vásárló, köszönöm." hangzik a katasztrofális vélemények tengerében egy állítólagos Kelemen Sárától (aki nyilván nem létezik, hiszen valószínűleg az Emag valamelyik 'internet kommandósa') Kedves Sára és a többi kommandós! Ha már kamu véleményeket írtok, akkor legalább egy minimális erőfeszítést tegyetek, hogy egy kicsit hihető legyen. Ugyanolyan trehányak és fantáziátlanok vagytok, mint az anyacégetek!

Szep estet rendeltem az emagrol le adtam a telefonszamom csak az ki van kapcsolva a forgalombol.szeretnenk le adni egy masikat amin elèrhetö leszek 06-20-989-34-80

Mindenkinek felhívom a figyelmét eme csoda cég tevékenységére. November 18-án kifizetett termék még a mai napig nem érkezett meg. December 5-én lemondtam a rendelést, melyre ma kaptam egy választ. Ezt idéznewm kell!
"Szia. Azt látom, hogy a terméket nem az eMAG forgalmazza, hanem az egyik partnercégünk. Ilyen esetben mi csak közvetítőként veszünk részt ügyfél és eladó között, továbbítjuk a partnernek a rendelésed és ők intézik a szállítást, számlázást, visszáru és garancia problémákat.
Kérlek, amennyiben kérdésed van ezekkel kapcsolatban, őket keresd fel a lenti elérhetőségek egyikén:
Telefonszám: +393351237956
Email: aosomitalysrl@emag.hu"
Tehát ők csak közvetítők, és vegyem fel a kapcsolatot a partnercégükkel! No, meg a ....

Messze kerülendő. Az előre kifizetett, a vásárlás időpontjában raktáron jelzett terméket hetekig nem küldik. Az emag-os futárcég, sameday pedig méltó párja. Szándékosan egyszerre rendeltem több terméket, egy szállítási díjat fizettem, azonban a csomagokat egyesével hozzák, így napokon keresztül otthon kell ülni és a futárt lesni, egész nap, mert időablakot a kiszállításhoz nem adnak. Némelyik futár nem hajlandó házhoz hozni a terméket, neked kell az utcára lemenni és átvenni. Gondolom lassan odáig fognak fejlődni, hogy csoportos kézbesítés lesz elérhető náluk és mondjuk a Nyugatihoz hívnak mindenkit átvenni a „házhoz szállított” csomagját. Vagy megkérnek, hogy én kézbesítsem ki a csomagokat. A mai futár ezen kívül nem beszélni magyar, így nem volt könnyű a kommunikáció sem. Szégyen, csak azért 1 csillag, mert rosszabb nincs.

Nagy valószínűséggel a bőven karácsony előtt rendelt csomagot nem sikerül az ünnepekig leszállítaniuk a 2 napos ígért szállítással szemben. Az összes létező platformon elérhetetlenek. A rendszerük szerint a csomagot feladni sem sikerült nekik 4 nap alatt. Ezzel szemben rendeléseket továbbra is vesznek fel miközben nem tudják teljesíteni azokat, Hogyan létezhet ez a cég? Bele gondolni sem merek miként fogom visszakapni a pénzem, vagy megkapni a termékem.

Ahogy mondani szokták: "Kétszer rendeltem innen; Először és Utoljára."
Eddig sem volt jó véleményem az E-Magról mert bármilyen meghirdetett dolgot kerestem, az vagy nem volt elérhető vagy drágább volt mint ígérték és máshonnan sokkal jobb kondíciókkal meg lehetett szerezni.
Most még is megpróbálkoztam (két apró doboz LEGO-val), de minek! Csak az egyiket küldték, hiába adtam le egyszerre (de ez még hagyján), ezért külön számítottak természetesen kiszállítási díjat és utánvétet. Egy címre rendeltem, ők önhatalmúlag két címre akarták küldeni (az egyik egy Easybox volt, bár azt meg sem jelöltem). Ez utóbbi „természetesen” végül az eredeti címre jött, a másik elveszett valahol a nagy magyar éjszakában. Semmit nem kaptam csak szépen megfogalmazott, semmitmondó, maximálisan PC emailokat. Az ügyfélszolgálat nagy nehezen felvette a telefont és egy roppant kommunikációképtelen hölgy konstatálta, hogy valóban nem jött be a hiányzó rendelés nekik, de amint ok küldik. Másnap a Csomagküldés Nyomon Követése felületen a rendelésem egészét Kipostázott/Átvett-re módosították azzal együtt amit meg sem kaptam/át sem vettem. Ekkor le akartam mondani a rendelést, de a gép szerint nem lehet mert az már a futárnál van (nem is futárral rendeltem). Persze megírták, hogy a „futárral” visszaküldhetem ha úgy döntök. Mondanom sem kell azóta sem jött meg. Ezen idő alatt; Megérkezett viszont egy rendelésem Franciaországból és egy másik itthonról (akiknél az E-mag által nem teljesítettet rendeltem meg, OLCSÓBBAN!).
Konklúzió; Az egész E-mag egy olyan üzletre emlékeztet ahol minden ki van téve a polcra, de mire a pénztárhoz érsz megtudod, hogy az az árú csak bemutató darab, nem megvehető, és az ára sem annyi hanem a duplája. Persze azért rendeld meg/fizesd ki és hetente gyere vissza, hogy megjött-e már és ha olyan kedvünk van talán még be is engedünk az ajtón. De ha mégsem kiakasztunk a bejáratra egy szépen cirkalmazott tájékoztatót amiből semmit sem fogsz megtudni. Nem tudom , hogy az E-mag és Extrém Digital (akikkel eddig jó tapasztalatom volt) egyesülése azt hozza-e, hogy javul az E-mag, vagy, magával rántja az Extrem Digitalt abba a posványba amiben az E-mag jelenleg dagonyázik.

Kedves emag!2019 dec.23 án vettem 1 mosógépet önöktől!Amit sajnos 2020 január elején kaptam meg!Evel még nincs is gond!De viszont 2021 novemberében sajnos az egyik mosássnál láttam hogy a mosógépem kijelzője olyan mint a karácsonyfa minden világítani kezdet!Akkor 2021 november 19 én elvitte a szakszerviz 2021december 2 án visszahozták a szervizból nagy kínkeservesen tegyük hozzá mert sajnos nem kövesút visszbe az ingalanhoz hanem földesút és közölte velem a szerelő,hogy ő nem hozza be az ingatlanhoz hanem oldjam meg a haza szállitását!Több aljalomnal hívtam az emagot!Ezzel az ügyel kapcsolatban!2021 dec 11 én a szervizel mosógép ugyanaszt a hibát jelezte!Amit előzőleg tehádt nem használtam a mosógépet szűken 6-7 napot sem!!!Hozzá kell fűznöm ,hogy 12 éves.isk.gyermekem is van!Az EMAG MAGYARORSZÁGOT 2021 dec 11 én újra felhívtam és szóltam az esetleges problémárol telefonon és a mai napon 2021 dec.14 én is felvettem az emaggal a kapcs.és most értesültem róla,hogy sajnos aki aznap dolgozott sajnos nem vette fel a garanciális javitásra a mosógépet!Ezz számomra felháborító!Innen több terméket nem fogunk rendelni!Sem a telefonos ügyfélszlgálattal nem vunk megelégedve!!

Vettem egy hajszárítót easyboxba letétellel persze csak előre utalás lehetett fizetni most mentem bele előszőr mondom jó belemegyek megbántam. Dec 7 rendeltem hajnali 2kor azt írták hogy dec 8 an 9:00től 18:00 óráig megérkezik a boxba azóta se híre se hamva.

Vásároltam az eMAG-nál, nem akciósan, 1 napos szállítást ígértek. Előre fizettem a rendelésért, azonban az nemhogy 1 nap alatt, hanem immáron lassan 1 hónapja nem érkezett meg. Önmagában ez még nem is zavarna annyira, de az ügyfélszolgálat ELÉRHETETLEN, sem telefonon, sem üzenetben nem sikerült felvenni a kapcsolatot. Még az üzletekbe sem érdemes bemenni személyesen, mert az ottaniaknak nincs jogosultsága (!) intézkedni, és ők sem érik el a központot! Természetesen emiatt sem információt nem kapok, de visszatéríttetni is lehetetlen azt a többszázezer Ft-ot, amit kifizettem (természetesen egy ilyen cégtől inkább nem venném át még akkor se, ha megérkezne a termék.) Fogalmam sincs, mikor sikerül majd pontot tenni ennek az ügynek a végére, de mindenkinek ajánlom, hogy messze kerülje el az eMAG-ot!!! Azt pedig külön sajnálom, hogy az Extreme Digitalt is bekebelezte ez a rettenet.

Eddig bármit rendeltünk tőlük, minden sérülten, vagy hiányosan érkezett meg.
Az ügyfélszolgálat elérhetetlen.
Kritikán aluli csomagkezelés.

A mai napra ígérték a kiszállítást. A termék sehol, ügyfélszolgálat elérhetetlen! NEM ajánlom.

Korábban többször rendeltem innen problémametesen, legutóbb viszont úgy jártam, ahogy az előttem szólók. Dec. 9-én rögzített és fizetett rendelés még aznap este "úton a bemutatóterem felé" státuszra váltott, várható átvételi időpontnak pedig dec. 13. 10 óra volt megadva. Jelenleg ott tartunk, 5 nap (ebből 4 munkanap) alatt nem sikerült kiszállítaniuk a saját boltjukba a rendelésemet. Azóta semmilyen tájékoztatást nem küldtek, bízom benne, hogy pár nap késéssel befut a termék (bár a hozzászólásokat olvasva egyre kevésbé).

20 napja sehol semmi

Ne rendeljen innen senki,előre fizettem,az árú sehol,üzenetekre nem reagálnak

Teljesen megbízhatatlan cég! A vevők pénze kell nekik,de az árut nem szállítják ki időben! 2021.12.08.-ai megrendelést még a mai napig sem teljesítették! Arra hivatkoznak, hogy túlterhelt a raktár,ezért nem adták oda a futárszolgálatnak. Egy biztos. Soha többé nem fogok innen vásárolni semmit! Mondhatom azt, hogy szinte törzsvásárlójuk voltam. De elegem lett a hozzáállásukból!

Egy raktáron lévő kizárólag saját forgalmazású páraelszívót a rendszer már 11-ére személyesen átvehetőnek titulált, ehhez képest már 3. napja a termék úton van az Etele úti bemutatóterembe (biztos nagy a dugó vagy a frissen megnyitott gigapláza kezdő dolgozói nem állnak a helyzet magaslatán). Nyilván másképpen állnék hozzá, ha eleve azt írja a rendszer, hogy 3-8 munkanap a személyes átvétel (de akkor lehet, hogy más webshop-ot választanék).
Érezhető, hogy szándékosan kerülik az ügyfelekkel való kapcsolattartást, az e-mail/weboldal napi egyszeri problémabejelentéseim sorszámaiból arra következtetek, hogy nagyjából 40e megkeresést kapnak csak e-mail hibajegyben, aminek nagy része biztos, hogy reklamáció. Ennyi e-mail-re lehetetlen 1 nap alatt válaszolni, nem is fognak, az automata visszaigazolás csak a lázadó népet csitítja.
Hasonló okok miatt nem is veszik fel a telefont, feltételezhetően céges szabályzat alapján (talán nem is tartanak telefonos ügyfélszolgálatot sem), bár ők azt fogják mondani, hogy olyan nagy a forgalom, hogy egész nap foglaltak.
Megjegyzem halkan, hogy időnként szerencsém is van velük, vettem pl. 2m magas hűtőt, néhány nap alatt kiszállításra került 1 héttel ezelőtt.

November 26-án leadott rendelésem nem került kiszállításra, a gebrüder weiss szállítócég sosem jelentkezett. Tájékoztatást eddig semmit sem kaptunk, ma véletlenül betévedve a felhasználó fiókba láttuk, hogy a megrendelés törölve. Senkit sem értünk el se emailben, se telefonon. Már csak arra vagyok kíváncsi, hogy a kifizetett összeg mikor vándorol vissza a bankszámlánkra. Gondolom, még azért 30 napig forgatják egy kicsit. Mocsok cég, nulla ügyfélszolgálat. Soha többet EMAG.

Szörnyű. Kiszállítás kiszámíthatattlan, nincs komunikáció sem az ügyfélszolgálat felöl sem a futár felöl. A futárszolgálatuk 3.osztályú. Elfogyott termékeket ugyan úgy elérhetőként jelölik. Szörnyű..

Nekem egy olyan kerdesem lenne,hogy az elore utalt osszeget visszatéritik? Kommentekert latva hAsonlóan jartam...

Hasonlóan az előttem szólókhoz. Dec. 4-én rendeltem, előre fizettem (hiba volt), a mai napig nem kaptam meg a csomagot, ügyfélszolgálat telefonon elérhetetlen, e-mail-re nem válaszolnak! Többet tuti nem rendelek tőlük és másnak sem javaslom. Ráadásul javaslom megnézni a rendelni kívánt terméket más boltban is, mert jókora árkülönbségeket lehet találni,.....

Mocsok egy bolt. Nem adok nekik itt sok időt már. Rájönnek a magyar vásárlók milyen gecik.

Én Nov. 30-án rendeltem, a mai napig fel sem adták, ügyfélszolgálat telefonon elérhetetlen, e-mail-re nem válaszolnak! Többet tuti nem rendelek tőlük és másnak sem javaslom!Nagyon remélem, hogy nem ez a silány cég lesz a magyar Amazon!

Féltucat levelet küldtek, hogy december 12-én jár le a 3000 forintos kuponom. Aztán ma kiderült, hogy az december 12-én már nem érvényes, mert hajnal 1 órakor lejárt. Bíztam bennük, ezért mertem az utolsó napra hagyni a levásárlást. Az ügyfélszolgálat szerint ők rákérdeztek a vezetőknél, de ők azt mondták, hogy nem számít, mit írtak az e-mailjeikben, a kupon lejárt és kész, ami igaz lehet, de attól még fogyasztóként megtévesztettek, és azt sem zárnám ki, hogy szándékosan.

Sajna a szállítás a szokásos pár nap helyett átlag másfél/két hét lett az ünnepek alatt, de az utánvét a barátunk ;) #nostress

Hazug csaló banda!! November 24 óta várom a hűtőt. Nem kis összeg,274 ezer ft.azért vettem mert kell!!! Ma még sehol .december 12 van. Sablon szöveg.kerdeseimre valasz többször az volt hogy azt tudja mondani amit előzőleg.

Ahogy látom nem vagyok egyedül a problémámmal. Én november 18-án rendeltem meg egy játékot a lányomnak bízva, hogy december 11-ig a születésnapjára megérkezik. Hát sajnos nem :(
Telefonon többször beszéltem velük, nemzetközi raktár, stb majd eljutottunk oda, hogy kb 2 hete a magyar raktárban van állítólag de ennyi. Több ígéretet kaptam, hogy megsürgetik a raktárt de a mai napig nem érkezett meg a termék a boltba ahova kértem a szállítást.
A terméket black friday alatt rendeltem 12.990Ft-ra volt akciózva és volt egy 3000Ft értékű kuponon igy 9990Ft-ért rendeltem meg a terméket (jelenleg ez 20.460Ft) a rosszakaró énem azt feltételezi, hogy ez így túl olcsó és már veszteséges valakinek azért nem erőltetik a kiszállítást. Eddig soha nem volt gondom az emag vásárlásaimmal pedig jó pár dolgot vettem már szóval nagyon gyanús ez a "viselkedés"

November 28. an rendeltem meg a terméket. Ki is fizettem. Azóta az oldalon a sikeres fizetésnél áll a megrendelés. Telefonon elérni nem lehet őket. Email nincs. A benyújtott panaszra válasz nem érkezett. December 2. an kaptam egy smst hogy három napon belül szállítanak. Most 11. e van termék sehol. A jövő héten a fogyasztóvédelemi feljelentés mellett a rendőrségit is megteszem. És soha többet nem rendelek az Emagrol.

Kb 2 naponta kapok üzenetet, hogy várható kiszállítás holnap.........de melyik? Innen ez volt az utólsó rendelés..........csak 1 szer kapjam meg!
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre