eMAG Magyarország

Megbízható webáruház eMAG Magyarország
Hirdetés

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2021. december 14.

Vettem egy hajszárítót easyboxba letétellel persze csak előre utalás lehetett fizetni most mentem bele előszőr mondom jó belemegyek megbántam. Dec 7 rendeltem hajnali 2kor azt írták hogy dec 8 an 9:00től 18:00 óráig megérkezik a boxba azóta se híre se hamva.

2021. december 14.

Vásároltam az eMAG-nál, nem akciósan, 1 napos szállítást ígértek. Előre fizettem a rendelésért, azonban az nemhogy 1 nap alatt, hanem immáron lassan 1 hónapja nem érkezett meg. Önmagában ez még nem is zavarna annyira, de az ügyfélszolgálat ELÉRHETETLEN, sem telefonon, sem üzenetben nem sikerült felvenni a kapcsolatot. Még az üzletekbe sem érdemes bemenni személyesen, mert az ottaniaknak nincs jogosultsága (!) intézkedni, és ők sem érik el a központot! Természetesen emiatt sem információt nem kapok, de visszatéríttetni is lehetetlen azt a többszázezer Ft-ot, amit kifizettem (természetesen egy ilyen cégtől inkább nem venném át még akkor se, ha megérkezne a termék.) Fogalmam sincs, mikor sikerül majd pontot tenni ennek az ügynek a végére, de mindenkinek ajánlom, hogy messze kerülje el az eMAG-ot!!! Azt pedig külön sajnálom, hogy az Extreme Digitalt is bekebelezte ez a rettenet.

2021. december 14.

Eddig bármit rendeltünk tőlük, minden sérülten, vagy hiányosan érkezett meg.
Az ügyfélszolgálat elérhetetlen.
Kritikán aluli csomagkezelés.

2021. december 14.

A mai napra ígérték a kiszállítást. A termék sehol, ügyfélszolgálat elérhetetlen! NEM ajánlom.

2021. december 14.

Korábban többször rendeltem innen problémametesen, legutóbb viszont úgy jártam, ahogy az előttem szólók. Dec. 9-én rögzített és fizetett rendelés még aznap este "úton a bemutatóterem felé" státuszra váltott, várható átvételi időpontnak pedig dec. 13. 10 óra volt megadva. Jelenleg ott tartunk, 5 nap (ebből 4 munkanap) alatt nem sikerült kiszállítaniuk a saját boltjukba a rendelésemet. Azóta semmilyen tájékoztatást nem küldtek, bízom benne, hogy pár nap késéssel befut a termék (bár a hozzászólásokat olvasva egyre kevésbé).

2021. december 14.

20 napja sehol semmi

2021. december 14.

Ne rendeljen innen senki,előre fizettem,az árú sehol,üzenetekre nem reagálnak

2021. december 14.

Teljesen megbízhatatlan cég! A vevők pénze kell nekik,de az árut nem szállítják ki időben! 2021.12.08.-ai megrendelést még a mai napig sem teljesítették! Arra hivatkoznak, hogy túlterhelt a raktár,ezért nem adták oda a futárszolgálatnak. Egy biztos. Soha többé nem fogok innen vásárolni semmit! Mondhatom azt, hogy szinte törzsvásárlójuk voltam. De elegem lett a hozzáállásukból!

2021. december 13.

Egy raktáron lévő kizárólag saját forgalmazású páraelszívót a rendszer már 11-ére személyesen átvehetőnek titulált, ehhez képest már 3. napja a termék úton van az Etele úti bemutatóterembe (biztos nagy a dugó vagy a frissen megnyitott gigapláza kezdő dolgozói nem állnak a helyzet magaslatán). Nyilván másképpen állnék hozzá, ha eleve azt írja a rendszer, hogy 3-8 munkanap a személyes átvétel (de akkor lehet, hogy más webshop-ot választanék).
Érezhető, hogy szándékosan kerülik az ügyfelekkel való kapcsolattartást, az e-mail/weboldal napi egyszeri problémabejelentéseim sorszámaiból arra következtetek, hogy nagyjából 40e megkeresést kapnak csak e-mail hibajegyben, aminek nagy része biztos, hogy reklamáció. Ennyi e-mail-re lehetetlen 1 nap alatt válaszolni, nem is fognak, az automata visszaigazolás csak a lázadó népet csitítja.
Hasonló okok miatt nem is veszik fel a telefont, feltételezhetően céges szabályzat alapján (talán nem is tartanak telefonos ügyfélszolgálatot sem), bár ők azt fogják mondani, hogy olyan nagy a forgalom, hogy egész nap foglaltak.
Megjegyzem halkan, hogy időnként szerencsém is van velük, vettem pl. 2m magas hűtőt, néhány nap alatt kiszállításra került 1 héttel ezelőtt.

2021. december 13.

November 26-án leadott rendelésem nem került kiszállításra, a gebrüder weiss szállítócég sosem jelentkezett. Tájékoztatást eddig semmit sem kaptunk, ma véletlenül betévedve a felhasználó fiókba láttuk, hogy a megrendelés törölve. Senkit sem értünk el se emailben, se telefonon. Már csak arra vagyok kíváncsi, hogy a kifizetett összeg mikor vándorol vissza a bankszámlánkra. Gondolom, még azért 30 napig forgatják egy kicsit. Mocsok cég, nulla ügyfélszolgálat. Soha többet EMAG.

2021. december 13.

Szörnyű. Kiszállítás kiszámíthatattlan, nincs komunikáció sem az ügyfélszolgálat felöl sem a futár felöl. A futárszolgálatuk 3.osztályú. Elfogyott termékeket ugyan úgy elérhetőként jelölik. Szörnyű..

2021. december 13.

Nekem egy olyan kerdesem lenne,hogy az elore utalt osszeget visszatéritik? Kommentekert latva hAsonlóan jartam...

2021. december 13.

Hasonlóan az előttem szólókhoz. Dec. 4-én rendeltem, előre fizettem (hiba volt), a mai napig nem kaptam meg a csomagot, ügyfélszolgálat telefonon elérhetetlen, e-mail-re nem válaszolnak! Többet tuti nem rendelek tőlük és másnak sem javaslom. Ráadásul javaslom megnézni a rendelni kívánt terméket más boltban is, mert jókora árkülönbségeket lehet találni,.....

2021. december 12.

Mocsok egy bolt. Nem adok nekik itt sok időt már. Rájönnek a magyar vásárlók milyen gecik.

2021. december 12.

Én Nov. 30-án rendeltem, a mai napig fel sem adták, ügyfélszolgálat telefonon elérhetetlen, e-mail-re nem válaszolnak! Többet tuti nem rendelek tőlük és másnak sem javaslom!Nagyon remélem, hogy nem ez a silány cég lesz a magyar Amazon!

2021. december 12.

Féltucat levelet küldtek, hogy december 12-én jár le a 3000 forintos kuponom. Aztán ma kiderült, hogy az december 12-én már nem érvényes, mert hajnal 1 órakor lejárt. Bíztam bennük, ezért mertem az utolsó napra hagyni a levásárlást. Az ügyfélszolgálat szerint ők rákérdeztek a vezetőknél, de ők azt mondták, hogy nem számít, mit írtak az e-mailjeikben, a kupon lejárt és kész, ami igaz lehet, de attól még fogyasztóként megtévesztettek, és azt sem zárnám ki, hogy szándékosan.

2021. december 12.

Sajna a szállítás a szokásos pár nap helyett átlag másfél/két hét lett az ünnepek alatt, de az utánvét a barátunk ;) #nostress

2021. december 12.

Hazug csaló banda!! November 24 óta várom a hűtőt. Nem kis összeg,274 ezer ft.azért vettem mert kell!!! Ma még sehol .december 12 van. Sablon szöveg.kerdeseimre valasz többször az volt hogy azt tudja mondani amit előzőleg.

2021. december 12.

Ahogy látom nem vagyok egyedül a problémámmal. Én november 18-án rendeltem meg egy játékot a lányomnak bízva, hogy december 11-ig a születésnapjára megérkezik. Hát sajnos nem :(
Telefonon többször beszéltem velük, nemzetközi raktár, stb majd eljutottunk oda, hogy kb 2 hete a magyar raktárban van állítólag de ennyi. Több ígéretet kaptam, hogy megsürgetik a raktárt de a mai napig nem érkezett meg a termék a boltba ahova kértem a szállítást.
A terméket black friday alatt rendeltem 12.990Ft-ra volt akciózva és volt egy 3000Ft értékű kuponon igy 9990Ft-ért rendeltem meg a terméket (jelenleg ez 20.460Ft) a rosszakaró énem azt feltételezi, hogy ez így túl olcsó és már veszteséges valakinek azért nem erőltetik a kiszállítást. Eddig soha nem volt gondom az emag vásárlásaimmal pedig jó pár dolgot vettem már szóval nagyon gyanús ez a "viselkedés"

2021. december 12.

November 28. an rendeltem meg a terméket. Ki is fizettem. Azóta az oldalon a sikeres fizetésnél áll a megrendelés. Telefonon elérni nem lehet őket. Email nincs. A benyújtott panaszra válasz nem érkezett. December 2. an kaptam egy smst hogy három napon belül szállítanak. Most 11. e van termék sehol. A jövő héten a fogyasztóvédelemi feljelentés mellett a rendőrségit is megteszem. És soha többet nem rendelek az Emagrol.

2021. december 11.

Kb 2 naponta kapok üzenetet, hogy várható kiszállítás holnap.........de melyik? Innen ez volt az utólsó rendelés..........csak 1 szer kapjam meg!

2021. december 11.

November 30-án rendeltem, ki is fizettem, azóta meg sem mozdult az emag raktáros készleten lévő termék, még a futárnak sem lett átadva. Semmi kommunikáció, telefonra több mint 20 percet kell várni, sablon válasz jön, emailre nem válaszolnak, messengeren sablon válasz érkezik.

2021. december 11.

1 hónap alatt sem jött meg a rendelt termék, úgy hogy azóta több ismerősöm is megkapta 3 nap alatt. Persze arra hivatkoznak éjjel nappal dolgoznak a sok rendelés miatt! Gyalázatos hazugság!
Többet innen nem rendelek! Inkább Mall.hu

2021. december 10.

eMag csapat nagyon ügyes ha a hibáikat kell elhárítani, kiképzést kaphattak hogyan kell mindent a vevőre hárítani, pénz csak egy irányba mehet, kommunikáció nincs, automatikus rendszerrel lehet csak érintkezni, ha gond van eMAG elvek alapján a vásárló feketelistára kerül. Előre nem szabad fizetni semmit, késik le kell mondani, mindent ellenőrizni kell átvétel elött, de legjobb semmit sem rendelni az eMAG-tól!!!!!

2021. december 10.

Eddigi legrosszabb futárszolgálat.... Találkoztam már érdekes szállítási formákkal mint pl egy le robbant ócska autóval jött egy nem túl igényes úri ember DE időben meg hozta a csomagot és normális állapotban..... Nos dec. 3án Emag-rol rendeltünk... Kiszállitas időpontja dec. 6-dika volt írva.. Napok óta azt írja hogy a futárszolgálat raktárában van, többször hívtuk őket hogy még is mikor szállítják ki és mindig flegma választ kaptunk hogy raktárban van majd szállítják... Ma (dec10) jött SMS hogy érkezik a csomag, de idő intervallumot nem írtak... Mivel lenne más dolgom így fel hívtam a telefon számot ami elvileg a kiszállitó futár száma hogy kb mikor érne ide, fel vette egy nem túl kedves hölgy majd közli hogy ez nem az ő körzete stb... De mondom ez a szám volt meg adva hogy ezen lehet érdeklődni, hát ő akkor sem tudja majd viszi a futár nem kaptam más elérhetőséget sem... Kicsivel később próbálta párom fel hívni őket hogy ez nem így működik ha már 3000ft a szállítási költség legalább normális tájékoztatást adjanak de senki nem veszi fel a telefont és jelenleg a weboldalt sem tudom meg nyitni.... Úgyhogy valószínűleg ez volt az utolsó emag rendelésünk amíg nincs más futárszolgálati lehetőség...

2021. december 10.

Németbol hamarabb ideert a csomagom mint innen. Soha tobbe. Ugyfelszolgalat fel nem venne a telefont. Elore soha ne fizessetek!!! Rendeles torlese, megrendel inkabb mashol!

2021. december 10.

Soha többé nem rendelek innen.

2021. december 10.

Próbáltam rendelni tőlük egy nagyobb terméket. Fizetésnél az online fizetést választottam. El is jutottam a fizetésig, de ott már nem lehetséges a fizetés. Hibás kártyaadatokra hivatkozik a rendszer. Többször próbáltam, más böngészőt használtam. De a fizetés sikertelen. Így aztán megrendeltem utánvéttel, ami több pénz sajnos. De nem érkezett meg a csomag. Próbáltam hívni az ügyfélszolgálatot többször is. A telefont persze nem veszik fel. Az üzenetekre, e-mailekre persze nem válaszolnak. Soha többet emag. Megtévesztés és csalás az egész.
Máshol, megrendeltem ugyanazt a terméket, (olcsóbban).

2021. december 10.

[13:02, 2021. 12. 08.] kovesinenagyildiko: aha
[13:03, 2021. 12. 08.] kovesinenagyildiko: A rendelt terméket viszonylag gyorsan a csomagautomatába helyezték. Mondjuk erről nem küldtek semmi értesítést, a várható szállítási idő pedig jóval későbbi volt, de véletlenül észrevettem az oldalon, hogy átvehető a csomag. Kódot viszont nem kaptam hozzá, sem SMS-ben, sem e-mailben. Ez meg lett reklamálva az ügyfélszolgálaton, ahol még 2x próbálták újraküldeni a kódot, de állítólag "nem kommunikált" az automata, ezért ez továbbra sem érkezett meg.
na ezután kezdődött az igazi balf.szkodás, heteken keresztül több telefon, ahol minden esetben biztosítottak egy ingyenes házhozszállításról, miután a csomag visszakerült a központi raktárukba. ma végre megérkezett a csomag, arról persze elfelejtettek tájékoztatni, hogy a futárnál nincs bankkártyás fizetési lehetőség, csak kp (szegény futár nem tehet róla, de persze ő kapja a hideget meleget, mivel állítása szerint ez rendszeresen problémát okoz.), illetve a futár érkezését sem jelezték előre.
sajnos a helyi boxról semmi jót nem hallottam, nyáron süti a nap, nem látható a képernyő, nem nyílik, kergetni kell a futárt, hogy átvehető legyen a csomag stb. éppen ezért másik boxba rendeltem, de nem jártam jobban.
ez egy pocsék szolgáltatás, senkinek nem ajánlom, nem versenyképes.

2021. december 10.

November 19 óta "útban van a bemutatóterem felé" a rendelt és kifizetett termék annak ellenére, hogy több boltjukban is készleten van azonnali átvétellel. Nem értem, hova tűnt, sima black friday csalás történt idén is?
Jelenleg készletkisöprés akció folyik, de szerintem könnyebb lenne készletet kisöpörni, ha ki is szállítanák a rendelt termékeket.

Irány a bolt oldala!

<h3><strong><u>Tudnival&oacute;k az eMAG-r&oacute;l</u></strong></h3>
<p>K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 orsz&aacute;g&aacute;ban megtal&aacute;lhat&oacute;ak: Magyarorsz&aacute;gon, Lengyelorsz&aacute;gban, Rom&aacute;ni&aacute;ban &eacute;s Bulg&aacute;ri&aacute;ban. &Uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt filoz&oacute;fi&aacute;jukra alapozva, folyamatosan igyekeznek &uuml;gyfeleik mindennapjait megk&ouml;nny&iacute;teni.</p>
<h3><strong><u>T&ouml;rt&eacute;net&uuml;k</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban l&eacute;ptek a magyarorsz&aacute;gi piacra</li>
<li>tagjai a d&eacute;l-afrikai sz&eacute;khelyű Naspers multinacion&aacute;lis befektető csoportnak, mely a 2014-es p&eacute;nz&uuml;gyi &eacute;vben 6157 milli&oacute; doll&aacute;r j&ouml;vedelmet &eacute;rt el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű v&aacute;s&aacute;rl&aacute;si esem&eacute;nyekkel lept&eacute;k meg &uuml;gyfeleiket, mint p&eacute;ld&aacute;ul az &Eacute;szbont&oacute; Akci&oacute;k Napjai, r&aacute;ad&aacute;sul bevezett&eacute;k a Black Friday elnevez&eacute;sű rendk&iacute;v&uuml;li akci&oacute;kkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek v&aacute;s&aacute;rl&oacute;ik sz&aacute;m&aacute;ra &Aacute;rak Forradalm&aacute;val &eacute;s K&eacute;szletkis&ouml;pr&eacute;ssel</li>
<li>A Black Friday egy k&uuml;l&ouml;nleges esem&eacute;ny, amely minden bizonnyal Magyarorsz&aacute;gon is hagyom&aacute;nny&aacute; v&aacute;lik, ahogyan az m&aacute;s orsz&aacute;gokban is t&ouml;rt&eacute;nt. Rengeteg erőfesz&iacute;t&eacute;st &eacute;s szenved&eacute;lyt fektettek az elők&eacute;sz&uuml;letekbe &eacute;s az eredm&eacute;nyek is azt mutatj&aacute;k, hogy meg&eacute;ri. Ezen a rendk&iacute;v&uuml;li napon az online kereskedelem t&uacute;lsz&aacute;rnyalja az offline kereskedelmet, a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;knak pedig lehetős&eacute;g&uuml;k van igen kedvező &aacute;ron beszerezni a k&iacute;v&aacute;nt term&eacute;keket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napj&aacute;n 315 ezer megv&aacute;s&aacute;rolt term&eacute;ket rendeltek oldalukon, t&ouml;bb mint 2.1 milli&oacute; l&aacute;togat&oacute; &eacute;rkezett csup&aacute;n egyetlen nap alatt, valamint rekordsz&aacute;m&uacute; forgalom &eacute;s l&aacute;togat&aacute;s &eacute;rkezett a mobil platformokr&oacute;l is- k&ouml;zel 50%.</li>
<li>mobilalkalmaz&aacute;sukat folyamatosan fejlesztik, hogy &uuml;gyfeleik b&aacute;rhol &eacute;s b&aacute;rmikor &eacute;lvezhess&eacute;k legjobb aj&aacute;nlataikat &eacute;s az online v&aacute;s&aacute;rl&aacute;s előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>C&eacute;l, v&iacute;zi&oacute;, v&aacute;llalati kult&uacute;ra</u></strong></h3>
<ul>
<li>C&eacute;l: Az &uuml;gyfeleik &eacute;let&eacute;t jobb&aacute; tenni az&aacute;ltal, hogy időt &eacute;s p&eacute;nzt sp&oacute;rolnak meg nekik.</li>
<li>V&iacute;zi&oacute;: K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa legnagyobb online kereskedőj&eacute;v&eacute; v&aacute;lni.</li>
<li>V&aacute;llalati kult&uacute;ra: A c&eacute;lokat szem előtt tartva arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleiket boldogg&aacute; tegy&eacute;k &eacute;s &uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt szellemben teljes&iacute;ts&eacute;k &iacute;g&eacute;reteiket. Vallj&aacute;k, hogy gyorsas&aacute;gukkal, fejleszt&eacute;seikkel &eacute;s &uacute;j szolg&aacute;ltat&aacute;saikkal k&ouml;zelebb ker&uuml;lhetnek &uuml;gyfeleikhez. Nagy hangs&uacute;lyt fektetnek az alkalmazottakra, a fel&uuml;letekre &eacute;s a technol&oacute;gi&aacute;ra, a szolg&aacute;ltat&aacute;sokra &eacute;s az innov&aacute;ci&oacute;ra. Folyamatosan arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleik tapasztalatait jobb&aacute; tegy&eacute;k a visszajelz&eacute;sekből tanulva. Mindezt egy felhaszn&aacute;l&oacute;bar&aacute;t fel&uuml;let biztos&iacute;t&aacute;s&aacute;val garant&aacute;lj&aacute;k, melyet az &uuml;gyfelek visszajelz&eacute;sei alapj&aacute;n terveztek &eacute;s hoztak l&eacute;tre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja mag&aacute;ban, akik az oldalukon jelen&iacute;tik meg term&eacute;keiket. A Marketplace elad&oacute;k term&eacute;keinek k&ouml;sz&ouml;nhetően az oldalt b&ouml;ng&eacute;sző v&aacute;s&aacute;rl&oacute;k l&eacute;nyegesen nagyobb term&eacute;kk&iacute;n&aacute;latb&oacute;l v&aacute;logathatnak. A Marketplace elad&oacute;inak szolg&aacute;ltat&aacute;si sz&iacute;nvonal&aacute;t folyamatosan figyelemmel k&iacute;s&eacute;rik &eacute;s &eacute;rt&eacute;kelik, biztos&iacute;tva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszer&eacute;ben megszokott magas minős&eacute;gi elv&aacute;r&aacute;soknak.</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre
Hirdetés