eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

Utolsó alkalom volt ,hogy innen rendeltem . Nem válaszolnak se e-mailre se Messenger üzenetre . Karácsonyfa alatt sajna már csak karácsony után lesz valami ,de az biztos hogy nem innen ! Fizetésüket se értem mire kapják ...

Ez egy fostalicska. A termék november 24-e óta úton a bemutatóterem felé. Jó hogy nem fizettem előre. Ügyfélszolgálat elérhetetlen. Megrendeltem a konkurenciától, 2 nap múlva nálam volt.

A nagy nehezen megkapott termékemből hiányzik a töltő. Az ügyfélszolgálat mind telefonon, mind emailben elérhetetlen

A 2000 Ft-os rendelésem két nap alatt megérkezett.A 40 000 Ft-os rendelés 11 napja nem ér ide.
Sajnos régen jó volt, de most katasztrófa.Senkinek nem ajànlom!Előre fizetni meg végképp ne! Ügyfélszolgálat nem vàlaszol, telefonon nem elérhető.

Rendeltem egy kávéfőzőt karácsonyi ajándéknak 120.000ft-ért, előreutalással, ehelyett kaptam egy 20.000forintos hangfalat. Az ügyfélszolgálat nem tud ezzel mit kezdeni, én szaladgáljak a pénzemért, semmi kártérítést nem kaptam és nem tudni mikor kapom vissza a pénzem. Elkeserítő, se pénz, se ajándék. Soha többe nem rendelek tőlük, kár, hogy nem néztem meg előbb a véleményeket, mert sokan jártak már hasonló cipőben mint én az Emaggal.

A rendelésem sehol!Az bánt hogy elöre kifizettem.90000ft.Azért arra kiváncsi lennék hogy ha rendelek tőlűk több milio forintért utánvét. kiküldik e.lehet hamar megjön a pénz miatt.De már azon töröm a fejem hogy feljelentem öket a rendörségen ill.a fogyasztóvédelemnél.

Dec 13.-ai megrendelés a mai napig nem sikerült kiszállítani, semmire nem válaszolnak. Ügyfélszolgálat másfél óra csengetés után is elérhetetlen. A karácsonyfa körül állunk üresen ajándékok nélkül. Köszi EMAG.

Tragédia! Gyakorlatilag amit én látok az alapján az EMAG logisztika összeomlott. A marketing még tartja magát, szerencsére ígérni még tudnak. 2021.december. 17.-én rendeltem másnapi szállítással egy terméket. A mai napig nem érkezett meg. Ügyfélszolgálatot 15 alkalomból egyszer sikerült elérni. Ígéretet kaptam arra, hogy amint megtud bármit a rendelésemről azonnal értesít. Természetesen értesítés nem jött. A Facebookon is odáig jutottunk csak, hogy adjam meg a rendelés azonosítómat. Azóta semmi. Ellenben az általam rendelt terméket ismét holnapi kiszállítással hirdetik a honlapon. Kérdem én, ez nem a vásárlók megtévesztése? Rengeteget vásáróltam anno az edigitaltól és már jó párszor az EMAG-tól is. Eddig nem igazán tapasztaltam problémát. Viszont ez az eset ráébresztett arra, hogy mi mint vásárlók sehol se számítunk ennek a két cégnek. Egyedül a profit ami érdekli őket. Szerintem ez volt az utolsó alkalom, hogy náluk vásáróltam.

12.11-én rendeltem egy terméket Easyboxba, előre utalással, 12.14-i várható szállítással,. A Sameday futárszolgálat csomagkövetés oldalon csak annyi látható, hogy 12.15- i dátummal a futár részére átadott csomag. Azóta semmi állapot változás, semmi hír a csomagról. Emag ügyfélszolgálat telefonon nem elérhető, emailre nem reagálnak. Most rendeltem innen először, de utoljára, akkor is, ha valamikor megérkezne a csomag.

Hiába a 3000ft-os kedvezmény ,hiába a 15%-ot visszaadunk ha egyszer képtelenek a rendelést kiszállítani. Az a szerencse hogy nem fizettem előre mert akkor futhatnék a pénzem után. Soha többé emag!

Nagyon elégedetlen vagyok! Van egy rendelésem aminek 14.volt a várható szállítási ideje. Azt meg még érti az ember ha csúszik. De ma 20. van. Többször próbáltam hívni őket de csak 20 perceket zenész hallgatók. Emailt már 3 át írtm és semmi válsz. Nagyon dühítő

Katasztrófa. Vásárlók százait vágják át a karácsonyi szezonban, rengeteg árut nem szállítanak ki időben.
A reklamációkat nemhogy nem kezelik, de nem is fogadják, az ügyfélszolgálat alig érhető el és semmitmondó válaszokat ad.

Senki ne rendeljen tölük!!!!!!!!!!!!!!!!!A megrendelt árú nem érkezik meg.lelépnek a pénzel.Sehogyan nem lehet elérni öket.

A december 4.-én megrendelt termék máig nem érkezett meg (december 20.). Telefonos ügyfélszolgálaton nem lehet elérni őket 5-6 alkalommal való próbálkozás után sem. Az emailre nem válszolnak.

Hibás terméket lehetetlen visszaküldteni, elérni kommunikálni velük szintén lehetetlen soha többet innen rendelni semmit nem fogunk. Senkinek nem ajánlom

Dec. 8-i rendelés, dec. 13-at írnak átvételre. Semmi nem történik a 13-héten, majd 19-én, vasárnap üzenet: 13-án megérkezett a csomag, átvételi intervallum dec. 19-dec. 19. Tehát ha nem tudtam volna ma elmenni érte, szépen visszavitték volna a kifizetett terméket. Inkább maradnak a megbízható oldalak, innen nem merek rendelni többet...

Ez év decemberb első felében 3 alkalommal rendeltem utánvéttel. Mindháromszor rendben, sértetlenül megérkezett a termék.

Üdvözlet.
Én megkaptam amit rendeltem, és egyelőre működik!
Volt egy másik megrendelésem, amit személyesen szerettem volna átvenni. Az nem sikerült, kb 1.5 hét múlva irtak, hogy csak postán lehet.. Mindegy nemlátok bele a logisztikai hátterükbe, ekkora forgalom mellett amit produkálnak elhiszem, hogy nem kispályás mutatvány, mindent tökéletesen lebonyolítani..
Minden esetre ezt az előre utalok dolgot felejtsétek el.. Tudom úgy olcsóbb első körben, de nem éri meg a gond van.
A másik, hogy csak emag álltal forgalmazott terméket nézzetek,
egyrészt a szállítás igy olcsóbb, kettő ha garanciális probléma merül fel, a terméket ők szállítják el. Mondjuk az más kérdés mennyi idő alatt..
Köszönöm

Megbízhatatlan, elérhetetlen társaság, soha többet.

TISZTELT EMAG!!!!!! December 07-én rendeltem és a kiszállítás várható időpontja 2021.12.10-e volt, ezért rendeltük meg. Érdeklődésemre az alábbi VÁLASZT KAPTAM E-mail-ben: ((Rendelésed kézbesítése elhúzódik, dolgozunk rajta! Ez elmúlt időszakban érkezett rendelések mennyisége minden elképzelésünket felülmúlta, köszönjük, hogy Te is az eMAG-ot választottad!
A vártnál is nagyobb rendelés mennyiség a vártnál is több kihívásokkal jár, ami miatt egyes rendelések kézbesítése elhúzódhat, ahogy a Te rendelésed esetén is történik.)) SAJNOS AZ EMAG-OT VÁLASZTOTTUK,MERT EDDIG JÓ VOLT, DE SOHA TÖBBET, A TOVÁBBI MEGRENDELÉSEINKET SEM ITT ADJUK LE. 😒.Azóta semmi további információ az átvétel időpontjáról. Továbbra is hirdetik a terméket most már december 21. átvétel határidővel. Akkor mért vették fel a megrendelést és írtak átvételi határidőt (sőt újabb hirdetéseket is küldenek) amikor még ezt sem teljesítik időre. Várom szíves válaszukat az átvétel idejére vonatkozóan? ha nem tudjuk átvenni december 21-ig akkor visszavonjuk a megrendelést és nem rendelünk Önöktől a továbbiakban semmit. Üdvözlettel: Válaszra várva!!!! Rajczi Erzsébet Tel: 30-655-8022

Imadkozzon mindenki aki innen rendel műszaki cikket,hogy ne romoljon el! Augusztus óta négyszer küldtük javításra a tv-t,mert csak négyszeri hiba után lehet levásárolni! Ötödjére véletlen tévedésből megint vissza küldték! Egy hónapot vártunk a kuponra a Szellemkép Bt-től, amit elvileg az emag-nál e tudunk vásárolni, Onnan elhajtottak minkat,hogy postan adjuk fel a papírokat az emag logisztikai raktárának! Most itt tartunk és év vége van,de tv sehol meg pénz se! Ez azért egy kicsit felháborító,hogy egy ekkora cég és hónapokba telik ezt elintézni!

Ez a cég egy szar. Ne rendeljetek semmit, mert nem szállítják ki. November 19-én rendeltem, a szerencsétlen ügyfélszolgálatossal a 25 perces koncertélmény után beszéltem. Még arra se volt képes, hogy módosítsa legalább a szállítási feltételeket és ingyen kihozzák. Még egyszer: november 19. Egy hónapja. Mindenféle blablával etetnek, válasz nincs.
Mire várunk?????

Megbízhatatlan, pontatlan és nincs meg a csomag!

Jó árak vannak de egyenlőre 11napja várom a megrendelt monitort ügyfélszolgálatuk sajnos nem ért rá válaszolni hogy mi van

Rendeltem 4 okosorat,ma erkezett meg a csomag benne 4 db zewa papirzsebkendövel.

Egy Gorenje kombinált hűtőszekrényt rendeltünk karácsony előtt. Minden nap másik szállító hívott fel a HDT csomagküldőtől és természetesen semmit nem tudtak az előző nap megbeszéltekről. Most eltelt 3 nap, de a hűtő még nem érkezett meg! Érdekelne, hogy mennyire tesz jót egy hűtőszekrénynek 3 nap zötykölődés, húzi-voni? Figyelembe veszik ezt egy meghibásodáskor?
Arról nem beszélve, hogy mennyi bosszúságot okoztak!
A boltnak célszerű lenne a HDT helyett másik csomagküldő szolgálattal szerződni.
A "rossz" minősítés ennek szól!

Megrendeltünk párommal karácsonyra egy terméket 12.09.-én. Kiszállítást mol kútra 12.11 szombatra írták, amin kicsit csodálkoztunk, hogy miért lenne szombaton szállítás.
12.15.-én miután semmi értesítésünk azon kívül, hogy "sikeres fizetés" NINCS próbáljuk elérni az emagot. SE EMAILRE, SE TELEFONRA, SE PANASZRA, SE FACEBOOKRA NEM VÁLASZOLNAK. HA EZT TUDOM MÁSHOL VESZEM MEG 5000-EL DRÁGÁBBAN A TERMÉKET, AZ LEGALÁBB TUTI REAGÁL.

12.08.-án fizettem ki egy terméket, easyboxba szállítással.
Vásárláskor a szállítás a normál időpontra volt jelezve, 12.10.-re. Email és sms-esk után, hogy ne izguljak!!! , mert küldik a csomagot a rendelés adatainál látható lett, hogy 12.15.-én bekerült a csomag a szekrénybe.. A baj csak az, hogy nem kaptam erről értesítést és a nyitó kódot vagy qr kódot sem... elméletileg 12.18.-ig vehetem át a csomagot, csak nem tudom hogyan. Ügyfélszolgálat elérhetetlen, kapcsolati űrlapra - panaszra nem válaszolnak.
Korábbi években nagyon jó tapasztaltok voltak az emag-gal... de most az utolsó pár rendelésnél már látszott, hogy vmi nem stimmel. Ez az utolsó pedig katasztrófa... nem tudom adok-e esélyt a jövőben nekik..
Kár értük, de maguknak köszönhetik, ha nem tesznek rendet a kiszállításoknál

Köszönöm szépen EMAG, hogy sikerült a két termékből álló rendelésemből egyet kiszállítani 7 munkanap alatt, úgy, hogy a másik szállításáról semmi információ nincsen, pedig figyeltem arra, hogy raktáron legyen és az EMAG forgalmazza mindkettőt.
Azt elfogadtam, hogy ünnepi időszakban nagyon nehéz helytállni, de hogy 8 nap alatt kb. 4 nap után kaptam SMS-t, hogy megpróbálják kézbesíteni a csomagot 3 munkanapon belül és megkapom a legfontosabb termék nélkül, úgy, hogy az egész rendelés kézbesítéséről szó volt, az szimplán vicc! Az biztos, hogy innen többet nem rendelek. Hulladék a kommunikáció, hulladék ez a részleges kiszállítás, a futárszolgálatot inkább hagyjuk is, inkább rendelek 1000 Ft-al többért máshonnan és fizetek házhozszállítási díjat, mint hogy ezzel a megbízhatatlan cégre bármit rábízzak. Szerencsére utánvéttel fizettem, de akkor is felháborító az egész cég hozzáállása!

Soha többet!!!
Elérni nem lehet őket,semmilyen fórumon.
2021.12.06-án rendeltem tlük, én barom ki is fizettem előre.... Mai napon kellett volna szálltani, a nyomonkövetésnél csak az látszik,hogy megrendeltem,kifizettem és innentől kezdve menjek a fenébe,mert még sak fel se adták 10 nap alatt. Azt hogy fogom visszaszerezni a pénzem nem tudom,de nagyon kellemes ünnepekt tudok csak kívánni ennek a cégnek és minden borzalmasan segítőkész kollégájának.....
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre