eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

Nov 29-én megrendeltem egy kávéfőzőt 211.000 Ft-ért.
Kihozni nem hozták ki, még december első hetében sem. Betelefonáltam, hogy mi a helyzet. Szokásos 20 perces várakozás. A hölgy azt mondta, hogy most lassabb a kiadás a raktárból legyek türelemmel.
Eltelt pár nap majd amikor belépek az oldalra vettem észre, hogy törölt szállítás.
Betelefonálok. 20 perces várakozás. Nem tudják megmondani mi történt, de a csaj felajánlja, hogy rögzit nekem egy új rendelést. Mondom oké. De mivel a kávéfőző időközben megdrágult kérvényt kell irnia, hogy az eredeti áron ideaadják nekem.
2 nap múlva telefonált a csaj, hogy megvan a kedvezmény. De nagyon sajnálja, mert elfelejtett a raktáron lefoglalni a terméket és időközben már elfogyott!! Fasza! Mondja, hogy válasszak más kávéfőzőt. Mondom neki, hogy hagyjanak lógva. A termék törölve lett ismét, mert már nem volt készleten.
Eltelik 1-2 nap és észrevettem, hogy a termék üzletben elérhető. Kiszállítani nem szállitják ki, de érte lehet Budapesten menni. Mondom oké. Betelefonálok. 20 perces várakozás megint. Mondja a fickó, hogy megigényli újra a kedvezményt a termékre. Telnek múlnak a napok és nem jelentkezett a csávó. A kedvezményre meg csak várok várok. Időközben a bolt törölte a megrendelésemet, mert letelt az az idő, amíg a terméket foglalni lehet.
4. próba. Betelefonálok, új rendelés. A csaj megkéri ismételten az eredeti árat, a 211.000 Ft-ot a termékre. Ez december 16-án volt. Most 26 van, de a kedvezmény még mindig nincs a terméken.
A bolt lassan pedig törölni fogja újra rendelésemet.
Ott állok 4 darab megrendelés után, hogy még mindig nincs a kezemben a kávéfőző és durván 2 órát eltelefonáltam.
Ez a cég egy röhejesen szerencsétlen lúzer cég. Be kellene szántani az egészet.

November 24-ig rendelés ("1 napos" szállítás, eMAG forg. termék) immáron több mint egy hónapja sehol, érdeklődésre, többszöri reklamációra nulla válasz. Jelenleg úgy áll a dolog, hogy gyakorlatilag benyelték több mint 200 ezer forintomat.... Soha nem találkoztam még ennyire felháborító magatartással egy elvileg legálisan működő kereskedőnél sem...

Soha a büdös èletbe nemfogok mèg 1x rendelni errôl az oldalról semmit december 19. -èn rendeltem 1 telefont. December 22-23 ra igèrtèk a kiszállítást.december 23. án csomag követèsnèl jeleztèk a csomag úton van kb reggel 6:33 kor aztan dèlután 16:44 kor hogy a csomag kezbesites nem sikerult aztan 16:52 kor a csomag visszakerült a raktárba. A futár megse próbálta kèzbesíteni a csomagot mivel se telefon hivas sem uzenetet nem kaptam. Olyan èrzèsem van ez a futarszolgalat mintha 1 ember dolgozna a cegnek es 1 ember szallitana ki 500 ember rendeleset 1 nap.
Nekem ez a tapasztalatom, remelem azert 1-2 honap alatt sikerul kiszallitani a termeket mert mas egyenlore nemtudok elkepzelni...
En biztos hogy nem fogok meg1x rendelni toluk semmit inkabb bemegyek az uzletbe vagy rendelek mastol.
Arrol nemis beszelve hogy roman futarszolgalatuk van amirol nemtudtam

23ra ígérték a szállítást,majd ma módosították 28ra. Ha időben jelezték volna,hogy nem érkezik meg karácsonyig,nem lett volna gond.

Hihetetlen 4 rendelés után 3 hiba
És egy komplett hálószoba bútor kuka mindenestül mivel össze szerelés hez minden sallang nélkül jött nyersen, csak a bútor lapok, tüzelő kicsit drágán level 2.

Saját maguk által forgalmazott hangfalszett novemberi rendeléssel dec. 16.-21. átvételi lehetőséget adtak meg a saját átvételi pontjukra. Ez idővel módosult 21.-re. Természetesen nem érkezett meg, majd 22.-én jött az email, hogy késik, majd dec. 23.-án 17 órakor, hogy sajnálják, de a kézbesítés csúszik, nesze itt egy 3000Ft-os utalvány amit 10k felett levásárolhatsz. Persze arról nincs tájékoztatás, hogy mikorra is várja az ember a már előre kifizetett terméket. A hab a tortán, hogy a honlapon ugyanazt a terméket dec.23.-i rendeléssel, dec. 29-i átvétellel hirdetik úgy, hogy még a novemberit se szállították ki....

Egy nagy 0. A november végén rendelt csomag már 27.-e óta úton van a bemutatóterem felé... azt nemtudom melyikhez, lehet a plútóra tart éppen azért ennyi a szállítási idő. Tegnap megrendeltem máshonnan, karácsony után elvileg jön is, sajnos így az ajándék elmarad. Extra poén, hogy ma amikor 30 perc zenélés után végre felvette a kiscsaj, még engem akart leb@szni, hogy le merem mondani a rendelésem ettől a szemét cégtől.

Három munkanapon belül kellett volna egy termék, és volt olyan, amire azt írták 3 munkanapon belül megkapom.
Ezért innen rendeltem. Másnap átadták az árut a futárcégnek, a Sameday-nek, és a nyomkövetés szerint azóta is, napok óta ott dekkol a raktárukban. Karácsonyra lett volna.
Legalább ne hazudnának. Ha tudom ezt, máshonnan rendelek, onnan, ahonnan a Posta szállít ki. A jövőben így nem rendelek többet az emag-ról.

Fel se adták a csomagot, amit 5 napja rendeltem, és 2 napra ígérték a kiszállítást. Ennyit a karácsonyi ajándékról.

Már a második megrendelésemet nem sikerül a vállalt határidőben teljesíteni, pedig nem kiszállítással kértem.
Ha tudom, hogy ennyire megbízhatatlanok biztosan máshonnan rendelek.
Érdekes, hogy az Aqua-ban meg tudták oldani a határidő előtti szállítást is.

December 7-én rendeltem tőlük ajándékba szánt terméket. Kezdetben dec.17-21. közötti szállítást jeleztek, majd ezt módosítottáj dec.13-ra. 16-án felhívtam őket, fél órás várakozás után közölték, hogy a raktárban van a termék, írnak a raktárnak, hogy megsürgessék. De.20-án újra telefonáltam, szintén fél órás várakozás, ugyanaz az információ, minden rendben van, raktárban van a termék, megsürgetik. De.21-én újra felhívtam, megint fél óra várakozás után közölték velem, hogy nincs raktáron a termék, beszállítóra várnak. Lemondtam a rendelést, a termék árát még nem kaptam vissza. Nagy csalódás, hatalmasat zuhant a színvonal mióta összeolvadt az edigitallal

Törölték a rendelésemet, arra hivatkozva, hogy 1 rendeléshez csak 1 utalványt használhattam volna fel. A felhasználási feltételeikben ennek az ellenkezője áll: "Összevonható a kupon más kedvezménnyel? Milyen termékekre érvényes? Igen, felhasználhatod azt más utalvánnyal és kedvezménnyel egyszerre." Hiába linkeltem be nekik, kérdezve miért engedélyezik akkor mégis a tájékozatatóban, erre a kérdésre nem válaszolnak. Kaptam tőlük már több e-mailt, de mind mellébeszélés, nem is a kérdésre reagálnak. Nagyon megbízhatatlanok lettek, messziről el fogom őket kerülni a jövőben.

16-án rendeltem meg egy 50 eFt.-os porszívót és aznap át is utaltam az összeget. 17-én jelezték, hogy megérkezett az utalás. Dec. 21-23-i kiszállítást írtak és posta meg is hozta ma, 22-én reggel. Tehát minden rendben volt a kiszállítással, korábban is rendeltem már, akkor sem volt gond. Inkább csak azok írnak ide, akik elégedetlenek, nekem eddig nem volt rossz tapasztalatom. Nyilván van még hova fejlődniük, de év vége van, nagy a hajtás, dolgoztam logisztikai területen, ezért elnézőbb vagyok kisebb hibákkal szemben.

Rendeltünk December 8-án egy terméket,a mai napig nem kaptam meg!Felhívtam az ügyfélszolgálatot,nem tudtak mit mondani,ráadásúl volt raktáron!26percig hívtam őket mire felvették!Igen hanyag cég innen sem rendelek többet semmit!!!

December 15-én rendeltem, azóta csak azt jelezte hogy sikeres fizetés, persze napok óta próbáltam elérni őket telefonon, de csak a zene szólt 10-20 percig, ki tudja meddig, ha nem unom meg. Karácsonyi ajándék lett volna, és azzal a címkével hírdették, hogy "ha most rendel, még megérkezik karácsonyig". Eddig sem volt a szívem csücske az Emag, ezek után főleg nem lesz. Első és utolsó vásárlásom volt.

Gyors kiszálítás !!!!🤣🤣🤣🤣.22 napja rendelt csomag sehol....!!!!
Hívtam az ügyfélszolgálatot, nem tudtak érdemleges választ adni!!!
Majd válaszolnak 2-3 munkanapon belül e-mailben.
Szánalmas !!!
Senkinek nem ajánlom!!!

Utolsó alkalom volt ,hogy innen rendeltem . Nem válaszolnak se e-mailre se Messenger üzenetre . Karácsonyfa alatt sajna már csak karácsony után lesz valami ,de az biztos hogy nem innen ! Fizetésüket se értem mire kapják ...

Ez egy fostalicska. A termék november 24-e óta úton a bemutatóterem felé. Jó hogy nem fizettem előre. Ügyfélszolgálat elérhetetlen. Megrendeltem a konkurenciától, 2 nap múlva nálam volt.

A nagy nehezen megkapott termékemből hiányzik a töltő. Az ügyfélszolgálat mind telefonon, mind emailben elérhetetlen

A 2000 Ft-os rendelésem két nap alatt megérkezett.A 40 000 Ft-os rendelés 11 napja nem ér ide.
Sajnos régen jó volt, de most katasztrófa.Senkinek nem ajànlom!Előre fizetni meg végképp ne! Ügyfélszolgálat nem vàlaszol, telefonon nem elérhető.

Rendeltem egy kávéfőzőt karácsonyi ajándéknak 120.000ft-ért, előreutalással, ehelyett kaptam egy 20.000forintos hangfalat. Az ügyfélszolgálat nem tud ezzel mit kezdeni, én szaladgáljak a pénzemért, semmi kártérítést nem kaptam és nem tudni mikor kapom vissza a pénzem. Elkeserítő, se pénz, se ajándék. Soha többe nem rendelek tőlük, kár, hogy nem néztem meg előbb a véleményeket, mert sokan jártak már hasonló cipőben mint én az Emaggal.

A rendelésem sehol!Az bánt hogy elöre kifizettem.90000ft.Azért arra kiváncsi lennék hogy ha rendelek tőlűk több milio forintért utánvét. kiküldik e.lehet hamar megjön a pénz miatt.De már azon töröm a fejem hogy feljelentem öket a rendörségen ill.a fogyasztóvédelemnél.

Dec 13.-ai megrendelés a mai napig nem sikerült kiszállítani, semmire nem válaszolnak. Ügyfélszolgálat másfél óra csengetés után is elérhetetlen. A karácsonyfa körül állunk üresen ajándékok nélkül. Köszi EMAG.

Tragédia! Gyakorlatilag amit én látok az alapján az EMAG logisztika összeomlott. A marketing még tartja magát, szerencsére ígérni még tudnak. 2021.december. 17.-én rendeltem másnapi szállítással egy terméket. A mai napig nem érkezett meg. Ügyfélszolgálatot 15 alkalomból egyszer sikerült elérni. Ígéretet kaptam arra, hogy amint megtud bármit a rendelésemről azonnal értesít. Természetesen értesítés nem jött. A Facebookon is odáig jutottunk csak, hogy adjam meg a rendelés azonosítómat. Azóta semmi. Ellenben az általam rendelt terméket ismét holnapi kiszállítással hirdetik a honlapon. Kérdem én, ez nem a vásárlók megtévesztése? Rengeteget vásáróltam anno az edigitaltól és már jó párszor az EMAG-tól is. Eddig nem igazán tapasztaltam problémát. Viszont ez az eset ráébresztett arra, hogy mi mint vásárlók sehol se számítunk ennek a két cégnek. Egyedül a profit ami érdekli őket. Szerintem ez volt az utolsó alkalom, hogy náluk vásáróltam.

12.11-én rendeltem egy terméket Easyboxba, előre utalással, 12.14-i várható szállítással,. A Sameday futárszolgálat csomagkövetés oldalon csak annyi látható, hogy 12.15- i dátummal a futár részére átadott csomag. Azóta semmi állapot változás, semmi hír a csomagról. Emag ügyfélszolgálat telefonon nem elérhető, emailre nem reagálnak. Most rendeltem innen először, de utoljára, akkor is, ha valamikor megérkezne a csomag.

Hiába a 3000ft-os kedvezmény ,hiába a 15%-ot visszaadunk ha egyszer képtelenek a rendelést kiszállítani. Az a szerencse hogy nem fizettem előre mert akkor futhatnék a pénzem után. Soha többé emag!

Nagyon elégedetlen vagyok! Van egy rendelésem aminek 14.volt a várható szállítási ideje. Azt meg még érti az ember ha csúszik. De ma 20. van. Többször próbáltam hívni őket de csak 20 perceket zenész hallgatók. Emailt már 3 át írtm és semmi válsz. Nagyon dühítő

Katasztrófa. Vásárlók százait vágják át a karácsonyi szezonban, rengeteg árut nem szállítanak ki időben.
A reklamációkat nemhogy nem kezelik, de nem is fogadják, az ügyfélszolgálat alig érhető el és semmitmondó válaszokat ad.

Senki ne rendeljen tölük!!!!!!!!!!!!!!!!!A megrendelt árú nem érkezik meg.lelépnek a pénzel.Sehogyan nem lehet elérni öket.

A december 4.-én megrendelt termék máig nem érkezett meg (december 20.). Telefonos ügyfélszolgálaton nem lehet elérni őket 5-6 alkalommal való próbálkozás után sem. Az emailre nem válszolnak.
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre