eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

Mivel 1 hónapja nem tudom felvenni a céggel a kapcsolatot, fogyasztóvédelemhez fordulok. Döbbentes, hogy se írásban se telefonon nem lehet megoldani az általuk tévesen küldött csomagom rendezését.

Több, mint 6 éve vagyok (voltam) "Emag ügyfél", soha semmi bajom nem volt velük. DE!!! amióta egyesültek az edigitállal egy botrány az egész!! Nov.19.-én rendeltem 2 legót (Emag termék, raktáron, 3-4 nap szállítás), előre fizetéssel. Írták, hogy a sok rendelés miatt dec 2.ig szállítanak. Mondom oké, az belefér. Nov 30.án megjött az egyik legó (miért is szedik szét a rendelést???) majd amikor dec.2.-án telefonálok (nettó 40 perc mire elértem őket), hol a másik legó (adventi naptár)?? Hát ők nem tudják, ROMÁNIÁBÓL(?!?!) érkezik, várjak türelemmel. 1 hét múlva, emag felületen reklamáltam, hogy adventi legó már nem kell december közepén, kérem a pénzt vissza. Jön egy email legyek türelemmel... Dec 20.án újra telefonálok (ismét nettó 40 perc...), hogy még mindig kérem a legó árát. Oké oké pár nap és visszakapom. Dec 30.án jön üzenet, hogy a legó érkezik a csomagpontra. Újabb hosszadalmas várakozással telefonálás. Kis hölgynek (aki persze szokás szerint nem tud semmit) mondom, hogy még mindig nem kell legó (mivel 30.án adventi naptár a gyereknek, bőven esemény után van) No para nem jön ki, küldik az árát. 31.én legó csomagponton... persze nem vettem át. Január 10.én még mindig semmi nem történt, akkor már nem tudtam volna "jól nevelt lenni" a telefonban, úgyhogy újabb üzenet az Emag felületen. Nem túl udvarias hangnemben íródott, fogyasztó védelem említésével és láss csodát! másnap pénzem a számlán (persze a szállítási költséget buktam), bocsánatkérős email és sokadik ajándék utalvány küldése is megtörtént... Kösz de többet innen semmit!!!

Szavahihetetlen, megbízhatatlan, rendelésekkel nem foglalkozó társaság. Semmit nem szabad rendelni tőlük.

Két ünnep között küldtem vissza egy okosórát, hogy cseréljék ki, mert hibás. Elvileg a raktárba visszaérkezett, már másnap (dec.29) viszont azóta semmi érdemleges információm nincs az óráról. Hitegetnek, hogy a héten lezárul és küldik az új órát, ahhoz képest még mindig nincs itt. Végül betelt a pohár és inkább kértem pénzvisszatérítést és megrendelem máshonnan.
Egy biztos, hogy ettől a cégtől nem rendelek többet!

Ha lehetne 0 csillagot adni azt adnék. 1 hete rendeltem 1 terméket, azóta se híre se hamva, hogy mégis mikor érkezik vagy valami. Korábban is rendeltünk már innen, akkor is hetek múlva kaptuk meg a terméket. Kritikán aluli ez a cég! Undorító, szánalmas sz*r! Senkinek sem ajánlom! Soha nem rendelek innen többé! (Csak összehasonlításképp, ma reggel ugyanazt a terméket megrendeltem, - amit korábban az Emagtól - egy másik cégtől, holnap már ki is szállítják! És email-ben minden mozzanatról tájékoztattak, hogy hogyan áll a csomagom az adott pillanatban.) Ennyi...

Hibás terméket szállítottak ki. Hiába töltöm ki a visszaküldési űrlapot, az IBAN kódot semmilyen formátumban leírva nem fogadja el, így esélytelen a továbbítás.Szégyenletes. Soha többet nem rendelek innen.

3 db különböző árut rendeltem, az eMAG tól és cég 3 különböző napon szállította ki. Telefon és emailben is kértem, hogy együtt küldje el, de ezt nem teljesítette, pedig az átvételi ponttól 160 km távolságra lakom. Azt hiszem, hogy befejezem itt a vásárlást.

Kritikán aluli cég, több hete hitegetnek a megrendelt termék meg sehol!

Én november 19.-én rendeltem matracot amit előre fizettem azóta semmi! 1000 szer hívtam őket, volt, hogy 55 perc és semmi abból 3 szor beszéltem velük mind a 3 szor elnézést kérünk azonnal küldik! Jan 5. én azt mondták max 10. ig megküldik ! Azóta is semmi! Undorító banda az egész!

Karácsony előtt nem ajánlom hogy tőlük vegyél,főleg ha nincs raktáron. Ugyan füt fát ígérnek hogy időben leszállitják de nem lehet bízni bennük. Karácsony előtt 2 nappal szóltak hogy nem tudják mikor fogják kiszállitani és akkor is a legfőbb gondjuk az volt hogy mondjam le.

A megrendelt és előre kifizetett terméket nem képesek kiszállítani az általuk megadott napon, csak több napos vagy akár több hetes, csuszással kézbesítik (a csomag automatákba is). Telefont minimum 15 perc után tudják csak felvenni, ügyintéző nem sokat tud segíteni, e-mail kapcsolat felvételre pedig csak egy automata reakciói érkezik.

Szánalmas az egész, az összes vezetőt börtönbe kéne csukni.....
Dec. 16.-án rendeltem egy kávéfőzőt amit természetesen másnapra ígértek mint a legtöbb terméket.... Január elején már jópár messenger beszélgetésen túl voltam amikor egyszer csak kiderült, hogy amúgy a partner nem is tudja szállítani (MÉGIS MIKOR DERÜLT VOLNA EZ KI HA NEM IROK???) jó akkor újrarendeltem mert az volt a hibám hogy valami szenny román partnertől sikerült rendelni.... újrarendeltem a csodálatos Emagtól, másnapi szállítással természetesen ismét, raktáron is van minden fasza mondom nem hiszem el... persze túl szép volt ez is hogy igaz legyen, nem jött meg, írok az ügyfélszolgálatnak, ja hát most sajnos az átszállítás csúszásban van, nem tudnak pontosat mondani. KÖSZ
Aki teheti jelentse fel őket! Ha valaha is megjön a termék soha többet ebből a káoszból... hogy az istenbe tud egy ilyen cég működni???

Rendeltem egy nappali bútor 78.370Ft-ért, 3x kaptam sms-t a szállítás időpontjáról illetve elkeverték a bútort mindennap hívnom kellett őket+sérülten kaptam meg az elemeket! 😅 vicc….

December 6-an rendeltem egy tablettot mai napig nem érkezett meg nem lehet sehogy felvenni velük a kapcsolatot a terméket kifizettem nem tudom mi lessz ennek a vége.

hát a kapcsolatfelvétel az emag-al telefonon keresztül fizikailag lehetetlen!!!!!!!Elég szomorú hogy senki nem vesz i fel a telefont több próbálkozásra sem😡😡🤬🤬

Rendeltem egy telefont és egy töltőt előre fizetve, és csak utána olvastam a kommenteket, hogy milyen káosz van a kiszállítás körül. Jól kétségbe is estem, hogy nem lesz belőle semmi, ülni fognak pénzemen hónapokig. Ehhez képest a töltő az ígért napra megjött, a telefon pedig a következő napon. Ezzel nem azt mondom, hogy nem igaz, amit az előttem szólók írtak, de ezek szerint nem minden rendelést kezelnek így most sem. Van remény.

Röviden és tömören a legutóbbi rendelésről: KATASZTRÓFA!
Bővebben:
-késői kiszállítás
-hibás, nem működőképes telefon kiszállítása
-telefonos ügyfélszolgálat nem elérhető ( egy alkalommal
107 percen keresztül tartottam a hívást, ennek ellenére sem sikerült egy munkatársukat sem elérnem.
-kapcsolatfelvétel e-mail formájában szintén nehézkes. 8 napja várok válaszra a megkeresésem rögzítése ellenére, ki tudja még meddig kell várnom..
Összefoglalva az eddigi tapasztalataimat:
Ha a Vásárlónak nincs szerencséje, és egy hibás terméket vesz át, onnantól kezdve futhat a pénze után. A kapcsolatfelvétel kimondottan nehézkes, esetemben szinte a lehetetlen kategóriát súrolja. Pillanatnyilag van egy 300.000 forint értékű telefonom, amit maximum levélnehezéknek használhatok.
Az applikáción keresztül nem működik a visszaküldés opció. Hibaüzenet: “Jelenleg nincs olyan termék, amit visszaküldhetnél”.
Sajnos nem lehet nulla csillagot adni, véleményem szerint ebben az esetben az egy adott csillag is hízelgő az eMAG-ra nézve.

Nem ajanlom senkinek, hogy az emag.hu-rol rendeljen. Hacsak nem szereti a zsakbamacskat. En rendeltem egy termeket bézs szinben amit fekete szinben sikerult kiszallitani a reszemre. Amikor ertesitettem az emag ugyfelszolgalatat arrol, hogy hibat kovettek el es kernem annak helyrehozatalat bizonyos idokereten belul (nem tartozkodom az orszagban allandoan) akkor a "protokollra" hivatkjozassal nekem nem tudtak garantalni az altaluk okozott hiba kijavitasat. Mint ugyfel, maximalisan elegedetlen vagyok! En, mint vasarlo, rendeltem es vasaroltam egy termeket, de NEM azt kaptam es mivel az emag protokollja nem teszi lehetove a hiba kijavitasat igy muszaj vagyok ezt elfogadni akkor is, ha nem ezt kertem. Hozzateszem, hogy az extra garancia amiert szinten plusz fizettem SEM erre a termekre szol, igy azzal az osszeggel is kvazi atvertek. Balkani szinvonal, messze vagyunk az elvart ugyfelorientalt ugyfelszolgalattol, ahol a vasarlo az elso es mivel O fizet neki vannak jogai es "protokollja".

Az eddigi legrosszabb tapasztalatom. Biztosan nem fogok az Emag-ról vásárolni többet. December 7-én rendelt csomagomat 9-én kellett volna kiszállítsa a Sameday futárszolgálat, persze nem tette. Az emailekre nem válaszolnak, 4x telefonáltam, senki nem tudott semmit, majd 3.5 hét múlva azt a választ kaptam, hogy a csomagot elveszettnek nyilvánítják. A pénzemet azóta sem láttam viszont.

Rendeltem 4 terméket. A postaköltség darabonként mégegyszer annyiba került, mint a termék maga. Az oldal azt írta, amint leadtam a rendelést, nyomon követhetem azt. Több, mint egy hét telt el, 2 termék végre megérkezett, most küldtek egy e-mailt, hogy egy harmadik nem is fog. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, 12 perc után vették fel, a hölgy annyit tudott mondani, hogy mossa kezeit, mert partnertől rendeltem, majd biztos vissza fogják küldeni a pénzem. A másik rendelésemről is kérdeztem, mert arról azóta sem hallottam semmit, kiderült, hogy arra még nem reagált semmit egy másik "pertnerük". Több, mint egy hét alatt. Mindenkit óva intek a rendelésektől, rettenetes zsákbamacskát játszanak az emberrel, teljesen megbízhatatlan az oldal.

Vettem egy december elején egy villanyborotvát, aminek a termékgaranciája még sehol. December 28-án rendeltem egy fejhallgatót,mert dec. 30-ra ígérte. Január van már és még sehol. Nem érdekel,h. szilveszter ide vagy oda. Legyen ott a termék az ígért időre. Ha együtt fejlődik az Edigitállal,akkor miért más-más áron dolgoznak?

Emag általánosságban, nem egy konkrét kereskedő: a negatív véleményt törlik, a oabadzkezelő űrlap nem továbbítható. Az áru egyáltalán nem került kiszàllításra.

Többször vásároltam már az áruházból.Mindeddig semmi problémám nem adódott.Jelenleg van egy visszaküldeni,ami két hete visszaért a raktárba,mégse került könyvelésre.Ezzel még nem is lenne baj,ha nem lenne több,mint 100 percnyi telefonálás az ügyfélszolgálat felé.Mióta a két cég Egyesült sajnos nagyot esett a színvonal.

Megvettem az egyik 4,7-re értékelt saját márkás terméküket, ami mint kiderült egy kínai ócska vacak volt, ezért le is írtam a hibáit az oldalon egy értékelésbe, amit nem engedtek publikálni, mert sérti a szabályzatukat.
Így már értem miért ilyen magas az értékelés, érdemes más oldalakon megnézni mit írnak, mert az emagon szűrik az értékeléseket.

Mondanám, hogy a magyar aliexpress.. de az ali legalabb vallal felelosseget a kiszallitott termekekert es a kesesekert.

EZ A "VARÁZSLATOS KARÁCSONY" EMAG EGY HATALMAS FOSTALICSKA SZLOGEN !!!!4
AKI TEHETI SOHA NE RENDELJEN EZEKTŐL!!!!4
E-MAILEKRE MÁR KB. 4-5 MUNKANAPJA NEM REAGÁLNAK, A RENDELT TERMÉKEK NEM ÉRKEZTEK MEG, PEDIG SAJNOS ELŐRE KIFIZETTEM ŐKET A RENDELÉSKOR!!!!4
SOHA TÖBBÉ RATYI (ROMÁN) EMAG!!!!4

A black friday alatt adtam le megrendelést. Az akciós termékekből önkényesen visszasztornóztak, amit csak akkor tudtam meg, amikor felhívtam őket, hogy a maradék terméket mikor fogom megkapni? December 8-án ismételten adtam le megrendelést, amit december 11-én hozott a futár . A csomag kibontásakor szembesültem vele, hogy hiányosan küldték, több termék nem érkezett meg, de az ára fel lett számolva. Telefonon nem lehet velük semmit elérni, állandóan azt fújják, hogy 1-2 nap.. ma már amikor felhívtam az ügyfélszolgálatot , hogy mikor fogom már megkapni a terméket, amit már 11-én kifizettem, annak ellenére, hogy utánvéttel rendeltem.. a hölgy volt bunkó, elkezdett kioktatni, hogy így meg úgy az ünnepek.. kérdem én.. 11-étől nem 1 és nem 2 munkanap volt, és szerintem jogosan telefonálgat az ember a pénzéért ….ami a legszebb, hogy ki szerettem volna kérni a hangfelvételt, de a hölgy rámnyomta a telefont !!undorító amit az elmúlt időszakban művelnek!

Én dec. 8.-án vettem (bankkártyával) egy OLED Tvt bolti átvétellel, amit dec. 11.-én vehetek át. Más boltnál is lett volna opció, kicsit hezitáltam, végül az Emag mellett döntöttem, eddig csak pozitív tapasztalatom volt (sajnos ezt a blogot csak később találtam). 15.-én hívtam Őket először, mivel a rendelés követés még mindig azt mutatta, hogy a termék útban van az átvevőpontra. Cirka 26perc után fel is vették, közölték, hogy legyek türelemmel, karácsony meg minden. Kérdeztem, hogy biztosan megérkezik-e karácsonyra ajándék lenne, ügyfélszolgálatos Hölgy megnyugtatott.
Négyszer még beszéltem velük, persze minden alkalommal 25-35percet vártam mire felvették. 23.-án delelött hívtam Őket utoljára, akkor közölték, hogy nem tudják mikor kapom meg, jelenleg romániai raktárban van a Tv. Itt mondtam le a rendelést, persze addig már sehol nem volt kapható a kiszemelt Tv elfogadható áron. Soha többet nem fogok vásárolni innen legyen bármilyen olcsó. A pénzt legalább visszakaptam 1 napra rá.

Sajnos előre utaltam nekik! Se pénz, se posztó december 22 óta, ugyanis ez volt a szállítási határidő. A rendelésem 10 napja a sikeres fizetés stádiumban áll. A termék emagos és jelenleg is van raktáron. Tartok tőle, hogy ez a cég bedölőben van, vagy már túl is van rajta! Ügyfélszolgálat elérhetetlen, email, űrlap semmi válasz. Senkinek nem ajánlom, hogy előre utaljon pénzt ezeknek!

Konkrétan megloptak. A kifizetett arut nem küldtek, csak a honlapon egy módosító számlát csatoltak a rendelésemhez, miniszolva amit fizettem, de vissza nem kaptam a pénzt. Ügyfélszolgálat nem elérhető, emailekre, saját űrlapjaikra nem reagálnak.
Fogyasztóvédelemnél van az ügy
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre