eMAG Magyarország

Megbízható webáruház eMAG Magyarország
HIRDETÉS

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2022. január 5.

Röviden és tömören a legutóbbi rendelésről: KATASZTRÓFA!
Bővebben:
-késői kiszállítás
-hibás, nem működőképes telefon kiszállítása
-telefonos ügyfélszolgálat nem elérhető ( egy alkalommal
107 percen keresztül tartottam a hívást, ennek ellenére sem sikerült egy munkatársukat sem elérnem.
-kapcsolatfelvétel e-mail formájában szintén nehézkes. 8 napja várok válaszra a megkeresésem rögzítése ellenére, ki tudja még meddig kell várnom..
Összefoglalva az eddigi tapasztalataimat:
Ha a Vásárlónak nincs szerencséje, és egy hibás terméket vesz át, onnantól kezdve futhat a pénze után. A kapcsolatfelvétel kimondottan nehézkes, esetemben szinte a lehetetlen kategóriát súrolja. Pillanatnyilag van egy 300.000 forint értékű telefonom, amit maximum levélnehezéknek használhatok.
Az applikáción keresztül nem működik a visszaküldés opció. Hibaüzenet: “Jelenleg nincs olyan termék, amit visszaküldhetnél”.
Sajnos nem lehet nulla csillagot adni, véleményem szerint ebben az esetben az egy adott csillag is hízelgő az eMAG-ra nézve.

2022. január 4.

Nem ajanlom senkinek, hogy az emag.hu-rol rendeljen. Hacsak nem szereti a zsakbamacskat. En rendeltem egy termeket bézs szinben amit fekete szinben sikerult kiszallitani a reszemre. Amikor ertesitettem az emag ugyfelszolgalatat arrol, hogy hibat kovettek el es kernem annak helyrehozatalat bizonyos idokereten belul (nem tartozkodom az orszagban allandoan) akkor a "protokollra" hivatkjozassal nekem nem tudtak garantalni az altaluk okozott hiba kijavitasat. Mint ugyfel, maximalisan elegedetlen vagyok! En, mint vasarlo, rendeltem es vasaroltam egy termeket, de NEM azt kaptam es mivel az emag protokollja nem teszi lehetove a hiba kijavitasat igy muszaj vagyok ezt elfogadni akkor is, ha nem ezt kertem. Hozzateszem, hogy az extra garancia amiert szinten plusz fizettem SEM erre a termekre szol, igy azzal az osszeggel is kvazi atvertek. Balkani szinvonal, messze vagyunk az elvart ugyfelorientalt ugyfelszolgalattol, ahol a vasarlo az elso es mivel O fizet neki vannak jogai es "protokollja".

2022. január 3.

Az eddigi legrosszabb tapasztalatom. Biztosan nem fogok az Emag-ról vásárolni többet. December 7-én rendelt csomagomat 9-én kellett volna kiszállítsa a Sameday futárszolgálat, persze nem tette. Az emailekre nem válaszolnak, 4x telefonáltam, senki nem tudott semmit, majd 3.5 hét múlva azt a választ kaptam, hogy a csomagot elveszettnek nyilvánítják. A pénzemet azóta sem láttam viszont.

2022. január 3.

Rendeltem 4 terméket. A postaköltség darabonként mégegyszer annyiba került, mint a termék maga. Az oldal azt írta, amint leadtam a rendelést, nyomon követhetem azt. Több, mint egy hét telt el, 2 termék végre megérkezett, most küldtek egy e-mailt, hogy egy harmadik nem is fog. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, 12 perc után vették fel, a hölgy annyit tudott mondani, hogy mossa kezeit, mert partnertől rendeltem, majd biztos vissza fogják küldeni a pénzem. A másik rendelésemről is kérdeztem, mert arról azóta sem hallottam semmit, kiderült, hogy arra még nem reagált semmit egy másik "pertnerük". Több, mint egy hét alatt. Mindenkit óva intek a rendelésektől, rettenetes zsákbamacskát játszanak az emberrel, teljesen megbízhatatlan az oldal.

2022. január 2.

Vettem egy december elején egy villanyborotvát, aminek a termékgaranciája még sehol. December 28-án rendeltem egy fejhallgatót,mert dec. 30-ra ígérte. Január van már és még sehol. Nem érdekel,h. szilveszter ide vagy oda. Legyen ott a termék az ígért időre. Ha együtt fejlődik az Edigitállal,akkor miért más-más áron dolgoznak?

2021. december 30.

Emag általánosságban, nem egy konkrét kereskedő: a negatív véleményt törlik, a oabadzkezelő űrlap nem továbbítható. Az áru egyáltalán nem került kiszàllításra.

2021. december 30.

Többször vásároltam már az áruházból.Mindeddig semmi problémám nem adódott.Jelenleg van egy visszaküldeni,ami két hete visszaért a raktárba,mégse került könyvelésre.Ezzel még nem is lenne baj,ha nem lenne több,mint 100 percnyi telefonálás az ügyfélszolgálat felé.Mióta a két cég Egyesült sajnos nagyot esett a színvonal.

2021. december 29.

Megvettem az egyik 4,7-re értékelt saját márkás terméküket, ami mint kiderült egy kínai ócska vacak volt, ezért le is írtam a hibáit az oldalon egy értékelésbe, amit nem engedtek publikálni, mert sérti a szabályzatukat.
Így már értem miért ilyen magas az értékelés, érdemes más oldalakon megnézni mit írnak, mert az emagon szűrik az értékeléseket.

2021. december 29.

Mondanám, hogy a magyar aliexpress.. de az ali legalabb vallal felelosseget a kiszallitott termekekert es a kesesekert.

2021. december 29.

EZ A "VARÁZSLATOS KARÁCSONY" EMAG EGY HATALMAS FOSTALICSKA SZLOGEN !!!!4

AKI TEHETI SOHA NE RENDELJEN EZEKTŐL!!!!4

E-MAILEKRE MÁR KB. 4-5 MUNKANAPJA NEM REAGÁLNAK, A RENDELT TERMÉKEK NEM ÉRKEZTEK MEG, PEDIG SAJNOS ELŐRE KIFIZETTEM ŐKET A RENDELÉSKOR!!!!4

SOHA TÖBBÉ RATYI (ROMÁN) EMAG!!!!4

2021. december 28.

A black friday alatt adtam le megrendelést. Az akciós termékekből önkényesen visszasztornóztak, amit csak akkor tudtam meg, amikor felhívtam őket, hogy a maradék terméket mikor fogom megkapni? December 8-án ismételten adtam le megrendelést, amit december 11-én hozott a futár . A csomag kibontásakor szembesültem vele, hogy hiányosan küldték, több termék nem érkezett meg, de az ára fel lett számolva. Telefonon nem lehet velük semmit elérni, állandóan azt fújják, hogy 1-2 nap.. ma már amikor felhívtam az ügyfélszolgálatot , hogy mikor fogom már megkapni a terméket, amit már 11-én kifizettem, annak ellenére, hogy utánvéttel rendeltem.. a hölgy volt bunkó, elkezdett kioktatni, hogy így meg úgy az ünnepek.. kérdem én.. 11-étől nem 1 és nem 2 munkanap volt, és szerintem jogosan telefonálgat az ember a pénzéért ….ami a legszebb, hogy ki szerettem volna kérni a hangfelvételt, de a hölgy rámnyomta a telefont !!undorító amit az elmúlt időszakban művelnek!

2021. december 28.

Én dec. 8.-án vettem (bankkártyával) egy OLED Tvt bolti átvétellel, amit dec. 11.-én vehetek át. Más boltnál is lett volna opció, kicsit hezitáltam, végül az Emag mellett döntöttem, eddig csak pozitív tapasztalatom volt (sajnos ezt a blogot csak később találtam). 15.-én hívtam Őket először, mivel a rendelés követés még mindig azt mutatta, hogy a termék útban van az átvevőpontra. Cirka 26perc után fel is vették, közölték, hogy legyek türelemmel, karácsony meg minden. Kérdeztem, hogy biztosan megérkezik-e karácsonyra ajándék lenne, ügyfélszolgálatos Hölgy megnyugtatott.
Négyszer még beszéltem velük, persze minden alkalommal 25-35percet vártam mire felvették. 23.-án delelött hívtam Őket utoljára, akkor közölték, hogy nem tudják mikor kapom meg, jelenleg romániai raktárban van a Tv. Itt mondtam le a rendelést, persze addig már sehol nem volt kapható a kiszemelt Tv elfogadható áron. Soha többet nem fogok vásárolni innen legyen bármilyen olcsó. A pénzt legalább visszakaptam 1 napra rá.

2021. december 27.

Sajnos előre utaltam nekik! Se pénz, se posztó december 22 óta, ugyanis ez volt a szállítási határidő. A rendelésem 10 napja a sikeres fizetés stádiumban áll. A termék emagos és jelenleg is van raktáron. Tartok tőle, hogy ez a cég bedölőben van, vagy már túl is van rajta! Ügyfélszolgálat elérhetetlen, email, űrlap semmi válasz. Senkinek nem ajánlom, hogy előre utaljon pénzt ezeknek!

2021. december 26.

Konkrétan megloptak. A kifizetett arut nem küldtek, csak a honlapon egy módosító számlát csatoltak a rendelésemhez, miniszolva amit fizettem, de vissza nem kaptam a pénzt. Ügyfélszolgálat nem elérhető, emailekre, saját űrlapjaikra nem reagálnak.
Fogyasztóvédelemnél van az ügy

2021. december 26.

Nov 29-én megrendeltem egy kávéfőzőt 211.000 Ft-ért.
Kihozni nem hozták ki, még december első hetében sem. Betelefonáltam, hogy mi a helyzet. Szokásos 20 perces várakozás. A hölgy azt mondta, hogy most lassabb a kiadás a raktárból legyek türelemmel.

Eltelt pár nap majd amikor belépek az oldalra vettem észre, hogy törölt szállítás.
Betelefonálok. 20 perces várakozás. Nem tudják megmondani mi történt, de a csaj felajánlja, hogy rögzit nekem egy új rendelést. Mondom oké. De mivel a kávéfőző időközben megdrágult kérvényt kell irnia, hogy az eredeti áron ideaadják nekem.

2 nap múlva telefonált a csaj, hogy megvan a kedvezmény. De nagyon sajnálja, mert elfelejtett a raktáron lefoglalni a terméket és időközben már elfogyott!! Fasza! Mondja, hogy válasszak más kávéfőzőt. Mondom neki, hogy hagyjanak lógva. A termék törölve lett ismét, mert már nem volt készleten.

Eltelik 1-2 nap és észrevettem, hogy a termék üzletben elérhető. Kiszállítani nem szállitják ki, de érte lehet Budapesten menni. Mondom oké. Betelefonálok. 20 perces várakozás megint. Mondja a fickó, hogy megigényli újra a kedvezményt a termékre. Telnek múlnak a napok és nem jelentkezett a csávó. A kedvezményre meg csak várok várok. Időközben a bolt törölte a megrendelésemet, mert letelt az az idő, amíg a terméket foglalni lehet.

4. próba. Betelefonálok, új rendelés. A csaj megkéri ismételten az eredeti árat, a 211.000 Ft-ot a termékre. Ez december 16-án volt. Most 26 van, de a kedvezmény még mindig nincs a terméken.
A bolt lassan pedig törölni fogja újra rendelésemet.

Ott állok 4 darab megrendelés után, hogy még mindig nincs a kezemben a kávéfőző és durván 2 órát eltelefonáltam.
Ez a cég egy röhejesen szerencsétlen lúzer cég. Be kellene szántani az egészet.

2021. december 26.

November 24-ig rendelés ("1 napos" szállítás, eMAG forg. termék) immáron több mint egy hónapja sehol, érdeklődésre, többszöri reklamációra nulla válasz. Jelenleg úgy áll a dolog, hogy gyakorlatilag benyelték több mint 200 ezer forintomat.... Soha nem találkoztam még ennyire felháborító magatartással egy elvileg legálisan működő kereskedőnél sem...

2021. december 25.

Soha a büdös èletbe nemfogok mèg 1x rendelni errôl az oldalról semmit december 19. -èn rendeltem 1 telefont. December 22-23 ra igèrtèk a kiszállítást.december 23. án csomag követèsnèl jeleztèk a csomag úton van kb reggel 6:33 kor aztan dèlután 16:44 kor hogy a csomag kezbesites nem sikerult aztan 16:52 kor a csomag visszakerült a raktárba. A futár megse próbálta kèzbesíteni a csomagot mivel se telefon hivas sem uzenetet nem kaptam. Olyan èrzèsem van ez a futarszolgalat mintha 1 ember dolgozna a cegnek es 1 ember szallitana ki 500 ember rendeleset 1 nap.
Nekem ez a tapasztalatom, remelem azert 1-2 honap alatt sikerul kiszallitani a termeket mert mas egyenlore nemtudok elkepzelni...
En biztos hogy nem fogok meg1x rendelni toluk semmit inkabb bemegyek az uzletbe vagy rendelek mastol.
Arrol nemis beszelve hogy roman futarszolgalatuk van amirol nemtudtam

2021. december 24.

23ra ígérték a szállítást,majd ma módosították 28ra. Ha időben jelezték volna,hogy nem érkezik meg karácsonyig,nem lett volna gond.

2021. december 23.

Hihetetlen 4 rendelés után 3 hiba
És egy komplett hálószoba bútor kuka mindenestül mivel össze szerelés hez minden sallang nélkül jött nyersen, csak a bútor lapok, tüzelő kicsit drágán level 2.

2021. december 23.

Saját maguk által forgalmazott hangfalszett novemberi rendeléssel dec. 16.-21. átvételi lehetőséget adtak meg a saját átvételi pontjukra. Ez idővel módosult 21.-re. Természetesen nem érkezett meg, majd 22.-én jött az email, hogy késik, majd dec. 23.-án 17 órakor, hogy sajnálják, de a kézbesítés csúszik, nesze itt egy 3000Ft-os utalvány amit 10k felett levásárolhatsz. Persze arról nincs tájékoztatás, hogy mikorra is várja az ember a már előre kifizetett terméket. A hab a tortán, hogy a honlapon ugyanazt a terméket dec.23.-i rendeléssel, dec. 29-i átvétellel hirdetik úgy, hogy még a novemberit se szállították ki....

2021. december 23.

Egy nagy 0. A november végén rendelt csomag már 27.-e óta úton van a bemutatóterem felé... azt nemtudom melyikhez, lehet a plútóra tart éppen azért ennyi a szállítási idő. Tegnap megrendeltem máshonnan, karácsony után elvileg jön is, sajnos így az ajándék elmarad. Extra poén, hogy ma amikor 30 perc zenélés után végre felvette a kiscsaj, még engem akart leb@szni, hogy le merem mondani a rendelésem ettől a szemét cégtől.

2021. december 23.

Három munkanapon belül kellett volna egy termék, és volt olyan, amire azt írták 3 munkanapon belül megkapom.
Ezért innen rendeltem. Másnap átadták az árut a futárcégnek, a Sameday-nek, és a nyomkövetés szerint azóta is, napok óta ott dekkol a raktárukban. Karácsonyra lett volna.
Legalább ne hazudnának. Ha tudom ezt, máshonnan rendelek, onnan, ahonnan a Posta szállít ki. A jövőben így nem rendelek többet az emag-ról.

2021. december 23.

Fel se adták a csomagot, amit 5 napja rendeltem, és 2 napra ígérték a kiszállítást. Ennyit a karácsonyi ajándékról.

2021. december 22.

Már a második megrendelésemet nem sikerül a vállalt határidőben teljesíteni, pedig nem kiszállítással kértem.
Ha tudom, hogy ennyire megbízhatatlanok biztosan máshonnan rendelek.
Érdekes, hogy az Aqua-ban meg tudták oldani a határidő előtti szállítást is.

2021. december 22.

December 7-én rendeltem tőlük ajándékba szánt terméket. Kezdetben dec.17-21. közötti szállítást jeleztek, majd ezt módosítottáj dec.13-ra. 16-án felhívtam őket, fél órás várakozás után közölték, hogy a raktárban van a termék, írnak a raktárnak, hogy megsürgessék. De.20-án újra telefonáltam, szintén fél órás várakozás, ugyanaz az információ, minden rendben van, raktárban van a termék, megsürgetik. De.21-én újra felhívtam, megint fél óra várakozás után közölték velem, hogy nincs raktáron a termék, beszállítóra várnak. Lemondtam a rendelést, a termék árát még nem kaptam vissza. Nagy csalódás, hatalmasat zuhant a színvonal mióta összeolvadt az edigitallal

2021. december 22.

Törölték a rendelésemet, arra hivatkozva, hogy 1 rendeléshez csak 1 utalványt használhattam volna fel. A felhasználási feltételeikben ennek az ellenkezője áll: "Összevonható a kupon más kedvezménnyel? Milyen termékekre érvényes? Igen, felhasználhatod azt más utalvánnyal és kedvezménnyel egyszerre." Hiába linkeltem be nekik, kérdezve miért engedélyezik akkor mégis a tájékozatatóban, erre a kérdésre nem válaszolnak. Kaptam tőlük már több e-mailt, de mind mellébeszélés, nem is a kérdésre reagálnak. Nagyon megbízhatatlanok lettek, messziről el fogom őket kerülni a jövőben.

2021. december 22.

16-án rendeltem meg egy 50 eFt.-os porszívót és aznap át is utaltam az összeget. 17-én jelezték, hogy megérkezett az utalás. Dec. 21-23-i kiszállítást írtak és posta meg is hozta ma, 22-én reggel. Tehát minden rendben volt a kiszállítással, korábban is rendeltem már, akkor sem volt gond. Inkább csak azok írnak ide, akik elégedetlenek, nekem eddig nem volt rossz tapasztalatom. Nyilván van még hova fejlődniük, de év vége van, nagy a hajtás, dolgoztam logisztikai területen, ezért elnézőbb vagyok kisebb hibákkal szemben.

2021. december 22.

Rendeltünk December 8-án egy terméket,a mai napig nem kaptam meg!Felhívtam az ügyfélszolgálatot,nem tudtak mit mondani,ráadásúl volt raktáron!26percig hívtam őket mire felvették!Igen hanyag cég innen sem rendelek többet semmit!!!

2021. december 22.

December 15-én rendeltem, azóta csak azt jelezte hogy sikeres fizetés, persze napok óta próbáltam elérni őket telefonon, de csak a zene szólt 10-20 percig, ki tudja meddig, ha nem unom meg. Karácsonyi ajándék lett volna, és azzal a címkével hírdették, hogy "ha most rendel, még megérkezik karácsonyig". Eddig sem volt a szívem csücske az Emag, ezek után főleg nem lesz. Első és utolsó vásárlásom volt.

2021. december 22.

Gyors kiszálítás !!!!🤣🤣🤣🤣.22 napja rendelt csomag sehol....!!!!
Hívtam az ügyfélszolgálatot, nem tudtak érdemleges választ adni!!!
Majd válaszolnak 2-3 munkanapon belül e-mailben.
Szánalmas !!!
Senkinek nem ajánlom!!!

Irány a bolt oldala!

<h3><strong><u>Tudnival&oacute;k az eMAG-r&oacute;l</u></strong></h3>
<p>K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 orsz&aacute;g&aacute;ban megtal&aacute;lhat&oacute;ak: Magyarorsz&aacute;gon, Lengyelorsz&aacute;gban, Rom&aacute;ni&aacute;ban &eacute;s Bulg&aacute;ri&aacute;ban. &Uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt filoz&oacute;fi&aacute;jukra alapozva, folyamatosan igyekeznek &uuml;gyfeleik mindennapjait megk&ouml;nny&iacute;teni.</p>
<h3><strong><u>T&ouml;rt&eacute;net&uuml;k</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban l&eacute;ptek a magyarorsz&aacute;gi piacra</li>
<li>tagjai a d&eacute;l-afrikai sz&eacute;khelyű Naspers multinacion&aacute;lis befektető csoportnak, mely a 2014-es p&eacute;nz&uuml;gyi &eacute;vben 6157 milli&oacute; doll&aacute;r j&ouml;vedelmet &eacute;rt el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű v&aacute;s&aacute;rl&aacute;si esem&eacute;nyekkel lept&eacute;k meg &uuml;gyfeleiket, mint p&eacute;ld&aacute;ul az &Eacute;szbont&oacute; Akci&oacute;k Napjai, r&aacute;ad&aacute;sul bevezett&eacute;k a Black Friday elnevez&eacute;sű rendk&iacute;v&uuml;li akci&oacute;kkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek v&aacute;s&aacute;rl&oacute;ik sz&aacute;m&aacute;ra &Aacute;rak Forradalm&aacute;val &eacute;s K&eacute;szletkis&ouml;pr&eacute;ssel</li>
<li>A Black Friday egy k&uuml;l&ouml;nleges esem&eacute;ny, amely minden bizonnyal Magyarorsz&aacute;gon is hagyom&aacute;nny&aacute; v&aacute;lik, ahogyan az m&aacute;s orsz&aacute;gokban is t&ouml;rt&eacute;nt. Rengeteg erőfesz&iacute;t&eacute;st &eacute;s szenved&eacute;lyt fektettek az elők&eacute;sz&uuml;letekbe &eacute;s az eredm&eacute;nyek is azt mutatj&aacute;k, hogy meg&eacute;ri. Ezen a rendk&iacute;v&uuml;li napon az online kereskedelem t&uacute;lsz&aacute;rnyalja az offline kereskedelmet, a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;knak pedig lehetős&eacute;g&uuml;k van igen kedvező &aacute;ron beszerezni a k&iacute;v&aacute;nt term&eacute;keket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napj&aacute;n 315 ezer megv&aacute;s&aacute;rolt term&eacute;ket rendeltek oldalukon, t&ouml;bb mint 2.1 milli&oacute; l&aacute;togat&oacute; &eacute;rkezett csup&aacute;n egyetlen nap alatt, valamint rekordsz&aacute;m&uacute; forgalom &eacute;s l&aacute;togat&aacute;s &eacute;rkezett a mobil platformokr&oacute;l is- k&ouml;zel 50%.</li>
<li>mobilalkalmaz&aacute;sukat folyamatosan fejlesztik, hogy &uuml;gyfeleik b&aacute;rhol &eacute;s b&aacute;rmikor &eacute;lvezhess&eacute;k legjobb aj&aacute;nlataikat &eacute;s az online v&aacute;s&aacute;rl&aacute;s előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>C&eacute;l, v&iacute;zi&oacute;, v&aacute;llalati kult&uacute;ra</u></strong></h3>
<ul>
<li>C&eacute;l: Az &uuml;gyfeleik &eacute;let&eacute;t jobb&aacute; tenni az&aacute;ltal, hogy időt &eacute;s p&eacute;nzt sp&oacute;rolnak meg nekik.</li>
<li>V&iacute;zi&oacute;: K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa legnagyobb online kereskedőj&eacute;v&eacute; v&aacute;lni.</li>
<li>V&aacute;llalati kult&uacute;ra: A c&eacute;lokat szem előtt tartva arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleiket boldogg&aacute; tegy&eacute;k &eacute;s &uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt szellemben teljes&iacute;ts&eacute;k &iacute;g&eacute;reteiket. Vallj&aacute;k, hogy gyorsas&aacute;gukkal, fejleszt&eacute;seikkel &eacute;s &uacute;j szolg&aacute;ltat&aacute;saikkal k&ouml;zelebb ker&uuml;lhetnek &uuml;gyfeleikhez. Nagy hangs&uacute;lyt fektetnek az alkalmazottakra, a fel&uuml;letekre &eacute;s a technol&oacute;gi&aacute;ra, a szolg&aacute;ltat&aacute;sokra &eacute;s az innov&aacute;ci&oacute;ra. Folyamatosan arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleik tapasztalatait jobb&aacute; tegy&eacute;k a visszajelz&eacute;sekből tanulva. Mindezt egy felhaszn&aacute;l&oacute;bar&aacute;t fel&uuml;let biztos&iacute;t&aacute;s&aacute;val garant&aacute;lj&aacute;k, melyet az &uuml;gyfelek visszajelz&eacute;sei alapj&aacute;n terveztek &eacute;s hoztak l&eacute;tre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja mag&aacute;ban, akik az oldalukon jelen&iacute;tik meg term&eacute;keiket. A Marketplace elad&oacute;k term&eacute;keinek k&ouml;sz&ouml;nhetően az oldalt b&ouml;ng&eacute;sző v&aacute;s&aacute;rl&oacute;k l&eacute;nyegesen nagyobb term&eacute;kk&iacute;n&aacute;latb&oacute;l v&aacute;logathatnak. A Marketplace elad&oacute;inak szolg&aacute;ltat&aacute;si sz&iacute;nvonal&aacute;t folyamatosan figyelemmel k&iacute;s&eacute;rik &eacute;s &eacute;rt&eacute;kelik, biztos&iacute;tva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszer&eacute;ben megszokott magas minős&eacute;gi elv&aacute;r&aacute;soknak.</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre
HIRDETÉS