eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

SZÁNALMAS!
Megrendeltem egy lézer nyomtatót, de szerencsére a helyszíni átvételt és bankkártyás fizetést választottam. Én a Mammut üzletbe kértem az árút, mivel a környékén lakom. A rendelés visszaigazolásában már a Pólus szerepelt. A város totál túlsó vége. A panaszbejelentő lapon, más elérhetőség nem lévén, azonnal jeleztem a problémát. A mai napig nem kerestek meg, valószínűleg a Google még nem tudta lefordítani a levelem, az indiai ügyfélszolgálatosnak. Ezután emailt kaptam, hogy az árú megérkezett a bemutatóterembe. Természetesen a Pólus volt megadva. Én azért bízva az európai üzleti rugalmasságban, azért bementem a Mammutba. Hát ez nem az. Kértem, hogy külön költségek nélkül hozzák át az eredetileg megrendelt helyszínre, mert csak igy vagyok hajlandó átvenni az árut. Ifjú ember közölte, hogy azt nem lehet. Ezután kérésemre, szemrebbenés nélkül törölte a rendelést. Ebből az jött át, hogy nem igazán ebből élnek.
Az Extrém Digitál idejében ez nem így működött.
SOHA TÖBBÉ EMAG!

Május 5-én kifizetem kártyával a terméket. Ajánlatuk alapján azonnal küldik a 2000 forintos levásárlási utalványt. Az azonnal jelenti náluk 4 nappal később ,május 9-e. Nemtudom ismerik -e a fogyasztóvédelmi törvényeket,vagy szeretnék -e hogy felkeresem azt a hivatalos szervet,ahol ez ismertetni fogják velük, egy nagyobb összegű bűntetés mellett. Nem első húzás, az ügyfélszolgálat sosem elérhető. Gyomorforgató amit művelnek,,kereskedésre " hivatkozva.

A rendelés sima és egyszerű viszont ha sérült a termék nem fizetik vissza az árát! 2 db tükröt rendeltem tőlük az egyik törött volt jeleztem a problémát azt a választ kaptam mikor átvettem a futártól sérülésmentes volt!Kérdezem én honnan kellett volna tudjam hogy törött a tükör amikor be van csomagolva!!

2022. februárban vásároltam (kifizettem) ÚJ mosógépet és egy hintaágyat az EMAG-tól. 3 hét után kiszállítottak egy használat mosógépet. Többszöri egyeztetés után visszavitték, cserét kértem. Újabb hetek várakozás, igérgetés -közben a mosógép ára 20.000,-Ft-tal emelkedett-, 1 hónap után feladtam. Visszautalták az átutalt mosógép árát.
Újabb kiszállítással megérkezett a hintaágy, amit kb. egy hónap múlva csomagoltunk ki (rossz volt az időjárás). Összeállításnál derült ki a festés több helyen látványosan sérült és az egyik lábhoz hiányzik a műanyagtalp, ami lezárja, hogy a föld, víz ... ne tegye tönkre a fémlábat. Felhívtam őket, teljes megértés, udvarias segítőkész intézkedés küldjem el emailben fotót stb. Igéret, felveszik a gyártóval a kapcsolatot és pótolják. Megint hetek teltek el semmi reakció az emailre.
Ezek után mindenkit csak figyelmeztetni szeretnék nem tudom ajánlani az EMAG-ot.

Meg rendelt terméket fel sem adták. Űzentre nem reagálnak

Decemberben azért náluk vásároltam a mosogépem (aranyáron) mert 3x5%ot elvileg visszakaptam volna kuponban. Az első két kuponnal nem is volt gondom, de a 3.nál emag automatába kértem a terméket, de nem küldtek hozzá kódot. Így nem tudtam átvenni. Igazából azt se tudtam ugye, h megjött. Amikor hívtam őket, közölték, h nem vettem át, így visszaküldték. A több, mint 10ezer ft-os kuponom meg majd aktiválják ujra.. na ezt hiába várom egy honapja... Sem a telefonos, sem az e-mailes megkeresésemre nem kaptam választ tőlük. Katasztrofális az ügyfélszolgálat. A pénzem meg eltették.

Április 5 én rendeltem meg a kisfiamnak egy polesie motort
Mérete ki volt írva hogy 70x30x49.3
Aprildi 13 án Megkaptam a csomagot úgy hogy nem is lettem értesít e hogy jön a csomag..
Csak hogy a csomagban nem a megadott m~retezésű motort volt hanem egy jóval kisebb
A kapcsolattarto azt mondta írjak elállási nyilatkozatot és küldjem vissze a csomagot..
Még én fizzesek arra..
Felhivtam a csomag küldő telefonszamát ott kérdezték a rendelési azonosító amit mondtam és erre az volt a válasz ja... Emag
Lényeg nincs ilyen méretű motor
El írták a méreteket
Szóval tévesen reklámozzák az árut.
Elég szomorú hogy így átvágják a vásárlókat!
Nem beszélve időben megrendeltem hogy a kisfiamnak húsvéti ajándék legyen.
Így nem tudom mit fogok neki adni húsvétra.
KÖSZÖNÖM EMAG!
EMAGROL TÖBBET SE!

Ez év április09.-én tönkre ment a mélyhűtőm, ezért azonnal körűl néztem az EMAG weboldalán, mivel rendszeres vásárlójuk vagyok. Mivel a mélyhűtőládára sürgősen szükségem volt, megrendelés elött érdeklődttem a z ügyfélszolgálaton, hogy max.11.-én megkaphatom-e. A válasz igen volt. Ezért azonnal megrendeltem, és ki is fizettem. Ez után néhány perccel sms üzenettet kaptam arról, hogy a kiszállítás 11.-én várható. A termék beérkezéséről, és átvételéről újabb sms-t fognak küldeni. Ma április 13.-a van se esms, se pedig mélyhűtő nincs a birtokomba. Köszönöm az EMAG-nak, hogy ilyen csúnyán átvágott, ezzel nekem tetemes anyagi károm keletkezett, mert a tönkrement hűtőládámban lévő hús,töltelék, és más áru kiolvadtt, és mivel újra fagyasztani nem lehet, a kutyáknak lesz jó húsvétuk. A terméket még most is úgy hírdetik, hogy EMAG álltal forgalmazott, és szállított tetmék. Kérdem én mégis holvan? Nagyot csalódtam Önökben. Máskor komolyan meggondolom, hogy itt vásároljak.

Egy HP 2720e nyomtatót rendeltem az emag-tól amit egy Flanko nevezetű partcégtől kaptam meg. Kibontás után kiderült hogy nincs benne a patron amit hozzá adnak. Emaggal felvettem a kapcsolatot hogy hiányos a termék de ők hárítottak hogy nem ők forgalmazták hanem a partnercégük. Az ügyintéző felvette a kapcsolatot a Flanko nevezetű román céggel és azt állították hogy ehez nem jár a patron. sajnos használhatatlan a nyomtató a setup patronok nélkül. Egy mocskos gerinctelen cég a Flanko kihasználja hogy nem tudsz intézkedni magyarországról. Soha többet nem rendelek semmit az emagról és egyik partnercégétől sem amelyik külföldi. Remélem eltakarodnak az országból ezek a semmirekellő cégek.

Karácsonyra vásároltam egy Lumaudio bluetooth fejhallgatót. A termék Romániából érkezett. 24 hónap jótállást vállalnak rá. Minősége nagyon gyenge. Márciusra teljesen elment az egyik füles hangja. Reklamálni próbáltam. Nincs futár háztól-házig! Sajnos az eladó nem tud futart küldeni érte. Nekem kellene visszaküldeni Romániába, kizárólag futárral és utánvéttel. Futár utánvéttel nem szállít külföldre! Az ügyfélszolgálat többszöri e-mail váltás után sem képes pontosan megírni az eladó címét, irányítószámát, telefonszámát és e-mail címét ami szükséges lenne a feladáshoz. A cím nem egyezik a számlán szereplő feladóval, oda nem lehet küldeni. Gondolják belefárad a vevő és feladja. A vásárolt termékeknél feldobja a terméket a rendszer, de a garanciálisak között már nem. Nem lehet semmilyen ürlapot kitölteni hozzá.Ez a herce-hurca azt hiszem elvette a kedvem, hogy valaha is tőlük vásároljak.

Amennyiben a Digitalko Online Áruház a forgalmazó nem szabad rendelni! Gerinctelen társaság.. Hibásan töltötte fel a hirdetést az érkezés napján törlik a megrendelést... Órákat telefonál az ember mire bír velük beszélni. Az eMAG passzol, hogy nem az ő hibájuk. A Digitalko meg a telefont is alig akarja felvenni.

eMAG weboldalán hirdeték Matador nyári gumit 2 db os csomagban nagyon akciós áron .
Rendeltem belőle 2 db csomagot . Előre fizettem. Mikor jött a futár a 4 db gumi helyett csak 2 db van a 2 csomagban.
Ügyfélszolgálat szerint több hét mire kiderítik mitörtént.
Vicc az egész.
Lehet nem is jól volt a weboldalon feltüntetve 😂

Kamu replika termékek!
Egy forintot sem érnek!
Ha jót akarsz magadnak, messziről kerülöd.

A kiszállítás egy katasztrófa. Megrendeléskor ígérnek egy dátumot. Ehhez képest 2 nappal korábban jön egy SMS reggel nyolckor, hogy kiszállítás ma. SMS-ben kérdezem a futárt, hogy mégis mikor, persze nem válaszol. Felhívom, hogy mikor, a válasz: délelőtt. Az nem számít, hogy nekem más dolgom lenne, üljek itthon egy 8 ezer forintos cucc miatt.
Más alkalommal céges rendelésre, közösségi adószám megadva, a romániai szállító 19% román áfával számlázott. Szerencsére nem volt nagy összeg.
SOHA TÖBBET EMAG!

Egy nagy SZAR! SOHA de soha ne rendeljetek innen!
Február 25-èn rendeltünk 200ezerèrt egy laptopot ezüst szìnben. Kihozták 5nap mùlva, csak nem azt, amit rendeltünk, ezüst szìnű helyett grafit szürkèt. (Ugy gondolom, ha már ennyit kifizetünk egy laptopèrt akkor legyen már olyan amilyent szeretnènk).
Panaszt tettünk, másnap jött is a futár elvitte, azzal hogy azt mondták az ügyfèlszolgálaton pár nap, max 1hèt mulva jön az amit rendeltünk.....Erre kèt hèt mulva kiküldtèk ugyanazt a szart amire panaszt tettünk....rögtön hivtuk az ügyfelszolgálatot, panasz levelet is irtunk, azt mondták menjünk be másnap az etele plázába ott van ezüst szìnben fèlre is tetet egyet illetve majd visszautalnak 10%ot az árbòl. Elmentünk vittük a rossz laptopot, mire közöltèk, hogy a kedvezmènyt úgy tudjuk megkapni, ha visszautalják az egèsz összeget amire várni kell egy pár napot , mi pedig most fizessük ki a 180ezret ès elvihetjük a laptopot, majd pár nap ès visszautalják a 200at....kifizettük, majd megkèrtük, hogy bontsak ki nekünk mert az esetből tanulva inkább megnèznènk....erre ugyanaz a szar grafit szürke megint...nagyon mèrges lettem mire közöltèk, hogy nincs is nekik olyan amit a weboldalaon hirdetnek, amit mi rendeltünk....most náluk van 380ezer forintunk es laptop sehol....bìzunk benne, hogy visszakapjuk a pènzünk....nem kicsit akartak hülyènek nèzni bennünket ☹️
Egy ekkora cèg, hogy engedhet magának meg ilyet...szerencsètlen idiòták....

03.07-én hétfőn telefonáltam, hogy egy terméket 9-ig tudok átvenni és át tudjuk e tolni 10-re mivel hétköznapi ember vagyok/fizetésre várok, az ügyfélszolgálatos hölgy azt mondta idézem: ÉN MOST EZZEL NEMTUDOK FOGLALKOZNI, (akkor a darabszám miatt vetted fel a telefont te szerencsétlen?), de beírja jegyzetbe, majd ha ráérnek a kollégák, hívni fognak (ismerjük ezt a szöveget, magyarul ha nem zaklatod őket engedd el, fontosabb nekik a facebook körmök/youtubevideók/tinder és egyéb oldalalak vadászata munka közben), majd egy nappal átvétel előtt éjfélkor kaptam is az emailt: NEM VETTE ÁT A RENDELÉSÉT ÍGY TÖRÖLTÜK. Másnap ismét hívom valamelyik agyoniskolázott munkakerülő olcsó munkavállalót a cégnél, elmeséltem a történetet majd a válasz: ezzel ő jelenleg nem tud foglalkozni, ír a belső levelezésbe erről és majd keresnek a kollégák, hogy mi történt...Kérdem én, ha egyik szerencsétlen idióta sem tud semmivel foglalkozni, mi a *sa*s* -t csinálnak ezek egész nap? :D botrány, ezek után bármit is hirdetnek, (ilyenkor örülök, hogy több boltban is lefoglaltam a terméket hasonló áron) inkább más boltból veszem meg, hiszen SENKI NEM ÉR RÁ EZZEL FOGLALKOZNI, DE MAJD LESZ VALAMI :D mentek ti az olcsó forintos családtagotokba mindannyian. Utaljunk előre egy kis pénzt magánszámlára, hátha foglalkoztok azzal amiért fizetve vagytok? :D siralmas csapat.

Ha a termékkel van valakinek problémája,
az máshol is előfordulhathat,
erről nem az Emag tehet,
hanem a gyártó,
hogy a mai világban mindent úgy csinálnak meg.
A lényeg, a Szervizesek is nagyon korrektek,
becsületesen végzik a munkájukat,
és ezt nem minden cégről lehetne elmondani.

Én is csak egy egyszerű magánszemély vagyok,
mint a többi véleménynyilvánító,
mégis az Emag Munkatársaival
és a Sameday Futáraival, Ügyfélszolgálatával
nincs semmi bajom.
Amikor kapom az smst,
aznap jön a csomag.
Ezért nem értem,
miért van ez a sok negatív vélemény.

Soha NE vásároljatok náluk!!!
50 napja vettem egy fúrógépet. Rossz volt.
47 napja visszavittem hozzájuk javíttatni.
Az ügyfélszolgálat telefonon elérhetetlen (nyugodtan próbáljátok ki)
A helyszínen 5x voltam csak az eladók szenvedésén látszik - némelyik kifakad és elmondja - hogy ő sem tud mit csinálni.
Már vettem másik gépet a pénzemért küzdök náluk!!!
Kerüljétek messziről!!!

Egyik megrendelésemet sem képesek teljesíteni, hetekkel később küldik az e-mailt, hogy az általam megrendelt termékeket nem sikerült lefoglalniuk. Szemétség

SENKINEK NEM AJÁNLOM , HOGY INNEN RENDELJEN!
Rossz terméket küldtek ki.
Visszaküldés után a szállítási költséget nem utalták vissza.
Fogyasztó védelemmel próbálom visszaszerezni a pénzem!

A rendelt termékek nem érkeznek meg hetek óta, emailre nem válaszolnak, telefonon nem elérhetők.

Senkinek sem ajánlom,hogy innen vagy a BestMarkról rendeljen. Meghirdetnek egy akciót az ember megrendeli majd 10perc mulva küldik,hogy a termék elfogyott természetesen az oldalukon lehet még kapni dupla áron. Szemét csaló banda

Olvasva a kommenteket nagyon csodálkozom. Sokszor rendeltem már az emagrol semmi panaszom nincs rájuk, 2munkanapon belül szállítanak, megbízhatóak én úgy gondolom. De lehet csak nekem volt ekkora szerencsém 😅

Először is innen soha többet nem rendelünk. Nem jött meg a termék amit ígérték. Telefonon érdeklődtünk erre letiltotta. A vezetékes él csak egy robot értékel{ jelentkezik. Kaptunk egy számot hol a futár hol a logisztikai raktár jelentkezik hol ott a sofőr száma lenne ahelyett kihozta volna amit rendelt]ünk letiltotta a számot. Nem tudom ez milyen Üzletpolitika de még egy vásárlót vesztették. Mutogatnak egymásra.

Mai írják kijön a termékünk szerintetek? Elég sok rosszat olvasok itt csak hát sajna utólag láttam. A nyomonkövetés nem működik.

Ez volt az egyik legjobb üzlet, de most katasztrófa! 2 terméket rendeltem, előre fizettem! Eltelt 2 hét, 1 terméket küldtek, de nem azt amit én rendeltem, a másik termékről méj hallgatás van! Ezrekkel húzzák le az embereket!
Felháborító! Azthiszem jön a fogyasztóvédelem! Senkinak nem ajánlom, hogy innen rendeljen!

Botrányos az ügyintézés, kritikán aluli a szállítás. Összetört ajtajú mosógép aminek a cseréjére jogosító stornózását 4 munkanap alatt sem sikerült elintézni. Megpiszkáltam ezzel egy időben egy december közepén garanciális javítású egeret, amire közölték hohy nem javítható. De 2 hónap nem volt elegendő arra, hogy értessítsenek erről! Csak ebből másszak ki egyszer - SOHA TÖBBET emag SOHA TÖBBET!!!!

Egyenlőre úgy áll a dolog, hogy elloptak 220 000 Ft -ot tőlünk! Vicc az egész telefonálgatás. Ahelyett hogy küldenék a terméket, most úgy áll az ügy, hogy fizessek 280 000 Ft feletti összeget, mivel már felment az ára. Betelt a pohár megyek feljelentést teszek.

Rendeltem tőlük valamit, amit 1 hét alatt se küldtek el. Írtam nekik 2 emailt, egyikre se válaszoltak. Senkinek nem ajánlom.
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre