eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

EMAG nem rossz de a futárszolgálat 😡1121925910 rendelés Dec 6

Amint ezen az oldalon végig néztem rájöttem, hogy igencsak nagyot tévedtem amikor
egy ilyen megbízhatatlan cégtől rendeltem.
A többi panaszhoz képest az enyém szinte semminek tűnik. Tehát nem is részletezem.
Kíváncsi vagyok, hogy valami hatósági eljárás mikor indul a szélhámos társaság ellen?!

Gamer szék lába kitőrt, nem akarják ki cserélni, mert erre a részre nem vonatkozik a garancia. Kérdezem, akkor mire vonatkozik? Megbízhatatlan Emag.

Korábban (2022.10.19.) írtam az alábbi véleményt az üzletről: Garanciális szervizzel kapcsolatban ért egy nagyon rossz tapasztalat a webáruházban. Vettem egy mobilt, ami egy éven belül tönkrement. Visszaküldtem szervizelésre. Néhány nap múlva visszajött a telefon, amit nem sikerült megjavítani, de semmi üzenetet, emailt nem kaptam. Egy darabig vártam a telefon árát vagy valami értesítést, ám miután hetekig nem történt semmi, elkezdtem telefonálgatni, emaileket írni. A telefonban mindig azt kaptam válaszként, hogy türelem, hamarosan keresni fognak. Az emailekre soha nem kaptam választ. Azóta természetesen a garancia lejárt, se pénz, se telefon. A hiba bejelentése óta már öt hónap telt el, de teljesen tehetetlen vagyok. 50 ezer forinttal károsítottak meg.
UPDATE: a fenti értékelés megírása után RÖGTÖN megkeresett az emag. VIsszaküldették velem a telefont, megbeszéltük, hogy visszautalják az árát. Ehelyett egy hónap múlva elküldték nekem a megjavított telefont. Összesen tehát 8 hónapig nem működött a telefon, nyilván azóta újat vettem. Átverve, megkárosítva érzem magam.

November 28.-án rendeltem meg egy termèket , 24 órás kiszállításal. A mai napig nem èrkezett meg. ( December 7)). Természetesen fehívtam az ügyfélszolgálatot , ott a futár cègre passzolták a labdát.
Dühítő hogy egy ekkora cèg ezt megengedheti magának.

2022. november 18-an előre kifizettem 75 ft értékben tv-t, ma december 6-án semmi hír felőle, elvileg a román Flanco szállítani. Feljelentést a mai napon megtettem.

Telefonon nem lehet elérni, csak szól a zene és mennek a percek! A mai be ígért szállítás röhejes hisz mégcsak ott tartanak hogy felvették a rendelést!

Hasonló hibába estem mint az előttem reklamáló. Én is hülye voltam hogy az emag tól vásároltam notebookot. Elvileg már nov.30 adikára ki kellett volna szállítani de semmi. Samedy raktárba csücsül, senkit nem érdekel hogy talán valaki várja, az a lényeg ki van fizetve és lesza... Elérni őket szinte lehetetlen (nem véletlen) de ha sikerül is csak idő fecsérlés " várjon türelemmel előbb utóbb sorra kerül" ez volt a válasz.meg hogy nem tud mit tenni.hatalmas árverés az egész ,nem véletlen a sok reklám , én biztos soha többet EMAG ,remélem tudtam másoknak segíteni .senki ne fizessen előre mert onnantól kezdve már csak te vagy érdekelt a kiszállításban ...

Rendkívül felháborítónak találom azt,hogy a 2022.11.26. -i 1121731084 rendelésszámon szereplő tételek a mai napig nem kerültek kiszállításra,holott a vételár a megrendelés után rögtön át lett utalva.Az első bocsánatkérő levelet még tudomásul vettem,de mára (12.05.)már túlvagyunk még néhányon amit már nem tudok elfogadni.Az is igencsak említésre méltó,hogy az ügyfélszolgálatuk is csapnivaló,a telefonon elérhetetlenek,de próbáltam online is kapcsolatba lépni az ügyfélszogálattal ,de eredménytelenül.Szerettem volna rendelésmódosítást kérni a 2 tétel közül az egyikre,de válaszra sem méltattak.Ha nem képesek megbírkózni ezzel a rohammal,ami így ünnepek előtt tapasztalható,miért nem jezik,hogy akár egy hónap is eltelhet mire a megrendelő hozzájut rendeléséhez.

az egész black friday egy nagy kamu...
17 napja rendeltem és azóta semmi emailt nem kaptam, annyi lászik hogy "rögzített rendelés".
emailekre és panaszokra semmi válasz, telefon 15 perc várakozás után inkább kinyomtam..
vicc

Borzasztó cég ! Sehol nincs a termékem több mint egy hete , annak ellenére, hogy sms-ben értesítettek a Nov.24-i
szállításról . Ma, azaz dec. másodikán sem lett még kiszállítva a laptopom, pedig a "Sameday" raktárában van Nov. 23-a óta....10 napja nem tűnik fel senkinek az ott dekkoló dobozom ??? Hihetelen hazudozások, vetítések sora... Hajrá "EMAG" Ügyfélszolgálat !!!!! /jól szórakoznak / Én vagyok a hülye, mert előre kifizettem mindent a szállítási költséggel , és a plusz egy év garanciával együtt ! Soha többet EMAG ! Borzasztó ....

November 13.án (jelzem, nem a black fridayos rohamban, hanem jóval előtte!) rendeltem két terméket (Székelyvill-es), kifizettem 30ezer forintot. 16 nap eltelt, 3 levelet írtam, nincs egy email cím, ahol a "történetem" folytatható, mindig újra le kell írni az emag honlapján előlről hogy mi a bajom, hogy még mindig nem kaptam árut.... Irtak egy emailt, hogy vegyem fel a kapcsolatot a Székelyvillel... mi van???? Nekem ez az első és utolsó emagos rendelésem. Legalja, hogy én levelezgessek az ő partnerével. Vegye már fel a telefont és intézze, mi vagyok én? Apropo... a vevő vagyok amúgy, akinek persze az árut jól el lehet adni aztán semmit sem kell csinálni. Szuper!

Honlapjukról rendeltem 1 árucikket 2022.11.16.-án,melyet a Székelyvill (Kalocsa) KFT forgalmaz és szállít ki.Ma,nov 25.-én rájuk telefonáltam,miért nem küldték az általuk meghatározott száll.időn belül.Válasz helyett az ügyintéző(vagy a kisvállalkozó)--"Kell vagy nem az áru!!" címszóval reagált.Ez felháborító és a rendelést lemondtam.Tudom,nem az EMAG hibája Tisztelettel Homoki János

2022.11.19., Import Agency Kft. (112159..34) Utánvét nincs. Kifizettem. Azóta semmi. Ha az Alzánál rendelek délután, másnap átveszem a boxban. Az Aliexpress-től azonnal jön minden info, tán a termék is hamarabb ideér Kínából. És az emag rendszeresen ezt csinálja. Utolsó alkalom volt, hogy náluk vásároltam.

A panasz után rögtön kaptam egy sms-t.
Persze,azóta sem hozták.
A 1121028074 rendelest meg ma kezbesitjuk. Valassza ki a szallitasi lehetoseget a safe.sameday.hu/6epgjJBFUB2QcP35A oldalon. Futar: 000000. Utanvet21865

Rendelési azonosítószám 1121028074
Rögzítve: 2022 november 14, 23:27
Végösszeg: 21.865 Ft
A terméket forgalmazza és szállítja a(z) Flanco
Csomag elküldve
Kiszállítás várható időpontja:
2022.11.16
A mai napig nem kaptam meg.
Megkeresésemre nem reagálnak.

18.án Rendeltem boxba egy 100K telefont, jott az sms megérkezett 20-án . Az összeg kiegyenlitese után, ki nyílt a box, viszont az üres volt. Reklamáltam, állítólagos rendszerhiba történt, adjak egy másik címet ki küldik oda.
Újabb telefon után, azt a tájékoztatást kaptam, hogy a csomag a boxban van másnap szállítják. Csomag nem érkezett.. Felháborító!!!

Katasztrófa, novwmber 2án leadtam a rendelést, a pénzt kártyával azonnal kifizettem, mivel más opció nem volt. 2 hétig semni sem történt, miután telefonáltam, mi van a rendeléssel felvették a beszállítóval a kapcsolatot, majd 2 nappal később törölték a rendelést, mert árú az bizony nincs. Újabb 3 nappal utána telefonáltam, hogy OK, de mikor kapom vissza a pénzt. Mai napig nem történt a 36ezer Forint visszatérítés. Eddig csak akkor történt valami előre lépés, amikor a saját kóltségemen betelefonáltam. Borzalmas az ügyfélkezelés, nem ajánlom a boltot. Rettenet lehúzós banda.

Undorító az eMAG.soha többet nem vásárolok náluk 2 -hónapja könyörgök nekik egy garancia papírèrt
Másik cégtől is vásároltam,ugyan abban az időben,szóltam nekik , másnap küldtèk postán a gsl futárszolgálattal.ez a mocskos eMAG 10 írásbeli kèrelemre se.az volt a válasz utána nèzzünk postázható -e?!?!?2 hónapja nèzik
.ha elromlik a készülék,kuka!!!!!!!!!!! miért nem küldtèk akkor ki a szállítókkal,ha tudtam volna, természetesen nem vásárolok tőlük!!!!!

Vettem egy telefont a Westend üzletükben. Kihoztak egy készüléket, ami már fel volt bontva. Otthon láttam, hogy a zárcimke duplán volt ragasztva, tehát már kétszer is fel lett bontva a doboz. Vajon miért? Egy javított készüléket adtak el újként? Vagy miért? Fura volt, hogy az eladó még odébb ment egy másik asztalhoz, mintha bontaná ki a dobozt. Ettől csak még gyanusabb a dolog. Nem olcsó telefonról van szó, szóval nem örülnék, ha egy visszavitt, javított, vagy nem tudom milyen telefont vettem volna. Mindenesetre fura!

Vettem egy telefont a Westend üzletükben. Kihoztak egy készüléket, ami már fel volt bontva. Otthon láttam, hogy a zárcimke duplán volt ragasztva, tehát már kétszer is fel lett bontva a doboz. Vajon miért? Egy javított készüléket adtak el újként? Vagy miért? Fura volt, hogy az eladó még odébb ment egy másik asztalhoz, mintha bontaná ki a dobozt. Ettől csak még gyanusabb a dolog. Nem olcsó telefonról van szó, szóval nem örülnék, ha egy visszavitt, javított, vagy nem tudom milyen telefont vettem volna. Mindenesetre fura!

Éltem a 14 napos elállási jogommal, de nem válaszolnak 5 napja.

Màr rendeltem egy párszor és mindig meg voltam elégedve a kiszálitással a termékkel egyaránt , de a mai nap folyamán egy hatalmas nagy csalódás volt mikor , másfél hetet vártam a csomagomra és mikor kiszálitották köze nem volt ahhoz amit rendeltem. Mikor felhívtam az ügyfélszolgálatot átirányitottak egy másik társasághoz akinek elmondtam mi történt le adtam a rendelési számomat és üzente hogy visszahív de nem történt semmi.🙄
Köszönöm hogy meggyőztek , hogy többet ne rendeljek erről az oldalról.🙂

Vásárlás előtt szerettem volna információt a termékről.
Megígérték, hogy telefonon hívnak, emailben válaszolnak.
Több, mint egy hét telt el, azóta sem válaszolnak.
Természetesen nem náluk fogom megvásárolni a terméket.

Az emaggal magával nincsen bajom, viszont ez a Sameday futárszolgálat kritikán aluli, ezért is egy csillag. Kétszer volt rossz élményem velük.
Az emag engedi, hogy kiválaszd melyik napon kéred a csomagodat, én pénteket választottam. Az emag szépen elkészítette a csomagomat és csütörtök reggel 7-re kértea futárt, hogy majd vegye fel és hozza el. Az emag ugyanezen a napon du. 1 körül át is adta a futárnak, azonban pénteken semmit nem kaptam. A sameday-t lehetetlen felhívni, email-ben pedig hárítanak, hogy az ő raktárukba még nem érkezett meg a termék, mikor feketén fehéren szerepel az emagon, hogy márpedig valamelyik futár átvette. Kérdeztem a hölgytől emailben, hogy de én péntekre kértem a csomagot, ami mellesleg ajándék lett volna, és hogy most ezért ki a felelős, de választ természetesen nem kaptam.
Legutóbb pedig utánvéttel vettem a csomagot és bankkártyával akartam fizetni, mire kiderült, hogy nincs nekik termináljuk. A 21.században ez nagyon gáz ÉS illene is jelezni előre.
Emellett semmi idő intervallumot nem adnak meg, csak hogy jön aznap a csomag, ami megint hülyeség, mert mi van ha én abban az időben nem vagyok otthon?
Írtam most az emagnak ezzel kapcsolatban panaszlevelet. Borzasztó cég ez a Sameday.

Értesítést nem küldenek ,hogy jön a megrendelt termék a futárszolgálat meg egy vicc!

Értesítést nem küldenek ,hogy jön a megrendelt termék a futárszolgálat meg egy vicc! Nem rendelek innen többet!

az rendben van, hogy tíz napja nem szállítják ki az állítólag raktáron levő terméket. az kevésbé, hogy a honlap szerint a várható szállítás múlt hét csütörtök, ami ugye valószínűtlen. de az főleg nincs rendben, hogy írott megkeresésre semmilyen választ nem adtak 4 napja, telefonban pedig fűt fát ígértek, többek között értesítést, de azóta sem történt semmi. mindezt úgy, hogy a termék ki van fizetve.

A hibás, visszaküldött termék árát nem kaptam vissza.

Felelősséget nem vállaló,üzletileg etikátlan cég. A termék árát azonnal elkérik,a visszafizetést viszont hanyagolják. Több napba tellett,míg kiderült,hogy a terméket már nem tudják beszerezni. 5590-ért nem,de 13 ezer felett már igen. Egy valamit magára adó cég akkor is szállítja a már kifizetett árut,ha azt már csak drágábban tudja beszerezni. Gondolom,ez ritkán történik,de a vásárló általi megbecsülés ott nem oszt és nem szoroz. Ráadásul élőszóban és email-ben biztosítottak a teljes összeg visszafizetéséről,ám csak a termék beszerzési helye,az Extreme Digital jelentkezik,hogy adjam meg a számlaszámomat,és visszatéríti a bekerülési árat. És az előreutalt szállítási költséggel mi lesz? Szeptember 25-e óta lassan 1 hónap telt el.
No,így jártam,mindenki döntse el maga azt,hol akar vásárolni,de én ezt a két céget kizárom az életemből.
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre