eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

Ez az új Sameday "futárszolgálat" egy vicc. Ennél lassabb cég nincs a földön. És még azt merik írni magukról, hogy a csomagok 90%-a időben odaér. Egyszerűen szánalmasak.

Garanciális szervizzel kapcsolatban ért egy nagyon rossz tapasztalat a webáruházban. Vettem egy mobilt, ami egy éven belül tönkrement. Visszaküldtem szervizelésre. Néhány nap múlva visszajött a telefon, amit nem sikerült megjavítani, de semmi üzenetet, emailt nem kaptam. Egy darabig vártam a telefon árát vagy valami értesítést, ám miután hetekig nem történt semmi, elkezdtem telefonálgatni, emaileket írni. A telefonban mindig azt kaptam válaszként, hogy türelem, hamarosan keresni fognak. Az emailekre soha nem kaptam választ. Azóta természetesen a garancia lejárt, se pénz, se telefon. A hiba bejelentése óta már öt hónap telt el, de teljesen tehetetlen vagyok. 50 ezer forinttal károsítottak meg.

Egész más terméket küldtek sem szín sem méret sem a forma nem stimmel az értéke egy Ft sem ér egy román kaka a román boltnak elérhetőség nincs. Nem akarják vissza utalni a pénzem soha TOBBET EMAG!!!!!!!!!!!

Rendeltem egy terméket, nem ugyanazt kaptam. A partnercég román. Az itt olvasott vélemények miatt meg sem próbálom visszaküldeni, mert nem éri meg az az idő és energia, ha egyáltalán visszakapnám a pénzt. Csalódott vagyok, soha többet nem rendelek az emagról semmit és minden ismerősömet lebeszélem.

Olyan borzalmas terméket küldtek ami nem hasonlít arra amit megrendeltem kíváncsi leszek mit találnak ki, szeretném visszakapni a pénzem

Microsoft Office aktíváló kulcsot rendeltem. A megrendelésnél egyidőben kártyás fizetést eszközöltem, ami meg is történt. Ezek után a megrendelés létrejöttéről és a fizetésról se email, se más értesítést nem kaptam.
Felhívtam az EMAG ügyfélszolgálatát és meglepetésemre azt közölték, hogy ugyan az EMAG.HU oldalon rendeltem, de a rendelést egy EMAG partner intézi, így ők nem illetékesek. (??) Persze ettől a "partner"-től sem kaptam értesítést.
Az aktíváló kulcsokkal korábban szerzett rossz tapasztalatok miatt és a hiányzó visszaigazolás miatt töröltettem a megrendelést az EMAG ügyfélszolgálatos kollégával. Ezt meg tudta tenni. Remélem a pénzem is visszakapom.
Szerintem ez az EMAG ilyen gyakorlata alkalmas a fogyasztók megtévesztésére, hiszen hamis bizalmat kelt a saját oldalán, de nem illetékes a megrendeléssel kapcsolatban.

Trágya telep egyenesen Romániából .

Most rendeltem elöszőr ,és megvagyok elégedve mindennel.Azt kaptam amit kértem. Külön megemlitem a futár céget ,mert a futár nagyon rendes és segitőkész volt.köszönöm.

Én csak az EMAG szerivizeléssel kapcsolatban írnék véleményt. Egészen pontosan 3 nap híján 1 hónap után kaptam a levelet, hogy a termék amit visszaküldtem garanciába(érintkező hibás) most érkezett meg a szervízbe------ melyikbe, Japánba? Felháborító, hogy egy M.O-n működő cég külföldre viszi szervízeltetni a terméket.

Silesia Protech
2xPampers Premium Care pelenkacsomag
2022.09.02 . óta nem érkezett meg - azonnal ki lett fizetve.

Vásároltam egy az Emag által forgalmazott laptopot .Bankkártyás fizetést választottam ,de azt valamiért nem fogadta el . Átállítottam utánvétre amit elfogadott és 2022.08.17.-én szüleim a postásnak kifizettek 631.000.- azaz hatszázharmincegyezer forintot . Másnap a számlűmat is megterhelte az Emag és onnan is levont 631.000.- azaz hatszázharmincegyezer forintot . Azóta levelezgetek velük de eddig még nem voltak hajlandóak visszautalni .
Külföldön élek , NINCS magyar bankszámlám amihez ragaszkodnának . Lehet , hogy soha nem kapom vissza tőlük ?

Egy rendezetlen ügyünk volt az emaggal vagyis inkább egy partnercéggel!A tegnapi nappal a termék vételárát utalványban megkaptam !Igaz hogy kb 2,5 hónap alatt rendeződött le,de igy korrektek voltak.

eMAG által forgalmazott termékekkel kapcsolatban szerencsére semmilyen negatív véleményem nincs azonban a Flanco Kft. ami szintén Román már van.
Hónap elején rendeltem az oldalon keresztül egy 91.000Ft körüli hangprojektort.....a Sameday futár hozta ki aki közölte csak készpénzzel tudok fizetni. Már aznap este rájöttem nem a kívánt hangminőséget nyújta számomra a cucc így szeretném vissza kapni az árát. Másnap és 2x alkalommal is váratlanul jött a futár a termékért amikor senki nem volt odahaza és amikor legközelebb jött nem adott semmilyen papírt erről.
Telefonos egyeztetés után a cég főnöke csak a csomagot kérte mert náluk ez így szokás...gyanakodtam de odaadtam mert nem akartam már tovább szenvedni ezzel.
Később az eMAG törölte a visszaküldési kérelmemet, újat se tudok leadni.
Vagyis se a terméket se a pénzt nem kapom már vissza.....reklamálni nem tudok mivel mert csak az én e-mailjeim bizonyítják miket írtam, válasz egyikre sem jött.
8 éve vagyok eMAG vásárló....csak az elmúlt 2-3 hónapban 500.000Ft körüli összeget költöttem el náluk. Ha fogok is egyáltalán itt vásárolni nem ekkora összegekben az biztos. A mai napon törlöm a fiókomat is.....nem ezt a bánásmódot várná el az ember ennyi idő és kiadott összeg után.

Azt se felejtsétek el megreklámozni, hogy a vevő maga kell, hogy elmenjen a futárdepóba egy fagyasztóládáért, mert a saját tulajdonotokban lévő Sameday nevű hányadék cég napokig eldugja a csomagot a vevő elől!!!

Rendeltünk egy autodiagnosztikai műszert ;a csomag kibontasa után szembesülünk vele hogy kalóz CD tartalmaz telepíteni nem lehet;jeleztem az emag felé .Futárt nem küldték igyhat saját költségre feladtam a postán a megadott címre.A 14 napos elállási jog sehol sincs ez mind csak a reklám resze;pénzt vissza nem küldenek,igaz csak 92 ezer ft.Álandóan csak a türelmet kérik és visszahívást ígérnek!Állítólag a partnert nem érik utol és nem kapta vissza a csomagot!Ez eléggé érdekes mert lekértem a csomag útját és a cég nem vette át!A területileg illetékes fogyasztó védelem nem foglalkozik vele!Román cég ;Román partnerekkel! Soha többet nem veszek tőlük semmit!

Sok fos kínai szar! Nem ajánlom senkinek!

Személy szerint senkinek nem ajánlom az emagot. Az oldalon eleve a szűrési funkciók borzalmasok, konkrét szűrésre korábbi rendelésemnél hibás terméket hozott fel, ami megrendelésre került. Visszaküldés megtörtént már közel egy hónapja, de semmi visszatérítést eddig nem kaptam. Az ügyintézők minden telefonálásnál írnak a partnernek egy emailt de különösebbet nem tesznek . Az emag partner lengyel, aki nem veszi fel a telefont. NAGYON GÁZ

Kb 1 ève rendeltem itt,vizellenalasos evezőpadot. A termèket hiányosan küldtèk le. Hìvtam őket,hogy nincsennek benne a csomagolásban az összeszerelèshez szüksèges csavarok. Ezt mai napig küldik nekem,biztos mèg mindìg gyártják. Szaküzletben megvettem a hozzá valò csavarokat,hogy össze tudjam rakni,az evezőpadot ès tudjam használni. Èn szemèlyesen nem ajánlom senkinek az emagot. Azòta máshol rendelek,ha drágábban akkor is megèri,mert rugalmasabbak ! Köszönöm annak a dolgozònak,aki az èn panaszomat kezelte 😉😉😉

INKORREKT HAZUG CÉG!!!!!!!!!! SENKI NE RENDELJEN TŐLÜK! Több mint 2 hónapja várom vissza tőlük a pénzem! Minden szükséges jegyzőkönyvet, dokumentumot elküldtem nekik, amit a garancia elszámolásához kértek, és azóta válaszra sem méltatnak...... 85.000.- Ft-om rekedt benn náluk!

Katasztrófa...nem azt küldték amit rendeltem,és utána eltűntek.És nem hajlandóak megoldani a problémát.

Rendelés száma : 1116231164, dátuma 2021.11.15. Áru visszaküldés bejelentése (a kiszállítás másnapján) : 2021.11.22. Az áru visszaszállításra került 22021.12.05-én.
Több mint fél éve kellene visszafizetnie e-mag-nak a visszaküldött árut 2021 novemberében 20 000 Ft). E helyett másnak, más összegű visszafizetés átutalását mutatja - 3 hónap múlva - aztán két hónaponként úgymond "foglalkozik a kérdéssel".
Kerülje el őket mindenki, a legvisszataszítóbb az eddigi összes webáruház közül.

A sérülésmentesen visszaküldött termékemnél 20 000 Ft-al kevesebbet utaltak vissza. És május óta nem hajlandóak visszautalni…

Garanciális keretek közt visszaküldtem egy laptopot, aminek elromlott a töltője (egyértelmű hibajelenség, de ki is fejtettem). Közel 2 hónap, és több email/telefonváltás után visszakaptam, kicserélték a billentyűzetet, és indokolatlanul, kérés nélkül a HDD-t, de a laptopot ugyanúgy nem tudom bekapcsolni, mert a k*rva töltőjét bezzeg nem cserélték ki.... rendeléssel/visszaküldéssel még *lekopogom* nem volt bajom, de a garanciális ügyintézés borzasztó, elegem van belőlük!

Megrendeléssel kapcsolatban semmilyen érdemleges tájékoztatást nem tudnak adni, hol tart, mikorra várható, stb

Két hónapja 8 hívás reklamáció, vita és ígérgetés után sem sikerült vissza utalni 220.000 forintot!!! Senkinek sem ajánlom!
Használt árucikkeket küldenek ki majd átirányítva egy külföldi oldalra, hogy reklamáljak ott. A másik termeket (Samsung tv) bár ők küldték ki ami szó szerint használhatatlan mert se képe hangja meg csak hajnal 3 körül érkezett meg sípolással magától bekapcsolva. Közölték, a 4. Telefonhívásra, hogy bár leadtuk az általuk küldött futárnak ők nem találják ! Azóta csak közlik, hogy MAJD VALAKI MEGKERES! Ez az egész oldal egy rossz vicc!!!! Felháborító, hogy 2022 Ben ilyet meg lehet tenni!!!!

Egy festõ henger szettet rendeltünk az emagtól. 6 rèszesnek jelezte amiböl 3 rèsz a szètszedhetö nyèl volt. Egyèbkènt egy gagyi minösègú kelet-európai szar ès sèrült csomagolàsban tettèk be az easyboxba. Szóval az egèsz törtènet kritikàn aluli. 7000 forint bukó, Mert festeni nem lehet vele. Tanuló pènz, Soha többet nem rendelek az emagtól.

Kritikán aluli!
E-mail alapján megérkezett a csomagom Emag easyboxba. Az easybox nem üzemelt, ezt be is jelentettem telefonon, amiről visszaigazolást is kaptam e-mailben, a válasz az volt, hogy jelzik az illetékesek felé, majd ha ez megtörtént visszahívnak vagy visszajeleznek mikorra várhatom, hogy hozzáférek a csomagomhoz. Majdnem egy héttel a csomagom megérkezése után felhívtam ismét az ügyfélszolgálatot, azt mondták be van jelentve a hiba és dolgoznak rajta... a mai napon végre működött az easybox de nem fogadta el a kódot. Egy másik rendelésemet már rögzítették elsején és még mindíg nem adták fel pedig 8 napos szállítási időt adtak meg. Azt a rendelésem le is fogom mondani, soha többé emag... se kárpótlás se kapcsolatfelvétel... borzalmas!

Szégyen hogy egy ilyen webshop működhet!!
Rendelt, kiszámlázott cikk helyett egy gagyi valamit hoztak.
Panaszra a válasz hogy Ők csak közvetítők, panaszkodjak a szállító cégnél. Ami persze külföldi és pont leszarnak.
Nem értem hogy ezt hogy engedik működni, közönséges csalás, megtévesztés.

Hulladék szar oldal. 3 rendelésből NULLÁT voltak képesek kiszállítani. Az elsőnél legalább szóltak, hogy nincs raktáron a termék, rosszul volt kiírva és visszautalták a pénzt. A másodiknál 1 hónapig hitegetett a forgalmazó, hogy majd a jövőhéten megkapom a terméket. Mindig kitalált valami hülyeséget, jaj húsvét volt, aztán meg összetűzés az emag-gal. Nem érdekel, akkor ne ígérje a pár napos kiszállítást. Pénzt még azóta se utalták vissza és még nekik van pofájuk rinyálni a telefonban, hogy nekik milyen rossz. Harmadik rendelés másfél hete "rögzített rendelés" fázisban van és azóta semmi. Nem utaltam előre a pénzt, így szarnak az egészre. Egyetlen email-t sem kaptam erről a rendelésről, hogy bármi történés lett volna előző kettőnél jött email.) Írtam én magam email-t, hogy mi van már, amire küldtek egy generált üzenetet, amiben azt mondták, hogy majd felveszik a kapcsolatot velem. Ez sem történt meg. Nem is fog. Tőlem több esélyt nem kap ez az ótvar oldal. Senkinek sem ajánlom.

Nem segítenek hogy az árut csere miatt és rossz terméket küldenek másik partnerünktől
Parketta Pet Shop annál segítőkészebbek a⁹
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre