eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

Soha többet emag.
Fekete pénteken rendeltem pár dolgot tőlük. Az oké, hogy 2 hét volt a becsült szállítási idő, ami egyébként 3 lett, mire ideért a futár. Nem baj, nem volt sürgős, megértem, hogy ilyenkor bolondok háza van, legalább azt kaptam, amit rendeltem. A késésért cserébe meg kaptam egy 3000 ft-os kupont, kicsit könnyes is lett a szemem az meghatódottságtól, hogy milyen kedvesek, mondom rendelek még valamit. Na itt kellett volna megállni. Akciós volt, amit kinéztem + a kupon... mondom ez verhetetlen ár, hülyének is megéri, hát még nekem. Hamar meg is érkezett, csak éppen nem az, amit rendeltem, hanem a kisebb, olcsóbb verziója. Amit persze azonnal jeleztem is. Aztán megint... Aztán még párszor... Ennek már 8 napja, hogy "hamarosan felveszik velem a kapcsolatot..." Természetesen semmi válasz. A számlán az van, amit rendeltem, a garancialevélen szintén, csak éppen hiába, ha nem kaptam meg fizikálisan azt a terméket. Az ügyfélszolgálat le sem bélsaraz... Visszaküldeni nem fogom, mert ha ilyen a hozzáállásuk, akkor se pénz se áru nem lesz soha többet. Megrendeltem máshonnan, ezt meg majd eladom. A dupláját buktam rajta, mint amennyit a kuponnal nyertem, de még így is jobb, mintha elbukom a teljes árát. Adjuk el drágán az olcsót, hátha nem veszik észre... Kiváló üzletpolitika, gratulálok.

A terméket vissza küldtem nem megfelelő teljesítmény miatt. 12 02 án megfelelt a készülék a vissza küldés szabájoknak. Tehát átveték bevizsgálták csak az árát azóta semm utalják vissza. Telefonon elérni nem lehet az emagot. Személyes ügyintézés sem lehetséges e-mailre is csak az a válasz hamarosan felveszük a kapcsolatot önnél. Vicc az egész soha többet e mag.

Egy kalap sz..r! Le adtam a rendelést jött a mail,h ekkor lekiszállitva először december 6-7 majd december 8-9 módosít...

Rendeltem tőlük egy serpenyőt amit online kártyával előre kifizettem, erről emailt kaptam, nyomon lehet követni a csomagom minden szép és jó.
Majd a szállitás napján reggel kapok egy sms-t a futárszolgálattól, hogy fizessem ki utánvéttel a csomagot a futárnál. Felhívom a futárt, a GLS-t, mire közlik, hogy náluk a számlán utánvéttel szerepel a csomag nekik igy küldte ki az Emag. Hívom az emagot várakozok.. hallgatom a zenét és közlik velem, hogy hát ők nem tudják ők max írnak egy emailt a GLS-nek hogy oldják meg.
Újra hívom a GLS-t mondom nekik, hogy az emag felvette velük a kapcsolatot kérem szóljanak a futárnak hogy ne kelljen duplán kifizetnem a csomagot. Ők nem látnak semmilyen emailt..
ÉN telefonáljak újra az emagnak, mert valószínűleg nem jó email címre írtak nekik.. hívom újra az Emagot várakozok hosszú perceket és semmi. Újabb panasz emailt küldtem nekik és semmi.
Tehát ha nem akartok 48x telefonálgatni a ti pénzeteken és futkosni a csomag után vagy nem szerettek duplán fizetni kérlek ne válasszátok az Emag-ot , mert katasztrófa ez a szállítás. Megjegyzem mégegyszer ez egy szaros serpenyő, kis tétel, semmiség lett volna. Nem én mulasztottam, az Emag visszaigazoló emailben oda is írták, hogy látják online kártyás fizetés.
Hát ennyit az Emagról. :))

10 napja megrendelt terméket még nem kaptam meg! Telefonon lehetettlen elérni az ügyfélszolgálatot és az email panaszomra sem reagálnak! Katasztrófa szar egy cég!!!!

Harmadik hete várom a megrendelt és kifizetett mosógépet.A vállalt szállítási határidő után egy-két nappal kaptam egy levelet, hogy egy-két napot csúszik a szállítás! Ennek harmadik hete!!!! Telefonon lehetetlen elérni az ügyfélszolgálatot. (A családban mindenki hívja őket, sőt néhány kollégát is ráállítottam már a telefonálásra.....sikertelenül)
SOHA TÖBBET NEM RENDELEK INNEN, S MINDENKINEK EZT AJÁNLOM!!!

Nem jó a hitelesitö kód amit smsben küldenek. 6x küldték ki 6x írtam be jol és nem tudok tovább lépni nem fogadja el! Igy nem tudom ellenörizni a rendelésem állapotát!

A megrendelt 3 termèkből egy èrkezett meg 3 hèt alatt.

.

Kritikán aluli , 2 napra vállalta az áru kiszállítását, eltelt több mint 2 hét semmi... Nyilván elérni se az EMAG-ot, se a futár céget nem lehet, telefon ha ki is cseng senki nem veszi fel, mail-re pedig hetek alatt sem válaszolnak.
Többet biztos nem veszek semmit sem, az utolsó kis webshop is megbízhatóbb mint ők.
Maximum utánvéttel, ha nem sürgős a termék, úgy nem igazán lehet nagyot bukni.

Egy hete rendeltem az Emagról. A megrendelésnél információként az szerepelt, hogy 2 napon múlva megkapom a terméket. A rendelést december 7-én adtam le, de a mai napig sem érkezett meg. A telofonos ügyfélszolgálat elérhetetlen. 4x hívtam őket, de munkatárshoz nem jutottam. E-mailes megekeresésre annyi válasz jött, hogy úgy látják csomagom késésben van, de 1-3 munkanapon belül megkapom. A honlapon továbbra is az szerepel, hogy a rendelt termék készleten van, és 2 munkanap alatt meg lehet kapni, ha rendelik. Nem ajánlom senkinek....

Reggel írtam egy negatív vélemény, de délelött jött az sms hogy hozzák az árút.Du. meg is kaptam.A történet így kerek.

Emagtol rendeltem egy 6 fiokos fagyasztogepet, amit a szallitasi ido lejarta utan hoztak ki, sot, nem azt a termeket hoztak, amit rendeltem, egy 5 fiokosat kaptam. A szallitas elott nem egyeztettek velem a valtozasrol, raadasul a szamla es a garancialevel az eredeti termekre szolt. Belenyugodtam, hogy mast kaptam, mint amit szerettem volna, de kertem, csereljek ki a szamlat es a garancialevelet. Megtagadtak, majd kozoltek, hogy visszaviszik a termeket. Telefonon megegyeztunk, mikor johetnek a szallitok, emailben egesz mas idopontokat kaptam az elszallitasra. Ez a ceg egy vicc! Egyeztettem a fogyasztovedelemmel is, kivancsi vagyok, hogy mennyi veszekedes utan fogom visszakapni a penzem! Soha tobbet nem vasarolok naluk!!!

4 terméket rendeltem előre bankkártyás fizetéssel, csak hármat szállítottak ki. A negyediket nem szállították ki, erről nem tájékoztattak és nem térítették vissza az árát.
Az előre fizetést senkinek sem ajánlom.

Két hete nem hozzák ki a helyi raktárból a rendelésemet. Többet nem vásárolok az Emagról.Ha ezt tudom megvettem volna kicsit drágábban a szaküzletben. Kár,hogy későn találtam rá erre az oldalra.

Soha többé semmit főleg easyboxba, üres volt, fizetés után,telefonon elérhetetlen mind a szállító cég, mind az emag. Nem ajánlom senkinek.

Két megrendelésem volt, egyiket a beigért időpont előtt kihozták. OK. - Bár a csomag nyomon kővetése nem működik.??? A fiók belépéshez az általuk SMS-ben küldött biztonsági kódot a rendszerük nem fogadja el !!!!
A másik megrendelés szintén nem követhető. Csomag azonosító szám nincs!!! Reklamáció nuku. Vevőszolgálat semmitmondó email-el leráz.
Soha többet EMAG. Nem ajánlom senkinek!

Rendeltem egy TechniSat viola 2 rádiót /DAB, FM, Internet/. A szállítással rendben ment minden. A készüléket kibontottam -még jó, mert ajándéknak szántam volna- és elem bele, töltés bedug, és semmi. A készülékket több órás töltés után sem lehetett bekapcsolni, beüzemelni. Weboldalon "visszaküldés". Visszaírtak, hogy a saját költségemre én küldjem vissza Lengyelországba a terméket. A visszaküldés 9.900 Ft. A termék postával 28.000 Ft.-ért vettem. Ezt jól meg szívtam! Soha többé Emag, és Technisat termék.

Csak annyi se áru, se pénz, irány a rendőrség.

21napja! vásárolt 250.000Ft -os soundbart, nem szállították ki, a pénzt nem utalják vissza. Mindenki kerülje ha jót akar.

A megrendelt terméket nem tudtam átvenni a box-ból, mert a jelszót nem fogadta el a rendszer. 2 napon , mindkét napon több kisérletet tettem. Próbáltam ügyfélszolgálatot hívni, eredménytelenül, írtam 2 e-mailt melyekre nem jött válasz. Kéretem a vételár visszatérítését. Viszont utólag, miután letelt a készenléti hozzáférés a termékhez, kaptam messenger üzenetben egy hitelesítő kódot... Szóval összegezve , nagyon elégedetlen vagyok! Amennyiben ezzel a levelemmel sem történik meg a pénz visszafizetés vagy a termék más csatornán keresztül eljuttatása hozzám, úgy panasszal fordulok a Fogyasztóvédelemhez.

November 16án rendeltem meg egy raktáron lévő lámpát, ma december 12 van. A cég elvileg elindította, a futárnál van, valahol egy pesti raktárban. Sameday futárcég lett volna a kiszállító. SEM az EMAGgal, sem a SAMEDAY futárral NEM LEHET KOMMUNIKÁLNI. Valahol elakadt a megrendelésem, és azóta ha végre esetleg az EMAG ügyfélszolgálat felveszi a telefont, akkor "utánanézünk, néhány napon belül kiszállítják"-kal leráznak. A futárcég 15 perc kicsengés után vette fel a telefont, és semmitmondó "ki fogjuk szállítani"-val leráznak. Emailre egyáltalán nem reagálnak, pedig jónéhányat küldtem.... Nem tudom, mennyire komoly bármelyik cég is, de az biztos, hogy egyiknek sem veszem soha többé igénybe a szolgáltatásait. MÁSOKNAK SE AJÁNLOM!!!!

Több mint egy hónapja rendeltem tőlük fűszertartót, az easybox automata fizetés után nem nyílt ki. Az ügyfélszolgalatnál azt mondták kiszállítják a megadott címre. Azóta többször hívtam őket, levelet is írtam az emagnak és a futárszolgálatnak, de válasz sem volt, semmi nem történt. A csomagot kifizettem, a megrendelt áru meg sehol. Nem ajánlom őket.

Black friday napján (11.18) több terméket is rendeltünk, meg is érkezett kettőt kivéve. Ez a kettő partnercégtől van. Egyik egy tűzhely, amit persze kifizettem, a szállítási időt 12.02re írták, sehol semmi. Ügyfélszolgálat hárít, írogat a partnercégnek, a Prestige Commerce Kftnek. Nem válaszolnak, ami nem véletlen, hiszen összesen egy ceginfos bejegyzés van róluk, hogy 2022.oktoberetol léteznek..Másodjára az ügyfélszolgálat megadott egy telefonszámot hozzájuk, előfizető nem kapcsolható.
A tűzhely nem érdekel, de a pénzunket szeretnem visszakapni.
A másik termék egy kutyafekhely, superkissen24 nevű cégtől, a szállítási időről ott semmi infó nincs.
Nagyon szomorú vagyok. Próbálok minden platformon bejelentést tenni, hátha valahol valaki reagál.

A termék kiválasztásánál "Ingyenes szállítás easyboxba*" szerepel. Aztán amikor meg akarom rendelni, akkor már 690 + automatás fizetés 490 = 1180.- Ft az automatába szállítás. Másik esetben szintén "Ingyenes szállítás easyboxba*" terméknél fel sem kínálja az automatát, csak futárral szállít 1490.-ft-ért.
Ügyfélszolgálatra leírtam erre vonatkozó kérdésemet, semmi válasz nem jött rá, de az e-mailemre sem, hogy fogadták és foglalkoznak vele.
Egyébként Kecskeméten van Emag (korábbi Edigital )bolt, ott nem vehetőek át a termékek .

A sameday futárszolgálatuk borzalmas. Egy vidéki kis faluba első alkalommal este 9kor értek ide ma hívtam és azt mondta a telefonba hogy este 10re várjam. Nem értem miért nem lehet normális emberi időben szállítani.

Gyorsan elküldöttre állítják a rendelést, hogy még véletlenül se lehessen visszatörölni a rendelést. Elküldöttnek mutatják, holott még a sameday fel se vette napokig. Majd egyszercsak a sameday raktárába köt ki (állítólag), de onnan meg nem kerül szállításra. Ügyfélszolgálat lepattint 20-30 perc várakozás után.

Eddig még voltam velük elégedve, de a külsős eladóival kevésbé. Rendeltem 2 kék gyerek fényképezőt az SOFIA ONLINE DEPOT-tól. A szállítással nem volt gond hamar ide ért. Csak éppen a két kék készülék helyett két rózsaszínt küldtek. Azonnal írtam az eMAG nak és vártam,hogy válaszoljanak, de azóta is csak várok .Az eladóval se jártam másképp, semmi válasz nem jött a megkeresésemre. Elhiszem,hogy zsúfolt a december, de azért az ügyfélszolgálatre nagyobb energiát fordíthatna az eMAG. Nem nagy összeg a két gép ára, de ha már egyszer megrendeltem ne kelljen már 1.5 héttel karácsony előtt még egyszer megrendeonem. És utanna várnom vagy 1-2 hónapot mire az eMAG visszautalja a pénzemet.

Emagon rendeltünk egy vezeték nélküli fülhallgatót. Már a szállítás is érdekes volt, 11.09-én kaptunk egy smst, hogy 11.10-én 16 óráig átvehető a csomag az emag automatában. Nos ekkor nem kellett volna átvenni. Kb 2 hét használat után tönkre ment. Az emag felületen visszaküldést nem lehet kezdeményezni, a forgalmazó Flanco cég emailra nem reagál. Telefonon az emagot elérni lehetetlen. Próbáltam interneten, remélem válaszol valaki. Az biztos, hogy emagról többet semmit nem veszünk.

Borzalmas. Eddig 2X rendeltem tőlük más- más terméket.
Egyszer nem azt kaptam amit rendeltem, most pedig a kifizetett csomagomra várok 2 hetet, úgy, hogy tájékoztattak, hogy 3 nap alatt kiszállítják. A panaszlevelekre NEM reagálnak, illetve a telefont is ha felveszik egyszerűen nem tudják megmondani, hogy hol van a csomagom:(
Most péntekig kaptam ígéretet, hogy megkapom a csomagot, de még sehol sincs:(
Borzalmas, senkinek sem ajánlom, hogy tőlük rendeljen, mert nem megbízható a cég.
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre