Alza.hu



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az Alza.hu legnépszerűbb termékeit!

Meg sem kaptam a rendelésem

30 napon belül jelentkezett egy Alza-ban vásárolt terméknél (bluetooth hangfal) olyan hiba, amitől használhatatlan volt a termék. Ezt jelezve és leadva a terméket 3 hét múlva sem kaptam újat, vagy javítottat. Ez után jelezték, hogy további 15 napig is eltarthat a javítás...Ez arra akarja a vásárlókat ösztönözni, hogy érdemes befizetni az azonnali csere díjat vásárláskor (ennél ~2000Ft lett volna), különben erre számíthat a vevő. Szerintem más üzlet egy használhatatlan terméket 30 napon belül kicserélne, hogy megőrizze a vevőit és a jó véleményt. Az Alza idomítja a vevőit. Én ezután nem vásárolok többet az Alza-nál, mert 2000Ft-on belül máshol is találok terméket.

Akcióktól eltekintve inkább drágább, de azért még nem a media markt/tesco szintű lehúzós szintek.
Reklamációs igényt érvényesíteni több hónap is lehet, cserekészüléket nem biztosítanak.
Semmi esetre sem ajánlom a személyes vásárlást, mert hibás termék esetén nem tudsz alapesetben elállni a vásárlástól (végig kell várnod egy akár több hónapos reklamációs folyamatot, azt vagy vissza kapod a pénzed, vagy nem).
Kivétel, ha extra pénzt fizetsz érte, ami egy jogi nonszensz, de nyilván magyarországon élünk, ahol ezt büntetlenül megtehetik, hiszen érdemi fogyasztóvédelem évek óta nem létezik.

A többi hozzászólásból is az derül ki, hogy addig nincs nagy gond, amíg a termék hibátlan, de garanciális igényt érvényesíteni egy igazi rémálom. Meghibásodott mobiltelefonomat egy hónapig maguknál tartották, érdeklődéseimre nem kaptam érdemi választ, majd közölték, hogy nem találtak hibát. Ez nem fedi a valóságot, mert a telefont gyári resetelve kaptam vissza. Az, hogy egy hónapig kelljen várni egy ma már létszükséglet-számba menő eszköznél, hogy közöljék, semmi baja, vagy azt, hogy egy gyári reset-tel megoldható 10 perc alatt, teljességgel elfogadhatatlan és felháborító számomra. Soha többé nem vásárolok az Alzanal

Jó árak, jó minőségű termékek!

Minden rendben zajlott..

Kedves Alza.hu Vezetői, Csapata!
Cseh Zsófia vagyok, nemrég vásároltam egy balettkorlátot, Klarfit Bar Lerina. A termék nagyon jó, kiváló, minden alkatrészt megkaptam jól becsomagolva és időben, sőt pár perccel a megbeszélt időponthoz képest hamarabb jött ki a Futár, aki kedves volt és korrekt.
Minden kedves Vásárlónak szívből ajánlom az Alza.hu oldalt, mert ez egy megbízható és jó csapat!
Nagyon köszönök mindent.

Az Alza webáruházzal, készleteivel semmi gondom.
Viszont ami aggasztó, hogy a ,, szállítónak írjon megjegyzést" rovat SEMMIT NEM ÉR! Erről a szállító nem tehet! Erről csak is Önök tehetnek, hogy nem szólnak neki!
Fordult már ilyen elő, most szóltam, mert megelégeltem!
Ezen sürgősen változtassanak, biztos hogy nem én vagyok az egyetlen!!!

A legjobbakat írhatom az Alza.hu webáruházról. Többfélét rendeltem egyszerre. Precíz összeállítás, számlázás, az ügyfélszolgálat korrekt felvilágosítása, és előzékeny szállítók. Csak ajánlani tudom!

Bátran ajánlom, megbízható és precíz bolt.

Le a kalappal, még nem ért rossz tapasztalat!

Elbasszák a rendelésem, én érdeklődöm többször is, majd végül eladják másnak....
Egy kalap szar.

Ez a legszarabb bolt ami csak létezik!

Egy hónapja náluk van garanciális javításon a munkára használt egerem. Azóta vettem is újat mert olyan nincs hogy nem használok ennyi ideig számítógépet. Ezek után is csak annyi információt tudnak nyújtani, hogy "a technikusaink éppen dolgoznak az eszközén". Minden bizonnyal egy hónapig tart egy gombcsere.

Tavaly nyáron rendeltem egy Bluetoothos fejhallgatót, minden rendben volt viszont idén májusban elromlott. (Nem tudott semmilyen készülékre csatlakozni). Visszaküldtem az alzához garanciális javításra. Egy hónapon keresztül nálunk volt, közben hetente küldözgették hogy megérkezett, tesztelték, javítás alatt van, úton van a szervízbe, stb.
Majd pár napja küldték az emailt hogy őszintén szólva semmit se csináltak vele és visszaküldték nekem mert szerintük nincs semmi baja.
Erről tudni fog a fogyasztóvédelem és soha többet nem fogok rendelni tőlük.
Most van egy működésképtelen 30 ezres fejhallgatóm mert ők nem érnek rá hogy ezzel foglalkozzanak.

Magasan profik minden téren.
Csak ajánlani tudom.

Bármit szeretnék is venni, csak őket választom, mindig azt kapom, amit várok és még nem okoztak csalódást.

Szerettem volna vásárolni egy kv gépet e-hét hétfőn. Elmentem az üzletükbe találtam is egy megfelelőt ráadásul ki volt téve akciós áron. Mondtam eladónak, hogy szeretném megvenni. Ő tájékoztatott, hogy annyi a gép amennyiért ki van rakva, hanem teljes áron vehetem meg.
Mutattam neki, hogy a fotó árcéduláról de nem hatotta meg.
Hát megrendeltem egy olcsóbbat.
Ma elmentem a megrendelt gépért. Kíváncsiságból ránéztem a mási csak teli áron megvásárolható gép árcédulájára, amin olcsóbb ár szerepelt, mint hétfőn (természetesen lefotóztam újra).
Sajnos továbbra sem lehet megvásárolni a terméket a meghirdetett akciós áron!
Nagyon érdekes hozzá állás...

Szinte bármit megtalálok náluk, az árak is versenyképesek, most sem csalódtam bennük.

Szerettem volna vásárolni egy vr headsetet. Ma megjött a fizetésem, így meglett rá a pénzem. Nem náluk volt a legolcsóbb, de régebbi, kisebb értékű megrendelések alapján megbízható boltnak hittem őket. A weboldalukon 2 óra alatt sikerült leadni és kifizetni a megrendelést, mert nem működött a bankkártyás fizetés. Ez az idő alatt a másnapi kiszállításból a hétvége miatt 4 nap múlva jött meg volna a rendelés. Az ügyfélszolgálatot nem nagyon érdekelte, hogy ő hibájukból nem tudtam időben leadni a megrendelést. Egy "elnézést kérünk a kellemetlenségekért" se hangzott el. Nem igazán próbálták megoldani a problémát. Végül töröltem a megrendelést, így most 1,5 hetet ülnek majd 210E forintomon, s majd utána vehetem meg várt headsetet. Úgy látom, hogy az alza már úgy működik hogy, ha az embernek szerencséje van, akkor a vártaknak megfelelően fog történni a vásárlás, ha pedig probléma van, akkor így járt...
Ezek után én nem tudom ajánlani ezt a boltot.

gyári hibás mosőgépet kaptam tőlük. 4 napos volt kértem cseréljék ki de csak elszállítani akarták csere szóba sem került. Ha elviszik ülnek rajta majd megállapítják minden rendben. Teljesen hülyének nézik a vásárlókat. Egy normális cég szó nélkül kicserélte volna. Ez az alza. A fogyasztóvédelemnek nagyon rájuk kellene már néznie.

Óvatosan az Alza vásárlasoknál!! Március 8.- an elvitték tőlünk az elromlott gépet . Senki nem tud róla semmit , majd ma jön az e- mail, hogy akkor küldjük be a gépet!! Mi történik itt, Alza.hu?? Vicc sz az egész cég!! A vevőszolgalt emellett még flegma is!!!!

Mobilt rendeltem, gyorsan visszaigazolták a rendelésem és hamarosan meg is érkezett a készülék, eredeti és hibátlanul működik, az árában sem találok kivetnivalót.

Rendben volt.

Ma egy kibontott lámpát adtak el nekem újnak...

Rendeltem a gyemekemnek egy Ps4-es lemezes játékot ami 23000 forintba került. A csomagot átvettem az alzaboxban. Haza érve kibontottam a csomagot, a tokról hiányzott a gyári zsugorfólia, és kinyitva elém tárult az üres tok. Miféle szarházi férgek dolgoznak ennél a cégnél, hogy büntetlenül, gond nélkül ki lopják a lemezt,amit a fiam születésnapjára vettem??? Remélem az a szemét gyógyszerre költi a lopott lemez eladásából kapott pénzt! Látni kellett volna a fiam csalódott arcát. Mocskok!! Soha többet alza!!! Messze ívben elkerülöm őket! Büszkék lehetnek magukra!!!

Vásároltam egy Braun series 5 1500 borotvakészüléket ajándékba ami 20 perc borotválkozás után sem távolította el az arcszőrzetet. Január 4.-én reklamáció az Alzanak,prágai szervíz jegyzőkönyv amit külön kellett kérnem,alapos bevizsgálásnál nem találtak hibát. Reklamációt lezárták,készüléket nem hoztam el és a két hete írt levelemre sem válaszólnak. Telefonos ügyfélszolgálat segítsége: nyugodtan forduljak a Fogyasztóvédelemi Hatósághoz! Megtettem! TELJES BIZALOMVESZTÉS ALZA!!

Nem ért még csalódás, mindig minden hiánytalanul, a képen szereplő formában érkezik meg.

Több babacuccot rendeltem múlt héten tőlök, kérdéseim is felmerültek, nagyon készségesen segítettek. Gyorsan megérkezett a csomagom hiánytalanul. Nagyon elégedett vagyok.

2020.12.06-án rendeltem egy 65" Sony Bravia OLED KD-65AG8 tv-t. Üzembe helyezéskor kiderült, hogy rossz, ezt jeleztem 2020.12.09-én, majd jelezték hogy 2020.12.18-án jönnek a rossz tv-ért. Nem kértem másik készüléket, hanem a pénzt vissza. Azt mondtál, akkor kerül jóváírásra ha vissza érkezik a tv a raktárukba. Január 6-án kapok egy értesítést, hogy küldenek a tv-ért, amit már rég elvittek. Megjegyzem soha nincs semmiféle átvételi. Január 8-án kaptam egy értesítést, hogy feldolgozás alatt van, rövidesen jelentkeznek. Majd kaptam ezt az értesítést:
Kedves Vásárlónk!
Feldolgoztuk a következő panaszodat: reklamáció ASKU21030348.
A teljesítés módja: Csere
A terméket a lehető leghamarabb kézbesítjük.
A csomag száma: 505750301374000013601173
Alza.hu
Az első panasz levelemben, és többszöri telefonálásom alkalmával jeleztem, hogy pénzt kérek vissza. Majd 15-én (hiába szóltam ezután a levél után, hogy ne küldjék) ki akarták hozni a csere tv-t. Én a futárnak szóltam h ne fáradjon, mert hiba történt és nem fogom átvenni.
Tisztelt Ügyfelünk!
Nagyon sajnáljuk, a klasszikus eljárás az ilyen esetekben az, hogy csereterméket küldünk, ezért elnézését kérjük.
Kérjük, a cseretermék átvételét utasítsa vissza a futártól, így létre tudunk Önnek hozni egy jóváíró számlát, és az összeg visszautalására itányuló folyamatokat el tudjuk majd kezdeni, amint a csomag visszaér raktárunkba.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Tisztelettel,
Alza.hu
A pénzt a mai napig (február 04) nem utalták, meg kellt várnom, amíg a nem kért csere készülék vissza érkezik a raktárukba, most pedig arra kell várni nem tudom meddig hogy valaki csinálon egy jóváíró számlát és utalja vissza a pénzt. Soha többet nem fogok az Alza-tól vásárolni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<p>A vállalatot 25 évvel ezelőtt alapították, és a kezdetekben Alzasoft néven működött. 2008-ban vált a cég piacvezetővé és a cég által nyújtott minőségi szolgáltatás elismeréseként számos rangos díjat nyert az évek során. </p>
<p>Az Alza jelenleg tisztán cseh tulajdonban lévő részvénytársaság, aminek az adóilletősége a Csehországban található. A vállalkozást az L.S. Investment Limited befektetői csoport birtokolja. </p>
<p>Jelenleg 26 országba szállít megrendeléseket, csehországi üzletein kívül Magyarországon, Németországban és az Egyesült Királyságban a piac meghatározó szereplője, 2015-ben már 5 milliónál is több megrendelést teljesített</p>
<p>A webáruházak világában igazán kivételes helyet foglal el széleskörű termékpalettájának, minőségi kiszolgálásának köszönhetően.</p>
<ol start="2016">
<li>december 5-én nyílt meg első magyarországi üzlete a VI. kerületben, a Bajcsy-Zsilinszky út 19/b. szám alatt, ahol az online leadott rendelések személyes átvételére, illetve garanciális ügyintézésre van lehetősége a vásárlóknak.</li>
</ol>
<p>Elérhetőségek:<br /> <br /> Web: www.alza.hu<br /> Telefon: 06-1-701-1111 (Hétfő-Péntek 09:00-17:30)<br /> https://www.alza.hu/kapcsolati-urlap<br /> A budapesti átvételi pont nyitvatartása:<br /> Hétfő-Vasárnap 08:00-20:00<br /> <br /> SuperStore 2019 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.<br /> StarStore 2020 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.</p>
Üzletek
-
1137
Budapest ,
Róbert Károly krt. 54
Telefon: 06-1-701-1111Megközelíthetőség: Hétfő 08:00 - 20:00 Kedd 08:00 - 20:00 Szerda Zárva Csütörtök 08:00 - 20:00 Péntek 08:00 - 20:00 Szombat 08:00 - 20:00
- Interneten keresztül
- Telefonon
- Személyesen
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Éjjel-nappal elérhető
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Garantált biztonság
- Postai úton
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés