Alza.hu

Megbízható webáruház Alza.hu
HIRDETÉS
Alza.hu Értékelései Értékelések átlaga: 3.3 (641 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2021. december 15.

Dec.09.én rendeltem a terméket,3 darab volt raktáron,dec.14.i szállítással.Ma dec. 15.én kaptam mail-t,hogy dec.28.án szállítják.Az ügyfélszolgálaton mondta a hölgy,lehet hamarabb is megérkezik.Ennyi idő alatt gyalog elhozom akár Ázsiából is.Soha többet nem rendelek az Alzától!!!

2021. december 4.

Alza egy Katasztrofa, de tényleg.
Első az, hogy egy drága elektromos rollert vettem amely csomagoló hibásat elvileg, de gyakorolatilag lyukas kerekűt, vagyis hibásat adtak el, ami belesetveszélyes is.
Elképesztő. A gyerek elesett vele, álmunkban sem gondoltuk, hogy teljesen lapos kerekű a roller és elcsúszik az ember emiatt.
A másik az egész rendszerük egy káosz.
Átvételre, vagy kifizetett termékre átvételére nincs nyíl a recepciónál, így sorba kell állnod. Ahova irányítanak, ott van egy pilóta ahol felük egy monitoron az áll, hogy nyomtasson sorszámot. Sorszám osztó gép nincs, mint kiderült azt nem ide szánták, hanem egy emelettel lejjebb az áruátvételre. Itt semmi információ kitéve, hogy mit tegyél ha az áru kifizetett. Csak kártyás fizető helyek, majd onnan kapsz egy sorszámot. Teljes káosz mondom.
Három óra múlva visszavittük a lyukas kerekű rollert, szégyelljék magukat, hogy ilyet árulnak újnak, majd az úgymond az automata áruvisszavételező pult annak ellenére, hogy azt adtam meg, hogy pénz visszafizetése, azt kérdezte hol akarom átvenni a csere terméket. Olyan lehetőség a hogy sehol, vagy visszafizetés nem létezik. Ezek után a gép nem adott erről egy blokkot, így reklámálni kellett mennem, hogy miért nincs arról semmi írás, hogy mit fogadott el a gép abból amit beirtam? Nem tudják miért nem kaptam.
itt NE vásároljanak semmit.
Ahogyan a mondás tartja a fejétől döglik a hal vagy a cseh cég ilyen borzasztó, vagy az itteni cégvezető.

2021. december 3.

Vásároltam egy 700.000.-Ft-os elektromos kerékpárt! A kiszállított termék, rossz kijelző panellel, és jól láthatóan használt akkumulátorral érkezett. Másodszori nekifutásra sikerült a kapcsolatot felvenni az áruházzal, és elszállították javításra. Két hét elteltével, jól becsomagolva, vissza érkezett a kerékpár. Kicsomagolás után az első amit észrevettem, le volt törve a kitámasztó (ez akár a futárszolgálat hibája is lehet) illetve ugyanazt a használt, javított akkumulátort kaptam vissza! Ezt a negatív tapasztalatot, természetesen minden lehetséges fórumon közzé teszem, bízva abban, hogy sokan meggondolják az ALZÁNÁL a vásárlást! Úgy tűnik, ez a szlovák cég, Magyarországon bármilyen disznóságot megtehet, jogkövetkezmények nélkül!

2021. december 1.

Már többször vásároltam és eddig minden rendben volt, de a legutóbbi rendelésemnél a szállítási időt többször módosították, és a végén nem kaptam semmit.
Soha többet nem vásárolok az alzánál

2021. november 27.

Az áraik viszonylag korrektek(az EMAG-nál biztos jobbak) Viszont a kiszállítást valamiért nem kultiválják, büntetik, és ha nem figyelsz egy két hétre is kitolják a szállítást. Ez egy webáruház esetében több mint érthetetlen. Amikor meg az ügyfél-szolgálattal kell érintkezni az visszataszító. Inkompetens vevőellenes társaság.

2021. november 25.

A kérdéseim az alza felé és a válaszaik:
2 éves gariból kicsúszni 17 órával belefér az alzánál? -NEM!
Nem a vásárló az első? -NEM
A milliárdos forgalmú vállalatnál nincsen egy méltányossági alap hasonló esetekhez? -NINCS
Az Alza.hu -nak megéri egy 37 ezer forintos termék esetén az általam adott 1* -os értékelés? -MEG

Sz@rrágásért mondjuk jár a 5*.

2021. november 24.

Minden flottul ment, leadtam a rendelést és jött is a visszaigazolás, nem is számítottam ilyen gyorsaságra, máris jött a csomagom. Hibátlan, eredeti. Ajánlom!

2021. november 24.

Soha ebben az életben az ALZA-ról semmit ne rendeljetek, vagy vegyetek. Egy nagy teleshopos átverés az egész. Az életben semmit nem kapsz meg. Nem kaptam meg amit rendeltem és kifizettem előre. Mit csinálhatsz? Semmit. Baszhatod.

2021. november 23.

Rendelésnél többszöri próbálkozásra sem lehetett kártyával fizetni, holott ez a fizetési lehetőség engedélyezett volt és ki lett pipálva, Így nem sikerült a vásárlás és egy értelmezhetetlen üzenetet kaptam

2021. november 11.

A mogyoródi úti átvevőpontot képtelenség megtalálni. Egy buszjavító telephely mellett található, semmi kiírással, ami jelezné, hogy ott Alza üzlet lenne.

2021. november 3.

A3szori reklamaciót a szervizük elutasította pedig a telefon készülék hibás.Az összes dokumentációval rendelkezünk .Nem fogyasztó barát.

2021. október 20.

Rohadt drága az esetek többségében! Ha mégis rendelnél vidékről a szar rendszerük képtelen felfogni hogy érte mennél hogy a helyszinen vedd át a terméket!! Egyszőval már messzire kerülöm ezt a nyomorult üzletet!

2021. október 6.

Abszolúlt csalódás. Senkinek nem ajánlom.

A rendelt csomagot a Posta nem szállította ki a megadott címre, mert kifolyt a tartalma szállítás közben.
Önök azt a tanácsot adták, hogy küldjem vissza Postával, ne vegyem át. Így is tettem.
A csomag tartalmának felét visszafizették. A másik felét nem. Se csomagom, se pénzem már 3 hete.
Az ügyfülszolgálatuk az mondta majd jelentkeznek. Semmi sem történt. Illetve eléggé lekezelő hangnembent beszéltek velem mindhárom esetben, amikor érdeklődtem az ügyem felől.

Látom a többi problémás esetre is sablonválaszokat adnak.

2021. szeptember 22.

Minden rendben volt a rendeléssel. Ami nem tetszett, direkt bejelöltem melyik napon kérem hozzák, erre tegnap hív a postás itt van a csomaggal, mondom elnézést holnap nem tudná hozni? Erre nem majd letszi postán. Csak akkor minek az oldalon az opció mikor szállítsák?? :/

2021. augusztus 29.

Meg sem kaptam a rendelésem

2021. augusztus 19.

30 napon belül jelentkezett egy Alza-ban vásárolt terméknél (bluetooth hangfal) olyan hiba, amitől használhatatlan volt a termék. Ezt jelezve és leadva a terméket 3 hét múlva sem kaptam újat, vagy javítottat. Ez után jelezték, hogy további 15 napig is eltarthat a javítás...Ez arra akarja a vásárlókat ösztönözni, hogy érdemes befizetni az azonnali csere díjat vásárláskor (ennél ~2000Ft lett volna), különben erre számíthat a vevő. Szerintem más üzlet egy használhatatlan terméket 30 napon belül kicserélne, hogy megőrizze a vevőit és a jó véleményt. Az Alza idomítja a vevőit. Én ezután nem vásárolok többet az Alza-nál, mert 2000Ft-on belül máshol is találok terméket.

2021. augusztus 8.

Akcióktól eltekintve inkább drágább, de azért még nem a media markt/tesco szintű lehúzós szintek.
Reklamációs igényt érvényesíteni több hónap is lehet, cserekészüléket nem biztosítanak.
Semmi esetre sem ajánlom a személyes vásárlást, mert hibás termék esetén nem tudsz alapesetben elállni a vásárlástól (végig kell várnod egy akár több hónapos reklamációs folyamatot, azt vagy vissza kapod a pénzed, vagy nem).
Kivétel, ha extra pénzt fizetsz érte, ami egy jogi nonszensz, de nyilván magyarországon élünk, ahol ezt büntetlenül megtehetik, hiszen érdemi fogyasztóvédelem évek óta nem létezik.

2021. augusztus 2.

A többi hozzászólásból is az derül ki, hogy addig nincs nagy gond, amíg a termék hibátlan, de garanciális igényt érvényesíteni egy igazi rémálom. Meghibásodott mobiltelefonomat egy hónapig maguknál tartották, érdeklődéseimre nem kaptam érdemi választ, majd közölték, hogy nem találtak hibát. Ez nem fedi a valóságot, mert a telefont gyári resetelve kaptam vissza. Az, hogy egy hónapig kelljen várni egy ma már létszükséglet-számba menő eszköznél, hogy közöljék, semmi baja, vagy azt, hogy egy gyári reset-tel megoldható 10 perc alatt, teljességgel elfogadhatatlan és felháborító számomra. Soha többé nem vásárolok az Alzanal

2021. július 22.

Jó árak, jó minőségű termékek!

2021. július 22.

Minden rendben zajlott..

2021. július 15.

Kedves Alza.hu Vezetői, Csapata!
Cseh Zsófia vagyok, nemrég vásároltam egy balettkorlátot, Klarfit Bar Lerina. A termék nagyon jó, kiváló, minden alkatrészt megkaptam jól becsomagolva és időben, sőt pár perccel a megbeszélt időponthoz képest hamarabb jött ki a Futár, aki kedves volt és korrekt.
Minden kedves Vásárlónak szívből ajánlom az Alza.hu oldalt, mert ez egy megbízható és jó csapat!
Nagyon köszönök mindent.

2021. július 13.

Az Alza webáruházzal, készleteivel semmi gondom.
Viszont ami aggasztó, hogy a ,, szállítónak írjon megjegyzést" rovat SEMMIT NEM ÉR! Erről a szállító nem tehet! Erről csak is Önök tehetnek, hogy nem szólnak neki!
Fordult már ilyen elő, most szóltam, mert megelégeltem!
Ezen sürgősen változtassanak, biztos hogy nem én vagyok az egyetlen!!!

2021. július 11.

A legjobbakat írhatom az Alza.hu webáruházról. Többfélét rendeltem egyszerre. Precíz összeállítás, számlázás, az ügyfélszolgálat korrekt felvilágosítása, és előzékeny szállítók. Csak ajánlani tudom!

2021. július 5.

Bátran ajánlom, megbízható és precíz bolt.

2021. július 5.

Le a kalappal, még nem ért rossz tapasztalat!

2021. június 22.

Elbasszák a rendelésem, én érdeklődöm többször is, majd végül eladják másnak....
Egy kalap szar.

2021. június 16.

Ez a legszarabb bolt ami csak létezik!

2021. június 15.

Egy hónapja náluk van garanciális javításon a munkára használt egerem. Azóta vettem is újat mert olyan nincs hogy nem használok ennyi ideig számítógépet. Ezek után is csak annyi információt tudnak nyújtani, hogy "a technikusaink éppen dolgoznak az eszközén". Minden bizonnyal egy hónapig tart egy gombcsere.

2021. június 14.

Tavaly nyáron rendeltem egy Bluetoothos fejhallgatót, minden rendben volt viszont idén májusban elromlott. (Nem tudott semmilyen készülékre csatlakozni). Visszaküldtem az alzához garanciális javításra. Egy hónapon keresztül nálunk volt, közben hetente küldözgették hogy megérkezett, tesztelték, javítás alatt van, úton van a szervízbe, stb.
Majd pár napja küldték az emailt hogy őszintén szólva semmit se csináltak vele és visszaküldték nekem mert szerintük nincs semmi baja.
Erről tudni fog a fogyasztóvédelem és soha többet nem fogok rendelni tőlük.
Most van egy működésképtelen 30 ezres fejhallgatóm mert ők nem érnek rá hogy ezzel foglalkozzanak.

2021. június 3.

Magasan profik minden téren.
Csak ajánlani tudom.

Irány a bolt oldala!

<h3>M&uacute;lt &amp; Jelen</h3>
<p>A v&aacute;llalatot 25 &eacute;vvel ezelőtt alap&iacute;tott&aacute;k, &eacute;s a kezdetekben Alzasoft n&eacute;ven műk&ouml;d&ouml;tt. 2008-ban v&aacute;lt a c&eacute;g piacvezetőv&eacute; &eacute;s a c&eacute;g &aacute;ltal ny&uacute;jtott minős&eacute;gi szolg&aacute;ltat&aacute;s elismer&eacute;sek&eacute;nt sz&aacute;mos rangos d&iacute;jat nyert az &eacute;vek sor&aacute;n.&nbsp;</p>
<p>Az Alza jelenleg tiszt&aacute;n cseh tulajdonban l&eacute;vő r&eacute;szv&eacute;nyt&aacute;rsas&aacute;g, aminek az ad&oacute;illetős&eacute;ge a Csehorsz&aacute;gban tal&aacute;lhat&oacute;. A v&aacute;llalkoz&aacute;st az L.S. Investment Limited befektetői csoport birtokolja.&nbsp;</p>
<p>Jelenleg 26 orsz&aacute;gba sz&aacute;ll&iacute;t megrendel&eacute;seket, csehorsz&aacute;gi &uuml;zletein k&iacute;v&uuml;l Magyarorsz&aacute;gon, N&eacute;metorsz&aacute;gban &eacute;s az Egyes&uuml;lt Kir&aacute;lys&aacute;gban a piac meghat&aacute;roz&oacute; szereplője, 2015-ben m&aacute;r 5 milli&oacute;n&aacute;l is t&ouml;bb megrendel&eacute;st teljes&iacute;tett</p>
<p>A web&aacute;ruh&aacute;zak vil&aacute;g&aacute;ban igaz&aacute;n kiv&eacute;teles helyet foglal el sz&eacute;lesk&ouml;rű term&eacute;kpalett&aacute;j&aacute;nak, minős&eacute;gi kiszolg&aacute;l&aacute;s&aacute;nak k&ouml;sz&ouml;nhetően.</p>
<ol start="2016">
<li>december 5-&eacute;n ny&iacute;lt meg első magyarorsz&aacute;gi &uuml;zlete a VI. ker&uuml;letben, a Bajcsy-Zsilinszky &uacute;t 19/b. sz&aacute;m alatt, ahol az online leadott rendel&eacute;sek szem&eacute;lyes &aacute;tv&eacute;tel&eacute;re, illetve garanci&aacute;lis &uuml;gyint&eacute;z&eacute;sre van lehetős&eacute;ge a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;knak.</li>
</ol>
<p>El&eacute;rhetős&eacute;gek:<br /> <br /> Web: www.alza.hu<br /> Telefon: 06-1-701-1111 (H&eacute;tfő-P&eacute;ntek 09:00-17:30)<br /> https://www.alza.hu/kapcsolati-urlap<br /> A budapesti &aacute;tv&eacute;teli pont nyitvatart&aacute;sa:<br /> H&eacute;tfő-Vas&aacute;rnap 08:00-20:00<br /> <br /> SuperStore 2019 d&iacute;jjal jutalmazt&aacute;k az Alza.hu budapesti bemutat&oacute;term&eacute;t webshop kateg&oacute;ri&aacute;ban.<br /> StarStore 2020 d&iacute;jjal jutalmazt&aacute;k az Alza.hu budapesti bemutat&oacute;term&eacute;t webshop kateg&oacute;ri&aacute;ban.</p>

Üzletek

  • 1137 Budapest , Róbert Károly krt. 54
    Telefon: 06-1-701-1111
    Megközelíthetőség: Hétfő 08:00 - 20:00 Kedd 08:00 - 20:00 Szerda Zárva Csütörtök 08:00 - 20:00 Péntek 08:00 - 20:00 Szombat 08:00 - 20:00
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • Telefonon
  • Személyesen
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
HIRDETÉS