Alza.hu

Megbízható webáruház Alza.hu
Hirdetés
Alza.hu Értékelései Értékelések átlaga: 3.4 (613 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2021. június 14.

Tavaly nyáron rendeltem egy Bluetoothos fejhallgatót, minden rendben volt viszont idén májusban elromlott. (Nem tudott semmilyen készülékre csatlakozni). Visszaküldtem az alzához garanciális javításra. Egy hónapon keresztül nálunk volt, közben hetente küldözgették hogy megérkezett, tesztelték, javítás alatt van, úton van a szervízbe, stb.
Majd pár napja küldték az emailt hogy őszintén szólva semmit se csináltak vele és visszaküldték nekem mert szerintük nincs semmi baja.
Erről tudni fog a fogyasztóvédelem és soha többet nem fogok rendelni tőlük.
Most van egy működésképtelen 30 ezres fejhallgatóm mert ők nem érnek rá hogy ezzel foglalkozzanak.

2021. június 3.

Magasan profik minden téren.
Csak ajánlani tudom.

2021. június 3.

Bármit szeretnék is venni, csak őket választom, mindig azt kapom, amit várok és még nem okoztak csalódást.

2021. május 19.

Szerettem volna vásárolni egy kv gépet e-hét hétfőn. Elmentem az üzletükbe találtam is egy megfelelőt ráadásul ki volt téve akciós áron. Mondtam eladónak, hogy szeretném megvenni. Ő tájékoztatott, hogy annyi a gép amennyiért ki van rakva, hanem teljes áron vehetem meg.
Mutattam neki, hogy a fotó árcéduláról de nem hatotta meg.
Hát megrendeltem egy olcsóbbat.
Ma elmentem a megrendelt gépért. Kíváncsiságból ránéztem a mási csak teli áron megvásárolható gép árcédulájára, amin olcsóbb ár szerepelt, mint hétfőn (természetesen lefotóztam újra).
Sajnos továbbra sem lehet megvásárolni a terméket a meghirdetett akciós áron!
Nagyon érdekes hozzá állás...

2021. május 14.

Szinte bármit megtalálok náluk, az árak is versenyképesek, most sem csalódtam bennük.

2021. május 6.

Szerettem volna vásárolni egy vr headsetet. Ma megjött a fizetésem, így meglett rá a pénzem. Nem náluk volt a legolcsóbb, de régebbi, kisebb értékű megrendelések alapján megbízható boltnak hittem őket. A weboldalukon 2 óra alatt sikerült leadni és kifizetni a megrendelést, mert nem működött a bankkártyás fizetés. Ez az idő alatt a másnapi kiszállításból a hétvége miatt 4 nap múlva jött meg volna a rendelés. Az ügyfélszolgálatot nem nagyon érdekelte, hogy ő hibájukból nem tudtam időben leadni a megrendelést. Egy "elnézést kérünk a kellemetlenségekért" se hangzott el. Nem igazán próbálták megoldani a problémát. Végül töröltem a megrendelést, így most 1,5 hetet ülnek majd 210E forintomon, s majd utána vehetem meg várt headsetet. Úgy látom, hogy az alza már úgy működik hogy, ha az embernek szerencséje van, akkor a vártaknak megfelelően fog történni a vásárlás, ha pedig probléma van, akkor így járt...
Ezek után én nem tudom ajánlani ezt a boltot.

2021. április 22.

gyári hibás mosőgépet kaptam tőlük. 4 napos volt kértem cseréljék ki de csak elszállítani akarták csere szóba sem került. Ha elviszik ülnek rajta majd megállapítják minden rendben. Teljesen hülyének nézik a vásárlókat. Egy normális cég szó nélkül kicserélte volna. Ez az alza. A fogyasztóvédelemnek nagyon rájuk kellene már néznie.

2021. április 19.

Óvatosan az Alza vásárlasoknál!! Március 8.- an elvitték tőlünk az elromlott gépet . Senki nem tud róla semmit , majd ma jön az e- mail, hogy akkor küldjük be a gépet!! Mi történik itt, Alza.hu?? Vicc sz az egész cég!! A vevőszolgalt emellett még flegma is!!!!

2021. április 16.

Mobilt rendeltem, gyorsan visszaigazolták a rendelésem és hamarosan meg is érkezett a készülék, eredeti és hibátlanul működik, az árában sem találok kivetnivalót.

2021. április 16.

Rendben volt.

2021. március 15.

Ma egy kibontott lámpát adtak el nekem újnak...

2021. február 26.

Rendeltem a gyemekemnek egy Ps4-es lemezes játékot ami 23000 forintba került. A csomagot átvettem az alzaboxban. Haza érve kibontottam a csomagot, a tokról hiányzott a gyári zsugorfólia, és kinyitva elém tárult az üres tok. Miféle szarházi férgek dolgoznak ennél a cégnél, hogy büntetlenül, gond nélkül ki lopják a lemezt,amit a fiam születésnapjára vettem??? Remélem az a szemét gyógyszerre költi a lopott lemez eladásából kapott pénzt! Látni kellett volna a fiam csalódott arcát. Mocskok!! Soha többet alza!!! Messze ívben elkerülöm őket! Büszkék lehetnek magukra!!!

2021. február 16.

Vásároltam egy Braun series 5 1500 borotvakészüléket ajándékba ami 20 perc borotválkozás után sem távolította el az arcszőrzetet. Január 4.-én reklamáció az Alzanak,prágai szervíz jegyzőkönyv amit külön kellett kérnem,alapos bevizsgálásnál nem találtak hibát. Reklamációt lezárták,készüléket nem hoztam el és a két hete írt levelemre sem válaszólnak. Telefonos ügyfélszolgálat segítsége: nyugodtan forduljak a Fogyasztóvédelemi Hatósághoz! Megtettem! TELJES BIZALOMVESZTÉS ALZA!!

2021. február 5.

Nem ért még csalódás, mindig minden hiánytalanul, a képen szereplő formában érkezik meg.

2021. február 5.

Több babacuccot rendeltem múlt héten tőlök, kérdéseim is felmerültek, nagyon készségesen segítettek. Gyorsan megérkezett a csomagom hiánytalanul. Nagyon elégedett vagyok.

2021. február 4.

2020.12.06-án rendeltem egy 65" Sony Bravia OLED KD-65AG8 tv-t. Üzembe helyezéskor kiderült, hogy rossz, ezt jeleztem 2020.12.09-én, majd jelezték hogy 2020.12.18-án jönnek a rossz tv-ért. Nem kértem másik készüléket, hanem a pénzt vissza. Azt mondtál, akkor kerül jóváírásra ha vissza érkezik a tv a raktárukba. Január 6-án kapok egy értesítést, hogy küldenek a tv-ért, amit már rég elvittek. Megjegyzem soha nincs semmiféle átvételi. Január 8-án kaptam egy értesítést, hogy feldolgozás alatt van, rövidesen jelentkeznek. Majd kaptam ezt az értesítést:
Kedves Vásárlónk!
Feldolgoztuk a következő panaszodat: reklamáció ASKU21030348.
A teljesítés módja: Csere
A terméket a lehető leghamarabb kézbesítjük.
A csomag száma: 505750301374000013601173
Alza.hu
Az első panasz levelemben, és többszöri telefonálásom alkalmával jeleztem, hogy pénzt kérek vissza. Majd 15-én (hiába szóltam ezután a levél után, hogy ne küldjék) ki akarták hozni a csere tv-t. Én a futárnak szóltam h ne fáradjon, mert hiba történt és nem fogom átvenni.
Tisztelt Ügyfelünk!
Nagyon sajnáljuk, a klasszikus eljárás az ilyen esetekben az, hogy csereterméket küldünk, ezért elnézését kérjük.
Kérjük, a cseretermék átvételét utasítsa vissza a futártól, így létre tudunk Önnek hozni egy jóváíró számlát, és az összeg visszautalására itányuló folyamatokat el tudjuk majd kezdeni, amint a csomag visszaér raktárunkba.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Tisztelettel,
Alza.hu
A pénzt a mai napig (február 04) nem utalták, meg kellt várnom, amíg a nem kért csere készülék vissza érkezik a raktárukba, most pedig arra kell várni nem tudom meddig hogy valaki csinálon egy jóváíró számlát és utalja vissza a pénzt. Soha többet nem fogok az Alza-tól vásárolni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2021. február 3.

Vásároltunk egy alap telefonkészüléket az Alza.hu-n. Kis idővel kiderült (három hét kb.), amint fülhallgatót csatlakoztatunk rá, a fülesben folyamatos , hangos pattogást lehet hallani. Vissza kellett küldeni, ültek rajta három hetet!!!!, majd visszaküldték cseh nyelv beállításokkal, hogy a szervízben nem jelentkezik a hiba. El van állítva a telefon, a hiba azóta is fenn áll persze, vagy süket volt a szerelő, vagy annyit ér, mint a bolt segítsége az ügyben...

2021. január 28.

Rendeltem egy Xiaomi Mi band 3 okoskarkötőt. Hibás terméket kaptam, visszaküldtem, vissza küldtek egy csere terméket amelyik ugyan úgy hibás mint az előző. Soha többet nem rendelek innen.

2021. január 26.

Kerékpárt vásároltam, előzetesen már ki is próbáltuk, tudtuk ez lesz a megfelelő. Kicsit tartottam a netes vásárlástól, de a lehető legnagyobb rendben és gyorsasággal érkezett meg és tökéletes darab.

2021. január 26.

Etetőszéket vásároltam a kislányomnak,
véletlenül rossz színűt rendeltem. Kissé
mérges voltam, mert nem ragáltak a levelmre
, nekem meg sürgősen szükségem volt arra,
amit eredetileg szerettem volna. Minden
rossz érzésem ellenére maximálisan
segítőkészek voltak és orvoslták a
problémám, ami az én kapkodásom eredménye
volt, nem ők tehettek róla. Ma megérkezett
, nagyon köszönöm!

2021. január 26.

A megrendeléseim során mindig minden flottul működik, szinte már csak tőlük vásárolok online, bátran ajánlom!

2021. január 24.

Megrendeltem egy telefont tokkal, fóliával amit kifizettem a futárnak csak a készülék nem volt benne a csomagnak. Ez volt 2020. december 30-n. Azóta telefonálgatok nekik és csak hitegetnek, hogy vissza fizetik az árát de ez sajnos még nem történt meg. A fogyasztóvédelemnek nagyon rájuk kéne néznie.

2021. január 22.

A 2 hónapja rendelt monitort előre kifizettem, és nem kaptam meg.
Akciós termékek valótlanok??!!

2021. január 22.

A megrendelt telefon hibás volt, kivárták a 30 napos szervíz végét és visszaadták a pénzt, eközben viszont az adott telefon forgalmazása megszűnt, hasonló volt, valamivel drágábban, arról szó sem lehetett. Jeleztem, hogy ebben az esetben a megvásáolt tok stb ugrik, de teljesen szenvtelen/emberséghiáynban szenvedő robotizált gondolatmentes társaság, kizárólag a haszon az egyetlen dolog, amire koncentrálnak. Vélhetően az adott telefon, használtként megjelent néhány napja, nem forgalmazzák egyébként, gondolom megjavították és értékesítették, eddig tartott a javítása. Azt hiszem mindent láttam, hasznos volt a továbbiakra nézve. A panaszra visszaírták, hogy nem tudták beazonosítani a rendelés számot, pedig csak egyetlenegy visszafizetésem van, egyetlen telefont vásároltam ott, illetve kettőt: az elsőt és az utolsót.
P.S.: gyári szám alapján meg lehetne fogni őket. Ha többen összeállnánk, ügyvéd rendesen helyretenné őket, jöhetne a következő milliárdos bírság is.

2021. január 19.

Az egy hónappal ezelőtt budapesti házhozszállítással megrendelt telefon árát visszautalták a számlámra. A telefon hollétéről az egy hónap alatt csak telefonon kaptam információt. Állítólag háromszor is kihozta a futár, bár erről egyszer sem landolt semmilyen értesítő a postaládában. A telefonon kialkudott értesítési telefonszám változásból, a futárcég telefonszámának közléséből és a megismételt kiszállításból, mint szóbeli alkukból semmi sem lett, ezek teljesítése rendre elmaradt. A telefonos alkudozások során rendre úgy éreztem magamat, mint anno a Négy-Tigris piacon alkudozás közben (szörnyen). Egy vásárlás alatt sikerült egy vevőt háromszor is átverni, ez azért nem kis teljesítmény! Az ugye csak részlet kérdés, hogy a koronavírus kellős közepén a 89 éves nagyapám egy hónapig telefon nélkül volt, mert a huszonegyedik században egy webshop képtelen terméket kiszállíttatni budapesti címre (ennyi idő alatt kínából is ide szokott érni a termék, az alza.hu-nak ez sem sikerült). A fogyasztóvédelemnél indítványozom a webshop működésének megakadályozását, mert az káros hatással van a társadalmunkra.

2021. január 17.

Miért lehet kiválasztani a kiszállítás dátumát, ha utána úgyse tudják betartani?

2021. január 10.

ok

2021. január 10.

Szendvicssütőt rendeltem, mert tönkrement a régi, gyorsan kiszállították, tökéletesen működik.

2021. január 5.

Nem ajánlom senkinek!!!
Dec 16-án rendeltem gyermekemnek egy fejhallgatót alza boxba, amit előre kifizettem. A vállalás szerint Dec. 22 én a boxban kellett volna érkezni. Mivel ez nem történt meg személyesen bementem a bemutatóterembe. Kértem, hogy a rendelést módosítsák, és a meglévő 2db-os készletből a helyszínen átvennék egyet. Erre nem volt lehetőség, ezért a későbbi Dec 26-i szállítást ajánlották. A termék, még Dec 30 - án sem érkezett meg. Ekkor az ügyfélszolgálat további türelmet kért. Majd Jan. 05-én történ megkereséskor közölték, hogy mivel elfogyott s termék törölték a meg rendeléseimet. Hát ez aztán korrekt ZWköszöm Alza!!!

2021. január 4.

A rendelést alzaboxba kértem. A szállítás dátumát eltolták két nappal, amit előre jeleztek, ezzel nincs semmi gond, el voltak csúszva, megértem. Aztán két nap múlva ismét eltolták két nappal. És azóta semmi. Az adott napon nem érkezett meg. Aztán egyszercsak kapom az emailt, hogy visszaküldik a pénzt, csak úgy indoklás nélkül. Azt hiszem utolsó alkalommal rendeltem tőlük bármit is.

Irány a bolt oldala!

<h3>M&uacute;lt &amp; Jelen</h3>
<p>A v&aacute;llalatot 25 &eacute;vvel ezelőtt alap&iacute;tott&aacute;k, &eacute;s a kezdetekben Alzasoft n&eacute;ven műk&ouml;d&ouml;tt. 2008-ban v&aacute;lt a c&eacute;g piacvezetőv&eacute; &eacute;s a c&eacute;g &aacute;ltal ny&uacute;jtott minős&eacute;gi szolg&aacute;ltat&aacute;s elismer&eacute;sek&eacute;nt sz&aacute;mos rangos d&iacute;jat nyert az &eacute;vek sor&aacute;n.&nbsp;</p>
<p>Az Alza jelenleg tiszt&aacute;n cseh tulajdonban l&eacute;vő r&eacute;szv&eacute;nyt&aacute;rsas&aacute;g, aminek az ad&oacute;illetős&eacute;ge a Csehorsz&aacute;gban tal&aacute;lhat&oacute;. A v&aacute;llalkoz&aacute;st az L.S. Investment Limited befektetői csoport birtokolja.&nbsp;</p>
<p>Jelenleg 26 orsz&aacute;gba sz&aacute;ll&iacute;t megrendel&eacute;seket, csehorsz&aacute;gi &uuml;zletein k&iacute;v&uuml;l Magyarorsz&aacute;gon, N&eacute;metorsz&aacute;gban &eacute;s az Egyes&uuml;lt Kir&aacute;lys&aacute;gban a piac meghat&aacute;roz&oacute; szereplője, 2015-ben m&aacute;r 5 milli&oacute;n&aacute;l is t&ouml;bb megrendel&eacute;st teljes&iacute;tett</p>
<p>A web&aacute;ruh&aacute;zak vil&aacute;g&aacute;ban igaz&aacute;n kiv&eacute;teles helyet foglal el sz&eacute;lesk&ouml;rű term&eacute;kpalett&aacute;j&aacute;nak, minős&eacute;gi kiszolg&aacute;l&aacute;s&aacute;nak k&ouml;sz&ouml;nhetően.</p>
<ol start="2016">
<li>december 5-&eacute;n ny&iacute;lt meg első magyarorsz&aacute;gi &uuml;zlete a VI. ker&uuml;letben, a Bajcsy-Zsilinszky &uacute;t 19/b. sz&aacute;m alatt, ahol az online leadott rendel&eacute;sek szem&eacute;lyes &aacute;tv&eacute;tel&eacute;re, illetve garanci&aacute;lis &uuml;gyint&eacute;z&eacute;sre van lehetős&eacute;ge a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;knak.</li>
</ol>
<p>El&eacute;rhetős&eacute;gek:<br /> <br /> Web: www.alza.hu<br /> Telefon: 06-1-701-1111 (H&eacute;tfő-P&eacute;ntek 09:00-17:30)<br /> https://www.alza.hu/kapcsolati-urlap<br /> A budapesti &aacute;tv&eacute;teli pont nyitvatart&aacute;sa:<br /> H&eacute;tfő-Vas&aacute;rnap 08:00-20:00<br /> <br /> SuperStore 2019 d&iacute;jjal jutalmazt&aacute;k az Alza.hu budapesti bemutat&oacute;term&eacute;t webshop kateg&oacute;ri&aacute;ban.<br /> StarStore 2020 d&iacute;jjal jutalmazt&aacute;k az Alza.hu budapesti bemutat&oacute;term&eacute;t webshop kateg&oacute;ri&aacute;ban.</p>

Üzletek

  • 1137 Budapest , Róbert Károly krt. 54
    Telefon: 06-1-701-1111
    Megközelíthetőség: Hétfő 08:00 - 20:00 Kedd 08:00 - 20:00 Szerda Zárva Csütörtök 08:00 - 20:00 Péntek 08:00 - 20:00 Szombat 08:00 - 20:00
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • Telefonon
  • Személyesen
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
Hirdetés