Alza.hu

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

2021. július 22.

Jó árak, jó minőségű termékek!

2021. július 22.

Minden rendben zajlott..

2021. július 15.

Kedves Alza.hu Vezetői, Csapata!
Cseh Zsófia vagyok, nemrég vásároltam egy balettkorlátot, Klarfit Bar Lerina. A termék nagyon jó, kiváló, minden alkatrészt megkaptam jól becsomagolva és időben, sőt pár perccel a megbeszélt időponthoz képest hamarabb jött ki a Futár, aki kedves volt és korrekt.
Minden kedves Vásárlónak szívből ajánlom az Alza.hu oldalt, mert ez egy megbízható és jó csapat!
Nagyon köszönök mindent.

2021. július 13.

Az Alza webáruházzal, készleteivel semmi gondom.
Viszont ami aggasztó, hogy a ,, szállítónak írjon megjegyzést" rovat SEMMIT NEM ÉR! Erről a szállító nem tehet! Erről csak is Önök tehetnek, hogy nem szólnak neki!
Fordult már ilyen elő, most szóltam, mert megelégeltem!
Ezen sürgősen változtassanak, biztos hogy nem én vagyok az egyetlen!!!

2021. július 11.

A legjobbakat írhatom az Alza.hu webáruházról. Többfélét rendeltem egyszerre. Precíz összeállítás, számlázás, az ügyfélszolgálat korrekt felvilágosítása, és előzékeny szállítók. Csak ajánlani tudom!

2021. július 5.

Bátran ajánlom, megbízható és precíz bolt.

2021. július 5.

Le a kalappal, még nem ért rossz tapasztalat!

2021. június 22.

Elbasszák a rendelésem, én érdeklődöm többször is, majd végül eladják másnak....
Egy kalap szar.

2021. június 16.

Ez a legszarabb bolt ami csak létezik!

2021. június 15.

Egy hónapja náluk van garanciális javításon a munkára használt egerem. Azóta vettem is újat mert olyan nincs hogy nem használok ennyi ideig számítógépet. Ezek után is csak annyi információt tudnak nyújtani, hogy "a technikusaink éppen dolgoznak az eszközén". Minden bizonnyal egy hónapig tart egy gombcsere.

2021. június 14.

Tavaly nyáron rendeltem egy Bluetoothos fejhallgatót, minden rendben volt viszont idén májusban elromlott. (Nem tudott semmilyen készülékre csatlakozni). Visszaküldtem az alzához garanciális javításra. Egy hónapon keresztül nálunk volt, közben hetente küldözgették hogy megérkezett, tesztelték, javítás alatt van, úton van a szervízbe, stb.
Majd pár napja küldték az emailt hogy őszintén szólva semmit se csináltak vele és visszaküldték nekem mert szerintük nincs semmi baja.
Erről tudni fog a fogyasztóvédelem és soha többet nem fogok rendelni tőlük.
Most van egy működésképtelen 30 ezres fejhallgatóm mert ők nem érnek rá hogy ezzel foglalkozzanak.

2021. június 3.

Magasan profik minden téren.
Csak ajánlani tudom.

2021. június 3.

Bármit szeretnék is venni, csak őket választom, mindig azt kapom, amit várok és még nem okoztak csalódást.

2021. május 19.

Szerettem volna vásárolni egy kv gépet e-hét hétfőn. Elmentem az üzletükbe találtam is egy megfelelőt ráadásul ki volt téve akciós áron. Mondtam eladónak, hogy szeretném megvenni. Ő tájékoztatott, hogy annyi a gép amennyiért ki van rakva, hanem teljes áron vehetem meg.
Mutattam neki, hogy a fotó árcéduláról de nem hatotta meg.
Hát megrendeltem egy olcsóbbat.
Ma elmentem a megrendelt gépért. Kíváncsiságból ránéztem a mási csak teli áron megvásárolható gép árcédulájára, amin olcsóbb ár szerepelt, mint hétfőn (természetesen lefotóztam újra).
Sajnos továbbra sem lehet megvásárolni a terméket a meghirdetett akciós áron!
Nagyon érdekes hozzá állás...

2021. május 14.

Szinte bármit megtalálok náluk, az árak is versenyképesek, most sem csalódtam bennük.

2021. május 6.

Szerettem volna vásárolni egy vr headsetet. Ma megjött a fizetésem, így meglett rá a pénzem. Nem náluk volt a legolcsóbb, de régebbi, kisebb értékű megrendelések alapján megbízható boltnak hittem őket. A weboldalukon 2 óra alatt sikerült leadni és kifizetni a megrendelést, mert nem működött a bankkártyás fizetés. Ez az idő alatt a másnapi kiszállításból a hétvége miatt 4 nap múlva jött meg volna a rendelés. Az ügyfélszolgálatot nem nagyon érdekelte, hogy ő hibájukból nem tudtam időben leadni a megrendelést. Egy "elnézést kérünk a kellemetlenségekért" se hangzott el. Nem igazán próbálták megoldani a problémát. Végül töröltem a megrendelést, így most 1,5 hetet ülnek majd 210E forintomon, s majd utána vehetem meg várt headsetet. Úgy látom, hogy az alza már úgy működik hogy, ha az embernek szerencséje van, akkor a vártaknak megfelelően fog történni a vásárlás, ha pedig probléma van, akkor így járt...
Ezek után én nem tudom ajánlani ezt a boltot.

2021. április 22.

gyári hibás mosőgépet kaptam tőlük. 4 napos volt kértem cseréljék ki de csak elszállítani akarták csere szóba sem került. Ha elviszik ülnek rajta majd megállapítják minden rendben. Teljesen hülyének nézik a vásárlókat. Egy normális cég szó nélkül kicserélte volna. Ez az alza. A fogyasztóvédelemnek nagyon rájuk kellene már néznie.

2021. április 19.

Óvatosan az Alza vásárlasoknál!! Március 8.- an elvitték tőlünk az elromlott gépet . Senki nem tud róla semmit , majd ma jön az e- mail, hogy akkor küldjük be a gépet!! Mi történik itt, Alza.hu?? Vicc sz az egész cég!! A vevőszolgalt emellett még flegma is!!!!

2021. április 16.

Mobilt rendeltem, gyorsan visszaigazolták a rendelésem és hamarosan meg is érkezett a készülék, eredeti és hibátlanul működik, az árában sem találok kivetnivalót.

2021. április 16.

Rendben volt.

2021. március 15.

Ma egy kibontott lámpát adtak el nekem újnak...

2021. február 26.

Rendeltem a gyemekemnek egy Ps4-es lemezes játékot ami 23000 forintba került. A csomagot átvettem az alzaboxban. Haza érve kibontottam a csomagot, a tokról hiányzott a gyári zsugorfólia, és kinyitva elém tárult az üres tok. Miféle szarházi férgek dolgoznak ennél a cégnél, hogy büntetlenül, gond nélkül ki lopják a lemezt,amit a fiam születésnapjára vettem??? Remélem az a szemét gyógyszerre költi a lopott lemez eladásából kapott pénzt! Látni kellett volna a fiam csalódott arcát. Mocskok!! Soha többet alza!!! Messze ívben elkerülöm őket! Büszkék lehetnek magukra!!!

2021. február 16.

Vásároltam egy Braun series 5 1500 borotvakészüléket ajándékba ami 20 perc borotválkozás után sem távolította el az arcszőrzetet. Január 4.-én reklamáció az Alzanak,prágai szervíz jegyzőkönyv amit külön kellett kérnem,alapos bevizsgálásnál nem találtak hibát. Reklamációt lezárták,készüléket nem hoztam el és a két hete írt levelemre sem válaszólnak. Telefonos ügyfélszolgálat segítsége: nyugodtan forduljak a Fogyasztóvédelemi Hatósághoz! Megtettem! TELJES BIZALOMVESZTÉS ALZA!!

2021. február 5.

Nem ért még csalódás, mindig minden hiánytalanul, a képen szereplő formában érkezik meg.

2021. február 5.

Több babacuccot rendeltem múlt héten tőlök, kérdéseim is felmerültek, nagyon készségesen segítettek. Gyorsan megérkezett a csomagom hiánytalanul. Nagyon elégedett vagyok.

2021. február 4.

2020.12.06-án rendeltem egy 65" Sony Bravia OLED KD-65AG8 tv-t. Üzembe helyezéskor kiderült, hogy rossz, ezt jeleztem 2020.12.09-én, majd jelezték hogy 2020.12.18-án jönnek a rossz tv-ért. Nem kértem másik készüléket, hanem a pénzt vissza. Azt mondtál, akkor kerül jóváírásra ha vissza érkezik a tv a raktárukba. Január 6-án kapok egy értesítést, hogy küldenek a tv-ért, amit már rég elvittek. Megjegyzem soha nincs semmiféle átvételi. Január 8-án kaptam egy értesítést, hogy feldolgozás alatt van, rövidesen jelentkeznek. Majd kaptam ezt az értesítést:
Kedves Vásárlónk!
Feldolgoztuk a következő panaszodat: reklamáció ASKU21030348.
A teljesítés módja: Csere
A terméket a lehető leghamarabb kézbesítjük.
A csomag száma: 505750301374000013601173
Alza.hu
Az első panasz levelemben, és többszöri telefonálásom alkalmával jeleztem, hogy pénzt kérek vissza. Majd 15-én (hiába szóltam ezután a levél után, hogy ne küldjék) ki akarták hozni a csere tv-t. Én a futárnak szóltam h ne fáradjon, mert hiba történt és nem fogom átvenni.
Tisztelt Ügyfelünk!
Nagyon sajnáljuk, a klasszikus eljárás az ilyen esetekben az, hogy csereterméket küldünk, ezért elnézését kérjük.
Kérjük, a cseretermék átvételét utasítsa vissza a futártól, így létre tudunk Önnek hozni egy jóváíró számlát, és az összeg visszautalására itányuló folyamatokat el tudjuk majd kezdeni, amint a csomag visszaér raktárunkba.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Tisztelettel,
Alza.hu
A pénzt a mai napig (február 04) nem utalták, meg kellt várnom, amíg a nem kért csere készülék vissza érkezik a raktárukba, most pedig arra kell várni nem tudom meddig hogy valaki csinálon egy jóváíró számlát és utalja vissza a pénzt. Soha többet nem fogok az Alza-tól vásárolni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2021. február 3.

Vásároltunk egy alap telefonkészüléket az Alza.hu-n. Kis idővel kiderült (három hét kb.), amint fülhallgatót csatlakoztatunk rá, a fülesben folyamatos , hangos pattogást lehet hallani. Vissza kellett küldeni, ültek rajta három hetet!!!!, majd visszaküldték cseh nyelv beállításokkal, hogy a szervízben nem jelentkezik a hiba. El van állítva a telefon, a hiba azóta is fenn áll persze, vagy süket volt a szerelő, vagy annyit ér, mint a bolt segítsége az ügyben...

2021. január 28.

Rendeltem egy Xiaomi Mi band 3 okoskarkötőt. Hibás terméket kaptam, visszaküldtem, vissza küldtek egy csere terméket amelyik ugyan úgy hibás mint az előző. Soha többet nem rendelek innen.

2021. január 26.

Kerékpárt vásároltam, előzetesen már ki is próbáltuk, tudtuk ez lesz a megfelelő. Kicsit tartottam a netes vásárlástól, de a lehető legnagyobb rendben és gyorsasággal érkezett meg és tökéletes darab.

2021. január 26.

Etetőszéket vásároltam a kislányomnak,
véletlenül rossz színűt rendeltem. Kissé
mérges voltam, mert nem ragáltak a levelmre
, nekem meg sürgősen szükségem volt arra,
amit eredetileg szerettem volna. Minden
rossz érzésem ellenére maximálisan
segítőkészek voltak és orvoslták a
problémám, ami az én kapkodásom eredménye
volt, nem ők tehettek róla. Ma megérkezett
, nagyon köszönöm!

A bolt adatai
A bolt leírása

Múlt & Jelen


A vállalatot 25 évvel ezelőtt alapították, és a kezdetekben Alzasoft néven működött. 2008-ban vált a cég piacvezetővé és a cég által nyújtott minőségi szolgáltatás elismeréseként számos rangos díjat nyert az évek során. 


Az Alza jelenleg tisztán cseh tulajdonban lévő részvénytársaság, aminek az adóilletősége a Csehországban található. A vállalkozást az L.S. Investment Limited befektetői csoport birtokolja. 


Jelenleg 26 országba szállít megrendeléseket, csehországi üzletein kívül Magyarországon, Németországban és az Egyesült Királyságban a piac meghatározó szereplője, 2015-ben már 5 milliónál is több megrendelést teljesített


A webáruházak világában igazán kivételes helyet foglal el széleskörű termékpalettájának, minőségi kiszolgálásának köszönhetően.



  1. december 5-én nyílt meg első magyarországi üzlete a VI. kerületben, a Bajcsy-Zsilinszky út 19/b. szám alatt, ahol az online leadott rendelések személyes átvételére, illetve garanciális ügyintézésre van lehetősége a vásárlóknak.


Elérhetőségek:

Web: www.alza.hu
Telefon: 06-1-701-1111 (Hétfő-Péntek 09:00-17:30)
https://www.alza.hu/kapcsolati-urlap
A budapesti átvételi pont nyitvatartása:
Hétfő-Vasárnap 08:00-20:00

SuperStore 2019 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.
StarStore 2020 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.


Üzletek

  • 1137 Budapest , Róbert Károly krt. 54
    Telefon: 06-1-701-1111
    Megközelíthetőség: Hétfő 08:00 - 20:00 Kedd 08:00 - 20:00 Szerda Zárva Csütörtök 08:00 - 20:00 Péntek 08:00 - 20:00 Szombat 08:00 - 20:00
A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • Telefonon
  • Személyesen
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés