Alza.hu

Alza.hu Értékelései Értékelések átlaga: 2.2 (48 értékelés alapján)
Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

2019. február 14.

Januárban vásároltam egy ventilátort. Webes számla megadásnál nem adtam meg a számlázási adatot, nem is foglalkoztam vele, majd a boltban. Na ott már ez nem módosítható, ilyenkor a saját címükre állítják ki a számlát(hogy milyen jogon az több mint érdekes). Eladó normális volt, mondta ezt az igény módosítót a blokkal kitöltés után, lefotóz és ide küld el, ezt ott egyből megtettem. Ez a prágai központba megy ne írjak semmit, mert úgy sem értik... pár hét és jön a módosított számla- hát nem jött! Gondoltam felhívom őket: Februárba már nem módosítható a Januári számla, hiszen ők nem látják az emilemet... És ennyi a lehetőségek bezárultak, nem kaptam vissza e-mailt, így nincs minttommilyen számom,, így jártam.:(

2019. január 26.

Mínősit egy céget "Alza veb árúházat"A vevőkre magasan tesznek egy nagyot!Kereskedelmi etika?Na ezt az üzletkötőjeik nem ismerik.A megrendelt árúért az árát előre kérték utalni,Majd küldjek egy bizonylatot is az utalt ősszegről nekik hogy elutaltam!A megrendelt árú az igaz egy napra van igérve ,De csak igérve !Jóbb esetben küldenek egy emailt hogy várjam a következő emailt mikor tudják az árút átadni,Mert nem is szállításrol van szó ,mivel az árút személyesen a központjukban volt az átvétel megbeszélve egyeztetve!Ott sem jőtt létre de még három nap mulva sem!Tájékozodni ?Én probáltam de mind hiába!Részükről nem sürgős azt észrevetten nem is fontos!Ilyen jól megy?A kereskedelemben 30 éves tapasztalatom azt tanította a vevő az első!Náluk az előre utalás és fizetés.Milyen alapon ?A termék megtekintése,hibátlan átvétele ,garanciális feltételek,számlák rendezése után a terméket kifizetem majd átveszem.Sajnos itt nem igy sikerült!Nem fontos a vevő ez volt a tapasztalatom! Nem érezteték hogy fontos lennék számukra mint vásárló,Igaz biztos nekik nem számít 650 ezer ft tétel ősszességében biztos nekik ez nem ősszeg csak nekem!

2019. január 24.

Az én alzás kálváriam decemberben kezdődött. A pénzt leemelték a számlámról, de az oldaluk állítása szerint nem volt sikeres az online bankkártyás fizetés. Érdekes módon a tranzakció másnapján már küldték az elszámolást a bankom felé, így zárolt összegből könyveltté vált egyetlen nap alatt. Vártam, hátha a 21. században sikerül összekötni a beérkező összeget a hozzá tartozó rendeléssel. Elég gyakran vásárolok online és eddig mindig megoldották a kereskedők ezt a bonyolult képletet. Az alzásoknak nem sikerült megugraniuk. Ezekután töröltem a rendelésemet élvén elállási jogommal és jeleztem, hogy az összeg 14 napon belüli visszautalását kérem. Újból vártam, hátha feltűnik az a felesleges 15990 forint a számlájukon és visszakerül az őt megillető helyre. Írtam több ízben az ügyfélszolgálatnak, de 3 hete válaszra sem méltatnak. December közepi, ellenszolgáltatás nélküli kifizetésem még most január végén sincs rendezve! Hülye voltam, hogy nem olvastam el az értékeléseket. A procedúra elején még azt gondoltam, hogy ez nem szolgáltatás, de itt többről van szó. Ez már anyagi kár okozása és az internetes kereskedelmi törvény megsértése. Fel fogom őket jelenteni, mert jelen állás szerint másképp nem látom újra a pénzem. KERÜLJÉTEK EL MESSZIRŐL!

2019. január 18.

egy rakat fos... kifizeted online, nem küldik. Majd azt állítják föladták postán. A posta nem tud róla, nincs olyan ragszámon feladott csomag. Azt állítják elveszett. Posta továbbra sem tud olyan számon feladott csomagról. Az árut (karácsonyi ajándék) újra megveszem az Alza Robert.K úti boltjában és próbálom visszaszerezni az előzőleg kifizetett áru után a pénz. Nem leht. Majd visszautalják. DECEMBER 04-I NEM TELJESÍTETT VÁSÁRLÁS JANUÁR 18-ÁN MÉG MINDIG NINCS VISSZAFIZETVE!!!!

2019. január 15.

2018. november 23-án megrendelt és kifizetett terméket 1 hónapig nem szállították le. Többszöri érdeklődést követően jelezték, hogy nem találják a raktárban. Nyomtatványon kérvényeztem december 20-án a kifizetett vételár visszafizetését. 2019. január 9-ig semmit nem kaptam vissza, de még csak tájékoztatást sem. Ekkor újra benyújtottam az igényemet a telefonos egyeztetést követően. Január 15-e van és még mindig nem sikerült visszautalniuk a vételárat. Ez nem szolgáltatás, ez egy vicc! Senkinek nem ajánlom, hogy rajtuk keresztül vásároljon. Rengeteg mindent vásárolok neten időhiány miatt, tőlük először és utoljára rendeltem bármit is.

2019. január 12.

Katasztrófa cég. Ne vegyetek semmit, amíg meg nem kérdezitek a magyar szervízt, hogy vállalja -e a termék szervizelését.. Nem fogják... Kínkeservek árán jutott el szervízbe Prágába a
170 ezer!!! forintos porszívóm, egy hónap várakozás, cseh nyelvű hablaty arról, hogy mi volt a baja..., a 12 oldal papír külön-külön összegyűrve a csomagolás tömőanyaga között, mintha szemét lenne, a gép töltőjét december 23. óta! nem tudom visszaszerezni tőlük, mert azt elfelejtették... A porszívó belsejét a saját koszukkal küldték vissza, amikor kinyitottam kihullott minden a padlónkra, kipróbálták, de ki nem tisztították a pronyó szervízeseik. Az ímélekre nem válaszolnak, a tehetetlen ügyintézőkön tovább nem jut se a telefonhívás, se az ímél.

2019. január 10.

Karacsony előtt vásároltunk egy kávéfőző gépet. Sajnos a gép meghibasodott. Jeleztem az alza felé és kértem h mondják meg hova vihetem a gépet garanciális szervízre (csak pesten legalább 4 garanciális szakszervíz van). 3 ügyintézővel beszéltem, ebből ketten a google altal kiadott első 2 pesti szervízt mondta. Felhivtam a szervizeket, persze hallani sem hallottak arról h az alza szerződött partnerei lennének. A harmadik ügyintéző közölte h rajtuk keresztül érvényesíthetem a garanciát. Rendben oké, de hova viszik a gépet kérdésemre nem adott egyértelmű választ... Majd végül sikerült elmondani hogy valószínű Csehországba fogják kivinni.... Kérdezem én ha itthon van számos szakszervíz minek utaztatják a terméket országokon át az alza? Azt, hogy nem tudhatom meg h hol fogják szervizelni a gépet pedig felháborítónak tartom... Most választhatom azt h a gépet hónapokra elviszik, mert 30 napon belül nem kapom vissza, vagy saját költségen itthoni szervízben max egy hét alatt megjavítják.....

2019. január 4.

2018.12.10-én rendeltem egy LG Q6 telefonhoz Spigen Slim tokot és azt jelezték a rendeléskor, hogy van készleten. A tok nagyon akciós volt (-72%) a szállításra 2-3 napot írtak! Ja és a legfontossabb, hogy karácsonyi ajándék lett volna! Teltek a napok majd az első levelükben közölték, hogy csúszik az időpont dec.13-ra aztán 19, 22, 26, 30, majd 2019.01.06 és 01.17-ére volt az utolsó beigért időpont!!! Felháborító!
A panaszos levelemre, amit 2018.12.21-én írtam 2019.01.02-án válaszoltak!

Ezt írták: Elnézését kérjük, sajnos a szállítási időpontot a gyártó többször is módosította.
Jelenleg január 17-ét igazoltak vissza.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.

Bizalommal? Ezek után? Soha többet nem rendelek náluk!
Én nem ajánlom senkinek!

2018. december 28.

Akcióznak keményen most is - kár, hogy a rendkívül engedményes ár (-30%, -40%) most is drágább, mint máshol az alapár. Értem én, hogy az ember nézze meg, hogy átrázzák-e (vigyázni kell ma már mindenhol), de mégis, a pofátlanságuk zavaró.

2018. december 27.

Rendeltem egy kv termoszt enged ès a meleget sem tartja. Rossz minősègű a termèk most kezdhetem a reklamàlàst stb. Nem ajànlom rossz.

2018. december 14.

Másfél hét alatt nem érkezik meg a termék, majd lemondáskor a pénzemet még 3-4 munkanapig használják!

2018. december 13.

Rendeltem...a rendeléssel nyertem egy ingyenes vásárlási kupont ...az alza 3 hete ígéri hogy kiküldi a kupont...azóta is kapom..a kupont felhasználási ideje december 16.
Az ügyfélszolgálatos munkatársak borzasztóak és nem segítőkészek.
Soha többet nem rendelek innen és senkinek nem is fogom ajánlani.

2018. december 8.

Egy videókártya ventilátorának meghibásodása miatt kerestem fel őket (olvasott vélemények miatt nem túl sok reménnyel).
Egyenlőre teljesen elégedett vagyok az ügyintézéssel. Az ügyfélszolgálatos kolléga hamar, és kielégitően válaszolt a kérdéseimre, valamint bár én nem éltem vele felajánlották hogy saját költségükre háztól elviszik a terméket.
Holnap viszem be az üzletükbe leadni, és bízom benne hogy pozitív vége lesz a dolognak :)

Köszönöm az eddigi gyors ügyintézést!

2018. december 6.

Egy telefont rendeltem december 4,én. A vételárat, azonnal utaltam. 5. én érdeklődtem, azt a választ kaptam, még a számla nem lett kiegyenlítve. Elküldtem az utalás másolatát, azt ígérték, a készülék szerda-csütörtök megérkezik. Ma (csütörtök) még mindig azt a választ kaptam, a számla nincs kiegyenlítve. Az Alzát senkinek nem ajánlom!!!

2018. december 6.

Rendeltem tőlük egy táblagépet, amit kártyával kifizettem. 1 nap múlva visszadobták a pénzt. Kifizettem megint, eltelt 2 nap, a pénz még mindig nem került könyvelésre náluk, ekkor felhívtam őket, hogy oké, akkor töröljük, megveszem máshol, szükségem van az eszközre. Az arrogáns és bunkó "ügyintéző" törölte. Ez volt novemberben. Most december 6. van 00:12 és kaptam a banktól egy sms-t, hogy az alza leemelt a számlámról 108.140 Ft-ot. Ez számomra egyenlő a lopással, ugyanis nincs aktív megrendelésem. Ma reggel az eslő dolgom a bank fiók lesz, ugyanis beszéltem velük és reggel tudnak nekem kiállítani egy igazolást a vonásról. Ha ez megvan, utána pedig elsétálok a rendőrségre és feljelentést teszek lopás miatt. Ez után fogok csak beszélni az Alzával, ugyanis nálam ez a mocskos és undorító tett nincs megoldva azzal, hogy az arrogáns ügyintéző azt mondja, hogy rendben, visszautaljuk a pénzt. Nem véletlen folyik ellenetek tömérdek mennyiségű eljárás, most már értem.
Nem kérek kioktatást válaszban, ahogyan az előző kommentelőkkel tettétek. Jogi formában megbeszéljük.

2018. november 28.

Black Friday. iphone 6 akciós ár. 50% engedményel sikerül megvennem drágábban mint bármelyik másik forgalmazónál árengedmény nélkül! Bedöltem a reklámnak. Többet nem teszem,főleg nem az Alza.hu-nak. Most küldöm a storyt Gazdasági Verseny Hivatalnak.

2018. november 22.

Kerüljétek el az Alza.hu a webáruházat, ha jót kartok!!!! Egy igazi csaló banda az egész!!!! Csak addig jó minden, amíg a rendelt termék olyan, amilyennek hirdették. Ha viszont a 14 napos, indoklás nélküli visszaküldéssel szeretnétek élni, akkor nagyon arrogánsan és aljasul bánnak az emberrel.

Rendeltem egy száraz-nedves műhely porszívót, az ipari porszívók között találtam. Annak volt hirdetve, műhelybe való száraz-nedves hobby porszívónak. Csakhogy arra teljesen alkalmatlan, ezért visszaküldtem.

Egy hét múlva, este hatkor küldtek egy sms-t, hogy elutasítják a kérelmemet és átvehetem a porszívót a lakásomtól 185km-re. Semmilyen indoklást nem fűztek hozzá, pedig én hosszasan leírtam, hogy mi nem stimmel és miért nem alkalmas a hirdetett feladatra. Ráadásul 14 napon belül indoklás nélkül is visszaküldhettem volna, ha mondjuk nem tetszik a színe!!!

A panaszom után megváltoztatták a weboldalon a porszívó elnevezését és a leírását is. Vissza venni nem akarják és a pénzemet nem utalják vissza!

A termékhez írt negatív, egy csillagos véleményemet nem jelenítik meg az oldalon, pedig többször is írtam nekik.

2018. november 22.

Vettünk egy tv készüléket ami sajnos konektorba dugás után kiderűlt hogy nem jó.Összefolyik a kép.Azonbal jeleztük de sajnos azt mondták várni kell és majd találnak rá megoldást.Nekem rossz tapasztalatom volt velük meg az első is.Javasoltam hogy elvisszük személyesen de arra még nem kaptunk választ.Üzletben jobban megéri vásárolni.Ott 3 napon belűl legalább kicserélik azonnal.Vagy visszaadják a pénzt.

2018. november 15.

Egy porszívót vettem, előre fizettem kártyával és semmi baj sem volt, 2 nap alatt megjött. Korábban is vásároltam már tőlük, akkor sem volt probléma.

2018. október 4.

Folyamatosan határidőt módosítanak. Hogyan mernek olyan termékeket árulni, aminek a szállítási idejét nem is tudják garantálni? Hazugok.

2018. szeptember 14.

Na most mi van itt?Szeretnék egy órát rendelni,de az itt látottak alapján,teljesen elbizonytalanodtam.

2018. július 31.

Rendeléseimet hamar megkaptam! Àtvevö helyen, Kedves , baràtsàgos kiszolgàlàs! A Termékekkel meg vagyok elégedve! 😆😆😆😆

2018. június 25.

Pontosítottam! Egy HP notebookot vásároltam náluk (a cégem fizette home office felhasználásra)...HP-t is először és náluk is először... bár ne tettem volna! A notebook közel 3 hónap alatt kb. 3 hetet volt nálam, a többit szervízben töltötte..és ez még csak az első 2 meghibásodás! Merthogy gyártói garancia nincs náluk, ők javítják vagy mi és az a szabály a Róbert K. krt-i üzlet vezetője szerint, hogy csak akkor adnak újat vagy térítik meg az árát vagy cserélik, ha 3x egymás után UGYANAZ a hibája!Tehát most azért imádkozom, ha megint elhozom, és elromlik, akkor UGYANAZZAL a hibával romoljon el!!! Hiába kértem, hogy cseréljük ki egy másik drágább modellre, kifizetem a különbözetet, mert nekem munkához kell és ez pénz veszteség nekem (jegyzőkönyvben benne van, per esetén követelhetem a pénzkiesésemet is?) ... nem volt a válasz! Most kaptam az értesítést, hogy megint csak javították... Nos...utoljára ebben az életben HP és utoljára ebben az életben ALZA!!!! Közel 100e Ft áll benne (megnéztem a számlát pontosan 90.200 HUF) és dolgozni sem tudok vele...az idő meg megy, a gép értéktelenedik, lassan elavulttá válik ha ez így megy tovább, mire ki tudom cseréltetni. Botrány komolyan mondom! Mikor az első javítást követő kb. 1 hét használat után leadtam újra ugyanazzal a hibával (nem töltött az aksija, csak hálózatról működik és új hibaként már a wifiről is ledobált, a épp nem 1-es jelen volt) először felhívtam az Alzát, ahol egy nagyon kedves fiatalember azt mondta, kérjem a boltvezetőt, talán ő engedélyezi a cserét (ki is néztem egy kb. 20e-rel drágább ASUS-t). A szintén nagyon kedves átvevő fiatalember odahívta a lekezelően "kedves" boltvezető nőt, aki "természetesen" nem adott engedélyt a cserére arra hivatkozással, hogy 3x kell egymás után UGYANAZZAL a hibával meghibásodnia..... Most megnéztem az ALZA szabályzatát, SEHOL nem szerepel, hogy 3x ugyanazzal a hibával kell visszavinnem, sőt! Erről most képernyő mentést is csináltam, tehát az üzletvezető a 13. ker Róbert K. krt-on ezek szerint nem mondott igazat. Az szerepel benne idézem: "Amennyiben a termék hibája kijavítható, de a hiba újbóli megjelenése vagy a hibák nagy száma miatt továbbra sem használható, a Vásárló kérheti, hogy a hiba kijavítására a termék kicserélésével kerüljön sor, illetve a Vásárló jogosult a szerződéstől elállni." Tehát a hiba ÚJBÓLI megjelenésekor is kérhetem a cserét, amit meg is tettem, de elutasított az üzletvezető egy valótlan indokra hivatkozással. No kérem itt a jegyzőkönyv azonosítója: ASRE 18329 628r Tisztelt ALZA! Amennyiben a fenti, az Önök honlapjáról idézett idézet alapján hajlandóak visszatéríteni a gép árát, akkor módosítani fogom ezt az írást pozitívra. De mivel most kiderült, hogy élhettem volna a csere, vagy visszatérítés jogával, csak valótlan okokra hivatkozva elutasítottak, így hitemet veszítettem eljárásukkal kapcsolatban és amennyiben békésen tudjuk rendezni ezt a dolgot, hogy vehessek végre egy olyan gépet, amivel dolgozni/pénzt keresni is tudok, úgy ugyanitt, nyilvánosan elismerem, hogy mindent megtettek a probléma orvoslására!

Alza.hu válasza (2018. július 4.) :
Köszönjük a visszajelzést, amint azt telefonon is megbeszélhettük a terméket jóváírtuk. elnézést kérünk az okozott kellemetlenség miatt.
2018. június 25.

Egy HP notebookot vásároltam náluk...HP-t is először és náluk is először... bár ne tettem volna! A notebookkb. 3 hónap alatt 3 hetet volt nálam, a többit szervízben töltötte..és ez még csak az első 2 meghibásodás! Merthogy gyártói garancia nincs náluk, ők javítják vagy mi és az a szabály, hogy csak akkor adnak újat vagy térítik meg az árát vagy cserélik, ha 3x egymás után UGYANAZ a hibája!Tehát most azértimádkozom, ha megint elhozom, és elromlik, akkor UGYANAZZAL a hibával romoljon el!!! Hiába kértem, hogy cseréljük ki egy másik drágább modellre, kifizetem a különbözetet, mert nekem munkához kell és ez pénz veszteség nekem... nem! Megint csak javították... Nos...utoljára ebben az életben HP és utoljára ebben az életben ALZA!!!! Közel 100e Ft-om áll benne és dolgozni sem tudok vele...az idő meg megy, a gép értéktelenedik, lassan elavulttá válik ha ez így megy tovább, mire ki tudom cseréltetni. Botrány komolyan mondom!

Alza.hu válasza (2018. július 4.) :
Köszönjük a visszajelzést, amint azt telefonon is megbeszélhettük a terméket jóváírtuk. elnézést kérünk az okozott kellemetlenség miatt.
2018. június 7.

Termékszám: 3550839928398 Ezt a terméket vásároltam meg a leírásba bele volt írva hogy a csomag tartalmába szerepel 50 db golyó.Amikor megjött a csomag nem tartalmazott golyókat.... Írtam hogy esetleg kimaradt a csomagból vagy a leírás volt félrevezető.Semmi választ nem kaptam erre. Utána meg azt látom hogy másnap felmegyek az oldalra erre a leírást megváltoztatták de persze az én levelemre nem válaszolt senki .... Arra persze nem is gondolnak hogy ezzel lényegébe megkárosítottak minket . Valahogy sejtettem hogy ez lesz és print screeneltem az oldalt be is jelöltem.
http://www.kepfeltoltes.eu/images/hdd1/2018/06/07/423j_r_ka.jpg

Alza.hu válasza (2018. június 10.) :
Üdvözöljük és köszönjük az értékelést. Elnézést kérünk, hogy hibás termékleírás miatt a megérkezett termék mellől hiányzott az említett 50 db műanyag golyó. Szeretnénk megjegyezni, hogy a termék értékének több mint 20 %-val egyenértékű ajándékutalványt ajánlottunk fel, illetve szó sincs arról, hogy ne foglalkoztunk volna a megkeresésével, a kompenzációs felajánlást például az első telefonos megkeresést követő 24 órán belül elküldtük.Erre viszont Ön nem reagál 3 napja.
2018. június 3.

2018.06.01-én megkaptam egy megrendelt és futár által kézbesített mikró sütőt amit utánvétel ki is fizettem.
Az egyedüli hibám hogy átvétel előtt nem néztem meg a terméket, amikor kibontottam megdöbbenve láttam hogy az ajtó üvege be van törve a dobozon külsérelmi nyom nincs. Ilyenkor hívom az ügyfél szolgálatot aki azt kérte fotózzam le és küldjem el mailben amit állítólag 3mb ig tud fogadni a mail rendszerük azt kérték én csökkentsem a képek méretét mivel így nem tudják fogadni az e-mail-em ez vicc még én szórakozzak a képek méretével. Két napja kapom az ügyfélszolgálat igérgetését hogy felveszik velem a kapcsolatot de csak én hívogatom őket egy telefonhívás vagy e-mail-ra sem méltatnak. Én olyan termékért fizettem ami törött és használhatatlan.
Ez elfogadhatatlan eljárás. Ezért nem látok más kiutat a dologból majd a fogyasztóvédelemre bízom a dolgot.
Megrendelésszámom : 175998863
Itt egy kép a termékről : https://p1.picsto.re/gwIPJ.jpg

Alza.hu válasza (2018. június 10.) :
Üdvözöljük és köszönjük az értékelést.
Előfordul sajnos, hogy a szállítás során vagy akár már a gyártónál egy termék megsérül. Az ügyintézéshet ilyen esetben szükségesek a képek, a mérettel kapcsolatos kérésünk csak együttműködési hajlandóságot kívánt volna és ha ez Önnek nem megoldható, akkor természetesen léteznek alternatív képküldési módok, amikkel kapcsolatban az ügyfélszolgálati kolléga készséggel adott volna tájékoztatást. Örülünk, hogy az esetet a budapesti kiadópont segítségeével úgy tűnik, hogy megoldottuk. Az Ön részéről ebben kapott együttműködést köszönjük.
2018. május 30.

Személyes átvételnél gyors kiszolgálás, segítőkész személyzet. a reklamációmat is egyből, problémamentesen megoldották.

2018. április 24.

Igen, én is hibás vagyok, mert vásárlás előtt nem néztem meg alaposan a garanciális javítás feltételeit.
Samsung SL-C480W nyomtatót vásároltam. Időnként elvesztette a Wi-Fi kapcsolatot. Majd amikor ismételten kapcsolódott a bennragadt dokumentumokat kinyomtatta. Ez a váratlan nyomtatás, amolyan szívroham szerüséget okozott az irodában. Manapság ez túlzás, és felháborító, hogy Prágába visznek egy nyomtatót tesztelni. Felháborító, hogy 20 napja tesztelik, én meg kölcsönkért nyomtatókkal küzdök.

Alza.hu válasza (2018. április 27.) :
Kedves Zsuzsanna, köszönjük az értékelést. A 30 napos garanciáztatási időkeret EU szabvány, ez vonatkozik minden forgalmazóra, így az alza.hu webáruházra is. Az alza.hu egy prágai székhelyű webáruházt, a webáruházban közzétett folyamat szerint járunk el, amely a vásárlás időpontjában is elérhető és elolvasható volt.
2018. március 20.

Nagyon nagy termékajánlat és kiváló árak, és a szombat-vasárnapi kiszállítás egy óriási plusz! Én mindig itt vásárolok és elegedet vagyok :) Méghozzá kedvezményes kuponokkal is szolgálnak kulonféle weboldalokon (https://kedvezmenykodok.hu/web/alza-hu/)

2018. március 1.

Értékelhetetlen, rossz webáruház. Olyan mint a meszelt sír.

Alza.hu válasza (2018. június 10.) :
Köszönjük ezt a remek értékelést.
A bolt adatai
A bolt leírása
Az Alza.hu webáruház több, mint 20 év tapasztalattal rendelkezik és több, mint 50.000 különböző terméket képes raktárról azonnal kiszállítani. Az Alza.hu a termékek széles skáláját kínálja az elektronika, mobiltelefonok, számítógépek, számítógép kiegészítők, játékok, sporteszközök, hobbi, szépség és divat kategóriákban.

Üzletek

  • 1137 Budapest , Róbert Károly krt. 54
    Telefon: 06-1-701-1111
    Megközelíthetőség: Hétfő 08:00 - 20:00 Kedd 08:00 - 20:00 Szerda Zárva Csütörtök 08:00 - 20:00 Péntek 08:00 - 20:00 Szombat 08:00 - 20:00
  • 1065 Budapest VI. kerület, Bajcsy-Zsilinszky út 19
    Telefon: 06-1-701-1111
    Megközelíthetőség: Hétfő 09:00 - 18:00 Kedd 09:00 - 18:00 Szerda 09:00 - 18:00 Csütörtök 09:00 - 18:00 Péntek Zárva Szombat Zárva
A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Fizetés banki átutalással