Alza.hu

Alza.hu Értékelései Értékelések átlaga: 3.6 (560 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


2022. július 28.

Megrendeléskor azt írta az oldal, hogy "Szállításra kész: 1" ezért gondoltam gyorsan megrendel, hogy ne keljen várni többet beszállítással. Hát erre megrendelés után nem azt írta az oldal, hogy "Megrendelve beszállítónál" és most ezzel majdnem 1 hetet várhatok (Kedden rendeltem elvileg csütörtök vagy péntekre hozták volna ki de most már csak hétfőt ír). Tehát ha nincs raktáron akkor azt írja az oldal ne pedig azt, hogy van.

2022. július 28.

Vajon ebben az évben megkapom a megrendelést?🤔 2022-05-09 459913031

2022. július 12.

Rendeltem 1 masszasmedencet .. ami hibasan erkezett meg! 2 hete visszakuldtem azóta semmi hiába hivom az ugyfelszolgalatot nemtudnak mondani semmit !! Felhaborito .. ebbol hamarosan cirkuszt csinalok.. csereljek ki a termeket ha gyarihibas ... 1 percet se hasznaltuk..

Alza.hu válasza (2022. július 14.) :
Köszönjük az értékelést!
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
2022. július 4.

Megrendelés azonosító száma:ASRE22590135
Szép napot, Június közepén rendeltem egy Samsung Galaxy A13 telefont, tokkal, fóliával. A telefont alig vagy egyáltalán nem lehetett tölteni - próbáltam 3 töltővel, a vadi új töltővel se sikerült normálisan tölteni. 1,5 hét után visszavittem, a visszafizetést visszatartották egy hiányzó töltő adapterre hivatkozva. A csomagban nem volt semmilyen töltő. Hívtam az ügyfélszolgálatot is... utánanéznek. Ígértek egy visszautalást a mai napig (04.07), nem érkezett meg. Az már csak a hab a tortán, hogy a telefonhoz kapott tok se volt jó, 5 lyuk helyett 4 volt a hátlapon. Egy ekkora cégtől nem ezt a szolgáltatást vártam. Mindezt mondom úgy, hogy már jópárszor rendeltem a cseh anyavállalattól, ott soha semmilyen problémám nem volt. A magyar leányvállalattól többet vártam volna.

Alza.hu válasza (2022. július 4.) :
Köszönjük az értékelést!
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Felvesszük a kapcsolatot az illetékes ügyosztállyal a megoldás érdekében.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
2022. június 29.

Minden megrendelésemnél minden rendben volt! ++++

2022. június 27.

Siguro SGR-AF-G250B Air Fryer típusú fritőzt vettem. Minden nagyon rendben volt, a szállítás is nagyon gyors volt. A sütőt kipróbáltam nagyon jól szuperál. A krumpli sütésnél egy nagyon kevés olajban meghempergettem, 25 perc és 190°-t használtam így nagyon jó ropogós lett félúton meg kellett rázni a tálat. Egy nagyon nagy probléma azért van vele, sajnos a krumplit nem szeleteli össze azt nekem kellett. Ár érték arányban nagyon megfelel és ráadásul 3 év garancia is van hozzá. Vélemények alapján vásároltam ezt a sütőt, amit ajánlani tudok másoknak is. Bízom benne, hogy sokáig tudom majd használni. Egyszerű és nagyszerű!

2022. június 24.

Minden rendben ment, kérdés alkalmával segítőkészek voltak.

2022. június 23.

Minden rendben ment a rendelés feladásától a termék átvételéig. A terméket vásárlói vélemények alapján választottam és a várakozásaimnak teljesen megfelel! Külön öröm volt, hogy akciós áron jutottam hozzá! :)

2022. június 20.

A felesegem majus 15.-i szuletesnapjara rendeltem egy okosorat majus 9-en, mivel azt irtak, hogy 10 darab keszleten van, ezert a kiszallitas opciot valasztottam, nem pedig a helyszini atvetelt. Ez hetfon volt. Penteken delben kaptam az e-mailt, hogy a megrendelt arut csak majus 16-an, azaz a szultesnap utan egy nappal tudjak kiszallitani. Ekkor felhivtam oket, es az ugyintezo azt javasolta, hogy mondjam le a megrendelest, es rendeljek egy ujat helyszini atvetellel. Ezt meg is tettem. A gond az volt vele, hogy mivel az eredeti megrendelesnel felhasznaltam a 3000 Ft-os kuponomat, ezert az uj aru rendelesenel ezt mar nem tudtam megtenni. Ujabb telefon az Alza-hoz, ezutan kuldtek nekem egy uj 3000 Ft-os kupont. Orultem, majd megprobaltam megrendelni ugyanazt a termeket, de ez akkor mar 4000 Ft-tal dragabban volt elerheto az online feluleten. Ujabb telefon, amiben azt igerte az ugyintezo, hogy beszel valakivel a menedzserek kozul. Mivel ekkor mar szoritott az ido, mert szombat reggel volt a szuletesnap ezert kenytelen voltam megrendelni a 4000 ft-tal dragabb okosorat. Ezt at is vettem aznap este. Par nap mulva kaptam egy e-mailt, hogy mivel mar felhasznaltam a kupont ezert sajnos semmiben nem tudnak segiteni. Az okosora egyebkent hibas volt, egy nap alatt lemerult, ezert visszavittem, ahol cseret kertunk. Egy het mulva irtak, hogy visszautaljak a penzt (nem tudom, miert nem csere), amit ujabb 3 hetig nem tettek meg. Ujabb telefon, ahol az ugyintezo azt mondta, hogy e-mail-ben kuldjem el a bankszamla-adataimat, amit meg is tettem. Ennek ellenere a vasarlaskor hasznalt kartyamra utaltak vissza a penzt, ami nem baj, de akkor miert kellett nekik a bankszamla-adatom.

Alza.hu válasza (2022. július 25.) :
Köszönjük az értékelést!
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
2022. június 20.

A felesegem majus 15.-i szuletesnapjara rendeltem egy okosorat majus 9-en, mivel azt irtak, hogy 10 darab keszleten van, ezert a kiszallitas opciot valasztottam, nem pedig a helyszini atvetelt. Ez hetfon volt. Penteken delben kaptam az e-mailt, hogy a megrendelt arut csak majus 16-an, azaz a szultesnap utan egy nappal tudjak kiszallitani. Ekkor felhivtam oket, es az ugyintezo azt javasolta, hogy mondjam le a megrendelest, es rendeljek egy ujat helyszini atvetellel. Ezt meg is tettem. A gond az volt vele, hogy mivel az eredeti megrendelesnel felhasznaltam a 3000 Ft-os kuponomat, ezert az uj aru rendelesenel ezt mar nem tudtam megtenni. Ujabb telefon az Alza-hoz, ezutan kuldtek nekem egy uj 3000 Ft-os kupont. Orultem, majd megprobaltam megrendelni ugyanazt a termeket, de ez akkor mar 4000 Ft-tal dragabban volt elerheto az online feluleten. Ujabb telefon, amiben azt igerte az ugyintezo, hogy beszel valakivel a menedzserek kozul. Mivel ekkor mar szoritott az ido, mert szombat reggel volt a szuletesnap ezert kenytelen voltam megrendelni a 4000 ft-tal dragabb okosorat. Ezt at is vettem aznap este. Par nap mulva kaptam egy e-mailt, hogy mivel mar felhasznaltam a kupont ezert sajnos semmiben nem tudnak segiteni. Az okosora egyebkent hibas volt, egy nap alatt lemerult, ezert visszavittem, ahol cseret kertunk. Egy het mulva irtak, hogy visszautaljak a penzt (nem tudom, miert nem csere), amit ujabb 3 hetig nem tettek meg. Ujabb telefon, ahol az ugyintezo azt mondta, hogy e-mail-ben kuldjem el a bankszamla-adataimat, amit meg is tettem. Ennek ellenere a vasarlaskor hasznalt kartyamra utaltak vissza a penzt, ami nem baj, de akkor miert kellett nekik a bankszamla-adatom.

Alza.hu válasza (2022. június 21.) :
Köszönjük az értékelést!
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
2022. június 18.

A rendeléssel, szállítással kapcsolatban minden rendben ment, ám a termék hibás volt, visszavittük, ám visszajelzés és a termék árának visszafizetése még nem történt meg.
Kaptunk egy vonalkódos matricát, azzal az információval, hogy ezt őrizzük meg, erre kell hivatkoznunk, ha kérdésünk van, ill. reklamáció esetén > ASRE22492203
A számlán lévő hivatkozási szám:4601350051

Alza.hu válasza (2022. június 21.) :
Köszönjük az értékelést!
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk.
Felvesszük a kapcsolatot a megoldást végző kollégákal.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
2022. június 16.

szuper áruház

2022. június 16.

Kifogástalanul megkaptam a termékemet... de nem mindegy, hogy MENNYI IDŐ ALATT!

A megrendelésemkor a termék raktáron lévőnek volt jelezve (és az is volt), a kiszállítás csomagautomatába pedig 2 munkanappal későbbre datálódott. Ezért rendeltem meg a termékeket itt (az Alzától), mert fontos volt számomra, hogy egy keddi napon leadott rendelést rá két napra, csütörtökön, át tudjak venni, ráadásul aznap a csomagautomata közelében haladtam el.

Sajnos a megrendelést visszaigazoló levélből az derült ki, hogy nem hogy két nappal később nem tudom átvenni, de kerek egy héttel később, azaz csak következő hét kedden fog eljutni az általam meghatározott címre az áru.

Az ügyfélszolgáltatot megkerestem, ahol azt közölték, hogy sajnálják, de TECHNIKAI OKOK MIATT nem tudják előbb az automatába eljuttatni a termékeimet. Nem voltam boldog.

Alza.hu válasza (2022. június 16.) :
Köszönjük az értékelést!
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
2022. június 16.

Itt találtam a legjobb árakat ugyanazon termékekért, amikkel meg vagyok elégedve.

2022. június 16.

Meg vagyok elégedve, egy újra csomagolt mikrót vettem. Semmi probléma nem volt, egyedül az nem tetszett, hogy a csomagolás nem volt a legbiztosabb. A buborék fóliával jól körbe lett tekerve, viszont az alján a hungarocelre kartont azért lehetett volna tenni, így a sarkai már a boltban letörtek. Ehhez nagyon nehéz volt a súlya, jobban is lehetett volna csomagolni! A mikró funkcióit még próbáltam ki mind, de amit sikerült azzal meg vagyok elégedve.

2022. június 15.

Nagyon kedvező az ár, és korrekt gyors kiszállítás. Mindent nagyon szépen köszönök

2022. június 15.

Gyorsak, olcsóak viszonylag és pontosak!

2022. június 15.

Rendszeresen rendelek tőlük. Szeretem a termékeiket és a gyors kiszállítást.

2022. június 15.

ETA porszívót vásároltam. Minden rendben, és gyorsan ment. Elégedett vagyok!

2022. június 15.

Minden simán ment, gyors és egyszerű online vásárlás, időben érkezett a termék a csomagautomatába, ahol 1 perc alatt át is vettem.

2022. június 15.

Gyorsan pontosan dolgoznak!

2022. június 14.

Az ALZA késett a kiszállítással a csomagpontra. Közben el kellett utaznom és a az ALZA késése miatt az átvételi határidőt nem tudtam tartani. Az ügyfélszolgálatuk irásban igéretet tett az átvételi határidő meghosszabítására, amit szintén nem tartottak be és eltávolították a csomagot mielőtt lejárt volna az igért meghosszabított határidő. Nem kielégítő az ilyen szolgáltatás.

Alza.hu válasza (2022. június 15.) :
Köszönjük az értékelést!
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Ha eddig nem tette volna, kérjük jelezze panaszát ügyfélszolgálatunk felé a +3617011111 telefonszámon, a segito@alza.hu e-mail címen, vagy a weboldalunkon található kapcsolati űrlapon. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
2022. június 14.

A terméket gyorsan megkaptam, de a magyar billentyűzet nem magyar billentyűkkel érkezett.

Alza.hu válasza (2022. június 15.) :
Köszönjük az értékelést!
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Ha eddig nem tette volna, kérjük jelezze panaszát ügyfélszolgálatunk felé. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
2022. június 14.

A rendelt terméket nem a megrendelt és kifizetett mennyiségben kaptam meg. Sajnos csak a vásárlás után órákkal vettem észre a hiányt, nem ellenőríztem átvételkor.

Alza.hu válasza (2022. június 14.) :
Köszönjük az értékelést!
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Ha eddig nem tette volna, kérjük jelezze panaszát ügyfélszolgálatunk felé a +3617011111 telefonszámon, a segito@alza.hu e-mail címen, vagy a weboldalunkon található kapcsolati űrlapon. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
2022. június 14.

A rugalmatlanságot emelném ki a céggel kapcsolatban...Az ügyfélszolgálaton egymásnak ellentmondó információkat kaptam. A rendelt termékem majdnem pont 1 hónap alatt jutott el hozzám.. Első és egyben utolsó rendelésem volt ez a mostani. Az is igaz hogy maga termék amit kaptam jó. De az előtte való töketlenkedés nem fog hiányozni.

Alza.hu válasza (2022. június 14.) :
Köszönjük az értékelést!
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
2022. június 14.

Azt kaptam, amit vártam! A vásárlás menete, egyszerű, gyors és áttekinthető volt. Meg vagyok elégedve, ajánlom a boltot másnak is.
De leginkább azért szeretem, mivel itt egy helyen meg tudok rendelni mindent! Nagyon nagy a választék mindenből!

2022. június 14.

Pontosan, gyorsan rendben megérkezett a termék.

2022. június 14.

Délután rendeltem meg egy "Singer 2250" tipusú varrógépet és már másnap reggel fél hétkor jött az SMS, hogy a csomagom megérkezett. A varrógéppel minden rendben volt. Igazi profi munka amit az Alza.hu munkatársai végeznek. Köszönet érte!

2022. június 14.

Gyors, pontos, megbízható és korrekt.

2022. június 14.

A megredelt termék a jelzett időben, sértetlenül megérkezett. A készülék a beüzemelés óta hibátlanul működik.
A vásárlás menete, egyszerű, gyors és áttekinthető volt. Megvagyok elégedve, ajánlom a boltot másnak is.

Irány a bolt oldala!

Múlt & Jelen


A vállalatot 25 évvel ezelőtt alapították, és a kezdetekben Alzasoft néven működött. 2008-ban vált a cég piacvezetővé és a cég által nyújtott minőségi szolgáltatás elismeréseként számos rangos díjat nyert az évek során. 


Az Alza jelenleg tisztán cseh tulajdonban lévő részvénytársaság, aminek az adóilletősége a Csehországban található. A vállalkozást az L.S. Investment Limited befektetői csoport birtokolja. 


Jelenleg 26 országba szállít megrendeléseket, csehországi üzletein kívül Magyarországon, Németországban és az Egyesült Királyságban a piac meghatározó szereplője, 2015-ben már 5 milliónál is több megrendelést teljesített


A webáruházak világában igazán kivételes helyet foglal el széleskörű termékpalettájának, minőségi kiszolgálásának köszönhetően.



  1. december 5-én nyílt meg első magyarországi üzlete a VI. kerületben, a Bajcsy-Zsilinszky út 19/b. szám alatt, ahol az online leadott rendelések személyes átvételére, illetve garanciális ügyintézésre van lehetősége a vásárlóknak.


Elérhetőségek:

Web: www.alza.hu
Telefon: 06-1-701-1111 (Hétfő-Péntek 09:00-17:30)
https://www.alza.hu/kapcsolati-urlap
A budapesti átvételi pont nyitvatartása:
Hétfő-Vasárnap 08:00-20:00

SuperStore 2019 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.
StarStore 2020 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.


Üzletek

  • 1137 Budapest , Róbert Károly krt. 54
    Telefon: 06-1-701-1111
    Megközelíthetőség: Hétfő 08:00 - 20:00 Kedd 08:00 - 20:00 Szerda Zárva Csütörtök 08:00 - 20:00 Péntek 08:00 - 20:00 Szombat 08:00 - 20:00
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • Telefonon
  • Személyesen
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés