Alza.hu

Alza.hu Értékelései Értékelések átlaga: 2.7 (24 értékelés alapján)
Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

2018. június 7.

Termékszám: 3550839928398 Ezt a terméket vásároltam meg a leírásba bele volt írva hogy a csomag tartalmába szerepel 50 db golyó.Amikor megjött a csomag nem tartalmazott golyókat.... Írtam hogy esetleg kimaradt a csomagból vagy a leírás volt félrevezető.Semmi választ nem kaptam erre. Utána meg azt látom hogy másnap felmegyek az oldalra erre a leírást megváltoztatták de persze az én levelemre nem válaszolt senki .... Arra persze nem is gondolnak hogy ezzel lényegébe megkárosítottak minket . Valahogy sejtettem hogy ez lesz és print screeneltem az oldalt be is jelöltem.
http://www.kepfeltoltes.eu/images/hdd1/2018/06/07/423j_r_ka.jpg

Alza.hu válasza (2018. június 10.) :
Üdvözöljük és köszönjük az értékelést. Elnézést kérünk, hogy hibás termékleírás miatt a megérkezett termék mellől hiányzott az említett 50 db műanyag golyó. Szeretnénk megjegyezni, hogy a termék értékének több mint 20 %-val egyenértékű ajándékutalványt ajánlottunk fel, illetve szó sincs arról, hogy ne foglalkoztunk volna a megkeresésével, a kompenzációs felajánlást például az első telefonos megkeresést követő 24 órán belül elküldtük.Erre viszont Ön nem reagál 3 napja.
2018. június 3.

2018.06.01-én megkaptam egy megrendelt és futár által kézbesített mikró sütőt amit utánvétel ki is fizettem.
Az egyedüli hibám hogy átvétel előtt nem néztem meg a terméket, amikor kibontottam megdöbbenve láttam hogy az ajtó üvege be van törve a dobozon külsérelmi nyom nincs. Ilyenkor hívom az ügyfél szolgálatot aki azt kérte fotózzam le és küldjem el mailben amit állítólag 3mb ig tud fogadni a mail rendszerük azt kérték én csökkentsem a képek méretét mivel így nem tudják fogadni az e-mail-em ez vicc még én szórakozzak a képek méretével. Két napja kapom az ügyfélszolgálat igérgetését hogy felveszik velem a kapcsolatot de csak én hívogatom őket egy telefonhívás vagy e-mail-ra sem méltatnak. Én olyan termékért fizettem ami törött és használhatatlan.
Ez elfogadhatatlan eljárás. Ezért nem látok más kiutat a dologból majd a fogyasztóvédelemre bízom a dolgot.
Megrendelésszámom : 175998863
Itt egy kép a termékről : https://p1.picsto.re/gwIPJ.jpg

Alza.hu válasza (2018. június 10.) :
Üdvözöljük és köszönjük az értékelést.
Előfordul sajnos, hogy a szállítás során vagy akár már a gyártónál egy termék megsérül. Az ügyintézéshet ilyen esetben szükségesek a képek, a mérettel kapcsolatos kérésünk csak együttműködési hajlandóságot kívánt volna és ha ez Önnek nem megoldható, akkor természetesen léteznek alternatív képküldési módok, amikkel kapcsolatban az ügyfélszolgálati kolléga készséggel adott volna tájékoztatást. Örülünk, hogy az esetet a budapesti kiadópont segítségeével úgy tűnik, hogy megoldottuk. Az Ön részéről ebben kapott együttműködést köszönjük.
2018. május 30.

Személyes átvételnél gyors kiszolgálás, segítőkész személyzet. a reklamációmat is egyből, problémamentesen megoldották.

2018. április 24.

Igen, én is hibás vagyok, mert vásárlás előtt nem néztem meg alaposan a garanciális javítás feltételeit.
Samsung SL-C480W nyomtatót vásároltam. Időnként elvesztette a Wi-Fi kapcsolatot. Majd amikor ismételten kapcsolódott a bennragadt dokumentumokat kinyomtatta. Ez a váratlan nyomtatás, amolyan szívroham szerüséget okozott az irodában. Manapság ez túlzás, és felháborító, hogy Prágába visznek egy nyomtatót tesztelni. Felháborító, hogy 20 napja tesztelik, én meg kölcsönkért nyomtatókkal küzdök.

Alza.hu válasza (2018. április 27.) :
Kedves Zsuzsanna, köszönjük az értékelést. A 30 napos garanciáztatási időkeret EU szabvány, ez vonatkozik minden forgalmazóra, így az alza.hu webáruházra is. Az alza.hu egy prágai székhelyű webáruházt, a webáruházban közzétett folyamat szerint járunk el, amely a vásárlás időpontjában is elérhető és elolvasható volt.
2018. március 20.

Nagyon nagy termékajánlat és kiváló árak, és a szombat-vasárnapi kiszállítás egy óriási plusz! Én mindig itt vásárolok és elegedet vagyok :) Méghozzá kedvezményes kuponokkal is szolgálnak kulonféle weboldalokon (https://kedvezmenykodok.hu/web/alza-hu/)

2018. március 1.

Értékelhetetlen, rossz webáruház. Olyan mint a meszelt sír.

Alza.hu válasza (2018. június 10.) :
Köszönjük ezt a remek értékelést.
2018. február 11.

Az árukereső.hu oldalra sajnos csak a jó vélemények kerülnek fel, értékeltem ott is a boltot, de nem jelent meg.
24 napig használták a pénzemet, 135 ezer forintot kellett előre utalnom, különben nem tudtam volna megrendelni a terméket, csak előre fizetéssel. Nem tájékoztattak, hogy miért késik a termék, csak mindig a megjelölt nap előtti napon jött egy újabb e-mail, hogy változik az időpont. Két hét után felhívtam őket, akkor azt mondták, várjak, mert ekkor meg ekkor tényleg beérkezik a termék, utánanéztek. A megjelölt napon nem történt semmi, majd 2 nap múlva újra jött egy időpontmódosító e-mail. Ekkor megint felhívtam őket, és visszamondtam a vásárlást, kértem, hogy utalják vissza a pénzt. Hogy valami pozitívat is írjak: az ügyfélszolgálatosok előtt le a kalappal, nagyon jól kezelik a helyzetet és viszik a hátukon az inkorrekt céget. Amit rendeltem, az egy kifutó tétel volt, de a megrendelésemkor, sőt egy jó darabig utána is raktáron lévőnek jelezte a honlapjuk. Ha nem mondtam volna vissza, nem tudom, meddig tologatták volna és meddig használták volna még a pénzem, ahelyett, hogy korrektül megmondták volna, hogy már nem tudják beszerezni. Nem ajánlom senkinek, nagyot csalódtam benne, visszaél azzal, hogy olcsó árakon hirdeti a termékeket és hogy nagy ismertségre tett szert a tévés reklámok miatt. Az is a megbízhatatlanságát igazolja, hogy csak pozitív véleményeket jelentet meg magáról a lapján is és az árukereső lapon is.

Alza.hu válasza (2018. február 12.) :
Kedves Zsuzsanna,
Köszönjük az értékelést.
Az a rész sajnos nem igaz, hogy csak előreutalással lehet terméket megrendelni, ezt Ön válaszotta így. Valóban csak késéssel tudtuk volna beszerezni a terméket. Sajnos az sem valós, hogy mi szűrnénk a rólunk megjelenő véleményeket, erre sem szükségünk, sem lehetőségünk nincs.
Próbáltuk Önt telefonon elérni, hogy az esettel kapcsolatban egyeztessünk de sajnos nem vette fel a telefont. Elnézést kérünk, biztos lehet abban, hogy mi az eladásban vagyunk érdekeltek, tehát nem érdekünk, hogy egy megrendelés nem legyen teljesítve. Az Ön befizetett pénzét nem használtuk, az a termék kiszállítására volt fenntartva és miután a megrendelést törölte, azt haladéktalanul visszautaltuk.
2018. január 28.

BOSCH kapszulás kávégépet rendeltem tőlük. Minden rendben volt időben jött a kávéfőző a kapszulákkal együtt.
Mindenkinek ajánlani tudom!

2018. január 8.

Én egy mikrohullámú sütőt rendeltem, és semmi probléma nem volt.
Klassz a gép is és a szállítással is elégedett vagyok

2017. december 12.

Megbízhatatlan, kókler társaság. Előre nem szabad nekik utalni, mert nem küldik sem a megrendelt terméket, sem a pénzt nem utalják vissza, csak magyarázkodnak. A +420225340111 telefonszámon lehet érdeklődni egy vezetőjüktől, de ő is csak valótlanságokat állít. Sajnos nem olvastam el a korábbi véleményeket.
Szóval SENKI NE RENDELJEN TŐLÜK!

2017. december 10.

Vettem tőlük egy Logitech hangfalszettet, semmi gond nem volt, azonban a hagfalkonzol vásárlásakor a személyes átvételért 350 ft-ot kértek. Miféle bunkóság ez? Elmegyek érte és én fizetek még? Ilyet sehol sem tapasztaltam!

2017. december 3.

2017.11.27-én rendeltem 4 terméket az áruházból! Ígéret az oldalon az volt hogy 2017.11.30-án meg kapom a termékeket.Sajnos előre utaltam a pénzt NAGYON BÁNOM!!!! nem kellet volna.
Persze termékem sehol se email-en nem keresnek se telefonon hogy mi van a termékekkel !!
Pedig én már 2x is hívtam,emailt is irtam de semmi válaszra nem méltattak !!!
Soha többet ebből az áruházból !!! Akit csak lehet lebeszélek róla!

Alza.hu válasza (2017. december 4.) :
Üdvözöljük.
Sajnos nem adott meg adatot, így nem tudjuk visszaigazolni a rendelést. Az ügyfélszolgálat készséggel segít ha e-mailben vagy telefonon megkeres bennünket.
2017. december 3.

Ez is egy szokásos szlovák cég, igérgetnek stb. 70000 ft értekű kupon. Szuper. 28 db.ot kaptam belőle pár ezer forintos tetelekben, ami még a postaköltséget sem fedezi. Vasárlásonként egy kupon! 28 vásarlas esetén külön külön lehet érvényesíten! Ez eléggé vicces!:) :) Szóval gondolkozz ha ott vásárolsz!

Alza.hu válasza (2017. december 4.) :
Kedves Szabolcs,
A 70000 Ft-os akcióval kapcsolatban sok megkeresést kaptunk, ha a felhasználással kapcsolatban segítségre lenne szüksége, keresse az ügyfélszolgálatot.
2017. november 28.

Pontosan, gyorsan szállították a megrendelt termékeket.
Minden rendben volt. Az ügyfélszolgálat gyorsan elérhető.

2017. november 23.

Vásároltam egy videokártyát 2017.11.11-én (ki is fizettem online), amire visszaküldték, hogy 2017.11.16-ig szállítják. Pár nap múlva, miután a kártya ára 15e Ft-al megemelkedett, küldtek egy levelet, hogy majd csak januárban tudják kézbesíteni a terméket. Csere terméket nem akarnak biztosítani, azt pedig sajnos nem értik meg, hogy nem kérem vissza a pénzt, nekem a termékre van szükségem (főleg így, hogy most már ugyanazon az áron nem kapom meg). Nem ajánlom senkinek, hogy innen rendeljen, hacsak karácsony előtt nem szeretne a fogyasztóvédelemmel levelezni.

Alza.hu válasza (2017. november 24.) :
Örülünk, hogy itt is megosztotta a véleményt és az értékelést.
Az esetről küldött információt e-mailben továbbítottuk Önnek, sajnos a beszállítás alatt lévő termékre leadott megrendeléséhet tartozó terméket csak januárban tudjuk Önnek átadni. Nem ígértünk csere terméket valóban de visszautalnánk a megrendelés összegét, amivel Ön nem kíván élni.
2017. október 25.

Az ár nem a mobil sim kártyás tabletre vonatkozik! CSAK WIFI-s Szóltam az üzletbe hogy ne így hirdessék! Én is vettem de kiderült hogy nem tud 3/4G és visszaadtták az árát!

2017. október 7.

Nagyon korrekt cég. A megrendelt áru gyorsan, gondosan csomagolva érkezett. Ajánlom másnak is.

Alza.hu válasza (2017. október 9.) :
Üdvözöljük.
Köszönjük, hogy időt szánt a pozitív vélemény megosztásásra.
2017. augusztus 15.

Sziasztok!

Első vásárlásos tapasztalatomat had írjam le.
07.11.-én rendeltem egy táskát. Paypal-os fizetéssel, házhozszállítással.
Az oldalon rendben volt a megrendelés folyamata és átdobva a paypal-ra egyből fizettem.
Emailban pár óra múlva kaptam is a tájékoztatást, hogy a futárnak átadták kiszállításra a csomagot.
07.14.-én pedig a futártól kaptam levelet (igaz 3*:) ), hogy aznap kerül kiszállításra a megrendelt termék 13-15 óráig.
13:40-kor meg is érkezett a futár.
A csomagolással is elégedett voltam mert sérülés elleni védelem miatt gondolom a táska karton papir közé volt rakva és úgy volt megfelelően csomagolva.

Igaz az első alkalom, hogy tőlük rendeltem, de ennek a rendelésnek a menetével meg voltam elégedve.
Magát a terméket alaposan átvizsgáltam van e esetleg valamilyen sérülés gond vele, de szerencsére nem volt, így nem tudok véleményt mondani hálisten a panaszkezelésre:) Még...:)

2017. július 27.

Szintén meg tudom erősíteni, hogy sumák társaságról van szó. Nem képesek külön kezelni, a szállítási és a számlázási címet. Magyar adószámot nem hajlandók feltüntetni az ÁFÁS számlán, minden mást viszont igen. Csak elektronikus számlát adnak, a csomagban se számla se garancia jegy nincsen. Ezek mellé nyegle, nagyképű ügyintézés, bocsánat kérésnek vagy "ügyfélszolgálatnak" nyoma sincsen. Mindenki legyen óvatos velük, ne vásároljatok tőlük!

Alza.hu válasza (2017. augusztus 1.) :
Kedves Krisztián!
Köszönjük, hogy megosztotta a véleményét.
Megtaláltuk a kérdéses esetet, amelyben Ön kérte a telefonszám és az e-mail cím eltávolítását a számláról. Ezt nem állt módunkban teljesíteni, mert az nem eltávolítható számlatartalom, emiatt Ön elégedetlen volt ( ilyen problémája a számlánkkal még eddig nem volt egy ügyfelünknek sem az egy éve tartó magyarországi forgalmazás során) és elállt a szerződéstől. A számlánk könyvelhető és megfelel a hatályos magyar szabályoknak az e-mail cím és telefonszám számlán szerepeltetésével is. A terméket saját költségen begyűjtettük ( a saját költségen begyűjtés nem törvényi kötelezettség, hanem az Alzát jellemző ügyfélbarát hozzáállás) és a visszautalást már a begyűjtés napján elküldtük Önnek ( ha Ön is paypallal fizetett volna a megrendelésért, akkor a visszautalást is a paypal számlájára küldhettük volna). Az internetes vásárlásoknál jellemző az elektronikus számlakiállítás, amely ebben az esetben hagyományos számlakönyvelést is lehetővé tezs. A teljes ügyintézés során Ön 5 e-mailt küldött csupán. Az ügyet professzionálisan és gyorsan intéztük, Van amikor nem sikerül maradéktalanul megfelelnünk és ilyenkor belátjuk, hogy tehettük volna jobban. Ez az eset azonban nem ilyen volt.
Üdvözlettel !
2017. június 1.

HAZUDNAK
Fóliát akarnak eladni telefon látszatával.
Az alábbi két pozitív bejegyzés is kamu.

NE vásároljatok itt!

Alza.hu válasza (2017. augusztus 1.) :
Kedves Zoli!
Előfordulhatnak pontatlanul megjelenő árucikkek vagy nem megfelelő termékfotók a webáruházban, ezeket, különösen ha Önök visszajeleznek, azonnal javítjuk. Nincs szükségünk kamubejegyzésekre, a korábbiak sem azok illetve nem érdekünk Ügyfeleink megtévesztése, tevékenységünket pontosságra és bizalomra építjük.Ha Ön elküldi az info@alza.hu e-mail címre a kérdéses termék linkjét vagy a termék kódját, a pontatlanságot orvosolni tudjuk. Köszönjük! Üdvözlettel.
2017. március 10.

Korrekt cég,minden rendben zajlott.Ajánlom mindenkinek.

2017. március 2.

Nekem jó véleményem van a cégről. Hétfőn rendeltem kettő árut, időben érkeztek, hibátlanul. A garanciális ügyintézéshez még nem tudok hozzászólni, remélem nem lesz gond hiba esetén.

2017. január 27.

Vigyázat! Megtévesztő, sumák társaság: bár a honlapja (alza.hu) azt sugallja, hogy Magyarországon bejegyzett vállalkozás (leányvállalat), hivatalos, Andrási úti bolttal, a valóságban ez egy cseh bejegyzésű cég, így az állítólagos üzletük jogilag nem is üzlet, csak egy átvételi pont, ahol az áru mellé se magyar hivatalos nyugtát/számlát, se magyar használati utasítást - de ami a legrosszabb - még magyarországi márkaszervizben érvényesíthető jótállási jegyet se adnak! És mindez persze csak az átvételkor derült ki számomra... Érdemes lenne a céget megvizsgáltatni a fogyasztóvédelemmel és a NAV-val is, hogy ez így mennyire legális. És természetesen nincs vásárlók könyve sem. (Részemről a jövőben kerülöm őket a nagy ívben.)

2016. december 13.

Megrendeltem egy nyomtatót kb egy hét után érdeklődtem, hogy hol a termék mert a nyomon követésben nem történt semmi. Este hívtak, hogy sikertelen volt a DPD kiszállítása. Mondtam, hogy ez hülyeség kiderült, hogy Cseh országot el se hagyta a készülék. Inkább veszek máshol. ha nem érdeklődöm várhattam volna.

A bolt adatai
A bolt leírása
Az Alza.hu webáruház több, mint 20 év tapasztalattal rendelkezik és több, mint 50.000 különböző terméket képes raktárról azonnal kiszállítani. Az Alza.hu a termékek széles skáláját kínálja az elektronika, mobiltelefonok, számítógépek, számítógép kiegészítők, játékok, sporteszközök, hobbi, szépség és divat kategóriákban.

Üzletek

  • 1137 Budapest , Róbert Károly krt. 54
    Telefon: 06-1-701-1111
    Megközelíthetőség: Hétfő 08:00 - 20:00 Kedd 08:00 - 20:00 Szerda Zárva Csütörtök 08:00 - 20:00 Péntek 08:00 - 20:00 Szombat 08:00 - 20:00
  • 1065 Budapest VI. kerület, Bajcsy-Zsilinszky út 19
    Telefon: 06-1-701-1111
    Megközelíthetőség: Hétfő 09:00 - 18:00 Kedd 09:00 - 18:00 Szerda 09:00 - 18:00 Csütörtök 09:00 - 18:00 Péntek Zárva Szombat Zárva
A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Fizetés banki átutalással