Alza.hu

Alza.hu Értékelései Értékelések átlaga: 3.5 (593 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


2023. szeptember 18.

Az alzaboxban nem lehetett átvenni a rendelt csomagot, hiszen a box képernyője nem működött… több telefonhívás egyeztetés után négyszer kellett kimennem az alzaboxhoz és negyedjére sem lehetett átvenni a csomagot, majd ismételt telefonhívás után személyesen kellett elmenni az üzletbe, hogy kapjak egy új kódot, amivel mehettem megint az alzaboxhoz. Tehát egy egész napom ráment és nem véletlen rendeltem boxba, nem ezzel akartam eltölteni a napomat…. Semmi elnézést, sajnáljuk a kellemetlenséget nem hangzott el egyik kolléga szájából… köszi a szupergyors ,,kiszállítást”! Soha többet!

2023. szeptember 15.

Ma Magyarországon még mindig vannak sajnos olyan kereskedelmi egységek mint az Alza Róbert Károly krt-i üzlete. Elkövettem azt a hibát, hogy kerékpárral érkeztem vásárolni és mivel lakat nem volt nálam, szerettem volna bent letámasztani. A biztonsági őr úgy rakott ki mint macskát sz@..i. Én értem a szabályzat nem támogatja az e fajta vásárlási formát, de talán néha lehet kivételt tenni. Más jóval kisebb boltokban ez nem probléma, hiszen vásárló vagyok.
Az utolsó alkalom volt, hogy az Alzánál próbáltam vásárolni.

Alza.hu válasza (2023. szeptember 17.) :
Köszönjük, hogy megoszotta velünk tapasztalatait.
Nagyon sajnáljuk, hogy a tapasztaltak nem feleltek meg az elvárásainak. Nagyra értékeljük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára, és reméljük, hogy a jövőben bebizonyíthatjuk még Önnek, hogy komolyan vesszük a szolgáltatásaink minőségét, így a következő tapasztalata már sokkal jobb lesz velünk.
Viki, Alza.hu
2023. augusztus 24.

17-én rendeltem, házhozszállítással, online fizetéssel. A csomag eredeti kézbesítési ideje 08.21. lett volna. Naponta kaptam sms értesítést arról, hogy a csomagom késik. ExpressOne csomag lett volna, a rendelésnél megadott csomagazonosító nem működött, így az aktuális állapot lekérdezése kb lehetetlen volt, de gondoltam ez nem nagy baj, mert azt a megrendelés állapota is írja, hogy mikor kézbesítik, ahogyan azt is, hogy a kézbesítés végleges idejéről érkezik egy megerősítő e-mail. Ma (08.24.) reggel 8:10-kor kaptam az sms-t, hogy nem vettem át időben a csomagom, telefonon vagy online kereshetem őket. A csomag érzekéséről e-mailt nem kaptam, futár nem járt itt, telefonon sem keresett, a rendelésem pedig azonnal törölve lett, se egy "itt tudod átvenni" vagy egy második kézbesítési próbálkozás. A pénzt elméletileg visszautalták, a számlámra még nem érkezett meg. Ez volt az első és az utolsó, hogy az Alzáról rendeltem.

Alza.hu válasza (2023. augusztus 26.) :
Köszönjük az értékelést.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal.Sajnos nem adott meg az ügyhöz kapcsolódó adatot/hivatkozás számot.Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a visszajelzes@alza.hu e-mail címen, vagy a 06-1-701-1111-es telefonszámon.
Szívesen segítünk Önnek, és felülvizsgáljuk az ügyét.
Jitka, Alza.hu
2023. augusztus 23.

A megrendelésem eleve késve került az automatába Érd Bajcsy Zsilinszky útra. Tekintettel arra, hogy élelmiszert is rendeltem és pokoli hőség van, a kézbesítési értesítés követően ma reggel kocsiba ültem, hogy átvegyem. A fémdoboz automatára tűzött a nap, kb 60 fok lehetett benne, ám nem működött. Telefonon jeleztem a problémát, a hölgy először közölte, hogy menjek akkor amikor nem süt a nap, majd ismételt újraindítást ígért, és hogy 5 perc múlva hívjam újra. Az újrahíváskor azonban már senki nem vette fel, az automata továbbra sem működött. Én pedig nem kérek az automatában megfőtt élelmiszerből.

Alza.hu válasza (2023. augusztus 26.) :
Köszönjük az értékelést.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal.Sajnos nem adott meg az ügyhöz kapcsolódó adatot/hivatkozás számot.Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a visszajelzes@alza.hu e-mail címen, vagy a 06-1-701-1111-es telefonszámon.
Szívesen segítünk Önnek, és felülvizsgáljuk az ügyét.
Jitka, Alza.hu
2023. augusztus 22.

Üdvözlet! Hívom Önöket, de nem veszi senki. Nyári szünetet tartanak vagy mi a baj?

2023. augusztus 2.

Rendeltünk egy hűtőszekrényt, melyet 2023. június 19-én szállították ki.
Az áru sérülten érkezett, melyet azonnal jeleztünk az Alza felé, és a kért fényképeket még aznap elküldtük.
Majd kb. egy hétig semmi nem történt, azon kívül, hogy szinten minden nap jött egy üzenet, hogy mit küldjünk el az Alza részére, amit már beküldtünk. Telefonon kerestük a céget, és érdeklődtünk hogyan tovább, elfogadható válasz nem volt. Az ügyintéző nem tudta megmondani mikorra várható a csere, vagy egyáltalán mire és meddig kell várni. Néhány nap múlva ismét érdeklődtünk. A sérült hűtőszekrényt augusztus 3-án fogják elvinni, az új hűtőt pedig augusztus 4-én vagy augusztus 7-én hozzák, most augusztus 2-án ezt még nem tudják megmondani. Ahhoz, hogy a sérült hűtő cseréje megtörténjen két nap szabadságom megy rá, plusz mivel budapesti lakos vagyok a hűtőt meg Bánkra kértük Budapest - Bánk - Budapest utazási költsége kétszer.
Az ügyintézés szörnyű, ha mi nem érdeklődünk nem történik semmi.
Sajnos ez már így egy nagyon drága hűtőszekrény.
És egyébként miért nem tudják lebonyolítani a cserét egy nap alatt.

Alza.hu válasza (2023. augusztus 2.) :
Köszönjük az értékelést.
Nagyon sajnáljuk, hogy a tapasztaltak nem feleltek meg az elvárásainak. Nagyra értékeljük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára, és reméljük, hogy a jövőben bebizonyíthatjuk még Önnek, hogy komolyan vesszük a szolgáltatásaink minőségét, így a következő tapasztalata már sokkal jobb lesz velünk.
Jitka, Alza.hu
2023. július 28.

2023.01.20._án Xiaomi Smart Band 7 Pro fehér Okoskarkötőt vásároltam az Alza.hu internetes oldalon, 35608 ft._ért.

2023.06.25_én. A termék meghibásodott. A hiba leírása:

Ébresztésnél , telefonhívásnál , időzítőnél stb. a rezgőmotor nem működik.
Telefonom Redmi Note 11, de több telefonnal is próbáltam.

2023.06.27_én visszaküldtem Garanciális ügyintézésre.

2023.07.24_én kaptam vissza. Garanciális igényem Elutasítva.
A szerviz szerint hibátlanul működik, javítani nem kellet.

Az órát kipróbálva megállapítottam ugyanúgy nem működik a rezgő motor,mint a beküldés előtt.

2023.07.24._én visszaküldtem Garanciális ügyintézésre.

Vajon meddig akarják húzni az ügyet.Nem szép dolog garanciális kötelezettség alól kibújni,ez nem egy jó tapasztalat az Alza.hu_val.

Alza.hu válasza (2023. július 30.) :
Köszönjük az értékelést.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal. Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára. Természetesen ez nem egy olyan vásárlói élmény, aminek örülünk. Észrevételeivel kapcsolatosan lelkiismeretesen fogunk eljárni, és javítjuk szolgáltatásainkat.
Jitka, Alza.hu
2023. július 19.

Hűtőszekrény átvételekor kértem segítséget a kiszolgáló személyzettől, miután a mozgólépcső nem működött. Minimális segítő szándék és illem sem mutatkozott egy férfi kollégában sem, Megdöbbentő, hogy erre fel kell hívni a figyelmet egy női vásárlónak. Gratulálok a HR-es kollégáknak is. Mellőzhetik a sablonos elnézést kérő levelet.

Alza.hu válasza (2023. július 30.) :
Köszönjük az értékelést.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal. Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára. Természetesen ez nem egy olyan vásárlói élmény, aminek örülünk. Észrevételeivel kapcsolatosan lelkiismeretesen fogunk eljárni, és javítjuk szolgáltatásainkat.
Jitka, Alza.hu
2023. július 8.

Ilyen szar kis stilü boltott régen láttam! Garanciális készülék 3-szor ugyan azzal a hibával visszaküldve és utolsó visszaküldésnél megállapitanak egy olyan hibát ami nem garanciális és nem vonatkozik rá jotálás!!!!!
Folyamatosan félre tájékoztatnak, rossz cimre küldik ki a telefont aztán emailt küldenek hogy vegyem fel én a kapcsolatott azzal akinek elküldték! Telefonos ügyintézés nevetséges! Tipikus lehuzzós cég!!!!
Ha JÓT AKARSZ MAGADNAK NE RENDELJ SEMMIT INNEN!!!!!!!! MERT CSAK AZT HAJTOGATJÁK HOGY SAJNÁLOM DE ................. AZ ILYEN BOLTOKAT BE KELLENE TILTANI MAGYARORSZÁGON!!!

Alza.hu válasza (2023. július 14.) :
Köszönjük az értékelést.
Nagyon sajnáljuk, hogy a tapasztaltak nem feleltek meg az elvárásainak. Nagyra értékeljük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára, és reméljük, hogy a jövőben bebizonyíthatjuk még Önnek, hogy komolyan vesszük a szolgáltatásaink minőségét, így a következő tapasztalata már sokkal jobb lesz velünk.
Üdvözlettel, Jitka, Alza.hu
2023. július 1.

Nagyon nem vagyok megelégedve, valószínűsítem hogy soha nem fogok rendelni tőlük! Június 9-én rendeltem meg a Candy mosógépemet, ami rendelésemkor azt jelezte hogy 5db van készleten, majd mikor a visszaigazoló email-t kaptam már az szerepelt benne hogy lerendelik, 15-én várhatóan megérkezik, utána szállítják. Ezzel nem is volt semmi probléma, gondoltam pont lecsúsztam arról az ötről. Másnap kaptam egy időpont módosítást, érkezési dátum 16-a. Vártam mert szükségem volt a gépre. 16-án ismét módosítottak 24-re. Na ezt már nevetségesnek tartottam, de még mindig adtam esélyt, 23-án felhívtam őket, hogy mire lehet számítani mert nagy szükségem lenne a gépre (jelenleg nincs mosógépem). Kedves volt az ügyfélszolgálatos, de csak annyit tudott mondani hogy majd kapok egy emailt amiben pontos információ van. Na ez az email ismét egy időpont módosításról szólt, júli 4-re. Itt már végérvényesen elveszítettek, így tegnap (juni 30) lemondtam a megrendelést és megveszem máshol a mosógépemet. Illetve soha senkinek nem fogom ajánlani hogy tőlük rendeljenek, én se fogok

Alza.hu válasza (2023. július 2.) :
Köszönjük az értékelést.
Nagyon sajnáljuk, hogy a tapasztaltak nem feleltek meg az elvárásainak. Nagyra értékeljük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára, és reméljük, hogy a jövőben bebizonyíthatjuk még Önnek, hogy komolyan vesszük a szolgáltatásaink minőségét, így a következő tapasztalata már sokkal jobb lesz velünk.
Üdvözlettel, Jitka, Alza.hu
2023. június 29.

Telefont rendeltem tőlük. A készülék csomagolása bontott volt sem zárjegy sem fóliázva nem volt ahogyan a gyártó forgalmazza. Nem tudom mennyire elterjedt ez ennél a webáruháznál. Gondolom valaki valamiért visszaküldte nekik, és velem tettek egy próbát. Panaszt tettem azt írják küldjem vissza.

2023. június 14.

Negyedszerre küldöm vissza nektek a terméket, még videót is kaptatok róla és még ezek után se hiszitek el, hogy nem jó.
Soha többet tőletek semmi.
Megyek a fogyasztóvédelemhez...

Egy éve megy a huza vona, elküldöm 1 hónap és vissza,ezt megint stb

Alza.hu válasza (2023. június 26.) :
Köszönjük az értékelést.
Sajnáljuk, hogy nem volt velünk elégedett. Törekszünk arra, hogy jobbak legyünk, és reméljük, hogy a jövőben kapunk még egy lehetőséget, hogy megmutassuk, hogy meg tudunk felelni az elvárásoknak.
Üdvözlettel, Jitka, Alza.hu
2023. június 10.

Rendelni szerettem volna egy mosógépet, 3x rakták át/tologatták az időpontot, nyilván mindig aznap küldtek egy újabb SMS-t, hogy aznap már nem hozzák. 06.09: 18:30-20:30 között, 06.10: 15:05-17:05 között majd 06.11: 08:00-20:00 között.Nem tartják tiszteletben más idejét így lemondtam a megrendelést. A panaszkezelés annyiból állt, hogy a kis hölgy azt mondta : Rendben, töröltem, szép napot. Nekem ez nonszensz, senkinek nem ajánlom és én sem vásárolok többet innen

2023. június 7.

Ezek azt hiszik magukról hogy ők szarták a spanyolviaszt. A megrendelt árut azon túl hogy későn szállították volna még azt az időpontot amit megadtak sem tudták tartani.
Kikérem magamnak hogy 8:00 órától 20:00 óráig itthon szobrozzak és ezért szabadnapot vegyek ki !!
Majd a szállítás napján egy laza mozdulattal közölték velem hogy most nem jönnek, ha nem majd csak holnap szintén 8:00 és 20:00 között.
A reklamációra az ügyfélszolgálatos....
Hagyjuk !
Igazi fostalicska cseszkoszlovanszkoje hozzáállás !
Ez nem az első eset de ígérem, hogy az utolsó !!

Alza.hu válasza (2023. június 13.) :
Köszönjük az értékelést.
Sajnáljuk, hogy nem volt velünk elégedett. Törekszünk arra, hogy jobbak legyünk, és reméljük, hogy a jövőben kapunk még egy lehetőséget, hogy megmutassuk, hogy meg tudunk felelni az elvárásoknak.
Üdvözlettel, Jitka, Alza.hu
2023. május 20.

Egy gusztustalan szar!!!!telefon beszart ,visszaküldtük.felajánlottak másik készüléket,elfogadtuk,majd csend.....másfél hónap után előjöttek a telefonnal,hogy kész van...MÁSFÉL HÓNAP....akármit tettünk,letagadtak mindent.visszaküldték az eredeti szart....MÁSFÉL HÓNAP....Beszarás....tuti,nem veszek innen semmit...

Alza.hu válasza (2023. május 21.) :
Köszönjük az értékelést!
Sajnáljuk, hogy kellemetlen tapasztalata volt velünk. Vizsgáljuk ezt a problémát, hogy a jövőben elkerüljük a hasonló kellemetlen helyzeteket. Elnézést kérünk, és reméljük, hogy ad még nekünk egy esélyt, hogy bebizonyíthassuk, hogy komolyan vesszük a szolgáltatásainkkal szemben támasztott igényeket.
Üdvözlettel: Jitka, ALZA.hu ügyfélszolgálat
2023. április 30.

Sajnos NEM a rendelt biciklim kaptam meg. Ezzel addig probléma se volt, amíg nem hetekig tartott a vissza küldési ill. pénz visszafizetési procedúra.
Jelenleg ott tartunk, hogy a biciklit visszavitte a futar 1,5- 2 hétre rá, hogy jeleztem, h nem a várt jött meg. A pénzemre jelenleg is várok….3 napja vitte el a futár a bicajt! Mélyen felháborítónak tartom, hogy hibáztak és a vevő kárára megy rá.
Ha előbb olvasok véleményeket az Alzaról, messziről kerülöm!

Alza.hu válasza (2023. május 2.) :
Köszönjük az értékelést!
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal. Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára. Természetesen ez nem egy olyan vásárlói élmény, aminek örülünk. Észrevételeivel kapcsolatosan lelkiismeretesen fogunk eljárni, és javítjuk szolgáltatásainkat.
Üdvözlettel: Jitka, ALZA.hu ügyfélszolgálat
2023. április 11.

Szállitás sérült hűtőt hoztak… az ügyfélszolgálat gagyi . Mindenki mást mond. 2 hétig cserélnek ki egy hűtőt, és le is akarnak húzni a kétszeres szállítási díjjal .

2023. március 30.

“The definition of insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results.” - Albert Einstein
A fenti idézet nemtudom, hogy rám, vagy a cseh cégre vonatkozik ezen a ponton.
Nos. Vettem cseh barátainktól egy LOGITECH G502-es egeret, valamint egy LOGITECH G POWERPLAY egérpadot, annak reményében, hogy nem kell foglalkozzak a vezeték nélküli egerem töltésével.
Februárban úgy döntött valamelyik, hogy nem tölt többé vezeték nélkül. Hogy most ez az egérpad, vagy az egér, nem tudom, így visszaküldtem mindkettőt. Az Alza készésgesen kicserélte az egérpadot, az egérről pedig megállapították, hogy nem hibás. Visszaérkezett a cucc, és ugyanúgy rossz az új egérpaddal is. Trial and error alapon így az egér lesz a rossz. Meg is írtam nekik, visszaküldtem még egyszer. ISMÉT MEGÁLLAPÍTOTTÁK, HOGY AZ EGÉRPAD A ROSSZ. Háááát jó.... végülis létezhetnek gyári hibás termékek... Visszaérkezett a cucc, lám, ugyanúgy rossz az új egérpaddal is. Hát akkor menjen vissza harmadjára is, hátha rájönnek a cseh barátok, hogy most már valószínűleg tényleg ki kéne cserélni azt az egeret. Vagy nem. Erre vonatkozik fent az idézet. Mert én is hülye vagyok, hogy Őket választottam, és Ők se százasok ezen a ponton.
Nah szóval, nem ajánlom az Alza.hu-ról való vásárlást.

Alza.hu válasza (2023. március 30.) :
Köszönjük az értékelést!
Sajnáljuk, hogy nem volt velünk elégedett. Törekszünk arra, hogy jobbak legyünk, és reméljük, hogy a jövőben kapunk még egy lehetőséget, hogy megmutassuk, hogy meg tudunk felelni az elvárásoknak.
Üdvözlettel: Jitka, ALZA.hu ügyfélszolgálat
2023. március 16.

Felháborítóan aljas a cég hozzáállása a vásárlókhoz !
60 ezer forintot buktunk egy rendelésen !
2 komódot és egy előszobafalat rendeltünk, és mikor össze akartuk rakni kiderült,
hogy az egyik komódból csak a bútorlapok jöttek meg- fiókok semmi, sem összeszerelő készlet
a másik komódnak az előlapjai hiányoznak
az előszobafalból pedig semmi nem érkezett meg csak ey összeszerelő csomag !
2 hónapot állt nálunk a házban a csomag, mire össze akartuk szerelni, és kiderültek a hiányosságok, és erre hivatkozva semmit nem kompenzál a cég !

Alza.hu válasza (2023. március 30.) :
Köszönjük az értékelést!
Sajnáljuk, hogy nem volt velünk elégedett. Törekszünk arra, hogy jobbak legyünk, és reméljük, hogy a jövőben kapunk még egy lehetőséget, hogy megmutassuk, hogy meg tudunk felelni az elvárásoknak.
Üdvözlettel: Jitka, ALZA.hu ügyfélszolgálat
2023. március 14.

A szállító cégnek - gebrüder weiss - nem erőssége a pontosság.
Legalább a futár elérhetőségét megadhatnák, ha azt a 11 órás intervallumot nem tudják tartani amit a szállítás napján megadnak. Nem érezné azt az ember, hogy hülyére vették, fölöslegesen várakozik. Mégegyszer biztos nem rendelek innen.

Alza.hu válasza (2023. március 15.) :
Köszönjük az értékelést!
Sajnáljuk, hogy nem volt velünk elégedett. Törekszünk arra, hogy jobbak legyünk, és reméljük, hogy a jövőben kapunk még egy lehetőséget, hogy megmutassuk, hogy meg tudunk felelni az elvárásoknak.
Üdvözlettel: Jitka, ALZA.hu ügyfélszolgálat
2023. január 31.

Egyértelmű, hogy az Alza.hu válasza a szokásos: "Köszönjük az értékelést! Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért....." lesz, de akkor is leírom, hogy a megrendelt áru (kád ülőke) egy szál műanyag "szatyor"
csomagolásban érkezett, ami ki volt szakadva. Az ülés műanyag része tele van karcolással, 12.800.- Ft-ot fizettem
érte. Talán elvárható lett volna, hogy olyan csomagolásban küldjék a megrendelt terméket, hogy az ne sérüljön
a szállítás során (persze az is lehet, hogy már sérült volt feladáskor).
Nem küldözgetem vissza a terméket, mert ha ennyire nem ügyelnek a csomagolásra, akkor a következő rendelésnél
ugyanez előfordulhat.
Fentiek miatt nem ajánlom a webshopot.

Alza.hu válasza (2023. február 1.) :
Köszönjük az értékelést!
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: Jitka, ALZA.hu ügyfélszolgálat
2023. január 27.

Szinte mindent itt veszek már

Alza.hu válasza (2023. augusztus 2.) :
Köszönjük az értékelést.
Nincs annál jobb dolog számunkra, mint amikor egy ügyfél elégedett.
Jitka, Alza.hu
2023. január 5.

Gyorsan megkaptam a bokszba. Ezen az áron a legjobb, leg-"OKOSABB" telefon. Megfelel a mai igénynek. Akkumlátora elég erős. Android 12-re frissítette magát. Oldalakat gyorsan lapozza, jó a kijelzője.

Alza.hu válasza (2023. február 20.) :
Köszönjük az értékelést!
Semmi sem motiválóbb számunkra, mint egy elégedett ügyfél. Reméljük, hogy hamarosan újra hallunk Önről.
Üdvözlettel: Jitka, ALZA.hu ügyfélszolgálat
2023. január 4.

Igen rossz véleményem van az Alza-val kapcsolatban. A mai napon (2023.01.04) kaptam meg rendelésemet, melye egy Gigabyte Z790 Elite ax - alaplap volt. A DPD futár a kezembe nyomta a résnyire nyitott dobozt. Gyakorlatilag a csomag, kiegészítő ragasztás, doboz nélkül érkezett, úgy, hogy a gyártó árulja azt. Nyilván, ha személyesen veszem az eszközt, akkor semmi gond nincs ezzel. Viszont a házhozszállítás esetében csak előre kifizetéssel lehet terméket vásárolni. Magyarán a megvásárolt termékem be volt "lökve" a futárnak egy laza, lezáratlan dobozba. Írtam az Alza Messenger chat-en üzenetet, ahol az ügyintéző válasza az volt, hogy "környezetvédelmi szempontok miatt nem duplázzuk" a csomagolást. Értem én, de egy 1cm2-es ragasztóba nem gondolnám, hogy beleroskad a mi kis fragilis környezetünk. Én így ezt a webshopot nem ajánlom!

Alza.hu válasza (2023. január 9.) :
Köszönjük az értékelést!
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: Bianka, ALZA.hu ügyfélszolgálat
2022. december 31.

2022 márciusban vásárolt SamsungS21 telefonom az első naptól kezdve hibás,fotózás közben lefagy,kamerahibát ír ki.Mivel ajándékba kaptam,így csak a 15. nap után próbálhattam ki,a csere lehetőségét így elvesztettem.Eddig kétszer volt bent az Alzánál javításon a maximális 40 napig (céges számlára lett vásárolva),először állítólag szoftverfrissítették de a hiba ugyanúgy fennállt továbbra is,második esetben bár az átvételkor jelezték,hogy a készüléket kicserélik vagy visszakapom a pénzt,ehelyett újabb 40 nap múlva visszakaptam a telefont változatlanul hibásan.Mikor lecsillapodtam idegességemből,felvettem a kapcsolatot újra az Alza telefonos ügyfélszolgálatával,videókkal alátámasztva a készülék kameraproblémáját és lefagyását,ahol az ügyintéző közölte,hogy utánanézett és ennél a típusnál nem szokott ilyen hiba fennállni (!!!),de pár napon belül,de legkésőbb 2022 december 20.-áig felkeres a megoldással.Mivel ez azóta sem történt meg,a többszázezres telefont jelenleg is hibásan használom,sajnos a következő utam a fogyasztóvédelemhez vezet...Alzától pedig mindenkit óva intek,senkinek nem javaslom az itt vásárlást!

Alza.hu válasza (2023. január 9.) :
Köszönjük az értékelést!
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: Bianka, ALZA.hu ügyfélszolgálat
2022. december 27.

Elsőnek december 9-én rendeltem tőlük. Folyamatosan halogatták a kiszállítást, a raktárban csücsültek a termékeim. 15-én visszamondtam, miután láttam, hogy ugyanezek a termékek 30.000Ft-al olcsóbbak (ezt ügyfélszolgálat ajánlotta miután megkérdeztem hol a kiszállítás). 21-én délután megkaptam, de mivel estig dolgoztam, már nem foglalkoztam vele csak másnap. A termék nem működött, ezt azonnal jeleztem, még utána is jártam a gyártóknál. Másnap reggel azonnal visszaküldtem. Most szeretnék ők is (+30 nap állítólag) átvizsgálni, pedig jeleztem, hogy akkor inkább csak adják vissza a pénzem. Szóval valószínüleg két hónapig semmi se lesz. 300.000Ft le a kukába, amikor kell nem tudom használni.
Online fizetni nem tudtam, mert nem működött a rendszerük. Próbált az oldal rámtukmálni plusz kis termékeket.
Amint az ExpressOne-nak átadták a csomagot ők azonnal elhozták.
Email-ben arról tájékoztattak, hogy a termék sérült (lefényképeztem mielőtt visszaküldtem, nem volt az). Semmi szó nem volt arról mit/mikor fognak csinálni.

2022. december 23.

Gyorsan és pontosan megérkeztek a termékek, viszont a "csomagolás" annyi volt hogy egy dobozba bedobálták a több mint 100 ezer forintos sérülékeny rendelésemet, semmi töltőanyag mellete. Szerencsére nem sérült meg semmi, de ez akkor is botrányos...

Alza.hu válasza (2022. december 26.) :
Köszönjük az értékelést!
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: Bianka, ALZA.hu ügyfélszolgálat
2022. december 22.

Rendeltem karácsonyi ajándéknak egy terméket az alzától november 23.án. Előre fizettem. A terméket nem kaptam meg. Az első telefonálás alapján kiderült, hogy rossz telefonszám került a rendszerükbe, +360670-el kezdődő. Ezért nem kaptam semmiféle értesítést, hogy kiszállították. Megígérték, hogy visszaküldik. Kb 10 telefonálás után december 22.én közölték, hogy törölték a rendelésémet. A pénzemet egyelőre nem utalták vissza, terméket nem kapok és itt állok karácsony előtt ajándék nélkül. Amit fel tudtak ajánlani az ügyfélszolgálaton, hogy megrendelhetem a terméket újra. Igenám, de mint írtam a pénzemet nem kaptam még vissza, és azóta a termék 15e Ft helyett 19e Ftbe kerül.
Először és utoljára rendeltem az alzától. Nemcsak a reklámjuk borzalmasan idegesítő, hanem maga a webáruház is. Egyáltalan nem ügyfélbarát. Senkinek nem ajánlom

Alza.hu válasza (2022. december 22.) :
Köszönjük az értékelést!
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: Bianka, ALZA.hu ügyfélszolgálat
2022. december 10.

2022.szeptemberben rendeltem egy kandallót ,ami akkor raktáron volt. Azóta csak üzenetek jönnek ,hogy beszállítás alatt van . Írtam ...a válasz: legyek türelemmel nem tudják mikorra lesz beszállítás. Hát itt a mínuszuk igazán elkellne az a kandalló

Alza.hu válasza (2022. december 12.) :
Köszönjük az értékelést!
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: Bianka, ALZA.hu ügyfélszolgálat
2022. december 9.

Leadtam a weblapon egy megrendelést.
- A megrendelésemhez felhasználtam az Alzától a GVH eljárása kapcsán kapott kupont.
- A weblap a megrendeléshez automatikusan hozzárakott több, szükségtelen terméket kb. 20 ezer Ft értékben, melyeket manuálisan el kellett volna távolítanom, de nem vettem őket észre. Tehát az alapértelmezés az, hogy módosítják a megrendelésem. Vajon jóhiszemű eljárás ez?
- Miután ezt észrevettem, megpróbáltam törölni a fölösleges termékeket a megrendelésből. Erre a weboldal nem ad lehetőséget, de arra igen, hogy a megrendeléshez további termékeket adjak hozzá. Vajon jóhiszemű eljárás ez?
- Mivel nem tudtam önállóan törölni a fölösleges termékeket, az egész megrendelést töröltem, és leadtam újra, immár odafigyelve, hogy a honlap ne adjon hozzá fölösleges termékeket. Ez után kiderült, hogy a GVH eljárása kapcsán küldött kupon csak egyszer használatos, törölt megrendelés esetén is elvész.

Ezzel spórolt rajtam az Alza 3000 Ft-ot, egyben látszik, mennyit számít számukra a tisztességes magatartás. Szerintem jöhet is az újabb GVH eljárás, remélem, ott már nagyobb értékű kupont küldenek. (?)

Alza.hu válasza (2022. december 12.) :
Köszönjük az értékelést!
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: Bianka, ALZA.hu ügyfélszolgálat

Irány a bolt oldala!

Múlt & Jelen


A vállalatot 25 évvel ezelőtt alapították, és a kezdetekben Alzasoft néven működött. 2008-ban vált a cég piacvezetővé és a cég által nyújtott minőségi szolgáltatás elismeréseként számos rangos díjat nyert az évek során. 


Az Alza jelenleg tisztán cseh tulajdonban lévő részvénytársaság, aminek az adóilletősége a Csehországban található. A vállalkozást az L.S. Investment Limited befektetői csoport birtokolja. 


Jelenleg 26 országba szállít megrendeléseket, csehországi üzletein kívül Magyarországon, Németországban és az Egyesült Királyságban a piac meghatározó szereplője, 2015-ben már 5 milliónál is több megrendelést teljesített


A webáruházak világában igazán kivételes helyet foglal el széleskörű termékpalettájának, minőségi kiszolgálásának köszönhetően.



  1. december 5-én nyílt meg első magyarországi üzlete a VI. kerületben, a Bajcsy-Zsilinszky út 19/b. szám alatt, ahol az online leadott rendelések személyes átvételére, illetve garanciális ügyintézésre van lehetősége a vásárlóknak.


Elérhetőségek:

Web: www.alza.hu
Telefon: 06-1-701-1111 (Hétfő-Péntek 09:00-17:30)
https://www.alza.hu/kapcsolati-urlap
A budapesti átvételi pont nyitvatartása:
Hétfő-Vasárnap 08:00-20:00

SuperStore 2019 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.
StarStore 2020 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.


Üzletek

  • 1137 Budapest , Róbert Károly krt. 54
    Telefon: 06-1-701-1111
    Megközelíthetőség: Hétfő 08:00 - 20:00 Kedd 08:00 - 20:00 Szerda Zárva Csütörtök 08:00 - 20:00 Péntek 08:00 - 20:00 Szombat 08:00 - 20:00
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • Telefonon
  • Személyesen
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés